Ofensiva terestra a Israelului in Fasia Gaza Tancuri si buldozere israeliene sapa in zona de frontiera. Bilantul mortilor de partea palestiniana creste la 300

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 19 iulie 2014, 15:23 Actualitate | Internaţional


Tunelurile Hamas din Fasia Gaza
Foto: Twitter/ IDF
Soldati israelieni in tancuri si buldozere au sapat sambata dimineata pe o distanta de circa 1,6 km de-a lungul frontierei estice a Fasiei Gaza, transmite Reuters. Intre timp, datele anuntate de autoritatile palestiniene indica faptul ca peste 300 de persoane, in mare parte civili, si-au pierdut viata in operatiunile militare israeliene din aceasta regiune.

Israelul a lansat joi seara o ofensiva terestra in Fasia Gaza, dupa 10 zile de la lansarea operatiunii aeriene si a celei navale.

Armata a anuntat ca inginerii sai se concentreaza asupra unei zone-tampon de 2,5 km si incearca sa identifice si sa distruga tunelurile si perimetrele ascunse folosite pentru a lansa rachete, sapate de catre islamistii Hamas dupa violentele din 2012.



La randul sau, Hamas a anuntat ca luptatorii sai au folosit un astfel de tunel pentru a intra in Israel sambata si pentru a provoca victime. Armata israeliana a confirmat incidentul petrecut in apropiere de zona centrala a Gaza, spunand ca a ucis un militant si i-a respins pe ceilalti. Doi soldati israelieni au fost raniti.

Totodata, militantii palestinieni au lansat sambata cel putin 18 rachete in Israel, omorand o persoana si ranind alte patru, inclusiv doi copii, in orasul sudic Dimona, a anuntat politia.



Oficialii din Gaza au declarat ca cel putin 318 de palestinieni, inclusiv 70 copii, au fost ucisi in conflictul de 12 zile. Pe partea israeliana, un soldat si doi civili au fost ucisi. 

Ostilitatile s-au acutizat la sfarsitul lunii iunie dupa uciderea a trei studenti israelieni, violente pentru care Israelul ii acuza pe palestinieni. Hamas nu a confirmat insa nici nu a negat implicarea in incident. Uciderea unui tanar palestinian in Ierusalim, aparent un gest de razbunare, pentru care Israelul a pus sub acuzare trei israelieni, a alimentat si mai mult tensiunile.

Un purtator de cuvant al armatei israeliene, locotenent-colonelul Peter Lerner, a precizat ca 13 tuneluri, cel putin unul dintre ele fiind sapat la o adancime de 30 de metri, si 95 de lansatoare de rachete au fost gasite si distruse in Fasia Gaza.

Cautarile continua in cadrul operatiunii descrise de acesta drept o misiune continua care "a afectat grav capacitatile Hamas".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6817 vizualizari

  • +3 (31 voturi)    
    Eu sunt de acord ca Israelul (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 16:49)

    lucadd [utilizator]

    ca orice stat amenintat de terorism are dreptul si obligatia sa se apere.

    Insa am o intrebare ...cine o sa raspunda pentru moartea civililor? O sa fie trasi la raspundere si judecati militarii sau politicienii?

    Pentru ca aveem de a face cu crime de razboi.
    • -3 (35 voturi)    
      Asta e o intrebare retorica (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 17:00)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      Imi inchipui ca nu astepti si un raspuns la ea. Ce inseamna viata a 70 de copii palestinieni in ochii lui netaniahu &co?Un zero barat, bineinteles. Nici n-ar trebui sa deschizi subiectul ca acum or sa-ti sara in cap vajnicii aparatori ai israelului.
      • +4 (26 voturi)    
        E regretabil! (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 19:08)

        inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

        E regretabil intradevar cand in astfel de operatii militare mor copii. Si e regretabil si cand tatii copiilor omorati lanseaza rachete si omoara copiii nevinovati ai tatilor care omoara acum copii Hamas. Care copii, de la varsta de cativa ani sunt pregatiti de tatii lor sa traga cu kalasnikovul sau sa poarte bombe sub haine pentru a omori civili in atentate. Iar cand tatii copiilor hamas ucisi au ca politica si tel distrugerea unui stat si clampane aceasta politica peste tot, mai mor si copii.
        • -5 (17 voturi)    
          aha, deci e ”regretabil”! (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 21:01)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

