VIDEO UPDATE Seful DNA acuza presiuni politice asupra anchetatorilor in cazul Borbely/ Morar: Cand am vorbit de presiuni m-am referit la declaratiile lui Voicu, Kelemen si Ponta

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 15 iulie 2011, 14:37 Actualitate | Esenţial


Daniel Morar
Foto: AGERPRES
Procurorul sef al DNA, Daniel Morar, a acuzat vineri, la TVR, presiunile din partea politicienilor asupra procurorilor in cazul anchetei ce il vizeaza pe ministrul Mediului, Laszlo Borbely.

In legatura cu declaratiile de sustinere pentru ministrul Laszlo Borbely venite din partea colegilor din UDMR, din Coalitie sau din Guvern, si chiar din partea premierului, seful DNA a spus ca aceste "manifestari de solidarizare" n-ar reprezenta nicio problema pentru procurori sau pentru instrumentarea unui dosar "daca s-ar opri aici".

"Insa aceste forme de solidarizare sunt condimentate cu afirmatii facute total in necunostinta de cauza si cu acuzatii la adresa DNA-ului sau la adresa procurorilor. Aceste personaje care fac acuzatiile nu cunosc situatia de fapt, nu cunosc nici situatia juridica si nu cunosc nici normele juridice aplicabile in materie. Fara ca asta sa-i impiedice sa formuleze acuzatii de genul <DNA-ul este o institutie abuziva, o institutie care distruge cariere>", a declarat seful DNA.

"Problema se iveste atunci cand aceste acuzatii pun presiune pe procuror, in conditiile in care instrumentarea unui dosar de acest gen (dosarul legat de ministrul Laszlo Borbely - n.r.) este oricum destul de dificila (...) Da, acuz aceste presiuni pe procuror in acest caz, mai ales ca sunt declaratii inconsitente si in necunostinta de cauza", a declarat Morar.

UPDATE - Morar: Cand am vorbit de presiuni m-am referit la declaratiile lui Voicu, Kelemen si Ponta

Procurorul sef al DNA a sustinut la Realitatea TV ca atunci cand a facut referire la presiuni asupra procurorilor s-a referit la declaratiile facute de Mihai Voicu, de la PNL, care a spus ca "DNA este ca Petrica cu lupul", o "institutie necredibila care arunca bombe", la afirmatiile lui Kelemen Hunor, de la UDMR care a sustinut ca "DNA este o institutie care distrige cariere si ca de cele mai multe ori s-a dovedit ca acuzatiile sunt false", precum si la postarea de pe blogul persoanl, facuta de Victor Ponta, transmite Mediafax.

"Aceste declaratii genereaza presiuni asupra procurorilor, presiunea este indiferent de efectul pe care-l are. Ne deranjeaza acuzele si declaratiile nereale cu privire la un caz", a spus seful DNA.

"Nu exista un caz Borbely, nu exista o acuzatie oficiala adusa domnului Borbely", a subliniat Morar.


Citeste mai multe despre   


















5560 vizualizari

  • +45 (53 voturi)    
    Cum facem sa-l sustinem pe Daniel Morar? (Vineri, 15 iulie 2011, 11:54)

    Constantin [anonim]

    Eu ii transmit un mesaj de incurajare:

    Haide Daniel, rade toate insectele ce nu se pot abtine in fata unui borcan cu miere!
    • +15 (19 voturi)    
      Suntem o majoritate alaturi de Morar (Vineri, 15 iulie 2011, 21:43)

      Ceva se misca bine in Romania: DNA [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Rusine sa-i fie fostului procuror Ponta pt felul josnic in care intelege sa se solidarizeze cu infractori si cu indivizi dubiosi.

      DNA face o treaba excelenta si Daniel Morar e omul care nu vorbeste si nu misca fara dovezi solide.

      Sunt convins ca exista probe serioase contra lui Borbely Laszlo, seful mafiei pesediste din UDMR si adjunct al lui Kelemen Hunor, veterinarul ajuns ministru al..Culturii (pana aici s-a ajuns cu santajul politic al UDMR, e bataie de joc..).

      DNA a adus intotdeauna probe video si audio. In plus, cand au vazut cine e implicat, sunt sigur ca au verificat de 16 ori inainte sa deschida ancheta.
    • +2 (2 voturi)    
      Opozitia apara Puterea de procurori??!! (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 20:25)

      Mateescu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      De obicei, imi face impresie buna Morar, dar acum chiar sunt contrariat. El se plange ca doi reprezentanti ai Opozitiei (Ponta si Voicu) fac presiuni asupra procurorilor ca sa-l apere pe ministrul Borbely?! Mi se pare cel putin bizar ca nu s-a revoltat deloc de sustinerea declarata de premierul Boc fata de Borbely (ba mai mult, Boc a si amenintat voalat ca fiecare raspunde pentru ce declara, referitor la spusele lui Morar!!!). In schimb, Morar in viziunea lui Morar, Opozitia apara un reprezentant al Puterii. Cine are puterea sa intimideze procurorii Opozitia sau Puterea (na ca am scos ci un truism)?
      • 0 (0 voturi)    
        tu nu te-ai priceput ! (Luni, 18 iulie 2011, 9:08)

        io [anonim] i-a raspuns lui Mateescu

        se vede ca habar nu ai de politica.
        bineinteles ca USL sare in apararea lui Borbely, profita de orice ocazie ca sa rupa coalitia de guvernare si sa-i traga pe udemeristi de partea lor.
        doar asa ii pot indeplini eternul vis al lui Felix: suspendarea presedintelui si accesul la putere.
        si stai linistit ca Ponta nu-i la primul infractor pe care-l apara.
        ca sa nu mai spun ca evident Ponta are motive sa dusmaneasca DNA-ul.
        sau ai uitat de presedintele CJ Arges, cel care rezolva orice, pe oricine, cu un telefon?
        si care a fost deja trimis in judecata?
  • 0 (20 voturi)    
    Aurul e miza (Vineri, 15 iulie 2011, 12:51)

    Paul [anonim]

    Intr-o criza prelungita, asa cum se estimeaza ca va fi acest al doilea val, pretul aurului o sa creasca sustinut, continu. Miza presiunilor asupra lui Borbely este avizarea proiectului celor de la Gabriel Resources la Rosia Montana. Avizul de la Ministerul Mediului este sine qua non. Eu zic ca ar trebui sa-l sustinem pe Borbely acum, nu sa punem botul la manipularea asta. Suntem orbi, nu vedem ca omul asta e acuzat de niste chestii pe care de fapt le fac toti politicienii: trafic de influenta. Varza. Miza aurului din Apuseni e mare, domnilor, si cred ca multi o sa calce in picioare pentru asta.
    • -7 (13 voturi)    
      si eu cred asta (Vineri, 15 iulie 2011, 20:46)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui Paul

      Domnul porocuror ar fi bine sa raspunda la presiuni cu rezultate. N-are rezultate normal ca e suspectat de jocuri politice. Pe cati i-a trimis in judecata? cati au fost condamnati? cati au scapat pe vicii de procedura?
      • +11 (15 voturi)    
        pentru gelu (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 0:40)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gelu

        Pe cati a trimis in judecata? Pe multi. Te rog sa te informezi. Cati au fost condamnati? Nu e treba procurorului sa condamne. Cati au scapat datorita unor vicii de procedura? Cine apreciaza daca sunt sau nu vicii de procedura? Procurorul sau judecatorul?Si aprecierea poate fi subiectiva .sau sa ascunda un interes al judecatorului? Da sau nu?
        • 0 (4 voturi)    
          oare ?! (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 11:25)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          desteptule !!
          daca procurorul e competent si dosarul e veritabil, condamnarea urmeaza logic ... daca procurorii sint papagali - asa cum sint ei de fapt - atunci nu se poate obtine niciodata o condamnare .. un bun exemplu e Gregorian Bivolaru, un om impotriva caruia se adunse un munte de dovezi si care la ora actuala e achitat, tocmai prin incompetenta procurorilor ...
  • +7 (11 voturi)    
    America ! America! (Vineri, 15 iulie 2011, 13:07)

    corado [anonim]

    Dupa ce initial au investigat UBS ,cea mai mare banca elevetiana , pentru faptul de a fi facilitat contribuabililor americani eludarea fiscului ,aceasta cazand ulterior la o intelegere si platand o amenda de 780 mil. dolari , a venit si randul Credit Suisse.Aici se aflau "la adapost" de IRS peste 3.000 mil. dolari. Ce-ar fi daca ANAF respectiv DNA , ar da o tura pe-acolo?!
  • +23 (33 voturi)    
    Demisia dle Borbely!!! (Vineri, 15 iulie 2011, 15:01)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Este inacceptabil ca UDMR sa continue acest santaj ordinar la actuala coalitie de guvernare. Asa cum PDL a acceptat, in cazurile a doi ministri (Ridzi si Botis) ca justitia trebuie sa-si faca treaba si i-a determinat, mai mult sau mai putin, sa paraseasca functiile, asa trebuie si ca UDMR sa accepte ca Borbely sa plece, in situatia in care impotriva acestuia va incepe urmarirea penala. Romania trebuie sa intre intr-o normalitate din care nimeni nu trebuie s-o mai scoata vreodata.
    • 0 (8 voturi)    
      Pt mintea ta conservata (Vineri, 15 iulie 2011, 22:09)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Ti se pare ca Titzi a fost predata justitiei. Cred ca glumesti. Ce au predat justitie e un dosar gol si fara dovezi in fata caruia orice judecatar va declara nevinovat.
    • +5 (5 voturi)    
      Da sigur... (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 6:46)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Dar numai in cazul sau situatia inceperii urmariri PENALE,SA PLECE....! iar cea ce privests nu vad unde este santajul !
    • +2 (2 voturi)    
      vehementza (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 12:47)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      usurel cu fata popii. mai ales, voi care supttzinetzi pe boc si pdl.
      deocamdata, borbely este numa o tangenta la cazul dna.
      morar e dna.

      cat de ani...
      ani, ani, ani,
      noi vrem doar gologanii..
  • +21 (29 voturi)    
    Cu soacra la furat (Vineri, 15 iulie 2011, 15:21)

    procurorul de serviciu [anonim]

    Da, vreau sa adaug un comentariu de sustinere a DNA-ului si a sefului sau. Doar cu asemenea oameni vom putea iesi din starea de semifeudalism la care ne condamna intreaga clasa politica.Vreau sa mai adaug ca nu-mi pasa de coalitie, de minoritati, de borbely - prietenul tuturor, atat timp cat acestia ma fura. Si ii impiedica pe procurori sa-si faca treaba.Apropo, nu un udmr-ist Frundo parca, a blocat si distrus legea ANi?Ce nu e clar?Sunteti niste hoti.In Parlament faceti legi fara dinti iar judecatorii va amana pana la prescriptie, altfel infundati puscaria.
    • +2 (6 voturi)    
      Pentru procurorul de serviciu (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 0:45)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui procurorul de serviciu

      Aveti perfecta dreptate. Nici eu nu il pot uita pe ticalosul de Frunda.Si in celelate afirmatii sunt de acord cu dumneavoastra.
    • 0 (2 voturi)    
      DA (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 6:48)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui procurorul de serviciu

      Ai pus punctul pe i
  • +17 (25 voturi)    
    Numai la noi e posibil. (Vineri, 15 iulie 2011, 15:25)

    haiducul [anonim]

    Ca minoritari sa conduca majoritari,sa aibe mai multe drepturi decat romani.
    Sunt NESIMTITI si TUPEISTI,tara asta ar fi trebuit sa aibe toti cetateni egali,numai ca la noi maghiari sunt mai cu mot.Au chelit munti si dealurile si nimeni nu-i trage la raspundere.
    Si eu fac parte dintr-o minoritate(armeana) suntem tratati la fel ca toti cetateni si nu vrem nimic mai mult,pe vremea cizmarului noi am avut de suferit, astia maghiari nu.
    • 0 (4 voturi)    
      mai studiaza! (Vineri, 15 iulie 2011, 23:17)

      omo [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      Poate nu ai aflat inca, dar Sarkozy, Obama si chiar Basescu sunt, intr-o masura mai mare sau mai mica minoritari!
  • +4 (6 voturi)    
    A fura prin diferite... (Vineri, 15 iulie 2011, 15:28)

    haiducul [anonim]

