Europarlamentarul Siegfried Muresan a trimis o scrisoare ziarului polonez Gazeta Wyborcza, care a scris despre Klaus Iohannis ca "trebuie sa curete harababura lasata de predecesorul sau prorus, Traian Basescu"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 martie 2015, 14:49 Actualitate | Politic


Europarlamentarul Siegfried Muresan (PMP) a trimis o scrisoare conducerii ziarului polonez "Gazeta Wyborcza", cotidian care a realizat un interviu cu presedintele Klaus Iohannis, in timpul recentei sale vizite la Varsovia, interviu publicat pe 12 martie. In deschiderea interviului, jurnalistii polonezi afirmau ca actualul sef al statului "trebuie sa curete harababura lasata de predecesorul sau prorus, Traian Basescu"

Siegfried Muresan arata in scrisoarea sa ca "Ati corectat aceasta afirmatie stergand <prorus>, insa celelalte asertiuni din articolul dumneavoastra au ramas neschimbate. Ma adresez dumneavoastra pentru a va oferi o privire de ansamblu corecta asupra situatiei economice si politice din tara mea. La 8 ani dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, in niciun caz situatia actuala din Romania nu poate fi descrisa ca <harababura>."

Redam integral scrisoarea adresata de europarlamentarul Siegfried Muresan conducerii ziarului "Gazeta Wyborcza":


Scrisoare adresata conducerii ziarului polonez "Gazeta Wyborcza"
"Stimate domnule Michnik,
Stimate domnule Wielinski,

Va scriu in urma interviului cu presedintele Romaniei, domnul Klaus Iohannis, publicat in 12 martie 2015 in "Gazeta Wyborcza". In deschiderea interviului ati afirmat ca actualul presedinte trebuie sa "curete harababura lasata de predecesorul sau prorus, Traian Basescu". Ati corectat aceasta afirmatie stergand "prorus", insa celelalte asertiuni din articolul dumneavoastra au ramas neschimbate.

Ma adresez dumneavoastra pentru a va oferi o privire de ansamblu corecta asupra situatiei economice si politice din tara mea. La 8 ani dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, in niciun caz situatia actuala din Romania nu poate fi descrisa ca "harababura".

Romania este astazi o tara in care principiile statului de drept functioneaza mai bine ca oricand de-a lungul istoriei noastre. Independenta sistemului judiciar si lupta impotriva coruptiei dau rezultate. In ultimii 10 ani, institutii-cheie ale statului si-au castigat independenta si sunt puternice, astfel ca isi pot acum indeplini misiunea. Uneori, politicienii sunt, intr-adevar, tentati sa faca uz si sa abuzeze de institutii ale statului in scopuri politice, insa institutiile, incluzand procurori, judecatori, agentii anticoruptie si de integritate, sunt energice si isi indeplinesc misiunea. Aceasta este analiza obiectiva a Comisiei Europene in rapoartele sale periodice in temeiul Mecanismului de Cooperare si Verificare a sistemului judiciar din Romania.

In ultimii 10 ani, Romania a depasit cea mai severa criza economica din ultimele decenii. Actiunea politica decisiva a presedintelui si a guvernului de centru-dreapta condus de prim-ministrul Emil Boc a permis revenirea rapida a tarii la crestere economica si crearea de locuri de munca. Reformele structurale si consolidarea fiscala au facut din Romania o tara din nou competitiva. A fost recastigata increderea pietelor financiare, iar Romania a incheiat cu succes contracte de finantare cu creditorii sai internationali. O analiza comparativa a statelor membre ale Uniunii Europene arata ca tarile care au luat masuri decisive de combatere a cauzelor crizei economice si financiare au inregistrat o crestere economica sustenabila mai rapid decat tarile care au amanat reformele. PIB-ul Romaniei a crescut cu 150% in ultimii 10 ani si exporturile cu 400%.

Asemenea Poloniei, Romania a parcurs toate etapele viitoarei integrari economice menite sa aduca economia Romaniei si mai aproape de cea a altor state membre ale Uniunii Europene: Pactul Euro Plus, Pactul Fiscal, Mecanismul European de Stabilitate. Politica externa a Romaniei din ultimii 10 ani a privit intotdeauna parteneriatul cu NATO ca fiind singura garantie de securitate si parteneriatul cu Uniunea Europeana drept singura garantie a prosperitatii poporului roman. NATO si aliatii nostri si-au sporit semnificativ prezenta militara in Romania, la fel cum au procedat si in Polonia.

