Crin Antonescu: Prin numirea lui Melescanu in fruntea SIE, Basescu a incercat sa dezbine PNL, insa "fara succes"

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 4 martie 2012, 14:02 Actualitate | Politic


Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Presedintele Partidului National Liberal, Crin Antonescu, a declarat ca prin numirea lui Teodor Melescanu la sefia Serviciului de Informatii Externe seful statului a incercat, sa dezbine "fara succes", PNL, transmite Agerpres. Liderul liberal a spus ca, in acest fel, Traian Basescu vrea pe plan extern sa "vanda imaginea unui presedinte care este deasupra jocului partidelor".

"Cred ca (n.r. - Traian Basescu) incearca pentru a nu stiu cata oara, fara succes, sa dezbine PNL. Nu va reusi. Teodor Melescanu va fi, dupa toate probabilitatile, exclus pe 12 martie din PNL in urma optiunii pe care domnia sa a facut-o. Cred ca incearca sa arate cui il mai crede ca iata ca este dispus la dialog cu Opozitia, de parca Opozitia sau cineva din Opozitie i-ar fi cerut conducerea unui serviciu secret. Cred, de asemenea, ca incearca sa-si vanda, eventual si in afara, imaginea unui presedinte care este deasupra jocului partidelor, ceea ce nu cred ca are niciun fel de succes sau de credibilitate", a declarat Antonescu.

Luni, presedintele Basescu l-a propus pe liberalul Teodor Melescanu in functia de sef al SIE, postul devenind vacant dupa ce fostul director, Mihai Razvan Ungureanu, a fost numit premier.

In aceeasi zi, Antonescu a declarat ca Melescanu nu l-a informat nici pe el, nici vreun alt liberal in legatura cu propunerea presedintelui: "Aceasta desemnare este o afacere strict intre Traian Basescu si Teodor Melescanu, daca nu s-a amestecat si altcineva, si nu are nici un fel de legatura directa sau indirecta cu PNL".

Presedintele PNL a adaugat ca "Teodor Melescanu nu va mai fi membru al PNL, dar nu autosuspendat ci demis".

Miercuri, Parlamentul l-a validat pe Melescanu in noua sa functie, in absenta parlamentarilor Opozitiei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3809 vizualizari

  • +38 (40 voturi)    
    solutia imbinarii.. (Duminică, 4 martie 2012, 14:17)

    pehash [utilizator]

    oricine are o opinie este dat afara. asa pnl nu se dezbina niciodata.. doar se micsoreaza zilnic. in curand partidul va avea un singur membru-presedinte-marioneta si un papusar-sef-felix.
    • +16 (16 voturi)    
      Deci nu mai este dictatura? Acum dezbina? (Duminică, 4 martie 2012, 15:11)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Pai cum e domnule Crin? De ce-l dai afara pe Melescanu? Ala nu e omul vostru? Acum e omul lui Basescu?
      • +15 (15 voturi)    
        Il dai si pe MRU? (Duminică, 4 martie 2012, 17:18)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Nici el nu te-a intrebat. Sau ti-e frica ?
      • -3 (5 voturi)    
        melescanu (Duminică, 4 martie 2012, 17:22)

        am [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        este un meteor care brazdeaza cerul patriei de vreo 30-40 de ani incoace.Este dispus sa se aseze totdeauna unde-i este mai bine. Cinstit vorbind oamenii politici nu prea au caracter......
      • 0 (0 voturi)    
        jos (Marţi, 6 martie 2012, 21:10)

