Paleologu: Multi care l-au votat s-au saturat de Basescu, dar sa spui ca il suspenzi, promiti haos

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 28 noiembrie 2011, 9:27 Actualitate | Politic


Vicepresedintele PDL Theodor Paleologu declara ca, "fara indoiala, sunt foarte multi care s-au saturat de Basescu", insa sa vii sa spui ca primul lucru pe care il vei face este sa il suspenzi inseamna sa promiti haos, astfel ca este posibil ca PDL sa castige "pe prostia adversarului".

Theodor Paleologu a apreciat, duminica, la EuropaFm, ca opozitia comite erori nepermise, cum ar fi revocarea lui Mircea Geoana de la sefia Senatului sau declansarea procedurii de suspendare a presedintelui Traian Basescu, iar USL ar putea pierde viitoarele alegeri din cauza acestor actiuni, scrie Mediafax.

"Nu-i deloc exclus ca USL sa rateze cu poarta goala. In mod normal, tactica inteligenta este sa nu te agiti prea mult. Sa astepti, sa castigi la puncte, sa marchezi pe erorile adversarului. Sa ai un discurs inclusiv, dialogant, moderat, pentru ca cu mierea se prind mai multe albine. Si excluderea lui Mircea Geoana si suspendarea lui de la Senat si ideea de a-l suspenda din nou pe presedintele Basescu si atacurile la adresa lui Sarkozy si a Angelei Merkel - toate lucrurile astea, efectiv, sunt de natura sa diminueze sansele USL in alegerile de anul viitor", a sustinut Paleologu.



















2700 vizualizari

  • -4 (20 voturi)    
    mare personalitate (Luni, 28 noiembrie 2011, 9:35)

    ady [anonim]

    Dar de ce?presedintele vegheaza doar...si a facut-o bine..restul stauu incordati precum tov paleologu
  • +5 (15 voturi)    
    Dincolo de toate (Luni, 28 noiembrie 2011, 9:37)

    Allexander [utilizator]

    Cam are dreptate. Dincolo de toate cred ca politica raului cel mai mic si-a facut simtita prezenta incepand cu al doilea mandat al presedintelui Basescu. Nu degeaba a castigat atunci in fata USL-ului embrionar.
    • -9 (13 voturi)    
      Boc e cel mai mic... (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:17)

      periscop [utilizator] i-a raspuns lui Allexander

      ...rău. E precum căţelul "foarte rău" (cel care nu papă tot...)
  • +14 (20 voturi)    
    Opozitiei, la mai multe erori ! (Luni, 28 noiembrie 2011, 9:41)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Poate asa isi vor da seama tot mai multi ce ne-ar astepta daca ajunge la putere actuala Opozitie...

    Cum vor conduce, daca fac greseli chiar si acum, cand se "incalzesc" pe margine ?!
  • -15 (23 voturi)    
    nu va fi haos, dimpotriva!! (Luni, 28 noiembrie 2011, 9:54)

    exul [anonim]

    pleaca Base, vine altul, care-- problema?

    Nimeni nu e de neinlocuit, si un fost ministru ar trebui sa o stie cel mai bine!!
    • +23 (29 voturi)    
      Da (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:15)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui exul

      Problema nu e ca vine "altul", ci care "altul"?
      Doamne pazeste ca vreunul din mascaricii opozitiei actuale sa vina in locul lui. Niciunul din ei nu ii ajunge nici la genunche actualului Presedinte.

      Cei 2 mascarici sunt doar niste lingai care nu gandesc singuri. Ceea ce le da un avantaj totusi: ei nu o sa greseasca niciodata - doar cei din spatele lor o vor face.

      Pe de alta parte, Basescu are personalitate, cum trebuie sa aiba orice Presedinte. Majoritatea românilor, invatati de mici sa taca si sa inghita, nu vad cu ochi buni asa ceva (e o noutate prea puternica pt ei). Cf traditiei, noi tre sa pupam poala tuturor ca sa nu se supere cumva pe noi.