Etichetarea dumneavoastra initiala a fostului presedinte al Romaniei Traian Basescu, ca "prorus" nu corespunde sub nicio forma realitatii. Stergerea termenului "prous" din articolul dumneavoastra confirma dubiile pe care le aveti in ceea ce priveste corectitudinea afirmatiei dumneavoastra initiale. Este lansarea Sinergiei Marii Negre, care a devenit Politica de Vecinatate a Uniunii Europene, o politica prorusa? Este calificarea invaziei Crimeei de catre Federatia Rusia drept "o agresiune", inca de la inceputul procesului, o politica prorusa? Este asocierea Republicii Moldova cu Uniunea Europeana o politica prorusa? Toate aceste initiative ale presedintelui Basescu ilustreaza o actiune ferma impotriva intereselor Rusiei in regiune. Presedintele Basescu a avertizat, criticand un asemenea demers, cu privire la aspiratia lui Putin de a controla gura de varsare a Dunarii in Marea Neagra, inainte ca orice alt lider european sa faca acest lucru. Aspiratia domnului Putin a fost descrisa exact in acesti termeni de catre comandantul Armatei SUA in Europa, Lt. Gen. Ben Hodges, in martie 2015. Fostul presedinte al Romaniei si-a exprimat, totodata, opinia ca Romania ar fi putut fi o tinta pentru Federatia Rusa, dar nu este, numai datorita parteneriatului cu NATO si parteneriatului strategic cu SUA.

Cetatenii Romaniei, asemenea cetatenilor Poloniei, isi doresc un climat de securitate si prosperitate. Este responsabilitatea fiecarei generatii de politicieni sa contribuie la dezvoltarea tarii si sa construiasca pe fundamentele reusitelor generatiei dinaintea lor.

In spiritul informarii corecte a cititorilor ziarului dumneavoastra, precum si in vederea repararii prejudiciului pe care l-ati adus tarii mele prin publicarea articolului dumneavoastra, as aprecia daca ati publica prezenta scrisoare, cel putin in varianta prescurtata.

Cu stima,
Siegfried Muresan
Membru al Parlamentului European"






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10944 vizualizari

  • -50 (70 voturi)    
    vaai (Sâmbătă, 14 martie 2015, 14:51)

    Mazeta [utilizator]

    Păi dacă se demonstrează că Băsescu este agent pro-rus, înseamnă că l-am atacat degeaba atâția ani. Ar fi culmea!
    • +20 (34 voturi)    
      Bravo Siegfried Muresan! (Sâmbătă, 14 martie 2015, 16:58)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Imi place acest domn. Destept, onest, e vicepresedintele PMP si purtatorul de cuvant al celui mai mare partid din Parlamentul European, PPE. Cred ca va fi urmatorul Presedinte al Romaniei peste 5 ani.
      • +9 (15 voturi)    
        Logic, (Sâmbătă, 14 martie 2015, 19:38)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        dupa Johannis nu poate sa urmeze decat Siegfried,fie el si Muresan!!!
    • +1 (1 vot)    
      adiiicaaaaaa... (Luni, 16 martie 2015, 10:18)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...cum l-ai atacat degeaba? Chiar asa tare s-a devalorizat rubla?
  • +42 (66 voturi)    
    prorus (Sâmbătă, 14 martie 2015, 14:58)

    bobyff [utilizator]

    eu cred ca Iohannis e mai prorus decat predecesorul lui, Basescu.
  • +36 (66 voturi)    
    De remarcat.. (Sâmbătă, 14 martie 2015, 14:58)

    mircea_cjn [utilizator]

    si atitudinea de pompalau a lui Johannis! Care trebuia sa fie primul care sa puna la punct aberatiile gazetarilor polonezi.
    Dar, se vede treaba, inainte de a fi un presedinte in majoritatea romanilor si-a pus speranta, Johannis ramane in adancul lui uselistul plimbat pe la Grivco.