        Roby [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        foarte bine ca l-a dat afara pe Melescanu. PNL e PNL si nu are nimic cu PDL.
    • -12 (12 voturi)    
      :)) naiba stie... (Duminică, 4 martie 2012, 15:24)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      "cine are opinie este dat afara..." sa inteleg ca seful e dictator?... parerea asta venind din partea unui sustinator basescian, e cam antagonica... in fine, cert este ca divide et imperam e mai de actualitate ca niciodata, din pacate... acum inainte de alegerile mici, se incepe racolarea membrilor din opozitie, pe care societatea locala si nu numai ii percepe ca fiind de calitate... nu prea mi se pare cosher...
    • +17 (17 voturi)    
      Pai daca Basescu incearca sa/i dezbine pe penelei (Duminică, 4 martie 2012, 16:21)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      se pare ca asta cu ochi de peste fiert chiar reuseste!
      Cica partidul ala al lui e atat de democratic, incat daca cineva nu este de acord cu liposca betiva, este dat afara imediat!
      Tine aproape de un turnator, dar o da afara pe Mona Musca pentru ceva mult mai putin decat a fost dovedit felix!
      Logica de betiv, de chiulalau, de mincinos, de... mironosita!
    • -11 (13 voturi)    
      PDL nu face la fel? (Duminică, 4 martie 2012, 16:53)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      tin minte ca se spunea: "se situeaza in afara partidului"
      • +4 (4 voturi)    
        da' tu de ce tragi? (Duminică, 4 martie 2012, 19:27)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        zise Goe..

        cosmine, dar in PC cum se face? dar la americani cum se face? dar sa vezi ce fac aia in coreea de nord... :)

        dar subiectul era PNL..
  • -5 (19 voturi)    
    chuky (Duminică, 4 martie 2012, 14:27)

    Mazeta [utilizator]

    Iar minte Antonescu. Nu Basescu l-a numit pe Melescanu in fruntea SIE, ci SIE i-a numit si pe Basescu si pe Melescanu.
  • +30 (32 voturi)    
    Prabusirea.. (Duminică, 4 martie 2012, 14:35)

    Observator [anonim]

    ...lui Antenescu e atat de evidenta... E foarte probabil sa fi inteles si el asta pentru ca e prima oara cand a dat de inteles ca nu mai spera sa fie desemnat candidat al USL la prezidentiale. Un jeg moral ce pornise la drum ca "baiat simpatic" care "le zicea, dom'le"...
  • +33 (33 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 4 martie 2012, 14:35)

    [anonim]

  • +4 (16 voturi)    
    Cand era securistu' nostru era bun (Duminică, 4 martie 2012, 14:44)

    srevni [anonim]

    Mieleshkanu a fost securist comunist pe alte vremuri. La vremuri noi, a fost securist pesedist. Apoi nu mai stiu exact. Apoi a fost securist liberal. Apoi a fost un soi de sef la SIE. E democratic, desigur, fiindca noi romanii avem o democratie securisto-comunista. Cum asa? Noi votam democratic, la urne, insa avem ca variante doar securisti sau comunisti.
    PS: secera si ciocanul sa va aiba in paza
    • +3 (3 voturi)    
      ba, (Duminică, 4 martie 2012, 16:53)

      vica renturiano [anonim] i-a raspuns lui srevni

      chiar cuvant greu in ..partid.
      dela un fost membru de mare si unic partid.
    • +1 (1 vot)    
      Securistii erau in comunism, (Duminică, 4 martie 2012, 17:19)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui srevni

      baietica! Mai nou le ziceti asa celor care nu va convin!
      • +4 (4 voturi)    
        atunci, desigur (Duminică, 4 martie 2012, 17:36)

        rica venturiano [anonim] i-a raspuns lui Dianora

        atunci era securist, acum este un domn..fost penelist.

        persoana onorabila, par grizonat, bine pieptanat, vorba masurata.
        un diplomac.:-)

        si, ce ilici n'a fost kaghebist, si uite, il sarbatorim !
        cu flori albe.
  • +10 (10 voturi)    
    Dezbinare (Duminică, 4 martie 2012, 14:45)

    catalin [anonim]

    Are dreptate ,Basescu n-are nicio sansa sa dezbine PNL-ul !De treaba asta se ocupa cu mult succes Crin...
  • +8 (8 voturi)    
    Paranoia (Duminică, 4 martie 2012, 15:00)

