Care sunt planurile politice ale lui Mihai Razvan Ungureanu/ Plus: Asteptarile liderilor PDL

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Joi, 5 aprilie 2012, 13:21 Actualitate | Politic


Mihai Razvan Unguranu
Foto: AGERPRES
Tot mai multi lideri PDL sustin ca Mihai Razvan Ungureanu are nevoie de sustinerea PDL intr-o eventuala noua miscare, dupa ce premierul a declarat, marti seara, ca se gandeste sa se implice intr-o constructie politica. Potrivit surselor Hotnews.ro, premierul Mihai Razvan Ungureanu se pregateste sa preia si sa reprezinte proiectul initiat de Traian Basescu in 2011 denumit generic Miscarea, proiect compromis de PDL prin tentativele esuate ale garzii vechi de prelua aceasta idee si prin incercarile, abandonate intre timp, de cooptare a unor nume ca Gigi Becali si Dan Diaconescu in acest proiect.
  • Valeriu Stoica: "Premierul Ungureanu de unul singur nu poate mobiliza electoratul de dreapta, dar are capacitatea ca intr-o echipa sa reuseasca acest lucru si aceasta echipa trebuie sa cuprinda si PDL (...) E necesar ca pana la declansarea campaniei pentru parlamentare sa se creeze aceasta echipa Mihai Razvan Ungureanu - PDL si mai ales segmentul electoral al dreptei. (...) Dreapta de care vorbim astazi, indiferent cum s-ar construi nu poate face abstractie de fenomenul politic PDL, pentru ca electoratul PDL de astazi este majoritar de dreapta. (joi, 5 aprilie, TVR Info)
  • Elena Udrea: "Mihai Razvan Ungureanu poate sa lanseze un proiect politic de dreapta, cu siguranta va avea parte de sustinerea PDL. Poate fi liderul in jurul caruia sa se construiasca o noua forta politica de dreapta. Este o persoana credibila si este categoric un om de dreapta. Din toate framantarile noastre privind construirea unei forte puternice de dreapta in Romania ne-am putea canaliza eforturile sa construim acest proiect in jurul premierului Ungureanu", a spus Udrea". (miercuri, 4 aprilie, B1Tv)
  • Mihai Razvan Unguranu: "Proiectele mele politice, gandirea mea politica, strategica se construiesc in timp pe seama catorva premise. Vorbim despre un proces in momentul de fata, in primul rand, faptul ca devin constient de asteptarea care exista intr-o parte mare de electorat matur(...) Eu am vocea lor si sunt comun in aspiratii cu ei. Simt aceasta asteptare, vine spre mine pe diferite canale" (marti, 3 aprilie, Realitatea TV)
Totodata, premierul a vorbit, miercuri, la Academia Romana, despre necesitatea implicarii intelectualilor in politica, aratand ca politica romaneasca are nevoie de acestia.

"Cred in valoarea intelectualului in politica. Cred ca este nevoie sa recunoastem ca politica romaneasca are profunda nevoie de intelectuali pentru ca acolo unde sunt ei si unde se implica, bolile democratiei capata solutie. Apelul meu catre cei care ma asculta e urmatorul: Lasati intelectualii sa faca politica! Lasati-i sa critice! Critica lor va fi intotdeauna blanda, lipsita de patima, lipsita de invective. Lasati intelectualii sa vorbeasca! Lasati-i sa vorbeasca despre politica. Asa intortocheat si neologistic, cum se pricep ei", a sustinut Ungureanu.

Surse democrat liberale au declarat pentru Hotnews.ro ca declaratiile premierului Mihai Razvan Ungureanu au legatura cu proiectul mai vechi al lui Traian Basescu care viza coagularea fortelor de centru dreapta de pe scena politica romaneasca.

Neoficial, democrat liberalii sustin ca Mihai Razvan Ungureanu are misiunea de a duce mai departe proiectul Miscarii Populare. "Proiectul numit de presa Miscarea Populara" a fost discutat in interiorul PDL si prevedea ca liderii democrat liberali atat actuala conducere cat si garada veche a partidului sa faca un pas in spate si sa gireze noi politicieni si profesionisti. 

Nu s-a dorit acest proiect, a fost taraganat si intr-un final amanat dupa alegerile locale. Ungureanu este liantul perfect pentru acest proiect politic si a inceput sa-l promoveze public, e drept, voalat", au explicat sursele democrat-liberale.

Proiectul politic al lui Ungureanu ar avea la baza la fel ca si proiectul Miscarea Populara coagularea unei aliante de centru dreapta si ar fi sustinut PDL, PNTCD, PER dar si partidul lui Mihai Neamtu -Noua Republica. Noua alianta nu va cuprinde partidul lui Gabriel Oprea - UNPR-ul.

Asa cum a declarat si Ungureanu, proiectul  tinteste "electoratul dezamagit, educat care traieste in mediul urban si are profesii liberale" si ar avea ca scop promovarea de figuri noi in politica romanesca, intelectuali si profesionisti.

Totodata, Adriean Videanu vorbeste public despre construirea unei miscari politice de dreapta si ii curteaza intens pe liberali.

"In interiorul PNL sunt foarte multi oameni de dreapta. Indoielile mele in ceea ce il priveste pe presedintele PNL... Nu il vad in a sprijini valorile si principiile de dreapta. Eu nu vad optiuni de politici de dreapta ale PNL-ului. Este departe de a fi un partid de dreapta", a declarat Videanu la Realitatea TV.