    Se va intoarce roata, o sa vada si Johannis cat de repede se ajunge de la ramura de maslin , la spanzuratoarea Golgotei.
    • +27 (37 voturi)    
      Rusine Iohannis si Administratia Prezidentiala! (Sâmbătă, 14 martie 2015, 16:27)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Daca jurnalistilor polonezi le mai poti acorda prezumtia de neprofesionalism desi e mai degraba rea vointa amestecata cu multa prostie, cum ramane cu delegatia romana in frunte cu Iohannis, care s-a multumit sa taca complice cand fostul presedinte Traian Basescu a fost prezentat ca prorus, desi termenul a fost sters ulterior?...
      Mi-e sila!
  • +55 (69 voturi)    
    Foarte bine, dle Muresan! (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:00)

    Cataleya [utilizator]

    Ca Johannis tace ca un peste.
    De fapt, gazeta respectiva l-a jignit cat se poate de grosolan in primul rand pe Presedintele Johannis, spunandu-i in fata ca tara pe care o conduce e o "harababura pro-rusa"
    Johannis ar fi trebuit sa reactioneze imediat la asemenea insulte.
    Dar el stie foarte bine ca "harababura" a fost generata de USL si de-aia tace ca ala-n papusoi.
    Cat despre jurnalistul respectiv, demonstreaza ca si in Polonia exista "antene" si jurnalisti urechisti care ori n-au habar de meserie ori scriu la ordin.
    In privinta Poloniei, Basescu a fost unul din cei mai activi aparatori ai intereselor Poloniei si Europei in raport cu Rusia.
    Dar ce sa astepti de la un Johannis care de 4 luni de cand e presedinte coabiteaza cu Plagiatorul de 10 ori mai mult, mai bine si mai intens decat a facut-o Basescu vreodata.
    Iar restul gloatei - Gorghiu si Blaga fac doar promisiuni desarte si absurde pe internet si pe la TV.
    Diaspora a inceput sa se intrebe daca nu cumva Ponta a castigat , de fapt, alegerile nicidecum Johannis.
    • +12 (18 voturi)    
      dottore isi aranjeaza brutaria (Sâmbătă, 14 martie 2015, 17:01)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      unde va preda cum e sa fi p$d ist penal..cursurile le scrie el Insusi..nastase
  • +34 (44 voturi)    
    vesnicul conflict (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:01)

    giigi [utilizator]

    fiind cea mai mare tara din est, Polonia ar vrea sa fie vioara intai in toate chestiunile din est, chiar si in cele unde Romania ar fi îndrituita sa-si asume leadershipul (alea mai de la sud).
    Basescu, fiind Basescu, a avut grija sa-i curenteze pe polonezi in chestiunile de politca externa din zona.
    polacii i-o platesc acum.
  • +56 (58 voturi)    
    Multe bube (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:20)

    fdaniel [utilizator]

    Multe bube are Base /Basescu / Presedintele Basescu (fiecare sa-si aleaga apelativul functie de cum se raporteaza la persoana) dar PRORUS chiar cred ca nu e cazul de adus in discutie. Eu cred ca el e chiar opusul.
    • -4 (6 voturi)    
      Nu e prorus Base (Sâmbătă, 14 martie 2015, 23:47)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Dimpotrivă, le-a luat banii ălora de la Gazprom, când au intrat in România, prin intermediul Ioanei, fata lui cea notărița.
      • +3 (5 voturi)    
        simplul fapt ca voi, postacii rusi, nu il iubiti (Duminică, 15 martie 2015, 15:19)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        ne spune ca Basescu nu a fost niciodata pro-rus.
        De altfel nu numai ca nu il iubiti dar ati facut toate eforturile propagandistice sa il terfeliti.
  • +58 (62 voturi)    
    Incredibil (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:21)

    Mayhem [utilizator]

    Daca Basescu a fost pro-rus, pai Ponta ce o fi? Pro-indian? Ce sa mai zic de Iliescu...
  • +47 (55 voturi)    
    Hârtia igienica"Gazeta Wiborcza" (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:30)

    verid [utilizator]