    Nasty [anonim]

    Si pentru ca toate declaratiile din ultimii ani ale lui Antonescu trebuiau sa poarte un nume, li s-a spus simplu: paranoia!
  • -7 (7 voturi)    
    crin antonescu (Duminică, 4 martie 2012, 15:00)

    golan [anonim]

    intre i iliescu si vctudor,trebuia sa alegem unul dintre doua specimene ale securitatii,intre securistii bashitler si stolojan,au ales chhiar securistii pe javra,in scena cu drga Stolo,acum urmeaza intre MRU si alta potaie securista ce v-a fi gasita pana la alegeri.d'a oricum furtul e pregatit de pe-acuma,asa ca tot tara nazi-secu ramane romhotia.
  • -3 (3 voturi)    
    Rerzerva de cadre a PDL-ului (Duminică, 4 martie 2012, 15:08)

    dezamagitul [utilizator]

    Cum va selectati oamenii ,mai aveti tradatori ?
    Culmea ironiei, PNL a reusit sa isi adune toate fractiunile sub un securist stolojan si dupa aceia a continuat sa ne uimeasca ce specimene avut in randurile lor, urmand tradatori dupa tradatori predoiu melescanu , securistul ungureanu si cine mai urmeaza .
    Frica pazaeste pepnii.
    • -3 (3 voturi)    
      sa nu uitam (Duminică, 4 martie 2012, 17:38)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

      si de liberala Udrea!
    • 0 (0 voturi)    
      ZICATOARE... (Duminică, 4 martie 2012, 20:59)

      Anton Pan [anonim] i-a raspuns lui dezamagitul

      Parul DESTEPT, paraseste capul PROST, sau apa curge, pietrele (gunoaiele) raman.
      La fel si in PNL.
  • +11 (11 voturi)    
    Omul cu doi sefi (Duminică, 4 martie 2012, 15:09)

    Vlad [anonim]

    Unul din sefii lui e Voiculescu, cel care ii asigura expunerea media, fost turnator comunist si altul Patriciu,care il sponsorizeaza, fost si actual tepar al Romaniei.
  • +11 (11 voturi)    
    Obsesia toxica si transfer de agresivitate (Duminică, 4 martie 2012, 15:10)

    Lorena [anonim]

    Este deja obisnuit ca in ficare zi sa iasa acest om cu strigatele lui isterice ,sa "justifice " sa "explice" populatie cum ca nu mai are rabdare sa astepte ,este musai sa fie cat mai repede "presedinte " El poate sa vrea ,sau sa creada chiar si ca este "napoleon,iisus, maria de magdala, "sau si mai bine un personaj colectiv si marete. Este problema lui,dar sigur se poate trata /ameliora. Sa il ajutam prin vot sa isi faca timp de tratament.Curand ne va spune : "este semn ca o sa ploua,uite ce jos zboara pisicile !" Este dreptul lui,dar ar trebuie sa stie ceva elementar : libertatea lui in opinii si gesturi/fapte, inceteaza,acolo unde este atinsa libertatea noastra a celorlalti. Dupa atatia ani de vorbarie si nimic altceva la adaugat la activitati profesionale ,este si de inteles,mult prea mic bagajul de pregatire ,dar cu vorbe si picoteal nu se conduce un neam. Unui om ,caruia nu-i poti cere sa se adreseze reverentios si sa respecte prin aceasta Institutia Presedintelui,sau orice alta Institutie, nu-i poti cere prea mult ,atat poate el,atat a invatat la el in sat. Parfrazand un adevarat si nobil liberal ,de cateva generatii : prostul nu-i prost destul daca nu-i si fudul, cred ca avem portretul exact . "Ca plus valoare ,iata si aceste iesiri obsesiv -compulsive " ,cu pretentii de discurs politic.
  • +12 (12 voturi)    
    mda (Duminică, 4 martie 2012, 15:28)

    harapalb [utilizator]

    Domnule Antonescu,

    Eu m-am saturat pana peste cap de dumnevoastra. Nu v-as vota nici daca m-ati tortura. Cu asta am spus totul.
  • +7 (7 voturi)    
    Domnule saltea somnoroasa (Duminică, 4 martie 2012, 15:33)

    Vizitiul [utilizator]

    Ati reusit performanta asta de cand ati facut alianta (de bun simt) cu PSD.