          Dar ce s-a întamplat pe la Auschwitz, nu e tot ”regretabil”? Dacă tot ne jucăm cu cuvintele!
          • 0 (8 voturi)    
            Ia carnetelul si scrie ca poate uiti! (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 22:55)

            inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            "Hamas este o organizatie terorista"
            "Liderii hamas sunt teroristi ce nu pretuiesc nici macar viata propriilor copii pe care ii expun deliberat gloantelor si atentatelor"
            "Sunt fanatici pusi in slujba raului"
            Scrie-le pe doua plancarte, atarnati-le de gat, fata-spate, si plimba-te prin casa. Apoi du-te in fata oglinzii, priveste-te cu ingaduinta si promite-ti tie insasi ca nu te vei mai juca cu ideile alea putine si manipulatoare!
        • -2 (4 voturi)    
          Pai eu tocmai asta intreb (Duminică, 20 iulie 2014, 14:16)

          lucadd [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

          o sa fie cineva tras la raspundere ca mor civili sau ne oprim la regretabil?
          Pentru ca daca spunem ca e regretabil e ca si cum am spune ca ce face Hamas-ul e regretabil.
          Adica unde se va opri spirala violentei si daca cineva va fi tras la raspundere?
          1. Daca nu e tras nimeni la raspundere asta inseamna ca vor mai fi ucisi civili si in viitor si scenariul se va repeta.
      • 0 (26 voturi)    
        Comment sters de user (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 19:10)

        NL [anonim] i-a raspuns lui KostasP

        • +8 (22 voturi)    
          pe ce te bazezi? (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 21:06)

          B52 [utilizator] i-a raspuns lui NL

          Si in ochii Hamas are vreo valoare? Daca da, de ce au inceput? Si daca au inceput si vad ca nu le merge bine, de ce nu au acceptat incetarea focului acceptata de cei care nu aveau practic pierderi si care deci ar fi putut continua. Dupa ideea ta preconceputa si care nu se bazeaza pe numic, decat ura ta impotriva evreilor, Nataniahu trebuia sa continue, dar nu, el a anuntat imediat ca primeste incetarea focului, in timp ce Hamas , de-abia dupa cateva ora a anuntat ca nu o primeste. Si a continuat sa traga din mijlocul populatiei civile...
        • +2 (8 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iulie 2014, 0:27)

          [anonim] i-a raspuns lui NL

          • +1 (9 voturi)    
            deci toti copii arabi sunt viitori ucigasi (Duminică, 20 iulie 2014, 12:41)

            alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui

            Prin urmare tu zicio
            "ca toti copii arabi sunt viitori ucigasi medievali si de aceea trebuie omorati?"

            Daca asta nu-i Rasism Pur inseamna ca nu exista rasism ...
            • +1 (3 voturi)    
              Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iulie 2014, 18:00)

              [anonim] i-a raspuns lui alex4321

      • +14 (18 voturi)    
        Ce inseamna viata a 70 de copii in ochii Hamas? (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 20:59)

        B52 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

        un zero barat de doua ori, si bineinteles mai putin decast in ochii lui Nataniahu.
        Hamas au refuzat incetarea focului acceptata de Nataniahu, cu toate ca Israelul nu avea atunci inca victime serioase.Daca lor nu le pasa, de ce i-ar pasa lui Nataniahu?
      • -1 (19 voturi)    
        Evrei vs arabi (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 21:59)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

        Ce inseamna in ochii evreilor viata a 70 de arabi, fie ei si copii?

        Ne raspunde cu o declaratie xenofoba insusi rabbi Jakov Perrin: "Un milion de arabi nu valoreaza o singura unghie a unui evreu".