    ....moduri se numeste fapte PENALE nu Discriminare,numai astia si cu rromi sunt altfel decat noi toti cetateni Romaniei.
  • +9 (15 voturi)    
    Dreptate sau politica?! Asta-i intrebarea (Vineri, 15 iulie 2011, 15:32)

    mircea [anonim]

    Faptul ca politicienii nu au intrat in politica ca sa faca dreptate, ci pentru interesele proprii ne-o arata tanarul discipol al maestrului Adrian Nastase, domnul Ponta care ca sa-i consoleze pe cei din UDMR ca unul din ei e suspectat ca ar fi facut ceva ilegal..ii cheama sa dea guvernul jos.

    Bravos, domnule Ponta. Recidivati cu fiecare ocazie, cum ati facut cand v-ati dus la Arges sa-l aparati de justitie pe alt membru de partid..asta este oferta voastra pentru Romania: USL sa blocheze justitia si cei care fura sau sunt suspectati ca fura sa fie protejati de indivizi ca voi avizi te putere?? mi-e scarba...
  • +1 (3 voturi)    
    b (Vineri, 15 iulie 2011, 15:54)

    g [anonim]

    indiferent la ce s-a referit nu trebuia sa aduca acele amenintari in fata TV deoarece peste tot unde merg au asezati pe posturi sustinatori DACA la TV actioneaza ca o hoarda [ va dati seama cum fac in leota[gasca,grup]Psichologic etniciipostati de marile puteri intarile d interes au stapanit ani in sir conducerea in toate statele si nimeni nu le-a dat nici o lectie Se dau unguri dar in realitate credem ca mint deoarece cum procedeaza seamana si iar seamana cu tot ce au facut jidanii.alte popoare nomade [nu confundati cu evreii] Sa se face confruntul cu documentele avute de la care se pleaca prezumtia de nevinovatie si sa se stabileste ilegalitatea [se confrunta ce este abatere[RAUabatere.ilicit.furt,etc,..]De ce sant suparati asa Legiuitorul sa fie lasat sa isi faca meseria si sa scoata la lumina adevarulNumai asa nu ne va fura linistea D-l BOC poate este inghesuit si nu poate singur face martuiri daca jurnalistii sunt ca haitele,.ca de la TV asa apare,.in loc sa faca front comun si sa aduca la suprafata dovada reala sau ireala a celui incriminat]Conducatorii tarii si legiuitorii sa vegheze la linistea societatii
  • -1 (9 voturi)    
    wow, a scris Ponta pe blog! (Vineri, 15 iulie 2011, 21:18)

    srpc [utilizator]

    asta da presiune, nu ca frumoasele discutii telefonice de seara Basescu-Morar (recunoscute de Morar acum 5 ani in emisiunea lui Turcescu!); daca Ponta scrie pe blog e presiuneeee, maica, dar daca Morar ii da raportul lui Basescu (si, de ce sa nu presupunem, accepta ordine) asta e ceva firesc, nu, ca doar DNA e subordonat, legal, Cotrocenilor! bleah, e gretos.
  • 0 (4 voturi)    
    Gyorgy Deak pus director la INCDPM de UDMR (Vineri, 15 iulie 2011, 21:34)

    Silviu [anonim]

    Laszlo Borbely ar face vine sa-si dea demisia de onoare dupa ce a facut atatea rele in domeniul mediului:

    Anonim spunea...
    "Recent a turbat unul prin București care o ducea prea bine în scaunul de conducător a 2,5 institute naționale peste care l-a pus șef un partid care de fapt nu-i partid... dar oricum este la putere.
    Așa că o armată întreagă ...de angajați a fost pusă să butoneze pe net ca să afle ce punctaj obțin în domeniul cercetării fundamentale deși ei lucrează de fapt în domeniul cercetării aplicative."

