​Coca-Cola nu va renunța la sticlele din plastic deoarece consumatorii băuturii sunt obișnuiți cu astfel de sticle, a declarat pentru BBC șefa Coca-Cola însărcinată cu sustenabilitatea companiei.

Coca ColaFoto: pexels.com

Bea Perez, șefa Coca-Cola pe partea de sustenabilitate, a adăugat că cei care consumă băutura sunt mai atrași de sticlele din plastic pentru că ocupă mai mult loc și pot fi deschise și închise ori de câte ori se dorește.

Din păcate, ”Break free from Plastic”, un ONG care vizează reducerea cantității de plastic din comerț, a găsit în 2019 compania Coca-Cola ca fiind cel mai poluant brand global. Gigantul din industria băuturilor răcoritoare ar produce 3 milioane de tone de ambalaj din plastic pe an.

Coca-Cola s-a angajat să introducă în proporție de 50% materiale reciclabile până în 2030, în timp ce a semnat și câteva parteneriate cu ONG-uri în acest sens. Totuși, Bea Perez a declarat că plasticul din ambalaje nu poate fi înlocuit peste noapte pentru că ar afecta vânzările. Mai mult de atât, introducerea unor ambalaje din aluminiu sau sticlă ar mări amprenta de carbon.

Bea Perez a concluzionat că susține activiștii de mediu care militează pentru înlocuirea plasticului și este sigură de faptul că Coca-Cola își va atinge obiectivul până în 2020.