        Luand in calcul si alte declaratii xenofobe ale mai multor persoane publice evreiesti (Golda Meir, Moshe Katzav, Ariel Sharon, Menachem Begin - acesta din urma fiind autorul unor formulari de o aroganta si ura rasiala nespuse, Haim Weizman si multi altii) aparute de-a lungul timpului, iata ca gasim motive pentru care evreii sunt iubiti in Orientul Mijlociu mai ceva ca o buba in fund. Ura fata de evrei are la baza fapte si abuzuri de-ale lor in raport cu cei ce ii detesta. Cu alte cuvinte, si-au cam facut-o cu mana lor iar ce fac ei acum nu reprezinta decat o aprofundare a problemei. Raspunsul arabilor va veni si ar putea imbraca o forma dura.
        • -1 (7 voturi)    
          Extremisti vs extremisti (Duminică, 20 iulie 2014, 14:25)

          lucadd [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

          astia sunt protagonistii razboiului din Palestina.

          Extrema dreapta din Izrael contra extrema extremelor Hamas din Gaza.

          Din pacate si spun din pacate societatea izraeliana este tinuta prizoniera de o extrema dreapta tampita care indocrineaza tinerii la greu cu idei xenofobe si rasiste ca sa nu mai vorbim de viraj religios extrem.

          Statul asta a avut baze teocratice si a ajuns cu mici exceptii un stat aproape la fel de religios si fanatic ca si statele care il inconjoara. Nu e de mirare ca se predica in armata idee ca fiecare arab poate fi un purtator de bombe. Va dati seama de atitudinea armatei fata de oamenii aia. Puteti sa imi spuneti contrariul... mie chiar imi place cultura iddish insa din pacate izraelienii au ajuns sa fie prizonierii propriilor extreme.

          Cititi marturiile soldatilor izraelieni care au decis sa vorbeasca despre cum sunt indoctrinati tinerii militari si ce trebuie sa faca ca sa fie remarcati...cam acelasi lucru ca si fanaticii din Hamas (numai ca ei nu trebuie sa isi puna o bomba pe ei ci sa apese pe tragaci)
    • +10 (24 voturi)    
      eh (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 19:08)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      vina e a celor din Hamas. se ascund intre civili tocmai pt ca cei ca tine sa poata spune ca e vinovat Israelul de ceva. ca sa intelegi ce inseamna Hamas si Islamul mai bine vezi ce spune clericul asta pasnic https://www.youtube.com/watch?v=7cSXZnCU6EE
      • -5 (17 voturi)    
        Gaza e o zona foarte populata (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 21:03)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        nu ai loc unde să nu fie ”civili”! Și Israelul stie foarte bine asta cand ataca!
        • +2 (8 voturi)    
          dupa cum spuneam (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 23:03)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          teroristii se ascund in zone populate tocmai pt a arata cu degetul inspre israel. hai sa n-o mai lungim aiurea, te faci ca nu intelegi ce zic., teroristii se ascund intre civili iar israelul nu mai e dispus sa tina cont de asta. nu poti sa te ascunzi la infinit dupa copii si sa reclami ca tu esti nevinovat. au si zis evreii, va fi pace cand arabii isi vor iubi mai mult copiii lor decat ne urasc pe noi. islamul este bazat pe expansiune agresiva. israelul a facut minuni in desertul ala iar arabii nu vor decat sa suprime orice nu e islam.
        • +2 (6 voturi)    
          Israelul nu ataca ci (Duminică, 20 iulie 2014, 14:39)

          Alor [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          riposteaza in urma atacurilor la care este supus.
    • +9 (17 voturi)    
      Militari si politicieni? din care parte? (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 20:55)

      B52 [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      1.Israelul a acceptat de 2 ori incetarea focului, Hamas a refuzat, cu toate ca stia ca va aduce noi victime.
      2. in orice confruntare militara pot fi atinsi atinsi civili, asta nu inseamna obligatoriu crima de razboi.
      3. fiecare parte beligeranta are datoria de a-si apara proprii civili, prin aceea ca nu va transforma zona civila in zona de lupta. Hamas trage din interiorul oraselor, ceea ce transforma zona in obiectiv legitim.
      4.UNRA - organizatia ONU pentru refugiati care actioneaza in Gaza - a descoperit ea insasi depozit de munitii ascuns intr-o scoala, ceea ce ar fi transformat scoala in capcana pentru copii, daca ar fi explodat ceva in apropierea ei. Nu mai vorbesc ca un depozit de munitii este obiectiv legitim dupa legile razboiului.
      5. Spre deosebire de lovirea fara intentie a populatiei civile de catre IDF, transformarea de catre Hamas a asezarilor civile israeliene in tinte este cu siguranta o crima de razboi, si de aceea secretarul ONU, in declaratia lui, a recunoscut dreptul Israelului la aparare.
      • -2 (4 voturi)    
        din ambele parti bineinteles (Duminică, 20 iulie 2014, 14:29)

