Transportul public din Bruxelles a fost suspendat, dupa ce un angajat a fost ucis in bataie in urma unui accident de circulatie

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 15:23 Actualitate | Internaţional


Directia de transport public din Bruxelles a decis sa suspende traficul autobuzelor, metroului si tramvaielor in capitala, dupa ce un angajat al companiei a fost batut la locul unui accident de circulatie si se afla acum in moarte cerebrala, relateaza AFP.

"Dupa agresiunea la adresa unuia dintre colaboratorii nostri din aceasta dimineata la reteaua de suprafata, am decis sa suspendam reteaua de tramvai, autobuz si metrou", a declarat purtatorul de cuvant al societatii.

Supervizorul a fost "batut si dus la spital intr-o stare critica", a precizat ea. Barbatul, in varsta de 56 de ani, este in moarte cerebrala.

Acesta fusese chemat la locul accidentului dintre un autobuz si  un autoturism privat cu putin inaintea orei local 07:00. Potrivit purtatorului de cuvant, el a fost lovit la cap de unul dintre prietenii soferului autoturismului.

Agresorii au fugit de la locul incidentului, insa, potrivit Le Soir, un barbat de circa 30 de ani a fost retinut.

Transportul in comun va fi suspendat cel putin pana sambata dupa-amiaza.


Citeste mai multe despre   


















8014 vizualizari

  • +7 (21 voturi)    
    arabii (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 15:36)

    cet23 [anonim]

    Pot sa bag mana in foc ca e vorba de arabi. (Si) in Bruxelles creaza probleme mari si sunt renumiti prin violenta lor extrema si deseori complet gratuita.
    Stirea nu precizeaza nimic despre etnia agresorului (nici nu e cunoscut agresorul), iar faptul ca afirm ca e arab are categoric un iz de prejudecata. Dar chiar si asa, eu bag mana in foc ca a fost un arab.
    • +7 (19 voturi)    
      complet de acord cu tine (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 15:57)

      cristi_an [anonim] i-a raspuns lui cet23

      daca as putea, as expulza majoritatea musulmanilor...majoritatea care se plang de non-valorea Europei ..ipocritii...ar trebui trimisi in desertul lor sa il imbratiseze pe alah cat e ziua de lunga si sa se omoare intre ei....
    • +3 (11 voturi)    
      Roadele marxismului cultural (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 16:09)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      In orice caz, mai mult ca sigur ca agresorul nu a fost un flamand sau un valon
    • -1 (5 voturi)    
      discriminarea discriminatilor (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 23:57)

      costi [anonim] i-a raspuns lui cet23

      cet 23: intotdeauna ramin uimit cum cei care se pling cel mai tare de discriminare sunt aceiasi care nu ezita sa lipeasca etichete pe altii. eu pun pariu ca e vorba de romani, e bine? ce parere ai de titlul asta de prima pagina in bruxelles: "agresorul trebuie sa fie roman; romanii sunt renumiti prin violenta lor extrema si gratuita"
    • 0 (0 voturi)    
      Ma gandeam (Luni, 9 aprilie 2012, 11:14)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      Ma gandeam ca agresorul e roman, nu arab.
      Sa-i vezi cum sar la bataie in Bucuresti cel putin, pt motive temeinice ca de ce mergi incet, de ce m-ai depasit, de ce m-ai claxonat etc.
  • 0 (18 voturi)    
    Si agresorii erau romani ? (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 15:40)

    gigel [anonim]

    prea suna decupat de pe strazile noastre !
    • +9 (17 voturi)    
      chiar asa? (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 15:45)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui gigel

      Si cand in Romania, la un accident de masina, unul dintre reprezentantii statului sau a unei regii locale prezent la fata locului a fost ucis in bataie?
      Eu nu stiu pe ce strazi locuiesti tu, dar cred ca nu in Romania!
    • +10 (18 voturi)    
      spre informarea ta (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 16:06)

      Denoro [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      Spre informarea ta am sa-ti spun ca, dupa statisticile oficiale ale Uniunii Europene, strazile din Romania sunt unele dintre cele mai sigure din toata Uniunrea Europeana, iar la capitolu, agresivitate cotidiana, Romania e pe ultimul sau penultimul lor din UE.
      Asa ca mai las-o balta cu "decupat de pe strazile noastre". Du-te intai si incearca sa-ti petreci o zi (nu spun noapte) in unele zone denumite generic "no go land" din Bruxelles, Paris sau Londra si o sa-ti schimbi radical perceptia. (sunt denumite "no go land" fiindca acolo nici politia nu intra caci e atacata de populatie cu coctail-uri Molotov).
      • +2 (2 voturi)    
        Londra (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 16:53)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui Denoro

