VIDEO Manifestatii violente la Paris impotriva casatoriilor gay: peste 290 de persoane au fost arestate

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 27 mai 2013, 9:10 Actualitate | Internaţional


Un numar impresionant de persoane - 150.000 potrivit politiei, un milion potrivit organizatorilor - au manifestat duminica seara la Paris impotriva casatoriilor intre persoanele de acelasi sex, care au fost legalizate luna aceasta in Franta, demonstratiile degenerand in violente, relateaza AFP. Ironic, in momentul in care protestantii erau dispersati, la Festivalul de Film de la Cannes franco-tunisianul Abdellatif Kechiche a castigat trofeul Palme d'Or pentru un film care vorbeste deschis despre relatia dintre doua lesbiene.

Numarul celor care au manifestat duminica a fost insa mult mai mic decat pe 24 martie, inainte de legalizarea de pe 23 aprilie, cand manifestatia a reunit, potrivit organizatiei "La Manif pour tous", 1,4 milioane de persoane si 300.000, potrivit politiei.

Dupa dispersarea manifestatiei, care s-a desfasurat fara tulburari, cateva sute de persoane au provocat incidente violente in cursul serii, timp de doua ore, pe Esplanada Invalizilor.

Politia a retinut 293 de persoane, dintre care 231 au fost plasate in arest preventiv, a anuntat pentru AFP prefectura de politie, precizand ca majoritatea acestora, aproximativ 200, se refera la persoane retinute pe Esplanada Invalizilor.

Sase persoane au fost ranite usor: patru politisti, un fotograf al AFP si un manifestant, a precizat prefectura de politie.

In ciuda impozantului dispozitiv de securitate, aproximativ zece militanti au grupului Generatie identitara au reusit sa escaladeze o terasa a sediului Partidului Socialist, amplasand un banner pe care se putea citi "Hollande demisia". Ei au fost luati cu furgonetele politiei, in uralele multimii.



Promisa de Francois Hollande in timpul campaniei prezidentiale si aparata de intreaga stanga, "casatoria pentru toti" a generat timp de mai multe luni o opozitie puternica in Franta, atat in Parlament, cat si in strada. 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3142 vizualizari

  • +1 (11 voturi)    
    Imi place de Francezi (Luni, 27 mai 2013, 9:43)

    mitg [utilizator]

    Cand vine vorba de gay, n-au pardon la proteste ... dar cand se intampla ca vreun 'extremist religios' (aka musulman inrait) sa faca scandal sau sa o comita, francezii se incuie in casa si asteapta jandarmii. Frumos.
  • 0 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 27 mai 2013, 10:43)

    [anonim]

  • 0 (20 voturi)    
    Curaj (Luni, 27 mai 2013, 10:44)

    Liljohn [utilizator]

    Suntem alaturi de voi si speram ca si noi sa avem taria sa scoatem lumea in strada pentru ca negresit guvernul actual de pacalici va legaliza si el in curand aceasta boala si o va aduce la stadiul de "normal". Maine vor venii si pedofilii sa zica ca s-au nascut pedofili si sa le dea dreptul statul sa adopte copii sa-i maltrateze. Adica sodomia de ce e admisa si pedofilia nu. Ei nu "e oameni"?
    • +1 (3 voturi)    
      Doare prostia, nu? (Luni, 27 mai 2013, 16:49)

      RazvB [utilizator] i-a raspuns lui Liljohn

      Orice om care aduce ca argument in sprijinul homofobiei sale pedofilia, are o proasta intelegere a ceea ce inseamna de fapt o relatie intre doua persoane de acelasi sex. In primul rand, inseamna consimtamant intre persoane aflate in deplinatatea facultatilor mintale . In al doilea rand, inseamna respect. Si in al treilea rand, ce face o persoana in propria sa intimitate e treaba lui si numai a lui. Cum nimeni nu se uita la un cuplu heterosexual doar din prisma actului sexual, gasesc greu de inteles de ce tu cand te gandesti la un cuplu homosexual vezi numai penisuri in fund. Ma rog, aia e problema ta si cred ca ar trebui sa o rezolvi pe cont propriu.
      Pana la urma, homosexuali vor fi si fara legalizarea casatoriei. Treaba lor daca vor sa sufere de pe urma casatoriei cum o fac heterosexualii.
      Ceea ce ma surprinde pe mine insa este vocea puternica a heterosexualilor intr-o chestiune care pana la urma nu ii afecteaza cu absolut nimic. Faptul ca statul ar recunoaste un cuplu homosexual nu ii afecteaza cdeloc. Viata lor va continua ca si inainte.
      • +1 (1 vot)    
        Tabula rasa nu doare (Luni, 27 mai 2013, 22:47)

        OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui RazvB

        Orice om care nu intelege ca ambele sunt deviatii si ca daca justifici una le poti justifica pe toate cu acelasi tip argumente, are o proasta intelegere si o logica la fel.