    Un ziarist imbecil a scris un articol imbecil intr-o publicație imbecila.Nu-mi vine sa cred ca acest nenorocit a inventat tot ce a scris.Mai curând as zice ca a primit materialul in plic de la A3.Ma consider,alaturi de alte milioane de cetățeni romani,profund jignit de acest text murdar.
    • -9 (17 voturi)    
      cui te alaturi (Sâmbătă, 14 martie 2015, 21:01)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui verid

      celor 7,4 milioane de romani care au votat pentru suspendare?
      • +12 (18 voturi)    
        Total fals (Sâmbătă, 14 martie 2015, 21:16)

        verid [utilizator] i-a raspuns lui freejack

        Cei 7,4 au fost cel mult 3 ,deci ma alătur diferenței de la 3 la18.
        • -2 (6 voturi)    
          ha, ha, ha, (Sâmbătă, 14 martie 2015, 23:30)

          freejack [utilizator] i-a raspuns lui verid

          ce glume "a la basescu" faci.
          am fost peste 7 milioane, nu iti fa probleme. iar pe aia 18 milioane sa-i numeri tu. ca altii nu au reusit. le-a dat cu virgula.
          imi pare rau doar ca romanii nu sunt prea hotarati. 50.000 trebuiau sa iasa in strada atunci si sa aprinda niste chibrituri, toti o data si pe Basescu il ridicau cu elicopterul. acum il aveam pe Antonescu presedinte.
        • -1 (3 voturi)    
          un dram de acuratete (Duminică, 15 martie 2015, 1:22)

          anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui verid

          Au fost probabil 5 milioane si ceva, dar sigur nu mai mult de 6. Si asta nu inseamna ca aveau dreptate.
          • +1 (1 vot)    
            ...si restul pana la 18 mil..... (Luni, 16 martie 2015, 11:12)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

            nu aveau dreptate ????
  • +49 (55 voturi)    
    Cine crede ca idioti sunt... (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:33)

    gica43 [utilizator]

    ...doar in presa romaneasca,se inseala ! Multe pacate a avutTraian Basescu,dar prorus nu a fost niciodata,ci dimpotriva.Eu cred ca l--au confundat cu Plagiatorul-Las-Mincinos !!
  • +41 (47 voturi)    
    Chiar nu m-am asteptat de la polonezi.... (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:49)

    bizonul_nou [utilizator]

    sa toarne atitea minciuni si cu atita seninatate.

    Oare de ce?

    1. necunoasterea realitatilor din Ro? N-as crede;

    2. servirea unor adversari ai lui Traian Basescu? acestia pot fi cu duiumul, dar un ziar serios nu s-ar apleca precum o creanga la cel mai mic vinticel mincinos!

    3. Rusine, fratilor polonezi!
    • +15 (23 voturi)    
      Elita poloneza (Sâmbătă, 14 martie 2015, 17:48)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui bizonul_nou

      Elita poloneza a fost distrusa de nemti in ww2 si de rusi in cei 45 de ani ce au urmat. Trebuie sa treaca niste ani pina sa apara nisite creiere pe acolo!
  • -22 (32 voturi)    
    ha ha (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:52)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Ce gluma buna
    Da Romania e perfecta. Vanghelie se plange ca sunt denunturi peste to, Ponta ca e un asalt al procurorilor, jumate din parlament si-a cumparat pijamale in dungi preventiv si directorul metrorex e enervat ca il intreaba lumea de ce a luat niste vagoane proaste mai scump decat vagoane facute in romania.
    Adevarul e ca nu e harababura, e specific romanesc, ne pisxxx in vant si apoi ne facem ca ploua sau sunte oripilati cand altii ne zic.
  • +39 (47 voturi)    
    Asta nu-i nimic (Sâmbătă, 14 martie 2015, 15:53)

    ipolitic [utilizator]

    Pe langa ca Basescu e prorus, e judecat si in procesul "bunga-bunga", dupa ce abia scapase de acuzatia de violare a unei femei de serviciu dintr-un hotel din New-York, i s-a luat titlul de doctor pentru plagiat si a fost prins de niste ziaristi britanici luind mita pentru lobby.
    Noroc ca baietii astia de la ziarul poponez nu sunt chiar asa de bine informati.
  • -22 (36 voturi)    
    Basist penibil (Sâmbătă, 14 martie 2015, 16:57)

    Gigi Kent [utilizator]

    "in vederea repararii prejudiciului pe care l-ati adus tarii mele"

    Orice basist penibil confunda catastrofa de presedinte pe care l-am avut in ultimii 10 ani cu tara intreaga. Eu nu simt nici un prejudiciu cand aflu ca Basescu a lasat harababura. E destul de real. Si daca ma gandesc la ALRO, la Lukoil, la toata partea de industrie pusa pe butuci de rusi sub "domnia" lui in timp ce Ioana incasa onorarii grase de la Gazprom nici eticheta de "pro-rus" nu mi se pare chiar deplasata.