        Aici cam ai dreptate,nu e recomandabil sa iesi seara in anumite zone din Londra...
      • +2 (4 voturi)    
        da! chiar asa! (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 17:50)

        mesiu [anonim] i-a raspuns lui Denoro

        dupa statisticele mele oficiale, strazile din Romania sunt proaste si soferii sunt nesimtiti.
      • +3 (3 voturi)    
        hm... (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 23:31)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui Denoro

        habar nu am ce statistici sunt alea, dar pot sa-ti raspund fara patima.

        sunt de 2 ani in Germania si mi se pare traficul nu civilizat - ci un vis! rareori am auzit claxoane, niciodata injuraturi sau altercatii.
        am batut tara asta-n lung si-n lat si niciodata nu am fost pe aproape de accident.

        in Romania, nu cred ca am facut vreodata un drum mai lung de 300 km fara sa nu fie macar o data nevoie sa fac o manevra mai mica sau mai mare de evitare a pericolului creat de cate un "grabit".

        Cele mai "tari" faza le-am patit la Hateg (unul depasea coloana si am iesit cu o manevra spectaculoasa din calea lui), la Arad (unul derapa in draci pe zapada si am iesit de pe drum sa-i fac loc), intre Oradea si Satu Mare (unul s-a trezit sa depaseasca in curba fara vizibilitate - tot asa, frana tare si iesire de pe drum), pe langa Petrosani - unul a iesit prea tare din curba direct pe contrasens.
        Astea mi le amintesc acuma. dar concluzia: in Romania, am fost pus in nenumarate randuri in pericole din cauza idiotilor de pa sosele care se cred mari viteji si nu sunt.
        • 0 (0 voturi)    
          domnul meu, (Luni, 9 aprilie 2012, 9:34)

          gazpefoc [anonim] i-a raspuns lui Marian

          Respect!
    • +1 (5 voturi)    
      te inseli groaznic (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 16:56)

      efz [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      Cu toata agresivitatea cotidiana, umflata de televiziuni in goana dupa audienta ,nu am auzit ca in RO. sa fie jefuite zilnic minim 7-10 buticuri sau magazine la nivel national ca prin alte tari ale UE cu veche traditie democratica. Ca sa nu mai vorbesc de masini care transporta bani sau de bancomate, e ceva normal, 2-4 zilnic. Si faptele nu sint comise de bande de romani, astia sunt mai destepti, se ocupa de altele.Dar sa stii ca asa este cu societatile multiculturale, in care multi emigranti refuza integrarea si i-si vad doar de profetul lor, asta cind nu sint ocupati cu solicitarea deajutoare, ca munca e grea.
  • +8 (10 voturi)    
    Curiozitate (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 16:29)

    Vizitiul [utilizator]

    Nu schimba cu nimic faptele regretabile dar sunt curios ce natie e batausul.
  • 0 (4 voturi)    
    evident ca era (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 17:26)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    un gunoi musulman, nespalat si puturos de care s-a umplut europa occidentala ca de paduchi. Asa au vrut, asa au, sa se spele cu ei pe cap.
  • +2 (4 voturi)    
    maimuta magrebiana (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 17:59)

    georgio [anonim]

    Ghici ghicitoare cine poate fi ? Tunisienii de a doua sau a treia generatie , belgieni in acte dar complet neintegrati in societate, manati doar de bravada si usor de prins in plasa de profetii islamismului radical sunt o mare problema si in Belgia nu doar in Franta. Sunt adevarate gasti de cartier la care principala lor distractie si ocupatie sunt vandalizarea masinilor parcate si sicanarwa angajatilor publici in uniforma (caile ferate, transport public, erviciile electrice sau de gaz). In anumite cartiere angajatii regiilor publice au ajuns sa nu mai faca interventii fara excorta jandarmeriei. Asta este europa multiculturalismului.
  • +1 (5 voturi)    
    confirm (Sâmbătă, 7 aprilie 2012, 23:26)

    gigi [anonim]

    ca in bruxelles 99% din astfel de cazuri sunt ale arabilor. Asadar, cu toata responsabilitatea, afirm ca sunt 99% sanse ca agresorul sa fie arab
  • +1 (5 voturi)    
    Expertii in banuieli (Duminică, 8 aprilie 2012, 1:24)

    George [anonim]

    N-ar fi mai bine sa asteptati sa va dati cu parerea dupa ce se stie cine a fost agresorul?

    Asa ati facut si cu criminalul din Oslo, Anders... erati "siguri" ca e arab.
  • +2 (2 voturi)    
    Bruxelles = Magreb (Duminică, 8 aprilie 2012, 10:19)

    Munch [utilizator]

    Ultima data cand am fost in Bruxelles am crezut ca sunt in Maroc! Nu am auzit franceza sau germana o zi intreaga.
  • +2 (4 voturi)    
    bruxelles (Duminică, 8 aprilie 2012, 13:30)

    ady [anonim]

    pt cine a fost la bruxelles..stie situatia tensionata de acolo dintre imigranti in numar nimicitor si populatia locala..te ingrozesti cand vezi ce mizerie lasa in urma si privirile criminale aruncate pe trecatori.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă