Un judecator saudit vrea sa instituie paralizia ca pedeapsa pentru un vinovat

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 19 august 2010, 20:33 Actualitate | Internaţional


Un judecator din Arabia Saudita a intrebat cateva spitale din tara daca pot sa provoace leziuni ale maduvei spinarii la un barbat gasit vinovat ca a atacat o alta persoana cu un topor si i-a provocat paralizia, au relatat ziare locale, citate de AP. Potrivit informatiilor, Abdul-Aziz al-Mutairi (22 de ani), care a fost paralizat in urma unei batai primite in urma cu doi ani, i-a cerut judecatorului sa impuna o pedeapsa similara pentru cel care l-a atacat.​

al-Mutairi a declarat ca magistratul trebuie sa pronunte pedeapsa respectand legea islamica. Arabia Saudita respecta strict sharia, iar deseori pedepsele se bazeaza pe vechiul principiu "ochi pentru ochi". Victimele pot cere magistratilor sa impuna pedepse similare pentru atacatorii lor.

Publicatia "Okaz" afirma ca judecatorul Saoud bin Suleiman al-Youssef din provincia Tabuk a intrebat oficialii din cel putin doua spitale daca medicii chirurgi "pot sa faca maduva spinarii nefunctionala".

Atacatorul, care nu a fost identificat de presa saudita, a fost inchis sapte luni.

"Okaz" a citat raspunsul unui spital din Riad - Spitalul Regele Faisal -, care a precizat ca nu poate realiza operatia: "provocarea unei asemenea suferinte nu este posibila", cel mai probabil din motive etice.

Celalalt spital, Regele Khaled din Tabuk, nu a raspuns cererii judecatorului.

Grupurile pentru apararea drepturilor omului afirma ca procesele din Arabia Saudita sunt sub standardele internationale. Ele se desfasoara de obicei in spatele usilor inchise si fara ca acuzatii sa beneficieze de asistenta legala corespunzatoare. Cei condamnati la moarte nu sunt informati despre actiunea juridica impotriva lor si despre sentinta decat in dimineata zilei in care urmeaza sa fie executati.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2576 vizualizari

  • +3 (15 voturi)    
    gfdgf (Joi, 19 august 2010, 21:05)

    Geo [anonim]

    Islamul, inchisoarea sufletului....
    Nu exista distractie in islam, este serios de mortal in toate....
    • -4 (10 voturi)    
      eronat... (Joi, 19 august 2010, 23:09)

      uncle sam [anonim] i-a raspuns lui Geo

      ...depinde ce intelegi prin a te distra. sa te zbengui prin cluburi, sa ti bei mintile,toate sinonime cu destrabalare,depravare etc.astfel de manifestari sunt interzise nu numai in Islam. nicio credinta de pe lumea asta nu a fost coceputa pt. divertisment,e vb de Legea Divina.
      • +2 (6 voturi)    
        Aha ... (Vineri, 20 august 2010, 0:11)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui uncle sam

        Si cum se distreaza musulmanii? Mai omoara o femeie care nu-i redusa mintal ... Mai mai omoara un altul care nu vrea neaparat sa faca ce vor ei ... Mai omoara pe altul caaaa ... uite-asa vor ei ... Eventual mai omoara ...

        Eu stiu ca Dumnezeu ne-a dat liberul arbitru. Cine sunteti voi, mai retarzilor, sa-mi impuneti mie ceva? Nu-ti plac cluburile? Simplu, nu te du, dar NIMENI, cu atat ma mult Dumnezeu, nu-ti da dreptul sa-l arunci in aer si sa omori "necredinciosi"!

