Interviu HotNews.ro

AUDIO ​VIDEO Udrea: O remaniere cred ca ar fi binevenita. Plus: RAAPPS este cea mai mare hotie/ Cine sunt privilegiatii cu case de protocol atacati de ministrul dezvoltarii

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:17 Actualitate | Politic


Elena Udrea in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
"Avem nevoie de un Guvern cu o mai mare incredere in randul populatiei si pentru asta eu zic ca o remaniere decisa dupa evaluari de primul ministru cred ca ar fi binevenita", a declarat ministrul dezvoltarii si turismului, Elena Udrea, intr-un interviu pentru HotNews.ro. Intrebata daca si Emil Boc ar trebui sa plece, asa cum sustinea anul trecut, Udrea a spus ca premierul a avut  "o activitate eroica" in fruntea Guvernului. "Erau diferite momente si, in politica mai ales, lucrurile de la o zi la alta se schimba intr-un mod incredibil", a explicat Udrea schimbarea de pozitie fata de seful Guvernului.
  • Udrea: In apartamentele pe care le are RAAPPS intotdeauna se muta angajati ai Guvernului. De ce trebuie Guvernul trebuie sa tina un apartament de 200 de mp pentru un angajat pe care-l are?
Asculta interviul integral cu Elena Udrea



Rep: De ce e bun Vasile Blaga sef la Senat?
Udrea: O, din foarte multe motive. Experienta pe care o are in politica, credibilitatea pe care o are atat in partid, in randul colegilor PDL din Senat cat si in randul celorlalti colegi senatori de la celelalte partide. Eu cred ca a fost si un gest cu incarcatura politica interna pentru PDL. Stim ca, dupa alegerile din mai, dl Blaga, pierzand functia de presedinte, nu a dorit sa intre in Biroul Permanent National pentru ca sigur ar fi castigat functia de secretar general si oarecum se putea interpreta ca cei care l-au sustinut s-au izolat cumva. Probabil ca au fost momente in care, nemultumiti fiind, s-au detasat cumva de actuala conducere. Eu cred ca este si un semnal de unitate pentru partid, ca vrem sa lucram intr-adevar in echipa. In timp ce USL se destrama, PSD-ul este in etapa premergatoare unui colaps intern, uitati ca PDL se intareste prin numirea lui Vasile Blaga la Senat. Nu mai spun ca este o mare victorie politica a coalitiei si a PDL.

Rep: Sau un cadou de la Victor Ponta.
Udrea: Si un cadou, desigur, pentru ca nu ne asteptam. Noi ne-am trezit cu problema asta in brate in coalitie. Ne si gandeam, suntem pusi in situatia de a obtine sustinere in coalitie pentru a ne numi un om, desi n-am cerut noi, negocierea in interiorul coalitiei a durat, a fost oarecum interesanta...

Rep: O victorie si pentru UDMR care a obtinut si Secretariatul General al Guvernului.
Udrea: Este foarte bine, este foarte bine ca l-a obtinut. Pentru ca in urma problemelor iscate de prezenta acolo a doamnei Andreescu si ceea ce s-a spus in presa despre activitatea dansei.... La RAAPPS si astazi este director omul pus de Tariceanu.





Rep: Cine?
Udrea: Cred ca Surdu se numeste. Daca cel care este pus la RAAPPS este ramas de pe vremea lui Tariceanu, va dati seama cat de real este interesul acesta pe care unii il acuza ca fiind din partea actualei guvernari pentru ce este acolo. Am spus si ieri colegilor in Biroul Permanent. Nu trebuie sa avem nici un complex legat de discutarea subiectului RAAPPS. RAAPPS-ul, dupa mine, este cea mai mare hotie, cea mai mare spoliere a averii statului, pe care statul o mai are dupa '89 incoace dupa ce am trecut de privatizari. Pentru ca in imobilele RAAPPS stau diversi privilegiati ai diferitelor regimuri politice. La fiecare patru ani mai vine un regim politic cu privilegiatii pe care-i muta in casele RAAPPS. Toate acele case sunt subventionate, costurile de intretinere sunt platite din bugetul de stat. Vedem nenumarate persoanje care ajung acolo, sa zicem in acord cu prevederile legale, dar care nu mai pleaca atunci cand indeplinesc conditiile legale. Vezi doamna Roman, vezi fostul presedinte al Senatului, Mircea Geoana, domnul Bujor Sion, in anturajul sau fiul vitreg al domnului Iliescu, sa nu fac o greseala. In orice caz, un apropiat al domnului Ion Iliescu. O multime de personaje chiar din Parlamentul actual care ocupa aceste case fara sa plateasca cheltuielile, fara sa-si plateasca chiriile, sfidand practic populatia, sunt date in judecata. Eu n-am nimic impotriva sa stai in Primaverii, dar atunci plateste pentru asta si eventual nu sta in casa statului. Trec peste faptul ca in apartamentele pe care le are RAAPPS intotdeauna se muta angajati ai Guvernului. De ce trebuie Guvernul sa tina un apartament de 200 de mp pentru un angajat pe care-l are? Este mult mai corect sa-i plateasca o chirie decenta de, nu stiu, 100, 200 de euro pe luna, daca vrea sa stea intr-o zona mai scumpa sa plateasca el diferenta decat sa-l tina intr-un apartament care costa mii de euro pe luna intretinerea.