Fostul vicepresedinte al PDL, Mihaela Popa a declarat pentru Hotnews.ro ca este evident ca premierul Mihai Razvan Ungureanu doreste sa faca politica si ca exista o asteptare in radul electoratului pentru o constructie de dreapta puternica. 
  • Mihaela Popa, senator PDL: "Nu pot sa nu observ ca Mihai Razvan Ungureanu nu este doar un prim-ministru ci isi doreste sa faca politica, de fapt el vine din politica, din PNL si ne-a declarat si ca este liberal in continuare ceea ce inseamna ca in asteptarea constructiei unei drepte puternice poate sa joace un rol important. Eu nu am foarte multe cunostinte de o astfel de constructie dar, pot sa va spun de la baza partidului si a societatii ca exista o asteptare si mai ales in randul tinerilor de-a se regasi intr-o constructie".
In septembrie 2011, proiectul Miscarii Populare a fost promovat de presedintele Traian Basescu care a declarat public la TVR 1, ca trebuie pregatita ideea de miscare populara pentru realizarea unei eventuale aliante. Seful statului a mentionat ca el a rugat-o pe fiica sa sa inregistreze la OSIM aceasta denumire.

"Acest proiect poate exista, dar nu in sensul la ceva ridicol. Nu o sa gasesti partide imaculate, nu se poate. Eu cred ca trebuie pregatita ideea de miscare populara pentru realizarea unei eventuale aliante. De aceea am si rugat-o pe fiica mea sa inscrie la OSIM. Preventiv, trebuie sa gandesti politic. Este posibil sa se creeze o alianta", a spus Basescu. (21 septembrie)

Ideea a fost preluata si promovata public de fostul consilier prezidential, Sebastian Lazaroiu. La aceea data, liderii PDL au facut numeroase declaratii despre coagularea unei forte de centru dreapta. La inceputul anului 2012, in februarie, liderii PDL au preluat proiectul si s-au intrecut in declaratii de promovare a Miscarii Populare.

In martie, conducerea PDL a anuntat ca Miscarea Populara se va face intai in teritoriu sub forma de aliante locale si abia apoi va fi validata la nivel national, dupa alegerile locale.


Citeste mai multe despre   




















6497 vizualizari

  • +7 (11 voturi)    
    Care e legatura cu Noua Republica? (Joi, 5 aprilie 2012, 13:43)

    Daniel Arfire [anonim]

    Observ ușurința alăturării echipei neo-republicane, în diverse articole de presă cum e acesta sau al Sabinei Fati în România Liberă, cu Mișcarea Populară, PDL și resturile coagulate de Udrea, Falcă și ceilalți baroni portocalii.
    Pentru a credibiliza acest demers e folosită eticheta Răzvan Ungureanu, așa cum i-au folosit și pe Macovei, Cristi Preda, TRU, sau Sever Voinescu acum patru ani.
    Întrebarea mea de bun simț este, pe ce vă bazați când lansați aceste afirmații, Noua Republică braț la braț cu Pavelescu sau cu PDL-ul? Pe cineva de la Noua Republică ați întrebat?
    • -2 (4 voturi)    
      pai Noua Republica nu s-a exprimat deja? (Joi, 5 aprilie 2012, 15:44)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Daniel Arfire

      prin martie nu zicea Neamtu ca exclus combinatii cu PDL?
      • +4 (6 voturi)    
        Dar nu i-au exclus pe Basescu si oamenii lui. (Vineri, 6 aprilie 2012, 6:10)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

        Cred ca scenariul face parte din tactica la doua capete a PDL-ului si a lui Basescu.
        • 0 (0 voturi)    
          NOUA FORTA (Vineri, 6 aprilie 2012, 21:13)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui ....

          Ungureanu este capabil sa construiască o nouă forţă politică de dreapta, numai asa am putea scapa de PSD, mai precis de comunistii care inca nu inteleg ca vremea lor a trecut si nici macar doctrona lor de stanga nu mai este ceea ce era odata !! Sper ca Ungureanu sa reinnvie cultul de dreapta si sa atraga cat mai multi tineri care au pretentii si aspiratii mult mai mari in seama lor decat sa plece si sa lase toti nesimtitii sa faca ce vor din tara lor !!! Din cauza guvernarii PSD tara asta nu-si mai revine !
        • 0 (0 voturi)    
          EXTREM (Vineri, 6 aprilie 2012, 21:40)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui ....

          Extrem de agila. Ea a dovedit de a lungul timpului ca este un politician foarte bun descurcandu se in toate situatiile aducand cele mai multe fonduri europene.
    • 0 (0 voturi)    
      UNGUREANU (Vineri, 6 aprilie 2012, 21:11)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui Daniel Arfire

      Ungureanu poate fi dat ca fiind liderul unei noi forte politice asa cum spune Udrea si sa nu cumva sa uitam ca si PNL si PNTCD sunt partide istorice care nu ar trebui sa tredeze macar pe cei morti care si-au dat viata pentru cauza !
  • +3 (7 voturi)    
    o idee (Joi, 5 aprilie 2012, 13:50)

    srg [anonim]

    Sa presupunem ca USl ia sub 50%.
    Va dati seama cum ar arata coalitia de guvernare de dreapta? Pai sa vedem: pdl+ppdd+udmr+mp+unpr, unde mp = miscarea populara, asta de care raspunde mru, electoratul urban, cu o anumita situatie financiara, dezamagit de actualele variante politice. Pai cum coabiteaza mp cu ppdd? Sau cu unpr?
    Doar daca nu se vede o coalitie cu unul din partidele din usl.
    • +3 (5 voturi)    
      mai aprofundati putin (Vineri, 6 aprilie 2012, 9:58)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui srg

      Indiferent cat va obtine USL in alegeri, alianta la guvernare va fi PDL/PNL si eventuali sateliti.
      Dupa debarcarea d-lui Antonescu, care nu pierde nicio ocazie sa gafeze, cine credeti ca va fi noul presedinte al PNL? Ati ghicit....
      • +1 (1 vot)    
        eh lasa (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:38)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui translativus

        Visele astea nu va fac bine. O sa ajungeti la sapa de lemn in felul asta.

