VIDEO UPDATE Alerta de gripa porcina si in Australia si Noua Zeelanda, alaturi de Elvetia si Franta. Gripa a fost confirmata in Spania si Marea Britanie. Numarul  deceselor suspecte creste la 152

de Departamentul Stiri     HotNews.ro
Marţi, 28 aprilie 2009, 10:38 Actualitate | Internaţional


Harta gripei porcine
Foto: Google.com
Numarul persoanelor infectate cu virusul gripei porcine in Europa a ajuns la trei, dupa ce Marea Britanie a confimat si ea, luni seara, existenta a doua cazuri. In cursul aceleiasi zile, Spania a anuntat primul caz de gripa porcina pe batranul continent.

"S-a confirmat faptul ca testele de gripa porcina la care a fost supus un pacient in Almensa (sud-estul Spaniei) sunt pozitive", a declarat ministrul Trinidad Jimenez, in cadrul unei conferinte de presa.

Acesta este primul caz de gripa porcina din Europa, in conditiile in care numarul persoanelor suspecte a crescut continuu in Spania, ajungand la aproape 20 in prezent.

Victima este un barbat in varsta de 23 de ani, care a revenit in tara in data de 22 aprilie, dupa ce efectuase o calatorie in Mexic. El fusese spitalizat sambata.

Update 10: Columbia a declarat "stare de dezastru national" din cauza gripei.

Update 9: Organizatia Mondiala a Sanatatii a decis, marti dimineata, sa ridice de la 3 la 4, pe o scara de 6, nivelul de alerta din cauza gripei porcine, ceea ce inseamna "o crestere semnificativa" a riscului unei pandemii.

SUA in alerta




Update 8 (ora 7:30): Mexicul anunta ca numarul "probabil" inca provizoriu al epidemiei de gripa porcina din aceasta tara a crescut de la 149 la 152 de morti.

Britanicii, sfatuiti sa nu mearga in Mexic




Update 7 (ora 7:15) : Belgia anunta ca testele au iesit negative pentru toti cei sase suspecti de gripa porcina, trei adulti si trei copii, care s-au intors din zone contaminate.

Update 6, marti dimineata, ora 6:00: Autoritatile sanitare australiene au anuntat ca examineaza 40 posibile cazuri de gripa porcina. Potrivit ministrului Sanatatii, rezultatele testelor vor fi cunoscute in cateva zile. Intre cei suspecatati de aceasta boala sunt si copii.

Si Noua Zeelanda anuntase luni noaptea, 56 de posibili bolnavi intre cei care s-au intors recent din Mexic si SUA. Intre suspecti sunt noua elevi de liceu si un profesor intorsi dintr-o calatorie in Mexic si care ar putea fi purtatori ai unui virus gripal de tip A, familie careia ii apartine si gripa porcina.

Update 5 (ora 23.40): Organizatia Mondiala a Sanatatii a schimbat gradul de alerta de la 3 la 4 ceea ce inseamana un risc ridicat de pandemie conform Reuters.

Update 4 (21,43): Sase presupuse cazuri de gripa porcina sunt investigate luni seara in Belgia, anunta AFP. Patru dintre cei sase suspecti au revenit din Mexic, una din SUA si cealalata din Argentina.

UPDATE 3 (20,25): Marea Britanie confirma si ea doua cazuri de gripa porcina

Este vorba de doua persoane spitalizate duminica seara in Scotia, dupa ce au prezentat simptome de gripa la revenirea din Mexic.

Ministerul scotian al Sanatatii a confirmat luni ca cele doua persoane sunt infectate cu virusul gripei porcine.

In Mexic a fost declansata starea de alerta din cauza gripei porcine
In Mexic a fost declansata starea
de alerta din cauza gripei porcine
Foto: Associated Press
Update 2 (17,10): Patru persoane suspectate ca ar fi infectate cu gripa porcina sunt investigate in Franta, a anuntat luni Francoise Weber, directoarea Institutului de supraveghere sanitara.

Cei patru au calatorit recent in Mexic sau in sudul Statelor Unite si locuiesc in Nantes (vest), Pau (sud-vest), Lyon (centru-est) si Poitiers (centru-vest), a precizat ea.

Ministerul Santatii a anuntat, tot luni, ca sase cazuri prezumtive de gripa porcina s-au dovedit a fi alarme false, fiind vorba doar de banale gripe, fara nicio legatura cu epidemia care a izbucnit in Mexic.

Update 1 (ora 14: 38): Cinci elvetieni care s-au intors din Mexic sunt suspectati ca ar fi contaminati cu virusul, informeaza AFP.

