Anastase: Tatal meu primeste de la Conpet o treime din suma avansata de Ponta, care e un mincinos

de I.B.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 iunie 2012, 0:30 Actualitate | Politic


Presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, afirma, referitor la declaratiile lui Victor Ponta potrivit carora tatal sau incaseaza un salariu de 10.000 de euro de la Conpet, ca premierul este "un mincinos" si ca tatal ei primeste de la Conpet o treime din suma avansata de acesta.

Contactata telefonic de corespondentul MEDIAFAX, Roberta Anastase a afirmat ca Victor Ponta minte atunci cand sustine ca tatal sau primeste 10.000 de euro de la Conpet.

"Ponta e un mincinos, asa cum il stie toata lumea de foarte mult timp. Minte si in legatura cu salariul tatalui meu si asa cum trebuie luat maxim 30 la suta din ceea ce spune Ponta, tot 30 la suta trebuie luat si din suma pe care o anunta Ponta ca o are ca salariu de la Conpet tatal meu", a spus Roberta Anastase.

Victor Ponta a afirmat, vineri seara, la Ploiesti, ca ministrul Economiei, Daniel Chitoiu, a demarat procedurile legale de convocare a Adunarii Generale a Actionarilor a Consiliului de Administratie ale Conpet.

"Faimosul domn Anastase, cred si sper ca si-a incasat pentru ultima data cei 10.000 de euro probabil binemeritati pentru sfaturile extraordinare pe care le-a dat directorului Conpet", a spus Ponta.

Premierul a adaugat ca aceasta companie nu va mai avea "conduceri politice": "Am vazut ce inseamna conducere pedelista si ce au facut din Conpet. Mergem cat mai rapid catre management privat (la compania Conpet ￯ n.r.)".

Premierul Ponta a declarat, joi, ca directorul Conpet a refuzat sa il demita pe tatal Robertei Anastase din postul de consilier, desi cererea i-a fost adresata chiar de catre ministrul Economiei, argumentand ca a fost numit la conducerea companiei de fostul ministru de resort in baza unui contract de manager.

"Ministrul Economiei, ieri, l-a chemat pe seful de la Compet si i-a zis: ￯Il demiti pe domnul consilier, nu mai pui pe nimeni in loc￯. Seful de la Compet i-a zis: ￯Nu vreau. Eu sunt acolo ca m-a numit fostul ministru si am contract de manager￯", a relatat Ponta, la Realitatea TV.

Seful Conpet declara, intr-un comunicat, ca a fost contactat telefonic vineri de catre seful de cabinet al ministrului Economiei Daniel Chitoiu, care i-a cerut dispunerea demiterii din functia de consilier a lui Corneliu Anastase, motivul invocat fiind campania de presa privind salariul tatalui Robertei Anastase ca angajat al companiei.

"Contrar afirmatiilor facute aseara de primul ministru Victor Ponta, nu am avut nicio intalnire cu ministrul Economiei, domnul Daniel Chitoiu, in care acesta sa-mi fi cerut in mod direct demiterea domnului Corneliu Anastase", a declarat Tudora.

El a precizat ca Anastase ocupa functia de sef al Departamentului de Management, Strategie si Comunicare, nu de consilier, iar demiterea unui salariat cu functie de conducere pentru motive care nu tin de persoana sa poate avea loc prin desfiintarea postului, care nu poate fi operata fara concursul Consiliului de Administratie. In caz contrar, compania si directorul general se expun contestarii in instanta, potrivit sursei citate.

"Motivul invocat de reprezentantii Ministerului Economiei nu poate constitui o baza legala pentru demiterea unui angajat al societatii pe care o conduc. Nimeni nu poate solicita o demitere a angajatului doar pe motivul salariului pe care il incaseaza. Nivelele de salarizare din cadrul Conpet au fost stabilite in anul 2007, in raport cu salariul directorului general de atunci. In pozitia pe care o ocupa, domnul Corneliu Anastase primeste aproximativ acelasi salariu ca si ceilalti 7 directori si sefi de departamente din cadrul companiei. In aceasta logica, toti sefii si directorii de departamente de la Conpet ar trebui dati afara din cauza salariilor pe care le incaseaza. Indiferent ce directori ar fi angajati in locul celor actuali, acestia ar incasa aceleasi sume", a spus seful Conpet.

El a adaugat ca firma pe care o conduce nu primeste bani de la bugetul de stat, fiind o societate care a inregistrat anual profit si care si-a achitat la timp obligatiile catre stat si catre terti.

