Esecul numirilor. O explicatie

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 2 aprilie 2013, 20:24 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Din capul locului: am gresit cand am spus ca e bine ca s-a renuntat la procedura, ca nu mai e timp de pierdut si ca realitatea politica impune o negociere, deoarece USL va putea impune la Parchetul General si la DNA, fortand nota, orice procuror doreste. In disputa cu Laura Stefan, care sustinea ca indiferent de situatie trebuie sustinut un principiu pana in panzele albe - in acest caz o procedura transparenta si criterii de selectie clare - ea a avut dreptate, nu eu. Traian Basescu si Victor Ponta au prezentat in asa fel lucrurile incat s-a inteles ca oficialii de la Bruxelles ar fi acceptat sa se renunte la o procedura cronofaga pentru a rezolva la mica intelegere o problema vitala.

In numele pragmatismului, am sustinut ca nu mai e nevoie de o procedura care si-a dovedit o data inutilitatea, la capatul ei rezultand doua propuneri catastrofale. Si atunci, am zis, de ce am fetisiza mai departe proceduri daca tot sunt aplicate cu rea credinta? De ce n-am accepta realitatea ca, decat sa impuna USL oamenii lor, avocatii marilor penali, pe post de lupi paznici la oi, mai bine inghitim rezultatul unui compromis negociat cu Traian Basescu. Bine ca mai poate negocia! Adica intre un rau mare si unul ceva mai mic, sansele binelui fiind cvasi-nule, ce preferati?

Din pacate, lucrurile n-au stat asa. Nimeni nu presa Romania sa rezolve cel tarziu astazi problema numirii noilor procurori sefi. Nimeni n-a acceptat la Bruxelles o tocmeala politica pe numirea unor procurori independenti. Acestea au fost mici intoxicari locale, puse abil in scena. Am tot mai multe motive sa cred ca, aruncand la cos exigentele UE pe care nu s-au sfiit sa le tot evoce, presedintele si premierul au negociat cu rea credinta numirea procurorilor sefi. Refacand cronologia evenimentelor, ma tem ca inscenarea urgentei se vede cu ochiul liber. E posibil fiu din nou in eroare, dar toate faptele si informatiile mai recente indica tot mai clar ca am asistat la o dezamagitoare alianta a politicienilor pana ieri dusmani de moarte (Ponta si Basescu) cu scopul de a slabi forta unor institutii care le-au dat grave batai de cap in toti acesti ani unor lideri importanti din partidele lor. Mare intrebare este daca si o parte din servicii s-au prins in acest periculos joc intern?

Sa nu uitam un detaliu esential: avantul lui Victor Ponta, vitejia si curajul sau in a numi o lista de nume convenita in prealabil cu Traian Basescu s-au topit, dupa fix o saptamana, la usa CSM. Elanul lui Ponta nu a murit nici in studioul Antenei 3, unde a fost chemat  la ordin, n-a sucombat nici in fata liberailor opariti, n-a cedat nici in fata lui Dan Voiculescu (toti acestia urlau ca nu-si pot impune oamenii lor), ci cand i s-a spus in Consiliul Superior al Magistraturii ca nu va primi nici un aviz cata vreme nu a urmat o procedura clara si transparenta. Aici, Victor Ponta n-a mai avut incotro. Avizul CSM este consultativ, adica Traian Basescu poate sa tina sau nu cont de el, insa este obligatoriu. Prin urmare, premierul  s-a vazut pus in situatia de a fi tinut in mod umilitor inca 60 de zile pe tusa de CSM daca se decidea sa forteze nota. Prin urmare, a renuntat, afirmand public dupa intalnirea cu sectia de procurori a CSM ca e nevoie de procedura, care va cam lua ceva timp.

Numele lui Ponta erau Tiberiu Nitu la Parchetul General, cu Bogdan Licu prim-adjunt si Codrut Olaru adjunct, Laura Codruta Kovesi la DNA si Alina Bica la DIICOT, Bica fiind in prezent consiliera lui Olaru, seful DIICOT. Ce putem lesne observa este ca procurorii DNA au fost eliminati total din schemele de conducere. Daniel Morar a fost sanctionat prin clasica promovare, fiind trimis la Curtea Constitutionala pentru urmatorii noua ani.