Tot in cursul zilei de luni, o italianca intoarsa din SUA a fost internata la Venetia, fiind suspecta de gripa porcina, transmite Corriere della Sera, dar testele efectuate de medici s-au dovedit negative.

Vezi harta cazurilor suspecte si confirmate de gripa porcina (sursa - Google Maps)


View H1N1 Swine Flu in a larger map






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15245 vizualizari

  • -5 (25 voturi)    
    Incepe dansul (Luni, 27 aprilie 2009, 13:52)

    Dorel [anonim]

    Probabil ca primele victime vor fi printr imigranti! Ca sa testeze virusul. Acum sa te tii fuga inspre Romanica. Numai ca aici ii asteapta virusul deja ajuns!! Insa pe dobitontii din guvern nu ii intereseaza! Ei cred ca sunt imuni. Incepe reducerea masiva a populatiunii!
    Naspa!
    • -4 (24 voturi)    
      Bolnavior (Luni, 27 aprilie 2009, 14:05)

      Cosminica [anonim] i-a raspuns lui Dorel

      Esti bolnavior de TEORIA CONSPIRATIEI cumva ?
      • +3 (27 voturi)    
        Cosminica... (Luni, 27 aprilie 2009, 14:22)

        Vorbe goale [anonim] i-a raspuns lui Cosminica

        ... da care e problema cu teoria conspiratiei? Nu e voie? Unul crede in teoria evolutiei, altul crede in comunism, unul crede in zen, unul crede in holocaust, altul e negationist, unul crede in Dan Brown, altul crede in democratie. Te pomenesti ca tu esti bolnavior de democratie... Pai nu poate crede fiecare ce vrea? Sau vrei sa credem toti ca tine?
        • +1 (5 voturi)    
          CORECT ! Eu de pilda cred in FLUTUR !!! (Marţi, 28 aprilie 2009, 8:36)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Vorbe goale

          ...Si nu numai pentru ca ne-a adus
          de la Jersusalim
          LUMINA pe care intr-o vreme
          o primeam de la Rasarit !
          *
          Imi amitesc insa cu placere
          hotararea cu care a lichidat omul acesta păsăretul Romaniei...
          ...de la vrabie la barză...
          ...de la bibilica la strutii din crescatorii....
          ....umbla vorba ca , preventiv, a incinerat
          si un Archaeopterix impaiat de la Muzeul Antipa.
          *
          Si un lucru este cert,
          prin actiunile lui barbatesti
          Flutur a stopat bau-baul gripei aviare,
          pe care acum,
          in lipsa de fantezie şi de OTV SEISMIC,
          vesticii au readus-o
          intr-o noua ambianta, de cocina.
          *
          Sunt rezervat totusi
          in ceea ce priveste aducerea fluturelui
          pe post de ministru al Sanatatii.
          Mergand pe metoda deja verificata
          omul ar fi in stare
          sa-si decimeze partidul prematur...
          *
          Or eu nu vreau sa fiu lipsit de bucuria
          de a-i vedea pe
          PDL isti la toamna,
          in ziua Z+ 1,
          cand , nu-i asa ,
          ne vor marturisi plangand,
          cum au suferit ei sub dictatura cheala.
          • -1 (3 voturi)    
            Felicitari (Marţi, 28 aprilie 2009, 9:54)

            nam [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

            pentru frumoasa poezie. Trist dar adevarat.
    • +4 (20 voturi)    
      Incepe reducerea masiva a ... (Luni, 27 aprilie 2009, 14:09)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui Dorel

      ... IQ-ului.
  • +7 (15 voturi)    
    Ooops (Luni, 27 aprilie 2009, 14:04)

    ady624 [utilizator]

    Urmează să vină Ministerul Sănătății din România să spună că la noi nu sunt probleme. Aș dori pe această cale să adaug un ÎNCĂ la sfârșitul oricărei astfel de declarații. Înțeleptul face vara sanie și iarna căruță?

    Adrian
  • -2 (20 voturi)    
    Nu dormim toti! (Luni, 27 aprilie 2009, 14:06)

    un cetatean filat [anonim]

    Sa va explic cum vine chestia asta; traim o perioada in care globalizarea fortata nu mai are limite...
    Cineva de peste ocean nu mai are unde vinde carne de porc din cauza concurentei; trebuie eliberata piata. Si zic ei: hai sa zicem ca porcii lor sunt bolnavi! Solutia? sa ii decimam cum am facut si cu gainile pana anul trecut! Pentru ca exista o oarecare impotrivire din partea europenilor, sa le spunem ca porcii transmit oamenilor o boala - gripa porcina - care e foarte grava si, nu poate fi oprita ea riscand sa provoace o pandemie. Asadar nimic nou, nu?
    Acum urmeaza partea cea mai dureroasa; guvernele europene, vor aplica drastic masurile de combatere a acestui pericol prin masuri care mai decare mai caraghioase, mergand de la spaklatul pe picioare la intrarea in alta localitate, si terminand cu masacrarea in masa a efectivelor de porcine, care va declansa o criza alimentara profunda...
    Tineti minte lucrurile acestea si moniotorixzati atent masurile intreprinse de guvernele europene! Sa fim destepti si trezi, ca PAMANTUL GEME DE FRAIEIRI!
    Si inca ceva: a observat cineva opana acum ca toate cutremurele se petrec pe luna plina?e vreo legtura cu atrsactia exercitata de luna? Eu cred ca da
    • +1 (7 voturi)    
      ...probabil (Luni, 27 aprilie 2009, 15:52)

      tzuptzup [anonim] i-a raspuns lui un cetatean filat

      Tin minte perfect ca in 2004, cand a fost cutremur, eram in Iasi, era luna plina si avea o culoare ciudata, usor sangerie.
      • +1 (5 voturi)    
        ...! (Luni, 27 aprilie 2009, 22:48)

        ileana [anonim] i-a raspuns lui tzuptzup

        Hei, sunt teorii multe cu luna plina si cutremurele...(s-a invatat ceva si prin scoala.)
        Da'ce are cu gripa porcina? Era luna plina can a stranutat porcu'?
        • +1 (1 vot)    
          tzuptzup a mentionat ca era,totushi la iashi,Ilean (Marţi, 28 aprilie 2009, 7:49)

          Nicolae [anonim] i-a raspuns lui ileana

          Tzuptzup a mentionat ca era,totushi la Iashi,Ileana,cand la prins cutremuru(probabil 'cutremuru porcilor) si ca atare ma astept sa fi \pus(pardon de verb) mana la gura.La Bucuresti,insa, unde nu ezigsta asemenea maniere, s-ar putea raspandi gripa porcina ceva mai rapid.
          Mie mi se rupe - ca baiat evreu,n-am treaba nici cu porci si ma feresc cat pot si de politicieni
    • +9 (9 voturi)    
      treaba cu luna e verificata (Luni, 27 aprilie 2009, 16:23)

      marius [anonim] i-a raspuns lui un cetatean filat

      adica nu are nici o legatura: la cutremurul de sambata luna era in ultimul patrar...
      fazele lunii nu au de-a face cu aproprierea sau departarea de pamant ci cu modul in care este luminata suprafata satelitului natural de catre soare.
  • +8 (10 voturi)    
    ... (Luni, 27 aprilie 2009, 14:10)

    ... [anonim]

    in loc sa publicati numai vesti de' astea, sa bage lumea-n sperieti, mai bine ati publica exact ce-i cu virusul asta, cum se transmite, cum si daca se vindeca, ce masuri profilactice poate lua fiecare etc...maine-poimaine ajunge si in Ro
    • +9 (9 voturi)    
      Cum se transmite (Luni, 27 aprilie 2009, 14:48)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui ...

      Din ce am aflat până acum, este un virus care se poate lua de la porc la porc, de la porc la om (tot aia e) sau de la om la om, pe cale aeriană. În mod curios nu se ia prin carne (probabil că virusul moare la temperaturi relativ mici).

      Mai multe detalii aici (engleză)
      http://www.cdc.gov/swineflu/key_facts.htm

      Adrian
      • +2 (2 voturi)    
        Dar de la om la porc??? (Luni, 27 aprilie 2009, 22:45)

        Amoredivino [utilizator] i-a raspuns lui ady624

        ???
        • +4 (4 voturi)    
          Ambele sensuri (Marţi, 28 aprilie 2009, 0:20)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

          Este un virus care funcționează în ambele sensuri. Se ia:
          1) de la porc la om
          2) de la om la porc
          3) de la om la porci ;)

          Înțelegi tu...

          Adrian
          • 0 (0 voturi)    
            link cu istoria completa a aparitiei gripei (Marţi, 28 aprilie 2009, 10:57)

            sempewre [anonim] i-a raspuns lui ady624

            Cotidianul The Times publica istoria aparitiei gripei in Mexic. Super interesant.

            http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/health/article6182789.ece
  • -2 (6 voturi)    
    Hai mai ... (Luni, 27 aprilie 2009, 14:20)

    S [anonim]

    Dupa criza financiara si cutremure, a ajuns si gripa porcina la Bucuresti. "Domnilor" ziaristi, mai bine mergeti la vandut ziare.
    • -1 (1 vot)    
      coincidenta ciudata (Marţi, 28 aprilie 2009, 10:47)

      sempere [anonim] i-a raspuns lui S

      Barack Obama a vizitat Mexicul pe 16 si 17 aprilie 2009 si la putin timp a aparut gripa.
      Ciudata coincidenta...
  • +3 (5 voturi)    
    cazuri (Luni, 27 aprilie 2009, 14:31)

    x [anonim]

    uite-le si pe harta: http://maps.google.com/maps/ms?hl=en&ie=UTF8&msa=0&msid=106484775090296685271.0004681a37b713f6b5950&ll=47.100045,9.316406&spn=34.792294,79.101563&t=h&z=4
  • +5 (13 voturi)    
    mda... (Luni, 27 aprilie 2009, 14:55)

    MariusCojo [utilizator]

    O fost aviara, amu ii porcina.... ce mai urmeaza? .. canina?... bovina?... de ce pan acuma nu o auzit nici naiba de ele si brusc apar.... mai sa fie ... ce dilema :-?.... probabil suntem prea multi pe Terra si nu mai stiu cum sa reduca din populatie cei care detin adevarata putere in loome...
    • +2 (4 voturi)    
      ! (Luni, 27 aprilie 2009, 22:50)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui MariusCojo

      Ai uitat c-a fost "vaca nebuna"?
      De a mancat tot europeanu'carne de cangur?
      • 0 (2 voturi)    
        Draga Ileana (Marţi, 28 aprilie 2009, 7:53)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui ileana

        trimit aceste randuri din frumosu orash Sydney,ca atare,te rog sa dezminti IMEDIAT acuzatia ref. carne-cangur=gripa porcina..
        Mai ales ca,,,,,,,canguri nici macar nu fac parte din familia porcinelor (da nici vegetale nu sunt)
  • +1 (11 voturi)    
    Petrica (Luni, 27 aprilie 2009, 14:56)

    vaca, porcu si gaina [anonim]

    Baieti, mai rasfirati, mai rasfirati. Voi nu ati auzit cand erati mici povestea cu Petrica si lupul?!?! Dupa vaca nebuna, gaina aviara si porcul gripat credeti ca mai crede cineva OMS cand o sa fie pandemie adevarata, pe bune, nu de asta comerciala??? Eu personal nu ma mai agit cu "pandemia porcina"
  • +1 (3 voturi)    
    e incorect gripa porcina (Luni, 27 aprilie 2009, 15:17)

    belgia [anonim]

    PARIS 27/04 (AFP) = L'expression "grippe porcine" pour qualifier l'épidémie originaire du Mexique n'est pas appropriée dans la mesure où le virus qui la provoque n'a pas été mis en évidence sur des animaux, a déclaré lundi l'Organisation mondiale de la santé animale (OIE).


    "Le virus n'a pas, à ce jour, été isolé sur des animaux. Il n'est donc pas justifié d'appeler cette maladie grippe porcine", estime l'OIE dans un communiqué.


    "Dans le passé, plusieurs épidémies de grippe d'origine animale ont été nommées en fonction de leur origine géographique, par exemple la grippe espagnole (1918-19) ou la grippe asiatique (1957-58), c'est pourquoi il serait logique d'appeler cette maladie "grippe nord-américaine", explique cette organisation internationale dont le siège est à Paris.


    "Il n'y a aucune preuve de transmission du virus par l'alimentation", assure encore l'OIE qui juge inappropriée les restrictions sur le commerce imposées par certains pays, comme la Chine.
    Actuellement, seuls des résultats établissant une circulation de ce virus chez des cochons dans des zones de pays comptant des cas humains justifierait des mesures commerciales sur l'importation de porcs en provenance de ces pays", selon le communiqué.


    "Si ce virus venait à rendre malade des animaux, sa circulation pourrait en être accrue et entraîner une détérioriation de la santé publique au niveau mondial", avertit l'OIE qui appelle à une coopération internationale accrue entre les laboratoires chargés de la surveillance des maladies animales (épizooties).


    L'organisation mondiale appelle enfin les laboratoires à "mettre immédiatement dans le domaine public toute séquence génétique de virus grippal qu'elles obtiendraient".