Tudora a mai spus ca Anastase este angajat al Conpet din 2002, unde a indeplinit mai multe functii de conducere, "dovedindu-se profesionist in activitatea sa".

Primul ministru afirmase joi ca salariul incasat de tatal Robertei Anastase de la o companie de stat, de 320 milioane lei vechi lunar, este inacceptabil.

Presa a relatat ca tatal Robertei Anastase, Corneliu Anastase, a castigat in luna martie 2012 un salariu de 35.000 de lei, in calitate de consilier al directorului Conpet.

Potrivit unor documente obtinute de presa, in ianuarie 2009 tatal presedintei Camerei Deputatilor a castigat 7.150 de lei. In ianuarie 2010, avea un salariu de 12.240 de lei, iar in septembrie - 22.131 de lei. In decembrie 2011, salariul lui Anastase a ajuns la 35.068 lei, pentru ca in primele doua luni ale anului 2012 sa scada la 15.067. In martie 2012, Corneliu Anastase a castigat 35.155 lei.

Conpet Ploiesti a inregistrat in primele trei luni venituri de 95,5 milioane lei (21,7 milioane euro), in scadere cu 1,8% comparativ cu perioada similara a anului trecut, si a consemnat un profit net in urcare cu 3%, la 11,4 milioane de lei (2,6 milioane euro).

Compania, listata pe piata Rasdaq a BVB, administreaza sistemul national de transport al produselor petroliere.

Ministerul Economiei controleaza 58,71% din capital, iar Fondul Proprietatea detine 29,7% din titluri.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2799 vizualizari

  • -9 (25 voturi)    
    DOAR DOUA INTREBARI ROBERTA (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 0:39)

    gbggfjggf [anonim]

    1. Cum te simti cand cineva i-ti numara drepturile stramb ?
    2. De ce primeste tatal tau bani de la Conpet ? Era consilier si inainte de a fi tu presedinta camerei ?
    Sper ca se posteaza chiar daca vine din partea cealalta.
    • +14 (20 voturi)    
      Gramatica, bat-o vina... (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 2:32)

      serioussam [anonim] i-a raspuns lui gbggfjggf

      OK, ai dreptate, e asa cum spui tu. Dar afla de la mine ca 'iti" - pronume personal, forma neaccentuata, dativ - nu se scrie niciodata "i-ti". Niciodata, ai inteles? Du-te inapoi la scoala, studiaza intens gramatica limbii romane (sunt sigur ca ai lacune serioase si in alte domenii!), iar dupa aceea aseaza-te si scrie. Noapte buna.
      • +1 (1 vot)    
        Problemele sunt doar aparent de gramatica (Duminică, 10 iunie 2012, 8:36)

        Klopo_tare [anonim] i-a raspuns lui serioussam

        in fond, asta este exprimarea neaosa, muncitoreasca, deoarece tovarasii care muncesc nu au timp decat de sedinte de partid, nu servesc gramatica, fiind instinctiv agramati. In realitate, problema nu este cu gramatica, ci cu logica. Greselile gramaticale reveleaza carentele de logica, inerente unei minti schizoide, care masoara cu dublu standard, dupa principiul "ce face partidul meu este bine, acelasi lucru facut de cei ce nu sunt in partid, deci inamici impliciti, este un lucru rau - nu conteaza daca lucrul in sine este o crima sau un act caritabil.
    • +12 (20 voturi)    
      penibile intrebari (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 4:16)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui gbggfjggf

      1. poate vrei sa "i-ti" cumperi o carte de gramatica. aparent, stii sa citesti, dar e mai greu cu scrisul...
      2. citeste articolul. nu e consilier. lucreaza acolo din 2002 (PSD?)

      Sper ca Tudora, daca ramane manager dupa convocarea CA, il va reangaja pe Anastase pe alt post. Nu pentru ca ar fi un mare manager (nu-l cunosc), ci pentru simplul fapt ca Ponta se poarta ca un copil prost si rasfat, care crede ca daca se incrunta se vor grabi toti sa-i faca pe plac.
    • +4 (4 voturi)    
      tara lui papura voda! (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 11:33)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui gbggfjggf

      cum ti-ar place sa fi angajat la o companie privata, si sa-l sune ponta pe directorul tau ca sa te dea afara? conpet este companie privata cu capital public. salariilor lor vin din profit, ca la orice privat, nu de la buget.! in plus, de la afirmatiile lui ponta pana la darea afara a individului e cale lunga, care sigur va trece prin justitie, si se va lasa cu despagubiri pt individ (omul a fost angajat in 2002, are salariul identic ca alti 6 sau 7 directori, pana si ministrul lui ponta s-a fofilat, l-a pus pe-un functionar amarat sa vorbeasca la telefon cu directorul conpet, pt ca stie ca e o aberatie maniera in care vrea ponta sa-l dea afara pe individ). toata tevatura este una electorala, aiuristica, nu are nimic de-a face cu managementul de calitate pe care ni-l promite ponta.
  • -6 (24 voturi)    
    Mai sa fie! (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 0:47)