      Eu unul nu-i impartasesc viziunea cu Rosia Montana, de ex. Insa cand ma uit peste gard si vad cine se incalzesre sa-i ia locul... Doamne Fereste!
      • -9 (19 voturi)    
        si Base va pleca, stii? (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:30)

        exul [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        cand isi va termina mandatul. Asa ca tot va veni altul.

        Eventual, unul care n-a fost nici comunist, nici securist!
        • +12 (16 voturi)    
          Nici... nici... (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:55)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui exul

          Eventual unul care n-a fost nici comunist, nici securist si nici nu candideaza pe banii unui securist sau comunist.

          De acord?
          • -7 (11 voturi)    
            iti amintesti? (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:21)

            george [anonim] i-a raspuns lui Luk

            ca Voiculescu si Patriciu erau sponsorii lui Base si ai aliantei DA? Sau uiti mereu amanuntul?
            • +7 (7 voturi)    
              rectificare (Luni, 28 noiembrie 2011, 12:23)

              Alex [anonim] i-a raspuns lui george

              Nu stiu ce cauta Patriciu in ecuatia asta... dar Voiculescu in 2004 a candidat impreuna cu PSD. Doar ca nu au oficializat "legatura", chestia care i-a permis sa faca o pirueta de 180 de grade dupa alegeri. In ceea ce-l priveste pe Patriciu, nu ca vreau sa-i iau apararea dar, inainte de 90, omul a fost arhitect si profesor de arhitectura. Avea legaturi cu securitatea? Probabil, altfel nu ar fi ajuns sa construiasca palate in tarile arabe. Era in primul rand securist? Nu, era in primul rand un foarte bun arhitect. Ca de atunci pana acum a facut o gramada de mizerii e altceva. In rest, nu am niciun fel de iluzii, securistii sunt peste tot. Ramane faptul ca suntem intr-o criza economica ingrozitoare, UE este intr-o situatie foarte grea iar cuplul comic din opozitie nu da senzatia ca e in stare de ceva si nici macar nu realizeaza pe ce lume e. M-am saturat de Basescu, as vrea ca PDL-ul sa piarda puterea dar nu am nicio alternativa acceptabila. Opozitia nu vrea decat scandal si galagie. Are perfecta dreptate Toader Paleologu si, daca ar fi inteligenti, l-ar asculta.
            • +2 (2 voturi)    
              vezi ca (Luni, 28 noiembrie 2011, 15:10)

              baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui george

              iei bataie de la badigarzii lui voiciorescu daca spui asa ceva. Asta in viata lui n-a dat un ban cuiva sau pentru ceva ce l-ar ajuta pe base. Are si postaceala penelista o limita, mai nea gica.
        • +5 (7 voturi)    
          Sper (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:55)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui exul

          Sper sa fie mai bun, indiferent de trecutul sau. Dar da, sansele sunt mai mari sa scapam de cei pe care i-ai enumerat, totusi, "iesirea naturala" incepe sa functioneze. O singura exceptie: Iliescu :)
      • -7 (7 voturi)    
        altu' (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:15)

        pico [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        oricare "altul", ar fi mai bun!
        • +8 (8 voturi)    
          O, daaa (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:45)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui pico

          E plina tara de "Oracole" ca tine.
          • 0 (2 voturi)    
            :) (Luni, 28 noiembrie 2011, 16:50)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            Pai daca e plina tara de "oracole" ca el, inseamna ca e plina tara de oameni care gandesc ca el.

            Ai reusit sa spui exact opusul a ceea ce ai vrut.
            Si ti-ai luat numai plusuri.