    Le virus a été identifié comme étant de type A/H1N1 et il touche majoritairement de jeunes adultes en bonne santé, selon l'Organisation mondiale de la santé.
    • +2 (6 voturi)    
      A/H1N1 (Luni, 27 aprilie 2009, 15:31)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui belgia

      Virusul este un virus Influenza de tip A (Influenza = flu = gripă). Denumirea A/H1N1 este denumirea științifică iar Gripa porcină este denumirea populară.
      OMS ar dori să i se spună cum, gripa mexicană?

      Acum, c-o fi așa, că n-o fi așa... am putea contrazice și gripa aviară, nu? Iar boala vacii nebune să fie boala englezului, nu? hi hi hi

      Adrian
    • -2 (2 voturi)    
      Allez les bleus ... !!! (Luni, 27 aprilie 2009, 21:27)

      Bambou [anonim] i-a raspuns lui belgia

      ... Taves Bahtalo Francia !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Google proves swine flu panic is over the top (Luni, 27 aprilie 2009, 17:00)

    beeci [anonim]

    Cititi numai asta, si vedeti ca presa are nevoie de subiecte, nu de alta, dar virusul nu a aparut acum, nu e ceva nou...
    http://www.grahamjones.co.uk/blog/search/google-proves-swine-flu-panic-is-over-the-top.html
  • 0 (4 voturi)    
    ... (Luni, 27 aprilie 2009, 19:24)

    sso [anonim]

    Observ cu cita "corectitudine politica" este tratat subiectul de hienele de presa de la noi.
    Astfel, Mexicul a ajuns sa fie in America de Sud, nici un cuvintel despre sua...
    Mai aveti limba, mai hienelor?
    • +5 (5 voturi)    
      SUA are și ea cazuri (Luni, 27 aprilie 2009, 21:09)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui sso

      Sunt și în SUA cazuri, dar momentan doar în Texas, California, Kentucky și New York.

      Mă uitam la televizor (Antena3) ce măsuri iau românii și m-a pufnit râsul: păi verificăm și dacă au pașaport canadian, american, mexican, spaniol sau englezesc îi întrebăm dacă au fost în apropierea porcilor...

      Am rămas stupefiat, e clar, suntem apărați bine. La mai multe știri vesele.

      Adrian
      • +1 (1 vot)    
        phahahahaha (Luni, 27 aprilie 2009, 21:41)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui ady624

        nu-mi vine sa cred!!
        :))))))))
        in ce tara traim...
      • -2 (2 voturi)    
        harta google (Luni, 27 aprilie 2009, 21:43)

        gigi marga [anonim] i-a raspuns lui ady624

        Kentucky my a$$... doar daca te referi la bourbon si whiskey; altfel se numeste Ohio sau Indiana.

        Harta Google cu toate cazurile suspecte sau confirmate: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&t=p&msa=0&msid=106484775090296685271.0004681a37b713f6b5950&ll=32.639375,-110.390625&spn=15.738151,25.488281&z=5
        • -1 (1 vot)    
          Era la tv azi-dimineață (Marţi, 28 aprilie 2009, 0:22)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui gigi marga

          Nu-ți face griji, au și americanii jurnaliștii lor. Azi dimineață pe Fox am văzut...

          Adrian
          USA
        • +1 (1 vot)    
          eh (Marţi, 28 aprilie 2009, 0:53)

          Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui gigi marga

          vroia sa zica kansas
          • 0 (0 voturi)    
            Așa așa (Marţi, 28 aprilie 2009, 1:15)

            ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Bobo1

            Mersi, Kansas era...

            Scuze de dezinformare,
            Adrian
  • 0 (4 voturi)    
    Gripa si porcul zburator (Luni, 27 aprilie 2009, 21:40)

    Albu Zahar [utilizator]

    Aha. Si s-au prins ei ca vine de la porci.
    Dupa numai 100 cazuri.

    Astia care orice simptome ai avea spun ca e de la stres sau poate de la alimentatie sau de la incalzirea globala sau ...

    Astia auu gasit ei cauza si au zis ca e nasol?

    Bai mascaricilor, ia spuneti voi cum face porcul ma. Si unde traieste el? Pe gratar?
    • +2 (2 voturi)    
      1700 (Marţi, 28 aprilie 2009, 0:54)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui Albu Zahar

      100 cazuri? 140 morti. Cazuri sunt peste 1700
  • 0 (8 voturi)    
    papusarii din umbra (Luni, 27 aprilie 2009, 22:01)

    gabriela [anonim]

    astia iar fac experiente pe noi: arunca virusi creati tot de ei, apoi, dupa ce moare lume, vin cu antidot dupa ce au testat cu el milioane de oameni; antidotul asta poate avea in stare latenta alta primejdie care , la timpul potrivit, va declansa alta epidemie si tot asa, niste baieti vor castiga bani din vaccinuri subordonand OMS scopurilor lor.
    • 0 (6 voturi)    
      Ai dreptate, papusico! (Marţi, 28 aprilie 2009, 0:16)

      msb [anonim] i-a raspuns lui gabriela

      Gabriela, ai dreptate, papusico! Da' acu ia-ti binisor antidotu' si treci la culcare.
      Ah, astia, papusarii sint aceiasi cu Guvernu' Mondial sau e alta echipa?
  • +6 (8 voturi)    
    Atentie ! Se ia prin email si cautari Google ! (Luni, 27 aprilie 2009, 22:07)

    Virusache [anonim]

    Incetati imediat orice trimitere/primire de email si nu mai cautati nimic pe google, ca virusul asta e naspa : trece din virtual in real si invers !!!

    Cei de la google nu se mai joaca in birourile lor luxoase, ci au plecat toti acasa cu masca pe figura !

    Cercetatorii banuiesc faptul ca virusul loveste cu precadere acolo unde gaseste inteligentza. Daca aveti minte, faceti pe prostii, ca poate nu va vede !

    Norocul nostru ca vin alegerile : cand va vedea virusul cum votam, sigur ne ocoleste !
  • 0 (4 voturi)    
    Va rog sa ne spuneti finalul (Luni, 27 aprilie 2009, 22:18)

    Vlad [anonim]

    povestii cu gripa aviara. Asta, deoarece a "ramas in aer". Cred ca ar trebui sa-l stim deoarece porcul este mult mai mare decat gaina, pericolul fiind proportional.
  • +1 (3 voturi)    
    6 CAZURI posibile IN DANEMARCA (sunteti in urma!) (Luni, 27 aprilie 2009, 22:51)

    Ovidiu A. [anonim]

    Sunt 6 posibile cazuri in Danemarca.
    Daca sunteti agentie serioasa, verificati stirile altor agentii partenere !
    • -1 (1 vot)    
      nu ma mira (Marţi, 28 aprilie 2009, 8:00)

      Niculaie [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu A.

      nu ma mira ca sunt deja 6 cazuri in danemarka - mai ales ca daneji sunt si mari crescatori de porci cat si deoarece ca la nivelu lor de viata ridicat,isi pot permite
  • -1 (7 voturi)    
    ... (Luni, 27 aprilie 2009, 23:11)

    Maxmind [utilizator]

    de ce am impresia ca asta este un atac biologic?.. mai ales ca prin tarile arabe nu exista porci :)) si deci nici oameni care sa intre in contact cu ei..
    • -1 (3 voturi)    
      Porci există în toată lumea (Marţi, 28 aprilie 2009, 0:24)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Maxmind

      Însă au diferite culori politice.

      he he he.

      Adrian
  • -1 (1 vot)    
    pt toata lumea (Luni, 27 aprilie 2009, 23:30)

    sicrie [anonim]

    copiati linkul in browser

    http://www.disclose.tv/action/viewvideo/7537/FEMA_COFFINS__amp__THEIR_PLAN_TO_KILL_90__OF_THE_USA/
  • 0 (2 voturi)    
    cine? (Marţi, 28 aprilie 2009, 7:43)

    j [anonim]

    Tot ce se intampla sunt actiuni desfasurate cu buna stiinta,hiv/sida,gripa aviara,gripa porcina etc ,sunt realizari de laborator.Dar oare cine se ocupa cu asa ceva?pt.ca eu am o banuiala.
    • 0 (2 voturi)    
      mai (Marţi, 28 aprilie 2009, 9:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui j

      cu gripa aviara si gripa porcina nu stiu cum e cu hiv e cam cum zici tu
      nu e chiar produs in laborator, e adus de prin africa si tstat de americani care l-au scapat (intentionat sau nu). si oficial sa convenit ca hiv vine de la nustiu ce maimute de prin africa...

      oricum gripa porcina cica e un nepot sa zicem asa al virusului gripei spaniole

      acum eu nu cred ca virusii gripei au fost eliberati intentionat (in primul rand nu vad ce ar avea de castigat adica se urmareste globalizarea, ori asta impiedica acest fenomen), in schimb mai mult ca sigur companiile farmaceutice dau baeram cand iese un astfel de virus (mai ales daca ele sunt singurele care au vaccinul aprobat)
  • +2 (2 voturi)    
    Masuri de prevenire. (Marţi, 28 aprilie 2009, 9:11)