        USL e o alianta facuta la tribunal. Ruperea ei ar duce la negocieri dure referitoare la cine ce procent ia din alegeri. In cazul in care USL are sub 50%, PNL ar primi cel mai probabil sub 25%, undeva la 20%. Cu scorul magnific pe care il va obtine pdl, vor ajunge pe la 40%. Pe langa mp, daca apare, ma e nevoie de minim udmr, daca nu se cearta prea tare, sau ppdd pentru a forma o majoritate "confortabila".

        Vezi, nu e chiar atat de simplu precum visezi tu. Asta ca sa nu mai vorbim de refuzul deja dat de a participa la guvernare alaturi de pdl pana acum, respectiv de faptul ca isi doresc introducerea acestor clauze in statut.
        Cat despre debarcarea lui antonescu, ar trebui sa existe un motiv. Din cate stiu, a obtinut un scor mai bun la prezidentiale decat partidul la parlamentare deci nu se confirma problema despre care vorbesti
        • -1 (3 voturi)    
          realitati nu vise (Vineri, 6 aprilie 2012, 11:28)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui Xu

          Dupa cum stim tocmai PNL a refuzat introducerea in statut a clauzei respective iar "negocierile dure" si "aliantele facute la tribunal"....cunoastem. Traim zilnic episoadele tradarilor, santajului si traseismului politic, ce dovezi mai vrem pentru a ne trezi la realitate.
          "Visul" meu este de a desfinta sistemul parlamentar iresponsabil si inlocuirea lui cu sistemmul administrarii statului prin contract, nu de a inlocui un rau cu altul.
          Eu nu fac parte din niciun partid si nu sunt bugetar.
      • 0 (2 voturi)    
        bun asa (Vineri, 6 aprilie 2012, 14:47)

        fane [anonim] i-a raspuns lui translativus

        am incredere in decizile PDL-ului
    • +1 (1 vot)    
      portocalii visinii verzi si cacanii (Vineri, 6 aprilie 2012, 13:13)

      ghgdnhf [anonim] i-a raspuns lui srg

      a zs cneva ca mai doreste macar unul din astia?! va bateti voi postacii pe aici in schimb oamenii vor schimbare fundamentala
    • +1 (1 vot)    
      DOVADA (Vineri, 6 aprilie 2012, 14:39)

      bobo [anonim] i-a raspuns lui srg

      Ca dovada ca Ungureanu a crescut in sondaje destul de repede il vad capabil de a crea asa cum spune si Udrea "o nouă forţă politică de dreapta" !!
    • 0 (0 voturi)    
      UDREAAA (Vineri, 6 aprilie 2012, 21:40)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui srg

      Udrea este o persona integra care a demonstrate cu ingeniozitate ca se poate descurca in orice situatie in maniera in care a reniviat si turismul .
  • +6 (10 voturi)    
    astia pe ce lume traiesc? (Joi, 5 aprilie 2012, 13:52)

    Anonimus [anonim]

    vor sa faulteze orice initiativa de partid a lui MRU? Ca daca se arunca asupra ei asta va fi efectul. Poate o fac special, ar avea sens, ca sa nu dispara cu totul ca PNTCD. iar cu balariile cu tinerii care asteapta noul partid sa fim seriosi. tinerii de peste tot s-au saturat de politica "traditionala" nu asteapta niciun partid, asteapta sa scape de ele.
    • +1 (3 voturi)    
      de aceea... (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:12)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

      ....trebuie gasita o alternativa la sistemul parlamentar.
      Orice partid, nou sau vechi, indiferent de promisiunile facute in campaniile electorale, folosindu-se de actualul sistem politic, va sfarsi prin a fi pervertit si aservit sistemului.

      Oamenii care vor compune noul parlament indiferent de structura acestuia (uni sau bicameral), si indiferent de numarul lor, isi vor vedea de propriile interese si vor ignora total pe ceilalti, adica pe noi cetatenii.
      Pastrand sistemul, vom pastra si racilile sale.
  • +3 (17 voturi)    
    Un eveniment remarcabil pentru acest deceniu... (Joi, 5 aprilie 2012, 13:58)

    Lucky1 [utilizator]

    Acest eveniment, daca se materializeaza, va constitui, fara dubiu, cel mei important pilon in constructia democratiei si punerea unor baze ale mult doritei si indelung asteptatei decente in politica romaneasca.
    Personal, l-as intampina cu tot entuziasmul!
  • -2 (12 voturi)    
    Omul ros relouded (Joi, 5 aprilie 2012, 14:01)

    ioan [anonim]

    Daca a aparut omul rosu (Stoica) fugiti, fugiti mancand pamantul. Asta a fost artizanul PDL ului si acum tragem ponoasele termitelor portocalii. Cat priveste proiectul lui MRU mai intai sa fie in stare sa stranga o comuna la un camin cultural si sa-l asculte si oamenii, sa dea pept cu electorii si sa le explice el politica de dreapta taranilor care se pricopsesc in timp ce chiaburii, cu asociatii de propritari, de le muncesc pamanturile se ruineaza pe zi ce trece. Proprietate privata e baza kakate-ai in ea, ca nu sunt in stare nici cartofii sa-i scoata tb sa importam de la fermele din Turcia.
  • -1 (15 voturi)    
    frunzaverde ungureanu ! (Joi, 5 aprilie 2012, 14:17)

    panfil flecarul [anonim]

    vom lua dreapta, cu toptanu !

    deci iaca messia:
    "...Eu am vocea lor si sunt comun in aspiratii cu ei. Simt aceasta asteptare, vine spre mine pe diferite canale"

    se aduna dreapta in spatele sau, precum torentele de munte dupa potop !

    ce neamtu, ce alba ca neaua, ce lazaroiu !
    in sfarsit, dupa 22 de ani de asteptari, base a avut o intuitie, ne'a adus Omul messianic.

    maxim gorki avea un poem, inima lui danko, parca'i zicea.
    un erou, al vremurilor inegurate, isi smulge inima din piept, o transforma intr'o faclie si isi scoate poporul la lumina.

    asta este, n'avem poeti !
    poetul national a decedat, dinescul a trecut la mosieri...
    n'are cine sa scrie un poem...
    pacat.
  • +1 (5 voturi)    
    sal (Joi, 5 aprilie 2012, 15:00)

    aly [anonim]

    Ungureanu nu poate face nimica fara PDL
    • -3 (7 voturi)    
      CRESCUT (Joi, 5 aprilie 2012, 16:59)

      ranga [utilizator] i-a raspuns lui aly

      Ca dovada ca Ungureanu a crescut in sondaje destul de repede il vad capabil de a crea asa cum spune si Udrea "o nouă forţă politică de dreapta" !!
  • +1 (11 voturi)    
    sal (Joi, 5 aprilie 2012, 15:02)

    raz [anonim]

    Ungureanu este un tip pregatit ,initiat nu are treaba cu trecutul si il cred in stare sa mobilizeze dreapta si sa o readuca in forta pe scena politica..
  • -2 (18 voturi)    
    Ascensiunea lui MRU poate fi oprită (Joi, 5 aprilie 2012, 15:06)

    Isidor_b [utilizator]

    Bertolt Brecht tragea un semnal de alarma in urma cu multi ani asupra unui alt personaj mesianic. Nimeni nu l-a ascultat si Arturo UI a ajuns acolo unde nu ii era locul. Europa a fost dua in urma cu zeci de ani. Arturo Ui al nostru se pregateste sa duca Romania in urma cu sute de ani, impreuna cu tagma lui de pup'
    in .... Din nefericire pentru Romania, absolventul masterului în Studii Ebraice la Centrul Oxford pentru Studii Ebraice şi Evreieşti din cadrul Universităţii Oxford, MRU, nu are prestanta lui Arturo Ui originalul si nu va lasa nici o urma asupra istoriei Europei (nici cat urma unui limax, conform declaratiei lui TB, referitoare la un fost presedinte), deci nu va afecta intreaga Europa. Finalul filmului On the Beach (1959): "There Is Still Time . . . Brother". Sunt sigur ca absolventii de Oxford vor intelege slogan-ul si in limba engleza.
    • +2 (18 voturi)    
      h (Joi, 5 aprilie 2012, 15:36)

      a [anonim] i-a raspuns lui Isidor_b

      ma indoiesc serios ca un tip care a auzit macar de cei pe care ii mentionezi judeca atat de prost pe cat dovedesti tu ca o faci.
      parerea mea e ca ar trebui sa adaugi ghilimele si sa-ti citezi sursa
      • +1 (13 voturi)    
        M-ai prins (Joi, 5 aprilie 2012, 16:27)

        Isidor_b [utilizator] i-a raspuns lui a

        Imi cer scuze ca nu am pus in ghilimele tot comentariul meu. Autorii adevarati:
        Shlomo Amar & Yona Metzger. Cei doi sunt profund interesati de miscarile politice ale lui MRU. Prietenii stiu de ce. Ca sursa, pe langa cei doi il mai pot da pe Marc Rich, Mecena-ul lui Mru. Iata ce scrie wikipedia despre el: "He was indicted in the United States on federal charges of illegally making oil deals with Iran during the late 1970s-early 1980s Iran hostage crisis and tax evasion. He was in Switzerland at the time of the indictment and has never returned to the U.S." "In 1983 Rich and Green were indicted by then-U.S. Federal Prosecutor (and future mayor of New York City) Rudolph Giuliani, on illegal trading with Iran and charges of tax evasion. They were indicted while they were in Switzerland. The pair failed to return to the U.S. following the indictment, and were on the Federal Bureau of Investigation's Ten Most-Wanted Fugitives List for many years." Un mecena neplatior de taxe? Poate oare Blejnar sa adune taxele? Daca se supara MRU?
        • +1 (7 voturi)    
          bine ca ne-ai lamurit (Vineri, 6 aprilie 2012, 9:14)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Isidor_b

          ramasesem cu impresia ca rich e mecena lui felix dar bine ca ai clarificat tu lucrurile.

          cu arturo ui, da, am avut si eu impresia ca de 20 de ani asistam la ascensiunea unui arturo-ui-colectiv in romania si da, in momentele de optimism speram ca ascensiunea asta ar putea fi oprita - dar ca e MRU in spatele chestiei n-am realizat, credeam ca sunt canaliile alea securisto-kaghebiste oplosite de iliescu&co.
          • 0 (4 voturi)    
            CC? (Vineri, 6 aprilie 2012, 11:39)

            Isidor_b [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            Faceai vorbire de canaliile din CC al UTC? Pai, atunci, suntem de acord. Canaliile din CC al UTC nu se lasa duse, vor sa isi faca partid. Au datorii de platit catre Securitate-KGB. In privinta lui Rich este de-ajuns sa citesti CV-ul lui MRU (postat chiar de MRU).Daca tu stii de relatiile Felix-Rich, iti multumesc de informatie. MRU sa fie in cardasie cu Felix? Conform "silogismului" prietenii prietenilor mei...
  • +1 (19 voturi)    
    :) (Joi, 5 aprilie 2012, 16:03)

    luica [anonim]

    lui mru i s-a oferit o sansa foarte mare cand a fost pus in functie de catre base bazandu-se pe inteligenta lui si pe capacitatile lui de a gestiona orice situatie critica! ungureanu este un caracter puternic si va reusi in calitate de premier si nu numai!
    • -1 (13 voturi)    
      comentariu (Joi, 5 aprilie 2012, 16:35)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui luica

      Mai fiinta omeneasca,esti proasta rau,ca sa fi un bun premier,nui deajuns sa ai un caracter puternic,el se pricepe la istorie si nu stie cu ce se mananca o economie.La fel si Boc fiind jurist de meseri nici el nu stia ce aia economie sau o industrie.
      • +5 (7 voturi)    
        MRU se pricepe la istorie si servicii secrete. (Vineri, 6 aprilie 2012, 6:24)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        De aia nu stii interesele cui le apara atunci cand ocupa o functie publica. Cat despre Boc, se pricepe tot la istorie, el fiind jurist cam cum e si doamna Udrea, adica Doamne fereste sa te apere in instanta un avocat ca dansa sau sa apere Constitutia un "constitutionalist" ca Boc.
      • -1 (3 voturi)    
        Ai intrat in vrie? (Vineri, 6 aprilie 2012, 11:57)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        Vezi ca MRU este o alternativa foarte capabila la dezmatul uslas?
        Asta va trebuie!
        Cineva care sa va aduca cu picioarele pe pemant!
        De promisiuni este plina lumea, mai ales din cele rosii... Cu realizarile este mult mai greu!
        Cat despre calificative, te etichetezi singur, incercand sa/i etichetezi pe altii!
        Succes!
    • +1 (7 voturi)    
      :) (Joi, 5 aprilie 2012, 17:07)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui luica

      Bravo! Aplauze!
  • +2 (14 voturi)    
    Scula MRU! (Joi, 5 aprilie 2012, 16:09)

    Hook [anonim]

    Nu stiam cine va polariza "dreapta" din Romania! Ca sa vezi Ex-comunistii se dau "vertiabili de dreapta", orice numai sa raman la butoane! Acest MRU este dupa chipul si asemanarea cu Basescu-PDL&Co.! O Scula pentru salvarea lui Basescu! Prea tarziu baieti, v-a sunat ceasu' !
  • +4 (12 voturi)    
    lucrurile se misca acum repede (Joi, 5 aprilie 2012, 16:13)

    Ciprian [anonim]

    Prea multe discutii despre acest subiect. Sa-l vedem peste vreo doua luni (absolut arbitrar ales termenul, scurt sa fie), cand MRU o sa fie pentru noi Boc 2.
  • -2 (8 voturi)    
    :) (Joi, 5 aprilie 2012, 16:19)

    dinu [anonim]

    ungureanu nu-i va dezamagi pe mai greii pdl, are potential si va reusi ce si-a propus el si guvernul pentru binele romanilor!!
  • +2 (10 voturi)    
    O Alianta cum PDListilor nu le-a iesit, dar cam... (Joi, 5 aprilie 2012, 19:34)

    costica [anonim]

    Aceeasi Marie cu alta palarie portocalie, una mai elevata, mai studiata, mai asa ca la Servicii !!
    "Din toate framantarile noastre privind construirea unei forte puternice de dreapta in Romania ne-am putea canaliza eforturile sa construim acest proiect in jurul premierului Ungureanu", a spus Udrea". (miercuri, 4 aprilie, B1Tv)"
    Deci, o noua constructie politica cu sustinerea PDL, adica cu Dna Udrea in frunte si cu Roberta si cu Oltean si cu Boc si cu Talmacean si cu Popoviciu si cu Visan si cu Hoara si cu alte specimene portocalii de care ne-am saturat!!
    NU, mersi, NU ne trebuie asa ceva!!
    Vrem ca MRU sa NU aduca nimic din fauna portocalie cocotata in functii inalte EXCLUSIV din cauza linguselii si a supuseniei fata de Traian Basescu !!
    NU !!!
    MRU sa aduca in nou partid VALORI, adica OAMENI COMPETENTTI, recunoscuti ca au facut ceva, nu ca au pupat undeva pe cineva sus-pus in politica romaneasca, NU din fauna portocalie incompetenta care a distrus Romania in astia 3 ani!!
    Sper ca asta va FACE !!!
    Altfel, NU are nici o sansa sa ne pacaleasca, altfel de ce si-ar face alt partid daca ar cara dupa el balastul portocaliu sus-mentionat ?!
    Ar fi un alt PDL, de care romanii fug ca de dracu' iar MRU vede asta !!!
  • -3 (11 voturi)    
    Opinie (Vineri, 6 aprilie 2012, 8:16)

    Mih. [utilizator]

    Aparitia in prim-planul politicii romanesti a actualului premier, Mihai Razvan Ungureanu si perspectiva unei constructii politice noi (s-a spus, de centru dreapta) e de natura a revigora sperantele multora dintre noi. Dpmv, a fi ceva "nou" inseamna, in cazul dat, a continua un sens de parcurs si un proces de reforme, a le completa, imbunatati si consolida pe acestea din urma. Inseamna si a face politica la standarde moderne, eliminand vechi si paguboase...metehne "dambovitene".
    Inseamna si identificarea si implicarea oamenilor capabili de a forma o echipa, capabili de a identifica si analiza corect probleme, capabili de a elabora si pune in practica solutii corecte.
    Cred ca in aceasta etapa este imperios necesar sa se gaseasca punctele comune si puntile de legatura intre toti cei care sunt dornici si se considera capabili sa se implice intr-o asemenea constructie, dincolo de diferentele, "incompatibilitatile" (mai mult, sau mai putin reale/justificate), dincolo de orgolii si asperitati.
    Sunt oameni "vechi" irecuperabili, dar sunt si oameni "vechi" de reala valoare, sau capabili de auto-depasire, de dezvoltare, sunt oameni "noi", a caror capacitate va aduce un cert plus valoric important (asa cum s-ar putea sa existe si pretinsi oameni "noi" care ar dovedi in timp gradul de incompetenta, impostura, oportunism).
    Cei care doresc implicarea politica si au convingeri de dreapta (intr-un registru doctrinar atotcuprinzator, de la liberalism autentic de dreapta, la conservatorism) ar trebui sa inteleaga ca este nevoie sa comunice, sa-si uneasca fortele, sa imbratiseze o viziune constructiva. Macar acum!
    • +3 (9 voturi)    
      recunosc limbajul Stefan Gheorghiu (Vineri, 6 aprilie 2012, 9:28)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Mih.

