Ati vazut ce program, cu multe beneficii pentru romani

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 3 ianuarie 2013, 1:09 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Intrebat ce-si doreste de la noul an, Traian Basescu a facut, pe 30 decembrie, o declaratie care a sunat aparent ambiguu: "Multe mi-as dori, dar, spre exemplu, imi doresc sa se adevereasca programul de guvernare al USL. Ati vazut ce program, cu multe beneficii pentru romani, si mi-as dori mult ca acel program sa se indeplineasca”. A fost ironic sau a vorbit serios? S-a apucat sa laude seful statului programul USL? De unde pana unde? Si apoi, de ce ne batem noi capul cu o vorba aruncata ziaristilor cu o zi inainte de Anul Nou de catre un presedinte uzat, aflat la plimbare prin Covasna la brat cu sotia?

Ne intereseaza cum se raporteaza Traian Basescu la noul guvern, este relevanta fiecare iesire publica pe aceasta tema deoarece se contureaza treptat strategia coabitarii. Din cate se vede, presedintele va juca rolul ceasului desteptator, care urla cand ti-e lumea mai draga si somnul mai lin. Le va aminti mereu liderilor USL ca e cazul sa sara din pat, ca au ceva treaba de facut in 2013, ca au promis “multe beneficii pentru romani”.

In fond, cine sa sune desteptarea: Ghita, prietenul lui Ponta? Voiculescu? Absentii din PDL? OTV-ul lui Dan Diaconescu? Realitatea lui Gusa sau cine-o mai fi pe acolo? TVR? In peisajul TV, B1 TV este voce izolata iar Pro TV inca se tine departe de politica. 

La fiecare sunet de clopotel, dupa fiecare alarma trasa care anunta un mic incendiu in economie, de cate ori ceasul desteptator va zbarnai, Ponta va arata instant cu degetul catre Antonescu si invers. Asa au procedat toate guvernele de coalitie. Asa va face si USL. E genul de coabitare pe placul lui Traian Basescu. Mai ramane ca presedintele sa se asigure ca poporul nu va fi tras pe sfoara, asa ca va repeta la nesfarsit un adevar care vreme de sapte luni a fost pur si simplu mistificat: Guvernul Ponta are toata responsabilitatea conducerii tarii.

Conteaza mai putin daca Traian Basescu a vorbit plin de speranta sau plin de sila gogosilor din programul USL. Personal, am perceput mai mult ironia. Cei  mai multi cititori care au comentat declaratia presedintelui pe pagina mea de Facebook cred la fel: a fost un avertisment ironic. A fost parca un mod de a spune “sunt cu ochii pe voi, stiu ce ati promis asta vara”.

Un comentator a prins, insa, ceea ce cred ca este esenta: “Presedintele are un plan foarte simplu: va incerca sa mute centrul de greutate de pe el pe Guvern. Daca pana acum toate relele, bubele si porcariile din tara asta se aruncau in carca lui Basescu, ei bine, acum va incerca sa mute acest stigmat asupra Guvernului. Va incerca sa darame actuale putere cu armele cu care aceasta l-a daramat (chiar daca nu total) pe el.

Traian Basescu a procedat identic, adica a mutat integral responsabilitatea asupra guvernului Ponta 2, inca din seara depunerii juramantului, pe 21 decembrie, la Cotroceni. La fel se “serios si ironic” s-a adresat si atunci Guvernului Ponta: “Vă felicit pentru succesul electoral și pentru succesul de azi din Parlament, când ați obținut un scor consistent. Sunteți obligați, condamnați să aveți succes. Asta înseamnă că România va avea succes, că cei 4,5 milioane de români care v-au acordat încrederea vor avea succes. Dacă nu veți avea succes, și nu vă doresc acest lucru, veți fi singurii responsabili. (…) În măsura în care veți avea nevoie, puteți apela la mine, în cazul în care nu știți tot, dar sunt sigur că știți mai mult decât tot.”

Da, marea provocarea a lui 2013 pentru Traian Basescu este sa insurubeze in constiinta publica o realitate simpla:  USL conduce Romania, ei si nu altii trebuie sa dea socoteala pentru mersul tarii. Nu uiati, totusi, ca Victor Ponta a condus tara sapte luni, din mai pana in decembrie 2012, ca si cum se afla in opozitie. A fost un truc executat perfect gratie televiziunilor de stiri care s-au incolonat in spatele USL. De vina era tot Basescu, de parca USL nu avea majoritate in Parlament, de parca toata puterea executiva nu era si atunci, ca si acum la PSD si PNL. Numai ca atunci era campanie iar USL se afla in postura de a promite marea cu sarea si de a acuza.

Campania a trecut, USL a obtinut supermajoritate. Cu ea, Victor Ponta si Crin Antonescu pot face orice. Pot aplica punct cu punct programul de guvernare fara sa intampine nici cel mai mic obstacol in Parlament. Pot schimba Constitutia, isi pot lua putere multa sau puterea unii altora. Detin insa puterea totala, sa o foloseasca pentru a-si indeplini promisiunile! Cam asta spune, periodic, seful statului.

Oamenii se vor satura, treptat, de vorbe, de  promisiuni sau acuzatii, de tapi ispasitori. Daca economia o va lua iarasi pe tobogan, cand banii se vor imputina iarasi, cand facturile vor creste, poporul isi va aminti, poate, ca alta a fost intelegerea cu USL. Le-au dat toata puterea, asteapta totul. Pensii si salarii marite, alimente mai ieftine, impozite mai mici pentru saraci, mai mari pentru bogati, daca se poate mai putina hotie desi astazi cam toata lumea a cazut de acord ca puterea inseamna “sa fure ei, dar sa ne dea si noua”.

In prima sa iesire publica din 2013, premierul Victor Ponta a anuntat ca masuri esentiale anuntate in programul de guvernare se amana putin sugerand, cel putin in privinta introducerii impozitului regresiv, ca liberalii sunt vinovati pentru intarzierea aplicarii acestor masuri fiscale. Au trecut doar cateva zile de la vorbele ironia plina de speranta a presedintelui: “Ati vazut ce program, cu multe beneficii pentru romani”.


Citeste mai multe despre   
















15046 vizualizari

  • +70 (78 voturi)    
    nu mai conteaza (Joi, 3 ianuarie 2013, 1:29)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Atita timp cit in Romania personaje gen Dan Voiculescu sau Gigi Becali au peste 60% din voturi in capitala care se presupune a avea cea mai mare densitate de inteligenta, iar Robert Negoita este ales primar in ciuda acuzatiilor de pedofilie, pentru mine ce se va intimpla nu mai conteaza.

    Romania nu a mai avut in 9 decembrie o duminica a orbului ci una a prostiei. Caci ea este majoritara.

    PS: nu spun ca a vota social-democratii e o prostie. Fac strict referire la exemplele de mai sus si nu in general la partidele ce le-au propus.
    • +15 (21 voturi)    
      perfecta reducere la absurd! (Joi, 3 ianuarie 2013, 8:31)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Acum mai trebuie sa revezi partea aia cu densitatea de inteligenta.
    • +28 (32 voturi)    
      60% din 40% (Joi, 3 ianuarie 2013, 10:27)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Atata timp cat aproape 60% din populatie nu se duce la vot si lasa neghiobii si profitorii sa le hotarasca soarta, nu cred ca au dreptul sa se planga, chiar daca ei sunt cei inteligenti si pro-europeni!
      • +5 (9 voturi)    
        in Belgia (Joi, 3 ianuarie 2013, 14:06)

        the [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        votul este obligatoriu, si nu se plange nimeni de fro dictatura (au ate subiecte :)

        de ce sa nu fie asa si in ... Belgia orientului ?
        • -9 (11 voturi)    
          . (Joi, 3 ianuarie 2013, 17:26)

          Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui the

          In afara de faptul ca belgienii sunt niste idioti, ti se pare normal ca exercitarea unui drept sa fie obligatorie?
          • +8 (10 voturi)    
            Mie, da! (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:31)

            gazania [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

            Atata timp cat lasam pe altii sa ne hotareasca soarta , cu o superoritate absolut gratuita, cel putin in acest caz, da , sa fim obligati . Mi-as dori sa avem in tara nivelul de trai al belgienilor "idioti".
          • +1 (3 voturi)    
            Dupa ce-ai postat e alta dilema? (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:35)

            potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

            Cine e de fapt idiot,belgienii??Mai citeste o data ce-ai scris.
            • -1 (1 vot)    
              :) cam asa (Vineri, 4 ianuarie 2013, 9:09)

              liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

              mai ai vrea "fro" idee ?
        • +5 (5 voturi)    
          Votul e obligatoriu (Vineri, 4 ianuarie 2013, 0:03)

          Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui the

          si la noi, dar doar prin unele zone din Oltenia , inclusiv pentru decedatii de acolo, se pare.......
    • +19 (25 voturi)    
      Romania nu a avut o majoritate a prostiei (Joi, 3 ianuarie 2013, 11:04)

      florinb1 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      ...sau a orbului, ci una a pasivitatii. Cei care nu au votat au hotarat de fapt sa-si lase viitorul pe mainile altora. 4,5 milioane de romani nu inseamna majoritate. Inseamna doar orbi(ti). E cu atat mai frustrant gandul ca daca macar jumatate din cei 10-11 milioane se duceau la vot, putea fi cu totul altfel. Adica cu vizibil mai putini delicventi la putere.
      • +9 (9 voturi)    
        Cui foloseste pasivitatea? (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:30)

        Stefan-cel-Mare [utilizator] i-a raspuns lui florinb1

        Regulile democratiei sunt clare. Cei care merg la vot decid. A se citi Gustave le Bon pentru a intelege rolul prostiei / pasivitatii in psihologia maselor.
        • +11 (11 voturi)    
          pasivitatea.... (Joi, 3 ianuarie 2013, 16:42)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

          celor 60% de romani,a fost ffff. mult influentata de pasivitatea criminala a partidelor din opozitie.....cum sa te duci sa votezi pe cineva care iti demonstreaza ,prin activitatea lor electorala, ca nu-i intereseaza acest scrutin.......si mortii din groapa daca ieseau si tot ar fi fost mai activi decat ARD-ul.
          • +3 (3 voturi)    
            la ce le-ar fi folosit implicarea? (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:25)

            rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

            Cand tradarea a fost pe fata si masiva si cand vezi ca suportul maselor se duce catre infractori, ce avant poti avea sa te lupti impotriva ignorantei?

            Acum romanii vor vedea ce au votat si mai ales vor simti pe pielea proprie. Asta a si dorit opozitia, sa-i lase pe cei de la usl sa isi arate adevarata valoare.
            • +2 (2 voturi)    
              nu suportul maselor (Vineri, 4 ianuarie 2013, 0:11)

              Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui rad_prostii

              s-a dus catre infractori, ci suportul celor prosti(ti) de usl si antene.Din pacate, ceilalti au fost scarbiti de ce se intampla si nu au iesit la vot,Asta-i.Acum, ciocu mic, ei au fost votati si sunt la putere!Poate dupa 4 ani patesc ce a patit PSD acum 8.Sau poate nu.
              Din pacate timpul trece degeaba pe langa cei mai multi!
              Romania este TARA TUTUROR POSIBILITATILOR, nu America.Eu nu am auzit ca in America sa ajunga cineva milionar in dolari in 20 ani.Cred ca nici mafiotii.Voi?
            • +1 (1 vot)    
              in primul rind, (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:27)

              Cucucveaua [utilizator] i-a raspuns lui rad_prostii

              ARD-ul trebuia sa tina cont de ceea ce au promis... adica sa propuna candidati valorosi, cu charisma, fara umbra de indoiala asupra presonalitatii lor, cum a incercat sa faca monica macovei prin comisia pe care a condus-o... dar ce a iesit? tot oamenii antipatici si cu indoielnici ca vasile blaga sau undrea au fost nominalizati...
              ARD si toate partidele care sint in opozitie sint de fapt nule. n-au nici o valoare.
          • +5 (5 voturi)    
            Vina e si a noastra (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:34)

            emigrant [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

            Partial adevarat. Dar si acolo unde ar fi avut ce vota (Papahagi, Vlaston, Biris) oamenii nu au iesit la vot. Sint multi care dau vina pe opozitie dar realitatea este ac a fost si vina noastra. In parte dintr-o lipsa de intelegere a gravitatii situatiei. Astia de la USL au atins in forta tot: stat de drept, ICR, Invatamit, Justitie, era ff clar. Oamenii insa au fost si sint in mood-ul (stare de spirit, sorry..) de a-i pedepsi pe Boc/Basescu. Asta s-a intrimplat. Stiu cazuri de oameni relativ inteligenti care nu au inteles gravitatea situatiei si au stat acasa. Din punctul meu de vedere inacceptabil si iresponsabil.
      • +6 (8 voturi)    
        Orbitii de la alegeri (Joi, 3 ianuarie 2013, 13:48)

        MutulMutul [utilizator] i-a raspuns lui florinb1

        Multi din cei nu se simt orbiti lucreaza temporar in strainatate si nu au posibilitatea sa vina in tara ca sa voteze la sectia de votare la care sunt arondati.
        Aproape 3 milioane de romani sunt privati de dreptul la vot pentru ca nu exista votul prin corespondenta!
        Cine nu are rezidenta in strainatate si munceste acolo cum poate vota?
    • +11 (11 voturi)    
      SD? (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:01)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      care social-democratie? PSD nu a inteles ca exista UE (si fac masuri de parca am mai avea granite economic), nu a inteles ca investitorii nu sunt dusmanii "poporului", ca profitul este o notiune economica si nu un blestem capitalist. PSD face protectie sociala: CONTRA CUI ? Hollande a vrut un supra-impozit: au inceput sa emigreze francezii bogati; de ce ar fi altfel in RO? PS. In GErmania clarificarea munca-capital a avut loc in 1949 si au capatat o social-democratie moderna. La noi clarificarea nu s-a facut nici in 2009.
      • +1 (5 voturi)    
        Societatea romaneasca vs profit (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:45)

        Stefan-cel-Mare [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        Totul tine de societate in ansamblul ei, caci ea este cea care da clasa politica si tot ea este cea care o voteaza. Valabil deopotriva pentru socialism, crestin-democratie sau liberalism.

        Discutia despre profit e una complexa - ca baze putem folosi profit contabil, profit economic, generare de valoare, etc. Eu as lua ideea de valoare. Societatea in ansamblul ei trebuie sa creeze si sa promoveze valoarea, iar asta se intimpla doar daca indivizii ce o compun actioneaza majoritar in acest sens. In Romania cred ca profitul are mai mult conotatie contabila la nivel de individ si gasim arareori etica in a-l realiza.

        De aceea nu cred intr-o clarificare la nivel de natiune ci la o sinergie datorata globalizarii si informatizarii care mai devreme sau mai tirziu se va accentua si in Romania.
    • +1 (1 vot)    
      pai rezultatele (Vineri, 4 ianuarie 2013, 0:02)

      Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      in cazurile amintite sugereaza intr-adevar ca in capitala doar "se presupune a avea cea mai mare densitate de inteligenta "
      Poti intelege o intamplare, pe ideea " prost sa fii da' sa-ti revii ", dar atatea exemple spun altceva!
  • +33 (43 voturi)    
    D-le Tapalaga (Joi, 3 ianuarie 2013, 1:38)

    Trident [utilizator]

    Traian Basescu nu este nici un Presedinte "uzat" si nici unul "terminat" cum sugereaza persoana amintita de d-stra. Va inselati.Traian Basescu a fost pus in imposibilitatea de a mai actiona conform viziunilor domniei sale nu de USL ci de cca 4 milioane de romani care au votat o alta directie pentru Romania profitand de inconstienta crasa a majoritatii care pur si simplu a stat acasa spunand: "eu nu am cu cine sa votez". Pot spune clar ca acesta manipulare in masa a reusit si intr-o parte si in cealalta.
    Traian Basescu nu va iesi din politica. Va asigur de asta si va avea inca vreo zece ani un cuvant greu de spus in politica romaneasca. Pot fi surprize foarte mari in 2-3 ani de zile. Ce ziceti d-le daca in 2015 il veti avea premier pe "uzatul" Traian Basescu?
    • +32 (38 voturi)    
      Ti-se pare (Joi, 3 ianuarie 2013, 2:37)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      ca presedintele Traian Basescu este pus in imposibilitate de-a actinona ? atunci te inseli , se vede ca nu cunoasteti instinctul unui Marinar.......,si mai ales unuia de cursa lunga. Care a trecut prin atatea pericole poate nici el nu-le mai stie pe toate. Un lucru este cert ;mereu dar mereu ,ca o pisica a picat in picioare ! Nu , nu are strategii lucreaza din INSTINCT, si in general toate au jesit, a avut si greseli dar in general stia cand sa faca miscarile ,si in ce sens . Iar cu viitorul lui in politica, eu sunt sigur ca nu se-va implica direct, da poate de-pe margine.
      • +2 (4 voturi)    
        Te inseli (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:30)

        rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        Numai instinctul nu este de ajuns sa razbesti in lupta cu josnicii. Ai nevoie de strategii zdravene si Basescu asa a scapat.
    • -14 (16 voturi)    
      IMUNITATE (Joi, 3 ianuarie 2013, 10:04)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      Dacà vrea sà se instaleze in somptuasa vilà pregàtità, nu trebuie sà "facà valuri".
      • +11 (13 voturi)    
        Si daca (Joi, 3 ianuarie 2013, 11:56)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        nu vreea sa se instaleze in " somptuoasa vila ' ?
        • -9 (11 voturi)    
          EL PERSONAL A URMARIT LUCRARILE (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:28)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          O si foloseste, innoatà acolo zilnic.
          • -4 (6 voturi)    
            Miscare zilnica e sanatate curata! (Joi, 3 ianuarie 2013, 14:15)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            Inclusiv pentru ascutimea mintii. Ar trebuie sa schimbe aia reclama cu jumatate de ora de miscare pe zi astfel: Miscarea de dimineata iti da pofta de viata!
          • +2 (2 voturi)    
            Stirea cu "EL PERSONAL A URMARIT LUCRARILE" (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:16)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            a fost data la antene? O fi adevarata?
          • +4 (4 voturi)    
            l-ai vazut tu... (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:19)

            gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            sau asa ti-a spus antena3?
        • +2 (4 voturi)    
          influenta (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:42)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          esti naiv daca te iei ce spune ponta si antena 3 in legatura cu vila, marinarul ia cerut dovezi lui mitocanul de plagiator, iti dau un sfat, nu te mai lua dupa antena 3, citeste agentiile de presa indepedente
          • +3 (3 voturi)    
            pentru cotora (Joi, 3 ianuarie 2013, 21:33)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            Imi pare rau ca nu m-am facut inteles. Din Cannes spunea ceva de vila. Eu nu credeam si din acest motiv i-am pus o intrebare .
            Tu ai inteles ca eu cred ce spune dincannes ?! Ai inteles gresit.
            Multumesc de sfat dar este superflu.
            Eu nu ma uit demult la Antena 3.
      • +8 (10 voturi)    
        in cannes? (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:03)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        cumva ai logica arsa la soarele din Cannes? care vila?
        • -2 (2 voturi)    
          UNDE FACE SI AZI "BAZINE" (Vineri, 4 ianuarie 2013, 9:57)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

          Gard in gard, cu cea in care stà acum. Are o portità de acces direct, undeva in spate, bine inteles pàzità. TB a povestit asta, in fata telespectatorilor.
          (Sigur nu ne cunoastem, deci fàrà "tu".)
      • -3 (5 voturi)    
        Trebuie sa fac valuri, (Joi, 3 ianuarie 2013, 14:04)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        din cele mai linistite care construiesc si largesc plajele. Daca iara face valuri din alea mari care distrug si mananca din plaje eu nu numai ca-i voi ignora declaratiile dar pur si simplu i le voi lua in deradere.
    • -8 (14 voturi)    
      uzat=perimat (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:00)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      @Trident,

      Ceva imi spune ca autorul acestui articol se teme cel mai mult si mai mult de posibila si incomoda perspectiva ce-l vizeaza direct si implacabil: aceea de a deveni el insusi un jurnalist "uzat", perimat si, inevitabil, terminat/marginalizat.
      • +3 (5 voturi)    
        mai bine.... (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:29)

        rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

        mai bine recunoaste ca asta iti doresti, ziaristi apatici, acer sa nu va deranjeze pe voi usl-istii
    • +8 (8 voturi)    
      Acord (Joi, 3 ianuarie 2013, 15:58)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      Absolut de acord, domnule Trident
      Traian Basescu va ramane clar un REPER in politica romaneasca(si nu stiu inca de ce?)si cea europeana. Mai ales ca a invatat foarte mult sa fie politician de forta in ultimul timp.Nu mai e in joc doar carisma si ...fleurul!! Ne place sau nu ne place,asta-i situatia.
    • -1 (1 vot)    
      @ Trident (Vineri, 4 ianuarie 2013, 19:50)

      GeorgePogonaru [anonim] i-a raspuns lui Trident

      Sa fim sinceri, credeti ca ar fii fost mai bine ori cu USL/PDL(ARD mama lor cum i-o chema) sau PPDD? Toti sunt o apa si un pamant. Orice am fii votat (daca am fii facut-o) se intampla exact acelasi lucru care s-a intamplat si pana acum. E vorba ca ai "libertatea" de a "alege" cine te fura. Nu mai stiu pe unde am vazut treaba asta dar bine a zis ala care a zis: "Daca credeau ca votul nostru poate provoca o schimbare in adevaratul sens al cuvantului nu ne lasau sa votam". Daca au ajuns alde Becali (USL mai nou, s-a dus dupa cum e puterea, pe vremuri era cu Base) Corneliu Vaccin Tudor si EBA (PDL) Europarlamentari nu stiu unde ne-am putea duce inspre mai rau. Tara asta e pe drumul cel bun.... catre groapa. Si s-a vazut ca coana Europa nu avea interese prea pure cu noi din moment ce deja toate resursele noastre se duc acolo (vezi Petrom-OMV, la cine s-a mai auzit sa dai si resursele tarii cu compania?) .
  • -32 (36 voturi)    
    aham (Joi, 3 ianuarie 2013, 2:44)

    Mazeta [utilizator]

    Dl Tapalagă îmi amintește de vechii magi, care interpretau ziua ce visa regele noaptea. Deci asta a vrut să zică....
    • +9 (11 voturi)    
      aham (Joi, 3 ianuarie 2013, 10:44)

      iesanu23 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Altul era subiectul, Dorele!
    • +9 (11 voturi)    
      somer? (Joi, 3 ianuarie 2013, 11:24)

      Demostene [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mi se pare mie sau cam ramai somer? Trebuie sa accepti ironia sortii: desi au castigat ai tai tu pierzi.
  • +28 (32 voturi)    
    eh (Joi, 3 ianuarie 2013, 3:16)

    amanda13 [utilizator]

    dupa cum se spune... cu cat ajungi mai sus, cu atat poti cadea mai rau. Cam asta se va intampla cu noua putere: foarte curand se va adeveri faptul ca au promis mai mult decat le permitea plapuma. Deja prin amanarile pe care le-au operat si prin inghetarile de salarii, tichete de masa, etc., i-au cam nemultumit pe pomanagii hardcore care sunt partea cea mai importanta a electoratului lor.

    Si eu cred ca presedintele a fost ironic si nu prea... este pe de-o parte constient ca programul usl este o utopie facila, insa pe de alta parte nu poate dori cu tot dinadinsul raul pentru tara sa, asa cum e ea, cu oameni care voteaza penali si fripturisti. Il inteleg...

    On a side note, domnule Tapalaga va urez un an nou cat mai bun, linistit pe cat posibil, plin de impliniri profesionale si de articole interesante, asa cum ne-ati obisnuit.
    • -16 (22 voturi)    
      CU TB IN FRUNTE, ULTIMII IN UE (Joi, 3 ianuarie 2013, 10:33)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      Asa mult a dorit binele romanilor, incit a indemnat milioane de oameni harnici, sà plece de acasà, làsind copiii si bàtrinii, sà tràiascà de azi pe miine.
      In plus, ne-a umplut de datorii, pentru multi ani, de acum in colo.
      Lui si-a pregàtit un pat cald, intr-o vilà de vis!
      Cine l-a sustinut? Multi ca Tapalagà, care acum "o intorc ca la Ploiesti".
      • +13 (15 voturi)    
        pentru dincannes (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:05)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Sa stii ca 1-2 ani de munca in Occident face bine oricui. Omul care ajunge acolo isi scoate ochelarii de cal si incepe sa vada altfel realitatea. Se produce si o schimbare de mentalitate benefica.
        P.S. De unde stii tu ca patul este cald ?
        • 0 (2 voturi)    
          gramatica bat-o vina ... (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:36)

          INs0mNIaK [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          "Sa stii ca 1-2 ani de munca in Occident `FAC` bine oricui" ... sa nu omoram limba romana totusi, ca doar asta ne-a mai ramas dupa cei 8 ani cu Baselu in frunte!
          • 0 (2 voturi)    
            Dar tu cum spui ? (Joi, 3 ianuarie 2013, 21:48)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui INs0mNIaK

            1-2 ani FACE bine ? Pune mana pe cartea DE GRAMATICA !
            P.S. Ma bucur ca mi-ai scris.Am gasit astfel un anti-Basescu ignorant si agresiv. Sunteti multi in acest fel ?
            • 0 (0 voturi)    
              baiete tu esti ProBaselul agramat si ignorant!! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 0:08)

              INs0mNIaK [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              cred ca nu iti dai seama cine a gresit aici ..in comentariul tau initial scrie:

              1-2 ani ...FACE bine

              eu inca imi sustin ideea ca ai omorat gramatica .. corect se spune

              1-2 ani ..fac bine

              explicatia e simpla faci acordul intre subiect si predicat .. adica intre 'ani' si 'a face' ..si daca il conjugam:

              un an face bine
              mai multi ani FAC bine ...

              asa ca nu ai gasit un anti-BASESCU ignorant si agresiv .ai gasit un anti-BASESCU destept si vigilent!

              ps: Pune mana pe carte!!!!!
              • +1 (1 vot)    
                Ai dreptate. (Vineri, 4 ianuarie 2013, 8:41)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui INs0mNIaK

                M-a furat tastatura si am gresit. Cand ti-am citit comentariul ( primul ), si l-am vazut pus intre ghilemele, am crerzut ca ma citezi si ca imi arati greseala mea.
                Nu am recitit greseala mea.Alta greseala comisa. De doua ori am gresit. Imi cer scuze!
                Ma bucur ca am gasit un anti-Basescu destept si vigilent !
                • +1 (1 vot)    
                  :) (Vineri, 4 ianuarie 2013, 12:29)

                  INs0mNIaK [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                  Se mai intampla, asta este.
                  Cand am putin timp liber imi place sa ii trag pe oameni de urechi pentru greselile gramaticale, poate asa invatam si noi sa scriem cat de cat 'decent'.In alta ordine de idei sunt anti-Basescu pentru ca am impresia ca si-a batut joc de noi o gramada de vreme, si m-am saturat de mutra lui obosita cu care ne sfideaza mai mereu cand apare in public, dar de aici nu se poate trage concluzia ca sunt usl-ist, toti sunt o apa si un pamant.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Multumesc (Vineri, 4 ianuarie 2013, 12:55)

                    adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui INs0mNIaK

                    pentru raspuns. In ceea ce priveste limba romana opiniile noastre coincid. Si eu ma ingrozesc cand aud la T.V. cuvinte stalcite ,sau dezacorduri, sau cuvinte inventate sau inadecvat folosite. Greselile de lexica si de gramatica ma deranjeaza si pe mine. Mai ales cand le fac niste oameni care ar trebui sa fie modele .
                    In ceea ce-l priveste pe Basescu avem opinii deferite.
                    Eu il consider cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania. In lista presedintilor il includ si pe Ceausescu.
            • 0 (0 voturi)    
              ... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 0:13)

              INs0mNIaK [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Ps:

              1-2 ani in occident 'face' bine la cap ...ca la gramatica sigur nu FAC :D
      • +10 (12 voturi)    
        of si vai !!! (Joi, 3 ianuarie 2013, 14:15)

        the [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        d'aia ai ajuns la cannes, misère de misère ...

        culmea e ca persoanele harnice si probabil spalate pe creier, au plecat "cu milioanele" la primul indemn,
        iar persoanele constiente (lipsite de harnicie ? devotate patriei ? oloage ?) au ramas in metropola sa voteze bine ...

        allez, bonne année si mai ia o pauza, ceva Rennie contra arsurilor ...
      • +1 (1 vot)    
        Asta e. (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:26)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Daca s-ar fi dus Ponta la Bruxelles si ar fi ramas pe acolo, am fi fost primi. Sau poate prefera Dubaiul?
      • +3 (3 voturi)    
        vrajeala (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:47)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        lasa vrajeala cu vila, romanii au plecat de buna voie, sa castige mai mult, a plecat din timpul regimului nastase, cei mai multi, lasa manipularile, diversiunile, dezinformarile si minciunile tip antena 3
    • +12 (14 voturi)    
      caritas politic! (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:05)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      cei de la caritas nu stiau ca se va prabusi? ba stiau! idem Ponta. A se citi programul de guvernare: facem aia si facem aia, inclusiv o crestere economica de 3%. DUpa care se face schita de buget cu 1,5% crestere. Cum se zice: Fraieri sa fie, ca escroci se gasesc....
  • -22 (28 voturi)    
    program cu beneficii (Joi, 3 ianuarie 2013, 5:19)

    mateipirvu [utilizator]

    Stimate Domnule Tapalaga, dar la numirea in pozitia de prim ministru al unui absolvent de filosofie si mai apoi la numirea ca ministru de finante al unui metalurg de ce nu ati reactionat in acelasi mod ca acum? Vi se pare ca au dat socoteala cu ceva pentru greselile comise? De ce nu angajati la hotnews prelucratori prin aschiere pe pozitii de radactori sefi si sa vedeti cum merge treaba vreo 3-4 ani?
    Cu stima
    • -12 (18 voturi)    
      Pentru ca n-ar (Joi, 3 ianuarie 2013, 9:19)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui mateipirvu

      da deloc bine in poza sa ataci public "personalitatile" pentru care faci campanie electorala ... nu?

      jurnalisti de carton sunt multi....
  • +2 (10 voturi)    
    Bancul anului 2013? (Joi, 3 ianuarie 2013, 9:52)

    TNour [utilizator]

    "Presedintele sa se asigure ca poporul nu va fi tras pe sfoara"
  • -1 (15 voturi)    
    CUM FAC ROMANII POLITICA?! (Joi, 3 ianuarie 2013, 10:10)

    Rose1 [utilizator]

    Sunt aici,si pe acest site, o multime de vestitori ai APOCALIPSEI viitoare! Nu e prima oara cand constat ca romanii au memoria scurta! Se inferbanta repede si uita repede! Sunt mereu "in opozitie" si voteaza majoritar "contra"! Majoritatea votantilor din RO privesc si trateaza politica ca pe un meci de fotbal in care "jucatorii buni" trebuie neaparat sa le rupa picioarele "adversarilor"! Votantii din RO urasc visceral, temporar si tranzitoriu, pe toti politicienii si singura ratiune a participarii lor la vot este "sa le-o traga-n freza" adversarilor de moment! Si dupa alegeri ii iau la injurat pe proaspetii castigatori, la a caror victorie au contribuit, nemultumiti fiind ca nu au primit, repede si pe loc, ce li s-a promis! Dupa 23 de ani impliniti de post-comunism, romanii sunt, inca, tributari si nostalgici unui sistem politic paternalist si inca mai viseaza la un "tatuc", omniscient si omnipotent, care sa le imparta GRATIS locinte, mobila, masini si frigidere in rate, locuri de munca&salarii sigure, concedii platite si bilete de odihna si tratament prin sindicat! Pentru aceste "beneficii", majoritatea romanilor ar fi dispusi sa renunte la LIBERTATE si ar accepta sa (re)devina docili aplaudaci! "NOI MUNCIM, NOI NU GANDIM!" Nu ar recunoaste in ruptul capului ca Iliescu, Constantinescu, Nastase, Basescu si celalti "escu" din politica romaneasca, au ajuns acolo unde au fost si sunt cu contributia si votul "poporului"! Intrebati individual, putini ar recunoaste ca au votat cu/pe X sau pe Y, pentru ca "fuga de raspundere" este sport national la romani! Si-atunci de ce ne-ar mai mira atitudinea si declaratiile lui Basescu calare pe snowmobil?! Dupa ce a inghitit porcul incearca sa recastige simpatia "populimii"(citat din "zicerile" lui T.B.), incercand sa se reinventeze in postura de aparator al poporului! La romani merge si asta! Din pacate!
  • +20 (22 voturi)    
    PROBLEME (Joi, 3 ianuarie 2013, 11:10)

    Serje [utilizator]

    Din vreo 18 milioane de alegatori sunt vreo 4 milioane uslamisti pe care cu greu ii mai scoti de sub influenta antenelor odiosului talhar dovedit Felix.
    Problema este de a gasi oamenii care sa poata convinge pe cei 11 milioane de absenteisti ca merita sa stea in fruntea bucatelor.
    Ar trebui un val nou, niste lideri curati, inteligenti, cu spirit de sacrificiu, care sa gaseasca caile pentru un viitor bun al Romaniei.
    In tot cazul este foarte rusinos pentru toti romanii ca au ajuns sa asculte de un diavol atat de impielitat precum este varanul Felix Voiculescu, unul dintre slujitorii tipici ai dictaturii Ceausescu. Dictatura am avut, cu dictatura ne-am ales, certificata de voturile a vreo 4,5 milioane de galme.
    • +5 (7 voturi)    
      pastrati-va optimismul (Joi, 3 ianuarie 2013, 13:30)

      albatrosul_verde [utilizator] i-a raspuns lui Serje

      scenariile nu sunt multe.

      in mod sigur vom avea o apocalipsa economica. in mare, avem 2 variante :

      1. USL-ul continua propaganda agresiva si in ciuda falimentului economic un cor de politruci vor aplauda succesele acestei guvernari si vor pune raul pe seama unor dusmani mai mult sau mai putin ipotetici. Pe scurt, vom fi o natiune de genul Coreea de Nord. Din punctul de vedere al "bravului" popor roman, acest lucru este perfect posibil. Ramane de vazut daca poate exista o Coree de Nord membra a UE si cu granitele deschise.

      2. USL-ul sfarseste dupa un timp mai mic sau mai mare prin a recunoaste drumul falimentar pe care au condus tara, evident numai in spatele usilor inchise, si mai pune de o revolutie. o aripa "reformatoare" va da in cap actualei conduceri in cel mai neaos stil comunist. sa fie oare Oprescu, ajuns cine stie, presedinte intre timp, pe post de "lup tanar"? ... se descurca ei, ca doar nu vor lasa tara pe mainile capitalistilor ...
      • +1 (1 vot)    
        vina (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:50)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui albatrosul_verde

        va da vina tot timpul pe basescu pentru pacatele si nereusitele usl
    • -5 (5 voturi)    
      Indemnul lui Basescu (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:45)

      INs0mNIaK [utilizator] i-a raspuns lui Serje

      De ce va vaitati domnilor simpatizanti PDL ca nu a iesit lumea la vot? Nu cumva asa a sfatuit prea iubitul/maretul presedinte Basescu populatia la referendumul pentru demiterea sa, sau ati uitat deja?
  • +12 (12 voturi)    
    Eu mă tem... (Joi, 3 ianuarie 2013, 11:43)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    ...că ceea ce poporul suporta cu urlete şi scrîşnirea dinţilor sub Boc va suporta mult mai uşor sub guvernarea USL-istă. Socialiştii stăpînesc de minune arta de a legăna poporul pe pînza subţire a minciunelelor şi momelilor. Oamenilor le convine să fie minţiţi, să nu fie contrariaţi, să nu li se pună în faţă adevărul crud şi dur. Îmi pare rău, cam aşa stau lucrurile peste tot în lume, de aceea stîngismul e din start mai puternic decît oricare altă doctrină care te-ar obliga să gîndeşti mai mult şi să fii mai curajos... Mai durează ceva pînă va exploda din nou mămăliga...
    • +8 (8 voturi)    
      of, Doamne, (Joi, 3 ianuarie 2013, 15:50)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Ioana Munteanu

      mare dreptate ai. Nimeni nu va misca in front si nu va sufla, nu numai pt. ca se va minti frumos despre maretele realizari ale societatii multilateral dezvoltate, dar si pentru ca oamenii cunosc instinctiv cine este stapanul. Nu Base, nu Boc sunt dictatorii, satrapii, ei au fost luati de la inceput la misto si terfeliti in fel si chip. Nu, adevaratii stapani, pe care constiinta colectiva si individuala ii cunoaste bine din trecutul apropiat, s-au reinscaunat. Daca au desteptaciunea sa faca pe plac, macar de forma, vestului, vor ramane in veci cocotati acolo.
      Nu cred ca noi vom mai prinde vreo explozie a mamaligii si mamaligarilor. De fapt, nici in '89 n-am explodat, au trebuit sa puna o banda cu bubuituri si scrasnete de tancuri ca sa se miste bovinele aplaudace (adica s-o ia la goana, de-avalma, din fata CC-ului).
  • +10 (12 voturi)    
    e mult mai simplu (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:10)

    corvus coraX [utilizator]

    Românii nu vor avea nici mai mult, nici mai puţin decât exact ceea ce merită
  • -9 (19 voturi)    
    Cateva precizari... (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:23)

    Gigi Kent [utilizator]

    Afirmatia Presedintelui cu 4,5 milioane de romani care vor avea succes (sau nu) e de toata jena. Din pacate nu a invatat / inteles nimic din ceea ce s-a intamplat in 2012. Domnia sa inca se considera Presedintele nu al intregii populatii a Romaniei ci al celor care au stat acasa la referendumul din vara la fel cum il considera pe Ponta PM pentru cei 4,5 milioane de romani. Sper ca, spre deosebire de acest Presedinte "uzat", Ponta este constient ca este Prim Ministru pentru toata populatia Romaniei, inclusiv pentru Trident de mai sus care probabil nu are 60 de ani ca Basescu, nu a fost nici nomenclaturist pana in 1989 dar gandeste la fel de prost ca al nostru drag Presedinte.

    Era sa uit. Mi s-a parut atat de dragut pentru un fost ministru al transporturilor care spunea in anii '90 ca Romania nu va avea niciodata nevoie de autostrazi sa plece de la Covasna cu elicopterul dupa Anul Nou. Sublim! Si mai sunt unii care zic ca e un Presedinte "cu viziune". Din pacate cred ca "viziunile" domniei sale sunt doar cu Elena Udrea ...
    • +8 (14 voturi)    
      !!! (Joi, 3 ianuarie 2013, 13:14)

      cristiian [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Opinii de genul asta sunt foarte multe pe Antena 3!
      Cred ca ai gresit platforma.
      • -7 (11 voturi)    
        ??? (Joi, 3 ianuarie 2013, 13:58)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui cristiian

        De unde stii? Te uiti frecvent la Antena 3?
    • +7 (9 voturi)    
      nu ti-ar fi rusine... (Joi, 3 ianuarie 2013, 16:27)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      asculta mesajele de multumire ale liderilor uslasi si vezi cyui se adreseaza, cei care nu au votat cu ei sau nu au ioesit la vot nici nu exista...
      si in toate promisiunile electorale se promit ajutoare sociale, pensii, salarii la bugetari marite, locuri de munca la stat... al cui premier este ponta, usl-asule?
  • +6 (10 voturi)    
    Nu va pripiti sa cantati prohodul guvernarii USL (Joi, 3 ianuarie 2013, 12:52)

    Nenea Iancu [utilizator]

    atata timp cat ruptura nu se va largi evident la varf, intre Antonescu&Voiculescu si capii pesedisti. In conditiile in care viata romanilor nu se va imbunatati in urmatorii ani cu ritmul cu care fusesem obisnuiti pana in criza, fiindca personal nu vad de unde, vuvuzelele useliste vor continua a sparge borcanele in capul lui Basescu si a justitiei si procuraturii aservite politic si in spatele grelei mosteniri PDListe (datoriile facute, contractele incheiate, legi prost facute). Ca romanii pot fi usor prostiti, am vazut ce usor este si nu vad de ce si pe viitor ar fi altfel.
    • 0 (2 voturi)    
      . (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:38)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Nenea Iancu

      La care romani te referi cand spui ca pot fi usor pacaliti? la cei sub 25% care au votat USL? Pai din astia majoritatea sunt fosti nomenclaturisti si fosti profitori ai regimului comunist, doar restul pana la 24% sunt cei prostiti, eu zic ca totusi nu mai sunt asa de multi ca inainte ...
      Problema a fost ca peste trei sferturi din votanti, adica cei care nu au votat USL-ul, nu au avut o alternativa reala la coruptie ca sa aibe motivatie sa iasa la vot.
  • -4 (10 voturi)    
    Ciudat... (Joi, 3 ianuarie 2013, 13:32)

    taticutu [utilizator]

    Stiti care este ironia multor comentarii antiprogram USL ? Toti adversarii USL doresc ca acest program sa nu se realizeze,in loc sa ne inchinam la cel de sus ca sa se faca ceva,pentru ca TOTI vom fi beneficiarii eventualului progres,chiar daca suntem sau nu cu USL-eul, si aici ma refer la autostrazi, la mediu, la investitii in general,la somaj,la salarii,la pensii,la agricultura,la energie,etc....
    Lupta politica trebuie sa existe obligatoriu,insa nu pe principiul demolarii.
    Ar fi bine ca orice guvern care vine la putere sa recunoasca ce a facut bine cel anterior,sa nu inceapa totul de la zero,ca si cum cei anteriori ar fi fost total nepriceputi,ci sa continue prioritatile programate,care daca le vedeti,sunt cuprinse in toate programele politice ale tuturor partidelor,in special parlamentare...
    • -7 (13 voturi)    
      Esti naiv... (Joi, 3 ianuarie 2013, 14:28)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      ...tu nu ai inteles cum gandeste un basist / portocaliu convins. Daca cota lui de impozitare ramane 16%, dar scade cea a unui amarat cu 700-800 de Ron/luna el o sa moara de nervi din aceasta cauza (chiar daca nu are nici un impact semnificativ negativ asupra bugetului pe termen scurt). Basistii functioneaza pe sistemul "sa moara capra vecinului sa raman singurul cu capra din sat". Eu nu mi-am dorit ca programul PDL-ului sa esueze in 2008 cand au castigat alegerile. Nici sa fie criza. Ei au fost tare fericiti cu scaderi de salarii si pensii. Argumentul lor fiind ca e mai bine decat sa creasca taxele si impozitele. Apoi a crescut TVA-ul ... si tot asa.
      • +7 (7 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 3 ianuarie 2013, 16:32)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        este naiv daca crede ca usl are un program de guvernare, in afara de salarii bugetari, ajutoare sociale si pensii marite si speciale, nu au nimic...cat despre investitii, de 7-8 luni tot taie bani de la investitii fara sa se intrebe nimeni cati oameni au ramas fara munca, cu ce-si intreni familiile, cu ce platesc ratele la banca, ok, exagerez, nu este treaba guvernului sau a antenelor, ca doar nu sunt bugetari...
    • +1 (1 vot)    
      programul (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:54)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      stimabile programul de guvernare nu este realist, nu mai fi naiv
  • +13 (13 voturi)    
    speranta si crez (Joi, 3 ianuarie 2013, 14:15)

    iudi [utilizator]

    Prin vorbe a exprimat o dorint iar prin expresia figurii /suras, a exprimat un crez. Mie personal mi-a placut. Presedintele e un tip carismatic, pontos si spiritual.
  • +8 (10 voturi)    
    I know what you did last summer (Joi, 3 ianuarie 2013, 14:21)

    Trojan.H [utilizator]

    Orice ar face si orice ar spune, stim bine care-i treaba cu Grupul Infractional Organizat.
    • +3 (3 voturi)    
      . (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:43)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Asa este! Nu trebuie sa uitam pentru ca a uita inseamna a ierta.
      Cel mai pervers lucru pe care l-a invatat Ponta de la Iliescu este zambetul politicos, o masca perfecta ce ascunde ferocitatea si lipsa de scrupule din actiunile sale.
  • +6 (6 voturi)    
    Nu asta este problema. (Joi, 3 ianuarie 2013, 15:22)

    Consonant [utilizator]

    Problemele economice ale Romaniei sunt dificile si, probabil, vor fi si mai dificile cu o conducere de smecherasi si hoti. Tapalaga ar trebui sa inteleaga insa ca problema mare este agenda ascunsa pe care o are USL cu privire la institutiile statului de drept pe care vrea sa le schimbe, in asa fel incat sa instaureze domnia hotiei nepedepsite, a incompetentei cu diplome, si a unei populatii la limita de jos a sanatatii. Fara a avea componentele fundamentale ale unui stat functionand in parametrii optimi, Romania se poate schimba in ceva mai rau decat este acum. Prin loviturile date institutiilor se naruie fundamentul unei tari. Din pacate, este plina istoria de popoare care s-au sinucis.
  • +6 (6 voturi)    
    Din pacate nici antenele nu dorm! (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:24)

    gazania [utilizator]

    Cineva , la intrebarea mea , de ce Ponta nu micsoreaza tva, mi-a spus candid , ca nu ii lasa TB. Si tare mi-e ca propaganda A3 asta va face. Orice nereusita a guvernului , va fi prelucrata si servita poporului usl , care parca e hipnotizat , altfel nu-mi explic lipsa oricarui argument rational.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version