Articol actualizat

Conflictul Israel-Palestina Bombardamentele continuă: Momentul în care clădirea care adăpostea sediile unor redacții internaționale se prăbușește / Biden intervine VIDEO

de R.P.     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 mai 2021, 16:51 Actualitate | Internaţional


Cladirea care se prabuseste (screenshot)
Foto: Hotnews
Un bloc turn din Gaza unde se aflau sediile redacțiilor Associated Press și Al Jazeera s-a prăbușit ca urmare atacurilor aeriene lansate de armata israeliană. Clădirea fusese evacuată înainte de lansarea atacului de sâmbătă, proprietarii fiind avertizați din timp, relatează Reuters și BBC.

UPDATE 23.00
Șeful diplomației europene face apel la respectarea dreptului internațional în Orientul Mijlociu

UPDATE 22.33 Israelul, acuzat că s-a folosit de presă pentru a-i păcăli pe liderii Hamas- AP

UPDATE 21.50 La câteva ore distanță de la distrugerea clădirii în care își aveau sediul Associated Press și Al Jazeera, Israelul a bombardat și casa unuia dintre liderii grupării Hamas, Khalil al-Hayeh.

Potrivit armatei israeliene citate de Associated Press, casa lui Al-Hayeh făcea parte din ceea ce Israelul numește ”infrastructua teroristă” folosită de Hamas.

Al-Hayeh este unul dintre liderii politici cu greutate din Gaza, iar atacul asupra reședinței sale reprezintă o nouă escaladare a conflictului, semnalând că principala țintă a Israelului este conducerea politică a Hamas și nu doar comandanții. Încă nu este clar ce s-a întâmplat cu acesta după bombardament.

UPDATE 21.00 Manifestații pro-palestiniene în marile orașe din Europa

UPDATE 20.00 Premierul Israelului, Benjamin Netanyahu, a avut o convorbire telefonică cu președintele SUA, Joe Biden.

Potrivit Reuters, premierul i-a transmis liderului de la Casa Albă că Israelul face tot posibilul pentru ca civilii care nu sunt implicați în grupările Hamas sau alte în organizații să nu aibă de suferit de pe urma ofensivei militare.

Potrivit unei sinteze a convorbirii telefonice dintre cei doi dată publicității de cabinetul Netanyahu, acesta i-ar fi spus lui Biden că ”cei care nu sunt implicați” și care erau în blocul turn lovit de armata israeliană au fost evacuați din timp.

"Premierul Netanyahu i-a mulțumit președintelui pentru sprijinul acordat de SUA dreptului nostru de a ne apăra”.

Și liderul palestinian Mahmud Abbas a transmis că a primit un telefon ”important” din partea președintelui SUA, Joe Biden, transmite Reuters. Este prima convorbire dintre cei doi lideri, de la instalarea lui Biden la Casa Albă.

UPDATE 19.46 Casa Albă a transmis Israelului să garanteze ”siguranța și securitatea jurnaliştilor”, după ce bombardamentele armatei israeliene au doborât o clădire din Gaza unde se aflau sediile redacțiilor Associated Press și Al Jazeera, transmite Reuters.

În blocul turn care s-a prăbușit se mai aflau și alte birouri și apartamente. AP îl citează pe proprietarul clădirii Jawwad Mahdi spunând că i s-a transmis să se asigure că toată lumea este evacuată cu o oră înaintea bombardamentelor.

Armata israeliană nu a comentat.



Sâmbătă atacurile au continuat, iar 13 oameni au murit în bombaradamentele din Fâșia Gaza, potrivit oficialilor palestinieni din domentiul sănătății, bilanțul total al victimelor ridicându-se astfel la 139.



Zece dintre victime, inclusiv opt copii, erau membri ai unei familii extinse a cărei casă a fost distrusă în bombardamente.

Un bărbat de 50 de ani a murit în urma unui atac cu rachetă într-o suburbie din Tel Aviv. Astfel, bilanțul total de partea israeliană ajunge la nouă morți.

Oficialii din Israel au spus că în cursul nopții au fost trase în jur de 200 de rachete dinspre Gaza, în timp ce forțele aeriene israeliene au reușit să lovească o serie de ținte și sedii ale Hamas.

Un trimis special al SUA a ajuns sâmbătă în Tel Aviv cu scopul de a participa la discuții privind detensionarea conflictului. Hady Amr va participa la medieri alături de israelieni, palestinieni și oficiali ONU.











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24848 vizualizari

  • +14 (76 voturi)    
    He he he... (Sâmbătă, 15 mai 2021, 16:54)

    Nyk1 [utilizator]

    Palestinienii s-au săturat de pace și au vrut război. Sper că sunt mulțumiți acum.
    • -9 (49 voturi)    
      Bibi, (Sâmbătă, 15 mai 2021, 18:42)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      vrea razboi, e "servit" de Hamas...
      • +7 (53 voturi)    
        Nu conteaza ce vrea "Bibi" (Sâmbătă, 15 mai 2021, 20:18)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

        Nu el a tras 2.000 de rachete orbeste, spre civili. Hamas nici macar n-a incercat sa loveasca o tinta cu valoare militara, asta e un atac terorist si orice premier al Israelului ar fi facut exact ce face si "Bibi".
        • -4 (16 voturi)    
          Te-ai gandit ca poate (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:42)

          Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          el isi permite sa faca asta, daca nu si-ar fi permis ce ar fi facut?
        • -9 (19 voturi)    
          bibi are alegeri? (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:51)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          are probleme cu justiția?...atunci hai cu peeseedee, jo napot kivanok haamaas...nu că hamașii ar fi mai buni, îs la fel ca bibi și bibi ca ei...păcat că mor oameni nevinovați din cauza unor jigodii
          • 0 (12 voturi)    
            Foaie verde loboda (Duminică, 16 mai 2021, 1:27)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            Foaie verde loboda. Te cracanasi pe trei randuri sa zici fix NIMIC: bine e sa fie bine!
        • -3 (5 voturi)    
          Bibi intensifica la paroxism (Duminică, 16 mai 2021, 17:32)

          Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          genocidul initiat in 1948.
        • 0 (0 voturi)    
          dar stau si ma intreb (Luni, 17 mai 2021, 9:08)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          daca a raspunde cu bombe este lucrul cel mai productiv pe care il aveau la indemana.

          este drept ca acest conflict a fost escaladat 0 este drept ca Bibi a anuntat ca va apela la contramasuri dar in afara de lupta surda de acolo sunt multi alti oameni care sufera si unii dintre ei sunt oamenii lui Bibi.

          oare mai este nevoie de consiliul de securitate ONU? oare mai avem nevoie de responsabil cu afacerile externe la nivel de UE? Am vazut cumva masuri concrete in UE si la nivel mondial de a potoli conflictul acolo??/

          In alta ordine de idei trebuie apreciata precizia loviturilor date de Bibi si prietenii lui - a fost un si un joc mediatic palestinian acolo - cred ca ambii ar trebui sa se opreasca.

          este clar ca cel mai puternic, adica Israelul, isi va lua toate avantajele din aceasta rafuiala inceputa este drept de palestinieni.

          procesul de pace incepe printr-un razboi.
          • +1 (1 vot)    
            Pai (Luni, 17 mai 2021, 16:21)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            Se vorbeste deja prea mult despre folosul pe care-l trage Netanyahu din conflictul asta, cumva incercandu-se inlocuirea cauzei cu efectul, chestie care merge ca o manusa intr-o tara populata cu 50% analfabeti functional. Oricare PM al Israelului ar face exact ce face Netanyahu, altminteri Israel ar deveni foarte repede doar o amintire. Israelienii il vor vota daca vor si nu-l vor vota daca nu-l mai vor. E strict problema lor.
            China blocheaza rezolutiile pe Myanmar, Rusia pe cele referitoare la Siria, US pe cele referitoare la Israel. Asta inseamna doua lucruri: primul este ca rezolutia ar fi condamnat Israelul, altminteri US nu ar fi blocat-o, al doilea e ca ipocrizia poate ajunge pana la cer.
            Israelul nu poate decat sa castige in urma unui conflict indelungat, iar palestinienii nu pot decat sa piarda. E vina lor ca HAMAS conduce Gaza, e vina lor ca nu-s in stare sa negocieze o pace, sa-si faca o tara si sa treaca peste fumurile si partzurile istorice. Diferenta de nivel de trai e de la 3800 US$ la 46000 US$ pe cap de locuitor in favoarea Israelului si diferenta asta nu poate decat sa creasca. Palestinenii isi joaca viitorul copiilor pe cartea urei de rasa, asta e problema lor, nu a noastra
            Cum iti asterni, asa dormi.
    • +19 (23 voturi)    
      Am vazut (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:08)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      mai multe cladiri inalte din Fasia Gaza doborate de aviatia israeliana. Nu incetez sa ma minunez ! Cladirile cad ca si cum ar fi demolate cu dinamita pusa in punctele de rezistenta. Asa am vazut demolate cladiri vechi,pe Discovery. Cum reusesc , cu bombe, sa aiba atata precizie , incat sa cada pe verticala o cladire inalta fara a distruge cladirile din jur ?
      • -3 (7 voturi)    
        Da (Duminică, 16 mai 2021, 0:04)

        Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Eu va inteleg curiozitatea, insa stiti cum se spune:
        - 'Crede si nu cerceta...!'

        Si eu am cautat un raspuns la modul in care israelienii au reuşit să sustragă Arhiva Nucleară a Iranului, asta in 2018.

        Nimeni nu vrea sa-mi spuna, si uite ca au trecut 3 ani. Asa ca trebuie sa CREDEM, chiar daca asta nu este suficient.

        Iata si un video cu dilema mea.
        'How did Israel Steal Iran’s Nuclear Documents?'
        •Jul 17, 2018
        https://www.youtube.com/watch?v=mU3iQOjtLF4
      • +6 (8 voturi)    
        Simplu (Duminică, 16 mai 2021, 1:51)

        jak__ [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Inginerie.
      • 0 (0 voturi)    
        Precizia este calitate (Duminică, 16 mai 2021, 17:35)

        Namaste [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        nemteasca, nu?!
    • -4 (22 voturi)    
      Gandire simplista manipulatoare (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:39)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Problemele nu sunt asa simpliste cum vrei tu sa le prezinti. Niciun popor nu va accepta pace daca are perceptia ca este nedreptatit. Pana una alta, o populatie este sub embargou si nu i se respecta granitele recunoscute de comunitatea internationala. La asta ar trebui sa te raportezi, dar stim tovarashe Nyk ca nu poti avea o asemenea retorica cat timp platitorul tau de ruble trebuie sa puna la indoiala organismele si legea internationala ... (vezi Crimeea).

      In fine, va recomand sa vedeti acest scurt videoclip (nu e propaganda): https://www.youtube.com/watch?v=-evIyrrjTTY
      • -7 (15 voturi)    
        Pleca, mai papagalule, cu Crimeea ta (Duminică, 16 mai 2021, 1:33)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        Pleca, mai papagalule, cu Crimeea ta.
        N-are nimic de-a face una cu alta, da' o tii sus si tare, ca asa scrie in Bula ta de feisbuci.

        Ar trebui sa tii ciocul mic cu Crimeea pentru ca EXACT aceiasi situatie a fost cu Transilvania in 1918: referendum (ma rog, in masura in care adunaciunea de la Alba Iulia poate fi numita "referendum") urmat de anexare. Daca creezi un precedent (tembel) cu Crimeea, ungurii sunt indreptatiti sa-si ia inapoi Transilvania.
        • +2 (6 voturi)    
          Asa ti-a zis tie (Duminică, 16 mai 2021, 9:49)

          florin4u [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          ...Pitikul porno de la kremlin ca Transilvania e teritoriu unguresc...Cap de pluta ce esti...Transilvania a facut parte din Ungaria doar pentru 50 de ani.In rest a fost teritoriu romanesc!Asa vor rusnacii ca tine sa masluiasca istoria!!!Indiferent cat va umflati voi in piet...tot crescuti la coada vacii sunteti!
          • +1 (3 voturi)    
            Mai degrabă 500 de ani... (Duminică, 16 mai 2021, 12:13)

            Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui florin4u

            ...a făcut parte din Ungaria.

            Hai să nu negăm totuși adevărul istoric.
            • +6 (8 voturi)    
              Nu chiar (Duminică, 16 mai 2021, 13:03)

              Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

              vezi ce statut a avut in cadrul imperiului. Din nou, raportati-va la statul legal recunoscut international atat la Crimeea (anexare nerecunoscuta), Transilvania, Israel si Palestina.

              Dar stim ca legile internationale Rusia considera ca nu ii sunt opozabile. O adunatura de borfasi care au benduit tot timpul granite si adevaruri istorice.O tara paria pe plan international care tine cu dintii de respectarea tratatului semnat cu Hitler prin care ne-am pierdut si noi jumatate de Moldova, Herta, Bucovina. Tot prin "referendumuri" organizate cu pusca la tampla.

              Romania, Ucraina, Polonia, Tarile baltice, Georgia, Armenia si Azerbaidjan, Finlanda, China, Japonia si tot asa. Nu exista tara langa Rusia (poate Mongolia?) care sa nu simta nevoia sa stea in garda. Cu mici indulcitori (luam de la Romania dam la Ucraina, luam de la Polonia dam la Belarus etc) si asta doar sa se asigure ca nasc vrajba printre cei ce au interes comun: respectarea granitelor si a legilor internationale.

              Si din nou, sa compari Transilvania cu Crimeea trebuie sa fi jeg sau sa fi invatat istorie pe genunchi la subsolul sediilor KGB.

              Newlook sau "noile perspective", minciuni sfruntate ale Kremlinului vi cu aceasi propaganda ruseasca.

              https://hungarianfreepress.com/2016/09/05/putin-ponders-border-revision-between-hungary-and-romania/
              • -2 (4 voturi)    
                Extrem de brutal (Duminică, 16 mai 2021, 17:23)

                Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

                s-a comportat armata Romana contra evreilor din Ucraina cotropita, chiar nemtii s-au ingrozit!
        • +3 (5 voturi)    
          Asta e opinia rusa (Duminică, 16 mai 2021, 12:43)

          Sofis [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Ca Crimeea e ca Transilvania.

          Stiu tovarashe ca faci propaganda Sputnik. Stim ca Rusia isi doreste granita cu Ungaria fie prin Ucraina, Polonia sau Romania sau Soft prin Bulgaria si Serbia. Asta si-a dorit de 200 de ani.

          Unde ai invatat limba romana?
        • -2 (4 voturi)    
          Bine ochit, bine (Duminică, 16 mai 2021, 17:27)

          Namaste [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          tintit, luandu-ne dupa violenta extrema a raspunsului, ha, ha!
  • +28 (58 voturi)    
    aaa... (Sâmbătă, 15 mai 2021, 17:05)

    Laurentiu78 [utilizator]

    deci evreii au tras in antena3 a arabilor?!
    Oare de ce?!

    Oricum tot conflictul asta este stupid...Palestinienii au o rata de deces de 15/1 fata de evrei dar tot continua...masochisti!
    • -15 (55 voturi)    
      istoria este scrisa de invingatori.. (Sâmbătă, 15 mai 2021, 18:26)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Palestinienii se alfa sub ocupatie militara. Depinde de unde privesti.
      Rezistenta romana din Transilvania, in al doilea razboi mondial, dupa Dictatul de la Viena, tot masochism era?
      • +9 (35 voturi)    
        Mai înearcă și pe la alte mese (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:11)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Rezistența română din Transilvania n-a tras la plezenală în civili așa cum fac arabii. Rezistența română nu s-a ascuns prientre femei și copii ca arabii în speranța că inamicul va ucide civili nevinovați ca să câșltige astfel vreo un minut în plus la știrile de seară.

        Rezistența română a format unități de voluntari ce au luptat cu arma în mână și care au intrat pe ușa din față în Budapesta în august1919. Ce ar fi să mai încerci și pe la alte mese cu gargara islamofilă?
        • -6 (16 voturi)    
          "Rezistenta romana" N-a exista, mai Bula (Duminică, 16 mai 2021, 1:37)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          "Rezistenta romana" din Transilvania N-a exista, mai Bula, ce dreaq "sa traga sau sa nu traga in civili".

          Iar daca vrei sa vezi ce faceau romanasii in al doilea razboi mondial, citeste despre Odesa... sa vezi "civilitate" acolo.
          • +3 (9 voturi)    
            dar rusnacii ce faceau!? (Duminică, 16 mai 2021, 9:36)

            florin4u [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Dar rusnacii ce facerau..."davai ceas, davai palton"?Romaniii in timpul celui de-al doilea razboi mondial cand au fost invadati de rusi isi sapau gropi unde isi ascundeau familia si animalele de frica rusilor care stiau doar sa fure , omoare si sa violeze!
            Dupa cum bine vezi tot la fel de demni de epoca de piatra sunt si azi rusii....!!Zi Rusia si tragi apa!Europa e cu zeci de ani mai civilizata....!!!
            • -2 (2 voturi)    
              La Stalingrad, in 1943, (Duminică, 16 mai 2021, 17:43)

              Namaste [utilizator] i-a raspuns lui florin4u

              Romanii au ramas fara cai, numai copitele si hamurile nu le-au mancat.
          • 0 (2 voturi)    
            Absolut just! (Duminică, 16 mai 2021, 17:39)

            Namaste [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            dar nu le convine sa isi asume crimele, cauta diversiuni, ca de obicei !
        • +2 (4 voturi)    
          La masa ta nu s-a predat istorie? (Duminică, 16 mai 2021, 3:29)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Dictatul de la Viena nu are absolut nici o legatura cu 1919. Dar voturile pe care le-am primit fiecare arata clar nivelul de educatie, din pacate..
        • 0 (2 voturi)    
          ....mda.. (Duminică, 16 mai 2021, 8:27)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          ...au vrut sa intre si în cladirea muzeului national de acolo tot pe usa din fata , dar au fost opriti de generalul Bandholtz cu cravasa în mîna .
        • +1 (1 vot)    
          aveti dreptate (Luni, 17 mai 2021, 9:15)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          .
    • +3 (25 voturi)    
      doar? (Sâmbătă, 15 mai 2021, 19:48)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      AP ti-a scapat? Deci au tras si in umdigi24 a arabilor?
    • -7 (31 voturi)    
      associated press (Sâmbătă, 15 mai 2021, 20:31)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      tot ...antena arapilor ?
      apropo, al jazeera este cu mult peste cnn ca profesionalizm si acuratete. si acolo lucreaza jurnalisti de multe alte nationalitati, profesionisti adevarati.
      numai ca, multi nu vor, nu le place sa afle, sa auda adevarul.
      big accomplishment, au daramt o cladire. al jazeera va emite taman din tzarile arape prietene cu wash.
      nathan yahoo vrea sa abata atentia de la potlogariile cercetate de deneaua lor....au provocat un scandal sa puna in show apararea antiracheta la care lucreaza de cativa ani, sa le arate evreilor ca sunt pe maini bune. [prea se facus liniste in zona, in vremea lui trompa. acum, bide a luat nota. si nu numai, a si condamnat. :-)
      • -3 (9 voturi)    
        Asa, si? A dat Netaniahu cu pocnitori? (Duminică, 16 mai 2021, 1:40)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Asa, si? A dat Netaniahu cu pocnitori? Sau Palestinienii?