            De, macar nu esti singurul care da din gura fara sa stie ce spune.
        • +2 (2 voturi)    
          Tine mereu aproape prietene (Luni, 28 noiembrie 2011, 14:54)

          postacu [utilizator] i-a raspuns lui pico

          Nu rata nici o emisiune de "dezvaluiri incredibile" despre coruptia si hotia comise Numai si Numai de PDL (n-au existat si nu vor exista in Romania corupti din vreo alta formatiune politica). Antena3 e 100% impartiala si iti va forma o gandire cu adevarat independenta. Sa nu pui nici un moment la indoiala faptul ca acolo se spune intotdeauna adevarul gol-golut si integral, fara cea mai mica omisiune si sa nu pleci urechea la ereziile unora care spun ca lucrurile nu ar fi tocmai asa. Numai urmarind emisiunile antenelor poti sa te prezinti cu creierul spalat la urne si sa votezi "in cunostinta de cauza" pentru binele celor care ti-au prezentat "adevarurile incredibile" seara de seara.
  • +21 (23 voturi)    
    mda (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:14)

    eu [anonim]

    deci nu-l suport pe basescu, dar sincer avand in vedere contextul si acesti ani in care traim, nici nu as vrea niste marionete precum geoana sau ponta sau crin la conducerea statului.

    de bine de rau, tind sa cred ca basescu vrea binele tarii, in timp ce USL-istii vor numai sa prinda iar ciolanul cu ambele maini... tovarasul turnator voiculescu isi freaca mainile si isi face planuri ce fonduri si ce afaceri sa mai faca pe banii statului

    vorba aia, decat alti maimutoi mai rai...

    iar USL-ul imi inspira FOAME financiara, adica abea asteapta sa ajunga la putere ca sa aiba ce-si umple conturile bombonel, mitrea, hrebenciuc, oprisan, vanghelie si toata gloata lor de cinstiti....
    • -11 (15 voturi)    
      mda (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:31)

      alt eu [anonim] i-a raspuns lui eu

      deocamdata la putere e Oprea, Miki Spaga, Udrea, Ritzi, Igas, Videanu, Fluture si toata gloata de cinstiti. Milionari, dar cinstiti!
    • -5 (9 voturi)    
      :)) (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:09)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui eu

      si eu te cred ca nu iti place Basescu... esti ca in reclama cu marmota...
  • +24 (26 voturi)    
    :) parerea mea..... (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:28)

    a-da [anonim]

    Domnule Paleologu, eu sunt unul dntre cei multi care l-au votat pe Basescu si pot sa va spun ca nu m-am saturat de el :) !!! se vede si de pe luna cum este actuala clasa politica( VARZA), in zadar incearca Po+ Cr sa ne demonstreze ca au ceva in tartacuta, valoarea lor ca si politicieni este zero, tocmai de aceea ma tem ca vor trece multi, multi ani pana cand vom mai avea un presedinte atat de implicat(bun)!!!! :)
    • +8 (10 voturi)    
      Subscriu si (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:52)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui a-da

      adaog la cele scrise mai sus: Abordarea Dvs d-le Paleologu: ”In mod normal, tactica inteligenta este sa nu te agiti prea mult. Sa astepti, sa castigi la puncte, sa marchezi pe erorile adversarului. Sa ai un discurs inclusiv, dialogant, moderat, pentru ca cu mierea se prind mai multe albine. ” este o abordare smechereasca, noi oamenii simpli ai acestei tari asteptam comportamente constructive! nu ”asteptari a erorilor adversarului” .
    • -9 (9 voturi)    
      :( (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:13)

      a-nu [anonim] i-a raspuns lui a-da

      pai, atunci ia-l tu acasa. Ca eu m-am saturat de el.
  • +19 (25 voturi)    
    eu nu m-am saturat (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:31)

    gf [anonim]

    Dle Paleologu. aveti atata stofa de om politic cata sanscrita stiu eu. si nu stiu o boaba. Ca unii nu-l mai agreeaza pe Basescu e una, dar sa spui ca nu-l "mai suporta" este total lipsit de subtilitate intelectuala si sinucigasa politic. La campaniile de media anti-Basescu eu ma mir ca-i mai raspunde frate-su la telefon sau ca-i mai deschide usa sotia cand se-ntoarce acasa. Dar dumneavoastra nu glasuiti nimic despre asta, aruncati cu vorbe, prea fermecat fiind de finalul finei dumneavoastra observatii politice, ca opozitia rateaza cu poarta goala. Eh, eu va spun ca atat dumneavoastra, cat si multi alti lideri PDL sunteti intr-o pozitie mai delicata decat USl, nu numai ca ratati cu poarta goala, dar va dati prea multe autogoluri. Un exemplu graitor este exact perla pa care-ati produs-o mai sus. Sunt multi cetateni patrioti, cu putere si dorinta de munca, cu aspiratii pentru familia lor si pentru tara asta napastuita, care asteapta mesaje pozitive, nu butade nefericite. Imi pare rau, insa dumneavostra nu aveti ce cauta in politica. Ati vrut probabil sa intrati in istorie, sa urmati traditia familiei, insa hai sa recunoastem, nu va potriviti deloc. Nu aveti nici fler politic, nici verva, nici interese politice bine conturate, aveti doar o imagine in mare parte mostenita si o figura de student intarziat. Cu ceva mai multa imaginatie ati fi descoperit si singur impostura in care va aflati.
    • +18 (18 voturi)    
      si sa nu uit (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:45)

      gf [anonim] i-a raspuns lui gf

      Basescu nu mai e demult politician, este om de stat, unul pe care multi nu-l merita. Multi straini din Romania impartasesc ideea asta, ma refer la expati, oameni de business, nu la politicieni fripturisti. Din pacate prea multi romani accepta ideea care le este sugerata pe multe canale media, sa se iubeasca mai mult pe sine decat isi iubesc patria si poporul. Atata ura autodistructiva nu mai gasiti nicaieri in lume, atat lipsa de participare la viata publica, atata dispret fata de tara mama. Numarati mesajele media care incurajeaza asta, urmariti de unde vin, Mesajul cu cea mai mare frecventa este: odata gonit Basescu romanii vor avea parte de lapte si miere. pai este posibil ca facand acelasi lucru, fentand munca asa cum fac multi acum, eludand legile si responsabilitatile civice, sa o ducem mai bine??? Sancta simplicitas!
      Inca ceva: bugetul SRI a fost marit, asta inseamna ca pericolul extern a crescut. Cu mesaje de-astea prin care atacati seful statului u faceti altceva decat sa dati munitie dusmanilor.
      • -7 (7 voturi)    
        aproape (Luni, 28 noiembrie 2011, 12:18)

        Io [anonim] i-a raspuns lui gf

        Faptul ca bugetul SRI a fost crescut nu inseamna decat ca urmeaza campanie electorala si trebuie ascultati mai multi.
        • 0 (0 voturi)    
          @Io (Luni, 28 noiembrie 2011, 15:42)

          lizardking [utilizator] i-a raspuns lui Io

          doamne, sunteti chiar atat de naiv? pentru ascultari nu trebuie mai multi bani, nici macar mai multe urechi, totul este digital.
      • -2 (2 voturi)    
        stateman,, my foot ! (Luni, 28 noiembrie 2011, 16:11)

        statu-palma-barba-cot [anonim] i-a raspuns lui gf

        base n'are nici statura fizica nici pe cea intelectuala pentru un om de stat.
        base este un politrucian "zmeker" care a stiut sa dea din coate,
        s'o dea la intors si sa iasa pluta.
        n'are nimic din prestigiul unui om de stat.
        dece ?
        pen'ca n'are consistenta, este vanitos, este foarte razbunator politic, vindicativ, pus pe hartza, fara niciun plc de diplomatie.
        este un marinar strain intr'un port levantin.
        da bine la o hahaiala pe sticla, la semidocti si telectoali de varsta a doua.
        paleologu, os de imparati bizantini, cu sange nobil si educat ca nobil, sesizeaza foarte bine :
        mai rau cu rau, decat fara rau.
        sau, cum a zis doamna cornea, altul mai bun, n'aveam.
        asa cum lumea l'a votat pe ilici, sa'i izbaveasca de vadim tribun nebun, asa si base a fost votat, sa'i scape mai intai de bonbonea, imaparatu' insusi !
        iar, apoi, joana s'a votat singur afara...
        a fost prea sigur ca batea vintu de viktorie.
        adica si'a meritat renumele ilicist.
        stand stramb si judecand drept, e mai bine decat cu pontanak si antenescu.
        dar, cu prestatia de pompieri ametiti, a pedelistilor, se pare ca n'a prea carmit cum trebuie, skipperul nostru national.

