Ce am vazut la protest. O imagine emblematica

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 23 ianuarie 2017, 10:45 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Oameni foarte ok, i-ati vazut si dupa Colectiv, impotriva lui Oprea sau in noiembrie 2014 impotriva lui Ponta. Oameni coplesiti de griji, loviti din plin de tragedii, ocupati cu munca in multinationale sau propria firma, tineri sau mai putini tineri, ingroziti de perspectiva de a trai intr-o tara a abuzului legalizat. Cu totii resimt cumva pe pielea lor efectele furtului metodic practicat ani de zile si nu accepta ca un guvern sa goleasca puscariile, sa invite administratia la jaf pe scara nationala dezincrimiand tocmai abuzul in serviciu.

Dragnea&co nu inteleg ca o buna parte a societatii s-a saturat sa traiasca intr-o tara jefuita metodic. Ultimul lucru pe care-l vor accepta este ca abuzul care i-a scos de atatea ori in strada in ultimii ani sa devina lege, norma, mod de viata. Redau, cu acceptul familiei din poza, aceasta imagine emblematica de la protestul de aseara insotita de urmatorul mesaj (la dorinta familiei n-am blurat imaginea fetitei):
  • “Asta e mineriada de care vorbeste dl. Dragnea... De ce am iesit in strada? De ce s-a umplut paharul meu? Copilul meu intra la scoala in toamna...o scoala in care vor fi peste 30 de suflete care vor respira 4 ore pe zi in aceeasi camera. Eu ma lupt cu un cancer si nu vreti sa stiti cum e in spitale si ce am avut ghinionul sa experimentez in ultimele 6 luni. De aia suntem in strada. VREM NORMALITATE! Vrem sa se acorde prioritate problemelor REALE SI GRAVE ale tarii nu pseudo-probleme fabricate peste noapte. Vreau profesionisti in management la conducerea spitalelor si scolilor. HAI SA PRIORITIZAM. Va veni si vremea penitenciarelor!”


Nu cred ca mai este nimic de adaugat. Asa arata, Dragnea, o lovitura de stat? Cum iti permiti sa compari dramele, frustrarile si grijile acestor oameni cu mineriadele sordide organizata de Iliescu in anii 90? Nu le este rusine celor de la RTV si Antena 3 sa spuna despre acesti oameni ca au luat bani, ca sunt manipulati politic sau de servicii? Cat de bolnav trebuie sa gandesti ca sa spui ca au pus foc la Bamboo ca sa dea jos guvernul si sa faci o paralela intre protestele de acum si cele de dupa Colectiv?

V-ati rupt complet de realitate. Traiti intr-o lume urata, plina de conspiratii, de fantasmagorii cu securisti si basisti. Ganditi stricat, murdar, penal.  Aveti sistemul de valori dat peste cap, v-ati dezumanizat complet traind atatia ani in umbra borfasilor, in cardasie cu ei. Nu vedeti cat de simplu si firesc functioneaza resortul indignarii, cum oamenii va spun sa va ocupati intai de suprapopularea din scoli si spitale si abia apoi sa plangeti de mila borfasilor, un simplu pretext pentru a va scapa voua pielea?

Nu m-ar mira ca, dupa toate ororile spuse de liderul PSD despre proteste, sa treaca la suspendarea presedintelui Iohannis. A ridicat prea sus tonul acuzatiilor, a lansat teorii abracadabrande tocmai pentru a justifica urmatorul pas: preluarea integrala a puterii.

Nu, Dragnea, nu vei mai putea pacali usor publicul oricati Gadea, Ciutacu, Ciuvica, Chireac si alti experti in manipulari grosolane lucreaza pentru tine. Oamenii acestia care isi duc copiii in scoli cu 30 in clasa, se zbat pentru viata lor in spitale mizerabile nu organizeaza lovituri de stat si nu sunt in stare de acte de violenta. Este taman invers, Dragnea! Statul imaginat de voi, cu legi croite pentru furt si in beneficiul borfasilor, loveste din plin viata oamenilor obisnuiti. Este mineriada voastra cu elefanti impotriva bunului simt, lovitura voastra de stat impotriva ultimelor farame de speranta dintr-o tara adusa iarasi pe buza prapastiei, peste care se lasa incet intunericul.




Citeste mai multe despre   
















51778 vizualizari

  • +61 (81 voturi)    
    Multumesc! (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:14)

    accidutzu13 [utilizator]

    Multumesc!
    • -63 (83 voturi)    
      Si pt cei 10 ani... (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:57)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui accidutzu13

      Multumesti?
      Aia a lu'base@cocosh,bercea@nutzi?
      Sustinuti de D.Tapalaga????
      Sa cautam articolele in arhiva HN?
      Rog a se raspunde strict la subiect.
      Aia...ba p-a ma-tii s-a fumat.
      • +27 (33 voturi)    
        OK (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:34)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Si care era alternativa?
        • -28 (42 voturi)    
          Hai sa faceam o socoata.. (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:26)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui adro

          Cum zice transilvaneanul.
          5 ani cdr+10 base+2 ani johannis=17 "de dreapta".
          Cca 11 ani de psd in diferite denumiri,"de stinga"..
          Poi?
          • +38 (42 voturi)    
            Hai totusi sa o facem cumsecade (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:56)

            UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            7 ani FSN
            4 ani CDR (nu 5)
            4 ani PDSR
            2.5 ani PD+PNL
            1.5 ani PNL+ UDMR si sprijin PSD
            1 an PDL + PSD
            2.5 ani PDL
            3.5 ani PSD
            1 an 'tehnocrati' cu majoritate PSD + ALDE

            Bilantul il tragi tu.
            • +7 (7 voturi)    
              Completare (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:03)

              UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

              Am omis 1.5 ani PNL in perioada 2012-2013.
          • +33 (35 voturi)    
            nota 2... (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:02)

            grongobar [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            ...la matematica,stai jos.Aia 10 ani de "Base" au fost cu guvern Tariceanu si Ponta in mare majoritate,ca doar nu vrei sa zici ca PDL-ul l-a suspendat de doua ori,cei 5 ani de CDR au fost 4+ca nu a fost doar CDR ci si FSN-ul lui P.Roman,iar cei 2 ani de Johannis sunt in majoritate cu guvernare PSD.
            • -11 (17 voturi)    
              Pai si pe tariceanu? (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:28)

              cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

              L-o pus ponta sau base cu aliantza "io sa traiesc bine"?
              • +18 (20 voturi)    
                zau ? (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:45)

                grongobar [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

                azi-maine veti spune ca si pe ponta tot Base l-a pus ca asa a vrut el, nu ca ar fi fost obligat.Probabil ca tot Base l-a obligat si sa-si plagieze doctoratul si sa minta de 100 de ori pe zi.
                • +1 (1 vot)    
                  Esti... (Luni, 23 ianuarie 2017, 19:20)