    Somn usor PNL in perna cu PeNeLe :)
  • +7 (7 voturi)    
    Faptul ca liberalii de suporta... (Duminică, 4 martie 2012, 15:48)

    mariage [utilizator]

    Dovedeste doar cat sunt de masochisti.
  • +10 (10 voturi)    
    Antonescu se face de ras. (Duminică, 4 martie 2012, 15:50)

    mircea [anonim]

    In tot ce face ,Antonescu ,reuseste sa fie din ce in ce mai ridicol.A spus ca-l va da afara pe Melescanu si acum se face ca ploua si ne arunca alte minciuni.Habar nu are pe ce lume traieste si face conversatie cu noi.
  • +9 (11 voturi)    
    Frustrari antenesciene.... (Duminică, 4 martie 2012, 15:56)

    Gogu [anonim]

    Nu, n-am scris gresit cu litera mica, asa se scrie daca vrei sa fii corect cu omuletul asta. Trebuie sa fii ultimul ordinar ca sa faci ce a facut el: "Nu-ti dai tu demisia, te dau eu afara". Asta, cand putea sa aiba un om intr-o pozitie buna. Dar, deh, orgoliul... Vorba ceea: nu e destul pana nu e si fudul. Si cand ma gandesc ca a fost o vreme cand chiar il admiram, dadea impresia de inteligenta. Se pare ca a fost doar o impresie.
  • +9 (9 voturi)    
    Pai , (Duminică, 4 martie 2012, 15:57)

    micu l [anonim]

    ca sa nu mai pierzi vremea , ai putea sa-ti dai demisia acum ! Iti dai seama cit timp de dormit ti-ar ramine pina in 2014 ?
  • +8 (8 voturi)    
    Nu prea mai avea ce sa dezbine (Duminică, 4 martie 2012, 16:07)

    Marin [anonim]

    PNL e distrus de mult timp...
  • +3 (5 voturi)    
    inainte de a fi om politic sunt securist (Duminică, 4 martie 2012, 16:18)

    HARRY PUF [anonim]

    Daca Lucretiu Patrascanu a facut candva celebra afirmatie `` INAINTE DE A FI COMUNIST SUNT ROMAN`atunci marii nostri politicieni ar trebuiu sa afirme INAINTE DE A FI MEMBRU DE PARTID SUNT SECURIST
  • +11 (11 voturi)    
    ce (Duminică, 4 martie 2012, 16:34)

    ce [anonim]

    ce sa mai zici si tu, dupa ce ai picat de fraier?

    cum sa mai dregi busuiocul?

    tu ai uitat ca Melescanu NICI MACAR NU S-A OBOSIT SA TE ANUNTE?

    de unde dezbinare? esti lasat pe dinafara, ca un copil de mingi.
  • +9 (9 voturi)    
    liberalii in pericol... (Duminică, 4 martie 2012, 16:37)

    iulian [anonim]

    intodeauna am considerat curentul liberal ca fiind "de viitor"
    Reprezentantul actual al PNL reuseste sa stearga toata gandirea liberala si sa o inlocuiasca cu zbierat zilnic, cu o prostie inimaginabila si cu lipsa de discernamant.
    Nu este capabil sa analizeze o situatie banala, sa dea un raspuns de politician adevarat, nu lasa loc de "buna ziua" in relatia cu nimeni.
    Inafara unei relatii de "concubinaj din interes" cu domnul Ponta, un alt "fost viitor" al tarii - nu reuseste sa lege macar o fraza cu alte persoane sau formatiuni.
    Guvernarea din ultimii ani a fost slaba si lipsita de viziune, dar paleste fata de ce vom avea in viitor.