        Baby, asa-i pe planeta asta: dai cu kataroiu, te mananca...se gaseste cineva sa te scarpine. Pui mana pe kataroi DOAR daca esti in stare sa suporti pulanul pe cocoasa, altfel, stai cumintel.
        • -1 (3 voturi)    
          skip the begining (Duminică, 16 mai 2021, 14:28)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          adica, sari inceputul.
          adica, dupa cum spune presa de bine, la comanda, arapetii au inceput din senin, neprovocati, ca li se facuse dor de sange evreiesc.
          sa i'o spuneti lui mutu !
          au fost lasati sa faca stiva mare de rakete, taman ca sa incerce iron dome ul.
          si ii pica bine lui nathan yahoo, taman cand era in corzi.
          daca faceti propaganda, faceti'o mai plauzibila, mai fina, ca de mai uita si oameni cu circumvolutiuni si educatie politica.
          • -2 (2 voturi)    
            "Au fost lasati sa faca stiva de rachete" (Duminică, 16 mai 2021, 19:54)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            "Au fost lasati sa faca stiva de rachete"

            Multe greseli intr-o fraza atat de scurta.

            "Au fost lasati"...ca asa-s aia, Endependenti, n'asa? NU "i-a lasat nimeni", eventual le-au dat sapun cand si-au cumparat franghie. Sa nu sufere.

            Alea-s pocnitori, nu rachete...la Casa Pionierului, candva, cand se mai facea carte in Ro, se faceau "rachete mai performante" :-)).

            Revenind:

            Daca nu te tine cocoasa nu dai cu cataroiul, la 10 August, Apriilie, Iunie si care or mai fi. Iei pulanulpe spinare.
            Daca nu te tine cocoasa, nu ataci rusii. Iei 50 de ani de comunism.
            Daca nu te tine cocoasa, nu dai cu pocnitori in Israel...iei Merkava peste bot.
            Dac nu te tine cocoasa, nu dai cu pocnitori in baze militare americane: iei Tomahawk-ul dupa ceafa....
            ...si tot asa.
    • -6 (28 voturi)    
      N-au alta solutie. (Sâmbătă, 15 mai 2021, 21:03)

      Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      N-au alta solutie:Daca va uitati pe harta Palestinei-sau ma rog-West Bank-veti vedea cum le-au lasat doar niste petice inconjurate de sute de colonii evreiesti ,legate prin sosele direct de Israel.Sunt ingraditi la orice deplasare in interiorul Palestinei,sunt blocati fata de exterior incat au rezervata o viata imposibila.Este de neinteles-si pentru evreii rationali-cum un popor care a suferit enorm, se comporta astfel cu un alt popor la el acasa.Restitutio in integrum-asta e conditia de pace a Israelului.Mussolini a fost mai modest privind restitutio Imperiului Roman.
      • +1 (15 voturi)    
        West Bank (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:10)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

        nu are granita directa cu Iordania ? Fratii iordanieni au inchis ermetic acea granita ?!
        • -2 (6 voturi)    
          Te-ai uitat pe o harta sa vezi (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:55)

          Sofis [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          unde e Fasia Gaza?
          • 0 (2 voturi)    
            pentru Nonidem (Duminică, 16 mai 2021, 16:26)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

            Aoleu ! Tu nu ai aflat ca Fasia Gaza e una si West Bank e alta ? Doua locuri diferite ? NU stii ??
      • +13 (21 voturi)    
        Au tot avut algte soluții numai că nu le-a păsat (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:35)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

        TOATE teritoriile pe care le revendică acum arabii palestinieni, și încă ceva în plus, le-au fost oferite pe gratis de ONU în 1947. Atunci arabii au refuzat cu dispreț vânzând pielea ursului din pădure și promițând că toți evreii ce scapă nesugurmați vor fi aruncați în mare. 5 țări arabe (Egipt, Irak, Siria, Iordani și Liban) + arabii din Palestina au atacat simultan Israelul și au fost bătuți măr.

        Israelul le-a oferit atunci pacea fără njici un fel de revendicări teritoriale. Arabii au refuzat promițând
        din nou chestia cu înecul :) Gaza a fosr ocupată de Egipt, iar Cisordania (West bank) și ierusalimul de est de Iordania. Nici unui arab nu i-a trecut atunci prin cap să proclame un stat arab palestinian pe teritoriile ocupate de Iordania și Egipt.

        În 1967 când arabii s-au simțit refăcuți după înfrângerile din 1948 și 1956 Egiptul a impus o blocadă navală Israelului în Marea Roșie. Evreii au zdrobit complet în 6 zile armtele celor 3 țări arabe aliate cu Egiptul: Siria, Irak și Iordania. Israelul a ocupat cu acea ocazie întreaga peninsulă Sinai, Cisordania, Ierusalimul de Est, Gaza și înălțimile Golan. S-a oferit imediat după victorie să se retragă de pe toate teritoriile ocupate în schimbul unor tratate de pace. Arabii au răspiuns cu cei „Nu”: „Nu recunoașterii dreptuljui la existență al Israelului, Nu păcii cu Israelul și Nu oricăror negcieri cu Israelul”.

        În 1973 Siria și Egiptul au atacat din nou Israelul încercând să-și recupereze terirtoriile pierdute. După 3 săptămâni de lupte tancurle israeliene erau la 2 ore distanță de Cairo și o oră distanță de Damasc. Peste 75% din armata egipteană era încercuită în Sinai fără apă, hrană și muniții. Arabii au cerut prin SUA un armistițiu. L-au primit + oferta din 1967. Egiptul epuizat de 4 războaie peirdute, canalul Suez și câmpurile petroliere în mâna israelienilor a semnat pacea și a pimit teritoriile pânla ultimul cm pătrat. Iordania a semnat și ea pacea în 1994.