                  cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

                  Doar virtual vocal.
                  Nu raspunzi...
                  Iti trimit poza cu alianta DA?
              • +9 (9 voturi)    
                l'o pus base (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:19)

                om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

                dara, mai draga, o guvernat cu proptea psd. adica psd o guvernat prin tarliceanu.
                iaca inca 2.5 ani de pesedea, cum masca.
                iar in judete, ca de ex. vrancea, teliorman, olt, mehedinti, vaslui, iasi si inca multe altele, in tot acest timpa a fost la putere pesedaua, sub diverse nume, cu ilici, bombonea, joana, dottore, si acum nicu dracnea. care a venit sa faca in toata tzara ce'a facut in teliorman. bunastare si progres.
                cand duduiau motoarele motocicletei in capul lui constantin anton calin popescu tarliceanu, nicu dragnea primea cele mai mari sume din fondul la dispozitia primului ministru.
                iaca, de pe atunci lucrau bine impreuna... intru fericirea ...supusilor din teliorman, vrancea.
                baronii pesede din consstanta, pitesti, focsani, alexandria au zeci de ani in scaune. la pitesti si constanta au fost scosi de dna, nu de bobor.
                ca asta e boboru, fierbe o zi, doua, ca mamaliga, apoi i'a forma tuciului si se raceste.
          • +17 (17 voturi)    
            pai tu vorbesti (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:21)

            auch [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            de presedinti, nu de guverne aici, numeri ca Pristanda, doar ca sa iti iasa "socoata", dar ipoteza e falsa, asa ca si cu concluzia aia din "poi" o dai de gard.
            Acuma, socoate si anii de guverne si parlamente majoritare de dreapta si vezi ce-ti da
          • +10 (12 voturi)    
            Nu inteleg (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:37)

            adro [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            Deci tu acuzi diverse personaje ca au furat (deci esti chipurile pro-justitie), dar tot tu vrei legea amnistiei si gratierii pentru penalii pe care justitia, asa cum e ea, a reusit deja sa-i condamne (dand piept cu mari greutati). Vrei si dezincriminarea furtului... Sau poate nu vrei toate astea, dar atunci nu inteleg in ruptul capului de ce sustii o grupare care in prima luna de guvernare a si inceput sa forteze aceste masuri.
          • +6 (8 voturi)    
            Nu exista stanga/drepta pentru borfasi! (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:25)

            deval [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            Coruptia nu are ideologie ! Am vazut ca si ala care facea pe stegarul anticoruptiei , basescu patrona doar o alta haita in conflict cu celelalte pe spagi , pe contracte in 2007, 2012!! Acum joaca toti in aceeasi echipa si incearca sa puna cu botul pe labe, multimea care i-a infruntat !
            Ca si ei, multimea din strada nu are ideologie, nu e de drepta stangii fie ca au votat sau nu cu cineva si au comun doar faptul ca au inteles in ce mod CORUPTIA UCIDE ! Ucide oameni, sperante, viitor, striveste constiinte, alunga copiii de langa parinti, umileste, tine oamenii prizonieri !! lasa fara orice urma de demnitate !!
      • +23 (33 voturi)    
        Tovarase (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:10)

        accidutzu13 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Ti-as raspunde, dar tu nu poti intelege ce e acela un 'ideal'.
        Tu-i dai inainte cu base. Esti irecuperabil.
      • +20 (26 voturi)    
        bah, voi astai cu Basescu.. (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:23)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        ..si 10 ani! Tare loviti in cap sunteti (fara suparare, dar asa demonstrati in fiecare zi).
        10 ani de Basescu: DNA, ANI, Independenta Justitiei fata de politicieni, presa scapata(partial) de securisti (SOV, Voiculescu, Prigoana etc.).. Ce as mia putea spuen de 10 ani - ca am scapat de faliment la limita?!?!
        Dar voi, astai cu ponta si dragnea, nu intelegeti mai departe de burta ovastra, decat daca vi se spune..
        • +4 (4 voturi)    
          minciunile repetate (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:20)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          devin adevaruri.
          numai in capetele spalate de creierase.
        • +2 (2 voturi)    
          Ce uita trepanatu".. (Luni, 23 ianuarie 2017, 19:14)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          Am inteles din 1000 de mesaje incorente.
          Insa,ia zi tu...daca te scoli intr-o dimineatza si in afara de sotzia Maria si nepotzei toti sunt la cercetari penale,te bucuri?
          Fini,frati,nepoti,gineri,fata cea mare?
          Unde ai facut lobotomia?
      • +12 (18 voturi)    
        Multa sanatate (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:25)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        In afara de faptul ca esti pe linga subiect; DT sustine pe cine vrea; cind e de acord, poate ca da, cind e de criticat, nu.
        Ca sa ti se raspunda la subiect e nevoie ca postarea ta sa aiba subiect. Care e subiectul tau, ca PDL-ul a avut un numar de personaje odioase? Da, stim. De asta au si pierdut puterea. Ce legatura e intre asta si numarul imens de oameni care nu-s de acord cu pesedizarea si jaful din 2016 facute de Dragnea & co?
        • +17 (23 voturi)    
          psd are de sute de ori mai multe personaje odioase (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:13)

          Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui ac

          Nu este adevarat.
          PDL-ul a pierdut puterea pentru ca propaganda infractorilor din usl i-a indobitocit pe alegatori, care au confundat efectele crizei economice mondiale, cu efectele guvernarii din perioada crizei economice mondiale.
          Au existat corupti si in PDL, dar de citeva sute de ori mai putini si care au furat de citeva mii de ori mai putin, decit cei din psd si din vechiul pnl.
          Majoritatea coruptilor din PDL sunt traseisti, proveniti din psd si din vechiul pnl, in speranta ca vor scapa nepedepsiti.
          PDL-ul nu s-a constituit in grup infractional organizat, nu a dat lovituri de stat, nu a fraudat alegerile, nu a blocat reformele si legile anticoruptie, nu i-a aparat pe coruptii din propriul partid, dimpotriva, a declansat si a sustinut lupta impotriva coruptiei.
          Guvernul Boc a salvat tara de la faliment, de la dezastru, de la colaps economic, de la incetare de plati.
          Guvernul Boc a scos tara din recesiune si a readus-o pe crestere economica.
          Guvernul Boc a limitat, a atenuat si a redus la minimum posibil, efectele crizei economice mondiale, asupra tarii.
          Guvernul Boc a declansat si a sustinut lupta impotriva coruptiei.
          Ca sa scape de puscarie, cei mai mari hoti, cei mai mari corupti, cei mai mari infractori, cei mai mari banditi si cele mai mari likele s-au coalizat impotriva PDL-ului si a fostului Presedinte si au declansat si finantat o campanie mizerabila de dezinformare si manipulare a retardatilor.
          Cei care au devalizat tara se afla in usl.
          Mafia este reprezentata de usl : Nas6case, Felix, regretatul Patrician, Monta, Dragnea, Mitrea, DIP, Oprisan, Duicu, Cosma, Nicolescu, Bunea Stancu, Mazare, Nicusor Constantinescu, Voicu, Mischie, Micky Spaga, Bradisteanu, Ioan Dumitru - Romsilva, Caty Andronescu, Hrebe, Ilie Sarbu, Adam, Ciuperca, Pendiuc, Sova, Valcov, Vanghelie, Moliceanu, David, Fenechiu, Uioreanu, Chitoiu, Chiuariu, Stavarache, Cancescu, Vosganian, Misu Vlasov, Dan Radu Rusanu, Chiliman, Motreanu, Moisescu, Bekali, Copos, Seres, Pantis etc etc et
          • +3 (5 voturi)    
            Stiu (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:54)