Rep: Deci ce se va intampla cu apartamentele RAAPPS?
Udrea: Vor fi vandute in modul cel mai transparent. Probabil ca se va face o evaluare mai intai la pretul pietei, dupa care vor fi vandute la licitatie publica fara drept de preemptiune. Trec peste locuinte, ma opresc la infrastructura turistica. Hoteluri care sunt in paragina, pentru ca sunt administrate de directori pusi politic, care n-au habar cum se face managementul unui hotel, dar care castiga bani furand de la hartie igienica pana la zecile de reparatii care se fac anual si in felul acesta reusesc sa-si scoata bani. Lucrurile acestea trebuie sa se opreasca. Nimeni n-a avut nici interesul nici curajul sa o faca. Si eu cred ca e demn de lauda ca acest Guvern si-a asumat in ciuda tuturor criticilor sa treaca la vanzarea patrimoniului RAPPS.

Rep: Mai e nevoie de remaniere si cand?
Udrea: Daca vorbim din punct de vedere al eficientei ministrilor, am mai spus-o: poate ca pe ici pe colo se mai poate impulsiona activitatea unuia sau altuia dar daca vorbim din punct de vedere al imaginii cred ca improspatarea imaginii Guvernului din punct de vedere politic si al credibilitatii ar fi foarte bine sa se intample.

Rep: Cand?
Udrea: Asta este decizia primului ministru, eu va spun un punct de vedere si in calitate de membru al Guvernului si in calitate de vicepresedinte PDL.

Rep: Tot n-am inteles, mai trebuie remaniat Guvernul? A fost o tema recurenta, in toamna acestui an presedintele Traian Basescu a pus din nou problema.
Udrea: Este o asteptare fata de remanierea Guvernului.

Rep: Din partea presedintelui sigur.
Udrea: Sigur din partea populatiei. Pentru ca noi trebuie sa facem ceea ce oamenii asteapta nu neaparat ceea ce ne place noua. Avem nevoie de o incredere acordata executivului, pentru ca ma uitam ce inseamna increderea in aceasta vara ca lucrurile merg spre bine, un consum foarte mare. A crescut brusc consumul si asta a revigorat economia. Avem nevoie de un Guvern cu o mai mare incredere in randul populatiei si pentru asta eu zic ca o remaniere decisa dupa evaluari de primul - ministru cred ca ar fi binevenita.

Rep: Inclusiv cu schimbarea premierului? Ca si asta a fost o tema in februarie anul trecut dar a disparut intre timp de pe agenda.
Udrea: Aici chiar nu sunt in masura sa ma pronunt. As spune doar ca primul ministru intr-adevar a avut o activitate eroica in fruntea acestui guvern.

Rep: Tot dvs in urma cu un an de zile dadeati de inteles ca ar trebui sa plece si sa fie inlocuit de altcineva mai credibil.
Udrea: Erau diferite momente si in politica mai ales lucrurile de la o zi la alta se schimba intr-un mod incredibil. Atunci era o etapa, am sustinut lucrul acesta. Intre timp multe din actiunile guvernului au primit confirmarea publica ca au fost corecte si au deja sustinerea populatiei, deci suntem intr-o alta etapa.