        numai statele unite europene ne mai scapa.
        guvernator neamtz, la bucale !

        e greu pentru romanu' de bine, basist din tata'n fiu, sa'l priceapa pe unul ca paleologul.
        este un animal pe cale de disparitie, pe plaiul mioritic..

        cred ca dupa base, cel mai adevarat politician este joana. regret, dara asa este.
        omul este onest si incapatanat. este un buldog, mai determinat ca base, cu doua capatzani peste carlanii de serviciu.
        o sa mai auziti de el. din pacate.

        sayonara si ceasul mare, dela gara !
        • -1 (1 vot)    
          unii nu suporta (Marţi, 29 noiembrie 2011, 9:10)

          panfilios [anonim] i-a raspuns lui statu-palma-barba-cot

          critica la base, nici cand e pozitiva, daca nu'i facuta cu osanale si slava !

          basi$tilor ! iaca muzica ce va mangaie urechile :
          base'i cel mai tare !
          e cel mai frumos, cel mai intleligent, un adevarat carpat al politicii romanesti !
          nu greseste niciodata, de modest, e perfect.
          e omul potrivit si va reprezinta !
          base ciuruitorul !
          pacat ca nu s'a nascut la scornicesti...

          sper ca traiti bine ...
  • +17 (19 voturi)    
    Multi s-au saturat de Basescu??? (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:48)

    Lucky [anonim]

    Este, definitiv, un mod viciat de exprimare care nu reflecta nici stofa de diplomat si necum de politician, aflat si in pozitia de vicepres al partidului care este creatia presedintelui...
    Dupa care, culmea stupiditatii comentariului, sa dea indicatii de comportament adversarilor politici!!??
    Pai, ce? Ce interese ai dumneata sa-i indrepti pe calea buna pe adversarii, ba chiar dusmanii partidului care ti-a dat ocazia sa fii acolo unde esti si nu meriti?
    Eu nu sunt in pdl dar nu te-as mai tine acolo nici o secunda, prostovan ce esti....
    • -1 (1 vot)    
      poate (Luni, 28 noiembrie 2011, 16:06)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Lucky

      face joc psihologic si de fapt incearca evitarea suspendarii presedintelui..nu m-as mira ca cei din pdl sa voteze suspendarea avand in vedere ca dna i-a cam deranjat pe unii dintre
  • -5 (9 voturi)    
    asa e (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:00)

    Matache Macelaru [anonim]

    Genial!

    PDL nu are doctrina dar mereu castiga pe seama prostiei celorlalti actori de pe scena politica.
  • -6 (10 voturi)    
    ce preocupare pt "greselile" USL la PDL-isti :P (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:05)

    Bogdan [anonim]

    Toti PDL-istii au iesit in presa ca sa spuna ce greseala face USL-ul ca vrea sa-l suspende pe Basescu si cat vor avea ei de castigat de pe urma demiterii. Pai atunci de ce le zice USL-istilor ?!? Ar trebui sa se bucure in liniste sa nu se prinda aia, ca poate se razgandesc, nu-i asa ?:P
    Acum lasand ipocrizia la o parte, traduc si "inocentilor" care se intreaba de unde atata sinceritate la Paleologu, Preda si altii care au "salutat" demiterea presedintelui: e foarte nasol daca Basescu va fi demis !! Fara Basescu PDL cu Udrea, Boc, Berceanu, Videanu, Blaga etc... nu exista! Daca Basescu e luat la suturi de poporul pe care-l invoca mereu, PDL e istorie !! E clar acum? :)
  • -6 (6 voturi)    
    sanki (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:06)