    AlinN [anonim]

    Pe langa masurile de bun simt date de ministerul sanatatii, poate ar trebui sa mai dam cateva masuri extreme publicitatii, pentru ca populatia sa fie pregatita psihologic. Ma repet, dar se pare ca inca nu este luat in serios subiectul. Epidemiologii se tem de o pandemie, adica virusul va trece pe la fiecare membru al planetei. Iata cateva masuri in plus pe langa cele clasice (sa va spalati pe maini, sa fiti cuminti, sa nu va uitati la TV pana tarziu, sa aveti unghiile taiate):
    -fiecare cetatean ar trebui sa se vaccineze. In momentul in care esti vaccinat, chiar daca iei gripa, simptomele sunt mai blande.
    -fiecare cetatean ar trebui sa aibe doze de Relenza sau Tamiflu. Mai nou , de la CNN , am inteles ca ar fi aparut deja rezistente si la acestea, dar, oricum, pot face diferenta intre viata si moarte.
    -aici, poate sunt usor lugubru, dar am inteles ca in 1918 au murit undeva la 5% din populatie: asta naste o noua problema : ce facem cu cadavrele? Inchipuiti-va ca brusc Bucuresti-ul ar fi inundat de 100.000morti. Statul are o infrastructura pregatita pentru a debarasa marile orase? Doamne fereste sa nu fie asa. Dar a mai fost. Suntem pregatiti?
    -avem locuri speciale, care sa previna aparitia altor boli, gen gropi comune. Avem centre in care sa fie "depozitati" suspectii de gripa pana isi dau duhul aproape de gropile comune?
    • +1 (1 vot)    
      Hmm (Marţi, 28 aprilie 2009, 11:56)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Sunt de acord ca oamenii ar trebui mai bine informati, DAR:
      - dupa cum scrii pari a fi in SUA
      - massmedia acolo provoaca mai multa panica decat aici (desi exista intr-adevar un risc, nu trebuie sa cadem dintr-o extrema in alta)
      - chestia cu vaccinarea e relativa, depinde cat de apropiata e tuplina N1N1 de cele 3 prezente in vaccine
      - Tamiflu e scump si nu stiu sa se gaseasca prin Ro prea usor, in plus poate da efecte secundare urate, deci luati doar la sfatul medicului
      - Exista ceva substante la care tulpina asta e sensibila, pentru tratamente intensive in cazuri grave, dar sunt doar prin spitale si nici nu stiu cat de bine sunt dotate spitalele noastre
      - Un vaccin pentru N1N1 se asteapta a fi elaborat in 4-6 luni (conform CDC)
      - Nu cred sa se mai repete situatia din 1918, urmatoarele pandemii de gripa au provocat cam 1-2 milioane de morti la nivel global, peste media gripei obisnuite dar totusi nu atat de rau.
  • -2 (2 voturi)    
    cel mai frumos comentariu... (Marţi, 28 aprilie 2009, 9:11)

    luci [anonim]

    si cel mai adevarat, este cel al lui mihai 2...
    cineva intreba despre finalul de la gripa aviara... pai cum sa fie; dupa ce ne-au bagat bine in sperieti, dupa ce-am distrus milioane de pasari (numai la noi), dupa ce am facut dezinfectari cu apa chioara, s-a descoperit, nu?, deci dupa ce s-au consumat si si-au incasat banii cine trebuie, s-a dus....
    va dati seama, nu a mai ramas nici o pasarica cu gripa aviara....
    gripa porcina sper sa fie mai usor de combatut, daca nu cumva or incepe sa zboare si porcii...
    in mod sigur urmeaza gripa cabalina, magareasca (ca tusea magareasca exista), capreasca ... si cine mai stie ce stocuri de medicamente or mai fi si cine mai vrea sa castige ceva din exporturi...
    apropo, cunosc baieti care pe timpul gripei aviare au fost in delta si au consumat cu mare placere carne de pasare..., sunt bine merci, ba ei se lauda ca au devenit imuni la gripa...
  • -2 (2 voturi)    
    fratilor, prima stire, x update-uri ! (Marţi, 28 aprilie 2009, 9:59)

    gonzo [anonim]

    sa ne panicam ! sa ne isterizam ! vine gripa ! vine si cutremurul ! Andreea Esca a racit ! aoleeeeeuuuuu ! sfarsitul lumiiiiiiiii !!! fugiti ! pocniti-va vecinii, depasiti coloana la semafor ! acum e momentul sa va dezlantuiti !
  • -1 (1 vot)    
    O noua isterie (Marţi, 28 aprilie 2009, 10:47)