        Arabii palestinieni mai așteaptă...
        • -2 (8 voturi)    
          Cauta hartile agreate de toate partile in 1947 (Duminică, 16 mai 2021, 0:08)

          Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          si situatia la zi, si o sa vezi unde este problema, inclusiv in pledoaria ta. Si de la un punct incolo nici nu mai conteaza, cat timp fiecare generatie are parte de 3 jihaduri si 2 razboaie.
        • 0 (10 voturi)    
          Nu-i chiar ... (Duminică, 16 mai 2021, 7:48)

          Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Nu-i chiar cum spuneti-Israelul a urmarit tot timpul firul rosu al largirii teritoriilor:cu Egiptul le-a convenit ambelor, nu i-a interesat Sinai si Gaza,iordanienii au renuntat la Cisiordania, nu era a lor.Cu Siria nu le-a mai convenit,"natiunea este cu Golanul" si nu se gandesc sa renunte la el in schimbul pacii.E o legenda teritorii in schimbul pacii-in Palestina cu cine sa faca pace?Nu inteleg cum de nu realizati ca doar teritoriile ii intereseaza,pacea e pe planul secund,si asa sunt prea puternici fata de lumea araba.Daca i-ar fi interesat in mod sincer, n-ar fi impanzit Palestina cu sute de colonii in propria lor administratie,enclave stat in stat fata de Palestina.Daca ar fi fost sinceri, ar fi respectat acorduruile de la Oslo-dar au preferat sa-l asasineze pe realul purtator al ramurii de maslin-primul ministru Itzak Rabin.Dupa el-doar extremisti in conducerea Israelului.
          • +3 (7 voturi)    
            Fals (Duminică, 16 mai 2021, 16:24)

            Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

            Siriei i s-au oferit exact aeleași condiții ca și Egiptului. Egiptul nu și-a permis să piardă peninsula Sinai cu petrolul și resursele ei naturale și nici veniturile de pe urma Canalului Suez. De aia Egiptul a făcut până la urmă pace.

            Înălțimile Golan sunt o suprafață redusă irelevantă economic pentru Siria. Au valoare militară în sensul că domină tot nordul Israelului. Până la ocuparea lor de către evrei în 1967 sirienii bombardau cu artileria fermele și așezările din nordul Israelului de fiecare dată când aveau chef.

            Cu toate astea Israelul a oferit de mai multe ori restituirea lor în schimbul păcii și al angajamentului Siriei că zona rămâne demilitarizată. Siria nefiind presată economic a refuzat de fiecare dată. În final după decenii de oferte refuzate cu dispreț de Siria, Israelul a decis anexarea lor. Mi se pare absolut normal și firesc. Cât timp are sens să discuți despre o bucată de pământ cu agresorul pe care după ce te-a atacat și l-ai bătut cumplit de fiecare dată tot cu coada pe sus și cu pretenții?

            Mi se pare de asemenea evident că colonizează Cisiordania. De 90 de ani arabii amenință comunitatea evrieiască cu distrugerea fizică în pofida nenumăratelor oferte de pace. Dintre vecini doar Eguptul și Iordania au făcut pace. La un moment dat ajungi să înțețelegi că oamenii ăia nu doresc deloc pacea și atunci desigur că te așezi cât mai convenabil spre a-i împiedica să ducă un război de succes.

            O singură întrebare: De ce nici Siria și nici arabii palestinieni nu au acceptat pacea? Dacă ar fi făcut-o și evreii nu le-ar fi dat pământul așa cum au promis atunci ar fi fost clar vinovatul. Până atunci arabii sunt vinovați.
            • -4 (6 voturi)    
              legitimati insistent colonialismul (Duminică, 16 mai 2021, 17:54)

              Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

              sionist, subventionat de Federal Reserve USA, pe buzunarul contribuabilului...
              • +2 (4 voturi)    
                Deloc (Duminică, 16 mai 2021, 22:59)

                Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

                Colaborarea militară dintre Israel și SUA e extrem de rentabilă. Evreii au capturat și furnizat SUA de-a lungul timpului cele mai moderne avioane, tancuri, piese de artilerie și rachete rusești nou nouțe, de la arabi.

                Au decodat siseme de codare rusești folosite și de arabi. Au reușit să tâmpească sistemele de ghidare și control ale rachetelor sovietice din doatarea Siriei ceea ce a ajutat enorm SUA în războiul din Golf la anihilarea apărării antiaeriene irakiene.

                Evreii au descoperit cele mai eficiente modalități de găjbire a arabilor - ceea ce a salvat ulte vieți americane în războaiele din Orient. Alianța cu israelul e una mult mai productivă pentru SUA ca cea cu Germania sau Franța...
                • +1 (1 vot)    
                  Pai (Luni, 17 mai 2021, 16:23)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

                  Daca Germania si Franta se mai pot numit "aliati"...
            • 0 (2 voturi)    
              sigur si totusi (Luni, 17 mai 2021, 9:32)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

              acum au sansa de a renegocia ceva in zona

              As vrea sa ii vad pe arabi si pe evrei la o masa comuna - stiu o povestire, nu stiu daca este adevsarata sau nu, precum ca dupa razboiul scurt purtat nu s-au potolit decat dupa ce USA le-a aratat atat evreilor cat si arabilor ca au monitorizat toate miscarile lor. Dupa ce au vazut ca lucruile intamplate sunt atent documentate au incetat sa se mai minta unul pe altul si au facut pace..

              este in avantajul arabilor, desi sustine ca ei sunt teroristii care au atacat initial, sa se aseze la masa negocierilor de pace - asta daca inteleg si percep corect realitatea si le pasa de oamenii lor.

              pana nu o vor face arabii - adica sa ceara incetarea conf;ictului - evreii o sa ii marunteasca de o sa le iasa pe nas.

              daca vrei sa arati cat esti de prost insisti pana la capat ca sa o primesti pana la capat.

              PS
              ingrijoratoare toate manifestatiile alea pro-palestiniene din UE.
              • 0 (2 voturi)    
                Sunt ingrijoratoare (Luni, 17 mai 2021, 16:53)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                Sunt ingrijoratoare, dar nu surprinzatoare. Europa e socialista si socialistii au avut mereu o salbiciune pentru islamisti.
          • +1 (3 voturi)    
            Perfect (Duminică, 16 mai 2021, 17:56)

            Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

            adevarat, multumiri!
        • -1 (9 voturi)    
          Ce uiti tu sa spui, in toate razboaiele (Duminică, 16 mai 2021, 9:10)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Israelul a fost sprijinit masiv de catre Occident si SUA, atat militar cat si financiar, iar despre ultimul conflict, acesta a izbucnit pentru ca evreii iar au colonizat si au evacuat palestinieni din Ierusalim si au intrat militar intr-o moschee in timpul Ramadamului, provocand multi raniti in timpul interventiei fara precedent.
          • +2 (8 voturi)    
            Chiar așa? (Duminică, 16 mai 2021, 16:53)

            Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Egiptuș și Siria au fost sprijinite masiv de URSS. Arabii au avut mereu superioritatea numerică în tancuri avioane, artilerie și infanterie. În 1973 după al 4-lea război arabo- israelian Israelul ajunsese a doua țară ca număr de tancuri sovietice în serviciu după URSS. Și asta fără a plăti vreodată fie și măcar o kopeikă rușilor :)

            Reușiseră să captureze de la arabi și să recondiționeze peste 5000 de tancuri sovietice. În epocă circula un banc; Sadat (președintele Egitpului) îl sună pe Brejnev și-i cere să-i trimită de urgență tancuri. Brejnev răspunde acru:„ Ce model preferă evreii?”

