Din culisele nominalizarii ministrilor Cabinetului Ungureanu. Cum si de ce a fost scoasa pe tusa Elena Udrea

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 7 februarie 2012, 17:14 Actualitate | Politic


Elena Udrea
Foto: Agerpres
​Nominalizarea ministrilor PDL in cabinetul Ungureanu a generat tensiuni si discutii aprinse intre democrat-liberali. Imediat dupa demisia lui Emil Boc din functia de premier, garda veche a cerut retragerea Elenei Udrea din Guvern. Refuzul lui Udrea de a renunta la Ministerul Dezvoltarii Regionale a creat o stare conflictuala in partid care risca sa explodeze in orice moment. Pentru a evita scandalul in PDL si compromiterea nominalizarii premierului Mihai Razvan Ungureanu, presedintele Traian Basescu si premierul Emil Boc au impus lista ministrilor. Astfel, cu sacrificiul lui Boagiu, Funeriu si Barbu, Elena Udrea a pierdut sansa unui nou mandat in Guvern.  

Potrivit surselor HotNews.ro, discutiile pentru stabilirea Cabinetului Ungureanu au debutat, luni seara, la sediul din Modrogan si s-au intins pana in jurul orei 3:00 dimineata. Pe parcursul negocierilor, o parte din liderii PDL, reprezentanti ai garzii vechi, au facut presiuni pentru retragerea Elenei Udrea din Guvern.

Ideea a fost conturata inca din sedinta oficiala a conducerii PDL de luni, de la pranz, cand Vasile Blaga a declarat in Biroul Politic ca ministrii care au o popularitate scazuta in sondaje sa faca un pas in spate. "Ministrii cu performante in Guvern dar cu imagine negativa nu trebuie sa se regaseasca in componenta viitorului Executiv", ar fi cerut Blaga.

In Modrogan a fost reluata propunerea, democrat-liberalii fideli lui Blaga facand presiuni in acest sens. Miza inlocuirii lui Udrea este preluarea controlului partidului de catre garda veche reprezentata de Vasile Blaga. Sursele citate sustin ca daca Udrea va fi scoasa din Guvern, aceasta isi va pierde influenta in partid si controlul asupra liderilor din teritoriu.

Pentru a tempera spiritele, sustinatorii lui Udrea au propus sa mute dezbaterea in Colegiul Director iar liderii locali sa decida daca se impune plecarea acesteia sau nu.

In urma negocierilor, liderii PDL au stabilit ca Anca Boagiu, Daniel Funeriu si Sulfina Barbu sa-si mentina portofoliile. Potrivit surselor citate, Emil Boc i-a informat pe democrat-liberali ca Mihai Razvan Ungureanu a cerut ca la Justitie si Afaceri Europene sa ramana in continuare Catalin Predoiu respectiv Leonard Orban. 

Potrivit surselor HotNews.ro, lista ministrilor la finalul negocierilor era completata cu senatorul Gabriel Berca (sustinut de Vasile Blaga), Cristian Boureanu la Comunicatii, Bogdan Dragoi la Finante, Cristian Radulescu la Agricultura, Anca Boagiu-Transporturi, Daniel Funeriu-Educatie si Sulfina Barbu la Munca.

Cu varianta asta au intrat liderii PDL in sedinta Colegiului Director insa situatia s-a schimbat radical dupa ce la primele ore ale diminetii Emil Boc s-a consultat cu Traian Basescu.

Presedintele PDL, Emil Boc, a intarziat la sedinta Colegiului Director insa, i-a luat prin surprindere pe democrat-liberali pledand pentru inlocuirea tuturor ministrilor PDL si impunerea unor nume noi. Presedintele PDL a pledat pentru reinnoirea totala a Guvernului argumentand ca este singura sansa a partidului de refacere a imaginii.

Sursele citate sustin ca, pentru a evita un nou conflict in interiorul PDL din cauza refuzului Elenei Udrea de a face un pas in spate, Emil Boc si Traian Basescu au decis sa schimbe intreaga garnitura de ministri.

Emil Boc a venit cu lista gata facuta: Cristian Petrescu (membru in organizata PDL Bucuresti condusa de Udrea) la ministerul Dezvoltarii, Gabriel Berca (sustinut de Blaga) la Interne, Alexandru Nazare (mana dreapta a Ancai Boagiu) la Transporturi, Catalin Baba (fost consilier al lui Emil Boc) la Educatie, Stelian Fuia (a lucrat la strategia pe agricultura in cadrul comisiei prezidentiale) Agricultura, Razvan Mustea (liderul tinerilor democrat liberali, apropiat de Elena Basescu) la Comunicatii, Claudia Boghicevici (apropiata de Gheorghe Falca), Andreea Paul Vass (consiliera lui Boc) la Economie, Bogdan Dragoi la Finante (apropiat de Adriean Videanu).  

"Planul a functionat foarte bine pentru ca functiile au fost impartite pe sferele de influenta din partid. Mai mult, am ramas blocati si fara prea multe comentarii cand, chiar Elena Udrea a luat cuvantul pledand pentru varianta propusa de Emil Boc", au explicat sursele HotNews.ro.

Cu Udrea exclusa din Guvern, reprezentantii garzii vechi nu au putut contesta prea mult lista propusa de Boc si au votat intr-un final componenta viitorului Cabinet.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















28135 vizualizari

  • -5 (79 voturi)    
    pacat (Marţi, 7 februarie 2012, 17:19)

    damian militaru [anonim]

    Prin miscarea asta de trupe, Guvernul a pierdut singurul ministru eficient. Udrea, de bine de rau, injurata incontinuu de televiziunile lui Voiculescu, a atras cele mai multe fonduri europene, a crescut turismul cu un nivel record si lasa in urma sa mii de proiecte de investitii incepute sau finalizate.
    • +1 (33 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 7 februarie 2012, 17:28)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      • 0 (2 voturi)    
        ... (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:01)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui polonyca

        O sustin pe doamna Uderea pentru simplu fapt ca a reusit sa faca Romania o tara atractiva pentru turisti straini cat si pentru cei romani care au ramas in tara si nu au mai plecat in strainatate.
    • +12 (40 voturi)    
      ... (Marţi, 7 februarie 2012, 17:43)

      vasile_r [utilizator] i-a raspuns lui damian militaru

      adica un hotel si 2 terase amplasate ilegal daramate? Sau poate contracte supraevaluate (vezi povestea cu sigla...) si asa mai departe. Sper ca esti platit de cineva sa postezi tampeniile astea, pentru ca altfel gradul de prostie ar trebui sa fie iesita din comun .
      • +6 (10 voturi)    
        Da,chiar si acelea. (Marţi, 7 februarie 2012, 18:42)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui vasile_r

        Cand vrei sa faci ordine ,trebuie sa respecti legea indiferent de marimea faptei.Gravitatea este aceiasi.Incalcarea legii.Si daca te referi la hotelul lui Basanceanu,laso balta.Actiunea este facuta urmare a unei hotarari judecatoresti si Udrea nu a avut nic-un merit.Prostia a fost a lui Bosanceanu,care sa luat dupa niste binevoitori care au trombonit.Putea sa intre in legalitate,avea timp,dar nu a facut o.
      • +13 (13 voturi)    
        Mda (Marţi, 7 februarie 2012, 18:50)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui vasile_r

        Ar fi fost de prost gust daca ramanea, avand in vedere ca e o miscare de imagine . De altfel spre deosebire de cei din tabara opusa topul PDL e alcatuit din persoane ceva mai realiste . Ailalti sunt sfatuiti de niste dinozauri si au mai luat teapa din cauza asta de cateva ori pana acum ...
      • -3 (15 voturi)    
        Sa vezi dilema pe postaci (Marţi, 7 februarie 2012, 18:54)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui vasile_r

        De cand cu demisia guvernului, s-a lasat ceata pe mintile postacilor. Ce sa faca: daca-i laudape fostii ministri, de ce i-a schimbat Base? Daca-i critica, dau in PDL.
        • +3 (13 voturi)    
          usurel (Marţi, 7 februarie 2012, 22:54)

          hollow [utilizator] i-a raspuns lui if0014

          astea-s dilemele voastre, bebe, care sunteti incapabili sa vedeti dincolo de huo si doctrina voastra se compune dintr-un singur cuvant: ”anti”. Un om cu mintea la locul ei poate sa critice ce nu e bine și să laude ce e.
      • -1 (1 vot)    
        A fi platit e o scuza tu pe care o ai (Miercuri, 8 februarie 2012, 13:29)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui vasile_r

        E mai grav sa nu ai o astfel de scuza deoarece altfel e simpla prostie. Poate iti mai auzi informatiile si de la alte surse decat turnatori la securitate sau pastori adventisti. Vei vedeaca lucrurile stau cu totul altfel, Ministerul Turismului fiind performant - pe date reale. Dar o minte spalata (sau murdarita) nu poate accepta informatia obiectiva.
        • 0 (0 voturi)    
          De acord, Udrea a facut bine ce-a facut (Joi, 9 februarie 2012, 10:44)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

          Dar n-as zice totusi ca a facut foarte mult - nici nu ma asteptam, data fiind situatia de pornire jalnica, lipsa de fonduri si calitatea oamenilor din turismul romanesc (desi la ultima chestie nu cred ca e corecta o generalizare).

          Dar cum zicea careva mai sus, schimbarea guvernului nu e o schimbare de politica guvernamentala, e o schimbare facuta de dragul imaginii. Ori in aceste conditii, daca efectul schimbarii e crescut prin eliminarea lu' Udrea din guvern, mi se pare de bun simt ca aceasta schimbare sa fie facuta. Zicea bine Blaga, indiferent care ar fi motivatia lui: ministrii cu performante dar care au probleme de imagine sa fie schimbati. Nu mai sunt multe luni pana la alegeri, noii ministri propusi in locul celor vechi nu-s nici ei idioti, dar daca schimbarea asta aduce PDL cateva procente in plus la alegeri, eliminarea lu' Udrea din guvern e dupa parerea mea benefica. Eu inca sper ca dupa urmatoarele alegeri sa nu avem guvern USL. Mai ales in conditiile in care criza persista, asa ceva ar fi catastrofal.
    • +2 (16 voturi)    
      ha,ha... (Marţi, 7 februarie 2012, 17:46)

      gigi raliu [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      Ha,ha,ha....Ce-mi plac glumele mele( si uneori, ca acum, ale tale)!
    • +5 (23 voturi)    
      - (Marţi, 7 februarie 2012, 17:46)

      aurel [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      Elena, tu ești dragă?
    • +15 (23 voturi)    
      sau (Marţi, 7 februarie 2012, 17:48)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui damian militaru

      sau, invers, am putea spune ca pentru a iesi bine la imagine s-a renuntat la cel putin doi ministri performanti si competenti: Funeriu si Boagiu
      • +19 (23 voturi)    
        Ce chestie, (Marţi, 7 februarie 2012, 18:23)

        Mita Beciuklista [utilizator] i-a raspuns lui hollow

        sa trebuiasca sa indepartezi oameni valorosi, ca sa scapi de o fufa, ce vrea sa nu ramina cu onoarea nereperata.
        • 0 (0 voturi)    
          i (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:04)

          luca777 [anonim] i-a raspuns lui Mita Beciuklista

          se vede problema USL-ului ca PDL promoveaza oameni tineri, consilieri, secretari de stat, experti in aceste domenii…
          • 0 (0 voturi)    
            s (Joi, 9 februarie 2012, 11:29)

            d [anonim] i-a raspuns lui luca777

            sa vezi problema oamenilor tai tineri, cind, o sa inceapa sa-i traga la raspundere pentru anumite actiuni, pe care ei le-au facut oficial si altii au luat banii,(au beneficiat!) sa vezi scandaluri si tiganii intre ei, ca si ei vor sa pape ceva, ca doar sint la conducere ce naiba, ei au painea si cutitul acum nu rechinii vechi. o sa se sature sa fie sclavii ''fostilor'',or sa ia si ei atitudine, o sa aiba initiative,timide la inceput dar or sa fie si de aici....scandalurile. niste sclavi nenorociti fara mandrie de sine , singura lor mandrie sint casele mari,masinile tari si nevestele...luate din revista ''cliq''. si de ce sint ''importanti'' funeriu si boagiu? pentru scolile in constructie in toata moldova, unde copii invata printre darimaturi si ''smecherii'' se cearta pentru bani? pentru strazi construite la gata si decopertate ca sa schimbe pamintul de sub asfalt ca e...prea moale? si altele...acestea sint capacitatile pe care le preaslavesti tu?
    • +8 (24 voturi)    
      Da. (Marţi, 7 februarie 2012, 17:49)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      Ai dreptate . Succesurile ei sunt remarcabile.
      • 0 (2 voturi)    
        Ce sa-i faci! (Marţi, 7 februarie 2012, 18:44)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Traian