        Oricine nu intelege ca asta afecteaza in mod fundamental societatea, definitia ei, functionarea ei si sanatatea (mintala si fizica), e deja bolnav.

        Consimtamantul nu poate transforma un lucru rau intr-unul bun, sau o deviatie in normalitate, nici daca ar consimti toata populatia Terrei.

        Nu ma intereseaza ce fac homosexualii in pat, dar ma intereseaza ca ei vor sa schimbe definitiile familiei, casatoriei si normalitatii.
  • +5 (15 voturi)    
    Arestati-i! (Luni, 27 mai 2013, 11:28)

    un dac [utilizator]

    Si obligati-i sa devina gay! Pai ce mama dracului. Prea au inceput heterosexualii sa-si faca de cap. Astept o parada a mortilor in Franta dupa ce se va legaliza si casatoria cu persoanele decedate. Probabil d-asta vor sa interzica si transhumanta, prea umblau amantele unora din loc in loc.
  • -3 (5 voturi)    
    ce popoare salbatice vest-europenii (Luni, 27 mai 2013, 12:13)

    Crup [utilizator]

    Ce popor salbatic sunt si francezii astia! Cum au o manifestatie, cum se lasa cu incendieri de masini, ataca politia ca ultimii salbatici, sparg magazine si asa mai departe. In urma lor ramane parjoleala si mizerie!
    Si daca cumva - in inertia prejudecatilor - aveti tendinta sa ma contraziceti vehement, va rog sa faceti comparatie cu Romania. Pana si in manifestatiile isterizate de acum doua ierni, incurajate la greu de televiziuni, nu a atacat nimeni politia, nu au dat foc la nici o masina si cel mai grav a fost ca niste ultrasi, sau cum le zice, au spart si eu un chiosc sau ceva de genul. Fix pix!
    Nu stiu, probabil ca afganii de exemplu sunt mai salbatici decat francezii, nu stiu. Dar noi romanii suntem la ani lumina in fata lor dpdv al civilizatiei. Chiar nu inteleg cum de un astfel de popor ca francezii ne dau noua lectii de civilizatie. Ar trebui sa invete ei de la noi!
    In Londra acum doi ani au dat londonezii foc la o multime de cladiri si masini si au jefuit magazine de parca era zona de razboi, in Franta sistematic fac magarii de astea, si chiar acum, cand scriu randurile astea, in dreapta ecranului vad stirea ca in Elevtia 61 de persoane arestate in urma unei parade techno.
    Asta e civilizatie? Halal civilizatie. Cred ca avem de invatat civilizatie de la japonezi, chinezi, etc., dar categoric nu de la salbaticii din vestul Europei.
    • +3 (3 voturi)    
      apatia societatii civile din Romania (Luni, 27 mai 2013, 12:28)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      ...nu trebuie confundata cu civilizatia. Lipsa coloanei vertebrale te face nevertebrat, nu cine stie ce specie evoluata. Mai exact, la noi nu exista reactie civica la orice nedreptate s-ar face in tara noastra. Mai mult, daca cineva ar avea indrazneala sa aiba aiba o reactie civica, este repede pus la pamant de pupatori de partide (mai rai ca microbistii si echipele de fotbal) care te fac ba uselist, ba basist, ba pedelist. daca nu esti nic una nici alta, atunci isi triga in nas ca esti lenes si pichetezi in timpul muncii. cu o tara plina de atotcunoscatori, poeti si sefi nu cred ca se poate merge spre un viitor mai bun. Divizarea societatii civile din ultimii 4 ani a condus la eutanasierea reactiei civice si probabiol va conduce la sinuciderea acestui popor (daca o tinem tot asa, ca mamaligile).
      • +1 (1 vot)    
        chiar si asa (Luni, 27 mai 2013, 12:58)