Citeste mai multe despre   


















5782 vizualizari

  • +14 (14 voturi)    
    Doamne-ajuta! (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:43)

    Lucian* [utilizator]

    bine ca se desfiinteaza RAAPPS-ul!
    Macar se termina cu privilegiile stupide.
    Acum hai sa vedem cu ce le inlocuieste....
  • -3 (9 voturi)    
    Casele RA APPS (Marţi, 29 noiembrie 2011, 20:53)

    Cristea [anonim]

    vor fi vandute actualilor ocupanti la preturi modice,adica vor fi impropietariti dupa ce au sta in ele 22 ani platind chirii modice
  • -6 (14 voturi)    
    cu toate ca-s pd,sant de acord cu remanierea (Marţi, 29 noiembrie 2011, 22:08)

    emil blaga,vasile boc [anonim]

    ar trebui sa desfiinteze ministerul dezvoltarii si turismului !
    ai facut mai mult rau decat bine,cu minister cu tot,madam !
    mai taiem ca-i criza !
    • +4 (4 voturi)    
      De ce mintiti? (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 12:38)

      Ela [anonim] i-a raspuns lui emil blaga,vasile boc

      Sunteti de la PNL, doar ei nu pot pronunta numele intreg al partidului PDL.
  • -10 (20 voturi)    
    urmasa demna de numele Basescu... (Marţi, 29 noiembrie 2011, 22:56)

    costica [anonim]

    n-are scrupule femeia asta, ipocrizie cat cuprinde, minte cu nerusinare, azi spune una maine alta, n-are nici o treaba, nu are treaba cu ADEVARUL, cu FAIR-PLAY-ul, cu CONSECVENTA, cu CINSTEA, minte femeia asta cu voiosie portocalie, asta o sa-l depaseasca pe profesorul ei, pe Traian Basescu !!!
    Fara scrupule, fara egal in politica romaneasca printre astia mae tineri, ca la aialaltii ii are PDL pe TB, pe Blaga, pe Berceanu si alelalte specimene portocalii....
    Dna Udrea da insa clasa ....
    D-aia nu vad curand Romania deloc undeva unde romanilor alora muuuulti sa le fie bine.....
    Nici o sansa cu asemenea specimene...
    • +2 (2 voturi)    
      Costica!!!! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 16:05)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui costica

      Ia mana de pe sticla!
  • +6 (6 voturi)    
    Guvern PD-L - PNL (Marţi, 29 noiembrie 2011, 23:04)

    Radu Humor [utilizator]

    Pe asta de ce n-ati mai dat-o ?!
  • -5 (17 voturi)    
    udrea (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 8:55)

    EU [anonim]

    tu esti una dintre acei privilegiati sa tii minte asta da?
    si tu si gibonu de sot pe care il aiati sfidat populatia si ati furat destul din banii statului prin contracte de lucrari cu statul la preturi exorbitante.
    • -5 (15 voturi)    
      ipocrita (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:13)

      sami [utilizator] i-a raspuns lui EU

      de banii primiti ca avocat RAPPS- nu spune nimic? A pierdut aproape toate procesele in defavoarea rapps...Mai mult, afacerile familiei UDREA-Cocos au inclus deasemenea schimburi de terenuri cu rapps. O nesimtita

      In ceea ce priveste angajatii de la guvern intretinuti de stat...adevarul este pe jumatate spus si stiut. Sunt si multe abuzuri...facute de fiecare gasca trecuta pe la putere, dar sunt si situatii care impun un asemenea "privilegiu".
      Altfel, din nefericire s-ar ajunge la situatia in care numai bogatii si imbogatitii ar avea functii de demnitate publica sau de mare raspundere, pentru ca isi permit sa stea in asemenea functii platite jenant de putin pentru un stat membru UE. Si ganditi-va ca astia odata ce au tot gustat mierea...nu se mai dau jos de pe borcan niciodata, din ce au din aia vor fura mai mult. Dar, repet- situatiile in regula din cei care stau in casele RAPPS rare.
      Udrea vorbeste de chirie de 100-200 de euro...unde? in Ferentari? sau la Ploiesti in margine?
      Ipocrizie cat cuprinde
      • +3 (7 voturi)    
        mai calm (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 13:19)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui sami

        Ho Sami amice, opreste-te ca prea te ambalezi ca o motocicleta Daca ai probleme cu blondina caut-o si vorbeste cu ea in particular poate va lamuriti.
  • +9 (13 voturi)    
    !!! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:44)

    Marius [anonim]

    Doamna Udrea are perfecta dreptate !
    RAPPS este o pleasca pentru parvenitii vremurilor care au trecut de mult si trebuie sa DISPARA !
  • +7 (11 voturi)    
    RAPPS (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:45)