            ac [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

            Dar PDL i-a primit. Si porcariile s-au facut sub chioscul lor, asta e.
            • +11 (13 voturi)    
              Uita-te doar la "Republica" Cluj (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:22)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ac

              ce frumos se dezvolta condusa de hulitul Boc !

              Daca orasul Cluj o s-o tina tot asa, cred ca dupa 6-8 ani de pesedism intelept or sa-i ceara romanii sa candideze la Presedintie sau Iohannis o sa-l roage sa ii fie Prim ministru !
              • +5 (5 voturi)    
                Sau o sa ceara secesiune (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:00)

                ac [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                Si chiar daca-s din Iasi, n-am cum sa-i condamn.
          • -8 (10 voturi)    
            Ha,ha (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:01)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

            ha,restul nu mai conteaza!
            • +5 (7 voturi)    
              Stiam ca n-ai nimic de spus (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:01)

              ac [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

              De ce mai confirmi si printr-o postare ca esti postac? Nu te mai obosi. Sau fa-ti un script, ceva.
        • +1 (3 voturi)    
          aha (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:22)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui ac

          deci, e militant, au jurnalist ?! :-))
          mai jurnalist era cand o descria pe ..prima doamna:-))
      • +2 (4 voturi)    
        Alternativa. (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:47)

        Kevi [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Avand in vedere alternativa, da, multumesc!
      • +2 (4 voturi)    
        Cum sa ti se raspunda "strict la subiect" (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:13)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        cand tu esti "pristandaua" actualei guvernari pe care deja incerci sa o cautionezi, gresind la adunare ?! ;)
      • +2 (2 voturi)    
        Hahaha (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:12)

        robert.b [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        S-o fi fumat, dar nu ma pot abtine: Ba p'a ma-tii!
      • +2 (2 voturi)    
        Strict la subiect (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:19)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Acum discutam de doua ordonante de urgenta ale guvernului actual, de gratiere si de modificare cod penal.

        Poti sa spui daca sunt bune sau rele prevederile lor? Daca e bine sa fie adoptate prin OUG? Poti spune daca oamenii au dreptate sau nu cand protesteaza?

        Si mai ai si tupeul maxim la final:

        "Rog a se raspunde strict la subiect.
        Aia...ba p-a ma-tii s-a fumat. "

        Comenteaza la subiectul despre care vorbim, daca vrei sa ti se raspunda la subiect.
  • +58 (72 voturi)    
    Multumesc, Dle. Tapalaga ! (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:21)

    lp [utilizator]

    si pentru articol, si pentru ca ne-ati avertizat la timp in privinta intentiilor lui Dragnea. Am fost la manifestatie - stiti de ce oamenii strigau impotriva PSD ? nu pentru ca au castigat alegerile - bravo lor, nu pot sa doresc decat sa faca o treaba buna la guvernare. Au strigat impotriva PSD pentru ca se comporta ca o gasca penala si-l sprijina pe acest individ cand face un lucru dezgutator. Ei, PSD-istii ar fi trebuit sa tipe primii - sefule, ce faci ? asta nu se poate. De ce nu au facut-o ? de ce nu o fac acum ? Sunt de acord cu hotia si coruptia ??
    • +12 (18 voturi)    
      psd-ul trebuie scos in afara legii (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:19)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Cum sa tipe psd-istii ?
      Nu intelegeti ca psd-ul este un Grup Infractional Organizat ?
      Nu intelegeti ca scopul lor este sa fure si sa ramina nepedepsiti ?
      Pentru a-si pastra averile si pentru a scapa de puscarie, acesti banditi sunt in stare de absolut orice.
    • +8 (12 voturi)    
      Nu bravo lor. (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:26)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Rusine noua.
      C-au castigat detasat prin neprezentarea electoratului de dreapta.
      Nu poti sa urezi succes PSD, pt ca de 26 de ani stim ciu cine avem de-a facet si in ce consta reteta lor de succes. Jaf la guvernare si populism cat cuprinde in campanie.

      Protestele sunt cel mult o solutie de avarie, dar nu de viitor. Viitorul lui Dragnea, atat politic cat si personal, sta in cele doua ordonante. Iar cei din strada nu repezenta electoratul lor,. Asa ca ne racim gura de pomana. Ordonantele vor fi trecute.
      Am ratat sansa de a arata ca ne pasa, la vot. Si, din pacate, o s-o ratam din nou.
  • +25 (31 voturi)    
    Foarte adevarat, dar... (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:23)

    puscas2 [utilizator]

    ... in loc de "domnule Dragnea" era mai corect "tovarase dragnea"!
  • +4 (14 voturi)    
    tot aia (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:25)

    Mos Andrei [utilizator]

    In mare suntem tot aia care am fost la protestele pentru Rosia Montana, cand spuneati ca suntem hipsteri. :)
    Ne bucuram ca v-ati schimbat parerea despre noi.
    • +6 (6 voturi)    
      Atunci sunteti parte a problemei nu a solutiei. (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:35)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      Pai cei de la Uniti Salvam nu va recunosc, n-ai auzit-o pe mentora lor, gratioasa doamna Pippidi?

      Iti dau dreptate in mare, multi dintre oameni sunt cam aceiasi. Dar tocmai ei se impaunau ca nu participa la vot. Si atunci ne aflam intr-o mare ipocrizie aici.

      Guvernul asta de slugoi a ajuns sa-si permita orice abuz tocmai pe lipsa de participare la vot a electoratului antiPSD.
  • -33 (39 voturi)    
    Domnule... (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:27)

    VasileTache1 [anonim]

    ...a fost o lovitura de stat esuata ,dupa modelul Erdokan! Si tre sa recunoasteri ca Prezidentul prea se apleaca la cei care scriu prin ziare,care ziare au si ele interesul lor"presa e o afacere" citat CTC !
    • +9 (11 voturi)    
      Erdokan??? ziaristul CTC (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:27)

      banatul e fruncea [utilizator] i-a raspuns lui VasileTache1

      Cam spune totul despre nivelul Dvs... Nu ca nu ati avea dreptul la o opinie (chiar daca injectata de Gadea)
      • -10 (12 voturi)    
        banatene... (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:47)

        VasileTache1 [anonim] i-a raspuns lui banatul e fruncea

        ai dreptate ! mai greseste omul aflat sub influenta unei emotii puternice! am obsevat asta si la unii gazetari care,nu-i asa,i-au bani pt ceea ce scriu! Repet ai dreptate:CTC =CTP ! am retinut si am sa urmaresc sa nu faci aceleasi greseli! Cu cliseele o sa fie mai greu...
        • +10 (10 voturi)    
          Inapoi la scoala (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:26)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui VasileTache1

          Erdogan, nu Erdokan. Si se iau bani, nu se i-au. Si acum inapo-i la scoal-a.
        • +1 (3 voturi)    
          Aaa... pai tocmai la clisee ar trebui sa lucrezi ! (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:27)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui VasileTache1

          O cura de dezintoxicare de Latrina 3 si Ghuitza TV ar fi buna pt inceput. Si ca sa nu te rupi de informatie, inlocuieste-le cu Digi 24 !

          PS. Te astept peste o luna. :) Succes la cura ! ;)
    • +10 (14 voturi)    
      Nu zau!?! (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:27)

      AdrianSusac [anonim] i-a raspuns lui VasileTache1

      Constitutia turca are un articol: "armata este garantul laicitatii statului turc". Citeste despre Mustafa Kemal Ataturk si o sa intelegi. Dupa ce nu va mai fi la putere sultanul Erdogan, sunt convins ca un tribunal civil, impartial va zice ca nu a fost lovitura de stat.
      Revenind la elefantii nostri, oamenii au iesit in strada pentru ca prin aceste 2 OUG vor fi gratiati, in mare parte, cei care au jefuit sistematic tara asta, adica pe cei care platesc taxe si supravietuiesc cu greu de la un salariu la altul.
      Demonstratia a fost pasnica, chiar daca unii si-ar fi dorit sa fie cu violenta. Ghinion, "ai nostri sunt mai destepti decat ai vostri".
      Daca vreti ca politicienii sa fie gratiati, treceti o lege prin Parlament. Asa, PSD, in campanie va trebui sa se arate cu degetul "pe el", nu cateva marionete care acum sunt ministri.
    • +4 (4 voturi)    
      ctc si crisstoiu (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:31)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui VasileTache1

      sunt vechituri, gioarse din vremurile ...de aur.
      au ramas cu scanteia in cap. :-)
      e jenant sa pleci urechea la baiguielile lor.
      maesstru crisstoiu era in delir, aseara.
      azi e randul lui nicu dracnea, proaspat venit de la una mica cu licuriciul. :-)

      e bine stiut ca herr president este un mare amator de drumetii. iubeste mersul pe jos, plimbarile in grup..
      pana la urma, a fost un alt cetatean in multime.
      ceva normal.
      hollande, alaturi cu o'banana si merkel marsaluiau prin paris, impotriva terorismului, nu ?! chiar in fruntea manifestatiei. :-)
    • +6 (8 voturi)    
      Ce lovitura de stat visezi? (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:44)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui VasileTache1

      Au luat protestatarii cu asalt guvernul, ori au protestat absolut pasnic in fata cladirii?
      Au cerut altceva decat respectarea legii si ordinii constitutionale?

      Guvernul o sa emita niste ordonante care vizeaza legi organice, ceea ce e profund neconstitutional. Iar singura institutie care se putea opune, avocatul poporului, are grija doar de interesele unui condamnat penal. Asta e lovitura.
  • +14 (30 voturi)    
    RUSINE !!! (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:31)

    democtrates [utilizator]

    Dl Dragnea & company nu inteleg un singur lucru, ne-am saturat de minciuni, de furturi de toti spagarii.
    Este cazul ca televiziuni ca Antena 3, RTV si chiar B1(care este a lui Base) sa termine mizeriile. Urmatoarea manifetsatie sa fie impotriva CNA-ului si a acestor televiziuni care otravesc populatia cu stiri false.
    Saracii pensionari sau bugetari sunt manipulati n ultimul hal, normal ca sunt de partea lui Dragnea doar le-a dat bani si banii conteaza enorm.
    Oameni buni faceti presiuni asupra CNA-ului, si Avocatul poporului si Curtii Constitutionale. Toti acestia ar trebui numiti de societatea civila si nu de parlament, presedintie, guvern. Daca vrem cu adevarat democratie doar asa putem invinge.
    Numai impreuna putem invinge.
    • +19 (27 voturi)    
      Sunt (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:55)

      Cosanzeana9 [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      pensionar, nu sunt sarac (inca muncesc), nu ma las manipulat (gandesc cu creierul meu). Da, banii pe care i-am primit in plus la pensie conteaza dar asta nu ma determina sa fiu de accord cu modul rusinos in care actioneaza Dragnea si al sau guvern de marionete.
      • 0 (0 voturi)    
        Scuze daca v-am jignit ! (Luni, 23 ianuarie 2017, 20:55)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Cosanzeana9

        Imi cer scuze daca v-am jignit, Nu vreau sa generalizez doar am scris ce am auzit si eu de la pensionari.
        Va doresc multa sanatate si spor la lucru.
    • +2 (6 voturi)    
      B1 e cu PSD (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:27)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      Nu e a lui Base. Doar daca-l chema B1ase.
    • +1 (3 voturi)    
      B 1 TV este in proportie de aprox 50% (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:38)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      proprietatea lui Sorin Oancea, fost tovaras al Varanului pana in 2010, (un tovaras asa, mai "subaltern", in sensul ca detinea si el in grupul Intact sau Antena 3, ceva la 5% %din actiuni ).

      Deci B 1 TV este al lui Base, tot asa cum si Ghuitza TV este a lui Base !!! ;)
    • +3 (3 voturi)    
      Tot impreuna am ajuns si aici. (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:50)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      Oare cum de ai uitat ca Realitatea e o televiziune frecventata de acoperitii care nu au primit si ei emisiuni ale lor. o televiziune care a suflat in panzele USL cat a putut, facand galerie si faradelegilor din 2012.
      • 0 (0 voturi)    
        Scuze ai dreptate !!! (Luni, 23 ianuarie 2017, 20:50)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        Da intr-adevar am uitat de Realitatea TV , cu Rares Bogdan si Cozmin Gusa(fosti si actuali PSD-isti) se manipuleaza lumea. Mltumesc pentru aentionare.
    • 0 (0 voturi)    
      in democratie (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:58)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      nu invinge nimeni, mai draga.
      taman asta e greu de inteles in ro, unde "batalia" e permanenta.
      si dai si lupta, neicusorule.
      bietul nenea iancu.... e printre noi...
  • +14 (20 voturi)    
    hoti se opresc doar inchisi ! (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:37)