        Nu toata lumea a facut academia de politie ca sa fie academician.Majoritatea au studiat in universitati care nu se compara cu o academie.
    • +8 (16 voturi)    
      pacat (Marţi, 7 februarie 2012, 17:53)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui damian militaru

      Vroiai sa spui ca au avut sansa sa faca ceva pentru Romania si au ajuns sa faca ceva pentru partid.
    • -3 (19 voturi)    
      ai dreptate ! (Marţi, 7 februarie 2012, 17:54)

      radames [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      Ai perfecta dreptate, @damian militaru, dar trupa de vuvuzei atit ar fi asteptat ca sa discrediteze toata echipa ! Si asa vehiculau " Udrea prim-ministru" .
      Guvernul, si pdl, au nevoie imperioasa derecredibilizare, si schimbarea totala era singura solutie !
      Din pacate, nu au lasat sa vada calitatile de ministru, au latrat doar despre posete, pantofi, si rochite !
      Eu ii sint recunoscator D-nei Ministru pt ce a facut !
    • +9 (31 voturi)    
      A fost un Ministru bun dar asta e viata (Marţi, 7 februarie 2012, 17:55)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      Sincer eu ii regret mai mult pe Funeriu si Boagiu si Igas. Pentru ca:
      - au facut curatenie in invatamant
      - au construit mai multi km de autostrada intr-un an decat Tariceanu in patru
      - majoritatea clanurilor interlope au fost bagate la racoare.
      • -1 (9 voturi)    
        Funeriu (Marţi, 7 februarie 2012, 23:15)

        dan [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Pai daca Funeriu a fost un ministru competent, inseamna ca unii dintre noi au trait in ultimii ani pe Marte. "Curatenia" facuta in invatamant daca o fi adus ea vreo plus-valoare...nu stiu, n-a facut-o Funeriu....saracutul de abia intelegea ce-i sopteste Oana Badea la aureche si batea campii. Invocata "curatenie" a facut-o basescu si laboratorul sau de la Cotrocel. Funeriu era doar un tip de paie, "yes-man" daca vrei. Deci, Funeriu bine ne-ai lasat!
        Despre Igas, ce sa mai branconam incoace si incolo. Idem cu Funestriu...pardon!
      • 0 (0 voturi)    
        d (Joi, 9 februarie 2012, 11:56)

        f [anonim] i-a raspuns lui mircea

        dorect,bravo! asa e! dar...despre ce e vorba? - a ''curatat'' scolile... le-a desfintat !!!! -a construit km de autostrada...pe care nu se poate circula , ca...trebuie inlocuit pamintul de sub asfalt -clanuri interlope....care? tara geme de iterlopi si retele mafiote, iar aceia care au fost plimbati pe la tribunale sint liberi fara nici o condamnare, numai fraierii sint inchisi. vezi papagalul ala de ''circotas'' i-a omorit pe aia si o sa dea vina pe aerul din roti, ca era de austria si nu se potrivea cu asfaltul de la noi, lucescu o alta ''panarama'' deja s-au luat masuri impotriva lui, A VATMANULUI!!!!-ha,ha stai linistit credeai ca a patit ceva IL LUCE? noooo.astea-s nimicuri oricum. la fel cum ai stimezi tu ,din inima, i-ti doresc tot din inima, sa ai deaface cu autoritatile pe care tu le preaslavesti,justitie,politie,finante in general cu oamenii din romania, care sint atit de buni la suflet,de saritori,de binevoitori si te ajuta, nu cind ai nevoie, cind trebuie sa-si faca ei treaba pentru care sint platiti. succes si ....sa traiti bine!!!! eu traiesc bine, pentru ca nu mai traiesc in romania!!!! de asta am si plecat ma saturasem de atita bine!
    • +22 (34 voturi)    
      gresesti (Marţi, 7 februarie 2012, 18:01)

      george [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      Anca Boagiu a fost cel mai bun ministru al transporturilor din 90 in coace si a realizat intr-un an ceea ce nu au realizat toti ceilalti ministri la un loc. Inlocuirea ei este de o idiotenie uluitoare. Seriozitatea ei au facut ca tembelizoarele lui voiculescu sa nu aiba prea multe de spus despre ea. Dar cretinismul pdl-ului de a inlocui un ministru care chiar a fost bun ma va face sa nu-i mai votez data viitoare.Al doilea ministru care nu trebuia inlocuit este Funeriu. Nu mai intru in detalii ca nu are rost. Elena Udrea a facut si lucruri bune dar parca prea si-a batut joc de banul public sau european pe proiecte inutile. Cand tai pensii si indemnizatii la revolutionari spunand ca nu sunt bani ca mai apoi sa faci partii de schii de milioane de dolari si tot felul de baine olimpice si alte tampenii de asta e bataie de joc.
      Oricum nominalizarea lui Ungureanu este o miscare inteligenta. S-a si vazut ca Ponta era cu coada intre picioare si a spus ca Ungureanu este un om inteligent si respectabil . De Ungureanu nici macar latrinele lui voiculescu nu vor putea sa-si bata joc asa cum si-au batut joc de Boc. Mai ales ca Ungureanu isi pastreaza si functia la SIE
      • -1 (3 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 8 februarie 2012, 2:43)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui george

        =Mai ales ca Ungureanu isi pastreaza si functia la SIE=
        Tu ai vazut undeva intr-o democratie asemenea aberatie??
        Asta nu mai este tara...
        PS.funeriu i-a pacalit pe pacalici ca ar fi ceva de capul lui, dar el stia sa vorbeasca doar dupa dictare.
      • +3 (5 voturi)    
        Udrea a gandit corect. (Miercuri, 8 februarie 2012, 4:56)

        mucenic [anonim] i-a raspuns lui george

        Partiile de ski sant o investitie care produce bani. Banii pentru pensiile nesimtite si revolutionarii de hartie sant bani aruncati in vant. Udrea a gandit capitalist vorbind corect.
      • 0 (0 voturi)    
        cifre, nu vorbe! (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:46)

        aritmos [anonim] i-a raspuns lui george

        la 01.01.2009 (primulguvern BOC) erau INCEPUTE 56 000 obiective de investitii. Intrebari (nu pt. postaci): A. cate investitii noi a inceput ministrul Udrea? (cumva zero?) B. ce investitii de MEDIU (alte reguli, alte legi) a finantat min. Udrea (cumva zero?) C. marirea surpafetelor verzi e la Mediu sau la MDRT? D. parc in urbea X e la primar/consiliu judetean sau la guvern? E. bazin olimpic (ca si cum am avea exces) e la Sport sau la Udrea? F. faci intai o partie de schi si apoi un drum care duce la partie sau faci inati un drum care nu duce nicaieri? G. pt. orice investitie in urbea Y facem referendum? si printre cine: a. locuitorii urbei (rezultat posibil: nu se face nicio investitie ci se maresc pensiile si alocatiile) b. locuitorii intregii tari (rezultat posibil: neexistand vreun acord nu se face nimic) c. analisti/ziaristi ?
      • 0 (0 voturi)    
        d (Joi, 9 februarie 2012, 12:08)

        f [anonim] i-a raspuns lui george

        sti ce ai mai lipseste lui ungureanu? presedentia! in rest e sef peste tot. dar...nu-ti face probleme e unul care este peste toti, CAPO DI TUTI CAPI, care este si prim ministru si sef la S.I.E. si presedinte, adica... tatucul tau!!!! pune-ti mintea la contributie si fa-i un imn, niste versuri, asa ajungi si tu sa primesti o functie pe la guvern. lasa munca, ca nu ai sa ajungi nicaieri muncind ,munca-i pentru fraieri,baietii destepti ca tine ar trebui sa conduca tara.
    • +13 (27 voturi)    
      adevarul (Marţi, 7 februarie 2012, 18:06)

      florin [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      adevarat ca udrea, boagiu si mai ales funeriu au facut treaba.
      pacat ca se confirma ca politicul si imaginea conteaza si nu activitatea.
      de sta suntem si vom ramane jos
      sa vedeti cu prostii satului ponta si antonescu ce va fi, cu foamea ce o au in gat!
    • +9 (15 voturi)    
      Pai ce sa faci, daca lumea (Marţi, 7 februarie 2012, 18:13)

      revelare [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      a pus botul irational la antena 3 si striga capul lui Motoc si nu vor sa vadfa ce s-a facut, insa critica merau ce nu s-a facut inca, iar cand se face nu vor sa vada?
      sa ii lase asa si sa de-a apa la moara usl-ului si sa ne trzim la alegeri cu astia la guvernare?
      Sacrificii in interes superior, este pacat, dar munca cu masele o cere.... parca a spus-o unul pe-a drapta , ceva de ...inepta...
      • +1 (3 voturi)    
        ai si tu dreptate (Marţi, 7 februarie 2012, 21:49)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui revelare

        Acum e putin timp pana la alegeri, insa altfel cred ca ar fi ajutatat consecventa.

        Daca schimbi ministrii buni ca sa le faci pe plac la aia care pun botul la ant 3 ce faci cu cei care regreta ministrii buni ?
    • -1 (7 voturi)    
      SANCHI (Marţi, 7 februarie 2012, 19:49)

      STAN PAITU [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      A atras 3,5% din ce trebuia sa atraga ! Voi sunteti masochisti?!?
      • +1 (1 vot)    
        ti-am mai spus! (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:50)

        aritmos [anonim] i-a raspuns lui STAN PAITU

        instructorul tau de partid e gaga! La nivelul tarii s-a ajuns la 7% (declaratia sefului misiunii UE la Bucuresti)! La nivelul MDRT nivelul a depasit 35% -cifre oficiale. Dar cum un km de autosrada receptionat si decontat costa cat 8 sate canalizate vei inte;ege poate (dar cu capul tau) ca % nu poate creste IMEDIAT si spectaculos. PS. dupa aceleasi date, s-au facu vreo 19%, dar banii RAMBURSATI sunt inca 7%.
    • -2 (6 voturi)    
      bani multi (Marţi, 7 februarie 2012, 20:28)

      IOnel [anonim] i-a raspuns lui damian militaru

      Eu am vazut ca a cheltuit bani multi si cam putine rezultate... In afara de posete, pantofi nu mi s-a parut ca a avut o initiativa realista.
  • +6 (10 voturi)    
    Nici n-am stiut ca Funeriu e PDL-ist... (Marţi, 7 februarie 2012, 17:28)

    John [anonim]

    de cind o fi membru PDL??
  • +3 (11 voturi)    
    Cum? (Marţi, 7 februarie 2012, 17:29)

    George [anonim]

    Nu au discutat prima cerinta a sefului statului trasata noului Guvern, si anume readucerea nivelului de trai al cetatenilor Romaniei la (macar) nivelul anterior crizei?
    • +4 (10 voturi)    
      Cerinte si iar cerinte (Marţi, 7 februarie 2012, 19:32)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui George

      Altceva decat sa cereti mai stiti? Sa munciti stiti sau asta este pentru prostime. Stati cu mana intinsa la biserica si la usa cimitirelor milogilor. Daca te uiti in weekend sunteti toti in masini luxoase pe Valea Prahovei la ski sau la iarba verde. Asta da trai amarat. De criza economica si financiara globala ati auzit? Sau USLul va trimite la demonstratii pentru ca ei sa treaca la distrugerea statului? Trezitiva ca nu va da Ponta si Antenescu pomana. Ei mint asa cum au facut de 22 de ani.
      • 0 (2 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 8 februarie 2012, 2:48)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Anonimul

        Cerinte?
        Nu-ti cere nimeni nimic tie, lui boc,udrea,bese, etc ci oamenii isi cer banii lor care le sunt furati de statul mafiot al lui bese si dati udrei si clicii mafiote pdl-iste ca sa-i consume.
        PS.bese cere bani de la oamenii muncii in timp ce el consuma la greu de la buget...si nu produce nimic .
        • 0 (2 voturi)    
          facem o lista de bani furati? (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:57)

          curios [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

          tot la statul mafiot inra si urmatorii bani? A. cei 24% cu pensii FALSE de handicapat B. cei 25% cu ajutare sociale FALSE C. cei 27 mil. de romani declarati pacienti de medicii de familie (reforma Nicolaescu) D. cei 25 milioane de pacienti DIFERITI care au primit retete compensate SCUMPE E. cei 49% romani care s-au vindecat miraculos cand a inceput conrolul certificatelor medicale F. cei 5000 de fermeri din jud.Iasi care au declarat 136 MII de vaci fictive G. cei care au declarat suprafata agricola mai mare decat TOATA suprafata tarii H. cei de la politia rutiera Arges I. Baietii destepti din energie J. cei 500 000 de bugetari anagajati de Vosganian dupa 2004 PS. eu exemple mai am, tu insulte mai ai?
          • 0 (0 voturi)    
            Hmmm (Joi, 9 februarie 2012, 0:23)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui curios

            Ai niste "exemple" foarte "clare si credibile"...le-ai primit de la Partid?
            Poate poti explica atunci de de nu sunt bani la buget daca s-au rezolvat aceste probleme(nereale dar ma prafac, ca as crede in propaganda ta).
            In rest ai o postare plina de cifre mincinoase...
    • 0 (2 voturi)    
      Numai celor din... (Marţi, 7 februarie 2012, 20:25)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui George

      ...Campia Muncii...ha,ha,ha....Tie, nu !!!!
  • +1 (21 voturi)    
    mare inlocuire (Marţi, 7 februarie 2012, 17:31)

    nixon [anonim]

    fiecare "plecat" important gen udrea, boagiu, etc si-a pus in loc un catel care sa aiba grija de afaceri si interese.

    cat despre damian militaru, ori a fumat ceva nasol azi ori este chiar madam udrea
    • +2 (2 voturi)    
      Unii ministrii si-au lasat pisica... (Marţi, 7 februarie 2012, 20:27)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui nixon

      ...nu catelu'...
  • -5 (27 voturi)    
    Jale (Marţi, 7 februarie 2012, 17:31)

    ion [anonim]

    Ce ne facem fara Udrea si Boagiu, doamne? Cine ne mai planteaza gazon cu 600000 mpppppp? Cine ne mai termina noua autostrazileeeee! Haoleo
    • +8 (10 voturi)    
      Sa n-ai grija (Marţi, 7 februarie 2012, 18:39)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Vin aialati si pentru 599999 lei pe mp iti face un plan de pus gazonul si studii de fezabilitate pentru 5000 km de autostrada . Eu am mai vazut filmul asta o data :))
    • +10 (14 voturi)    
      Jale draga.. (Marţi, 7 februarie 2012, 18:47)

      ion [anonim] i-a raspuns lui ion

      Autostrazile o sa le vezi in 2012, cand se vor inaugura niste km buni. Mai multi decat au reusit guvernele Nastase si Tariceanu in 8 ani de crestere economica..

      Partea trista si ironica o sa fie ca va functiona dupa modelul Oprescu: unii gasesc finantarea, fac licitatii, imping lucrurile de la spate, iar pamblica o taie altii..
    • -1 (3 voturi)    
      raspuns ion (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:04)

      nel [anonim] i-a raspuns lui ion

      Hooo vere ioane nuti fa probleme cit la cirma tari se afla basescu vor veni alti plantatori de gazon si alti constructori de drumuri la preturi de iti faci cruci.
  • +2 (10 voturi)    
    DACA PRIN ACEASTA MISCARE (Marţi, 7 februarie 2012, 17:31)

    pointless man [utilizator]

    "vieja guardia" (cind aud cuvintul mintea ma duce imediat la trista lozinca "garda si capitanu'") respectiv Blaga si Frunzaverde, a fost (semi) blocata merita facuta. S-ar putea ca toti fiind mai "proaspeti" MRU sa reuseasca sa-i tina in mina. S-ar putea.
    • -1 (9 voturi)    
      Si noi... restul? (Marţi, 7 februarie 2012, 18:22)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      Am inteles, e o miscare excelenta pentru partid. Cum ramane cu noi, restul, populatia..?
      • +2 (10 voturi)    
        da, draga (Marţi, 7 februarie 2012, 19:57)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui justin

        cu voi, populatia de postaci pdsr, ramine cum am stabilit
  • +6 (18 voturi)    
    Elenei (Marţi, 7 februarie 2012, 17:37)

    Laly [anonim]

    I s-au dat papucii cu stil
    • -1 (5 voturi)    
      raspuns Laly (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:11)

      nel [anonim] i-a raspuns lui Laly

      Chestia cu papuci a reusit.Rugam toti manifestantii din toate orasele tari sa initieze adunarea papucilor pentru basescu SAI DAM PAPUCI LUI BASESCU. Poate asa reusim sa scapam tara de aceasta riie.
  • +18 (26 voturi)    
    Pacat (Marţi, 7 februarie 2012, 17:46)

    MalaEducacion [utilizator]

    de Funeriu
  • +8 (24 voturi)    
    Pleaca Udrea! (Marţi, 7 februarie 2012, 17:48)

    Baba Ana [anonim]

    Doamne-ajuta.
  • +2 (26 voturi)    
    Vrem remaniere in guvern... (Marţi, 7 februarie 2012, 17:55)

    Marinel [anonim]

    ...dar sa nu se inceapa cu ministerul dezvoltarii.
    Sau "sa se schimbe, primesc, dar numai pe ici pe colo, nu in punctele esentiale".
    Cam asa dorea coana Udrea, sau madama cu vuitoanele.
    • +2 (16 voturi)    
      Ești penibil dacă , bărbat fiind .... (Marţi, 7 februarie 2012, 18:51)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui Marinel

      (sau poate oi fi transsexual) ești invidios pe poșetele doamnei Udrea. Dar nu mă mai miră, asta este Românica noastră, să nu cumva să scoată cineva capul, mai ales dacă este femeie (în plus și frumoasă și deșteaptă) că trebuie să punem la lucru umorul cel mai grobian și apoi să-i dăm în cap. Jenant măi Marine (cred că ești oltean că prea ești invidios), dar hai că-mi pare rău că te-am luat doar pe tine în bâză (ba nu-mi pare deloc) dar ce-am scris este valabil și pentru toți ceilalți care debitează prostii asemănătoare cu ale tale pe acest site dar și pe altele.
      Adevărul este că Elena Udrea a fost un ministru al naibii de bun, și-a făcut treaba și asta vă deranjează pe mulți. Ați fi vrut s-o dea în bară și atunci v-ar fi fost simpatică. Așa, asta e, nu-i puteți ierta succesul.
      • -4 (12 voturi)    
        ma intreb... (Marţi, 7 februarie 2012, 19:45)

        n [anonim] i-a raspuns lui Optimista

        apropos de posetele alea de 3 lei... a pus cineva intrebarea de unde are cucoana banii de asa ceva? nu de alta da muncesc de ceva ani buni si abia acum si-a permis nevasta sa ia un viuton de ala.... si ma intreb miile de euro... de unde le are cucoana asta ministru? ii west cand un politician afiseaza opulenta si populatia moare de foame de pe urma politichiei... exista ceva numit bun simt si lasa afisarea bogatiei ! vai voua/.... aveti iphone si bucegi si politica ca in moromentii! sau ion de rebreanu!
        • +8 (14 voturi)    
          Păi ți-ai răspuns singur.... (Marţi, 7 februarie 2012, 20:19)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui n

          I le cumpără bărbatul ei, așa cum tu ai vrea dar nu ești în stare să o faci pentru nevasta ta. Asta nu este neapărat motiv de rușine, dar nici un motiv de invidie și jignire față de dna Udrea. Măi băieți, mai veniți-vă în fire, că a-ți luat-o razna cu poșetele Elenei Udrea. Ocupați-vă de lucruri mai serioase, mai bărbătești, și mai ales lăsați uitatul la antene și irealități, că v-ați intoxicat de tot. Sunteți ca niște ciuperci otrăvitoare de nici nu-mi mai vine să vă citesc.
          • -2 (8 voturi)    
            Apropo de "lucruri barbatesti" (Marţi, 7 februarie 2012, 21:45)

            Eu inshishi [anonim] i-a raspuns lui Optimista

            Optimismul ti-a intunecat vederea... Barbat-su de unde are banii? Nu cumva din traficul ei de... hmm... influentza? Zic si eu asa, ca invidiosul, desigur.
      • +3 (9 voturi)    
        Nu numai gentile in sine... (Marţi, 7 februarie 2012, 21:26)

        Marinel [anonim] i-a raspuns lui Optimista

        ...dar cata minte iti trebuie sa vii incaltata cu "ciocuri de barza" prin namolul inundatiilor, sau cu cizme Dior printre saraci, la parada.
        Problema esentiala este ca inainte de remaniere era cu ciocul mare, ca trebuie remaniat guvernul, dar cind a venit si rindul ei si-a bagat si unghiile in fotoliul ministerial, sa nu plece. E corect?
      • 0 (0 voturi)    
        Adevărul care zburlește părul (Miercuri, 8 februarie 2012, 8:45)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Optimista

        Sunt și eu de acord că în ultimul guvern Boc a fost cel mai bine dotat cu miniștri de bună calitate, a căror activitate chiar a pus în mișcare segmente importante ale instituțiilor statului.
        @Optimisto, mă întreb și te întreb: dacă absolut toți miniștrii ar fi fost bărbați și dacă absolut toți miniștrii ar fi avut performanțe imposibil de combătut de către orice observator de bună credință, ești convinsă că guvernul ar fi scăpat de bârfa ordinară a opoziției ?
        Adevărul este că indivizii din Opoziție nu sunt atâta de misogini cât sunt trădători de țară.
        Din acest motiv au fost sacrificați toți miniștrii actuali; o nouă garnitură, fără tocuri și vuitoane, fără ochi albaștri și spirit volubil și dezghețat, fără ironii fine și riposte usturătoare dar cu 100% competențe atestate de universități de renume, constituie coșmarul repetenților sau impostorilor care se ascund după gradele mentorilor lor.
        Iar dacă media de vârstă vine să anihileze posibilitatea șantajului la dosarul de cadre atunci șansa de succes a unui astfel de guvern crește puternic.
  • -9 (15 voturi)    
    Lupii tineri (Marţi, 7 februarie 2012, 17:58)

    Alin [anonim]

    Cristian Boureanu este foarte bun, pentru imaginea noului guvern, respectiv a PDL.
    • 0 (0 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 8 februarie 2012, 2:56)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      :)) A fost tare gluma!
  • -6 (12 voturi)    
    funeriu (Marţi, 7 februarie 2012, 18:29)

    ionica [anonim]

    un infatuat
  • -1 (3 voturi)    
    Majuscule (Marţi, 7 februarie 2012, 18:39)

    XXX [anonim]

    Social Constantin . Ponta Uniunea Liberala Antonescu
    Orice asemanare cu trivialitatea este pur intamplatoare si nu-mi asum continutul.
  • -4 (10 voturi)    
    formarea cabinetului (Marţi, 7 februarie 2012, 18:40)

    flori [anonim]

    presiunile de care vorbiti pentru inlocuirea elenei udrea vine din cu totul alte motive decat cele spuse de dvs,adevarul este ca putin ii pasa lui basescu de vechea garda si de ce nemultumiri aveau ei,plecarea cucoanei a venit de la presiunile facute de doamna basescu carea amenintat darea in vileag a despartirii dintre ei ininte de craciun si care a pana acum a fost un secret bine ascuns si care iese la iveala ca orice cancan existent si care nu poate fi tinut la nesfarsit ascuns asa ca nu mai filozofati cucoana a fost rasturnata de o femeie jignita la infinit de un golan care nu tine cont de nimic decat de ramanerea lui la putere
    • +2 (6 voturi)    
      Floricico, Floricea - carte ioc fetița mea (Marţi, 7 februarie 2012, 19:58)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui flori