      Asa v-au invatzat sa vorbitzi la UTC?
      Ai invatzat bine, bravo!
      A fost greu sa trecetzi la dreapta?
      Nu?
      Mda, inlocuitzi doar niste cuvinte in discurs si merge...astept sa aud de liberalismul multilateral dezvoltat...
      • +3 (5 voturi)    
        nu uita ... (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:44)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        de "cele mai inalte culmi", "sub conducerea vizionara a ..."

        daca tai "de centru dreapta" din prima paranteza, inlocuiesti "convingeri de dreapta" din ultimul paragraf cu "convingeri comuniste" si stergi din paranteza ce apare dupa "atotcuprinzator", e fix discurs de sedinta de partid. PCR. Nu-mi vine sa cred ca e posibil in anul de gratie 2012!
        • 0 (4 voturi)    
          Probabil... (Vineri, 6 aprilie 2012, 11:17)

          Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

          ...ai cunostinte si experiente personale despre discursurile din sedintele PCR.
          Nu pretind ca "stilul" meu nu are defecte.
          Dar stiu sigur ca nu stilul te-a deranjat, ci continutul, dorinta, speranta unora dintre noi de a vedea pe scena politica romaneasca un partid autentic de dreapta si indemnul la unirea fortelor de dreapta existente. Pt. ca, in fond, despre asta vorbeam.
          Atunci cand nu "va" convine continutul, incercati sa-l compromiteti legandu-va de "forma", de "persoana", pe care le etichetati (cum am mai spus intr-un comentariu care,ciudat, nu a aparut), mincinos si manipulator, drept "comunisti", "securisti" (asta vine de obicei dinspre "liberalii" lui Antonescu), "legionari", "fascisti" (asta, mai frecvent, dinspre socialistii lui Iliescu, Ponta etc.)
          • +3 (5 voturi)    
            n-am decat memorie buna (Vineri, 6 aprilie 2012, 11:58)

            Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Mih.

            In 1989 aveam 12 ani. Si in plus chiar as vota partidul lui MRU. Cu conditia ca sustinatorii lui sa nu vina cu discursuri vomitive. Nu vedeti ce deserviciu ii faceti?
            • -1 (5 voturi)    
              Un sfat (Vineri, 6 aprilie 2012, 12:45)

              Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

              Votul il hotarasti cu mintea ta, iar conditionarile tale nu au legatura cu mine, cu parerile mele, sau modul in care ma exprim eu, hai sa fim seriosi si sa nu o luam pe aratura...
              Sper sa-ti rezolvi "greata" pana la alegeri...Sanatate!
    • 0 (4 voturi)    
      tot eu (Vineri, 6 aprilie 2012, 9:30)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Mih.

      Am recitit comentariul si am constatat o suparatoare repetare a adjectivului "capabil".Imi cer scuze pt defectul de stil (nu si de continut) :)
      • +2 (4 voturi)    
        ba deficitul de continut e problema comentariului (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:36)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Mih.

        Wizard of Oz are dreptate. Comentariul tau suna fix ca un discurs de pe vremea ailalta, dar scris de cineva mai citit. O pura limba de lemn redundanta, forma fara fond. E de-a dreptul vomitiv!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu stiu ... (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:18)

      rmalu [utilizator] i-a raspuns lui Mih.

      de ce ai primit "minusuri". Cred ca sunt f. putini care se indoiecs ca e.g. Doamna Monica Macovei (oameni "vechi") este o persoana care merita increderea. De asemenaea, sunt si eu convins ca sunt oameni noi (si, din punctul meu de vedere Remus Cernea este unul dar sunt si altii) care, desi sunt noi, nu au dovedit valoare ci din contra.
      Important, dupa parerea mea, este ca MRU sa "aleaga" pe cei care merita.

      Cat despre toate comentariile diversilor "grei" din PDL: explicatia (din nou, dpdv-ul meu) este ca le e frica. Daca MRU intra in politica fara ei, ei sunt pierduti si atunci incearca sa (se) convinga ca nu o sa se intample. Observati ca MRU nu a declarat nimic in privinta unei posibile asocieri cu PDL-ul sau cu orice alt partid.
      • +1 (1 vot)    
        Multumesc! (Vineri, 6 aprilie 2012, 11:36)

        Mih. [utilizator] i-a raspuns lui rmalu

        Minusurile pe care le-am acumulat, asa cum rezulta si din comentariile lui @ Wizard of oz si @ Anonimus, se leaga de "stil", cu pretentia ca exprima, in "limbaj de lemn", un "continut" gol si taxeaza ca cert, "comunismul"meu. Fiecare intelege (si interpreteaza) cat/cum poate, deci cat/cum...vrea.
        Mie mi se par (aceste "minusuri"), stangist-penelist-antonesciene-like.
        • 0 (0 voturi)    
          n-ai inteles (Vineri, 6 aprilie 2012, 12:00)

          Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Mih.

          nu te-am acuzat de comunism. te-am acuzat de forma fara fond, prin compararea discursului tau cu cel din Epoca de Aur. clar? faci diferenta?
          • +2 (2 voturi)    
            ... (Vineri, 6 aprilie 2012, 12:27)

            Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

            Nu ar fi mai bine (nu mai spun "constructiv" ca te infurie cuvantul, probabil) sa-ti exprimi propriile opinii pe subiectul articolului, sau sa "comentezi", sau sa "critici" cu argumente alte opinii, decat sa "acuzi"?
            In "stilul" meu am spus ca imi doresc sa vad Dreapta la putere, o dreapta autentica si unita. Clar? Ai ceva cu "continutul" dorintei mele?
  • +1 (7 voturi)    
    Ii urez succes............ (Vineri, 6 aprilie 2012, 9:35)

    icu [utilizator]

    MRU este un om de calitate si cred capoate aduna in jurul sau oameni asemenea lui ,pentru a crea un partid solid de dreapta care sa reformeze societatea romaneasca de actuali ,,ciolanari" navetisti politici !!!!!!!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      frenezie (Vineri, 6 aprilie 2012, 15:26)

      maria [anonim] i-a raspuns lui icu

      Planurile lu' MRU= sa vinda T O T ! Dupa comentariile unora de p-aci MRU s-a nascut acum 3 luni sau e de pe Luna : e curat , uscat !
  • +2 (6 voturi)    
    ... (Vineri, 6 aprilie 2012, 9:47)

    lili [anonim]

    Ungureanu nu ar fi existat ca premier astazi daca PDL nu l-ar fi dorit si sustinut in continuare..Observ ca premierul a castigat incredere la polulatie intr-un termen foarte scurt..fata de alti politicieni care sunt remarcati dupa ani si ani..sper ca Ungureanu si PDL sa fructifice acest aspect pozitiv si sa reauseasca in viitorul apropriat sa reconsolideze dreapta..
  • +3 (5 voturi)    
    Nerusinarea fara margini a partidului-cariera (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:00)

    ZeV [anonim]

    Ca sustinator al reformei radicale, nu pot sa nu constat disperarea pedelistilor. Acesti nemernici carieristi si lipsiti de viziune, au digerat grupul de intelectuali care a tras un sus imaginea partidului, iar acum, cand vad ca puntea se umple cu apa, il dau afara pe Cristi Preda. Cel care nu s-a lasat ,,asimilat".
    Va urma , probabil, doamna Macovei. Pentru acesti oameni, eu personal, am vota PDL.
    Ce fac stimabilii politicieni porto/verzi , in prezent ? Isi cauta un nou vector de imagine, pe care sa-l paraziteze, sa obtina puterea, dupa care, trai nineaca!
    Cand se vor eroda iarasi, vor arunca, bineinteles, ,,jucaria" la gunoi.
    Din nefericire pentru ei, pedelistii, MRU este un intelectual veritabil, care va purcede la o noua constructie CU OAMENI CREDIBILI SI ONESTI, nu cu esantioane putrede cu/de carieristi notorii, de ambele sexe, dintr-un PDL ce miroase deja a hoit politic .
    • +2 (2 voturi)    
      Desi ... (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:21)

      rmalu [utilizator] i-a raspuns lui ZeV

      nu sunt de acord cu exprimarea, sunt de acord cu ce ai scris.
      Uneori ma intreb daca suntem capabili (noi, romanii) sa ducem un dialog onest, fara sa ne injuram unii pe altii si in care sa incercam (macar) sa intelegem si partea cealalta. Dar asta nu are legatura nici cu articolul, nici cu comentariul tau, ci doar asa ... m-a furat gandul.
  • -1 (3 voturi)    
    .... (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:15)

    lili [anonim]

    Maria- Ungureanu nu ar fi existat ca premier astazi daca PDL nu l-ar fi dorit si sustinut in continuare..Observ ca premierul a castigat incredere la polulatie intr-un termen foarte scurt..fata de alti politicieni care sunt remarcati dupa ani si ani..sper ca Ungureanu si PDL sa fructifice acest aspect pozitiv si sa reauseasca in viitorul apropriat sa reconsolideze dreapta..
    • 0 (4 voturi)    
      Oul sau gaina ? (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:31)

      ZeV [anonim] i-a raspuns lui lili

      Ma intreb, cine de cine a avut nevoie...MRU de PDL, sau PDL de MRU ?
      Raspunsul evident deriva din constatarea ca PDL nu a fost capabil sa promoveze, din interior, un nou personaj locomotiva in genul (masculin) al domnului Traian Basescu. Nu a fost capabil, pentru ca aceste personaje , fie nu exista, fie sunt/au fost marginalizate de baronii si baronesele portocalii.
      MRU a acceptat postul la rugamintea Presedintelui, pedelistii neavand habar de numire decat dupa implinirea faptului.
      In fine, probabil ca , atat Presedintele cat si MRU vor realiza definitiv ca nu poti face din rahat bici si vor purcede, impreuna, la o constructie politica integral noua. Dupa care, Presedintele, suficient de erodat el insusi, ar face bine sa-l lase pe MRU conplet liber si independent.
  • +2 (2 voturi)    
    Observ... (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:19)

    Mih. [utilizator]

    ...o problema la votare:
    de exemplu, comentariul are +1(1 voturi), dau minus, ramane +1(1voturi) si cand incerc inca o data, mi se "spune" ca am votat deja...Cum...bunica-sa?
  • -2 (4 voturi)    
    reloaded (Vineri, 6 aprilie 2012, 10:38)

    gustav [anonim]

    Toate bune si frumoase, e a doua venire a lui Messia:
    "Eu am vocea lor si sunt comun in aspiratii cu ei. Simt aceasta asteptare, vine spre mine pe diferite canale" . Pe centura s-a format deja echipa apostolilor de dreapta, cu voia dumneavoastra, ultimul pe lista, Elena Udrea.
    Atentie, invatatorule, ai luat-o cam prea repede cu proiectele politice! Incearca sa vezi mai intai cum poti hrani poporul asta cu trei pesti.
  • +1 (3 voturi)    
    Opinie (Vineri, 6 aprilie 2012, 11:01)

    catalin_mattei [utilizator]