        lucadd [utilizator] i-a raspuns lui B52

        legitimitatea actiunii este a celui care isi apara mai bine supa in fata forurilor internationale.
        Ar trebui sa stii ca definitia crimei de razboi inseamna si omorarea civililor. Dar o sa vezi...cu timpul poate atat Hamas-ul cat si extrema dreapta din Izrael o sa raspunda in fata tribunalelor.
        • +3 (3 voturi)    
          Ai dreptate, Israelul a inceput (Duminică, 20 iulie 2014, 21:26)

          B52 [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

          Ai dreptate, Israelul a inceput cand a ripostat. Tare ti-ar mai fi placut sa nu poata riposta, asa cum a fost in cel de-al doilea razboi mondial.
          Tare ti-ar place sa-i poti acuza in tot soiul de procese. Fara nici o legatura cu dreptul international. De care nu ai habar, de altfel.
          Luptatori curajosi ai Hamas stau in bunkerele si tunelele construite special pentru situatia asta, si lasa afara pe civili, sa le apere posterioarele. Vezi ce declara ei insisi: http://youtu.be/eQ6S0-o3uFI
    • +2 (18 voturi)    
      Pai acolo (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 21:10)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      toti sunt civili. Ai vazut tu UNIFORME ale " soldatilor " hamas ? Cum arata ?
      • +12 (14 voturi)    
        Punctul pe I (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 22:12)

        B52 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        De asta Hamas nici nu anunta cati "combatanti" au fost loviti, toti sunt adicatalea civili.
        • +2 (4 voturi)    
          pentru B52 (Duminică, 20 iulie 2014, 15:52)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui B52

          Ai vazut cate minusuri am luat spunad un adevar ? /// Pacat...
          Mai ales decand a fost doborat avionul de catre teroristii imbibati de votca. S-a decretat mobilizare putinofililor !
  • +10 (10 voturi)    
    mijloace (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 17:59)

    gechi [utilizator]

    fiecare cu ce are. Ei sapa cu tancurile, noi cu migurile. Important e sa mearga agricultura.
  • -9 (23 voturi)    
    cum au ajuns sa omoare (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 19:44)

    __alex__ [utilizator]

    peste 300 de oameni (din care 70 copii) cautind tuneluri? I-au atacat copiii pe soldati la fel ca si civilii de vas in 2010?

    Se mira ca escaladeaza sentimentele antisemite.
    • +10 (24 voturi)    
      Hai sa-ti desenez, poate pricepi! (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 20:27)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Hamas sapa tuneluri care in care ascund rachete, ascund teroristi, armele lor cu care-i ataca pe evrei. Hamas ascunde rachete in scoli. Vezi comunicatele si imaginile filmate. Hamas se ascunde in spatele civililor si al copiilor transformandu-i in scuturi umane in timp ce au kalasnikovul in mana. Au loc schimburi de focuri si bombardamente. mor oameni nevinovati si copii. Si de-o parte si de cealalta. Si hamasul continua sa faca atentate si sa faca carnagii prin piete, in autobuze si in alte locuri publice. Iar cateodata mor si romani care muncesc prin Israel. Iar altadata mor si romance care se iubesc sau s-au iubit deja cu palestinieni Hamas. si cu care au facut copii. In rest, nu poti sa faci pe pr___ul mai convingator?
    • +12 (18 voturi)    
      de ce doar tuneluri? (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 21:22)