    Oricum dl Muresan cu care am avut dezonoarea de a fi coleg de generatie in timpul studiilor a cam aparaut in politica din pamant si se pare ca nu prea are nici ce cauta acolo.
    • +9 (17 voturi)    
      Penibil zici tu? (Sâmbătă, 14 martie 2015, 21:01)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      In primul rand este un dezastru pentru tine ca om, ca ai avut un astfel de coleg aparut ..."ca din pamant" si te califica ca om de nimic asa cum ai fost, esti si vei fi!
      In al doilea rand, presupunand ca ai o spoiala de ...cultura, ar trebui sa
      constientizezi si altceva:CEZAR sa fi fost Basescu si tot ar fi avut pete si dusmani! Sa fii raspunzator un deceniu intreg pentru soarta a 20 de milioane de oameni si sa te achiti responsabil si demn pentru ce ti-ai asumat singur ,spune foarte mult despre el.Care popor onorabil nu procedeaza astfel? Basescu trebuie lasat sa-si apare mandatul dus la bun sfarsit in conditii si situatii foarte grele si complicate pentru noi toti dupa caderea comunismului.Nici pana in clipa de fata tentativele de restauratie comunista din interior si exterior nu au incetat si nu au devenit caduce.E de detestat orice"constiinta"...intelectuala care gandeste si actioneaza altfel.Actioneaza tocmai impotriva ei! Sta in firea lucrului... "bine facut" sa te aperi cand esti atacat, mai ales cand atacul este si murdar si demolator.!Basescu nu a fost un dictator sau un tiran,iar ceeace a facut nu poate fi vulgarizat.Vulgarizam o tara intreaga care , din 10 ani , opt l-a "aparat " ? Cand vom fi capabili sa ne respectam pe noi insine si ceea ce am aparat vreodata? A respecta libertatea cuvantului si a constiintei ,a iubi democratia nu inseamna fi , a actiona si a gandi anarhic,dincolo de rational. Ar fi o grava eroare pe care o putem plati scump cu totii .
      • -3 (3 voturi)    
        Ne cunoastem de undeva? (Sâmbătă, 14 martie 2015, 22:34)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui solar

        Ca iti permiti cam multe. Esti extrem de impertinent si prost crescut. Limiteaza-te la a comenta articolul si nu alti comentatori.
    • +4 (4 voturi)    
      asa este. (Duminică, 15 martie 2015, 6:58)

      marmarin [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Ai perfecta dreptate. Basescu a facut harababura in orindinea lui iliescu, constantinescu si toata gasca de hoti infiltrati in toate structutile. A scormonit somnul dulce al smecherilor care au pus stapanire pe tara asta. Ma simt confortabil in aceasta harababura pentruca nu o sa mai aveti liniste sa furati , sa plagiati , sa sfidati orice regula de bun simt. Sa speram ca Basescu o sa contra balanseze politica da strut a penibilului "neamt", care vrea sa coboare iarasi "ordinea" si "disciplina" peste noi.
    • 0 (4 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 15 martie 2015, 9:59)

      Reticentul [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

  • +20 (24 voturi)    
    Interes pentru dezbinare. (Sâmbătă, 14 martie 2015, 17:08)

    vali47 [utilizator]

    Vizita lui Johannis în Polonia era un bun prilej ca cei care vor o dezbinare a frontului estic,să acționeze.Sau dat ușor de gol.Cum sunt ziare și posturi tv în România care fac campanie prorusă,.de ce nu ar fi și în Polonia.
  • -22 (30 voturi)    
    polonezii (Sâmbătă, 14 martie 2015, 17:31)