            Lucrurile stau exact pe dos. TOATE războaiele dintre arabi și Israel au fost pornit e de arabi și pierdut glorios tot de ei. Motivele sunt multiple. Unul, din ele a fost rezumat cu tristețe de fostul șef de stat major al armatei egiptene, Saad el-Shazly, ce s-a refugiat în Libia după ce a pierdut războiul din 1973: „Noi suntem foarte buni la parăzi, ei sunt foarte buni la război”

            Arabii sunt foarte buni la terorism, la prădăciuni, la lupta eroică cu civilii neînarmați dar sunt incapabili să se lupte pe bune cu o forță cât de cât organizată. Pe fronturile din Egipt, Siria, Irak (în războaiele cu americanii) ofițerii arabi intrau în panică și-și părăseau rapid trupele spre a-și salva pieile. Singura forță militară arabă pe care evreii nu au învins-o niciodată și de care se temeau cu adevărat era Legiunea Arabă a Iordaniei comandată de Sir John Glubb Pașa, și comandată de ofițeri britanici. Însă într-un moment de efuziune patriotică Sir John a fost demis în 1956, ofițerii britanici trimiși acasă iar Legiunea Arabă complet integrată în armata Iordaniei ce a fost făcută franjuri de evrei în 1967 nici 4 zile...
          • -1 (5 voturi)    
            Adevarul (Duminică, 16 mai 2021, 17:55)

            Namaste [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            adevarat! Multumiri!
        • 0 (8 voturi)    
          Se doreste si anularea istoriei (Duminică, 16 mai 2021, 10:05)

          Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          D-voastra ati scris ceea ce a consemnat Istoria in ultimii 70 de ani, dar foarte multi NU vor sa accepte Adevarul.

          Nici macar acest ’Steag al Palestinei’ din Dictionarul Larousse - Editia 1939 - NU ii va putea convinge.
          [A se observa in coltul din dreapta un pic mai sus de Steagul Romaniei]

          *** Year 1939 in the Larousse dictionary: ‘Flag of Palestine’

          https://www.reddit.com/r/vexillology/comments/2mknhl/flags_from_the_larousse_french_dictionary_1939/
  • +40 (68 voturi)    
    Observati cum Israelul intai avertizeaza (Sâmbătă, 15 mai 2021, 17:46)

    emil bobu [utilizator]

    ca va bombarda, sa aiba timp sa evacueze.

    Intre timp, Hamas trage cu sute de rachete in propriul popor, nefiind in stare sa le tinteasca bine si nu cere iertare nimanui.
    • -27 (59 voturi)    
      Da bre (Sâmbătă, 15 mai 2021, 18:36)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Ce domni israelienii ăștia, te avertizează înainte să îți distrugă casa. Niste domni, ce sa mai...
      • +11 (23 voturi)    
        Într-adevăr domni (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:39)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Câte alte țări crezi că te ar avertiza în avans că-ți distrug clădirile în care adăpostești teroriști ce trag cu lașitate și ticăloșie asupra civililor tăi nevinovați?! În mod normal oricine altcineva ar distruge cuiburile teroriste, fără să le pese de pierderile colaterale.

        În plus în modul ăsta hamașii nu mai au posibilitatea să foloseacă femei și copii ca scuturi umane.
      • +2 (6 voturi)    
        ..bre ??? (Duminică, 16 mai 2021, 8:40)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        De unde ai iesit ?
      • -2 (4 voturi)    
        seamana cu rusii (Duminică, 16 mai 2021, 9:54)

        florin4u [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        ...
    • -1 (3 voturi)    
      A avertizat... (Duminică, 16 mai 2021, 20:55)

      Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      A averizat doar de frica reactiei internationale-cum ar fi aparut ei ucigand zeci de jurnalisti?A averizat si pe civilii-din care foarte multi copii-dar ,incapatanati, au preferat sa fie ingropati in propriile case-vezi exemplul familiei de 10 persoane din care a supravietuit doar un copil de 5 luni!Putina decenta, domnule!Or fi ei musulmani, totusi sunt oameni!
  • -21 (33 voturi)    
    eu inca (Sâmbătă, 15 mai 2021, 18:44)

    nick1587873340950 [utilizator]

    ma intreb oare cum palestinieniiau introdus rachetele in zona lor aflata in interiorul zonei controlate de evrei ? si rachetele alea nu sint milimetrice, ci se vad de la sute de metri, oare nu e un fals steag din nou ?
    • +12 (26 voturi)    
      Ai google-ul ala degeaba (Sâmbătă, 15 mai 2021, 20:29)

      teo4ro [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      Ca nu stii geografia politica a globului e ok, nu toti o stim la perfectie, dar in secolul asta avem unelte precum precum Google Maps. Daca ai cauta Fasia Gaza ai vedea ca e o fasie de pamant intre Israel si Marea Mediterana, si are chiar o portiune de granita cu Egiptul. Deci nu e chiar greu sa introduci armament cand ai iesire la mare si granita cu un popor musulman...
      • +1 (19 voturi)    
        Fals! (Sâmbătă, 15 mai 2021, 22:00)

        Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

        Fals!Marea Mediterana e blocata de Israel-amintiti-va incidentul cu vasul turcesc- iar Egiptul are tratat cu Israelul, incat Hamas a sapat tuneluri spre Egipt, distruse sistematic de acesta.Intrebarea e legitima;cred ca si le confectioneaza singuri, din materiale introduse clandestin, de unde lipsa lor de precizie!
        • +5 (13 voturi)    
          hamas (Sâmbătă, 15 mai 2021, 22:53)

          anaflora [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

          Folosesc tevile de apa de pe vremea cand Gaza era locuita de evrei, primesc materiale si din Iran.
    • 0 (6 voturi)    
      ti'au raspuns (Duminică, 16 mai 2021, 0:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      afiliatii de p'acilea ai mossadului, ai starnit chiar mania. adica, cum, mossadu' nu e cel mai tare ?
      rapsuns corect: da este.
      deci, concluzia logica este ca au adunat raketele alea cu buna stiinta, daca nu cumva, chiar cu ajutor.
      la atacul cu pietre nu puteau folosi iron dome ul ala cu care se lauda de ceva vreme. asa ca o mica diversiune, zgandariti oleaca, arapetii au dat drumul la ce adunasera. bun prilej de demolari de cladiri nedorite. nu'i bai, le trimite bide' bani de reconstructie. ca asa e jocul. ce darama evreii reconstruiesc americanii, pentru data viitoare.
      bibi nathan yahoo s'a asigurat de continuitate.
  • -10 (42 voturi)    
    Simplu comentariu (Sâmbătă, 15 mai 2021, 19:15)