    Francisc 1 [utilizator]

    chiar si din puscarie comploteaza
  • -11 (29 voturi)    
    Tapalaga-mesaj pentru perdanti (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:52)

    Gustav666 [utilizator]

    Se pare ca nu ati inteles nimic din alegeri.
    In toata campania electorala nu ati avut nimic constructiv de propus romanilor. Nici PNL, nici USR si nici Marele Mut nu au catadixit sa se oboseasca sa ofere romanilor o alternativa bazata pe un program economico-social cu cap si coada. Ati ales o varianta nefericita si la indemana oricarui slab inzestrat neuronal: penalii, penalii, penalii... Si continuati la fel de penibil.
    N-ati prea avut succes, cu asemenea "argumente" nu ati reusit sa scoateti la vot oamenii, rezultatul v-a fost catastrofal.
    Iar cei care au votat masiv PSD si ALDE, de aceasta data nu numai pensionarii si zona rurala, au acceptat "penalii" la conducerea tarii pentru ca au putut oferi un program de guvernare convingator. Ati luat bataie pe toata linia.
    Si inca ceva: devine din ce in ce mai clara lucratura odioasa a unor elemente din servicii si DNA. Curatarea sistemului infect nu trebuie sa se rezume numai la Coldea si Kovesi trebuie eliminate toate cozile de topor din sistemul ticalos mosit de Basescu.
    Iar pentru aceasta, vom iesi noi in strada. Si vom fi multi si foarte convingatori.
    • +9 (23 voturi)    
      Orbul gainilor! (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:03)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      "(...) cei care au votat masiv PSD si ALDE" ?!?


      Cu un scor de cca. 20% (adica 3,7 milioane de voturi valabil exprimate), unde ati vazut ca a fost "vot masiv"?! Glumiti, domnule...


      "... vom iesi noi in strada" - care "noi"?!
      "... vom fi multi si foarte convingatori" - in ce consta "foarte convingatori"? Va referiti la bastoane si alte obiecte contondente convingatoare - toate folosite cu maiestrie in 13-15 Iunie 1990?
    • +10 (12 voturi)    
      De abia astept sa iesiti "voi" in strada (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:51)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      si sa strigati : "Vrem OUG cu Gratierea totala a pedepselor cu suspendare si partiala - cu 50% a pedepsele primite de violatorii, pedofilii si talharii care au implinit 60 de ani si vrem OUG cu dezincriminarea neglijentei in serviciu si de facto si a abuzului in serviciu"

      Ba, dar sa strigati asta, sa va auda o lume intreaga si sa va dea televiziunile, pt ca ieri s-a strigat impotriva OUG-urilor nu a altceva. Daca nu o faceti inseamna ca sunteti niste rahati cu ochi si numai gura e de voi !

      PS. A si sa nu uit : Trebuie sa veniti de aici, din Bucuresti, nu sa va aduca cu autobuzele din judete si cu apica minerala, senvisuri si ceva banisori. Altfel nu se pune

      PPS. 555, doar asa ma poti convinge !
    • +6 (8 voturi)    
      Faci pe prostul? (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:27)

      Ahha [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      In campanie PSD n-a zis nimic de amnistie, gratiere si modificarea codurilor penale. Ca daca spuneau asta nici nu apucau sa ajunga la alegeri. A zis doar de mariri de pensii si salarii si reducerea de taxe, adica "oferte" pentru manipulat fraieri. Iar acum dupa ce au castigat le baga pe sub masa. Mare jigodie trebuie sa fii, sau pesedist sau rusofil, ca sa gandesti asa.
      Voi mergeti si iesiti in strada la Moskova, da?
    • +1 (3 voturi)    
      Am inteles, opozitia nu a propus nimic constructiv (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:30)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Dar PSD a propus in campania electorala legea gratierii si a aministiei (caci asta se obtine practice prin modificarea codului penal prin OUG)?

      De asta l-au votat oamenii, ca sa dea drumul hotilor la gramada dupa alegeri?

      Hai sa vad si eu cati romani (inlcusiv votantii reali ai PSD!) ies in tara cu pancarde: Vrem legea gratierii! Vrem hotii afara din puscarii!

      Chiar sunt curios cati or sa putei scoate. PSD sa renunte la OUG-uri, sa mearga pe calea normal, a dezbaterilor parlamentare si prin aprobarea unor legi organice.

      P.S. Din tot ce scrieti, pare ca nu intelegeti ce e acela un sistem democratic constitutional. Majoritatea parlamentara NU poate sa voteze absolut orice, doar pentru ca e o majoritate simpla. E rau daca nu intelegeti asa ceva.

      Punctual: Aprobarea unui OUG de gratiere colectiva e anti-constitutional, incalca articole din Constitutie. Si guvernul face asta cu buna stiinta, singurul care poate contesta masura (deocamdata) e Victor Ciorbea.

      Daca tot nu intelegeti ce spun, ganditi ca un guvern nou instalat, pe care il combateti dumneavoastra, da un OUG prin care opozantii politici or sa fie deposedati de toate bune, prin nationalizare. Tot vi se mai pare ok ca un guvern sa legifereze orice prin OUG-uri, odata ce se bazeaza pe o majoritate simpla?
  • -14 (26 voturi)    
    rusine (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:52)

    xanti [utilizator]

    Va folositi de imaginea bolnavilor de cancer pentru a justifica mitingul.
    Cata mizerie.
    • +7 (17 voturi)    
      Inumanitate la comanda (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:55)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Josnicia dvs. inumană nu poate avea explicaţie nici măcar în presupusa "funcţie" pe care aţi putea, eventual, să o ocupaţi.
      Poţi să fii un "funcţionar-postac" al unui sistem denaturat şi să te cantonezi la comentarii perverse, dar încă apropiate de ceea ce o fi fost vreodată rămăşiţe ale educaţiei unei mame, ale unei familii iubitoare, etc.
      Dar lumea dumitale este o lume neagră, mustind, băloase, frustrări încremenite în ura de sine.
      N-am să vă adaug încă o greutate de purtat în cotidianul dvs. cenuşiu. Nu o să vă spun să vă fie ruşine. Dar vă spun : Acea familie trăieşte o dramă incomensurabilă, între un prezent incert, furat de o bandă de asociali identici dumitale si un viitor fara nici o speranta. Nu au nici o vină şi totusi sunt condamnaţi. Fără amnistie posibilă.


      Este greu de înteles "meseria" pe care o faceti.
      Nu o să vă spun să vă fie ruşine.
      V-aş spune, doar, că aveţi nevoie de ajutor pentru a înţelege ce nu vi s-a oferit atunci când trebuia : dragostea, respectul, încrederea, într-un climat familial sănătos.
  • +11 (21 voturi)    
    Doar o mica rectificare! (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:04)

    Petru-DoruCiuca [anonim]

    Excelent articol! Doar o mica rectificare (din punctul meu de vedere).

    Este afirmat: "Traiti intr-o lume urata, plina de conspiratii, de fantasmagorii cu securisti si basisti."

    Este adevarata numai prima parte.
    Ei traiesc intr-adevar, intr-o lume urata.
    Este murdara, dar, nu au lumea populata cu "conspiratii, de fantasmagorii cu securisti si basisti".
    Nici pe departe.
    Ei stiu clar ca astea sunt basme de adormit copiii. Au doar discursul populat cu astfel de acuze. Au un discurs fantasmagoric, exaltat de accente comuniste, acest discurs fiind singurul pe care l-au invatat pe vremea comunistilor. Sunt cozile de topor, cu o spoiala de educatie, folosite din plin de comunisti pentru a "rupe gura targului" si a da un pic de poleiala unui regim al valorilor rasturnate, al "descurcatului" la scara nationala.
    Chiar daca au scoala, o au degeaba.
    Asta face si Dragnea acum, impreuna cu toata gasca din PSD. Se "descurca", strang averi prin coruptie generalizata.
    "Cine nu e cu noi, e impotriva noastra."
    Si au grija sa-si creeze cadrul legislativ care sa-i protejeze. Ii "doare la basca" de cei care sufera. Dar da bine sa ai discursul populist care place sarmanilor. Si uite asa, o gasca plina de bani, (a se citi, conducerea PSD si clientela ei), care a fost votata de 17% din populatia cu drept de vot, vorbeste sforaitor in numele unui intreg popor. Si actioneaza numai pentru binele "Gastii".
    Nu au rusine! Au tupeu si dispret! Ei sunt "Crema", restul este "Zgura". Numai ei au drepturi, ceilalti au obligatii.
  • +1 (17 voturi)    
    Foc la Bamboo... (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:09)

    aladdin [utilizator]

    ...a pus psd-ul ca sa distraga atentia poporului suficient cat ei sa treaca deja vestitele ordonante. Numai ca nu prea i-a iesit, oare la ce vor mai da foc?
  • +6 (16 voturi)    
    Asta este ..."doctrina"...PSD !!! (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:13)

    polonyca [utilizator]

    Asa inteleg ei sa faca politica e de neconceput pt ei sa nu poata sa fure !!!! Un pic macar......da sa fure ceva , totusi !!!!
  • +8 (20 voturi)    
    Perfect de acord (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:14)

    rockerul [utilizator]

    Dle Tapalaga , sa fiti convins ca il vor suspenda pe Presedinte ....! De asemenea , ROMANI , fiti pe faza , vor trece rapid prin OUG . gratierea si amnistia , veti vedea zilele astea ! Asta este scopul lor din guvernare , restul este paine si circ , manele , zile libere la greu , 100 lei in plus la pensie iar pe la spate ne albim dosarele si ne scoatem fratii din parnaie ! Hai sictir , bolsevicilor ! P.S. : pt Dragnea - mi-am uitat tancul acasa si nu am putut finaliza lovitura de stat ! P.P.S : pt A3 si RTV - ia ghiciti cati bani am primit pt cele 2 pisici , daca la un caine luai 30 lei ? P.P.P.S, : baiatul meu are 35 de colegi in clasa , a 7-a fiind ....... In rest , PSD - ciuma rosie !
  • +2 (10 voturi)    
    Nu exista padure fara uscaturi! (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:22)

    Geo6101 [utilizator]

    1. "Uscaturi" sunt in toate partidele politice; din pacate, la PSD au ajuns in fruntea partidului! Sunt sigur insa ca si acolo sunt membrii onesti, capabili sa se impotriveasca unor decizii aberante! Ramane de vazut cand vor avea si curajul necesar!
    2. Manipularea din televiziuni este general valabila, nu doar pentru Antena 3 si ROMANIA TV; aceeasi tendinta o au si B1 si Realitatea. Poate un act normativ prin care celebrele stiri "pe surse" fara dovezi concrete sa poata fi sanctionate dur de CNA ar fi de dorit... dar nu ar conveni nici macar celor din Opozitie!
    3. Poate ca (macar) o mica parte din participantii la miting au fost "agitatori", dar marea majoritate au participat din proprie initiativa si fara sa tina cont ca exista si posiibilitatea de a fi amendati pentru ca mitingul nu a fost aprobat! Doar "nu exista padure fara uscaturi"...
  • +11 (17 voturi)    
    Proteste (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:29)

    Danamol [utilizator]

    Nu il mai luati in seama pe Dragnea ! Cereti parerea primului ministru! Ii dati nas lui Dragnea ca sa se considere intr-adevar stapanul nostru. Neglijati-l daca se poate! Sa crape de ciuda!
  • 0 (12 voturi)    
    Din pacate degeaba... (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:44)

    Nilis [utilizator]

    Bun scris..
    Din pacate tot ce se face acum este tardiv. Guvernul va da ordonanta indiferent de consecinte! Si daca pica guvernul in urma manifestatiilor, tot PSD v a castiga mai tarziu!! De ce? Fiindca cine v-a veni nu v-a putea sustine scutirile de impozite si maririle de salariu/pensii si-si va rupe gatul in cel mai scurt timp iar la alegerile viitoare tot PSD v-a castiga cu mai mare procent! Spunand...''Vedeti ne-au demis si nufost in stare sa duca mai departe reformele noastre..'' Si vor impusca doi iepuri dintr-o lovitura!. Totii penalii vor albi brusc (isi vor arata devotamentul mult mai pronuntat decat inainte dorind sa le multumeasca liderilor pentru curajul aratat!) si vor implica toate resursele catre Partid!

    Singura sansa este votul! Daca pica guvernul sa vina lumea la vot! Sa se faca un referendum prin care cei care nu vin la vot vor avea impozite mai mari sau ceva de acest gen.... Stiu ca este deplasat dar alta sansa nu avem!

    De ce imi este frica de o destabilizare a tarii!! De-abia ne asteapta vecinii sa intram in hora cu ei!!!

    Dl. Presedinte a ramas ultimul bastion. Daca se incearca suspendarea sa este sansa noastra!! Atunci Romanii vor infaptui o noua revolutie! Dar face PSD-ul aceasta miscare?
    • +3 (3 voturi)    
      Esti un pic haotic ! (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:08)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Nilis

      "Daca pica guvernul, sa vina lumea la vot" Pai, pt asta ar trebui sa treaca o motiune de cenzura. Apoi PSD sa nu reuseasca sa treaca de doua ori pri Parlament un nou guvern si astfel sa avem alegeri anticipate . Varianta aceasta este exclusa !

      Ramane varianta pe care nu o agreezi, aceea a unei situatii post "Colectiv", cu demisie Grindeanu si o derobare a PSD. Nu conteaza ca nu o agreezi tu, dar este exclusa si aceasta, pt ca nu o vrea PSD-ul.

      Deci cum sa fie, ca sa fie ca tine si sa ajungem inainte de 2020 la vot ?

      Ti-e frica de o "destabilizare a tarii" dar ti-ai dori o suspendare a lui Iohannis, ramas "ultimul bastion", pt ca o suspendare zici tu ca ar fi "sansa noastra" pt "o noua revolutie" !

      Fara suparare, tu te intelegi ?
  • +1 (11 voturi)    
    O realitate trista (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:51)

    feisbuk [utilizator]

    "Dragnea&co nu inteleg ca o buna parte a societatii s-a saturat sa traiasca intr-o tara jefuita metodic. "

    Tapalaga&Co nu inteleg ca cea mai mare parte a societatii doreste sa traiasca intr-o tara jefuita metodic si alege constiincios aceiasi primari si parlamentari penali, condamnati, inculpati, etc.

    Vremea lamentarii a trecut. Ne mai auzim la reconfirmarea primarilor PSD.
  • +7 (11 voturi)    
    Nu e rau (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:10)

    Daniels22026 [utilizator]

    Dane gandeste-te. Nu e chiar asa rau daca mafia suspenda presedintele. Avem sanse mari sa castigam referendumul. Intotdeauna scrutinurile prezidentiale aduna lumea masiv la vot, mai ales ca ne-au suparat tare de tot.

    Dar de data asta nu mai ajunge repunerea presedintelui in functie. De data asta dizolvam parlamentul si guvernul, schimbam constitutia, PSD-ul il desfiintam conform legii partidelor, instituim un stat de drept adevarat, un stat minimal, simplu si eficient.

    De data asta le dam la temelie! Abia astept referendumul de demitere si mai ales, reforma din temelii de dupa referendum.
  • -17 (23 voturi)    
    Îți spun eu ce ai văzut la protest (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:15)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    O gașcă de frustrați. O adunătură de triști votanți USR, care mânați de furia c-ai lor au pierdut alegerile, au atentat la siguranța țării și a puterii nou instalate. O să vină și vremea noastră, a celor care ne-am exprimat la vot, nu în stradă.
    • +8 (12 voturi)    
      Traducere din limbajul comunistoid: (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:37)

      Nickson [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      In numele siguantei tarii de maine toti hotii sa fie inscaunati la putere! Vom iesi cu totii in strada sa ne aparam hotii in frunte cu conducatorul nostru tovarasul Dragnea!!!
    • +7 (9 voturi)    
      Pai adunati-va ... (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:52)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      ... voi, exaltatii legilor gratierii in strada! Aratati-va sprijinul!
      Pana si o demonstratie LGBT va fi mai mare decat a voastra.
      :-)
  • +3 (3 voturi)    
    Ionesco (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:34)

    hamangiu [utilizator]

    D-le Tapalaga nu ai pic de cultura nu vezi ca Latrina 3 si GuitaTV fac un teatru al absurdului daca I.L.Caragiale este atat de actual nu il uitati pe Eugen Ionesco ca e tot din lumea noastra.....
  • -13 (15 voturi)    
    Uniti, salvam ... protestam! (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:37)

    ihateyou [utilizator]

    Imaginea emblematica ... e cum mergeau in spatele dric-ului prezidential ... parerea mea! ...:))

    De altfel ... uitand-ma la acei muncitori care se plimbau pe bulevardul dezapezit de detinuti ... am avut urmatoarea revelatie ... meseria de protestatar trebuie trecuta nomenclatorul de meserii ... si remunerata ca atare! Este un job ca oricare altul ... protestatarii presteaza, pun suflet, pasiune, se manifesta din punct de vedere sloganistic ... trebuie respectata munca lor de Statul Roman! De ce sa muncesca la Negru, la Soros, la SRI (nu stiu ... tocmai de aia pp) ... cand pot avea un contract de munca transparent, de bugetar, protestatar profesionist, sa plateasca impozite pe venit, s.a.m.d. ...:)) Este doar o sugestie ... pe care o supun dezbaterii... :))

    De asemnea vreu sa va aduc la cunostiinta ... o alernativa ... la Gratierile in Masa! Care e problema centrala? Spatiul ... un detinut are dreptul la 2mp ... si chiar si asa ... nu este destul suprafata locativa! Dar Vila Lac 3 are 3000 de mp ... deci teoretic putem reloca 1500 de detinuti ... macar tempiral pana se construiesc alte penitenciare ... si pe d-l president ... il relocam intr-un penthouse mai modest din Primaveriii ... ca sa nu-i descompetam setul de 6 case! Vedeti ... solutii exista! Depinde de voi ... si de presedinte ... vostru ...:))
    • +2 (2 voturi)    
      De la Sorin pt Liviu, cu dedicatie (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:28)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Excesul de puncte de suspensie e de obicei un indiciu de analfabetism. Dar analfabetismul functional e problema aici. Daca tu ai citit ordonantele propuse de Iordache si-ai inteles c-ar fi pt detinutii scosi cu forta de Firea la deszapezit.
      Nu. Ordonantel sunt cu dedicatie pt Dragnea Liviu si sleahta de parlamentari penali. Banditii aia din guvern ti-au scris negru pe alb cand au inclus si condamnarile cu suspendare intre masurile de decongestionare ale penitenciarelor.

      Daca se gandeau la puscariasii de rand nu apelau la ordonante (care pot fi contestate la CCR doar de Ciorbea) ci la parlament (unde constitutionalitate poate fi verificat de orice grup parlamentar). Si nu concepeau gratieri colective, care, asa cum au fost redactate deja, nu sunt suficiente nici macar ca masuri temorare. Ci la constructia de penitenciare.

      Doar ca Dragnea nu vrea sa aiba loc in puscarie, ci intr-un viitor guvern.
  • -6 (12 voturi)    
    Nimic din articol despre un presedinte (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:08)

    xrogo [utilizator]

    care se pune in fruntea unei manifestatii neautorizate si numeste guvernul o gasca de penali!
    Deci semnalul dat de Johann este,iesiti in strada si manifestati impotriva guvernului legal constitit pe care eu l-am investit,semnal dat de cel care trebuie sa fie un mediator in cazuri exact ca acesta!
    Nu e bine domnule presedinte,nu esti presedintele strazii,esti presedintele Romaniei!
    • 0 (0 voturi)    
      pai daca guvernu' (Luni, 23 ianuarie 2017, 18:08)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      pe care (oare?) l'a investit, sau, ma rog, a jurat credinta boborului, cu mana pe cartile sfinte, lucreaza impotriva, da drumul la hoti, la cei care au jefuit tzara, la shutzii din tramvaie, si printre ei, hop si dracnea, tarliceanu, baieti cu staif.
      auzi minciuni, ca cica sunt puscariile aglomerate, d'aia il gratiaza si pe nicu dracnea, condamnat cu suspendare. ii da drumul de unde era suspendat, bag sama. ...d'ar cada in cap !

      eminescu zicea sa'i aduni in doua cete, de zmintiti si de misei. si mai avea el o rezolvare pt puscariile aglomerate...cum se continua poezia. :-)
  • +4 (6 voturi)    
    Haideti sa va spun o poveste (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:25)

    iPig Pro [utilizator]

    Sotia mea a dus o bucata de material de 3.2 m ca sa faca din ea doua cearsafuri de pat, fiecare avand 1.5 m, deci era loc destul. Da comanda, plateste (e prepaltita). Ia bon.

