PERSPEKTIVĂ​

AUR, ceata lui Papuc. A sosit ziua sfântă a dreptății! România tinerește!

de Eugen Istodor     HotNews.ro
Marţi, 8 decembrie 2020, 10:13 Actualitate | PERSPEKTIVA


candidatii AUR
Foto: Captura
​NOI suntem AUR. Tu și eu. Frecatul netului degeaba. Frecatul mentei la rece. Naționalismul. Legionarismul. Nostalgicii lui Ion Antonescu, Ceaușescu și Decebal. Miraculoșii lui Daniel Fericit și Teodosie Sfânt. Taclaua smintită. Mintea noastră a tuturor murată de frica COVID-ului. Căpățânile noastre varză, trăind între conspirații și prostioare de pe net. Lipsa de viitor, de orizont, de slujbe. Absenteismul civic. Lipsa noastră de ocupație mintală. Noi suntem AUR fiiiii României, liberi și neînfricați, cei care întineresc România, care suntem pe veci aici stăpâni. Aici, adică pe TikTok, Facebook, Twitter și Insta.

Și cu toate astea, unii mai deștepți ca noi au făcut partidul AUR. Sunt băieții promovați de Rareș Bogdan, Gâdea și alți recuziteri de operetă. Băieții cu mii de LIKE-uri și Share-uri date în neștire. Mândria noastră, a contemporanilor noștri, a diasporenilor noștri. Frustrații de la referendumul pentru familia tradițională. Caraghioșii lui Sputnik și Trump. Idiotismele partidelor PSD, USR-PLUS, PNL. Repet, noi toți, în momente de inerție și prosteală. Noi am creat AUR, această ceată a lui Papuc. Acest mix miraculos. Zahăr mult cu cafea care să te bage în fibrilație.

Când eram mic maică mea mă lua de mână și-mi spunea: hai, vino încoace! Trece Ceata lui Papuc! Saltimbacii, circarii, nebunii, cerșetorii descindeau în verile mele de la țară și veneau la Târg. Maică-mea mă ținea de mână. Bunicii mei îmi dădeau o gogoșică fierbinte ca să uit, la final de defilare. Era zi de târg, era o zi când se putea orice. Acum ceata lui Papuc defilează zilnic prin târguri, în social media.

Și atunci și acum mi se pari superbi acești puișori AUR-iți. În Târg se răspândeau și se-ntorceau în durerea lor. Acum au răsărit în Parlament și sunt speriați că vulturii cei mari o să-i prăduiască. Păi, PNL-ul, PSD-ul o să-i termine. Una este să urli în libertate, alta e să intri la cutie, în Parlament.

De fapt, pragmatic vorbind, din toată ceata lui Papuc, doar câțiva au reușit să-și asigure salarii timp de 4 ani. Restul, or să se mire 4 ani că s-au apropiat de Putere și nu știu ce-au pățit.

Repet, AUR, Ceata lui Papuc, e făcut din promoții de Black Friday. Din idei care mai de care mai sclipicioase. Fără coerență.

Problema adevărată este că asta-i adevărata lume nouă. Viitorul. Ce ideologie, ce facere de bine? Nimic. Promoție și încântare.

Țara și nația! Garda și soarele ei de pe cer! Familia tradițională: mama, tata, copilul și ursulețul lui de pluș! Dacii și centrele energetice care ne fac întâii în lume. Moaștele lui Andrei, Niculae, Mihai, Ionel-ionelule și ale altor sfinți nesimțiți. Pământul plat și marea neagră a Românilor. Furatul resurselor. Ceaușisme și pupincurisme. Repet, toate bălăriile minților noastre de la moartea lui Ceaușescu încoace, toate sunt la AUR. Vadimiști, funariști, tot ce captivează orice minte care nu are chef să caute, care nu mai poate cuprinde universul. Și-și apropie necunoscutele lumii cu prejudecăți, automatisme, schelete din dulap. Fricile care nasc monștriiiii.

Conspirație și frustrare. Românismul nerecunoscut în lume. AUR este o galeria de eroi frustrați și în plină fermentare. Ca mustul toamna. AUR are de toate și n-are nimic.

Este partidul cel mai periculos pentru că adună și colectează orice inepție și o transformă în ideologie, în far coordonator al partidului. În urlet de salvare a națiunii. Ori, repet, ăsta e viitorul. Așa se va face politică. Așa, pe net. Ăsta e viitorul puștilor, copiilor noștri. Dependenți de net.

Trebuie să ne temem? Normal. Trebuie IAR să fim vigilenți. Ne-am băgat "mortul" în casă. Și el este drăguț, popular, machiat cum e Lenin-mumie la Moscova. "Mortul" de AUR este drăguț, popular pe net. Dar n-are de a face decât rar cu ce-i necesar, posibil în realitatea fiecărei zile.

AUR e partidul avatarurilor noastre. Care dintre noi își încasează banii la bancă pe numele de avatar? Care dintre noi atrage investitori cu numele lui de Avatar? Care dintre noi face afaceri pe numele lui de avatar? Care dintre noi își dă numele de avatar curierului care aduce mâncarea/cadouri de Crăciun?

P.S.: În partid, în Senatul lui AUR, recunosc oameni remarcabili. De la Lavric la Papuc (de aici și titlul articolului meu, numit "Ceata lui Papuc"). În adunarea aceasta a înțelepților văd oameni zăpăciți de cărți și Putere, de recunoaștere mondială. Mișto! O să-i fac de râs și o să-i hohotesc deși au mai multă carte decât mine.

În CV-ul unora din acest Senat al înțelepților din AUR sunt trecute călătorii în China, În Tibet. Chiar, spălatul la fund a lui Țuțea. Asta a fost măreț în viețile lor. Tot ce-au înțeles din inițierile spiritului, din rătăcirea generației 1930, Cioran-Eliade-Vulcănescu. Și spoiala aia le-a sucit viața, pardon, CV-urile. Restul membriilor, au CV-ul viitorului. Postări populare făcute pe Facebook, Insta și TIKTOK. Toate acestea vor însemna viitorul din următoarea legislatură parlamentară. Lupta Emiliei Șercan împotriva imposturii nu mai are sens.

Bă, tu și EU, nu te mai plânge pe NET. Avem treabă! Să ne scoatem "mortul" din casă.

Un cântec de mobilizare generală. Pentru ceata lui Papuc









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















36642 vizualizari

  • -9 (39 voturi)    
    Ratacitii anilor '30 trebuiau sa laude revolutia (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:17)

    xolv [utilizator]

    bolsevica de fapt. Sa vezi ce osanale le erau ridicate acum !!
    • -16 (80 voturi)    
      E de AUR ce s-a intamplat (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:36)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Moment de luciditate la mi(sh)tocanul roman de serviciu:
      "Mișto! O să-i fac de râs și o să-i hohotesc deși au mai multă carte decât mine.".

      Da, asta e adevarul gol-golut despre ce scrie aici dl Istodor.
      Aia din conducerea AUR au "mai multa carte" decat dumnealui dar nu conteaza, el va face "misto" de ei si se va chinui sa-i "faca de ras".

      Pentru ca asta e raspunsul dat de un simpatizant USR ca Istodor unui mesaj de disperare, sa iti bati joc de alegatorii "ignoranti" si sa razi de ei ca pupa icoane si isi amintesc ca a existat un Decebal sau un Tutea.

      Chiar daca esti cu "capatana varza" si traitor de pe urma "net"-ului, ca Istodor, uite ca iti permiti sa emiti judecati de valoare "intelectuala", transante, despre "ratacitii anilor '30".

      Pai daca unii urineaza pe statuile lui Platon (ca a fost "sclavagist") sau Churchill (ca a fost misogin si colonialist) de ce sa nu arunce si Istodor cu ceva in Eliade sau Cioran?

      Si ce daca aia sunt studiati in universitati in Europa si USA, lasa ca ii denunta USR-ul curand ca "trumpisti avant lettre" si "rasisti" si se rezolva, afla si francezii ca nu e bine sa-i respecte.

      Intelegem ca pt dl Istodor bine au facut comunistii ca l-au bagat in lagar la Aiud pe filosoful si filologul Vulcanescu.

      Asa trebuie procedat si cu Lavric, Tarziu, Papuc, Nicolescu si toti profesorii si filosofii "zapaciti de carti si Putere" de pe la AUR.

      Cu toata puterea, cu orice mijloace legale, cu mintea, munca, cuvantul, votul, trebuie luptat impotriva hadoseniei marxiste, indiferent sub ce nume se mai ascunde.

      Aia care din nou vrea sa "lumineze" Omenirea distrugand vieti, culturi, traditii si credinte.
      • +19 (47 voturi)    
        A avea carte multa... (Marţi, 8 decembrie 2020, 13:26)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        ...nu inseamna a fi musai si destept.
        Și da, Istodor are dreptate cu asemenea adunătură.
        • +4 (4 voturi)    
          carte (Miercuri, 9 decembrie 2020, 10:34)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

          Nu, dar sansele sunt mai mari, totusi.
      • +17 (27 voturi)    
        nu te enerva, informeaza-te (Marţi, 8 decembrie 2020, 16:55)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        https://ziare.com/george-simion/stiri-george-simion/viitor-senator-aur-discurs-mistico-religios-in-patru-ani-vom-disloca-partidele-din-parlament-1649126

        Este mortal! Este hilar! M-a binedispus. E drept ca m-a dezamagit un pic cand, de pe culmile inaltei si sfintei lui lupte, a cazut ca o baliga de bou, emitand o minciunica mica, meschina de-a dreptul, in comparatie cu gigantica sa statura de arhanghel inflacarat: "Nu avem pe nimeni in spate". Fleosc!
        Ba da, au: clanul mafiot Paunescu, miliardari, hoti de exceptie, devalizatori de banci, din fata carora Justitia si Serviciile se dau la o parte, ca arse.

        Animatroane, mai intai citeste. Apoi, vezi tu ce faci. Dar mi-ar parea sincer rau daca te-ai regasi in gandirea "profunda" a stimabilului Presedinte al Senatului partidului AUR, Sorin Lavric, macar pentru simplul motiv ca suntem vecini aici, pe HN, si ne impartasim panseurile.
  • -43 (107 voturi)    
    frica de AUR (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:21)

    muresan75 [anonim]

    Doamne, ce frica au cei de la PNL si PSD, de AUR! Va dati seama ce soc au avut, daca au platit asemenea articol? Ce planuri isi facuse sa imparta ei puterea jua -juma!!!!
    • +10 (32 voturi)    
      cei de la PSD chiar au frica de AUR-olaci (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:48)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui muresan75

      astia au mai multi interlopi in partid, fura totul si lor nu le mai ramane nimic de ciordit. Concurenta , nu gluma, Deocamdata seful AUR, nu stiu cum il cheama, e huligan de stadion, derbedeu care da cu pumnu in jandarmi, Deputatul de Bihor e interlop, anchetat pentru fraude la bancomate, iti monteaza dispozitive care sustrag datele cardului. Mai este si bataus condamnat. In rest , o parlamentara GOLD e avocat cu scoala la fara frecventa, care nu crede in existenta virusului Corona si nici in metodele de preventie si tratament... Marea majoritate a adeptilor sunt pupatori de moaste, care mai cred inca in superstitiile cu mersul pe apa si ivierea dupa 3 zile dupa cum ne-au spus conspirationistii Luca si Matei.
      • +18 (24 voturi)    
        sa stii ca da, (Marţi, 8 decembrie 2020, 17:04)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

        dar nu sunt doar interlopi de mana a III-a.

        La PSD, cat e PSD-ul de mare si de tare, Justitia a indraznit sa actioneze, din cand in cand: Nastase a intrat la inchisoare, Dragnea a intrat la inchisoare, pe Ponta l-au salvat in extremis, ca era "acoperit" (dar l-au bagat pe ala micu, pe Sova) si multi altii. Si de la alte partide au mai gustat fasolica dupa zabrele niste nume grele, ca Patriciu sau Udrea sau fosti ministri.

        Dar de Paunesti n-a indraznit nimeni sa se atinga. S-a incercat ceva pe vremea lui Emil Constantinescu, dar si atunci au avut grija sa-si ceara scuze si sa lase dosarul sa moara de varsta inaintata, adica s-a prescris.

        Chestia este ca toata fauna de care ai scris are acum imunitate parlamentara! Trebuie facut ceva: urmatorul obiectiv ar fi un referendum pe acordarea imunitatii doar pentru declaratiile politice.
  • -17 (75 voturi)    
    Realitatea despre AUR (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:23)

    galeo [utilizator]

    Cred ca am fost manipulati si mintiti de mass media prin faptul ca acest partid AUR a fost boicotat masiv in presa.
    Toata atentia mass mediei a fost despre PNL, PSD si USR in saptamanile dinaintea alegerilor.
    Mi-e greu sa cred ca serviciile si oamenii grei din presa nu stiau de potentialul acestui partid.
    Cand vorbim de statul paralel , fix despre asta vorbim
    • +14 (22 voturi)    
      informeaza-te!! (Marţi, 8 decembrie 2020, 17:07)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      patronul acestei formatiuni este Bobby Paunescu, proprietarul ziarelor Evenimentul zilei, Capital, Curierul Național, Gazeta de sud, Gazeta de Olt, precum și a televiziunii B1TV.

      Despre ce boicot vorbesti?!
      • 0 (14 voturi)    
        Tu silabisesti sau si intelegi un text? (Marţi, 8 decembrie 2020, 22:57)

        Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Tu zici ca Bobby Paunescu e patronul AUR si al ziarelor enumerate de tine.

        A aparut AUR in ziarele alea INAINTE de alegeri?

        NU!

        Atunci stai jos, nota 2 la logica.
        • +5 (9 voturi)    
          am ramas masca (Miercuri, 9 decembrie 2020, 1:06)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

          pe bune? chiar nu intelegi ce-am scris acolo?
          hai sa-ti silabisesc:

          galeo a zis ca au fost boicotati de presa. iar eu i-am demonstrat ca nu are dreptate, ca nu a fost vorba despre un boicot, din moment ce patronul partidului detine un trust media, care, in mod normal, ar fi trebuit sa aiba sarcina de serviciu sa faca campanie partidului famigliei paunescu - patronii.

          asta inseamna, si fii atent si incearca sa intelegi ce spun, ca nu au vrut sa apara in mass media, tactica a fost sa actioneze pe ascuns, in deplina tacere, ca hotii.

          deci, nu au fost boicotati. asta era subiectul schimbului meu de idei cu galeo. in general, nu vad cine ar indrazni sa boicoteze clanul paunescu in vreun fel.
          • -3 (3 voturi)    
            ,tactica a fost sa actioneze pe ascuns ... (Miercuri, 9 decembrie 2020, 5:19)

            miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui revo

            .....in deplina tacere, ca hotii.
            cum asa? cum au aflat votantii despre ei?
            poti sa nu faci galaie si agitatie in campania electorala?
            au aparaut EXACT ca u$erei, de nici unde, si la prima participare la alegeri intra cu acelasi scor ca unitatea soroshista din Romania, in parlament!
            ce nu-ti e clar?
            • +4 (4 voturi)    
              uite cum "au aflat" (Miercuri, 9 decembrie 2020, 12:07)

              revo [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

              https://ziare.com/stiri/eveniment/gelu-duminica-despre-romii-care-colaborat-electoral-cu-aur-1649304

              Cum naiba poti sa zici de USR ca a aparut de nicaieri?! Au fost, intial, Uniunea Salvati Bucurestiul. Apoi au devenit partid - Uniunea Salvati Romania. Nu stiu ce sa mai cred, probabil ca nu traiesit in Romania sau macar in Bucuresti. Chiar nu stii ce a insemnat Nicusor Dan si intreaga activitate a USB?
              • 0 (0 voturi)    
                AURolaci dilii (Vineri, 11 decembrie 2020, 11:01)

                laura2 [utilizator] i-a raspuns lui revo

                revo, tocmai ai avut o interactiune cu un AURolac. pregateste-te, 90% is asa dilii :)))
          • -4 (8 voturi)    
            Ma obligi sa-ti scad nota la 1 (Miercuri, 9 decembrie 2020, 7:49)

            Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui revo

            Chiar ai probleme cu logica

            INCA o data: Poti produce vreo dovada ca trustul de presa a lui Paunescu a facut reclama acestui partid?????

            Daca nu poti produce un astfel de argument, te las repetent.
  • +19 (41 voturi)    
    despre articol (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:37)

    ggogu [utilizator]

    un articol bunicel! parerea mea.
    si asta pentru ca am vazut de nenumarate ori aprecieri despre cum este scris un articol.
  • +20 (66 voturi)    
    Ceea ce nu intelege autorul (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:41)

    adi_69 [anonim]

    este ca tocmai auto-suficienta si mistocareala promovata de unii ca domnia sa reprezinta hrana perfecta pentru "ceata lui Papuc".
    Nu stiu unde va fi AUR peste 4 ani, dar pot sa imi inchipui unde va fi peste 1 an. Criza economica este la usa, pandemia nu a trecut iar campania de vaccinare mult trambitata nu are motive sa mearga mult mai bine decat gestionarea de pana acum a pandemiei. Sloganul cu PeeSeeDee s-a dovedit falimentar. Deci cine credeti ca va capitaliza toate nemultumirile ce vor sa vina? Deocamdata s-a coagulat "mamaliga" si sunt toate sansele sa explodeze spre vara.
    Autorul poate continua cu mistourile, ca oricum nu prea intelege nimic. Si e fix economie de piata, cerere si oferta. Cand e cerere, cel care ofera primul ce se vrea, ia fata concurentei, oricare ar fi ea.
    • +23 (53 voturi)    
      criza economica nu e la usa, e in casa (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:13)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Si e pe sfarsite, pandemia la fel.
      Dupa orice criza urmeaza o revenire economica iar noul guvern trebuie doar sa cheltuie cu cap banii de la UE.
      AUR e partidul anti-masca, dispare masca, dispar si ei. Vorbiti de economie de piata si oferta nemaipomenita facuta de AUR? Mie mi-a scapat dimensiunea concreta economica si sociala.
      • -11 (41 voturi)    
        tu in ce bula te scalzi? (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:35)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        ... helloo, ti-ai luat acvariu?
      • +4 (32 voturi)    
        Continua sa traiesti in bula ta (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:28)

        adi_69 [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

        In urmatoarele 6 luni din banii UE se vor cheltui, in cel mai fericit caz, firimituri nesemnificative.
        Dar sunt toate sansele ca macar 2 treimi din cele de mai jos sa se intample:
        - restructurare economica, concedieri, fie si numai la stat. Multi vor aplauda (cum e vazut Bolojan un exemplu de urmat), dar cei afectati si familiile lor?
        - reechilibrarea bugetului: trebuie sa mai tai din cheltuieli, pe langa concedieri si sa cresti veniturile. Deocamdata nu exista un buget nici macar schitat pe 2021. E de ajuns ca macar o taxa sa creasca, indiferent de cuantum, ca nemultumirea e gata
        - apropos de masca. Pana nu se va vaccina o parte semnificativa din populatie, masca va fi obligatorie. Deci miscarea anti-masca va fi si mai puternica
        - e de ajuns ca sa existe macar 2-3 cazuri la million de persoane vaccinate care sa se imbolnaveasca de COVID sau care sa aiba efecte secundare mai semnificative sau Doamne freest sa decedeze (fara nicio legatura cu vaccinul), ca si miscarea anti-vaccin se va umfla.
        - e plin de sarbatori religioase in perioada urmatoare. In lipsa unui dialog onest cu Biserica, circul de le pelerinaje va continua (Si apropos, cati au facut misto de patriarhul Daniel cu profetia lui de la Sf. Dimitrie, dar acum Orban e pa!)
        - UDMR va fi la guvernare, ca ajtfel nu iese la aritmetica. Cam ce revendicari crezi ca vor avea?
        De partea celor cu scoala erua destui care au luat de buna aberatia cu Ciolacu care vainde Ardealul ungurilor. Astia fara scoala si fara minte, cum ii tot catalogati pe cei din AUR, cum crezi ca vor vedea UDMR-ul la guvernare, Care UDMR a atacat primul, chiar daca ceva mai soft, ca nu era cazul ca sa intre AUR in parlament.
        - Cand USR a venit cu vuvuzelele in sedintele parlamentare multora din cei cu staif li s-a parut o chestie de mare profunzime. AUR va face fixla fel, nu e dreptul lor?
        De ieri pana azi s-au inscris in AUR, daca e sa-i credem pe cuvant, 15000 de insi. Cand si daca se vor intampla cele de mai sus, ce crezi ca se va intampla?
        • +3 (13 voturi)    
          ..... (Marţi, 8 decembrie 2020, 16:17)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

          Bai frate numai clarvazatori aici ....unde ati stat ascunsi mai detinatori ai adevaruui absolut.
          Sunteti tari in clantza dar nu cu picioarele pe pamint, plutiti , cumva ati tras ceva pe nari??
          • +4 (6 voturi)    
            Clarvazator in al 13 lea ceas (Marţi, 8 decembrie 2020, 23:04)

            Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui prio

            Clarvazator putea fi acum 2 ani.
            Sau inainte de alegeri, daca zicea ca o sa scoata AUR 9%, da, ala da clarvazator.

            Dar suntem in ceasul al 13 lea, AUR deja ARE 11-12% din parlament.
            Iti trebuie minimum de bun simt si logica sa realizezi ca asa va fi si ca omul asta are dreptate.
        • +1 (1 vot)    
          Tap ispasitor (Miercuri, 9 decembrie 2020, 9:24)

          Nelu [anonim] i-a raspuns lui adi_69

          S-a gasit deja tapul ispasitor, putem dormi linisti.
      • -2 (2 voturi)    
        revenire (Miercuri, 9 decembrie 2020, 10:55)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Ai uitat de datoria care a crescut, intr-un an sub minunata" guvernare a mea" cu peste 85 mld. lei ( adica mai mult decat PSD in ultimii lor 3 ani de guvernare !). Si ce mai plangeam atunci pe umerii nepoteilor care vor trebui s-o plateasca, vai, vai. Bine ca macar problema asta am rezolvat-o. Viitorul e minunat.
    • +15 (15 voturi)    
      miștocăreala (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:28)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      este primul test al oricărei idei noi. Dacă trece, urmează testul realității.
      • +1 (5 voturi)    
        Cine rade la urma rade mai bine (Marţi, 8 decembrie 2020, 23:11)

        Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui MG

        Exista mistocareala si mistocareala.
        Exista umor fin si placerea de a-ti mirosi propriile basini si asculta propriile minciuni.

        Hai ca l-am vazut pe Geroge la hotnews, a avut multe pozitii de bun simt, nu e Hitler, nu e omul rusilor, samd.
        L-am vazut si pe "Omul lui Dughin" la A3 cum le-a dat clasa celorlalti participanti.

        Dar voi continuati cu mistocareala, cu subestimarea, ca iepurasul contra testoasei.

        Ma extaziez cand vad suferinta sfertodoctilor USR-isti progresisti.
        • +1 (1 vot)    
          nu-l cunosc, nu l-am urmarit (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:51)

          MG [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

          nu m-am pronuntat asupra lui
          Nu sunt usr-ist, dar vreau eliminarea pensiilor speciale, a penalilor de tot felul. Poate nici macar sfertodoct nu sunt, n-am pretentii si nici nu candidez.
          Timpul va arata cate karate are AUR-ul asta nou. Si eu vreau sa ajutam R Moldova si am votat in trecut pmp, dar sa vedem daca suntem in stare, cand nici la noi acasa n-am facut vre-o branza.
          Iar fara economie solida, numai cu guristi, suntem sortiti esecului.
          • +1 (1 vot)    
            Este un excroc. (Joi, 10 decembrie 2020, 9:05)

            sim18 [utilizator] i-a raspuns lui MG

            Aduna adeziuni prin furt si inselaciune prin aplicatia Messenger! Asa isi incepe viata politica... deci ce asteptari sa ai de la acest om?
    • 0 (0 voturi)    
      Papuci (Miercuri, 9 decembrie 2020, 10:40)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Corect, intr-o economie de piata papucii se vand perechi. Langa cel de picior stang ( guess who?), a aparut si cel pe dreptu'.
  • +29 (45 voturi)    
    concluzia (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:43)

    pion [anonim]

    Buna ziua,
    As putea fi de acord cu tot ce e scris dar und e conluzia?
    Nu cumva ca oamenii au ajuns la disperare si ar vota chiar si niste smintiti decat sa voteze PSD/PNL/USR?
    Si nu cumva, ca in orice rau pe lumea asta, exista si o samanta de bine care incolteste pe dedesubt? Nu cumva, ne-smintitii de la partidele mari o sa isi dea seama de greselile facute si o sa indrepte ceva inainte ca AUR sa devina partid cu influenta politica reala?
    Nu mai fiti suparati pe AUR sau pe cei care ii voteaza ci fiti suparati pe cei ce au determinat aparitia lor.
    O zi bua
    • +5 (33 voturi)    
      dacă (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:48)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui pion

      nu folosești capul ca dop la gât, iar sinapsele din creier nu fac legâturi doar pentru necesitățile fiziologice, papa, pipi, kk, atunci e imposibil să votezi haurul. Nici măcar ca răzbunare pe partidele deja existente, pentru că o astfel de răzbunare funcționează ca un bumerang aruncat și care la retur îți umple botul de sânge.
      • +2 (6 voturi)    
        auzi, dar intre AUR si PSD cu cine ai vota? (Marţi, 8 decembrie 2020, 23:24)

        Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Ca tot ai zis "partidele existente" -- de ce ar fi AUR mai rau ca PSD?
        Intre AUR si UDMR?
        Intre AUR si PNL ?

        Stai ca la urmatoarea raspund eu, intre AUR si USR+ eu as vota AUR, ca m-am saturat pana peste cap de sfertodoctii pretiosi care lungesc vocale si "gandesc" in sloganuri si clisee, in alb si negru, invart fix aceleasi banalitati si platitudini ca AUR, sa fie bine sa nu fie rau si nu se mai satura sa-si soarba unii altora sosetele.

        Si apropo, sinapsele nu fac legaturi dragule, sinapsele SUNT legaturi, de asta te suspectez ca esti simpatizant al lui SpongeBob, asa e?
  • -16 (58 voturi)    
    D-le Istodor! (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:45)

    revelare [utilizator]

    Dați-mi voie să vă felicit pentru titlul de doctor , pe care l-ați obținut cu această magistrală lucrare de doctorat.
    Doctorat în Idioțenie. Sau Tâmpenie. (Mă scuzați, domeniul ăsta în care v-ați uat dictiratul are mai multe denumiri, poate îi zice Cretinism. Nu știu exact cum este denumit academic...).
    O să vreți să renunțați la el ? Am auzit, că se poate, Ponta a creat cadrul. O să vă alăturați multor doctori în retragere, cu Ponta în frunte...
  • -2 (18 voturi)    
    herd effect (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:47)

    dcotoara9 [utilizator]

    and stu.pi.di.ty still LOADING in RO
  • -7 (47 voturi)    
    Ofticati ? (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:49)

    Torquemada13 [anonim]

    PNL-PSD-USL-PMP-UDMR-PDL.......si alte partide "bune" au avut zeci de ani la dispozitie sa faca o Romanie OK. Ce au facut ? Hotii-impostura-oportunism-securisti.............NIMIC. Au distrus totul (de la industrie la paduri, de la educatie la sanatate......infrastructura zero.....in Moldova nu s-a facut mai nimic din bugetul de stat.....aici oamenii au plecat masiv afara). Acum se ataca si biserica si familia (intrebati neomarxistii "de dreapta")..........de Basarabia partidele serioase vorbesc evaziv si doar cand au voie........KWI cand a fost marele mars al unionistilor (condus chiar de G. Simion) a plecat repede in Germania sa se intalneasca cu Merkel (12 iulie 2015). AUR nu e PPDD , nici PRM. Acopera o nisa politica mult mai larga care se va largi. AUR se incearca discreditat pe toate canalele media (e la mintea copiilor de catre cine). De personalitatile adevarate ale partidului se feresc toti sa vorbeasca. Aveti idee cati profesori universitari de anvergura sunt aici. De Clubul de la Roma a auzit cineva..........AUR nu se va opri la 9-10%.
  • -4 (40 voturi)    
    Genul acesta de articole (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:52)

    Harald2 [utilizator]

    in loc sa incerce sa analizeze cauza, nu face decat sa antagonizeze si mai mult. Aparitia AUR a fost o surpriza (nici macar sondajele de opinie de acum cateva saptamani nu au fost capabila sa anticipeze acest rezultat), dar ceea ce va urma nu e o surpriza daca oamenii care se considera educati continua pe acelasi ton de superioritate.

    Oricum, nu prin radicalizarea mesajului poti schimba ceva in bine.

    La sfarsit de octombrie sustineam intr-o postare ca discursul acesta radical impotriva bisericii si credinciosilor va pastra PSD-ul in viata. Si asta s-a si intamplat, ba chiar mai mult decat atat, dupa cum putem vedea.
  • +2 (12 voturi)    
    Eugene... (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:55)

    Susufler0 [utilizator]

    :))))))

    PS. :))) :(((
    • +2 (4 voturi)    
      deci ba! (Miercuri, 9 decembrie 2020, 10:01)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      un comentator,nu conteaza cine,posteaza ceva inteligent si argumentat,ia minusuri la greu,unii nici macar nu sunt publicati,iar stimabilul susu,om respectabil de altfel,ia 2 plusuri din 12 pentru paranteze si alte ranjete...
      pai nu-ti vine sa te rastesti la bocanci mai domnu' istodor.cine te tine domne in brate?zi corecte sa ne lipim si noi,dam si un porc vorba aia.
      nu e vorba,mata ai specializari in taspe mii de domenii,toata lumea stie,de la balet si pictura moderna pana la filozofie aplicata.nu mai vb de politica sau sport.pai mata ai tot dreptul sa te pisi pe cioran,eliade sau vulcanescu,niste nimicuri fata de opera monumental de mastodonica a domniei dumneavoastra.pai care redactor mai pune el acolo cate un videoclip sau poze cand vrea muschiu lui?poate aia de la publicitate...
      deci domnu imparat istodor,dati-mi voie sa va pup (cu masca)mana aia sfanta cu care scrii,ca esti epic.

      pt HN:varianta cu porcu,ramane in picioare!
      dau si 5 kile de palinca,numa sa nu ma mai cenzurati.livrare gratuita,sa mor...
      • +1 (1 vot)    
        @Point, imi cer scuze, tocmai mancam (Miercuri, 9 decembrie 2020, 13:57)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Point

        si nu mi-am permis sa folosesc decat un deget ca sa tastez dar promit ca data viitoare las halitul si scriu cum scriu eu de obicei : cu fraze lungi, cu propozitii, completive, directe, cu interjectii pe bune, cu tot tacamul, ca sa poti sa il critici pe Istudor fara ca sa te mai impiedici de mine !

        PS. Si, apropo :Domnule, am oarece pile la HN ... nu ai putea imparti palinca in doua si vin eu si iau - sa zicem - un litru ?!