    Florea [anonim]

    Frica pazeste bostanaria...rasuflat.
  • -4 (6 voturi)    
    Simpatic (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:19)

    catalin_mattei [utilizator]

    Dl Paleologu este un politician simpatic care din pacate uneori da impresia de om putin cam neserios.. dar spune lucrurilor pe nume chiar si in ceea ce priveste PDL-ul. O realitate ce nu poate fi trecuta cu vederea este vointa actualei Opozitii de a-l debarca pe presedintele tarii. Probabil ca actiunea propriu zisa va fi inceputa undeva spre finalul iernii astfel incat sa "beneficieze" si de nemultumirile unei populatii din ce in ce mai stresate de plati mari la utilitati, alimente, totul pe fondul unei "curele" ce sta stransa de prea multa vreme si cu rezultate putine. In acest moment trebuie sa fii mult prea amorezat de actuala Putere ca sa crezi ca un referendum pe tema debarcarii lui T Basescu nu ar fi sutul in dos primit de presedinte... daca Opozitia actioneaza inainte de momentul in care nemultumirea populatiei fata de nivelul de trai va fi spre maxim tinde sa piarda voturi prin lipsa de la vot a unora dintre alegatori si nu din orientarea acestora catre PDL. Oricum, cel mai mare pericol, pt PDL dar si pt stabilitatea tarii, este cresterea violentei prin actiuni scapate de sub control ( celebra mamaliga explodata).. ce o fi vom vedea.. oricum daca PDL nu isi va putea asigura o majoritate dupa alegerile din 2012 se stie ca T Basescu va pleca la putin timp dupa...
  • +2 (2 voturi)    
    D nul Paleolog./ (Luni, 28 noiembrie 2011, 12:41)

    itamas [anonim]

    comentarile celor care zic ca sunt din opozitie,nu au credibilitate,nu au viata sunt mincinoase,rautacioase
  • 0 (2 voturi)    
    intradevar (Luni, 28 noiembrie 2011, 14:57)

    Mircea [anonim]

    Subscriu ideii ca am votat si nu as mai vota inca o data. Rosia montana mi-a pus capac.

    Singurul lucru care m-ar putea convinge sa votez PDL ar fi niste reforme structurale, reorganizarea aparatului administrativ si, mai ales, concedieri masive de bugetari (minim 50%) coroborate cu aducerea de profesionisti.
    • -2 (2 voturi)    
      @Mircea... (Luni, 28 noiembrie 2011, 23:08)

      Sam [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      nu cred ca ai fost un votant all lui Basescu, esti prea ingust la gandire si oricum nu avem nevoie de astfel de alegatori. Vrei 50% mai putini bugetari? Poate iti place sa fie un profesor la o clasa de 70 elevi, sa vezi atunci rezultate la invatatura! Poate iti place sa fie un politist la 100.000 de locuitori, poate vrei sa traiesti cu arma sub pat! Poate vrei sa-ti stingi singur incendiul daca iti ia foc casa! Poate vrei sa stai o saptamana la un ghiseu sa-ti iei un act sau o adeverinta! Poate vrei sa te tratezi singur, cenevoie mai avem de doctori, salvare, etc? Alo, domnu Mircea, eu zic sa mai analizati putin procentele...un stat fara administratie, cultura, invatamant, sanatate, armata nu se poate numi stat. Dumneavoastra cat de capabil credeti ca sunteti? Puteti sa inlocuiti la servicul dvs 4 persoane identice ca pregatire si cu aceeasi norma ca a dvs??? Cam asta este si cu bugetarii, numarul lor este conditionat de necesitatea functionarii corecte a tuturor institutiilor statului. In enumerare am uitat judecatorii...
  • 0 (0 voturi)    
    prost formulat (Luni, 28 noiembrie 2011, 16:04)

    maria [anonim]