    Marius [anonim]

    USL-istii sunt cei mai mari profitori ai RAPPS , sper sa dispara toti !!!
  • +3 (15 voturi)    
    Bravo Udrea ! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 10:03)

    MICSUNEL [anonim]

    Elena Udrea este cel mai dinamic si competent ministru.
    A facut treaba la minister cum n-au facut altii in zeci de ani.
    Felicitari !!
    • 0 (4 voturi)    
      Buna gluma!!! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 16:17)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui MICSUNEL

      buna gluma cu Udrea ... banuiesc ca e gluma.. caci e cam greu sa insiri rezultatele..
    • 0 (0 voturi)    
      si anume, ce-a facut ?! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 17:27)

      costica [anonim] i-a raspuns lui MICSUNEL

      poate insiri "treaba" aia muuuuulta !!!
      Ce zici, sa asteptam, insiri ?!!!!!!!!!!!!!
  • +4 (8 voturi)    
    mmda (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 10:05)

    stefi [anonim]

    Udrea, are dreptate! Să fie păstraţi miniştrii care fac treabă.
    • +3 (9 voturi)    
      adica ea (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 13:42)

      LUANA [anonim] i-a raspuns lui stefi

      ca doar face treba, a absorbit 3% fonduri europene, nu ca aia din Polonia, numai 100%|!
  • +4 (6 voturi)    
    Remanierea (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 11:28)

    ELY [anonim]

    Trebuie facuta o remaniere. Nu stiu daca si Emil Boc ar trebui schimbat pentru ca uneori un incapatanat ca el.. poate ca e mai bun decat unul care se crede buricul pamantului si face dupa capul lui orice nastrusnicie crede ca e buna! Subscriu celor afirmate de Udrea. Ar fi bine daca nu ar fi doar vorbe. Eu as ruga ziaristii care intervieveaza oameni politici sa le propuna acestora un joc de sinceritate si sa ii intrebe care sunt propriile greseli. Aruncand vina, mereu in seama celorlalti nu te poti corecta. Sa spuna fiecare ce a gresit sau ma rog ce au facut mai putin bine ori daca puteau face ceva mai bine decat au facut. Si opozitia si puterea sa-si recunoasca limitele cu sinceritate pentru ca asa cum nu exista perfectiune nici partidele nu pot fi perfecte.
    Sa-si intocmeasca fiecare liste cu oameni care nu le fac cinste in partidele lor "proprii si personale".. :))sa vedem si noi macar daca constientizeaza ca au probleme. Numai daca stii ca ai unele dificultati le poti rezolva! Daca crezi ca esti perfect..nu ai ce sa schimbi..si atunci noi trebuie sa-i sanctionam la vot. Felicitari pentru articol!
  • +9 (9 voturi)    
    reparatie istorica (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 13:59)

    Paul [anonim]

    Locuintele alea au fost confiscate de comunisti de la cei pe care i-au trimis in puscariile alea sinistre. Iar in ele stau urmasii acelor comunisti si altii care intre timp au pus mana pe ele. Ironia face ca, la 22 de ani de la revolutie, acesti urmasi sa plateasca chirii simbolice, in defavoarea bugetului de stat, deci a noastra. S-ar face o mare reparatie istorica daca chiriile ar fi urcate la media pietei. Dar atebtie la vanzarea imobilelor. E posibil ca la licitatii sa nu participe nimeni si atunci ele sa fie vandute tot la preturi simbolice. Si oare cui vor fi vandute?
    • +3 (3 voturi)    
      Reparatie istorica (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 16:17)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Paul

      ar fi in Romania daca toti fostii activisti de PCR ar avea pensia minima pe economie.
      Si, cum ai zis (sugerat) si tu, daca ar fi retrocedate imobilele urmasilor adevaratilor proprietari.
  • +1 (9 voturi)    
    remaniere (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 14:09)

    dan [anonim]

    remaniere:in cap de lista elena udrea.multumita?nu sunt membru de partid si nu fac politica.
  • +2 (10 voturi)    
    tupeu (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 14:42)

    gigi [anonim]