Or, procurorii DNA au dus greul luptei anti-coruptie in Romania, ei s-au luptat cu politicienii influenti, ei au fost supusi unor presiuni publice si politice infernale, tot ei au obtinut condamnarile importante care au convins Bruxelles-ul ca Romania face progrese. Or, fratia politicienilor le-a intors complet spatele. Basescu si Ponta au refuzat sa aleaga un singur nume din DNA pentru o functie de conducere, ca minim semn de recunoastere a unor merite incontestabile.

S-au orientat cu totii veseli catre procurorii flexibili de la Parchetul General. Antena 3 a sarit pe Kovesi, deoarece i-au lipit pe frunte eticheta de mare basista. In realitate, n-a fost niciodata chiar asa. Dimpotriva, Traian Basescu era cat pe ce sa nu-i prelungeasca mandatul. Kovesi n-a fost niciodata in relatii prea bune cu Morar. Apoi, mai observati ceva: liberalii si Antena 3 n-au avut nimic cu Tiberiu Nitu de pilda, desi acesta a fost prim-adjunctul lui Kovesi patru ani, adica mana dreapta a "basistei" cu pricina.

Din fericire, conspiratia politicienilor a esuat. Nu stim inca sigur daca a intervenit si Bruxelles-ul pentru a salva procedura de selectie, pentru a-i obliga pe toti acesti politicieni sa spuna in mod transparent pe ce criterii aleg un procuror-sef, de ce pe x si nu pe y, pentru a-i determina iarasi ca alegerea procurorilor sefi trebuie facuta sub lumina reflectoarelor nu in bezna culiselor de partid.

Unii vad in cedarea lui Victor Ponta o noua manevra a presedintelui Basescu, care l-ar fi adus in mod siret in acest punct. Nu uitati un singur lucru: Traian Basescu si amicii sai din politica, astazi in opozitie, ar fi marii beneficiari ai unei intelegeri cu puterea pe teme de justitie. Avem deci toate motivele sa credem ca si-ar fi dorit un compromis, o solutie mai flexibila la PG si DNA,  nu procurori inabordabili de tipul Morar sau Nistor.

Or, realitatea simpla e asta: Morar si Nistor raman, justitia independenta castiga timp. Procedura e procedura, dureaza. Orice decizie luata azi era mai proasta decat non-decizia lui Ponta, o capitulare impusa de procurorii din CSM si poate si in urma unor presiuni exercitate de cancelarii occidentale.  Nici macar nu mai conteaza ce l-a facut sa renunte la ideea cu Nitu la PG si Kovesi la DNA, sa revina la procedura "deschisa si transparenta" solicitata de UE. Rezultatul e cosmarul USL: Morar conduce mai departe PG, Nistor e la DNA . Asta pana la o noua incercare a politicienilor  de a mai slabi puterea procurorilor liberi. Acum a venit randul liberalilor sa arate ce stiu. Punct.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


12309 vizualizari

  • +11 (23 voturi)    
    ipocrizie (Marţi, 2 aprilie 2013, 20:41)

    ctman [utilizator]

    chiar si ultimul grefier din justitia romana stie ca totul e un balci sau altfel spus care pe care. cu mici nuante de corectitudine (cinste juridica) diferentele sunt minore.
    Injustitia e in floare in tara asta amarata, chestiunea este de partea cui?
  • +3 (23 voturi)    
    Dle Tapalaga, (Marţi, 2 aprilie 2013, 20:41)

    mutulica [utilizator]

    Cu tot respectul, renuntati la "Punct"-ul de final. Cine stie sa scrie convingator (si dvs stiti) nu are nevoie de artificii retorice ieftine de genul asta.
  • -8 (32 voturi)    
    vai (Marţi, 2 aprilie 2013, 20:43)

    Mazeta [utilizator]

    Blat între Ponta și Băsescu? Noo, n-are cum. Băsescu este cu Occidentul, în timp ce Ponta ține cu Rusia. Eu așa am citit pe Hotnews și asta cred.
    • -7 (13 voturi)    
      :))) urmeaza ca Antonescu tine cu Rusia (Marţi, 2 aprilie 2013, 23:15)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Despre Ponta din contra, il albisera majoritatea presarilor basisti, pana si pe DW il prezentau drept un lider responsabil, nimic nimic despre plagiat!

      Acum revine melodia cu Antonescu nationalistul-antieuropeanul-prorusul-cacaraul-sluga lui Felix etc...Iar sansele ca Nistor,Kovesi etc sa mai fie vreodata propusi scad!
  • +7 (13 voturi)    
    are sens (Marţi, 2 aprilie 2013, 20:43)

    pragmatism [utilizator]

    Interesanta analiza si tb sa recunosc ca-i realista. Vom vedea cum se vor aseza lucrurile!
    • -5 (11 voturi)    
      Domnule Tapalaga (Marţi, 2 aprilie 2013, 22:52)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      In Romanica nostra scumpa se respecta legea sau indicatiile UE,adica litera legii se amendeaza cu superindicatii sau chiar chestiunile impuse de dragii de comisari de la UE?
      Daca e asa,nu ne mai trebuie coduri si alte cele,in fiecare chestiune intrebam comisarii,ei ne dau indicatii sau ne trimit scrisori care trebuie urmate intocmai si ca va,asta-i treaba,totul se rezolva a la lettre!!
  • +13 (17 voturi)    
    Procedura e sfinta!!! (Marţi, 2 aprilie 2013, 20:56)

    LiviuIordache [utilizator]

    Numai la noi, care am inghitit cu pluta cu tot drreptul sovietic, in care procedura era folosita pentru incalcarea justitiei, exista dispretul asta pentru formule. De altfel, ar trebui sa se stie ca dreptul anglo-saxon are mai multe institutii din dreptul roman decit tarile lovite de comunism (inclusiv Franta, unde din 1938, de la Frontul Popular, influenta URSS a fost groaznica). Ati vazut, daca in dreptul anglo-saxon nu rostesti fiecare cuvintel din formula arestarii (veche de 2,500 de ani in roman) se respinge totul din scaun. Daca gasesti un cadavru in casa unuia fara sa ai mandat de perchezitie mori cu mortu-n brate! Procedura este sfinta, dar termenele sunt la fel de sfinte, iar daca nu tot ceri aminari ca ti-a nascut pisica se trece imediat la pronuntare! Rigoare, asta e cea mai calcata in picioare valoare din tara asta!!!
  • +10 (16 voturi)    
    lupta pentru PRIVILEGIIIIIIIJOS HOTIIIII (Marţi, 2 aprilie 2013, 20:59)

    MirceaIo [utilizator]

    Pana la urma lupta anti Basescu se rezuma la un singur lucru: controlul justitiei prin numirea sefului DNA si a Procurorului sef. Restul a fost galgara. Cine mai "pune botu" la ce spune Victor Ponta USL" este : "bolnav mintal". Dl Ponta s-a speriat atat de tare de amenintarile lui Mircea Badea incat a dat "bir cu figitii" . Blestem pt USL-isti: "Intoarce-s-ar MORAR Daniel la DNA"!!!!!!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Emisiune B1 (Marţi, 2 aprilie 2013, 21:38)

    mavi [utilizator]

    Buna seara,
    Domnule Tapalaga, intr-adevar domnii Basescu, Ponta si Antonescu au fost intelesi intru nerespectarea procedurii prin numirea fara concurs a sefilor PG si DNA dar scopul a constat tocmai in demonstrarea ca CMS este apolitic (s-a mizat pe respingerea propunerii lui Ponta de catre CSM), adica "iata tu Bruxelles ca CSM de Romania este imun la ingerinte politice. Adica noi nu am vrut sa respectam procedura agreata cu tine Bruxelles dar, cu toate acestea, CSM a fost de neclintit".
    Cu bine,
    Florin Gherghe
  • -2 (10 voturi)    
    Te-ai inselat !!!!! (Marţi, 2 aprilie 2013, 22:30)

    MONAG [utilizator]

    Recunosti ca te-ai inselat odata.

    Cum de esti acum asa sigur si arunci cu noroi in singurul om care a facut posibila reactia de azi a CSM si functionarea de acum a DNA?

    Esti din ce in ce mai periculor !!!!!!!!!
  • +6 (10 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 2 aprilie 2013, 22:33)

    [anonim]

  • +11 (15 voturi)    
    Am si eu o intrebare (Marţi, 2 aprilie 2013, 23:24)

    ddoina [utilizator]

    Cand a declarat Traian Basescu ca are o intelegere cu Ponta in a o sustine pe Kovesi?
    Sper ca nu ne luam dupa declaratiile lui Ponta -asta minte si cand respira.
  • +7 (7 voturi)    
    ? (Miercuri, 3 aprilie 2013, 0:40)

    cotora [utilizator]

    morar are dreptate, si anume, trebuia promovati ca sef din DNA, doarece a lucrat in sistem, cu dosare de coruptie, este jenant ce au incercat politicienii sa faca in ultimele zile cu numirea sefilor din parchete
  • +4 (4 voturi)    
    D-l Tapalaga s-a razgandit si el de ieri pana azi (Miercuri, 3 aprilie 2013, 4:44)

    alex1234 [utilizator]

    1 D-l Tapalaga s-a razgandit si el de ieri pana azi
    ca dovada ca principiile pentru dansul "nu fac prea multi bani"
    2 Daca Comisia Europeana "ar fi cerut urgentarea"
    d-l Tapalaga nu s-ar fi razgandit dovada ca principiile pentru dansul "fac si mai putini bani"
    D-l Ponta s-a razgandit , D-l Tapalaga s-a razgandit: Ce mare branza , nu?
    Principiu era si e:
    "Ce justitie mai e si asta...negociata ca pestele la taraba?
    Pe mine nu ma-ntereseaza ce interese are Basescu si ce interese are Ponta...si ce sau pe cine mai vrea Comisia Europeana...sau Antena 3 ...sau Antonescu.....
    Pe mine ma intereseaza:
    - un proces transparent (asa scrie si in MCV)
    prin care
    1. - se anunta in prealabil de Ministru Justitiei , CSM si Presedintie criteriile fiecaruia dupa care se va propune, valida, si desemna
    2. - se anunta un termen pentru ca fiecare procuror sa-si depuna candidatura
    3. - se da publica lista candidatilor inscrisi cu mapa lor profesionala si CV-urile lor
    4. - ministrul justitiei anunta rezultatele evaluarii sale
    facandu-le publice : cu punctaj si cu justificarea punctajului dat.
    5. - ministrul justitiei trimite oficial numele castigatorului catre csm
    6. - CSM-ul face propria evaluare si isi da sau nu acordul, tot in scris, tot public tot justificandu-si punctajul
    7. - daca CSM-ul refuza , Ministrul justitiei (la bunul simt) isi retrage prima propunere si trimite la CSM al doilea din lista sa de candidati evaluati
    s.a.m.d.
    8. - daca CSM-ul refuza mai mult de 3, 4 sau 5 candidati depinde de rabdarea Ministrului, acesta va trece de avizul CSM (care este consultativ) si-l va propune direct presedintelui pe primul refuzat de CSM
    apoi pe al doilea etc.
    9. - daca CSM accepta al 4 sau al 5-lea candidat al Ministrului acesta va fi automat propus si presedintelui
    10. - daca la randul sau Presedintele refuza mai mult de 3,4,5 candidati la rand cu justificarile necesare
    toti trei: Presedinte.CSM, PrimMinistru ar trebui sa se adreseze Parlamentului si sa ceara schimbarea legii
  • +8 (8 voturi)    
    mafalda (Miercuri, 3 aprilie 2013, 8:46)

    mihailstanciu [utilizator]

    Stimate domn Tapalaga,
    Aveti vreo informatie ca Presedintele tarii era parte a acestei scenete/intelegeri sau inlocuiti rigoarea jurnalistica cu mafalda si/sau vechea dvs.antipatie fata de Presedinte?S-a opus Traian Basescu vreodata anchetarii pedelistilor,asa cum sugerati?Alte intelegeri subterane Basescu-USL mai cunoasteti?De ce credeti ca Presedintele l-ar fi acceptat pe Nitu pe care l-a respins odata?De ce ar submina Presedintele justitia
    pe care a protejat-o din primul moment al presedentiei sale?(exemplul cu criticarea procurorilor DNA in 2011 nu e valabil,pentruca a fost o critica punctuala).
    Numarati pana la 10 si poate rescrieti articolul.
  • +7 (7 voturi)    
    Călin. Nistor Călin (Miercuri, 3 aprilie 2013, 9:09)

    SmarandaN [utilizator]

    Prenumele domnului procuror este Nistor, iar numele de familie, Călin (că tot era vorba de „numiri”). În rest, vorba lui Cristi Ghinea: Eu votez DNA!
  • +5 (5 voturi)    
    domnule tapalaga (Miercuri, 3 aprilie 2013, 9:15)

    barbu007 [utilizator]

    felicitari pentru recunoasterea erorii de rationament! mai rar o asemenea atitudine de fair play!.
    in alta ordine de idei, stiati ca la IDR, condus acum de dl. dan petre (beizadeaua coanei joitica), s-a introdus in programa studierea istoriei URSS? cum comentati?
  • +4 (4 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 3 aprilie 2013, 9:35)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    D-le Tapalaga,
    Nu va supraestimati rolul de Pitie in politica romaneasca. Ne-am saturat de presupuneri .

    Nu am vazut nicio declaratie a lui Basescu privind candidatii pentru procurorii sefi.

    Pur si simplu nu va cred.
  • +4 (4 voturi)    
    explicatii (Miercuri, 3 aprilie 2013, 9:50)

    utilizator_ [utilizator]

    1.A existat o procedura de numire de cand era Macovei ministru al Justitiei.Pivniceru ar fi trebuit doar sa o urmareasca si sa o aplice.Morar cum a fost numit ?
    2.Lupta impotriva coruptiei este mult mai importanta decat lasa clasa politica sa se intrevada.Cine vrea sa inteleaga sa intre in linkul de mai jos

    http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!DocNumber&lg=en&type_doc=COMfinal&an_doc=2003&nu_doc=317

    evident pagina nu are traducere in limba romana( !).
    are 10 principii in anexa, jos, la sfarsitul paginii,principii pe care ar trebui sa le aplice toti politicienii,nu sa caute sa influenteze numirea celor care conduc directia anticoruptie.

    Faptul ca se amina numirea unui sef la DNA arata cat de multa coruptie colcaie si cat de mult sperie clasa politica numirea unui "neica nimeni" numit transparent si prin concurs,fara nici o interventie , de nici un fel.

    3.Nu poti numi sef la DNA persoane care nu au habar ce inseamna lupta anticoruptie( aici are dreptate Morar).
    Ar fi insa niste completari.
    De ce departamentele de anticoruptie din alte tari pregatesc in permanenta noi si noi procurori si aloca fonduri importante pentru "continuous profesional development" si la noi nu?
    Cati din cei care participa la procedura actuala pot face dovada ca luna de luna isi imbunatatesc conditia din punct de vedere profesional?
    De ce am ajuns in situatia sa existe si sa depinda numirea asta doar de o mina de oameni?
  • 0 (0 voturi)    
    RESPONSABILITATE (Miercuri, 3 aprilie 2013, 9:58)

    dincannes [utilizator]

    Dacà un subaltern al Prim Ministrului, in cazul nostru, Ministrul Justitiei, alege procurorii, prin proceduri, logic ar fi, ca si ministrii sà fie alesi tot prin proceduri.
    Guvernul este o echipà, pentru care Primul Ministru este responsabil.
    Constitutia este poate gresità. Procurorul General si cel ce conduce DNA-ul, nu sunt subalternii Ministrului Justitiei.
    Sà-i propunà CSM-ul!
    • 0 (2 voturi)    
      Ministrii raspund politic! (Miercuri, 3 aprilie 2013, 11:17)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      .. magistratii nu! E o mica diferenta daca poti sa intelegi! Iar chestia cu Constitutia grasita.. e de Gaga! O constitutie e legea fundamentala a unei tari, validata printr-un referendum si nu o consideri "gresita" cand nu-ti convine ceva continutul ei. Deci mergi mai bine la plaja din Cannes..
      • +1 (1 vot)    
        magistratii, chiar daca... (Miercuri, 3 aprilie 2013, 22:28)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        ...gresesc, foarte rar ràspund; ministrii da!
        (Plouà.)
  • -2 (2 voturi)    
    Astept sa se razgandeasca si D-l Tapalaga (Miercuri, 3 aprilie 2013, 10:47)

    alex1234 [utilizator]

    Astept sa se razgandeasca si D-l Tapalaga a treia oara....

    Cum va incepe al treilea editorial pe aceeasi tema?
    Ceva de genul:
    "Din capul locului: am stiut cand am spus ca e bine ca s-a impus procedura scurta, ca nu mai e timp de pierdut si ca realitatea politica impune o negociere..."?

    Greu si cand "trebuie sa scrii in fiecare zi altceva"
    din cauza ca binomul Basescu-Ponta are vibratii libere....

    Greu si cand "trebuie sa scrii" contra unor principii simple: si-anume "ca posturile in justitie nu se pot imparti intre politicieni ca pes.tele la tarabe"

    Principii simple si de bun simt, evidente si pentru un elev in clasa IV...
    • +1 (1 vot)    
      Eu astept scuze... (Joi, 4 aprilie 2013, 1:04)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      ... cà m-a fàcut borfas.
  • +4 (4 voturi)    
    Câți jurnaliști recunosc greșelile proprii? (Miercuri, 3 aprilie 2013, 11:57)

    Lovelock [utilizator]

    Oameni buni,

    eu zic jos pălăria pentru cineva care a recunoscut că avut o analiză biasată.

    Înainte să dați cu piatra:

    1. Un jurnalist nu este mistic, profet, etc. Este un analist și face raționamente în baza unor date. Deci e posibil să fie în eroare.

    2. Presiunea de a fi la înălțime le fură unora mințile și se ajung să se creadă profeți. Mă bucur că DT NU se numără printre ei.

    3. In fine, nu este prima retractare pe care o face, care pntru mine este un semn de consecvență mai degrabă.

    4. Erorile sale nu a fost multe și analizele pertinente.

    Ar merita să fie apreciat MĂCAR pentru faptul că reprezintă consecvent niște principii. Am încuraja jurnalism adevărat.
  • +2 (2 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 3 aprilie 2013, 13:46)

    solar [utilizator]

    Domnule Tapalaga,
    cred ca gresesti Inca nu exista din puncul meu de vedere toate elementele de a trage niste mici concluzii asupra situatie in care se afla toti ...combatantii . Basescu este mult, mult mai vulpe decat banui d-ta si pt mine e un lucru evident.Experenta si intuitia lui isi spune cuvantul , se pare, decisiv. Vom vedea ce va urma si ...ce va fi. Oricum , nu pot omite niste mici observatii . Nu stia Base despre rezultatul intrevederilor Monei Pivniceru ? Ea, la randul ei, nu stia cam unde vor duce lucrurile, ca sa nu se asigure repede , repede punandu-se la adapostul(calculat spontan si apriori) functiei in CC? In orice caz , Morar m-a convins despre inca o calitate care o are :aceea de politician veritabil si cu simtul anticiparii pasilor de urmat. Tocmai de aceea , eu nu cred ca Morar s-a lasat atat de usor convins de Basescu in trecerea la CC ( pe 9 ani) , dar sa ma si pot gandi , naiv, la o indepartare prin ...avansare. Da, Morar a castigat in intresul Justitiei si al adevaratei sale independente, dar mana in mana cu Basescu. Mentionez ca nu am niciun interes de a fi "basist" sau ..."morarist". Imi plac insa si apreciez oamenii pozitivi,politicienii cu simt creativ pozitiv si bine articulat . Iar celor doi, chiar ca nu le lipseste. Compara-i cu POANTA si domnia sa , domnul Cacarau
  • +1 (3 voturi)    
    catre Lovelock (Miercuri, 3 aprilie 2013, 14:03)

    solar [utilizator]

    Subscriu total la ceea ce spui !! Dl Tapalaga este unul din cei mai inteligenti, mai informati si mai intuitivi gazetari aparuti in ultimii ani in presa noastra Sustin si am sustinut asta de multa vreme, chiar daca nu am fost uneori pe aceeasi lungime de unda cu parerile despre... una si alta. Intotdeuna insa punctul sau de vedere e bine argumentat si pertinent sustinut. A purta cu dansul chiar dialogul schiop pe care-l purtam, fie si minimal, este o placere reala si benefica. Sunt convins apoi inca de un lucru; dl Tapalaga nu va ajunge prea curand sa se plafoneze cum s-a intamplat cu multi alti si poate nu se va plafona niciodata. Are stofa, are cultura si are staif !! Sa-i dea Dumnezeu sanatate.
    • -1 (1 vot)    
      susținere publică (Miercuri, 3 aprilie 2013, 14:59)

      Lovelock [utilizator] i-a raspuns lui solar

      exact asta este motivul pentru care am dorit să fac acest comentariu. Merită să îi arătăm și lui și altor jurnaliști de valoare faptul că apreciem că se apleacă în fața faptelor și nu rămâne dârz (și idiot) dar ”vertical” chiar dacă realitatea nu o susține.

      Încă ceva, mai mulți jurnaliști merită același respect și aceeași susținere atunci când recunosc erori de analiză.

      Tuturo acestora: sănătate!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by