    Betabeta [utilizator]

    Nu acuz pe nimeni, nici evrei nici palestineni, doar constat...
    Daca in alt loc de pe Terra ar fi fost distruse birouri ale presei internationale aceasta ar fi vuit de s-ar fi cutremurat universul.
    In acest caz tac malc...
    Asa se scrie istoria, de cei care au si stiloul si hartia
    • +13 (31 voturi)    
      Hamas trage orbeste (Sâmbătă, 15 mai 2021, 20:20)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      Habas trage orbeste, nici macar nu incearca sa loveasca o tinta cu valoare militara, adica practica TERORISMUL, Israelul distruge tinte cu valoare militara pentru Hamas. Daca si cu parca...
      • +2 (10 voturi)    
        Apropo de daca, daca americanii le-ar (Duminică, 16 mai 2021, 9:16)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        darui si palestinienilor rachete precise crezi ca ar mai trage orbeste, este singura cale de-a riposta in fata sofisticatelor arme evreiesti, totusi nu arabii ci evreii colonizeaza si ocupa noi teritorii si-i izoleaza pe arabi!
        • +2 (4 voturi)    
          Cine-i izolează pe arabi?! Nu tot arabii?! (Duminică, 16 mai 2021, 23:08)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Fâșia Gaza are frontieră cu țara frățească Egipt. Cisiordania are frontieră cu Iordania. Fă un efort și uită-te pe hartă.

          Acum e drept că egiptenii nici nu vor să audă de arabii palestinieni după ce aceștia s-au dedat la atentate teroriste în Egipt la fel cum nici iordanienii nu vpr să audă de frații arabi din Palestina după ce aceștia au încercat de mai multe ori să le omoare regele și să preia conducerea țării prin lovituri de stat :)

          N-or fi oare tocmai arabii din Palestina vinovați de modul în care sunt priviți de frații arabi, ce le refuză cetățenia țărilor lor chiar și la a 5-a generație născuți acolo?! :)
        • 0 (2 voturi)    
          NU (Luni, 17 mai 2021, 9:47)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          cand esti mic incercu altfel sa iti gasesi pacea si linistea - nu folosind atacuri teroriste.

          Nu aveti dreptate!
    • +12 (32 voturi)    
      Deci (Sâmbătă, 15 mai 2021, 21:14)

      Akylas [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      Birouri ale presei internationale, pe care teroristii de la Hamas le folosesc in scopurile lor, asa cum folosesc spitale, scoli etc etc. Cel mai usor e sa folosesti civilii drept scut uman. Inainte de scrii prostii pe care le-ai citit probabil altundeva, mai documenteaza-te...
      • -2 (8 voturi)    
        @akylas (Duminică, 16 mai 2021, 2:03)

        sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Akylas

        Ia vezi tu ce zice CEO-ul Associated Press si dupa aia fa comentarii !

        https://www.youtube.com/watch?v=gRez3nd-FAU
    • +6 (20 voturi)    
      O întrebare și mai simplă (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:43)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      Câte țări ale lumii ar tolera ca o mică entitate de frontieră controlată de infractori să le bombardeze la plezeneală localitățile din apropierea forntierei cu scopul clar de a ucide oameni nevinovați?!
      • +2 (4 voturi)    
        Israelul are o rabdare deosebita (Duminică, 16 mai 2021, 9:38)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        https://www.jewishvirtuallibrary.org/comprehensive-listing-of-terrorism-victims-in-israel
    • +1 (1 vot)    
      @betabeta (Duminică, 16 mai 2021, 1:57)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      Ei nu-i chiar asa cum zici.
      Ia uita-te la videoclipul asta

      https://www.youtube.com/watch?v=KaATPsWUZjE
    • +1 (5 voturi)    
      Ce haita de prosti (Duminică, 16 mai 2021, 9:13)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      ti-au dat minus!
    • 0 (0 voturi)    
      va aduceti aminte de conflictul din YU (Luni, 17 mai 2021, 9:46)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      si acolo exista un turn de televiziune...

      mai stiti unde s-au adapostit ulterior? - in Ambasada Chinei!!!! Au fost loviti si acolo...

      Teroristii acoperiti de state care incurajeaza terorismul nu ar trebui aparati de nimeni si de nimic -

      daca accepta pace atunci pacea va fi cu ei - vezi cazul Radovan, cine este gentleman ramane un domn pana la sfarsit - Radovan este criminal si a fost condamnat.

      https://euobserver.com/tickers/151854

      este o lectie care ar trebui sa fie folosita pe plan international.
  • -5 (27 voturi)    
    Secolul al 21-lea (Sâmbătă, 15 mai 2021, 19:15)

    Joseph18 [utilizator]

    Scriitorul si politicianul francez André Malraux [1901-1976] a simtit si a afirmat ca:
    "Secolul al XXI-lea va fi Spiritual, sau nu va fi deloc"...

    Astazi, noi putem sa observam ca drumurile NU merg spre Spiritualitate, asa ca ramane a doua varianta...!

    1 - In Yemen, Siria, Iraq Libia Arabii se lupta cu Arabii
    2 - Iranul baga 'carbuni' in centrifuge sa faca 'curent'..
    3 - China are multa treaba in Hong Kong si Taiwan.
    4 - Talibanii si Al-Qaida isi sufleca manecile nerabdatori.
    5 - Israelul este presat sa dispara.
    6 - USA merge spre o situatie de implozie.
    7 - Europa se clatina! si stim cu totii de ce...
    8 - Rusia si Ukraina asteapta ceva pe curand...
    9 - Africa se 'topeste' de boli si saracie.
    10 - America de Sud este parasita de milioane de oameni.
    11 - Asia se sufoca in poluare si virusi.

    A mai ramas cineva de care am uitat?

    Intrebare: 'De ce o fi cobit 'desteptul' ala de Malraux?