    D-le Paleologu ,nici un om care a votat Basescu nu va vota in veci cu USL.Sio stiti de ce?Pt ca au votat cu creierul nu cu burta.Nu cred ca intre timp l;e-a luat D-zreu mintile.Si pe copii tai te superi ii dojeni ,le mai dai si cite-o palma dar seara ii stringi la masa.Asa ca d-le Paleologu nu ne jigniti intelegenta .Poporul roman e mult mai ionteligent decit va inchipuiti ,nu-si taie craca de sub picioare.Daca v-a fi referendum va cistiga din nou.N-are adversari.Cei 2 mascarici joaca in alta liga.
  • 0 (0 voturi)    
    numai ineptii debiteaza copilul asta (Luni, 28 noiembrie 2011, 23:57)

    visio [anonim]

    basescu a fost votat masiv pentru a nu iesi psd; despre asta a fost vorba la alegerile din 2009; si basescu va castiga din nou un referendum daca se va ajunge aici; si asta nu pentru ca este frumos si minunant, ci pentru ca romanii s-au saturat de hotia si coruptia generalizata instituita de psd; sa mai vorbim de antonescu si ponta? astia doi par scapati de la glumeti cu promisiunile lor fantasmagorice; de unde luam bani pentru pensii? la intrebarea asta basescu tragea un semnal de alarma inca din 2008 si aceeasi psd si pnl i-au sarit la gat; de ce? pentru a masca hotia generalizata; sincer, nu cred ca mai sunt multi prosti care sa voteze antibasescu; ii exceptam pe cei de la antene (care iau banutu gros) si pe cei de la otv, "nevinovati" si odihniti" cat e ziua si noaptea de lunga; la ei se pare ca este anotimpul polar....cat despre acest paleologu, poate are timp sa ne spuna realizarile sale ca ministrul culturii; tare mi-e teama ca nu are cu ce se lauda.....
  • +1 (1 vot)    
    :) ce gluma (Marţi, 29 noiembrie 2011, 0:05)

    Adrian [anonim]

    "fara indoiala, sunt foarte multi care s-au saturat de Basescu"

    e ca si cum ai spune "fara indoiala, sunt foarte multi care s-au saturat de munceasca cinstit".

    Pai daca nici la Parlamentul European nu se mai poate un ban "cinstit", de s-a intors Severin acasa sa creasca procentul somerilor.

    Judecatorii nu mai au liniste. Daca acum cativa ani invitau baietii de la Cartea Recordurilor sa le dea premii pentru longevitate, acum nu mai stiu cum sa se pensioneze mai repede.

    ANI au inceput sa apara in presa odata la saptamana cu incompatibilitatile lor. Pai sa ne mai lase cu sesizarile lor, probabil nu au inteles ca in Romania cetateanul voteaza omul "gospodar".

    Sa vorbim de DNA? De procesele lui Vantu? Lui Nastase? Lui Patriciu? De Felix, turnatorul dovedit?

    Basescu nu a reusit nici pe departe sa repuna tara pe picioare, dar a reusit mai mult decat Ilici si invinsul Constaninescu in 4 mandate. Probabil este si imposibil sa o faca, la cati o trag in jos.
  • 0 (0 voturi)    
    mda..... (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 14:46)

    elen3 [anonim]

    ....tare ocupati par a fi oamenii astia , ma intreb oare , ei chiar nu isi dau seama ca tot ce fac e inutil ?
    Si acum , hai sa fim seriosi , daca oamenii astia chiar cred ca au sanse, se imbata cu apa rece , rece , o fi el Base trimis in "anumite parti "...cam de toata lumea, dar cred ca stiti vorba aia " Rau cu rau, dar mai rau fara ", parca asa era , nu ?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version