    Ieri se duce sa o ia. Croitoreasa ii spune ca nu a putut face doua cearsafuri pt ca bucata de matrial are 1.7 m.

    Da: este vina sotiei ca nu a cerut masurarea bucatii de material in fata ei precum si o chitanta din care sa reiasa lungimea si latimea materialului, cu semnatura croitoresei si stampila unitatii de croitorie. Eventual si legalizata la un notar. Sotia, fraiera, a mers pe incredere.

    Povestea pare un nimic insa spune un singur lucru: cand ti se fura 1.5 m de material, ce sa te astepti de la unii care au pe mana milioane de Euro din buget. Cand o croitoreasa te minte in fata cu zambetul pe buze pt 1.5 m de material, unul care fura cu milioanele e in stare sa linseze o natiune intreaga. Romania, patria mea scumpa.
    • -11 (11 voturi)    
      Avocatul Croitoresei... (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:16)

      ihateyou [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

      Nu vreau sa gasesc scuze ... dar poate Croitoreasa respectiva ... a fost si ea furata de Regimul Basescu ... pe care l-ati imputernicit si votat in mod recidivist ... si in absenta unei Justitii care sa faca dreptate ... si-a facut singura ... o parte din dreptate! ...:)) 1.5m liniari sau patrati ... din kilometrii de furt basist! ...:)) Lucrurile se balanseaza in cele din urma ... cu si fara aportul lui Kovesi si asociatii ...:)) Puteti sa-mi dati si mie Numele si Adresa Croitoriei respoective? Nu ca nu v-as crede ... dar cum ati spus si ... basimea voastra ... nimic nu trebuie luat ... pe incredere ... cel putin nimic care nu este basist ...:))
      • 0 (0 voturi)    
        Citeste-ti comentariul de 3 ori (Luni, 23 ianuarie 2017, 18:16)

        iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

        Apoi incearca sa constuiesti o diagrama logica din el. Vei avea niste surprize. De exemplu ca exista o legatura logica intre Basescu si cearsaful sotiei mele. E drept, singurul lucru util din comentariu si pe care il apreciez este zambetul.
  • -4 (6 voturi)    
    CE ATI (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:06)

    EmilNae [anonim]

    vazut la protest? DOAR 2.5% din populatia cu drept de vot a bucurestiului adica sa zicem 30000 / 1300000 drept de vot = 2.3 % REPREZENTATIVITATE adica aproape nimic o intepatura de tintar.
    Si asta la bucuresti ca daca fac imparteala la nivel de tara va iesi ceva 0.00X % adica NIMIC.
    asa ca ordonanta va merge mai departe MAJORITATEA DECIDE ca as-i in democratie nu in anarhie
    QED
    • +3 (3 voturi)    
      Nu prea cred (Luni, 23 ianuarie 2017, 16:45)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      V-ati luat deja avertismentul in serios. Se vede ca va e teama, Chiar tu, comentezi curajos, tocamai ca sa-ti maschezi teama.

      Nu cred sa mai aveti curajul sa miscati ceva impotriva justitiei. Asa, de dat din gura, puteti sa dati.
    • +3 (3 voturi)    
      Oligarhie vroiai sa zici (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:53)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      Vezi ca prezenta la vot in Bucuresti a fost un pic peste 30% din cei cu drept de vot. Dar numarul de oameni care ies la un protest nu poate fi comparat cu alegerile. N-ar avea niciun sens.

      Oamenii au iesit in strada pt ca Guvernul Romaniei a incercat sa incalce constitutia tarii. Iar pt asa ceva nu exista legitimitate.

      Guvernul nu are dreptul sa emita ordonante care vizeaza schimbarea unor legi organice. Doar pt ca au un avocat al poporului in buzunarul celor care vor sa scape de puscarie.

      Tu esti cel care-si doreste oligarhie. Si de asta o sa ai parte cu un guvern care nu da doi bani pe statul de drept. Spalandu-si coruptii pt a o lua de la capat cu ce stiu cel mai bine sa faca. Jaful consimtit prin votul vostru.
    • +3 (3 voturi)    
      Perfect corect DAR (Luni, 23 ianuarie 2017, 18:21)

      iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      1. Poporul nu a ales guvernul ci parlamentul.

      2. Cei care fac legile sunt parlamentarii nu ministrii.

      3. Ordonantele de urgenta sunt, cum le spune numele, de urgenta: calamitati, lucruri neprevazute. Care e urgenta cu puscariasii? Care e neprevazutul?

      4. Da, din pacate guvernele au abuzat de aceste tipuri de lege si asta se simte acum.

      5. Populatia nu a votat nici o lege de gratiere sau amnistie.

      6. Cand ii dai increderea cuiva si el de dezamageste, o poti lua inapoi. Nu trebuie sa astepti sa implineasca 50 de ani. La fel e si cu parlamentele si guvernele.

      7. Cand prietenul tau te insala, il poti injura acum. Asa este o manifestatie pt un guvern sau parlament sau presedinte.

      8. Da, este o intrebare daca participarea presedintelui statului la manifestatie este sau nu corecta legal. Nu ma pronunt. Ca om are tot dreptul sa participe. Ca presedinte insa nu stiu. Pe de alta parte a fi presedinte e o meserie si poate spune ca ziua lui de lucru s-a terminat la ora 17 si apoi, dupa serviciu, a mers la miting. Dar atunci vine intrebarea de ce cu masina de serviciu.
  • +6 (6 voturi)    
    Mi-ar placea un site sau un cont unde sa postam (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:10)

    Maniu [utilizator]

    pancartele. Au fost magnifice!
    • 0 (0 voturi)    
      site (Marţi, 24 ianuarie 2017, 4:19)

      revolution2017 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      As putea crea un site pe wordpress.
  • 0 (0 voturi)    
    Prin noi insine! (Luni, 23 ianuarie 2017, 19:10)

    revolution2017 [utilizator]

    Cred ca a venit timpul sa reutilizam aceasta expresie.
    Politicieni din toate partidele, nu mai puteti ignora vointa noastra! Nu va mai puteti ascunde in spatele unor doctrine arhaice si a unor jocuri politice de culise.
    Ieri am iesit pentru apararea statului de drept, maine vom iesi pentru continuarea reformei in sanatate, educatie, justitie .... Lista e lunga ...
    Noi suntem arhitectii Romaniei de maine !

    La multi ani romani de pretudindeni!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version