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Malraux
    • +1 (1 vot)    
      Citesti prea multe stiri (Duminică, 16 mai 2021, 13:28)

      Zubizareta [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

      Furi curent!
  • +9 (13 voturi)    
    cum? (Sâmbătă, 15 mai 2021, 19:50)

    Cetateanu [utilizator]

    Cum or fi facut, ca unii nu sunt in stare sa darame prin explozie, ata de precis, nici cand caldirea e in mijlocul campului? Ce "scule" or avea?
  • +8 (12 voturi)    
    Fără dubii (Sâmbătă, 15 mai 2021, 20:22)

    Don Ciccio [utilizator]

    Din cele văzute în imaginile date publicității, reiese faptul că prăbușirea clădirii menționate seamănă a fi făcută în urma unei detonări precise și controlate, la pilonii de rezistență ai imobilului - manoperă reușită a unor artificieri profesioniști.
    • 0 (10 voturi)    
      OK (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:45)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

      Deci hamașii iși aruncă propriile clădiri în aer. Interesant...
  • +10 (44 voturi)    
    Eu vad lucrurile foarte simplu (Sâmbătă, 15 mai 2021, 20:35)

    Luk [utilizator]

    Oricine tine partea Hamas, direct sau pe ascuns, e doar antisemit. Hamas e o organizatie terorista considerata asa la nivel global, Hamas trage orbeste si nu urmareste sa atinga nicio tinta cu valoare militara.
    Sa nu va inchipuiti ca pacaliti pe cineva, antisemitilor, e doar in mintea voastra.
    • 0 (4 voturi)    
      Nimeni nu poate intrece in (Duminică, 16 mai 2021, 21:05)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      anti-semitism, sionismul Israelian; va vor confirma evreii ultra-ortodocsi din Meah Shearim, cartier evreiesc din Ierusalimul ocupat in 1967 de IDF dar si din New York, Williamson ori din London City!
      Majoritatea palestinienilor sunt Arabi, deci perfect semiti; multi evrei din Europa dar si din Maghreb nu sunt semiti, probabil fiind candva convertiti religios la Judaism.
      • +1 (3 voturi)    
        Am mai auzit placa asta (Luni, 17 mai 2021, 7:25)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

        Hitler n-a ucis nu a ars niciun arab, ba chiar era bun prieten cu ei. Ti-am spus ca nu-mi plac antisemtitii, da?
        • 0 (0 voturi)    
          Yirgunul si Stern Gang... (Luni, 17 mai 2021, 22:46)

          Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          colaborarea sionistilor cu Germania nazista nu mai este un secret, in Romania industriasul Auschnitt a sponsorizat legionarii; Ion Antonescu a fost platit de conducatorii evrei desi acesta era un pogromist, nu numai pe teritoriul sovietic ocupat ci incepand cu Iasiul, unde rudele mele au fost asasinate in cumplitul pogrom. Sionismul nu este acelasi cu iudaismul, ci diametral opus!
        • 0 (0 voturi)    
          Daca nu pricepi, (Luni, 17 mai 2021, 22:49)

          Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          nu vrei sau nu poti sa pricepi atunci esti un troll.
  • -4 (22 voturi)    
    Este evident (Sâmbătă, 15 mai 2021, 21:41)

    Amariei [utilizator]

    Atat arabii cat si Israelul stiau ca se va ajunge aici, era doar o problema de timp. Cine a dat scanteia chiar nu mai are nici o importanta. Un razboi ii convine si lui Netanyahu, care e aproape sa piarda postul de prim ministru, si Hamas care isi mareste sansele in alegerile ce vin. Iran ul se foloseste de situatie sa isi mareasca influenta, Turcia asemenea si amandoua doresc desfiintarea Israelului. Punct ochit, punct lovit. La mijloc sunt prinsi civilii care isi au si ei si partea lor de vina, atat palestinienii care accepta sa adaposteasca teroristi printre ei cat si israelienii care accepta un stat militarizat si controlat de armata. A cui e vina? A tuturor. Daca ei vor sa se macelareasca intre ei, so be it...eu cred ca si unii si altii sunt nebuni de legat, indoctrinati religios pana in maduva oaselor.
  • +4 (26 voturi)    
    Golda Meir (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:09)

    disraeli [utilizator]

    Nu există așa ceva ca un popor palestinian ... Nu este ca și cum noi am fi venit și i-am aruncat afara și le-am fi luat țara. Ei nu existau.

    Egiptenii ar putea fugi în Egipt, sirienii în Siria. Singurul loc în care puteam fugi era în mare și, înainte de a face asta, ne-am putea lupta la fel de bine.

    Am spus întotdeauna că în războiul nostru cu arabii am avut o armă secretă - nicio alternativă.

    Permiteți-mi să vă spun ceva ce noi israelienii avem împotriva lui Moise. Ne-a dus 40 de ani prin deșert pentru a ne aduce în singurul loc din Orientul Mijlociu care nu are petrol!

    Apropo, ți-ai dat seama vreodată că, dacă Moise ar fi virat la dreapta în loc de stânga, am fi avut petrol, arabii ar fi avut nisipul?
    • -5 (11 voturi)    
      xdublu standard din nou (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:29)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

      voi "astia", parca nu credeati in biblie, sau cum acum ?
      • +5 (5 voturi)    
        ... (Duminică, 16 mai 2021, 12:50)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

        Pe bune?

        Nu in noul testament, vechiul testament este "aproape" la fel pentru crestinism si iudaism...
    • +6 (20 voturi)    
      Mi se pare o prostie (Sâmbătă, 15 mai 2021, 23:35)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

      Deci, cei ce au petrol din jur ar trebui sa se pazeasca sau care e ideea?

      Diplomatia britanica a creat aceste probleme, promitand ambelor parti ceva. Israelul eventually a primit, palestinienii nu.

      Si da, daca ai avea bugetul apararii al statului evreu probabil ca nu ai apela la terorism. Pe de alta parte fanatismul (atat islamic cat si cel israelian) creaza averi. Premierul israelian are nevoie si el de un razboi sa ramana in functie si sa nu ajunga la inchisoare pentru coruptie. Iar populatia simpla, indiferent ca-s arabi sau evrei sufera. Unii mai mult altii mai putin, dar aia nu e viata demna de secolul 21 de nicio parte.
    • -1 (3 voturi)    
      Citatele indica exact mentalitatea (Duminică, 16 mai 2021, 21:24)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

      sionista definita de filozoful, teologul si profesorul in neurofiziologie, regretatul Yeshaiyahu Leibowitz, ca "Judeo-nazism", in speta dupa cotropirea Ierusalimului de Est in 1967 de Tsahal.
    • 0 (0 voturi)    
      stiti ce? (Luni, 17 mai 2021, 9:58)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

      Petrolul este un blestem pentru niste state - este o resursa inselatoare - iar maine oare o sa mai avem nevoie de petrol???

      averile facile se pierd facil!

      Nu mai ramane decat munca pe pamant, uneori chiar arid - este oare corect???
  • -2 (8 voturi)    
    Israelienii ataca cladirile presei (Duminică, 16 mai 2021, 8:42)

    galeo [utilizator]

    De parca ar avea ceva de ascuns.
    • -1 (5 voturi)    
      au totul de ascuns! (Duminică, 16 mai 2021, 12:49)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by