    Dan [anonim]

    Auzi Roberta draga? Ia sa vedem "fluturasul", ca m-am saturat de minciunile voastre> Pana nu vii cu dovezi palpabile, poti manca rahat in continuare. Cine te mai crede?
    • +8 (16 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 2:17)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Pai vezi tu, de obicei cine acuza trebuie sa aduca dovezi. Ca zic si eu despre tine ca ai omorat 100 de oameni si te pun sa aduci dovezi ca nu e adevarat.

      Oricum, n-ar fi prima data cand se intoarce luni in sir un subiect pe toate partile, se da ca prima stire din ora in ora la canalele tv, apoi apare dezmintirea care este amintita in treacat, undeva inainte de rubrica de sport...
  • -6 (18 voturi)    
    Si totusi (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 2:30)

    anonim [anonim]

    La urma urmei, chiar si o treime din 10.000 de euro înseamna 3.333 de euro. Vrem si noi sa citim CV-ul tatalui domniei sale sa vedem unde sta priceperea sa.
    • +5 (5 voturi)    
      ! (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 7:43)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Si care-i problema ta? omul nu-i angajat la stat deci nu-i platit de la buget.Punct.
  • +9 (17 voturi)    
    Stimabililor! (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 2:52)

    mihai_o [anonim]

    Domnul Ponta este un mincinos fara scrupul!
    Ma asteptam ca concetatenii mei sa faca un comentariu serios.
    Sa scoata si domnul Ponta fluturasul impreuna cu sotia si socrul sau...avand in vedere chiulul pe care l-au tras in Parlament
  • -7 (19 voturi)    
    Salarii nesimtite (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 3:03)

    DG [anonim]

    Roberta dupa capul tau de bibilica crezi ca e normal sa fie taiate pensiile si tatal tau sa primeasca 350 milioane de lei vechi! Dar ce beneficii fabuloase aduce el tarii! Sunteti cu totii niste nesimtiti. Porcilor!
    • +6 (6 voturi)    
      meleoanele.. (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 10:33)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui DG

      De fiecare data cand cineva incearca sa scoata in evidenta sume 'fabuloase', baga la inaintare 'milioane de lei vechi'... cat de vechi? vechi de 7 ani...
      35000 ron = 7841 euro = ~4000 de euro net.

      O suma 'fabuloasa'... Conpet este o companie de stat care face profit, listata la bursa. Deci an de an, bugetul statului castiga (!) de pe urma acestei companii cateva milioane de euro. Daca toate companiile de stat ar avea directori platiti cu 4000 euro net si profit macar cat Conpet....

      Sa-i dam atunci compania unui apropiat USL? Isi va pune un salariu simbolic.. 1 leu (vechi?) si se va apuca de furat miliarde, cum a facut ala pus de pesedei la CFR...
    • +4 (4 voturi)    
      da, este foarte normal (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 11:20)

      deutscher [anonim] i-a raspuns lui DG

      firma nu este de stat, ci statul este actionar. Este o mare diferenta. In plus, firma a inregistrat profit si e cu taxele la zi. O firma nu trebuie sa faca un beneficiu fabulos tarii. Trebuie sa faca profit, ca de aia e firma. Beneficiul tarii vine din taxele platite pe acel profit. Si am inteles ca firma respectiva e cu taxele la zi.
      Mai bine ii intrebati pe cei responsabili ce s-a facut cu acei bani din impozitul pe profit platit de firma respectiva, nu de ce are X salariu nesimtit.
      Incetati sa-i mai lasati pe altii sa gandeasca in locul vostru si mai filtrati informatiile si prin mintea voastra. ponta vrea doar razbunare in stil de copil pubert. Atat. Si la fel ca si roberta, minte cu nerusinare. Daca ii va reusi asta, va incepe sa creada ca ii merge cu orice firma, indiferent ca e SA sau SRL. Cu alte cuvinte, tu iti faci firma si ponta intra in sediul tau si da ordine pe cine sa angajezi si cum sa-ti administrezi afacerea, ca asa vor muschii lui. Chiar vreti asta?
      350 mil a avut in martie, adica inainte de Paste. Probabil a ajuns la suma asta datorita bonus-urilor. Si daca vi se par bonusuri mari, mergeti intr-o multinationala care are profit si care isi recompenseaza managerii pt asta, sa vedeti ce bonusuri primesc acei manageri. 350mil e chiar putin. Sau nici aia nu au voie sa primeasca bonusuri, ca au fost taiate pensiile?
      • +1 (1 vot)    
        Scenariu (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 18:59)

        Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui deutscher

        In locul taticului anastesc este numit taticu' pontac. Nicio problema, fireste.
        La anu', Conpet raporteaza un profit net cu un milion de euro mai mare decat anul asta, iar taticu' pontac primeste si el un bonus prapadit de vreo 100.000 euro.
        Pe HN, comentatorii deutscher & pehas aplauda in delir intelepciunea tanarului navigator Victorash, care, iata, prin alegerea corecta pe care a facut-o, a adus natiei bani in plus in aceste vremuri grele etc., etc., etc.
        Suna perfect credibil si acceptabil, nu?
        Yeah, right...

        Altfel, si Hidroelectrica e profitabila si n-are datorii, asa ca la ce atata framantare cu baietii destepti, ce daca mananca si gura lor o coaja de paine??? Iar Transelectrica a fost si ea, saraca, profitabila de cand se stie, si asta nu l-a impiedicat pe marele fost premier s-o admonesteze in public ca fiind o gaura neagra a economiei romanesti...

        Haideti, d-lor, sa fim seriosi. Chestia asta cu taticul Ronbertei (pe care-l stie tot judetul de ce baiat bun cu grade multe este) e pur si simplu scandaloasa, iar conceptul de salarii si pensii nesimtite oare cine l-o fi inventat?

        Comentariile dvs. sunt din categoria -- ai nostri-s buni si-ai lor sunt rai, c-asa spunem noi.
        • +1 (1 vot)    
          ai citit ce am scris??? (Duminică, 10 iunie 2012, 10:38)

          deutscher [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

          in niciun caz nu il apalaud pe victoras, dimpotriva, mi-e super antipatic, atat el cat si cei din partidul lui.
          Problema nu e ca acel om e tatal robertei anastase. Habar n-am cum e el ca om sau ce ii poate capul. Putea sa fie oricine altcineva. Problema e ca primul ministru se implica personal sa dea afara anumiti oameni a caror vina e ca au legatura cu "dusmanii de clasa". Nu asta e rolul primului ministru, sa se implice sa dea afara anumite persoane si sa promita in baile de multime ca ii va baga la puscarie pe aceiasi "dusmani de clasa". Daca stie ceva, eventual sesizeaza autoritatile competente. Am zis si mai repet: ganditi singuri, nu-i mai lasati pe altii sa gandeasca pt voi.
          Oricum, vad ca postacii platiti sar imediat in apararea marelui conducator che pontara si ataca tot ce misca impotriva iubitului conducator. Asta a fost ultimul meu post pe HN. Luati-vi-l si spalati-va pe cap cu el, va meritati soarta.
  • -5 (17 voturi)    
    Venind de la d-ra Anastase... (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 3:21)

    Prostu' satului [anonim]

    ...afirmatia ca altcineva e mincinos mi se pare aproape ca o lauda, ca o dovada de admiratie usor invidioasa...
    • +4 (4 voturi)    
      afirmatia nu vine de la anastase... (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 8:45)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

      ci de la Po(a)nta... si mi se pare normal ca Ponta sa-si dovedeasca acuzatiile, nu Anastase nevinovatia...
      ca teoretic, am terminat-o cu comunismul in '89. Sau ma insel?
      • -1 (1 vot)    
        Citeste macar titlul articolului... (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 19:00)

        Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui dodu

        ...inainte de-a comenta.
  • +6 (6 voturi)    
    Absolut intamplator, ieri, (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 7:19)