    Turbatul pus de partid (sau "uniune" ca da mai bine) se cheama pe nume Gyorgy Deak, iar tema lui este desfiintarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Protectia Mediului - ICIM Bucuresti. Drept pentru care, da personalul de cercetare afara pe capete in felul urmator, pe etape:
    1. nu dau salariile, iar cercetatorii pleaca singuri;
    2. daca nu pleaca, le propun un targ: pleci => iti dau banii din urma; nu pleci => te dau eu afara ca incompetent;
    3. dupa ce pleaca toti, trecem baza materiala la AVAS, o vindem unui nou cumparator si, astfel, vis-a-vis de noul SEMA-PARK, facem un fratior numit, probabil "ICIM-PARK".
    4. Ne luam banutul ca doar am muncit sa iasa afacerea investitorului si ne bagam picioarele in ea de cercetare.
  • 0 (6 voturi)    
    Fi adelean Dane (Vineri, 15 iulie 2011, 22:12)

    nicustrom [anonim]

    Nu te lasa Dane la cei care isi bat joc de noi .Pune-i la punct, Ardealul este de partea ta ,la tine in Gabud oamenii iti admira curajul si sunt de partea ta ,NU INGENUNTA DANE IN FATA UNOR TICALOSI.
  • +3 (5 voturi)    
    Kelemen e, pardon, scroafa UDMR care s-a urcat (Vineri, 15 iulie 2011, 22:27)

    Grammaticus [anonim]

    in copac. A spus o data "E si ce daca l-a slujit pe Ceausescu?". Asta e una din laturile /fatetele morale ale personajului luat in 1996 sub obladuirea lui de Marko Bela si creat de el ca O OBRAZNICATURA.
  • +2 (2 voturi)    
    solutia (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 10:49)

    sir [anonim]

    este 10% prag electoral.cine ia initiativa?
  • -3 (5 voturi)    
    In apararea DNA (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 12:27)

    ion roata [anonim]

    Daca suntem romani adevarati care dorimsa eradicam hotia,santajul,coruptia si toate aceste racile care fac ca poporul acesta indiferent de etnie,sa sufere ar trebui sa ne strangem in fiecare judet la prefectura si sa cerem demisia in bloc pentruca este puterea cea mai corupta.De aici pleaca toate nenorocirile Romaniei.Presedintele sa declare alegeri anticipate iar parlamntul se fie format dintr-o singura camera respectiv Camera Deputatilor si care sa nu aibe mai multi de 300 deputati.Aceasta a spus-o poporul roman cu catva imp in urma prin referendum.
    Procurorul inchipuit Ponta si asa zisul lui Prieten de la liberali nu vor sa avem o romanielipsita de hoti si corupti.Nevestele lor sunt europarlamentare cu venituri inimaginabile din banii europenilor ,deci si ai nostri.
    Ajunge ! Trebuie sa lasam procurorii sa-si faca datoria si mai ales DNA-ul.Cu coalitia PSD+PNL+PC nu vom ajunge nici-o data la liman.
    Nu numai ei au furat si jecmanit Romania prin coruptie,trafic de influenta si hotie la drumul mare,toti asa zisii politicieni din Romania ne jecmanesc si ne saracesc in timp ce ei traiesc in huzur sidesmat.
  • -1 (1 vot)    
    voicu pnl (Sâmbătă, 16 iulie 2011, 12:43)

    panfil flecaru [anonim]

    este cel mai pur exemplu de anostitate, insipiditae, si mediocritate.
    de fapt, el reprezinta esenta si chintesenta(!) pnl aripa ultratanara :-)
    este scolarul lui crin, este elevul care intrece profesorul in mediocritate.
    n'are verb, n'are inteles, n'are inceput sau sfarsit.
    el est pnl. platitudinea, insasi !

    sa fie primit !

    despre ponta nu mai e cazul sa va pierd timpul :-)


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă