VIDEO Boc si Boagiu au inaugurat 21 de kilometri din tronsonul Medgidia - Constanta al autostrazii A2

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 29 iulie 2011, 15:09 Actualitate | Esenţial


Premierul Emil Boc a inaugurat, vineri, o portiune de 21 de kilometri din tronsonul Medgidia - Constanta al autostrazii A2, el spunand ca romanii primesc astfel o veste buna, si anume ca pot ajunge pe litoral mai repede, economisesc timp si bani, relateaza Mediafax.

"Romanii primesc astazi o veste buna: pot ajunge pe litoral mai repede, economisind timp si bani", a declarat Boc.

El a spus ca apreciaza eforturile Ministerului Transporturilor care a reusit sa termine lucrarea cu doua zile mai devreme fata de termenul stabilit.

Premierul a afirmat, de asemenea, ca in patru ani Guvernul Tariceanu a inaugurat cinci kilometri de autostrada.

La randul sau, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a spus ca finalizarea acestui tronson de autostrada este dovada ca, desi esti nevoit sa iei masuri dure, poti face ordine in sistem.

Sectorul Basarab-Constanta face parte din tronsonul Medgidia-Constanta, unde lucreaza companiile Astaldi si Max Boegl, pentru 211 milioane de euro asigurati de Banca Europeana pentru Investitii si bugetul de stat.

Autostrada Soarelui este realizata pe tronsonul Bucuresti-Cernavoda. Lucrarile pentru finalizarea autostrazii au fost impartie in doua sectoare, respectiv Cernavoda-Medgidia si Medgidia-Constanta.

Contractul pentru segmentul Cernavoda-Medgidia a fost atribuit companiei franceze Colas, insa Ministerul Transporturilor a reziliat contractul in luna aprilie. Principalul motivul al rezilierii contractului a fost o solicitare a companiei Colas prin care cerea suplimentarea valorii contractului cu opt milioane de euro intrucat traseul autostrazii a fost schimbat.



Citeste mai multe despre   


















7355 vizualizari

  • +17 (23 voturi)    
    putin cate putin la mare (Vineri, 29 iulie 2011, 15:20)

    misu [anonim]

    In fiecare an cate 22 de kilometri si ajungem la mare mai des. Boagiu a inaugurat si calea ferata moderna Bucuresti - Constanta.
    • +17 (25 voturi)    
      1 secol (Vineri, 29 iulie 2011, 15:55)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui misu

      ok, e bine ca se misca ceva, dar Ro are nevoie de
      peste 2000 de km de autostrazi ca sa putem sa traim normal. Adica al 20 de km pe an o sa dureze cat?? Ma tem ca nu mai apuc...iar daca vine Ponta si Chuky la putere...o sa ne intoarcem iar in anu' 2000, adica mai pierdem inca un deceniu...
      • +14 (18 voturi)    
        ... (Vineri, 29 iulie 2011, 17:37)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui daniel

        Stai linistit ca nu e singura autostrada la care se lucreaza. Se vor mai deschide si alte autostrazi la care se lucreaza non-stop. Iar la partea cu Pilotul si Chuky ai dreptate. Daca vin ei si ajungem pe mana lor nu mai vedem noi autostrada. Banii aia vor intra la ei in buzunar
      • +3 (3 voturi)    
        hmm nici chiar (Vineri, 29 iulie 2011, 21:12)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui daniel

        la fluxul de trafic pe care il avem acum, peste 2000 de km e cam mult. Adica si eu as vrea sa avem dar nu e rentabil. Pe o autostrada in germania circula zilnic probabil cat circula pe autostrada soarelui intr-o saptamana.
        De ex, cehia, ungaria, slovacia, polonia au putin peste 1000 km.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Highway_systems_by_country

        1000-1500 km sunt arhisuficienti ptr Romania.
        • -1 (1 vot)    
          raportat la ce? (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 10:30)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          cat sunt cehia, slovacia si ungaria fata de romania? sau nu conteaza?
        • +2 (2 voturi)    
          stati linistiti (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 11:04)

          ... [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

          daniel ar avea nevoie de 2000km de autostrada, de 20.000 de eur/luna salariu, de un Ferrari pentru agatat, un SUV pentru excursii si o electrica sau o hibrida pentru mersul la serviciu. Ar mai avea nevoie de o casuta de 3-400mp si de minimum 5 excursii in strainatate pe an. Si toate astea ca sa simta ca traieste si el normal. Pacat ca toate de mai sus nu se fac singure. Si chiar daca s-ar face, omul s-ar plange ca nu e vreme frumoasa 365 zile pe an, etc. Pacat ca 70-80% dintre romani sunt ca el.
    • 0 (18 voturi)    
      multumim domnule Boc (Vineri, 29 iulie 2011, 15:59)

      eu [anonim] i-a raspuns lui misu

      problema e ca pana va fi gata autostrada o sa fim noi batrani si nu o sa ne mai intereseze foarte mult fenomenul mersului la mare... plus ca cine merge la marea asta a noastra unde costa 10 euro o pizza adica 5% din salariul mediu si dupa un week end ramai cu buzunarul gol si cu chilotii plini de alge :)

      PS: nu era mai bine daca taiau panglica cand se va circula pe 4 benzi ? acum se circula doar pe 2
      • -5 (9 voturi)    
        da sigur (Vineri, 29 iulie 2011, 21:49)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui eu

        10 euro pizza in mamaia e mai mult decat o exagerare. Singurele statiuni poate mai ieftine decat mamaia (desi nu sunt asa convins) sunt la bulgari, dar du-te sanatos daca vrei.
        Plus ca de obicei lumea isi rezerva hotel in bulgaria cu cateva luni inainte si normal ca e mai ieftin fata de mamaia unde isi rezerva cu cateva zile inainte ptr weekend.
        Du-te in italia, franta si chiar si grecia unde cu 10 euro iti iei o cafea si maxim o apa. Am fost in iunie pe coasta de azur si cazarea a fost 140 eur pe noapte ptr un hotel de 3 stele care ce-i drept arata destul de bine. In varf de sezon pretul era de 185 euro. Pai cu banii astia stai la 5 stele in Mamaia. Ca sa stai la 5 stele in Cannes sau saint tropez decartezi minim 1000 euro pe noapte (vezi booking.com).Si oricat ti s-ar parea de incredibil, plaja din saint tropez e o gluma proasta fata de cea din Mamaia. Noroc cu mediterana.
        Si nu in ultimul rand, ce fac daca vreau sa ma duc un weekend la mare? Iau avion apoi tren, autobuz etc ca sa stau cateva ore plaja?
        • 0 (4 voturi)    
          Da, sigur, sigur! (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 12:01)

          Djurdevdan [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

          Miticule, cred ca tu nu stii sa cauti cazare in strainatate.
          Compara mai bine statiunile romanesti cu cele din Croatia sau chiar Muntenegru si apoi mai vorbim. Sau stai, pentru voi e mai greu sa ajungeti acolo!
          • 0 (0 voturi)    
            exact (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 18:24)

            vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Djurdevdan

            adevarul e ca iti trebuie vreo 15 facultati sa intri pe booking.com sau agoda.com etc, si sa cauti un hotel. Ideea e ca mie imi place sa stau la hotel cand ma duc in concediu unde sa am de toate, sa am totusi ce face si daca ploua.
            Miticutule, n-am zis niciodata ca mamaia e cea mai stralucita statiune din lume, si sigur ca muntenegru si croatia au niste statiuni super, doar ca mult mai scumpe.
            Oricum de ex decat sa ma duc in tenerife as plati chiar bani in plus sa vin la mamaia, dar nu e nevoie caci tenerife e oricum mult mai scumpa. Si mai e o treaba, mamaia are o viata de noapte cum nu prea gasesti in multe locuri, si o plaja lata cu nisip unde pot sa joc fotbal, volei etc..
    • +8 (14 voturi)    
      Tot e bine. (Vineri, 29 iulie 2011, 17:42)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui misu

      Asa incet ajungem si noi sa avem autostrazi. desi sunt convins ca de la anu se va lucra mult mai intens si se vor face mult mai multe autostrazi. Trebuie sa fim constienti de faptul ca am trecut printr-o perioada grea,dar pentru asta observam ca totusi se vede ca Premierul isi face foarte bine treaba. Felicitari!
  • -3 (19 voturi)    
    Dezinformare (Vineri, 29 iulie 2011, 15:56)

    petre [anonim]

    Nu s-a dat drumul la autostrada. Este o portiune de centura de 21 km , dar nici aia intreaga, se circula pe jumatatea ei in regim de drum national. Uite asa mai luam niste lauri aiurea.....
    • +10 (14 voturi)    
      Hai lasa (Vineri, 29 iulie 2011, 16:09)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui petre

      Si tronsonul Drajna - Cernavoda, tot pe bucati s-a deschis; si Fetesti Cernavoda....

      Important ca este inca o ruta functionala si economica de acces.

      Ca vrei sa fie si caprioare pe margini, asta e alta discutie... or sa apara, ai rabdare.
  • -2 (10 voturi)    
    vesti noi (Vineri, 29 iulie 2011, 15:56)

    El Condor [anonim]

    Cand se schimba asfaltul ?
    • -3 (7 voturi)    
      Cand se termina vara. (Vineri, 29 iulie 2011, 16:06)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui El Condor

      Cand se termina vara si se termina si restul de lucrari se schimba si asfaltul cu asfalt de autostrada.Acum e de drum national.Dar tot-i bine.
    • +4 (6 voturi)    
      Fals (Vineri, 29 iulie 2011, 16:10)

      D@N [utilizator] i-a raspuns lui El Condor

      Bine ca n-ai intrebat cand se schimba bordurile. :)
  • -4 (14 voturi)    
    nu e autostrada inca (Vineri, 29 iulie 2011, 16:01)

    omucu [anonim]

    au mers prim ministru cu ministru transporturilor sa inaugureze ceva absolut neterminat. E ca si cum ar taia panglica la o constructie atunci cand se monteaza schela. Ma bucur de jurnalismul de calitate care "omite" detalii cum ar fi ca pe "autostrada" inaugurata azi se va circula doar pe cate o banda pe sens.
  • -8 (12 voturi)    
    Doi saltimbanci pe o stradă. (Vineri, 29 iulie 2011, 16:02)

    Sunt triști. [anonim]

    Ceaușescu era mai inteligent ,în 4 cincinale ,adică în 20 de ani avea mai multe la activ iar ăștia vai de mama lor,se gudură pe niște amărâte de străzi de parcă acum au descoperit asfaltul.Sunt de plâns de situația în care se găsesc.
    • +1 (7 voturi)    
      as vrea sa te vad (Vineri, 29 iulie 2011, 22:08)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Sunt triști.

      detasat fortat pe santier, sa lucrezi 6 zile din 7, sa dormi in conditii mizere prin containere cu multi muncitori, sa mananci la o cantina ambulanta mizera, sa te speli 1 data pe saptamana etc etc etc...
  • +11 (17 voturi)    
    PSD (Vineri, 29 iulie 2011, 16:02)

    Marius B [anonim]

    Sunt curios ce s-ar fi intamplat cu vandalii de la PSD la guvernare in perioada asta de criza... Ar mai fi lasat ceva in tara asta nefurat? Astia de la PDL ( care sunt departe de a fi guvernul perfect) macar mai fac ceva. Si sa nu uitam ca suntem in perioada de criza... Nu sunt PDL-ist si nici nu voi fi, dar nu am cum sa nu remarc si faptele bune...
    • -9 (15 voturi)    
      care? (Vineri, 29 iulie 2011, 16:44)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Marius B

      care sunt faptele bune?.. pe vremea furaciosului de Mitrea au inaugurat peste 100 km de autostrada... cat s-a facut din 2005 pana acum
      • +11 (15 voturi)    
        Lecitina (Vineri, 29 iulie 2011, 16:58)

        sipu [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        A2 a fost inceputa in anul 1987. In ce an ai zis ca a inaugurat Mitrea 100Km
        PS: Pentru aia 100Km podurile au fost facute inte 1987-1989
  • +11 (15 voturi)    
    PDL si PNL (Vineri, 29 iulie 2011, 16:03)

    Marius B. [anonim]

    Era poate ideal daca nu erau orgolii intre PDL si PNL si ramaneau ambele partide la putere, in timp ce partidul "hai sa furam cat mai mult, lasa-i pe magari in pace" - PSD ajungea la soarta PNTCD-ului... PSD ar trebui sa dispara de pe fata pamantului. si o va face, lumea nu uita ce au facut astia cat au fost atatia ani la guvernare...
    • -8 (12 voturi)    
      aham (Vineri, 29 iulie 2011, 16:47)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Marius B.