        Sau poate voi va distrati dupa modelul mahomed: mai luati vreo 10 neveste (pardon, ca acuma numai patru aveti voie) dar obligatoriu ultima sa aiba maxim 10 ani (9 ani avea cea a "profetului" pedofil) ... Sau furati tot ce apucati de la cine apucati si VA RASPANDITI RELIGIA IN LUMA CU SABIA (MAI NOU CU BOMBA!) ...S mai si scrii Romaneshte!
        • -2 (6 voturi)    
          Aha (Vineri, 20 august 2010, 1:42)

          Ady [anonim] i-a raspuns lui Daniel

          Daca tu numesti cluburi, bodegile din Romania, iti sugerez sa vezi cluburi in Beirut(Liban), in Dubai, Damasc, etc! Chiar si draguta noastra Inna concerteaza destul de des in astfel de cluburi, care sincer dau clasa ca nivel de servire si oportunitati de enjoyment si cluburilor din Ibiza!
          Si vezi ca aberezi rau cu Mohamed si cu prostiile pe care le aberezi! Aisha a devenit sotia lui Mohamed pentru ca era fata prietenului Abu Bakr, si el vroia sa ii dea statut social iar pe vremea aia nu exista adoptia! Se spune clar varsta la care ea s-a logodit prima data, ruperea logodnei, noua logodna cu Mohamed, si casatoria consumata dupa 2 ani! Si inainte sa vorbesti de profestul Mohamed poate te lamuresti de Moise care facea copii cu servitoarea nevestei lui, servitoare care era tot o pustoaica, sau de Solomon care avea harem!
          Faptul ca esti incult, si aiurezi, nu te scuza, si nu-ti motiveaza ineptiile!
          SI legat de aruncatul in aer, vezi ca moda asta au lansato Irgun( parte a Hagana), gruparea fundamentalista evreiasca care a aruncat in aer hotelul King David din Ierusalim la 22 iulie 1946, hotel care reprezenta biroul mandatului britanic in Palestina!
          Aaa si apropo de oameni "nevinovati" poate te documentezi si imi spui si mie cine a aruncat in aer 107 oameni la Deir Yassin la 9 aprilie 1948?
          Daca habar n-aveti, pastrati-va ineptiile si laturile pentru voi, ca averati jenant de mult!
          • 0 (0 voturi)    
            Mici greseli, dar mare ingamfare (Vineri, 20 august 2010, 22:49)

            WolfyTM [anonim] i-a raspuns lui Ady

            sunt de acord cu tine, exceptand ca nu IRGUN au fost cei care au inventat aruncatul in aer.

            - 5 Februarie 1831 - In timpul revolutiei Belgiene, Locotenentul olandez Jan van Speyk si-a aruncat corabia in aer cu zeci de belgieni la bord, ca sa evite coborarea drapelului olandez de pe catarg.

            - 18 aprilie 1868, Soldatul prusac Karl Klinke a facut o gaura prin explozie in zidul fortificatiilor suedeze, sacrificandu-si viata

            - 13 martie 1881. Tarul Alexandru al II-lea al Rusiei a fost asasinat de membrii organizatiei Narodnaya Volya intr-un atac cu bomba.

            -9 decembrie 1893. Auguste Vaillant, anarhist francez a aruncat o bomba in Camera Deputatilor.

            Si mai sunt multe! Doar ca, evident, pe de-o parte ingamfarea de-a stii totul pe de alta parte lipsa te de cunostinte te fac sa uiti de toate celelalte organizatii teroriste fondate mai devreme decat Irgun.

            1878 - Narodnaya Volya (Rusia)
            1887 - Partdul Revolutionar Hunciakian (Armenia, Imperiul Otoman)
            1890 - Dashnaktsuthium, (Armenia, Imperiul Otoman)
            1893 - IMRO (Macedonia)
            1913 - IRA (Irlanda)
            1920 - Hagannah (Israel, Palestina)
            1928 - Al-Ikhwān (Muslim Brotherhood, Egipt)
            1929 - Irgun (Israel, Palestina)
            1940 - Lehi (Israel, Palestina)
            etc.etc.etc

            Ce intr-adevar putem spune despre Irgun, este ca au fost prima organizatie terorista despre care este documentat ca a atacat tinte civile.

            Asta asa, ca tot o dadeai inainte despre ceilalti ca ar debita ineptii :P
        • 0 (0 voturi)    
          Ahahahahaha!!!:))))) (Vineri, 20 august 2010, 19:12)

          Ady [anonim] i-a raspuns lui Daniel

          Daca tu numesti cluburi, bodegile din Romania, iti sugerez sa vezi cluburi in Beirut(Liban), in Dubai, Damasc, etc! Chiar si draguta noastra Inna concerteaza destul de des in astfel de cluburi, care sincer dau clasa ca nivel de servire si oportunitati de enjoyment si cluburilor din Ibiza!
          Si vezi ca aberezi rau cu Mohamed si cu prostiile pe care le aberezi! Aisha a devenit sotia lui Mohamed pentru ca era fata prietenului Abu Bakr, si el vroia sa ii dea statut social iar pe vremea aia nu exista adoptia! Se spune clar varsta la care ea s-a logodit prima data, ruperea logodnei, noua logodna cu Mohamed, si casatoria consumata dupa 2 ani! Si inainte sa vorbesti de profestul Mohamed poate te lamuresti de Moise care facea copii cu servitoarea nevestei lui, servitoare care era tot o pustoaica, sau de Solomon care avea harem!
          Faptul ca esti incult, si aiurezi, nu te scuza, si nu-ti motiveaza ineptiile!
          SI legat de aruncatul in aer, vezi ca moda asta au lansato Irgun( parte a Hagana), gruparea fundamentalista evreiasca care a aruncat in aer hotelul King David din Ierusalim la 22 iulie 1946, hotel care reprezenta biroul mandatului britanic in Palestina!
          Aaa si apropo de oameni "nevinovati" poate te documentezi si imi spui si mie cine a aruncat in aer 107 oameni la Deir Yassin la 9 aprilie 1948?
          Daca habar n-aveti, pastrati-va ineptiile si laturile pentru voi, ca averati jenant de mult!
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Vineri, 20 august 2010, 18:34)

      srfer [anonim] i-a raspuns lui Geo

      da, am observat si io, nu poate omu sa se distreze si el sa bage un topor in spatele cuiva si sa il lase paralizat ca hop si tampitii astia de islamisti, gata vor sa il pedepseasca.

      mai mai, nu e distractiv deloc!
  • +5 (15 voturi)    
    Omenirea (Joi, 19 august 2010, 21:27)

    Vizitiul [utilizator]

    Omenirea inca contine astfel de populatii. De mentionat si faptul ca dupa calendarul islamic, anul curent este 1431.

    Trageti singuri concluzii.
    • +2 (4 voturi)    
      Ce-i cu voi? (Joi, 19 august 2010, 22:36)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Ma refer la minusaci. Se poate sa si comentati? Sunt curios sa inteleg si punctul dvs. de vedere, va rog, raspundeti.
      • +1 (5 voturi)    
        eu nu ti-am dat minus dar... (Joi, 19 august 2010, 22:50)

        xan [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

        Gandeste-te ca te-a batut unul cu toporul, si ai sansa sa iti ceri dreptatea la tribunal. Preferi un sistem in care judecatorul iti aproba cererea, sau unul in care agresorul va primi 4 ani cu suspendare, poate 1 jumate pentru buna purtare?

        Si cu 1431 ce ai vrut sa zici? Stiai ca pe vremea lui Stefan cel Mare se socotea vremea 7700 si ceva de la facerea lumii? Ce concluzie ar fi tras Stefan despre tine sa afle in ce an curent te numeri tu?
        • +2 (6 voturi)    
          Multumesc (Joi, 19 august 2010, 23:23)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui xan

          Apreciez raspunsul dvs.

          Tin totusi sa argumentez ca de multe ori, persoane nevinovate sunt condamnate si dupa ani buni, prin prisma unor noi dovezi, acestea fiind eliberate. Ce facem, cum il deparalizam pe om?

          Cat despre an, informatie adevarata, sugeram o paralela cu intamplarile lumii "civilizate" in anii 1400 :) Ia vedeti, reusiti sa gasiti similaritati?
          • -1 (7 voturi)    
            Legat de "anul" 1400!!!! (Vineri, 20 august 2010, 1:55)

            Ady [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

            Pai draguta la 1400 civilizatia Islamica era la ani lumina in fata celei crestine, Spania era Al Andalus si implinea aproape 800 de ani de cucerire a maurilor, cucerire care sta la baza formarii poporului si a culturii Spaniei de azi!
            Si in caz ca habar n-ai, Evul Mediu Intunecat va pierde teren in Europa dupa cucerirea de catre Alfonso VI a orasului Toledo, unde crestinii descopera cartile scrise in araba din Biblioteca din Toledo, carti de filozofie, matematica, astrologie, medicina, chimie, pe care le iau la puricat si calugarii din Europa, dintre care si Toma D'Aquino care scrie Summa Theologica, opera inspirata din traducerile facute de arabi despre Filozofiile lui Aristotel! Vezi tu, cunoscatorule, faptul ca acesti calugari au pus mana pe cartile din biblioteca asta musulmana, avea sa duca in timp la Renasterea Europeana! Din Intamplare ai auzit de Ibn Rushd alias Avarroes? Nu cred, asa ca lasa-ne cu idei preconcepute si afirmatii ironice de mahala!
            • +2 (2 voturi)    
              Parca-mi suna cunoscut (Vineri, 20 august 2010, 9:58)

              Mihai [anonim] i-a raspuns lui Ady

              Ori a fost poet ori cel care a inventat mare parte din instrumentele medicale.

              Oricum, daca te uiti in timp, civilizatia araba a suferit la un moment dat o stagnare. Urmata parca de o degradare (ultimii 300 de ani probabil). La fel cum au suferit si alte civilizatii/imperii (greaca, romana, chineza, persana, imp otoman, etc)
          • 0 (0 voturi)    
            legat de anii 1400 (Vineri, 20 august 2010, 19:13)

            Ady [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

            Pai draguta la 1400 civilizatia Islamica era la ani lumina in fata celei crestine, Spania era Al Andalus si implinea aproape 800 de ani de cucerire a maurilor, cucerire care sta la baza formarii poporului si a culturii Spaniei de azi!
            Si in caz ca habar n-ai, Evul Mediu Intunecat va pierde teren in Europa dupa cucerirea de catre Alfonso VI a orasului Toledo, unde crestinii descopera cartile scrise in araba din Biblioteca din Toledo, carti de filozofie, matematica, astrologie, medicina, chimie, pe care le iau la puricat si calugarii din Europa, dintre care si Toma D'Aquino care scrie Summa Theologica, opera inspirata din traducerile facute de arabi despre Filozofiile lui Aristotel! Vezi tu, cunoscatorule, faptul ca acesti calugari au pus mana pe cartile din biblioteca asta musulmana, avea sa duca in timp la Renasterea Europeana! Din Intamplare ai auzit de Ibn Rushd alias Avarroes? Nu cred, asa ca lasa-ne cu idei preconcepute si afirmatii ironice de mahala!
        • +1 (7 voturi)    
          preferinta mea (Joi, 19 august 2010, 23:25)

          cet23 [anonim] i-a raspuns lui xan

          Eu prefer un sistem in care daca m-a batut unul si am ramas paralizat sa primeasca minim 15 de ani fara posibilitatea eliberarii conditionate.
          Acela care a facut fapta asta, poate fi un pericol pentru societate si paralizat fiind, dar in liberatate. Iar in spatele gratiilor nu mai e nevoie sa-l mutilezi, ca oricum nu va mai putea face rau societatii.
          Cat despre acel judecator, mutilat este el: mutilat la creier daca s-a gandit la asa ceva! Chiar intr-un sistem juridic bazat pe sharia.
    • 0 (6 voturi)    
      supraomenirea (Joi, 19 august 2010, 23:17)

      uncle sam [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      si daca anul meu curent este 3000,concluzia este ca treb sa ma consider mai civilizat decat tine,omul anului 2010 care esti...
      • +2 (4 voturi)    
        Multumesc :) (Joi, 19 august 2010, 23:33)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui uncle sam

        Sugestia mea contine ceva mai multa esenta decat simpla matematica :) Vedeti raspunsul meu de mai sus.
        • 0 (4 voturi)    
          sugestia generala... (Vineri, 20 august 2010, 0:17)

          uncle sam [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

          ...ar trebui sa fie ca este loc pentru toata lumea pe pamantul asta si ca fiecare societate in parte face eforturi pt eliminarea infractionalitii de orice fel.Nu sa strangem ura fara rost ca suntem mai buni decat ceilalti, cand oamenii nu s au mai suportat unii pe ceilalti au aparut dezastrele de tipul razboaielor mondiale
    • -2 (8 voturi)    
      Pai incultule! (Joi, 19 august 2010, 23:32)

      Ady [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      E normal ca la ei sa fie anul 1431 la musulmani pentru ca la ei calendarul incepe cu intrarea profetului in Medina la anul 622 care pentru ei este anul 1, asa cum si crestinii ca tine draguta, sunt in anul 2010 de la Iisus, aka era noastra! Normal era sa fie anul 150 de milioane sau cat o fi de la Bing Bang, asa ca afirmatia ta e puerila si tipica de om prost!
      • +1 (5 voturi)    
        Bravo (Joi, 19 august 2010, 23:47)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Ady

        Mai incercati. Chiar cu mai multe insulte, imi plac culorile :)
        • -3 (5 voturi)    
          Regret c-ai inteles ca e insulta!!! (Vineri, 20 august 2010, 1:31)

          Ady [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

          Regret c-ai inteles ca e insulta pentru ca nu e!!!!
          E doar o constatare!
        • 0 (0 voturi)    
          "Populatia" asta a ta inseamna 1 miliard jumatate (Vineri, 20 august 2010, 19:14)

          Ady [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

          "Populatia" asta a ta inseamna 1 miliard jumatate draguta!
    • -2 (4 voturi)    
      "Populatia" asta a ta inseamna 1 miliard jumatate! (Joi, 19 august 2010, 23:37)

      ed [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      "Populatia" asta a ta inseamna 1 miliard jumatate draguta!
  • 0 (2 voturi)    
    Legea talionului (Joi, 19 august 2010, 22:24)

    HESS [utilizator]

    Ochi pt ochi ,dinte pt dinte.
  • +2 (6 voturi)    
    bravo (Joi, 19 august 2010, 22:52)

    cet23 [anonim]

    Bravo! Felicitari! Bingo!
    Daca cumva aceasta hotarare s-ar aplica - desi mira-m-as! - sa-mi explice si mie cineva care ar fi diferenta intre medicii obligati sa faca "interventia chirurgicala" si medicii nazisti care faceau expereinte pe evrei in lagarele naziste?
    Sigur, as putea sa extind putin intrebarea si sa va rog sa-mi explicati care e diferenta intre fascism si latura extrema a islamismului de azi, dar aici intram deja in alte subiecte... Poate singura diferenta fundamentala e ca nazistii voriau sa-i omoare pe evreii si tiganii din Europa (vreo 10 milioane de oameni in total), pe cand acei extremisti islamici viseaza sa-i omoare pe toti non-musulmanii, adica vrei 5 miliarde de oameni.
    N-am nimic cu religia musulmana, macar de dragul musulmanilor romani din Dobrogea, dar latura extremista a acestei religii e absolut sinistra!
    Poate se dezvolta o noua ramura a medicinii care sa se ocupe cu mutilarea oamenilor!
    • -2 (4 voturi)    
      scenariu s.f. marca bolywood (Joi, 19 august 2010, 23:23)

      uncle sam [anonim] i-a raspuns lui cet23

      ai o imaginatie de invidiat :))).....
    • +3 (3 voturi)    
      Ramuri cu sau fara frunze! (Joi, 19 august 2010, 23:35)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      Ce ironic! Ma refer la dezvoltarea unei ramuri a medicinii care sa se ocupe cu mutilarea oamenilor.

      Eu care credeam ca ramura asta este in plina dezvoltare chiar aici in România! Sunt dezamagit, nici la asta nu suntem pe primul loc :(
    • -3 (7 voturi)    
      Apropos de medicina! (Joi, 19 august 2010, 23:36)

      Ady [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Vezi ca daca nu erau musulmanii nu era medicina la nivelul de azi, asa ca m-ai subtire! Asta ca sa nu-ti amintesc cine a creat SMURD-ul din Romania, si isi face treaba bine, fara spagi si sprit in nas! Vorbiti si voi ca amatorii, n-aveti 3 notiuni elementare despre Islam, stiti doar valul si teroristii! Daca mergeti vreodata in Liban sa zicem, o sa va pice fetele ce moderni sunt oamenii, la fel in majoritatea tarilor mari predominant musulmane!
      Dar ce pretentii pot sa am de la niste oameni care pun botul la o imagine creata inca de la 1096! Ce a fost la 1096? Puneti mana pe carti si aflati!
    • 0 (0 voturi)    
      extremistii lor nu-s ca ai nostri :) (Vineri, 20 august 2010, 9:46)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Sunt sigur ca ai fi preferat oricand sa te arda inchizitia pe rug pentru vrajitorie sau mai stiu eu ce in urma unui proces absolut corect conform cu toate normele vremii :) Ca doar asa este crestinesc si crestinii nu sunt ca musulmanii! :D
  • +2 (4 voturi)    
    Sharia în măduva spinării... (Vineri, 20 august 2010, 0:29)

    Dr. Mengele [anonim]

    Domnul judecător Al-Sharia ar putea rezolva tema rapid cu ajutorul unui neurochirug sau al unui neurolog dar de fapt ar avea şi mai mare nevoie de un psihiatru. Mai sunt unii cretini care vor să-i integreze şi pe ăştia...
  • +2 (2 voturi)    
    juramantul lui Hipocrate (Vineri, 20 august 2010, 1:30)

    Andrei [anonim]

    Nu as putea sa fac asa ceva, oricat de ''corect'' ar parea. Medicii au o anumita conduita, respecta niste principii, nu pot sa faca un rau intentionat. Eventual, judecatorul ar fi putut cere unui centru de cercetare sa incerce sa gaseasca solutii pt a-i vindeca omului paralizia, in niciun caz sa o provoace si altuia. Trebuie sa stiti ca medicii, chiar si intr-un razboi, trebuie sa-i trateze atat pe ai lor cat si pe inamici. Medicii sunt mult mai presus de lucrurile astea.
    • -2 (4 voturi)    
      Da sigur! Vezi sa nu! (Vineri, 20 august 2010, 1:44)

      Eugene [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Auzi da de medicii care aplica substantele la executiile din SUA ai auzit? Aia n-au facut juramantul lui Hipocrate?:))))
    • 0 (0 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 21 august 2010, 13:00)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      In sfarsit cineva care intelege esenta problemei.
  • +1 (3 voturi)    
    Oare este de folos asemenea pedeapsa? (Vineri, 20 august 2010, 8:45)

    BEDE [anonim]

    Pai, daca este ca agresorul sa fie pedepsit prin paralizie, atunci problema este ca el va fi sa ramana in viata un numar de ani. Si atunci va fi sa aiba cineva grija de el. Cine? Inseamna ca pt fapt alui sa sufere sotia sau sotul sau copiii lui, care trebuie apoi sa-l ingrijeasca atatia ani cat va trai... Asta in ideea ca statul nu ii va da nici un fel de ajutor, pt ca, pe de alta parte, ar fi si culmea sa ii dea ajutor.
    Mai simplu si mai economic ar fi pur si simplu pedeapsa cu moartea. Aplicata in mod expeditiv (adica nu tinut omul "on death row" un numar de ani de zile si cu N apeluri in njudecata, ca in USA) ar costa mult mai putin decat inchisoare pe cativa ani. Sigur insa ca nu sunt de acord nici cu metodele din China, unde se da condamnarea la moarte pt o delapidare de cateva zeci de mii de dolari.
    Ceea ce s-a vazut ca regula general in penitenciare este ca in peste 90% nu are loc o reabilitare a celor inchisi, ci, odata iesiti din inchisoare, ei comit alte delicte. Nu ati vazut cazul extrem in care chiar in ziua cand a iesit din inchisoare, omul a furat o masina si a facut ravagii prin oras?
  • +2 (2 voturi)    
    Pedepse petnru politicieni (Vineri, 20 august 2010, 11:07)

    catalin [anonim]

    Daca ar fi si la noi pedepse similare petnru cei ce fura din banii publici, romania era iesita de mult din criza si politicienii se gandeau de 10 ori inainte de a fura ceva


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by