    Cit tupeu poate sa aiba aceasta pusculita de partid,chiar ne crede prosti pe toti .De ce e de acord ca ministrii sa nu plateasca chirie ,ce nu au salariu,noua ne-au taiat subventiala caldura si platim pierderile lor .Acuza pe altii cind e stiut ca a facut afaceri cu RAPPS ,este o mare mincinoasa si cu banii statului isi face imagine ,ba mai mult manipuleaza votul cetatenilor fiind copartasa la aceasta mare frauda care se pregateste.Este strigator la cer cum acesti idioti se lauda si cind o zbircesc , o prinde pe prietena ei cu mina in caraiman iar ea spune ca e de vina tariceanu , e culmea numai curvele pot avea un asemenea tupeu
  • -2 (8 voturi)    
    Da, (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 14:53)

    catalin_mattei [utilizator]

    Doamna ministru stie despre ce vorbeste mai ales ca domnia sa a avut o stransa relatie contractuala cu aceasta institutie in vremurile trecute ( reprezentare juridica a institutiei in 2004/ Guvernul Nastase) plus contractele de inchiriere realizate de institutie cu Dorin Cocos ( sotul doamnei ministru).
  • 0 (6 voturi)    
    Pro Remaniere! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 14:57)

    Andrei Marcu [anonim]

    Doamna ministru Udrea are dreptate, RAAPPS este o umbrela sub care inca se ascund parveniti ai regimurilor trecute, oameni care nu au facut nimic pentru tara, doar au praduit-o. Lasati loc acolo pentru oameni responsabili, ministrii competenti precum d-na Udrea. Emil Boc trebuie sustinut in continuare de noi toti cetatenii, pentru ca da, a dus o lupta grea in fruntea Guvernului, in aceasta perioada dificila.
    • +7 (7 voturi)    
      Intrebare... (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 15:19)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Marcu

      Cum era aceasta institutie in 2004 ( guvernare PSD), moment la care RAPPS avea contract de reprezentare juridica cu d-na Udrea?... de RAPPs este legata d-na Udrea si prin dl Cocos care a avut spatii inchiriate... Petrica si lupul sa aiba continuarea.. cand Petrica achizitioneaza barlogul??? Daca se doreste transparenta atunci privatizarea sa se faca prn intermediul unor firme imobiliare internationale pt asigurarea transparentei sau activele RAPPS sa treaca in proprietatea Fondului Proprietatea in vederea despagubirii fostilor proprietari
  • +1 (7 voturi)    
    ok (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 15:59)

    periscop [anonim]

    să înceapă remanierea ! iar Nutzi să fie prima pe listă.
  • -3 (7 voturi)    
    da ar fi buna (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 17:46)

    anna [anonim]

    imi place atitudinea asta. mai rar vezi la guvernantii nostri oameni asa de deschisi. felicitari elena udrea! Chiar cred ca se poate face treaba cu astfel de oameni.
  • -3 (5 voturi)    
    RAPPS vs remaniere (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 22:38)

    Ovidiu [anonim]

    Sunt de acord cu d-na ministru, sa se faca remaniere, intrucat e nevoie de o reimprospatare in randul ministrilor. Sunt unii de care nimeni nu a mai auzit dupa ce au fost numiti. E important ca un ministru sa-si promoveze fiecare actiune intreprinsa, ca de aia e pus acolo, nu sa se lipeasca cu fundul de scaun si cu mana de stampila. Apoi mai au pretentia sa se intoarca seara acasa, intr-o locatie RAPPS, ca doar e ministru si i se cuvine. Ce viata frumoasa! Cine nu si-ar dori-o?
  • +1 (3 voturi)    
    ce tupeu! (Joi, 1 decembrie 2011, 13:12)

    laurentiucat [utilizator]

    asta face precum hotii prinsi cu mana in buzunar si care striga "hotul!"
  • 0 (2 voturi)    
    udrea si adevarul ? (Joi, 1 decembrie 2011, 13:25)

    Emerka [utilizator]

    mincinoasa asta care a incasat bani grei de la RAAPPS pentru "pierderea"proceselor e bagata pana in gat impreuna cu Cocos in toate afacerile profitabile!
    Iar Basescu nu numai ca stie....
    Tupeul ei este egal cu al lui basescu "imbrancitorul de copii"!
    Jur ca nu l-am lovit cu pumnul...
  • 0 (2 voturi)    
    vanzari transparente? ha ha ha (Joi, 1 decembrie 2011, 13:28)

    Emerka [utilizator]

    ia uite cum enumera numai de la ceilalti! ce nerusinata tupeista!
    apartamentele vor fi luate de cine trebuie ca si vila din Mihaileanu!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version