      si de asta ii va vota iar pe PSD-ei... de ce?.. din cauza ca au vazut ce face PDL.. cand lumea credea ca partidul lui iliescu se va duce pe neant, guvernarea CDR+PD+UDMR i-a urcat iar la bucate... acum PDL-ul ii ajuta iar.. nu stiu pe ce lume traiesti dar incearca tu intr-o piata sa vorbesti de bine PDL-ul ca te trezesti cu rosii in cap... Imi pare rau sa spun dar PDL-ul mi-a aratat cu varf si indesat ca se poate mai rau decat cu PSD-ul.. aia macar erau hoti destepti.. astia sunt hoti prosti..
      • +3 (3 voturi)    
        PDL PSD (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 11:03)

        virgil [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Padi da pentru ca aia din piata sunt publicul tinta al OTV Antenax si iRealitatea. In plus se stie ca romanul e neam prost si ca multimea reprezinta prostia. Deci exista o explicatie...
  • -5 (11 voturi)    
    Dezinformare (Vineri, 29 iulie 2011, 16:06)

    petre [anonim]

    Votati in minus!!! Asa suntem noi romanii, ne multumim cu jumatatile de masura.... si nici alea intregi. Nu este nimic de apreciat in inaugurarea asta...
  • -5 (9 voturi)    
    lol... (Vineri, 29 iulie 2011, 16:09)

    me [anonim]

    o sa ajungem sa inauguram cate un km de autostrada...
    ce ne place sa taiem panglici... ceausescu nu a murit...
  • -4 (12 voturi)    
    Asta inaugureaza orice (Vineri, 29 iulie 2011, 16:10)

    Sorin [anonim]

    Si daca imi schimb cada in baie e posibil sa ma trezesc cu BOCanila la usa, cu o foarfeca in mana. Dupa cum spuneau Tanase si Dinescu, BOCanila e primul panglicar al Romaniei. Este in stare sa dea buzna si la concursurile de gimnastica ritmica si sa taie panglicile concurentelor.
  • -1 (3 voturi)    
    Cine ce economiseste? (Vineri, 29 iulie 2011, 16:17)

    Dan [anonim]

    Cind a inceput autostrada? Cind e gata? Cit a costat? Cit va costa? Cum e cu taxele?
    Unde e economia de timp si bani?
  • +9 (13 voturi)    
    Cel mai bun ministru:D (Vineri, 29 iulie 2011, 16:49)

    Notts [anonim]

    Vazand cum lucreaza actualul ministru sunt convins ca avem cel mai bun ministru la transporturi de la revolutie pana acum. Mai sunt multe de facut, unele oarecum uitate, de exemplu Valcele - Rm. Valcea si podul de la Gradistea de care a uitat. In domeniul rutier insa lucrurile se vad... anul asta un scenariu pesimist ne spune cam asa: 20 de km Medgidia - Constanta, centura Constantei, 22 de km la care se adauga Arad - Timisoara 32 de km. Asta inseamna un total de 74 km care ar insemna o crestere cu 22% a retelei noastre de autostrazi de la 331 la 405 km de autostrada si asta in cazul pesimist. In cazul optimist se adauga centura Aradului inca 10 km si Bucuresti - Ploiesti care inseamna inca 60 de km, ceea ce ne-ar aduce la 144 de km de autostrada inaugurati anul acesta, o extindere cu 43% a retelei nationale. Acum sa vedem, ce ministru a mai inaugurat atatia km de autostrada intr-un an? Orban? Mitrea? Berceanu? Asta e realitatea, cine are chef de carcoteala o face degeaba.
    • -9 (17 voturi)    
      Auliu (Vineri, 29 iulie 2011, 17:01)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Notts

      Portocaliule! Pai cum poti spune ca asta este cel mai bun ministru al transporturilor?.. Cel mai bun a fost, este si va fi traian BASESCU.. nu exista ceva mai minunat ca el si trebuie sa fim mandri ca tara ne-a dat un asa fiu iubit.. el s-a zamislit din seva curajului acestui popor milenar, a baut din licoarea vitejiei stramosilor nostri ( a baut mult dar a baut).. suntem mandri sa fim urmasii lui traian.. care Traian?.. Traian Basescu... evident
      • +10 (14 voturi)    
        Nu este asa (Vineri, 29 iulie 2011, 17:08)