    Orice incercare de coagulare a dreptei la umbra lui T Basescu dar si a unora dintre apropiatii lui ( Udrea, Anastase, Boc) este un proiect nascut deja cu handicap... ceea ce nu se doreste a se vedea este ca in acest moment electorii nu mai pot avea incredere in faptele si deciziile prezidentiale .. acest lucru face sa se nasca o adevarata isterie a scenariilor imediat ce apr idei de acest tip cu Miscari Populare, etc... Avem nevoie de o dreapta puternica care sa iasa de sub tutela actualilor varfuri PDL-iste ( inclusiv T Basescu)
  • 0 (0 voturi)    
    Mai observ ca... (Vineri, 6 aprilie 2012, 11:43)

    Mih. [utilizator]

    ...nu apar toate comentariile (dincolo de decalajul firesc intre postarea textului si aparitia lui efectiva).
    Am 2-3 raspunsuri pe care mi le asum si nu as vrea sa inteleg ca exista un "filtru" care cenzureaza anumite opinii. Probabil sunt doar probleme tehnice.
  • 0 (4 voturi)    
    :) (Vineri, 6 aprilie 2012, 12:18)

    vasile [anonim]

    Blonda pdl-ului a fost criticata si desfiintata de laboratoarele antenistilor si cu cat au atacat-o mai mult ea s-a intarit si mai mult ca politician, aratand ca nu se lasa intimidata de toti frustratii...
  • 0 (2 voturi)    
    .... (Vineri, 6 aprilie 2012, 12:29)

    pipas [anonim]

    Toata mass-media o acuza pe blonda ca ea l-a dat afara pe preda. Nuti nu l-a exclus pe cristian preda. Acesta s-a autoexclus prin atitudinea lui necorespunzatoare in momentul in care a intrat in acel nucleu. Si si-a atacat fara oprire colegii din pdl, pana si in momentele cele mai grele cand aveau nevoie de sustinere, deci nu ar trebui sa I se arunce ei vina pentru plecarea lui cristian, el si-a facut-o cu mana lui!!
    • 0 (0 voturi)    
      Asa sa fie ? (Vineri, 6 aprilie 2012, 14:52)

      ZeV [anonim] i-a raspuns lui pipas

      CPreda a fost propus pentru excludere, de o intreaga clica perdanta si obedienta, de care s-a inconjurat blonda de de la drept, formata din oameni care cred ca Elena Udrea este un produs original ,, made in Basescu". Vor realiza, curand, ca este o simpla facatura cu o singura obsesie in cap : cariera personala, prin orice mijloace. Asa cum a fost ejectata de la Cotroceni, la fel se va intampla si din PDL. Evident daca acest partid isi doreste o viata lunga (politica).
  • +1 (1 vot)    
    mruu (Vineri, 6 aprilie 2012, 12:43)

    tamas [anonim]

    Toate problemele tarii se sparg in capul elenei care nu face altceva decat sa-si canalizeze toata energia pe a lasa ceva in urma si a dovedi ca nu este doar o blonda intamplatoare in politica romaneasca. Ca ministru a demonstrate ca este un politician dat dracului… bravo ei ca a rezistat cu toata opozitia in spinare!!
  • 0 (0 voturi)    
    mru are sustinerea blondei si a tarii (Vineri, 6 aprilie 2012, 13:03)

    relu [anonim]

    Atata timp cat a fost la carma ministrului dezvoltarii regionale si turismului a facut din Romania (o tara de care nu stia nimeni din europa unde se afla pe harta), o tara frecvent vizitata de turisti. A scos in evidenta si a aratat lumii tot ce avem mai frumos in tara, ne-a promovat cum a trebuit la toate saloanele si targurile de turism din europa si nu numai…
  • -2 (2 voturi)    
    bravo (Vineri, 6 aprilie 2012, 13:55)

    george [anonim]

    Eu consider ca Elena este un politician complet care stie ce are de facut, este apreciata de multi oameni, merita sa o sustinem in demersurile ei, trebuie apreciat si faptul ca sustine tinerii in dezvoltarea lor profesioanla.
  • +1 (1 vot)    
    Ungureanu (Vineri, 6 aprilie 2012, 13:58)

    marius [anonim]

    Ungureanu are nevoie den sustinerea PDL-ului pentru a crea acea noua miscare.
  • 0 (0 voturi)    
    Succes (Vineri, 6 aprilie 2012, 16:47)

    PaulAtreides [anonim]

    Nu am suportat politica. Daca vedeam ca pe un canal TV se discuta politica, il schimbam rapid. Am descoperit ca de fapt nu o suport fiindca nu auzeam altceva decat certuri si scandaluri, toate interminabile, nimic constructiv. Acum, de cand cu MRU, parca intrevad ceva la orizont. Imi place sa cred ca-si va face o echipa de profesionisti cu care sa faca treaba si aiba sustinerea populatiei scarbite de predecesori si opozitia lor.
    Ii doresc sa se tina tare fiindca sunt sigur ca cei din garda veche au sa faca tot posibilul sa-l luxeze.
  • 0 (0 voturi)    
    o noua constructie de partid (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 11:31)

    petre marin [anonim]

    O noua constructie de partid ,la aceasta data ,este TARDIVA chiar daca este in jurul lui MRU pentru a schimba fata PDL in ochii votantilor deoarece MRU nu reprezinta un MODEL fiind corupt si in incopatibilitate cu functia, chiar daca nu recunoaste .


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version