    Anait [anonim]

    Ce va urma este predictibil: carantina, animale sacrificate, pierderi imense pentru fermele de porci, costuri uriase pentru statul roman, "ajutoare" financiare de la Banca Mondiala, felicitari de la oficialii europeni pentru sarguinta, pentru spinarea incovoiata si pentru ca, plini de zel, probabil vom juca dupa bunul lor plac. Aoleu! Era sa uit firmele care se vor infrupta la greu din banul public pentru serviciile de dezinfectie. Va suna cunoscut?
    • +1 (1 vot)    
      Ce animale (Marţi, 28 aprilie 2009, 11:59)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui Anait

      nu inteleg ce ii tot dau unii cu animalele si cu porcii.

      Mai oameni buni: gripa asta n-are nicio legatura cu gripa aviara. Pacat de nume, ca baga lumea in ceata.

      Gripa aviara = la pasari, cu cateva cazuri de pasare la om
      Gripa porcina = de la om la om (porcii nu mai conteaza)

      E clar acum?
      • 0 (0 voturi)    
        A scapat porcul (Marţi, 28 aprilie 2009, 20:10)

        Albu Zahar [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

        Nu e prea clar, dar sa nu te superi pe noi :-)
  • +1 (1 vot)    
    link cu istoria completa a aparitiei gripei (Marţi, 28 aprilie 2009, 10:58)

    sempere [anonim]

    Cotidianul The Times publica un articol cu istoria completa a aparitiei gripei in Mexic. Super interesant.
    http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/health/article6182789.ece
  • -1 (1 vot)    
    Balada pentru gripa porcina (Marţi, 28 aprilie 2009, 11:12)

    zuzu [anonim]

    Cine oare e de vina
    C-a venit gripa porcina ?
    Oricum, nu veti indura supliciul,
    Daca va e gros...soriciul !
    Virusii s-au speriat
    Vazandu-ne in...kkt !
  • 0 (0 voturi)    
    gripa sau...gripaj??? (Marţi, 28 aprilie 2009, 14:22)

    Aureliu [anonim]

    1. Dupa aplasarea focarelor pe harta,ma intreb,daca nu cumva e un "mic" atac chimic...Populatia tarilor islamice nici nu calatoreste nici nu respira? :P
    2.Daca tipul asta de gripa se transmite prin aerul respirat,care-i rostul recomandarilor M.A.E.,de a se evita deplasarea in Mexic?In Franta sau in Anglia sau in Australia nu-i posibila infestarea?
  • 0 (0 voturi)    
    observ (Miercuri, 29 aprilie 2009, 9:22)

    luci [anonim]

    ca majoritatea comentariilor se vor a fi mai putin panicoase, chiar daca aceasta gripa exista si este asa de periculoasa, dupa cum spun unii...
    in acelasi timp, observ ca cineva este de "serviciu" si le-a dat numai voturi negative...
    unii incearca sa spuna ca nu are leg cu gripa aviara, corect, dar nimeni nu a zis ca are, unii dintre noi am incercat sa ne aducem cu totii aminte de stirile alarmante care circulau atunci, de masurile deosebit de extreme luate cu pasarile domestice, de dezinfectarile cu apa chioara si de faptul ca pasarile calatoare, principala "sursa" de raspandire a virusilor, au circulat in voie...
    pana la urma totul a fost un foc de paie, tanand cont de faptul ca orice gripa, la nivel mondial, face cateva milioane de victime...
    mai frumos este faptul ca masurile pe care trebuie sa le luam, este de rasul curcilor, ca la o gripa obisnuita, oamenii veniti din mexic sau alte zone infestate, fiind supusi unor teste...
    de ce nu se tine cont de persoanele care au fost in avion?
    de ce nu se dezinfecteaza avioanele care vin din zonele respective?
    de ce nu se interzic zborurile in acele directii?
    ca doar este deosebit de periculoasa...
    nu, trebuie sa ne vaccinam si mai ales sa ne facem rost de medicamente deosebit de scumpe, ca de, cineva trebuie sa castige...
    cred ca mai bine ne-am ocupa de criza mondiala, asta face intr-adevar ravagii, cred ca pe langa milioanele de someri sunt si milioane care mor de foame sau de boli netratate din lipsa de bani, etc...
    se incearca acum sa ne abata atentia de la criza cu o alta criza, inventata, asa cum fac de cele mai multe ori guvernantii nostri...
    oare cine si-a facut lectia?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by