Experiment: Un zbor „fără Covid” a aterizat la Londra. Iată ce s-a întâmplat la bord

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 18 noiembrie 2020, 19:42 Actualitate | Internaţional


United Airlines
Foto: Wikimedia Commons
Un zbor transatlantic de pasageri, chiar și în epoca Covid-19, poate fi un zbor sigur pentru pasageri. Zborul 14 al companiei United Airlines din Newark, care a aterizat pe aeroportul Heathrow marți devreme, părea să fie exact asta. Zborul este primul dintr-un proces de patru săptămâni efectuat de compania aeriană în care pasagerii și echipajul sunt testați înainte de îmbarcare, oferindu-le asigurarea că - cel puțin la momentul decolării - nimeni nu are virusul, potrivit CNN.

United vrea să demonstreze că testarea adecvată la bord ar putea permite călătoriei transatlantice să se deschidă din nou, reducând sau eliminând nevoia de carantină și reanimând industria turismului.

Deci, cum funcționează?


Richard Quest de la CNN a fost unul dintre cei 36 de pasageri la bordul zborului inaugural de noapte către Heathrow pentru a experimenta procesul. Iată ce s-a întâmplat:

Screening-ul virusului - un test Abbott ID Now Covid-19 rapid administrat de Premise Health - a avut loc imediat după check-in.

Treci prin securitate, te îndrepți spre poartă și către instalația de testare, care se află la Newark United Club. Intri, îți dai numele, răspunzi la întrebări medicale de bază și o asistentă îți face un tampon nazal.
Nu este deloc intruziv.

Medicul responsabil mi-a explicat că tamponul nu trebuie să depășească pasajele nazale pentru a detecta Covid. Întregul lucru durează aproximativ 15 minute în total, apoi obțineți rezultatele tipărite și predate.




Rapid și ușor


Deși luni seara a fost un proces rapid și ușor, mi-a trecut prin minte că, dacă testarea înainte de zbor devine norma și există trei, patru sau cinci zboruri complete către Europa care pleacă pe zi, centrul ar putea deveni foarte ocupat.

Dar United a fost pregătită, cerându-ne să ajungem cu câteva ore mai devreme pentru a acorda timp testării. Vă înscrieți pentru fereastra dvs. de 15 minute în avans, astfel încât testarea este ușor de încorporat în timpul călătoriei.

United va efectua testul pe trei zboruri peste Atlantic pe săptămână. Speră că va ajuta la restabilirea legăturilor aeriene între Londra și New York, care este în mod normal una dintre cele mai aglomerate rute internaționale de curse lungi din lume.

În acest moment, pasagerii care o călătoresc sunt puțini. Oricine ajunge în Marea Britanie din America trebuie să fie pus în carantină timp de două săptămâni. Restricțiile sunt și mai dure pentru călătoria de întoarcere, ceea ce face ca aceste călătorii transatlantice, fie pentru afaceri, fie pentru agrement, să fie aproape imposibile acum.

Călătorilor care sosesc în Marea Britanie din SUA și invers nu li se cere în prezent să prezinte un test Covid negativ. Mulți din industria turismului spun că aceasta este o oportunitate ratată de a crea un coridor sigur.

La bordul Boeingului United 767-300ER care face primul zbor de testare Covid, majoritatea pasagerilor îmi spun că călătoresc pentru a-și vedea familia.





Persoană infectată


O persoană a dat test pozitiv pentru Covid-19 în timpul screening-ului. Individului i s-a refuzat îmbarcarea și a fost escortat într-o cameră de izolare.

Nu cred că United se aștepta la acest lucru, dar compania aeriană a fost pregătită și protocolul a fost urmat. Au fost instituite proceduri adecvate pentru îngrijirea și bunăstarea individului și pentru a proteja ceilalți pasageri.

Compania aeriană consideră că acest lucru demonstrează că testarea înainte de plecare are ca rezultat un zbor sigur.

Ar putea apărea totuși coronvirusul? Măsuri suplimentare de protecție


Cu siguranță este liniștitor să fii într-un avion unde toată lumea a fost testată. Desigur, știm că nu este o garanție, dar la momentul îmbarcării toată lumea era fără Covid.

Dacă un pasager ar trece la Covid-pozitiv în timpul zborului, există încă măști faciale, distanțare și filtre HEPA ale aeronavei pentru a limita șansele de răspândire.

Defectele testelor înainte de plecare au fost subliniate săptămâna trecută când SeaDream 1, prima navă de croazieră care a revenit în serviciu în Caraibe, a văzut cazuri Covid, în ciuda testării negative a tuturor pasagerilor.

Scott Kirby, CEO la United Airlines, spune că șansele ca o persoană să fie testată negativ pentru Covid la Newark, să zboare peste Atlantic și apoi să testeze pozitiv la Heathrow - și să transmită virusul în acest proces - sunt mici.

„Din cauza mediului ambiant de pe o navă de croazieră - se răspândește în întregime pe nava de croazieră - nu este așa dacă zbori la nivel internațional cu un avion”, spune Kirby.