    Va urez sa ramneti doar cu concubinul!
  • +5 (5 voturi)    
    PNL (Duminică, 4 martie 2012, 16:50)

    jhgvgc@yahoo.com [anonim]

    Fara acest mascarici in frunte PNL ar avea pt prima data sanse reale sa castige singuri fara PSD, iarasi fac o gresala de strategie si lipsa de viziune. Cand a plecat Tariceanu m-am bucurat dar acum il regret pe Tariceanu
  • +10 (10 voturi)    
    Obsesie (Duminică, 4 martie 2012, 17:17)

    Tratament [anonim]

    Basescu a numit un profesionist la sefia SIE si acesta a acceptat, pt ca nu mai vazut nici un viitor ( poate nici prezent) al PNL- ului actual.
    Acceptarea postului de catre Melescanu, dovedeste cat apreciaza el PNL-ul. Daca s-ar face oferte si altora, toti ar pleca- aceasta este impresia mea.
    Indiferent de ce propunere facea presedintele, tot nu era bine, era ceva necurat la mijloc.
    Asta este boala curata- obsesie.
  • +1 (1 vot)    
    Ai pierdut o sansa (Luni, 5 martie 2012, 5:39)

    John M. [utilizator]

    exceptionala sa castigi de pe urma numirii lui Melescanu. Ar fi trebuit s-o intorci ca la Ploiesti cu ceva de genul " Oamenii nostri din PNL sunt asa de buni ca si oponentii nostri le recunosc meritele"...Sau: "Vedeti?! Pentru oameni de valoare oponentii nostri vin tot la noi ca ei nu au. Imaginati-va ce oameni vom aduce noi la guvernare...bla...bla...bla..."
    Prostia de a-l exclude pe Melescanu din PNL dovedeste ca nici la politica nu te pricepi.
    Si sa-ti mai spun ceva: Melescanu, membru marcant, a acceptat postul la SIE ca si-a dat seama ca PNL-ul cu tine la conducere n-are niciun viitor.
    • +1 (1 vot)    
      Nicio sansa (Luni, 5 martie 2012, 11:48)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui John M.

      Nu avea nicio sansa ,Melescanu pleca oricum din PNL .Singura sansa a PNL-ului acum ,e doar plecarea lui Crin !
  • -1 (1 vot)    
    alternanta...cheia ta este succesul (Luni, 5 martie 2012, 13:03)

    geo [anonim]

    Oamenii competenti si transparenti se cern de unii singuri, asa se intampla si cu T. Melescanu. E doar o formalitate pe care PNL o indeplineste, prin demiterea acestuia. Intergritatea presupune restructurari. De ce sa pastrezi un om in partid doar pentru varsta pe care o are? Mai bine judeci dupa alegerile pe care le face si iei o decizie in privinta lui. Nu l-a obligat nimeni sa accepte aceasta functie. Cand USL isi va putea demonstra aptitudinile in urma castigarii alegerilor, toti cei care au ales doar pe baza de interes vor suporta consecintele.
    Atitudinea lui Crin Antonescu este cea a unui lider care dovedeste clar ca nu accepta jumatati de masura. Esti sau nu esti liberal pana la final. Alternantele dezvaluie latura imorala a unor oameni!
  • -1 (1 vot)    
    Fara succesuri:)) (Luni, 5 martie 2012, 15:12)

    Filip [anonim]

    Basescu incearca multe in ultima vreme dar nu are deloc "succesuri" , cu fiecare astfel de fapta devine mai criticat si mai putin credibil.
  • -1 (1 vot)    
    De unde.. (Luni, 5 martie 2012, 16:29)

    Cristi [anonim]