      B52 [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Intrebarea e cam stupida, insa fiinca poate este cinstita, iata un raspuns.
      Cand Hamas ataca cu rachete, aviatia cauta lansatoarele de rachete, care nu stau in tuneluri. Si atunci se incearca lovirea lansatorului si/sau a celor care l-au pus in functiune, Iar daca asta s-a facut din casa, atunci este lovita casa.
      Golda Meir, care a fost ministru de externe si apoi prim ministru, in urma cu multi ani, spunea, inca in 1957:
      "Nu-i urasc pe arabi pentru ca ei ne omoara copii, ci pentru ca ei ne silesc sa omoram copii de-ai lor. Va fi pace cu arabii atunci cand ei isi vor iubi copiii lor mai mult decat ne urasc pe noi."
      Poti gasi in Youtube cele spuse de purtatorul de cuvant al Hamas cand recunoaste ca ei folosesc populatia civila ca scut pentru armele lor.
      Vezi : http://youtu.be/eQ6S0-o3uFI
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iulie 2014, 18:03)

        [anonim] i-a raspuns lui B52

  • +4 (24 voturi)    
    De scuturi umane ati auzit? (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 22:21)

    A.Corneliu [utilizator]

    Aceasta este politica OFICIALA a organizatiei teroriste Hamas.
    TOATE facilitatile armatei teroriste din Gaza se afla in spatiile cele mai dens locuite, inclusiv in case de locuit, scoli si moschei.
    Tot din aceleasi locuri teroristii lanseaza rachetele impotriva populatiei Israelului.
    Tot din spatele civililor armata terorista a Hamasului isi duce "lupta sa dreapta" in confruntarile directe cu soldatii Israelului.
    Politica aceasta este recunoscuta in mod deschis de Hamas si incurajata in gura mare.
    Teroristii din Gaza sunt singurii responsabili pentru aceste victime.
    Mai nou: in seara asta Hamasul a anuntat ca va trimite copii cu grenade impotriva militarilor israelieni.
    Un ocean de ticalosie s-a adunat intr-un singur loc: in Gaza.

    Poate credeti ca Israelul nu are dreptul sa se apere si e obligat sa suporte loviturile armatei teroriste agresoare, pentru ca aceasta foloseste scuturi umane, nu-i asa?
    Sau ca nu trebuie sa se apere deloc.
    Ma rog, nu depinde de domniile voastre.
    • 0 (10 voturi)    
      bingo (Sâmbătă, 19 iulie 2014, 23:15)

      mad0nion [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

      Asa si este, hamas este o organizatie terorista, foloseste ca scuturi femei si copii. Dar de ce fac asta?Pentru ca nu pot altceva sa faca impotriva voastra. V-ati furisat pe teritoriul lor, ati convins pe cine ati putut cumparat si santajat pe cine a trebuit sa legalizeze abuzul in 1948. Ati devenit pozitie dominanta si ati inceput sa faceti abuz de ea in relatie cu populatia indigena prin sicanari, inscenari, manipulari. Jafa a fost un oras arab. L-ati inconjurat, l-ati redenumit in tel aviv si i-ati fortat sa se mute, sa plece, sa dispara. Si nu doar in Jafa, peste tot. In mai putin de 30 de ani i-ati inchis in enclave, privati de libertatea de miscare sau de vreo sansa la o viata normala. I-ati taiat strategic de la resurse. Ce sansa are un tanar palestinian din fasia gaza sa faca ceva cu viata lui? sa urmeze o scoala, sa aiba o cariera? niciuna, pentru ca traieste ca un sobolan si stie ca de partea ailalta a gardului este libertatea si tara parintilor lui. Si atunci ce face? Umple tuburi de otel cu trotil pentru ca altceva mai bun nu are ce face. Asta face. Se razbuna pentru dreptul refuzat la o viata normala. Felul in care ati intrat pe acel teritoriu si l-ati capturat imi aduce aminte de mecanismele virusilor. Asta faceti. Pe cei slabi i-ati transformat in supusii vostrii, cetateni de mana a 2-a care va matura strazile, iar pe cei mai puternici i-ati inchis in enclave. Asta ati facut. Ii exterminati, le negati dreptul la educatie, la miscare, la munca, la orice. Gaza este cea mai mare puscarie din lume, dar este o puscarie.
      • +5 (9 voturi)    
        "Voastra"? (Duminică, 20 iulie 2014, 12:02)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

        crezi ca romanii sunt pro-arabi? Puiu', eu n-am nevoie de Islamofascism acilea in Romanica. Imi ajunge Ponta si PSD asa ///
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iulie 2014, 18:06)