      Zic ca, mai întâi, să înveți ceva ”grămatică” (clasele I-IV) cum ar fi să acorzi subiectul cu predicatul și după aia mai vedem ce poți să spui și să scri pe site-uri. Presiunile....vineeee singure, dar gramatica ba.
      • +4 (4 voturi)    
        Se accepta greseli pe net... (Marţi, 7 februarie 2012, 21:28)

        gramaticu' [anonim] i-a raspuns lui Optimista

        ..nu de alta dar "scri" se scrie cu 2 de i.
  • 0 (10 voturi)    
    Problema e ca fara Udrea nu mai trece guvernu... (Marţi, 7 februarie 2012, 19:02)

    gigi [anonim]

    Deci vom avea primul din cele doua guverne care va cadea. Ce misto cand se amesteca iatacul cu politica ! Eu cred ca o sa devina din ce in ce mai interesant. Oricum cele mai coerente si neasteptate atacuri la adresa duduii au venit din partea lui Dan Tapalaga intr-un editorial rasarit parca de nicaieri si azi dimineata paradoxal Andreea Pora a desfiintat-o pur si simplu , toate astea inainte de a se sti cererea lui Boc de a pleca toti ministri PDL.
    • 0 (8 voturi)    
      La noi la români , popor de mucaliți (Marţi, 7 februarie 2012, 19:51)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ce să-ți zic, există o vorbă despre cele două prenume cel mai frecvent adoptate în ”bobor”:
      Gheorghe e nume de prost, iar Ion, nume de slugă. Așa că Gigică.... a bon entendeur, salut ! Asta nu înseamnă că nu fac excepție destui Gheorghe și destui Ioni din țara asta. Măi Gigele tu nu, rămâne cum îți zisei. Cât despre Pora și Tapalagă, trebuie să mănînce și ei o pâine așa că atacă și ei unde nu sunt loviți peste bot (la figurat evident). Eu zic că, Elena Udrea a avut eleganța de a nu-i răspunde niciodată doamnei Pora, cu aceeași monedă, deși aceasta a atacat-o de multe ori în mod cu totul gratuit și vizibil din ranchiună feminină.
      • -2 (8 voturi)    
        Optimista, eu cred ca esti o armiratoare (Marţi, 7 februarie 2012, 20:15)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Optimista

        a lui Elena Udrea. Incercand sa descifrez ce scrii matale aici si de unde asa o explozie de ego imi dau seama ca sigur nu esti Elena Udrea ci o admiratoare de-a ei....
        • +2 (8 voturi)    
          Ei vezi, nici n-ai citit bine ce ți-am scris (Marţi, 7 februarie 2012, 21:34)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          și te-ai și deșteptat Gigele. Curaj, cătinel, cătinel ai să scapi de blestemul numelui Gheorghe. Dacă ți-ai dat seama că sunt o admiratoare a Elenei Udrea, mai să-mi retrag prima proastă impresie pe care mi-ai făcut-o. Cu latina însă las-o mai moale că folosești impropriu termenii. Sau te refereai la egoul tău de Gigică? Așa da, mai merge. Orice Gheorghe trebuie să aibă egoul său.
          Și gata, nu-ți mai acord nici-o atenție că zău nu meriți, dsar am intrat intr-o horă în care nu-mi place să joc cu un Ghe.
          • +3 (5 voturi)    
            Elena, Gheorghe si Ion la romani (Marţi, 7 februarie 2012, 23:26)

            adellle [utilizator] i-a raspuns lui Optimista

            chiar n-as fi avut de gand sa ma opresc asupra unor postaci care ignora subiectul de fond si fac doar observatii de gramatica (importanta, evident dar nu acesta este scopul discutiei!) sau de sensul si acceptia numelor pentru poporul roman! Dar vad ca tot insisti! ne-ai lamurit cm sta treaba cu Gheorghe si Ion.
            Poate ne ajuti sa intelegem si semnificatia Elenelor pt romani... rolul lor fast/ nefast, onestitatea lor etc
    • +1 (1 vot)    
      Ar fi rău să rămână ? (Miercuri, 8 februarie 2012, 8:50)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Chiar ar fi imposibil să se reușească descoperirea unei formule de guvern care să demonstreze că există totuși oameni capabili, pregătiți și dornici să facă diferența în politica românească ?
  • +5 (5 voturi)    
    aaaa (Marţi, 7 februarie 2012, 19:06)

    aaaaaaaa [anonim]

    n-arata rau, o sa ne fie dor de ea :D
  • 0 (8 voturi)    
    Motoc (Marţi, 7 februarie 2012, 19:16)

    El Condor [anonim]

    Si totusi cine-i Motoc, cel pentru care electoratul si partidele au iesit in strada ? Ha, ha, ha... sa traiti.. bine... V-am ciuruit si de data asta - FRAIERILOR...
  • +2 (6 voturi)    
    pacat... (Marţi, 7 februarie 2012, 19:40)

    barcazul turcit [anonim]

    ...ca au avut 4 oameni mai de Doamne'ajuta-Baconski,Funeriu,Boagiu,Tabara-PE CARE I-AU SACRIFICAT PENTRU O ...tanti .Vorba lu'Nastaca-"frumusetea trece".
  • +2 (4 voturi)    
    EU a fost scoasa de pe tusa (Marţi, 7 februarie 2012, 19:42)

    aura [anonim]

    Poate devine antrenor? :)
    Exista posturi mai bune decit cel de ministru.
  • 0 (6 voturi)    
    Ecou de joi 2 Februarie , al meu... (Marţi, 7 februarie 2012, 19:59)

    Costin1968 [utilizator]