        Notts [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Nu ca sunt portocaliu sau nu, eu doar am prezentat ceva obiectiv. Din punctul meu de vedere Traian Basescu a fost un ministru al transporturilor destul de slab, viziunea sa cum ca nu ar fi fost nevoie de autostrazi fiind astazi clar gresita. Atunci poate traficul era altul. Eu doar am scos cateva cifre si am vazut ca fata de toti avem cel mai bun ministru si asta e clar. Tariceanu cu crestere economica anuala de 6% nu a facut autostrazi.
  • -10 (14 voturi)    
    Dorinta personala... (Vineri, 29 iulie 2011, 16:49)

    catalin_mattei [utilizator]

    acum 2 zile sotia mea a cumparat pentru cel mic prima lui olita... inca nu a utilizat-o si tocmai de aceea imi doresc ca dl Emil Boc ( de ce nu chiar Traian Basescu) sa vina sa taie panglica.. URA
  • -4 (10 voturi)    
    panglici (Vineri, 29 iulie 2011, 16:52)

    annoying_orange [utilizator]

    la cat de "panglicari" sunt actualii guvernanti, cred ca o sa taie panglica si la urmatorul guvern USL:))
  • -4 (8 voturi)    
    Putini kilometrii, bucurie jalnica (Vineri, 29 iulie 2011, 18:00)

    AOR [anonim]

    21 de km pe 2 benzi - JALNIC - aceasta nu e autostrada !!! cat despre km de autostrada inaugurati intr-un an, ca sunt 20 sau 144 tot putini sunt mai ales ca in esenta nu leaga orase intre ele. Exceptia, Arad Timisoara , daca va fi gata anu acesta, este nesemnificativa atat timp cat la ea s-a lucrat de nu mai stiu cati ani si este pe drum drept in campie iar inaugurarea daca se va face acum este doar o chestiune de intamplare. Daca peste 3 ani vom putea circula macar de la Sibiu la Nadlac, ceea ce sigur nu se va intampla, atunci putem spune ca exista autostrazi in Romania. Pana cand A1 si A3 nu vor fi gata INTEGRAL vom fi izolati dpdv auto de restul Europei. Cat despre entuziasmul unora , cititori, care se bucura pentru 21 de km pe 2 benzi, sunt genul de oameni care se multumesc cu putin care se ghideaza dupa principiul lasa ca merge si asa si care nu au masura proprii valori, adica ca si cetatean european sa nu ai pretentia de la conducatori ca in termen de 5 ani sa finalizeze toate autostrazile din Romania, cele incepute, inseamna ca se mint singuri si se complac in mediocritate
    • +1 (1 vot)    
      Ai mare dreptate ! (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 9:50)

      giga [anonim] i-a raspuns lui AOR

      Hai sa facem o cheta sa aruncam toate drumurile astea in aer si sa le facem doar cind le putem asterne pe 8 benzi dintr-un loc in altul in 3 zile.
  • -2 (4 voturi)    
    ABERATII (Vineri, 29 iulie 2011, 19:58)

    DAN [anonim]

    Imi cer scuze dar o parte din cei care au facut comentarii sunt total habarnisti sau sunt cu o tema clara/ O lauda pe doamna ministru. Madam taie panglicile la lucrarile incepute de altii. Cheama presa la fiecare vizita in teren. Aiureli. Ar trebui sa stera chitic si sa urle mult si tare, din momentul in care se termina prima lucrare inceputa sub mandatul ei. Ea trebuie sa le multumeasca celor care au luicrat inaintea ei pregatind documentatii si efectuand lucrarile de proiectare, care scuzele mele dureaza ani de zile. E urmasa demna a lui Basescu, care se lauda teribil. Doar ei au facut. Nu spun popandaii ca lucrarile le-au inceput altii, TOTUL E AL LOR. RUSINICA
  • +3 (5 voturi)    
    mic dar voinic (Vineri, 29 iulie 2011, 20:15)

    marin i. [anonim]

    acuma nu ii bine nici ca-s inaugurati?daca nu erau inaugurati nu era bine ca nu se face nimic! artrebui totusi sa constientizam ca in momentul asta pt Romania chiar si aspectele astea marunte sunt foarte importante artrebui sa fim cat de cat intelegatori si rabdatori ca Boc al nostru ii el mic dar isi face treaba mai bine decatcrede lumea
  • +6 (8 voturi)    
    ordine (Vineri, 29 iulie 2011, 20:16)

    Dragos A. [anonim]

    asta a si facut emil boc de cand a venit in fruntea guvernului, ordine in sistem! in conditiile in care stim cu totii ce haos era si cat de rau ne mergea. acum de ce ne mai plangem? ca se fac lucruri? ca se inaugureaza ceva tot la luna? sa ne revenim
  • +6 (10 voturi)    
    Popescu "5 Kilometri" Tariceanu (Vineri, 29 iulie 2011, 20:18)

    soricel80 [anonim]

    nu va suparati dar nu mi se pare deloc neavenita trimiterea domnului boc la realizarile marca tariceanu. in cele din urma, opozitia improasca permanent tone de noroi fara motiv, emil boc este si el perfect indreptatit sa faca o remarca pertinenta la adresa lor din cand in cand, ca nu-si pierde el timpul in general cu asa ceva
  • +5 (7 voturi)    
    inapoi in viitor (Vineri, 29 iulie 2011, 20:27)

    uifalean [anonim]

    inaugurarile dese cheia marilor succese :)) saptamanal se mai inaugureaza ceva. asta e, am ramas in urma, recuperam acum. daca nu era emil boc mai ramaneam 50 de ani in urma. vai si-amar de noi
  • +3 (7 voturi)    
    pe "drumul" cel bun (Vineri, 29 iulie 2011, 20:38)

    bayas [anonim]

    ajunge sa spunem ca in sfarsit avem drumuri, chiar daca la inceput, dar putem spune ca avem si ca se misca treburile. restul e carcoteala stil opozitia. adevarul e ca emil boc si oamenii cu care se inconjoara direct, fac treaba
  • +3 (7 voturi)    
    cinstit (Vineri, 29 iulie 2011, 21:39)

    ionut15 [anonim]

    Din nou Boc da dovada ca este singurul care face treaba in aceasta tara este un adevarat prim ministru,iar despre ponta ar trebui sa isi vada de cursele lui de masini si Antonescu sta tota ziua si comenteaza fara rost in loc sa faca ceva util pentru tara.
  • 0 (4 voturi)    
    respect (Vineri, 29 iulie 2011, 21:45)

    kevin [anonim]

    inca o dovada ca guvernul Boc face treaba.....ca si-a ales oameni competenti care stiu sa onoreze termene si nu isi bat joc de treaba lor
  • +3 (7 voturi)    
    ? (Vineri, 29 iulie 2011, 22:58)

    maria chis [anonim]

    in comparatie cu ce au facut altii , munca lui Boc incepe sa se vada ca sunt multi rau intentionati si nu stiu spune nici mersi ca avem macar aia 21 km de autostrada asta ii partea a 2 a!ce se astepata lumea sa se intample ca in alte tari? hop poc autostrada?dar ai in tara asta cu cine?
  • +5 (7 voturi)    
    boc (Vineri, 29 iulie 2011, 23:12)

    Ion Istrate [anonim]

    candva o sa avem si noi autostrazi ca afara o sa se inaugureze mai multi km dar trebuie sa avem rabdare, situatia in romania nu se schimba asa de la o zi la alta, Boc ii un om sificient de inteligent incat sa stie ce face
  • -3 (5 voturi)    
    de la pragmatism la panglici (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 0:27)

    autovia [anonim]

    ok. este salutara deschiderea a acestei portiuni de "autostrada" in ideea de a facilita circulatia. insa nu inteleg deloc de ce prim ministrul Romaniei se deplaseaza "en fanfare" si cu o aura triumfalista pentru un santier neterminat, incomplet.
    daca reusea sa puna in circuit o artera completa, functionala..atunci da, jos palaria dle boc. pentru cei care nu au circulat prin europa: sudul spaniei considerat un teritoriu european "sarac" are autostrazi extraordinare, gratuite, care taie impetuos munti, cursuri de ape. iata un guvernl competent, patriot, organizat a stiut sa utilizeze banii UE si resursele proprii. pacat ca Aznar s-a nascut in Spania. sincer dupa o calatorie Sevilla-Granada, A2-ul nostru pe bucati imi pare o gluma proasta.
  • -2 (6 voturi)    
    vin alegerile (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 7:26)

    Bistrita [anonim]

    Domnule Boc vezi sa nu inaugurezi autostrada inca inainte de a fi construita. Cand se va termina cu aceasta mare abureala? Eu stiu ca se taie panglica cand autostrada e gata cu toate utilitatile O inaugurare de1/2 autostrada e o mare prostie!
    • +1 (3 voturi)    
      mama ce informat esti ... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 10:14)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui Bistrita

      drumu' va fi deschis circulatiei ! nu e normal sa se faca o mica inaugurare inainte sa inceapa traficul ? sau paote vrei sa nu se deschida circulatia pana cand nu e completa toata austostrada .... ????
  • +1 (3 voturi)    
    Drum (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 7:58)

    Dan [anonim]

    Anca,cand se va moderniza asfaltul la drumul national Barlad-Trestiana-Grivita din judetul Vaslui ? Si noi platim taxe si impozite in fiecare an.
    • +1 (3 voturi)    
      probabil niciodata (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 10:25)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui Dan

      bucurestenii nu trec pe acolo in drum spre munte sau mare. noapte buna!
  • -2 (2 voturi)    
    CE PATETICI SUNTETI ! (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 10:05)

    Qwerty [anonim]

    Cum ar veni ma duc la mare pe autostrada, dar ma intorc pe DN :))))))
  • -2 (4 voturi)    
    autostrada (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 10:51)

    alex [anonim]

    In momentul in care nu o sa mai stam cate 2 ore intre sinaia si busteni si o sa invete si ai nostrii sa faca poduri ca toate sunt varza pe valea prahovei si cand o sa avem autostrada intre Comarnic si Brasov atunci sa apara la stiri ca au inaugurat in rest ciocu mic la Boc si Ministresa ca sunt egali cu 0. Cand vin ei cu masina daca vin au coloana oficiala vezi doamne noi prosti ne dam la o parte si stam la rand 2-3 ore .
  • -3 (3 voturi)    
    hahaha (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 11:54)

    thon [utilizator]

    ce mare realizare! asta e echivalentul cu inaugurarea budei din fundu' gradinii la santierul unei vile. chiar trebuie sa exageram totul? sa inauguram 10 minute de drum?
  • 0 (0 voturi)    
    la o noua inaugurare (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 13:22)

    nouvelobs [anonim]

    propun onor prim ministrului dl boc sa inaugureze si benzile de securitate ale fiecarui tronson de autostrada in curs de realizare cu televiziuni,panglici tricolore, tort si majorete.
    o noua arie de relaxare , o noua benzinarie, un nou marcaj pe autostrada soarelui si hop o si dl boc anuntand un succes demn de semnalat contribuabilului roman.
  • +1 (1 vot)    
    Aveti prea mari pretentii !! (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 14:47)

    psihologul de serviciu [utilizator]

    Boc mic autostrada mica !
    Auzi la voi pretentii !
    Si ce daca se circula pe o banda ?
    Incap 7 boci pe latime? Incap!
    Auzi la ei pretentii...
  • 0 (0 voturi)    
    Pot sa fiu sincer ? (Duminică, 31 iulie 2011, 13:58)

    bogdan aromanul [anonim]

    ..si sa am o alta parere decat cei care posteaza aici ? Daca sunteti amabili sa-mi spuneti - inainte de a-i ridica osanale lui Boagiau - la ce mari autostrazi se lucreaza acum ? Si de ce la o inaugurare penibila - nu s-a deschis o autostrada ci un transon pe jumatate - primul ministru ataca pe un alt roman prim ministru, de ce la noi inaugurarile trebuie sa fie si atacuri ? Pentru cei ce nu sunt convinsi Tariceanu a fost un foarte bun prim ministru , in timpul mandatului sau romanii au trai bine iar companiile romanesti au prosperat. Si inca ceva , Basescu va ramane in istorie prin declaratiile repetate in defavoarea construirii autostrazilor iar voi aici parca spuneti mereu ca e un .. vizionar ..Te apuca rasul ...P.S Nu fac politica dar caut sa functionez obiectiv si ma irita laudele nemeritate ...
  • 0 (0 voturi)    
    Jumatate de prim ministru pentru jumatate de autos (Luni, 1 august 2011, 11:53)

    Andrei [anonim]

    pentru jumatate de autostrada.

    Era bine daca taia si panglica pe jumatate...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version