    Audit [utilizator]

    cand la miting vorbea Ponta, am trecut prin zona. L-am auzit. Speach-ul a durat max. 2 minute promitand ca se va ingriji de "elevi, studenti si pompieri(!)" ceea ce reprezenta auditoriul lui (erau 90% copii de liceu).
    Ultima fraza a fost: "Badescu la primarie, Anastase in puscarie!" (speram sa zica Nastase). Acesta este oare genul de mesaj pe care il da un tanar politician european?
    Are parinti, are copii si .... exista un Dumnezeu!
    • +2 (2 voturi)    
      Este firesc si normal... (Duminică, 10 iunie 2012, 8:39)

      Klopo_tare [anonim] i-a raspuns lui Audit

      ... ca dl. Ponta sa aiba grija de pompieri - atat el personal, cat si partidul din care face parte impartasesc un stil pur pompieristic!
  • -4 (4 voturi)    
    sfidarea portocalie a Robertei (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 8:56)

    costica [anonim]

    În aprilie 2012, România era singura țară din UE în care aproape un sfert dintre angajați aveau salariul minim.
    Rusine PDL, rusine Roberta !!!
  • -4 (4 voturi)    
    saracu'.... (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 9:11)

    vio [anonim]

    cum o rezista cu asemenea salariu portocaliu inchis ?!!
    cata nesimtire la Roberta asta..
  • +3 (3 voturi)    
    lasa vrajitoarele (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 15:56)

    da [anonim]

    tin sa va spun ca un medic rezident, deci proaspat iesit din facultate in germania castiga de la la 2500 euro / luna. Dupa vreo 3 ani depasteste 3000. Nu vreti sa aflati cat castiga un doctor specialist.
    Dar oare un programator bun cat castiga in romania? Pai va zic eu, 1500 - 2000 euro. Un manager intr-o firma de IT? Pai 4000 - 5000 euro. Un manager intr-o fabrica? Asta nu mai stiu, dar pun pariu ca nu putin. Un sofer la petrom? 25 de mil net. Sunt salarii normale pana la urma.
    Problema nu sunt ei, problema sunteti voi cei care castigati mult mai putin, de multe ori pe nedrept.
    Si va asigur de un lucru. Daca vecinu ala cu capra nu va mai castiga la fel de mult, nu inseamna ca o sa primiti voi mai mult. Dimpotriva. Vecinu ala care e priceput cel mai probabil, va tragea si pe voi in sus unpic. Mai lasati-o in colo de mentalitate comunista.
    Ponta e un mincinos se pare. Trebuia sa arate in primu rand niste acte, nu asa, dupa ce-i spun spionii, cu cat castiga respectivul. Dar mai grav! Mult mai grav! Ce treaba are el cu omu ala? Daca a facut ceva ilegal, sa se sesize politia, nu prim-ministru. De ce vorbim de un om? De ce nu ne arata desteptu tarii cum e situatia in general. Cati directori, cum, de ce. Nu doar asa, vanatoare de vrajitoare.
    Eu doar pt faza asta nu l-as vota.
    • +2 (2 voturi)    
      nu te mai obosi. nu ai cu cine (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 18:23)

      deutscher [anonim] i-a raspuns lui da

      e simplu: pui in balanta ce zice ponta si ce zice directorul general al Conpet.
      1. ponta zice intai ca salariul "faimosului domn Anastase" (eu nu auzisem de el pana nu a inceput victoras vanatoarea - deci el l-a facut faimos) e de 350 mil lei vechi, apoi ca e de 10.000 de euro, adica 450 mil lei vechi. Directorul zice ca e 150 mil, conform grilei de salarizare.
      2. ponta spune ca acelasi "faimos" e consultant, directorul Conpet spune ca are functie de director in organigrama firmei, lucru pe care-l poate dovedi.
      3. ponta spune ca ministrul i-a cerut personal sa-l demita, directorul Conpet spune ca nu a discutat decat cu un consilier de-al ministrului, la telefon, nicidecum personal.
      4. ponta vrea sa-l demita pe motiv de salariu nesimtit, directorul Conpet spune ca legal nu exista acest motiv, iar "faimosul" isi indeplineste datoriile de serviciu, deci nu poate fi dat afara pt ca isi face treaba.
      5. ponta spune ca firma respectiva e companie de stat, directorul Conpet spune ca e firma listata la bursa in care actionar majoritar e statul (repet pt a o mia oara - e o diferenta f mare intre cele 2 situatii)
      Directorul Conpet a aratat coloana vertebrala si inteligenta in argumentatie, evitand sa se bage in contre de genul "ba pe-a ma-tii". ponta arata constant ca este doar un comunist tipic, care foloseste vechile tactici de manipulare si dezinformare.
      Prin urmare il cred pe directorul Conpet.
      E atat de simplu.
    • +2 (2 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 23:09)

      danio [anonim] i-a raspuns lui da

      un prim ministru sa se bage la discutii de un salariu de manager de la o companie de stat sau nu, e mai mult decat penibil ... si da, daca in ianuarie sau in decembrie a luat omul ala dublu. e pentru ca a primit al 13 - lea salar cum multe companii cu capital privat platesc. Daca nu, poate a luat premiu, si ce daca, care e problema pt Prim Ministru al Romaniei ! Al Romaniei repet ! Al Romaniei inca o data ! tara de ~ 20 milioane de oameni ! ... ok ... ma linistesc ... si ... Cand citesc stiri despre Ponta, dau si video sa il vad si ma apuca scarba, un incompetent mai mare in declaratii nu am vazut, nu vreau sa ma gandesc ce munca face, poate e bun la completat hartii, dictate de altii.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu stiu (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 17:26)

    LoveRomania [utilizator]

    Nu stiu cat de competent este tatal lui anastase, dar cert este ca per ansamblu conducerea este competenta pentru ca firma are profit, are toate taxele platite, statul incaseaza profit serios.
    Eu as face un contract de genul primesti salariu foarte mare doar daca ai profit, daca ai pierderi esti inlocuit.
    Daca dai unui director competent salariu mic, el te va fura sau se va duce in alta parte sa munceasca, unde va castiga mai bine.
    De exemlu eu nu ma duc sa muncesc sub 3000 euro si am mai multe oferte de munca permanent, si asta in romania.
    Va rog sa va ganditi un pic de ce sunt 3 firme private dispuse sa imi dea banii astia?
    Raspundeti la intrebare, faceti ce am facut si eu si veti primi salarii de peste 1000 euro.
    • -1 (1 vot)    
      Ai dreptate partial (Duminică, 10 iunie 2012, 8:32)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui LoveRomania

      E normal sa platesti un director general cu 10000 E dar nu e normal sa platesti 10-15 directori cu 4000 E. De ce are nevoie firma asta de 10 directori ? Avem dreptul sa ne punem intrebarea ca cele 10 posturi sunt sinecuri politice ? Eu cred ca avem dreptul. Pe de alta parte de ce nu s-a pus management privat la Conpet cu selectie transparenta de manageri ? Aaaa, pai nenea ala de-i director general a fost pus de PDL. Problema fundamentala aici e ca dubii vor exista tot timpul atata timp cat firmele de stat sunt capusate de politicieni sau de apropiatii lor.
  • +2 (2 voturi)    
    ALO, (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 18:34)

    felicia [anonim]

    PONTA ,poate vrei sa spui "BADESCU SI A .NASTASE ' la puscarie.Cum va permiteti sa va legati de viata unui om ,fie el tatal Robertei {pe care sunt sigura o priviti cu jind} PREMIERUL HABARNAM .
  • -1 (1 vot)    
    rusinea asta de ce mai face declaratii? (Sâmbătă, 9 iunie 2012, 20:47)

    jackalphonse [utilizator]

    in locul robertei, imi puneam o burqa.
  • +1 (1 vot)    
    Carlanul fara minte (Duminică, 10 iunie 2012, 10:16)

    Gabi M [utilizator]

    Ponta l-a amenintat si pe directorul Conpet ca il da afara daca nu-l destituie pe Anastase.Conpetul neluand bani dela buget,fiind listat la bursa si avand profit,cu ce drept Ponta se amesteca si taie si spanzura?Acest agent electoral al USL se crede tot procuror.
  • 0 (0 voturi)    
    Aloooo ! (Marţi, 12 iunie 2012, 18:51)

    Florin Georgescu [anonim]

    Oare nu cumva trebuie sa ne indreptam atentia si catre mandrii nostri parlamentari care chiar sunt platiti din banii publici ? pe langa slujbele pe care le au si diversele afaceri, din banii publici isi platesc indemnizaţia, telefon, diurnă, benzină, cazare ( ma gandesc cate tone de benzina se deconteaza din banii publici ??!! socotiti si senatorii) dar dehhh , pe langa aia cu "capra vecinului" trebuie sa avem si o atitudine de tip mahala, sa ne uitam in traista altuia. Respect pentru directorul de la Conpet care a avut curajul sa infrunte un prim ministru cu caracter infantil genul "jucarele de la gradi "
    Va salut si o seara buna !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by