    ...Da, buuuun...."...daca M-dame Udrea isi da demisia din Guvern, asta ar face mai mult decat si-ar da BOC DEMISIA...Ii duce Leanta la fund pe micutii portocalii...Nu merita Nutica un razboi, cum nu merita nici Troia... "
  • +1 (5 voturi)    
    Dar lasa-neee Udrea!!! (Marţi, 7 februarie 2012, 23:04)

    maria [anonim]

    Dar cine o vrea pe Udrea sa o ia acasa si sa nu o mai instaleze la ministere...tara are nevoie de persoane competente (in aceste momente critice pentru Europa si lume) si nu de fotomodele elegante...Avem nevoie de personalitati puternice care stiu ce vorbesc ....
    Doamna Udrea , care nu are calitati de ministru si nici rezultate - dar i s-a facut o mare placere dandu-i-se aceasta pozitie, ar trebui sa lase locul cat mai repede..... iar presedintele sa ne arata ca se mai pot numi si ministri competenti in tara asta...iar locurile nu se dau doar pe ochi frumosi....
  • +2 (2 voturi)    
    Daca cabinetul MRU trebuie sa pice.... (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:00)

    anaerobk [anonim]

    Au fost doua guverne - Croitoru si Stolojan - in care nu a fost lelea Udrea. Si, ce sa vezi, nu au trecut de Parlament.
  • +3 (5 voturi)    
    fara (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:33)

    Rotula [anonim]

    Am avut intotdeauna incredere in modul in care D-l Basescu a condus tara. Masurile de austeritate trebuiau laute, si cred ca au fost laute cele mai bune decizii pentru a evita cat mai mult o noua criza. Pacat ca desi tara a fost scoasa din criza, prin masurile care s-au luat oamenii si-au pierdut increderea in govern. Trebuie totusi ca unii ministri din fostul guvern sa fie si in noul guvern pentru a-i lasa sa termine proiectele pe care le-au inceput si care au avut cele mai mari succese.
    • 0 (2 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 8 februarie 2012, 3:04)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Rotula

      Tara nu a fost scoasa din nicio criza..europenii spun ca abia acum o sa ne afundam.
      Criza abia incepe iar Romania este datoare vanduta, fara industrie, fara bogatii nationale, etc.
      Dar ce poate intelege un postac platit?!
      PS.Cum iti dai seama ca =tara a fost scoasa din criza= cand in tara totul merge din rau in mai rau?
  • +3 (5 voturi)    
    dab (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:53)

    Criss [anonim]

    Sustin Presedintia si politica d-l Basescu. In ultimii ani au fost luate cele mai bune masuri pentru iesirea cat mai rapida si usoara a Romaniei. Cred in continuare ca o schimbare a ministrilor pentru recredibilizarea a guvernului este necesara, insa de asemenea sunt de parere ca ar fi mai utila o schimbare partiala si nu totala a ministrilor. Cred ca M.A.I., Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului sau Ministerul Educatie s-au descurcat destul de bine in anul 2011, fapt pentru care optez ca aici sa nu se schimbe nimic.
  • +2 (2 voturi)    
    Demisia guvernului (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:18)

    Sorin [anonim]

    Ar fi de bun simt ca toti ministri sa prezinte in mod public cate un raport de activitate. Sa se stie cum au preluat ministerele, care sunt realizarile si proiectele de viitor. In felul acesta lumea ar sti exact care sunt realizarile/nerealizarile fiecaruia si ar putea evalua corect felul in care fostii ministrii vor fi balacariti de gazete sau posturi TV.
    • 0 (0 voturi)    
      Hey, brother, (Miercuri, 8 februarie 2012, 14:04)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      What you're talking about here applies to America. What you're thinking is about 100 or 150 years ahead, depending on whom you give the vote to.
  • 0 (0 voturi)    
    Nici nu conteaza "de ce"... (Miercuri, 8 februarie 2012, 13:57)

    John M. [utilizator]

    La vremuri noi, oameni noi...legea istoriei
  • 0 (0 voturi)    
    bv (Miercuri, 8 februarie 2012, 14:04)

    aleca [anonim]

    Tot ce imi doresc este ca acest guvern sa se descurce pana la alegerile parlamentare din noiembrie 2012 si ca in functie de performantele lor tot ei sa fie nominalizatii urmatorului guvern. O rocada a generatiilor era necesara si acum PDL a facut acest pas la nivel inalt.
    • 0 (0 voturi)    
      Cezar a trecut Rubiconul... (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:40)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui aleca

      Cale de intoarcere nu mai exista.
      Nici macar pentru Romania sovaielnica.
      "Desteapta-te romane" si-a facut datoria.
  • 0 (0 voturi)    
    FELICITARI PDL (Miercuri, 8 februarie 2012, 16:46)

    DEEA [anonim]

    Ma bucur mult sa vad ca PDL a lasat locul generatiei tinere care are cunostintele necesare si tot ce le mai trebuia acestora era sansa de a-si asuma responsabilitatea. Sunt sigura ca se vor descurca toti!
  • 0 (0 voturi)    
    Asta e un site pedelist (Miercuri, 8 februarie 2012, 18:00)

    Dan [anonim]

    Udrea-Cocos este o parvenita nesimtita. In realitate nu stie nimic despre nimic. Este adevarat: nici nu am urmarit-o nici nu ma intereseaza. Dar agresivitatea, parvenitismul urla in ea ca-n fosta nevasta a lui Iriniel. Aceeasi teapa, aceleasi apucaturi. Desigur ca Udrea e mai isteata...dar si Monica e si mai tanara, si, dupa mine si mai frumoasa. Restul este aroganta, nesimtire, iresponsabilitate, dispret, mizerie (adica noi alegatorii). Din pozitia celui care are e greu de inteles. Si nu e vorba despre "satulul nu crede flamandului". Este vorba despre diferenta si dispretul real pe cate clasa politica il are fata de toti oamenii. Nu e vorba numai despre Udrea. Ea este nevinovata, in prostia ei, in rautatea ei, in dispretul ei.Totusi! nu avem pe nimeni mai bun de ales, asta e problema! Ceilalti doi papagali...sunt jalinici....
    Jos cu Udrea, ca dama de consumatie Cocos!
    Dar cine ? Cine ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by