United continuă, de asemenea, să implementeze procedurile de siguranță introduse de la pandemie - măști obligatorii, distanțare socială. Eram în clasa business, iar când ni s-a servit mâncare, totul era ambalat și conceput astfel încât nimeni să nu-l fi atins.

Ajuns la Heathrow, sunt șocat de cât de straniu este. Este o amintire vie a modului în care al doilea val de Covid-19 în Europa și blocajele ulterioare au avut un efect devastator asupra industriei turismului.

Dacă experimentul se dovedește a avea succes, metoda lui United trebuie să fie viitorul călătoriei. Un test Covid negativ înainte de plecare completat de o scurtă carantină și un test final pentru a fi totul clar ar face o mare diferență.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12067 vizualizari

  • 0 (12 voturi)    
    Costul unei calatorii ? (Miercuri, 18 noiembrie 2020, 21:25)

    Canadian13 [utilizator]

    Cu adausuri, costul testelor, manipulare, bonus-uri platite la nurse, union fees & all the stuff ?
    NY-London , starting at $4000 USD :) !
    Welcome on board !
    • +4 (14 voturi)    
      Complet greșit! (Miercuri, 18 noiembrie 2020, 21:46)

      Soarele [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

      Întrucât îți instalează (sau upgradează, dacă ai deja) chip-ul 5G de urmărire, Bill Gheiț acoperă 90% din cost!
      Deci NY-London ... $400 :-) :-) :-)
    • 0 (0 voturi)    
      de unde stii? (Joi, 19 noiembrie 2020, 1:17)

      Jebediah_Sanchez [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

      Union fees?! Hahaha!
      Evident ca nu e o cifra concreta, dar chiar daca ar fi, daca te ai gasi in imposibiltatea de a te reuni cu cineva important (copilul tau minor, un parinte bolnav pe ultima suta de metri, etc.) atunci $4000 poate fi un pret care merita.
  • -2 (10 voturi)    
    din lipsă de altă distracție (Joi, 19 noiembrie 2020, 1:39)

    hdd [utilizator]

    voi comenta și acest articol, deși mă îndoiesc că există pe HN cititori care să se regăsească în ceea ce spun.

    Locuiesc la 10m distanță (cu trenul, bineînțeles) de unul din primele 5 hub-uri din Europa.
    La angajare, relocarea în proximitatea unui mare hub (pentru care compania a oferit suport) a fost una din condiții.

    Înainte de Mar 2020, efectuam în interes de serviciu 3-6 segmente pe săptămână, de obicei business / economy premium și de obicei continentale.

    Milele acumulate și programele de loialitate suprapuse îmi permiteau mie și familiei să călătorim business sau uneori chiar first în toate vacanțele, în zboruri transcontinental, la prețuri comparabile cu Economy.

    Era, vă spun sincer, un deliciu.

    În Europa și mai ales pentru călătoriile scurte de 2-3h spre ro, alegeam curse low cost (wizz, eurowings, Tarom niciodată Ryanair). După un timp, m-am convins și alegeam lufthansa ori de câte ori era posibil.

    Lounge-urile la care ai acces când zbori business fac călătoria cu avionul complet diferită. Uneori, unele linii în unele aeroporturi au lounge-uri separate și servicii separate pt cei care călătoreau first. Recomand această experiență a călătoriei first class tuturor! Este jumătate din plăcerea concediului.

    Îmi pare rău pentru liniile aeriene. În mod sincer. Unele au fost cinstite până la capăt și au admirația mea: Lufthansa mi-a returnat peste 2800€, bilete cumpărate înainte de pandemie.

    Alții, cum ar fi Tarom sau WizzAir, nimic.

    Dar nu voi mai zbura.

    Compania a renunțat la aproape toate zborurile și mi-e greu să cred că le va relua vreodată.

    Odată bonusurile pierdute, călătoria la Economy la care adaugi:
    - lounge închis
    - mâncare din pungă (chiar la business, mâncarea la caserolă nu mă interesează deloc)
    - timp suplimentar de multe ore pentru testele covid
    - extrema neplăcere de a purta mască ore în șir

    fac călătoria o corvoadă.

    Nu măi văd zburând de plăcere.
    Indiferent de ce spun articolele hei-rup-iste și disperate.
    • +2 (2 voturi)    
      thats a bingo (Joi, 19 noiembrie 2020, 13:39)

      hanu [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      de asta va veni dezastrul, pentru ca desteptii dirijisti de la butoane isi imagineaza ca apetitul pentru consum e un switch on/off. Si ca oameni sunt eminamente predictibili, cuantificabili etc exact ce au incercat comunistii cu omul nou.

      Asta in ipoteza in care nu cumva de doreste o prabusire a nivelului de trai a celor care inca se mai descurca, pentru celebrul "reset".

      Ne jucam cu focul.
    • 0 (0 voturi)    
      Ca să vă fac în ciudă... (Duminică, 22 noiembrie 2020, 10:07)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      ...eu tot cu Wizz Air îmi voi face city breakurile începând de anul viitor! Prefer să plătesc pentru a avea confort la hotelul de la destinație, nu pe aeroporturi sau în avion!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by