        PPS. Zau... ! :)))
  • +2 (44 voturi)    
    Continuati cu mistocareala (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:56)

    galeo [utilizator]

    Continuati cu mistocareala aroganta si veti ajuta astfel AUR sa ajunga la 30%.
    MAi bine ati invata sa respectati pe cei care au ale pareri si valori decat voi.
    • +2 (40 voturi)    
      asa le-am zis si eu.. (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:34)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      .. ca pe mine ca nevotant, cand vad tot felul de mocofani progresisti ca arunca cu laturi absolut gratuit in partiduletul asta de buzunar, ma face sa tin cu ei.
      cred ca e in natura umana cand vezi pe unu mai mic ca primeste bataie sa tii cu el. la fel cum a fost cu usr, pana si-au luat-o in cap.
      • -1 (21 voturi)    
        Fix de asta (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:31)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Nu am votat USR.
        Cand vad atata aroganta si igonranta in randul USR-ului am decis sa votez altceva, desi ma identific in programul lor de guvernare.
        • +3 (13 voturi)    
          Bravos națiune, ești dăștept, nu glumă. (Marţi, 8 decembrie 2020, 13:54)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          .
        • +13 (17 voturi)    
          USR -ul are o problema cu (Marţi, 8 decembrie 2020, 13:57)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          piatra de moara de la git, care se numeste Barna. Daca vor reusi sa se descotoroseasca de acesta ar putea sa evolueze mult mai bine . Barna nu are carisma si nici nu reuseste sa dea coerenta mesajelor ce le transmite. Dar are o mare vointa de a sta in frunte, ca paduchele.
          • +11 (11 voturi)    
            Asta e marea problema a Romaniei (Marţi, 8 decembrie 2020, 18:32)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

            In partide, multinaționale, companii de stat, păduchii au acaparat managementul... Oamenii competenți au prea mult bun simt pentru a se impune golănește.
    • +9 (17 voturi)    
      Pai depinde de pareri (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:43)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Pot sa fie diferite de ale mele, dar ar fi bine sa nu iasa din cadrul legal si constitutional. Sa nu indemne la ura intre categorii de oameni.

      Ca atunci nu mai discutam de "pareri si valori" care sa fie acceptabila intr-un cadru democratic. Libertatea ta de opinie se termina cand enunti ca vrei sa ma calci pe cap si imi mai si cer sa -ti respect "opinia"
      • -1 (1 vot)    
        Corect (Miercuri, 9 decembrie 2020, 9:37)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Dar lasa-i sa greseasca, sa sara calul.
        Oamenii astia nu au avut nicio initiativa in parlament, nici nu si-au inceput activitatea, si deja sunt facuti albie de porci.
  • +11 (49 voturi)    
    Cu alte cuvinte (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:11)

    fokerul [utilizator]

    HAUR e un magnet de lături şi rebuturi, de analfabeţi funcţionali şi frustraţi. Bine că sunt strânşi toţi la un loc ca să-i ştim şi noi. Problema e că sunt o grămadă de inşi de genul ăsta prin ţărişoară şi pe afară. Cum spunea comentatorul "pion", partidele mari sunt responsabile de apariţia acestei tumori în Parlament şi ar trebui să facă ceva să dezamorseze şi să neutralizeze această bombă sulfuroasă.
    • +14 (16 voturi)    
      bombardierii (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:45)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      cauta-i in pnl, de ex:

      https://www.infobraila.ro/2020/12/dezmat-filmat-alex-popa-din-mijlocul-manelistilor-unde-este-respectat-ca-mafiotii-sicilieni-direct-in-parlament/

      garantati ioha. Probabil nu i-au gasit un locshor la gospodarirea apelor si l-au pus pe lista la deputati. Sau o fi, dupa cum spui, modalitatea partidelor "de bine" de a neutraliza pericolul :D
      • +3 (13 voturi)    
        Este bine ştiut (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:40)

        fokerul [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        faptul că în PNL, ca de altfel şi în PSD, sunt destui berbeci ca ăsta dar, spre deosebire de HAUR, ei nu sunt majoritari şi e datoria partidelor să-i extirpeze din organizaţie dacă vor să aibă o minimă credibilitate. Dacă de la PSD nu am pretenţii, de la PNL încă mai am, deşi s-a bătut pe burtă cu ciuma roşie.
        • +1 (7 voturi)    
          Foker (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:25)

          ivanciripaha [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

          nu se intampla niciodata ca PNL sa se curete. Baietii au nevoie de jmekeri cum e acest Popa din Ciresu. Lasa la poarta orice speranta!
      • +2 (4 voturi)    
        Bravo Nevermind! (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:22)

        ivanciripaha [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Mangafaua din film e un baiat da baiat, un abalfabet functional cu tata primar si baron local. Se pricepe la bataie. De astia a trimis Orban in parlament.
    • +2 (6 voturi)    
      Si daca-i stii ce faci? (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:54)

      faracatuse [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Urata rau asta… Ce planuiesti sa faci stiindu-i la un loc?
      • 0 (10 voturi)    
        Păi, odată (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:01)

        fokerul [utilizator] i-a raspuns lui faracatuse

        identificat un haur, te poţi feri de el, îl poţi evita. Ăştia care îşi asumă apartenenţa sunt mai puţin nocivi. Problema e cu ăia infiltraţi în celelalte partide pt că se pot detona când ţi-e lumea mai dragă.
  • +2 (26 voturi)    
    Morala (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:30)

    vasile-roaita [utilizator]

    Oamenii au votat de-a lungul celor 30 de ani cu partidele traditionale, mari si ce s-a intimplat? S-a schimbat ceva? Nu s-a schimbat nimic, Coruptia, nepotismul plus altele sint in floare. Si va mai mirati cum de a aparut acest partid. Lumea s-a saturat de partidele vechi care nu fac nimic decit sa-si umple buzunarele de bani.
    • -6 (22 voturi)    
      asa e... (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:42)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      .. AUR poate fi un mesaj transmis intregii clase politice. sa vedem daca nu o iau si astia pe aratura. oricum daca incep cu talibanisme ca usr, lumea ii va taxa si nu vor trece nici de prag la viitoarele alegeri.
      • +4 (18 voturi)    
        Doar Vadim mai lipsește din AUR. (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:06)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Pe Mulguța și Cap-de-Ulă i-a luat ciumații.
        • -1 (1 vot)    
          nu doar vadim.. (Miercuri, 9 decembrie 2020, 8:56)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

          .. cre'ca ar intra bine si jiji, ddd, tolea, haplea, nana falemi, raposatul rege mihai I, bomba lu dodel.. si altii.
    • 0 (10 voturi)    
      oamenii au votat niște proto-partide (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:14)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      după 89, România nu a avut partide. PCR fusese aripa politică a securității care era mânuța genialului și consoartei. Ce a urmat a fost o evoluție darwinistă a partidelor cu liderul providențial, partid national, partid de mogul financiar sau media și înapoi la popor. De abia de la apariția usr-ului avem ceva viziune în politică, până atunci am avut doar găști economice cu sprijin politic.
      • +4 (14 voturi)    
        USR viziune politica?! (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:29)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui MG

        Unde e viziunea politica? Nici macar doctrinar nu s-au cristalizat... Toti ii dati de dreapta cand ei sunt stanga progresista .... Mari comentatori si analisti ce sunteti
        • -1 (11 voturi)    
          doctrina lor este reforma (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:55)

          MG [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Fără Penali, Fără Pensii Speciale - atat mi-a ramas in minte acum - sunt de-ajuns momentan. Pentru că cele mai mari probleme ale Romaninei sunt hoții din politică si goana după sporuri fără noimă a bugetarilor.
          • +4 (8 voturi)    
            reforma (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:44)

            noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui MG

            nu este o doctrina.... reforma este un plan de actiuni care te duc la un obiectiv. Obiectivul se stabileste in functie de doctrina....

            De-aia in Romania e haos de la intraea in UE, pentru ca nu exista nicun scop. In timp ce tarile cu partide puternice doctrinar si-au gasit un drum. unele de acum cateva sute de ani, altele de cateva zeci
          • 0 (2 voturi)    
            Jesus! (Marţi, 8 decembrie 2020, 22:40)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui MG

            ai o gandire la nivel de clasa a IV-a G dar te pretinzi exponentul "elitei educate" :)))
            • 0 (0 voturi)    
              imi pare rau ca ti-am lasat aceasta parere eronata (Miercuri, 9 decembrie 2020, 22:55)

              MG [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              sunt talpa, nu elita. Cand am sa vad doar destepti peste tot am sa tac primul. Crin era un destept dar s-a dovedit fara caracter.
    • +15 (19 voturi)    
      intrebare (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:25)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      De ce crezi tu ca AUR va face altceva decat au facut ceilalti?
      Doar pentru ca clameaza o serie de "nazdravanii" amestecate,infasurate in panglici colorate...menite sa " dea " bine ?...si sa prinda in plasa o multime de oameni fiecare avand cate un " of " ,o durere ,o frustrare mica ?

      Cred ca scapi din vedere ca traim totusi in Romania!

      O scena memorabila dintrun film bine facut,e vorba de Lumini si Umbre,arata un dialog dintre un comunist batran si un tinerel aspirant care-l intreba pe cel batran ce inseamna Revolutia Comunista,ca sa priceapa si el.

      Cel batran ii raspunde...cum sa-ti explic eu tie...e un fel de .........Sculati-va Voi de la masa ca sa ne asezam Noi !!!
    • +16 (26 voturi)    
      Terminati cu aceste exagerari (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:53)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      - In 30 de ani, Romania a intrat in UE si NATO, lucru ce asigura stabilitatea geo-politica (nu sunt sanse sa vezi tancuri rusesti pe aici, ca in Moldova sau Ucraina)
      - Romania are un PIB de 6 ori mai mare decat in 1990
      - Salariul mediu si pensia medie sunt cam de 6 ori mai mari decat acum 30 de ani, exprimate in valuta.
      - Orice roman are voie sa calatoareasca, sa studieze sau sa lucreze liber in orice tara din UE, singura conditie fiind sa aiba cartea de identitate la el.

      Am realizat cate ceva in ultimii 30 de ani. Si mai e inca mult de lucru. Dar nu cu ciudatii de mai sus.
      • 0 (2 voturi)    
        Restartare (Marţi, 8 decembrie 2020, 22:36)

        Da, adevarat dar cam putin si cu ce pret ? [anonim] i-a raspuns lui sile_v

        - economia ?
        - educatia ?
        - sanatatea ?
        - autostrazi ?
        - padurile ?
        - resursele ?
        - caile ferate ?
        - migratia masiva ?
        - etc

        Acestea sunt prioritati in orice tara si se rezolva doar prin: competenta+caracter+patriotism !
        Avem treaba multaaaaa !
      • -1 (3 voturi)    
        relax (Marţi, 8 decembrie 2020, 22:46)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        cat din ceea ce se produce aici e romanesc si ne aduce profit? daca pt tine productia si profiturile Bosch sau Renault sunt parte a PIB, sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca minte, mai greu :)))
    • +6 (14 voturi)    
      Cineva . . . (Marţi, 8 decembrie 2020, 13:49)

      Dilematic [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      un personaj de trista amintire a avut o asemenea retorica in Germania anului 1933 . tot in vreme de criza politica si economica.
      Stim ce a iesit !
    • 0 (2 voturi)    
      Vasile Roaita (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:27)

      ivanciripaha [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      ai mare dreptate omule!
  • 0 (38 voturi)    
    Sa treci pe la caserie (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:35)

    Incomod3 [utilizator]

    a mai crescut AUR cu vreo 5 procente datorita articolelor inepte de genul asta :) :) :)
  • +5 (17 voturi)    
    Ionescu (Marţi, 8 decembrie 2020, 11:40)

    brianduffy [anonim]

    Eugen n-a fost legionar, nici macar ca aspiratii
    si nici ceilalti, doar au chitibuzat pe langa, avand in vedere legaturile discipol-maestru cu Nae Ionescu(daca el este Ionescu, atunci ordinea ar fi trebuit sa arate altfel)

    indiferent ce-ar fi nu te iei de generatia care a dat cu adevarat o identitate culturala reala in lume Romaniei
  • +8 (32 voturi)    
    Astept reactia AUR la campania de vaccinare (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:25)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Masca nu, distantare nu, vaccinare nu, ne vrea bolnavi pe toti ?
    • +6 (20 voturi)    
      "anti-totul" la toate.. (Marţi, 8 decembrie 2020, 13:22)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      ..n-ai să vezi un Gică-contra rațional, cu capul pe umeri.. Pentru ei, ori e totul o conspirație, ori se bizuie 100% pe protecția grației divine. Iar PSD, CCR și BOR le țin isonul..
      • 0 (10 voturi)    
        Si? (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:55)

        Irina25 [utilizator] i-a raspuns lui mgexpert

        Oamenii au libertatea sa creada ce vor.
        • +3 (11 voturi)    
          desigur (Marţi, 8 decembrie 2020, 20:18)

          fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

          dar nu si sa faca ce vor. legile trebuiesc respectate de toti, indiferent ce crede fiecare.
          • +1 (7 voturi)    
            hm (Marţi, 8 decembrie 2020, 22:50)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

            si cine face legile, o autoritate divina, necontestabila?
            • +3 (5 voturi)    
              hmm (Marţi, 8 decembrie 2020, 23:42)

              fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Constitutia zice ca Parlamentul Romaniei. Tu ca cetatean te duci frumusel la vot din 4 in 4 ani, sau stai acasa si lasi pe altul sa voteze pentru tine. Rezultatul votului da configuratia Parlamentului pe urmatorii 4 ani, timp in care Parlamentul o sa voteze legi dupa cum ii este configuratia, legi pe care tu ai obligatia sa le respecti indiferent ca-ti plac sau nu.
              • -1 (1 vot)    
                ai vazut ca nu e greu? (Miercuri, 9 decembrie 2020, 9:03)

                Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

                ajunge hauru sa faca legile si o sa joci dupa cum canta ei.
    • +1 (3 voturi)    
      relax (Marţi, 8 decembrie 2020, 22:49)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      te vaccinezi si apoi ti se rupe de cei fara masca sau/si nevaccinati, nu? sau nu rezolva vaccinul problema? ;)
  • +9 (25 voturi)    
    ca la EBA (Marţi, 8 decembrie 2020, 13:16)

    deceneu [anonim]

    Chiar crede cineva ca AUR a cistigat 8% pe bune? Cu campania de pe facebook? Campania asta a fost doar un pretext, o justificare, ca, vezi-doamne, au fost agresivi online si asa au cistigat. Aiurea. Zecile de mii de like-uri se pot fabrica in 5 minute de cine stie sa o faca si are resursele necesare. Chiar nu vede nimeni faptele? La europarlamentare putin peste 1%, la locale sub 1%, in sondajele de dinainte de alegeri nu au aparut, iar in ziua cea mare iau peste 8% din voturi. Votantii AUR de ce nu apar in sondajele de dinainte de alegeri? Pentru ca nu existau, de aia. Au aparut cite putini, in fiecare sectie de votare, exact ca in cazul EBA, suficienti cit sa ia scorul asta si sa fie inlaturati de pe scena politica aia care apareau constant in sondaje cu 6-7 %. La o judecata rece se vede facatura, dar e mai comod de inghitit pastila cu campania super agresiva de pe Facebook... De parca votantii AUR asteptau cu telefonul in mina sa posteze Simion ceva si dupa aia, instant, dadeau sute de mii de like-uri. Sa fim seriosi... Daca ia cineva la purecat like-urile alea o sa vada cit de reale au fost si in ce timp record au aparut...
    • +7 (17 voturi)    
      în interesul cui? (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:11)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui deceneu

      ..făcătură făcută de cine și pentru ce? Că se pot cumpăra like-uri pe facebook e una, să falsifici 500.000 de voturi, e alta..
  • +7 (21 voturi)    
    AUR (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:34)

    freerider [utilizator]

    ca sa fie complet acest partid are nevoie de femeia cu barba, mielul cu doua capete si inghititorul de sabii
    • +8 (8 voturi)    
      exista (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:03)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui freerider

      femeia cu barba exista - dar se rade, mielul cu doua capete (2 idei fixe) există, scuipatorul de venin ideologic stă să apară, că ei "nu inghit nimic"
  • +4 (14 voturi)    
    progresismul stangist (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:35)

    noi2013 [utilizator]

    si "Romania educata" nu intelege nimic.... si-o tot iau pe cocoasa si o tin tot pe a lor....