    Lexis [utilizator]

    au aflat de privatizarile cu rusii, facute cand Basescu era in guvern si raspundea de acest capitol.Atunci Basescu a cedat rusilor ALRO, Metchel, Arpechim...
    ...mai stiu polonezii si ca fiica lui TB, Ioana a legalizat toate benzinariile din Romania ale Gazprom...
    • +21 (25 voturi)    
      Banuiesc ca te inspiri de la Antena 3! (Sâmbătă, 14 martie 2015, 18:53)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      Tot acolo se spunea ca Base se intalnea cu Elena pe o barca pe lacul Floreasca, acum secat.
  • +19 (25 voturi)    
    De trei ori BRAVO!! (Sâmbătă, 14 martie 2015, 18:21)

    solar [utilizator]

    Iata un intelectual integru si corect din toate punctele de vedere:SIGRIFIED MURESAN.
    M-a stupefiaza de-a dreptul pozitia celui care se numeste ADAM MICHNIK, cunoscutul dizident anticomunist polonez,intemeietorul reputatei publicatii "GAZETA WIBORCZA",intelectualul cu atatea carti traduse in Romania,omul care a conferentiat in aulele publice ale elitei noastre intelectuale, inclusiv GDS,la care au participat sute si sute de persoane, sa nu fie la curent cu situatia politica a tarii mele.CRED CA S-AR IMPUNE DIN PARTEA SA EXPLICATIILE DE RIGOARE DESPRE CELE INTAMPLATE.
  • +6 (20 voturi)    
    Sa nu amplificam (Sâmbătă, 14 martie 2015, 18:31)

    athos64 [utilizator]

    Pacat ca acel interviu nu apare si tradus, dar plecand de la ceea ce spune articolul, cred ca evident ramane un lucru: fiecare imbecil este liber astazi sa-si afirme masura imbecilitatii sale. Nu cred ca este cazul pentru mai mult decat a facut deja Siegfried Muresan prin interventia sa rezervata dar suficient de bine argumentata incat sa expedieze articolul initial unde ii este locul: la gunoi.

    Mai cred ca nu este cazul sa-i cerem lui Johannis reactii intempestive. Omul a dovedit ca este suficient de cumpanit incat sa nu se arunce dupa fiecare piatra pe care o arunca in apa un prost. lasand asta in seama inteleptilor de profesie.
  • +10 (12 voturi)    
    cata sa vezi... (Sâmbătă, 14 martie 2015, 19:50)

    kripton [utilizator]

    ca multe nebunii am auzit in politica {am 48 ani} da' una de calibru ista nu credeam sa auz.
    intr-adevar,avea dreptate napoleon1 : in politica {deci si in jurnalism} prostia nu este un handicap
  • +9 (15 voturi)    
    NU,nu sunt de acord ! (Sâmbătă, 14 martie 2015, 20:14)

    solar [utilizator]

    Nu, domnul meu, NU!! Nu sunt de acord cu acest conciliatorism de duzina. Nu-i cade coroana d-lui Michnik sa recunoasca ca a gresit. DIMPOTRIVA!!
    "Gazeta Wyborcza" este foarte cunoscuta in Occident, mai ales in cercurile... "subtiri". Aceasta perceptie deformata despre realitatea romaneasca nu poate fi lasata sa faca si alte ...deformari.Daca nu-i raspunde nimeni d-lui Michnik ar fi chiar injostitor pentru el.Nu putem glumi cu responsabiltiatea cuvantului.
  • +1 (3 voturi)    
    Domnule Muresan, (Duminică, 15 martie 2015, 11:49)

    Gladiatorul [utilizator]

    Imi pare nespus de rau sa va contrazic. Dumneavoastra afirmati: "La 8 ani dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, in niciun caz situatia actuala din Romania nu poate fi descrisa ca <harababura>". Intreb si eu, ca anarhie poate fi descrisa? Si nu de opt ani, ci de un sfert de veac. Si asta ni se trage de la zelul securistilor, dar mai ales al radiologilor de suflete, delatorii intalniti la tot pasul aici in tara, dar si in strainatate. Vrem, nu vrem, dupa 1945 ne-am facut-o singuri cu mana noastra. Si mai avem mult de tras pentru acest murdar pacat
    • +1 (1 vot)    
      esti stupid..... (Luni, 16 martie 2015, 11:25)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Gladiatorul

      problemele mele interne ( fiecare tara are neputintele ei ) nu le discut si nu permit unor habarnamisti straini , in prostia lor, sa-mi eticheteze problemele tarii mele, .......e o vb. ..prostu' nu e prost destul , daca.............nu e bagacios si in rahatul altuia.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by