        [anonim] i-a raspuns lui mad0nion

      • +3 (3 voturi)    
        Vad ca citesti bine propaganda araba (Duminică, 20 iulie 2014, 21:42)

        B52 [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

        Ai vizitat vreodata Israelul? Ai vazut cum arata Jaffo? Este plin de arabi, liberi, cei mai multi se simt bine ca traiesc in Israel, si n-ar dori sa ajunga in Palestina. Arabii au 10% din deputatii din parlamentul israelian, si nu au mai mult, din cauza ca populatia araba este scarbita de partidele arabe cere-i reprezinta, si nu se duc la vot.
        Gaza este in situatia in care sunt din cauza lor insasi. @ milioane de arabi triesc i teritoriile cre sunt sub conducerea Fatach, nu a Hamas, si ei o duc mai bine decat majoritatea arabilor din tarile care nu au petrol , asa cum nu are nici Israelul (nu pot compara cu cei care stau cu curul pe munti de petrol si care conduc lumea cum vor ei). Privarea de miscare de care vorbesti a fost doar din cauza necesitatii de aparare, si cum a venit Muhmad Abas la conducere, care este impotriva terorismului, toti se bucura de libertate de miscare. Da nu si cei din Gaza. Apropo, cei din gaza au 20% din frontiera lor cu Egiptul, care o tine mai inchisa decat Israelul . sraelul le livreaza electricitate, alimente, chiar si acum, pe timp de razboi, Egiptul a inchis frontiera si le-a aratat degetul mijlociu!. De ce? Fiidca sunt teroristi si fata de Egipt, de aia!.
        Este greu sa intelegi ce se intampla aici, cand ura fata de evrei iti intuneca capacitatea de gandire.
      • +2 (2 voturi)    
        Dupa acordurile de la Oslo (Duminică, 20 iulie 2014, 22:01)

        B52 [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

        Gaza avea punct de frontiera deschis cu Egiptul, e adevarat sub control al unor observatori europeni, care aveau drept rol sa observe ca sa nu fie introduse arme in Gaza. Hamas-ul le-a facut vant observatorilor europeni (mai precis i-au facut sa se teama sa mai ramana acolo) si au ramas cu Rafiah in mana lor.
        Pe scurt, daca Gazatorii nu s-ar fi amestecat in politica Egiptului, si nu ar fi inceput cu acte teroriste si impotriva lor, atunci ar fi ramas cu puntul de frontiera deschis, schimburi de marfuri si de oameni. Dar nu, ei si-au taiat craca pe care stateau.Apropo, de fapt cine le-a inchis cu totul usa nu este Israelul ci Egiptul, de ce trag impotriva Israelului si nu a Egiptului? Nu te-ai intrebat, nu-i asa? Iti dau voie sa ghicesti. Si iti dau si un indiciu: nu din cauza ca urasc pe israelieni mai mult decat pe egipteni...nu!
    • 0 (10 voturi)    
      si-aia care se jucau fotbal pe plaja (Duminică, 20 iulie 2014, 1:47)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

      Ce usor e sa vorbesti "de zona aglomerata" unde n-ai cum sa tragi dupa teroristi decat daca omori si copii nevinovati.

      Exemple:
      1. 4 copii palestinieni se jucau fotbal pe plaja cand au fost spulberati de o bomba israeliana !
      Tot scuturi umane au fost "pe plaja"?

      Daca se jucau copiii tai la Mamaia pe plaja
      si unii trageau pe plaja cu bombe dupa "teroristi"
      si-ti spuneau "scuze" , "n-aveam cum altfel sa-i doboaram pe teroristi pentru ca plaja la Mamaia era foarte aglomerata" ce zici?

      Dar daca nu era nici un terorist pe plaja si cadea bomba "din geseala" peste copiii "din zona aglomerata a plajei" si-ti spuneau "scuze a fost o greseala" ?

      http://www.youtube.com/watch?v=VQv6s9y48B0

      http://www.youtube.com/watch?v=-KKvIg9d0Kw


      2. Daca in blocul unde stai tu se ascund 2 teroristi esti
      de acord sa traga armata israeliana o bomba in blocul tau ca sa-i ucida pe cei 2 teroristi
      in timp ce tu cu nevasta si copii tai serviti cina?

      Dar daca nu se-ascund si a fost doar o greseala de informare cum s-a intampalt cu unii care se uitau la o cafenea la semifinala CM de fotbal? Iti place fotbalul?

      http://www.independent.co.uk/incoming/article9594717.ece/alternates/w1024/gaza-2.jpg

      https://pbs.twimg.com/media/BsF9TMrCEAAatkE.jpg:large

      http://s4.reutersmedia.net/resources/media/global/assets/images/20140709/20140709_9654149020140709135958.jpg

      http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2014/7/10/1404982019527/Palestinian-children-insp-011.jpg

      -----------------------------------------------
      Prin Urmare, te rog Putina Decenta
      vorbim de Copii Nevinovati Ucisi.
      ---------------------------------------------------------
      • +3 (5 voturi)    
        Intentionat (Duminică, 20 iulie 2014, 14:36)

        Alor [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        omiti lucrul cel mai important si anume ca acei teroristi care chipurile se ascund in zone populate fara sa stie vecinii lor pasnici cu copii, sunt veniti la putere in fasia gaza in mod democratic adica prin votul populatiei. Deci populatia este de acord cu politica de bombardare a Israelului cata vreme i-a votat. Deci nu sunt chiar asa de nevinovati , doritori de pace , victime nevinovate ale conationalilor lor teroristi.
        • +3 (3 voturi)    
          Lumina (Duminică, 20 iulie 2014, 18:32)

          JosephRosen [anonim] i-a raspuns lui Alor

          In sfarsit, un pic de lumina...
          Sau cum a spus Gothe: Fiat Lux [lat.] ori in engleza 'Let there be light'.
          Multumesc.
      • +2 (2 voturi)    
        Ai putea crede... (Duminică, 20 iulie 2014, 22:11)

        B52 [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Ai dreptate! Copiii de pe plaja au fost o greseala , nu stiu cat de grosolana, insa totusi o greseala. Si bineinteles nu o tinta. Ca daca populatia civila ar fi fost tinta, in cele peste 1000 de obiective distruse din aer nu ar fi fost 100 sau 200 de victime civile (cred ca accepti ca restul erau hamasnici) ci 1000 sau 2000, cel putin (vezi ce se intampla in Siria si Irak, locuri de care n-am vazut ca vreunui ahtiat de dreptate sa-i pese, ca de! acolo nu poti acuza evrei de crimele facute).
        Cat despre bombardarea casei devenita obiectiv, exista destule metode de a-i avertiza pe cei din casa, si asta este motivul ca numarul victimelor a fost totusi relativ redus.
    • +1 (9 voturi)    
      perfect adevarat (Duminică, 20 iulie 2014, 10:10)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

      Tot ce ai scris este perfect adevarat
  • -3 (11 voturi)    
    Excelent timing (Duminică, 20 iulie 2014, 0:35)

    Taras Bulba [utilizator]

    Cade un avion in Ucraina -> Netanyahu: "hai in Gaza, ca astia-s ocupati cu alte stiri!"
    • -4 (6 voturi)    
      ti-as da (Duminică, 20 iulie 2014, 13:33)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      2 voturi dar nu pot, asa se face dezinformare cu tv-ul si radio, lasa ca aia sint ocupati cu avionul lui peste, noi radem pe aici ce putem :)
      • 0 (6 voturi)    
        Nu poti ? (Duminică, 20 iulie 2014, 15:54)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

        Da-i trei voturi ( sper ca cu plus, nu cu minus ). Merita !
        • +2 (2 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iulie 2014, 18:11)

          [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          • +1 (1 vot)    
            Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iulie 2014, 19:44)

            [anonim] i-a raspuns lui

    • +2 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 20 iulie 2014, 18:11)

      [anonim] i-a raspuns lui Taras Bulba

    • +2 (2 voturi)    
      Cronologic, cred ca a fost invers (Duminică, 20 iulie 2014, 22:14)

      B52 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Nataniahu a intrat in Gaza, si atunci Putin le-a spus acolitilor lui, da-l jos, ca asti-as ocupati cu evreii...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by