        Crup [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Ca la noi societatea civila (reala) e prea slaba, sunt total de acord cu tine! Si as putea sa accentuez cu fapte concrete aspectul asta, dar nu are sens acum.
        Dar pe de alta parte eu tot consider ca sa incendiezi masini, sa ataci politia, sa dai foc la ce iti pica la indemana, nu are legatura cu societatea civila. Are legatura cu vandalismul si atat.
        Si ca sa merg usor catre extrem cu firul logic, tu impreuna cu altii faci o manifestatie publica pentru... sa zicem pentru o cazua ecologista, sau ma rog, orice alta cauza, crezi ca ai sanse mai mari ca doleantele tale sa fie indeplinite daca incendiezi cateva masini si ataci politia? Sa fim seriosi!
        Si apropo.... strict parerea mea, poate ma insel... cea mai importanta dovada de spirit civic este prezenta la alegeri si sa stii pe cine alegi! Asa, o minima informare si o minima luciditate, in detrimentul senzationalismului si sentimentalismului care uneori sfideaza oligofrenia... Ca daca alegem puscariasi sau puscariabili.... putem sa facem pe urma cate demonstratii vrem...
        • 0 (0 voturi)    
          asa este Crup (Luni, 27 mai 2013, 16:55)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Crup

          ai dreptate. ar fi ideal sa putem protesta intr-un mod civilizat. sunt convins ca cei care au cap si stiu ca este timpul unor proteste nu vandalizeaza. problema este ca terte persoane, care nu au pra multe de spus, incep sa vandalizeze si mai putin cei care sunt adevaratii initiatori ai protestului. daca intrebi pe un protestatar linistit de ce protesteaza, iti va explica doleantele. daca intrebi un descreierat care sparge geamuri iti va spune doar ca este nemultumit, nestiind nici el de ce este acolo.
          noi protestam mai linistit pentru ca protestele sunt slabe (abroape absente) si nu angrenam un segment larg de populatie. in plus, noi am inceput sa protestam unii impotriva altora si ne anihilam reciproc (divide et impera!!!), in timp ce asa zisele autoritati fac ce vor (a se citi fura) linistite (ne batem noi cu noi, bogati vs saraci, tineri vs batrani, privati vs. bugetari, uselisti vs pedelisti si basisti).
          PS. de vot nu comentez, pentru ca in opinia mea este un vid de putere in tara. ma rog ca sa profite cine trebuie de acest vid de putere, pentru ca istoria a aratat ca in astfel de momente apar razboaie civile (partea comica este ca aici suntem oarecum salvati tocmai de lipsa noastra de reactie).
  • +2 (8 voturi)    
    dezmagit! (Luni, 27 mai 2013, 12:36)

    systemix [utilizator]

    Eu credeam ca toti francezii sunt gay.... Stirea asta ma dezamageste ... ce lume cruda
    • +1 (1 vot)    
      Ca fapt divers.. (Luni, 27 mai 2013, 21:05)

      urfe [utilizator] i-a raspuns lui systemix

      Peste 50% dintre francezi sunt de acord cu aceste casatorii, inclusiv adoptia - mai clar, sprijinul a variat in ultimul an intre 55% si aproape 70%.

      Nu este un comentariu nici pentru sustinerea ei, nici impotriva. Cred doar ca e important sa avem o imagine de ansamblu.
  • -1 (3 voturi)    
    ca mai mare gălăgie a făcut-o biserica (Luni, 27 mai 2013, 23:44)

    visio [utilizator]

    inchiziția nu avea nicio problemă cu homosexualii sau lesbienele, însă aveau cu oamenii de știință..un grătar, un mic, ceva acolo..
    o mică rectificare: și biserica catolică avea homosexualii ei, și chiar pedofili mai nou...și cică sunt reprezentanții lui dumnezeu pe pământ, de parcă dumnezeu nu a auzit de cc sau bcc...
    • +1 (1 vot)    
      Ce-ar fi sa mai si citim (Miercuri, 29 mai 2013, 8:33)

      OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Doar pentru ca nu ai vazut inca vreun film cu subiectul asta nu inseamna ca "n-avea nimic" cu homosexualii. Ba avea. Cu "oamenii de stiinta" n-avea nimic in mod special. Multi oameni de stiinta erau catolici. "Avea ceva" cu cei care pareau ca ii submineaza autoritatea si cu cei care promovau alte doctrine. N-ar strica sa mai citesti si sa nu mai crezi orice basm.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by