    Chelu va incerca , si va tot incerca sa dezbine PNL dar fara succes, nu are sortz de izbanda:) e cam panicat si incearca prin toate mijloacele sa.si bage coada peste tot , sa mai faca un scandal.
  • -1 (1 vot)    
    a incercat sa dezbine (Luni, 5 martie 2012, 17:39)

    Bianca [anonim]

    dar nu a reusit! Melescanu era un nume, dar nu o forta in PNL. Si prin acceptul dat lui Base, Melescanu s-a pus singur in afara partidului. Votul de a fi exclus nu este decat a luare de cunostinta din aprtea PNL a pozitiei in afara partidului, luata de catre Melescanu.
  • -1 (1 vot)    
    Slab! (Luni, 5 martie 2012, 18:14)

    Elena [anonim]

    Intotdeauna Basescu a ajucat pe toate fronturile incercand sa ascunda din faptele sale.Insa,intr-o buna zi v'a dat niste explicatii si isi va duce crucea,dupa fapta si rasplata!Degeaba se mai chinuie pentru ca nu cred ca v-a mai fi luat in seama!
  • -1 (1 vot)    
    Tradatorii trebuie exclusi (Luni, 5 martie 2012, 19:03)

    vasi [anonim]

    Oricat si-ar dori Basescu sa dovedeasca ca el e un tip neutru, echilibrat, romanii observa ca in tara noastra e o dictatura. Pe posturile de televiziune ale statului PDL difuzeaza evenimente proprii. PDL e un adevar partid comunist modern ce nu poate sa mai stea in aceasta tara. Isi doresc sa distruga partidele de opozitie, presa obiectiva si orice le sta in cale pentru a se mentine la putere.
  • -1 (1 vot)    
    ISTORIE (Luni, 5 martie 2012, 20:04)

    unguru [anonim]

    Sa nu uitam ca PNL-ul e un partid istoric nu se copmara cu altele ...gen PD,PD-L,FSN si alte denumiri cate a avut PD-ul.
    PNL-ul e un partid unit cu se dezbina de la un os aruncat de Basescu!!!
  • -1 (1 vot)    
    Basescu cel viclean (Luni, 5 martie 2012, 20:17)

    Olimpicu [anonim]

    Basescu foloseste aceleasi arme ca intotdeauna. Viclenia, minciuna, inselatoria, santajul!
  • -1 (1 vot)    
    nu se poate asa ceva (Luni, 5 martie 2012, 21:06)

    andrei [anonim]

    Cum ar reusi basescu sa destrame un asemenea partid? Niciodata!! A mai incercat el si in 2006 dar tot in zadar. Mai bine s-ar uita in propria ograda unde totul este destramat.
  • -1 (1 vot)    
    Da (Luni, 5 martie 2012, 21:55)

    Lucy [anonim]

    Da, C Antonescu are dreptate.Basescu, prin viclenia sa notorie a vrut sa destrame USL-ul, numai ca uslistii sunt mult prea inteligenti ca sa cada in capcana marinarului. USL-ul nu se va dezbina, ci, din contra, va lupta, cot la cot cu oamenii simpli pt a castiga alegerile si a rasturna acest regim urat in totalitate de romani.
  • -1 (1 vot)    
    Ciuma portocalie!! (Marţi, 6 martie 2012, 0:42)

    Geo Ghiulea [anonim]

    Basescu a incercat si incearca in continuare sa "dezbine"PNL, sper ca nu va reusi!!!Dar la cate a facut acest om nu m-ar mira sa-si puna in aplicare si alte planuri "pacatoase"!!!!
  • -1 (1 vot)    
    Obsesie? (Marţi, 6 martie 2012, 1:00)

    Johann [anonim]

    Il suspectez pe presedinte ca are o obsesie; obsesia de a-si lipi o eticheta istorica in frunea-i extrem de lata (pan ala ceafa de lata). Dar eticheta nu se alsa! SI BINE FACE! mai bine si-ar chema toti lacheii la matca, pentru ca ii sunt mult mai necesari lui decat partidelor in care i-a infiltrat!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by