    Nu puteti sa ii balacariti non-stop pe oameni si apoi sa le cereti votul.
  • +1 (11 voturi)    
    Mistocarule... (Marţi, 8 decembrie 2020, 14:38)

    Joro [utilizator]

    Subtire rau! Sigur poti mai bine! Dar este bine ca parafrazezi un cantec patriotic si-l iei la mishto... Ce ma distreaza cum va intreceti sa le faceti publicitate gratuita baietilor astia! :) Dar, pana la urma, ce bumerang de "haur" ati luat peste moaca!!!
  • +3 (13 voturi)    
    oare sunt atat de lipsiti de coerenta? (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:10)

    Bungee [utilizator]

    Este prima mea postare asa ca va rog fiti toleranti. Eu sunt curios daca autorul articolului le-a citit programul politic. Pentru un pamflet probabil ca nici nu a crezut necesar. Nu ii simpatizez si nu i-as vota vreodata. Insa pe motive de doctrina si nu pentru ca un reporter sau altul face acrobatii intelectuale pe seama lor.
    Contrar cu ce spune autorul, mie mi se pare partidul cu cea mai coerenta doctrina si cel mai clar program politic. Cred ca e o eroare majora sa fie catalogati ca aiuriti si lipsiti de directie (si vad ca asta e trendul). Dimpotriva, cred ca tocmai claritatea directiei si simplitatea mesajului ii face puternici si potential periculosi (ca peste tot in UE si US). Spun potential pentru cazul in care trec de 15-20% pe fondul unui discurs cu adevarat radical. Pana acolo eu cred ca este sanatos pentru democratie sa avem un dialog la care sa participe si ideile conservatoare. Asta pentru a putea pune cu adevarat in discutie teme complicate precum modelul european, familia, credinta si libertatea (sau situatiile de restrangere a ei) si sa ascultam argumente din ambele tabere. Deocamdata li se pune peste tot eticheta de "extremisti" dar eu am vazut foarte putine urme de extremism in platforma lor Am urmarit ieri interviul cu Eugen Simion (un personaj cred prea jos ca sa poata sustine coerenta partidului) insa m-a frapat cat de moderat s-a pozitionat aproape pe toate subiectele delicate. OK, poate fi o fatada insa deocamdata doctrina partidului si declaratiile liderului nu par deloc de extrema.As mai astepta sa vad cum gusta puterea inainte de a ii cataloga atat de superficial...
    • -1 (13 voturi)    
      Foarte corect (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:49)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Bungee

      Dar vocile publice din ziua de azi cer numai o directie, toata lumea sa gandeasca la fel, respectiv ce vor ei....

      Altfel esti prost, asistat social si PSD-ist..... din Evul Mediu....

      Dupa care sunt "socati" ca pot fi votate si alte partide si oamenii au si alte valori....
    • +3 (9 voturi)    
      pai, sacalii (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:49)

      Nickson [utilizator] i-a raspuns lui Bungee

      de presa sunt mereau gata sa-si castige si ei cate un ciolanas pe seama nu conteaza cui.
    • +10 (12 voturi)    
      Ati (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:57)

      Alexa.99. [utilizator] i-a raspuns lui Bungee

      vazut-o pe Sosoaca? Sau macar ati auzit-o vorbind?
    • +5 (7 voturi)    
      Ia aici program politic (Marţi, 8 decembrie 2020, 17:30)

      Denulu [utilizator] i-a raspuns lui Bungee

      https://www.scena9.ro/article/sorin-lavric-decoct-de-femeie-radu-f-constantinescu-necenzurat
    • +2 (2 voturi)    
      gargară naționalistă.. (Miercuri, 9 decembrie 2020, 12:38)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui Bungee

      ..oamenii au nevoie de un trai mai bun, iar pentru asta țara are nevoie de dezvoltare(economie, industrie, sănătate, educație, industrie, infrastructură ..etc) Nu cu baliverne naționaliste faci toate astea. Vor să ne unim cu Basarabia, dar basarabenii vor? Dar rușii? Dar NATO, vrea un conflict cu rușii, pe tema Basarabiei ?
  • -4 (8 voturi)    
    mi se pari superbi (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:24)

    stefan2008 [utilizator]

    eu nu roman cum tu
    • +1 (1 vot)    
      igen-igen.. (Miercuri, 9 decembrie 2020, 12:17)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      ..Simion a postat pe pagina lui de feis un mic video în care sufla din greu după ce scăpase cu fuga, alergat fiind de ungurii furioși că le-a vandalizat cimitirul. A fost superb.. Oare se vor fugări și prin parlament..?
  • +5 (9 voturi)    
    Dreapta romaneasca (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:52)

    noi2013 [utilizator]

    Din pacate, din istorie dreapta romaneasca nu a fost prea puternica pentru ca a aparut tarziu, intr-o tara mai mult ocupata decat libera.

    Comunismul a desavarsit distrugerea dreptei adevarate, iar securitatea post-decembrista a distrus orice urma ramasa. generatiile cu adevarat de dreapta au disparut. Chiar si in europa dispare usor ca nu mai e de bon-ton sa gandesti cu capul propriu, sa ai niste valori sanatoase care au dezvoltat omenirea de mii de ani....

    Desi sunt relativ tanar, ma tot intreb in ultimii ani cum ar fi fost romani adaca Ratiu ar fi putut ajunge presedinte in 90....

    Sau sa ne uitam putin la Polonia unde dreapta a avut un cuvant de spus
    • +3 (5 voturi)    
      apropo de Ion Ratiu (Marţi, 8 decembrie 2020, 22:56)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      fiul lui mai mic, Indrei, care traieste in Turda, zicea ca si daca ajungea tatal lui presedinte n-ar fi putut face mare lucru, fiindca Securitatea era perfect implantata in orice domeniu social, economic, politic sau cultural
  • +5 (11 voturi)    
    minunea de 3 zile, AUR, (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:54)

    revo [utilizator]

    are de fapt mai mult de 30 de ani, incepe cu Epoca de Aur:

    LA FAMIGLIA:
    "Numele lui George Constantin Păunescu (tatutu lu Bobita) a fost legat de marile scandaluri de după 1990, printre care devalizarea Băncii Bancorex, Bankcoop şi Dac Air. A fost pus sub urmărire penală pentru infracţiuni cu privire la încălcarea Legii societăţilor comerciale si însusirea ilegală a unei sume de peste un milion de dolari din conturile societăţii sale, General Consulting & Procurement SA. A părăsit România cu destinaţia USA (in timpul lui Emil Constantinescu), şi a revenit după câţiva ani, când dosarul s-a clasat".
    "George Constantin Păunescu s-a aflat în relaţii apropiate cu majoritatea preşedinţilor României, de la Ion Iliescu, până la Traian Băsescu, excepţie făcând doar perioada în care la conducerea ţării s-a aflat Emil Constantinescu, moment în care afaceristul a părăsit România pentru a scăpa de acuzaţiile aduse de organele de anchetă penală".

    “Fratele meu, Viorel (unchiu lui Bobita) , îl cunoştea pe Nicu Ceauşescu, îl servise la bar la el".

    Averea imensa de la tatutu i-a permis lui Bobita sa fie mai boem si "artist": regizor, producător, scenarist și om de afaceri român, proprietarul ziarelor Evenimentul zilei, Capital, Curierul Național, Gazeta de sud, Gazeta de Olt precum și a televiziunii B1TV, plus ceva de acoperire prin America.

    Este mai mult decat clar ca numitul Bobita si-a cumparat imunitatea parlamentara (10% din Parlament) cu cateva firfirici si bagand in fata niste famelici fara capatai.

    Dar de ce acum? De ce acum are nevoie de imunitate in fata legii? Nu ma pot gandi decat la Parchetul European si Kovesi. In tara nu se atinge nimeni de ei, decat moartea.
  • +5 (13 voturi)    
    bravo , eugen! (Marţi, 8 decembrie 2020, 16:17)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Excelent articol, si foarte adevarat. Ma uit la Sorin Lavric . Elev a lui Liiceanu , carti la Humanitas,carti cu traduceri din Heidegger. Azi presa preia ce scrie acest domn : despre femei, romi,covid. Acest domn ,viitor senator, are nevoie de un psiholog si poate un neurolog. Si anume, urgent! Domnul acesta s-a sminitit din prea multa carte, in timp ce restul AUR s-a smintit din prea putina.
    • +5 (5 voturi)    
      amesecatura (Marţi, 8 decembrie 2020, 17:20)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Exista si fraieri utili.

      Nu doar "activitsti" platiti, stim de unde.
  • +6 (8 voturi)    
    multe cauze simple (Marţi, 8 decembrie 2020, 17:23)

    Dedalus [utilizator]

    1) Nicio previziune si niciun sondaj nu mai sunt utile daca prezenta la vot este foarte mica.

    2) Cand prezenta la vot e mica sunt favorizari cei cu gandirea stramba, pentru ca ei sunt si foarte disciplinati (vin la vot ca parte a "luptei" lor pentru "adevar"

    3) Mesajul simplu ajunge la multe urechi - treaba asta nu a invatat-o PNL si s-a vazut.
  • 0 (12 voturi)    
    9 % (Marţi, 8 decembrie 2020, 18:52)

    codrean [utilizator]

    dintre alegatorii romani !
    Putin respect, totusi !
    O analiza serioasa da, cu bascalie de calitate joasa nu ajungem nicaieri !
    Atata poti, Istudore ???
    • 0 (8 voturi)    
      9 % (Marţi, 8 decembrie 2020, 20:43)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      Daca oamenii ar fi auzit de ei mai din timp, luau mai mult decat usr-ul. Fara suparare!
      • -1 (1 vot)    
        sa stii... (Miercuri, 9 decembrie 2020, 9:07)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

        .. ca data viitoare rupe usereu la scor. astia iau 20% ca popa la cata mediatizare se face acum.
  • -3 (7 voturi)    
    Rautaciosi (Marţi, 8 decembrie 2020, 18:52)

    Mihai [anonim]

    Ati scris un articol într-un stil răutăcios, denigrator și bazat pe argumente nefondate.
  • -1 (13 voturi)    
    "Articolul" e o incercare penibila... (Marţi, 8 decembrie 2020, 19:10)

    filosoful.roman [utilizator]

    de a discredita un partid nou-aparut, conservator, care se bucura de o popularitate din ce in ce mai mare in randul populatiei Romaniei.
  • -2 (10 voturi)    
    L-am văzut pe unul liderii AUR la TV (Marţi, 8 decembrie 2020, 20:31)

    galeo [utilizator]

    Are ceva ce toți ceilalți nu vor avea niciodată: pare natural, autentic, credibil.
    • +3 (7 voturi)    
      "pare" (Marţi, 8 decembrie 2020, 21:07)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      .
    • +6 (8 voturi)    
      Accentul ! (Marţi, 8 decembrie 2020, 21:10)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Accentul e pe PARE. Nu e, pare asa cum spui. Vom vedea si ce sub folia stralucitoare curand, curand.
      • -2 (6 voturi)    
        E o mare calitate (Marţi, 8 decembrie 2020, 21:36)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        Comparand cu ceilalți politicieni falși și aroganți ce mint de îngheață apele.
        • +3 (7 voturi)    
          Asa e, calitate... (Marţi, 8 decembrie 2020, 22:51)

          FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Da, e o mare calitate sa minta de ingheata apele (in speta Volga) dar cu naturalete.
  • +2 (10 voturi)    
    mai radeti mult.. (Marţi, 8 decembrie 2020, 21:11)

    hanu [utilizator]

    ca in cativa ani va da si un presedinte AUR...poate pe viata....
  • +3 (3 voturi)    
    AUR (Miercuri, 9 decembrie 2020, 8:12)

    mongolul [utilizator]

    -ca si PRM- sunt breasla latratorilor in politica. Nu puteau apare si castiga alegerile fara sprijijnul unor forte oculte din tara si afara.
    Daca au votat 6 milioane de romani, ei au 540.000 de voturi. Nu-s o forta de temut. Dar pot deveni, daca ii martirizati si cenzurati la greu.
    Practic, sunt cam 3% din numarul total al votantilor. Aveti grija cu pianul pe scari! Daca nu stiti sa lucrati cu el, poate sa creasca peste noapte. Daca stiti, se va desumfla de la sine.
  • -1 (3 voturi)    
    Ce a fumat autorul? (Miercuri, 9 decembrie 2020, 23:38)

    Argint [anonim]

    Daca tot vrei sa arunci cu materii fecale in cineva, incearca sa nu fi atat de evident si penibil.
    Daca cei de la AUR delireaza atunci autorul acestui articol este 100% o cauza pierduta, mai lipsea din subsol o nota "sponsorizat de ong ...." ca tot iubiti conspiratiile din ce vad.
    Nu pot sa nu remarc ca ati dat-o in rosu si cu textul la un moment dat. Incepe sa imi placa acest partid doar pentru ca vad sclavii intrand in fibrilatii. :))
  • 0 (0 voturi)    
    doar, (Joi, 10 decembrie 2020, 12:24)

    nick1587873340950 [utilizator]

    niste incompetenti ce respecta panurile sefilor si nu gindesc siguri (mare pare din comentarii)

    1) Ce aveti cu cei ce respecta Roania ?
    2) Ce aveti cu cei care respecta Traditile si Valorile ?
    3) Ce aveti cu cei care spun/sint patrioti ?
    4) Cunoasteti Constitutia ?
    5) Sinteti in ROMANIA, asa ca respectati legile si opiniile atit cele pro cit si cele contra ideilor voastre
    • 0 (0 voturi)    
      AURceata (Joi, 10 decembrie 2020, 19:27)

      bastea [anonim] i-a raspuns lui nick1587873340950

      Aur a aparut datorita peneleprelor si a lui Iohanus curdeferTrebue sa existe cineva care sa va dea peste bot pentru bataia voastra de joc Ce ...,nu i convine lui Iohannis ca este amenintat cu suspendarea ,il incurca in porcariile sale de vataf pe mosia romanica ,ii tulbura lui hotiile si falsurile pe care le a acoperit cu ajutorul justitiei saleSe teme ca va fi aruncat ca o masea stricata pentru ca incalca legile tarii si constitutia Romaniei?Aur a aparut pentru ca tara a incaput pe mainile unor retardati ,careau dus Romania in prapastie care sunt homalai si alogeni si vor ca ai nostri copii sa ajunga niste loaze gay cum sunt ei
  • 0 (0 voturi)    
    asta e democratia (Vineri, 11 decembrie 2020, 10:18)

    vasile grigore [anonim]

    Critici se gasesc tot timpul la orice iar teorii ale conspiratiei se fac tot timpul. Pana acum am avut la butoane partide cu crocodili batrani in ele care au facut jaf la drumul mare si au dat toata tara pe mainile multinationalelor care jefuiesc aici ca in codru fiindca li se permite. Sunt oameni care nu sunt inregimentati in partide politice care vor ceva nou, sa nu mai vedem aceleasi fete apatice in Parlament care sunt acolo numai pentru capatuiala (intrebati cati bani s-au dat in partide pentru un loc eligibil pe liste si o sa intelegeti). Ar fi bine intai sa vedem ce face acest AUR si apoi sa vorbim. Traseistii oricum se plimba de colo-colo prin ce partid vor asa ca democratia noastra e varza. Si nu uitati si de lozincile cu ,, dam de lucru” care pe mine ma fac sa rad. Pai ati vazut vreun hot sa lucreze el? Da de lucru! Si Pablo Escobar dadea de lucru dar asta nu inseamna ca facea ceva bun. Cei care taie padurile nu dau de lucru? Cei care vin sa-si deschida aici firme avand avantaje economice si care platesc salarii de mizerie exploatand prostia politicienilor nostri nu dau de lucru? Cei care ne-au cumparat toata industria si agricultura nu dau de lucru? Evident ca dau toti, noi suntem sclavii lor la noi in tara pentru ca aici ne-au dus politicile democratice. Ca tara nu mai avem nici o putere fiindca nu mai avem nimic romanesc in Romania, ministrii nostri sunt de fapt ai altora si se vede acest lucru dupa urma banilor (a se vedea la armata in special si la finante) Oare oamenii astia care ocupa functii mari in stat si au facut scoli prin America nu sunt oameniii americanilor? Dupa atitudine cam asa pare. Ei au ,,sprijin” de la Washington... Din pacate sau din fericire noi traim in Europa si de aici ar trebui sa aiba sprijinul, nu din partea multinationalelor americane. Din aceasta cauza e bine sa avem si un partid nationalist, in toate tarile exista si au adepti, trebuie sa-i mai traga cineva de maneca si pe veteranii din Parlament.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by