Hunedoara: Un sofer din Constanta ce incalcase regulile de circulatie l-a agresat pe politistul care vroia sa-l sanctioneze

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 iulie 2011, 19:23 Actualitate | Esenţial

Un politist care se afla in misiune pe DN 7, in localitatea hunedoreana Ilia, a fost agresat de un sofer din Constanta care fusese oprit in trafic pentru ca depasise neregulamentar o coloana de masini, transmite Agerpres. Inspectoratul de Politie Judetean (IPJ) Hunedoara a precizat ca sferul i-a rupt camasa agentului de politie, provocandu-i leziuni la maini.

Potrivit informatiilor, soferul de 33 de ani, aflat la volanul unei masini de lux, a fost oprit de echipajul de la Politia Rutiera Hunedoara. Dupa ce politistii i-au comunicat sanctiunile ce vor fi aplicate impotriva sa, inclusiv retinerea permisului de conducere, soferul a devenit recalcitrant.

IPJ Hunedoara a precizat ca "barbatul a proferat amenintari la adresa politistilor si a sarit in spatele unuia dintre agenti, rupandu-i camasa si provocandu-i leziuni la ambele maini".

Politistii au reusit sa-l imobilizeze si sa-l duca la sediul IPJ Hunedoara. "Oamenii legii au sesizat Parchetul de pe langa Judecatoria Deva in vederea efectuarii cercetarilor sub aspectul savarsirii infractiunii de ultraj'', a declarat purtatorul de cuvant al IPJ Hunedoara, inspector Bogdan Nitu.

Soferul a fost retinut pentru 24 de ore, el urmand sa fie prezentat Judecatoriei Deva. Procurorii propun arestarea sa preventiva.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT: Credite pentru companii, sustinute cu garantii si fonduri ale grupului Bancii Europene de Investitii. Doi specialisti raspund intrebarilor antreprenorilor joi, de la ora 11:00

Care sunt conditiile de finantare pentru creditele sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii? Care sunt programele de finantare, cu surse si garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, pe care le deruleaza in prezent Banca Transilvania? Care sunt avantajele si dezavantajele unor astfel de credite? Doi specialisti din cadrul BT Adrian Popa, analist business, si Nicolae Barbu, coordonator Birou Gestiune Programe Externe de Finantare raspund intrebarilor antreprenorilor pe tema creditelor sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, joi, 22 februarie 2018, incepand cu ora 11:00.

5034 vizualizari

  • +40 (40 voturi)    
    Asa le trebuie baietasilor (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 19:43)

    Vlad [anonim]

    Sa se invete minte.
    Nimeni nu ar trebui sa fie mai presus decat legea.
    • -8 (10 voturi)    
      sunt de acord cu tine dar cu o precizare (Duminică, 10 iulie 2011, 12:57)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      cateodata legea nu e neaparat corecta, etica, etc.
      • +8 (8 voturi)    
        un fel de gica contra (Duminică, 10 iulie 2011, 13:44)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        In concluzie pina va fi-o lege corecta sa punem parul pe ei, cam asa judeci tu gogule.Daca stai in coloana la un semafor sau din varii motive si vine un smecher cu masina de fite sau ma rog cu una de lux si depaseste neregulamentar coloana putind provoca accidente grave asta numesti tu lege care nu este neaparat corecta?
      • +4 (4 voturi)    
        multe legi... (Duminică, 10 iulie 2011, 18:00)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        pot fi ciudate, dar ele sunt etice pentru ca impun regula.
  • -42 (46 voturi)    
    foarte bine le a facut (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 19:47)

    blec-bierd [utilizator]

    trebuia sa le rupa mainile
    • +13 (17 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 21:20)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui blec-bierd

      Eu zic ca ar trebui sa va intalniti voi doi si sa va rupeti mainile unul altuia. In felul acesta sigur toti o sa fim fericiti!
    • +1 (1 vot)    
      mi-ar placea sa vad un "viteaz" (Duminică, 10 iulie 2011, 18:07)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui blec-bierd

      ca asta "in actiune" in America. Numai daca politistul ar fi un crestin practicant "viteazul" nostru nu si-ar pierde viata. Altfel, orice semn de nesupunere (de agresiune nici nu poate fi vorba) la ordinul politistului se poate solda cu un glontz.
  • +30 (32 voturi)    
    ohohoho (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 19:48)

    Serpico [anonim]

    aici va scapa, ca melteanul e cu pile, dar daca era intr-o tara civilizata il rupeau politaii! cu cat drag m-as face eu politai intr-o astfel de tara...
    • -2 (8 voturi)    
      oare ? (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 20:52)

      serban [anonim] i-a raspuns lui Serpico

      pina nu voi vedea si niste politai de la noi condamnati la singe pentru acte de coruptie nu am nici un motiv sa le dau dreptate .
      • +6 (8 voturi)    
        deocamdata... (Duminică, 10 iulie 2011, 11:46)

        DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui serban

        ...99,99% din ilegalitati le comit onoratii cetateni, nu politaii, asa ca slow it down, dude!
  • +30 (32 voturi)    
    Concediati politistul (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 19:54)

    Vizitiul [utilizator]

    Cum s-a permis sa opreasca masina de lux si proprietarul acesteia? Ce tupeu!!!

    Penal, in SUA, luxosul s-ar fi luat ani grei de inchisoare pentru asa ceva! O sa-l vedem in stare de libertate cam dupa 29 de zile asa.
    • +14 (14 voturi)    
      in SUA... (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 21:11)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      ...nu s-ar fi intamplat asa ceva. Am fost martor la nenumarate situatii cand politia a oprit un sofer (din diferite motive).
      In primul rand...aici soferul nu are voie sa se dea jos din masina, in afara de solicitarea expresa a politistului.
      In al doilea rand...in momentul in care politia opreste un autovehicul pentru ca soferul a incalcat legea, inca una...doua... trei... sau cateodata si patru masini de politie sunt prezente, in mai putin de 5 minute.....timp in care politistul verifica pe calculator masina oprita :)
      Aici...s-ar putea sa fi si fost impuscat un astfel de individ....nu doar sa primeasca ani grei de puscarie:)
    • +8 (10 voturi)    
      nu cred (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 23:32)

      unul [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      nu cred ca va sta mai mult de cele 24 de ore. Practic o sa fie facut scapat. Probabil baiatu e bazat.
    • +14 (14 voturi)    
      vizitiule, de unde esti din State? (Duminică, 10 iulie 2011, 0:07)

      john [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      in Texas probabil ca nu mai ajungea in inchisoare :))
      • +1 (5 voturi)    
        asa o fi.. (Duminică, 10 iulie 2011, 12:37)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui john

        dar cati politisti mor in fiecare an in Texas?
        • +2 (2 voturi)    
          un politist... (Duminică, 10 iulie 2011, 18:29)

          John M. [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          moare in America in fiecare zi. (statistica FBI).
      • +1 (1 vot)    
        nici in (Duminică, 10 iulie 2011, 18:26)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui john

        Ohio, Indiana, Iowa, Dakota, Montana, Oregon, Kansas, Arkansas, and on and on and on...Poate ar fi supravietuit in New York si Los Angeles daca era de alta rasa- dar asta-i alta poveste.
    • +1 (1 vot)    
      "luxosul" din poveste... (Duminică, 10 iulie 2011, 18:21)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      n-ar fi supravietuit unei confruntari cu un politist american, in special in statele agricole ca Indiana, Iowa, Idaho, Dakota, etc. unde orgoliul e cea mai mare avere a omului legii.
  • +20 (24 voturi)    
    sa il bata pe fitos pana se kk pe el!iar masina, (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 19:57)

    Eneas [anonim]

    confiscata! pana politia nu isi recapata onoarea tot asa se va intimpla!
  • +21 (25 voturi)    
    Arma din dotare (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 20:00)

    bubu [anonim]

    Si de ce nu i-a zburat creierii cocalarului??
    • -7 (17 voturi)    
      Altu'... (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 21:55)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui bubu

      Ma gandesc ca poate o fi fost excesiv sa ii zboare creierii? Vad ca toti tanjiti dupa in Putin al vostru, tatucul agresiv si drept, cel care va rupe in bataie dar nu discrimineaza.
  • +24 (32 voturi)    
    lux (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 20:02)

    am [anonim]

    Faptul ca individul conducea un autoturism de lux este nesemnificativ.
    Poate nici nu trebuia mentionat...este un fel de instigare la lupta de clasa.S-ar deduce ca bogatii in mod preponderent calca legea.( ceea ce ar putea fi chiar un adevar)
    Important este ca a sfidat legea si autoritatile statului.
    Din descrierea faptelor ar mai reiesi si ca individul nu este intreg la cap si mi-ar place ca politia sa-l oblige si la un test psihologic pentru ca el este un potential pericol major pentru ceilalti.
    Poate o internare i-ar prinde bine.
    Sunt curios cum se va finaliza toata aceasta poveste.
    Peste doua zile va fi deja uitata si alt apucat va ocupa prima pagina.
    • +7 (7 voturi)    
      Da? (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 20:15)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui am

      Sa-l oblige la un test psihologic, in urma caruia sa se concluda ca nu are discernamant si nu prezinta pericol pentru societate etc, povestea de-aia cu carucioare si oua, sigur ca da.
    • +12 (12 voturi)    
      Ba cred ca (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 20:22)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui am

      trebuia mentionat.
      De prea multe ori politistii sunt stresati de pretul masinii.
      Toti cocalarii care n-au muncit o secunda in viata lor au in memoria telefonului comisari, prefecti etc..
    • +11 (11 voturi)    
      Huh? (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 20:44)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui am

      Pai bogatii chiar incalca preponderent legea... Tu la ce tara te referi?
    • +10 (12 voturi)    
      Aproape ai dreptate (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 20:57)

      x [anonim] i-a raspuns lui am

      De regula nu e bine sa generalizezi si nu trebuie sa inciti.
      Insa, din ceea ce VAD EU zilnic, 45% dintre cei ce merg pe linia de tramvai / ocolesc pe stinga sirurile de "blegi" din coloana de la intersectii sau de pe DN-uri / ocolesc pe stinga calcind linia continua sint glolanii-de-golani cu masini second hand BMW / AUDI / Mercedes, 45% sint cu masini luxoase noi clasa-generic-gipane / ML-uri / Q7 / Audi A4-6-8 / X 3-4-5-6 / BMW 3xy / 5xy / 7xy, Passat, ... ; restul de 10% sint RESTUL.
      ASTA SE VEDE.
      Faptele nu pot fi contestate.
      Interpretarea ... de la om la ... neom.
    • -5 (7 voturi)    
      Ei da (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 21:58)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui am

      Ce test psihologic, nu vezi ca romanii au decis ca fie trebuia rupt in bataie, fie impuscat in cap?
      Nu nene, nu ne trebuie nici moderatie si nici nu vrem sa judecam la rece, ci PAC-PAC, doua gloante in cap, ca sa avem ce comenta dupa.
      • +3 (5 voturi)    
        Ce le mai stii ma (Duminică, 10 iulie 2011, 0:26)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Olandezule, suedezule, ia mai zi-ne, cat de prosti sunt romanii?
      • +1 (1 vot)    
        trebuie spus totusi ca... (Duminică, 10 iulie 2011, 18:45)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        politia americana nu te sacaie in trafic decat atunci cand stii si tu ca ai gresit. In 32 de ani am fost oprit de doua ori: o data pe drept (viteza in oras) si a doua oara abuziv (in Arkansas cu numere de Ohio) sa vada daca nu-s caraus de droguri. De fiecare data am fost lasat sa plec fara probleme.
  • +13 (13 voturi)    
    uau (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 23:20)

    MirceaA [utilizator]

    "barbatul a proferat amenintari la adresa politistilor si a sarit in spatele unuia dintre agenti, rupandu-i camasa si provocandu-i leziuni la ambele maini".... IN ORICE tara din lumea asta era terminat. Piper, electrosocuri, era o leguma vreo 2-3 zile.
    • +4 (4 voturi)    
      precizare (Duminică, 10 iulie 2011, 13:54)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Ar mai fi o problema,cum de politistul intoarce spatele unui prezumtiv infractor,nu sint politisti nostrii putin cam romantici?
  • +15 (15 voturi)    
    INTREBARE (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 23:22)

    Duncan_Idaho [utilizator]

    Domnilor jurnalisti, daca ne dati astfel de stiri, faceti si o continuare peste cateva zile? Sa vedem si noi ce se intampla cu respectivul.
    Multumesc anticipat, si va reamintesc ca daca v-ati sesizat sa dati o astfel de stire, sunteti responsabili sa urmariti toata evolutia cazului.
  • -2 (12 voturi)    
    izbucniri (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 23:23)

    bingo [anonim]

    Nu gasesc circumstante atenuante individului, dar sa circuli cu masina prin Romania , inseamna sa iti faci nervii franjuri.
    Carute, camioane, tiruri, pseudo-reparatii de drum care fac dopuri de kilometri, e o mizerie, o tara necirculabila.
    Asta e adevarul.
    Peste toate, mai stau si miltienii la panda la tot pasul.
    • +7 (11 voturi)    
      pai ia trenul atunci... (Duminică, 10 iulie 2011, 0:10)

      blackjack [anonim] i-a raspuns lui bingo

      e drept ca si pe calea ferata mai gasesti cate o masina sau caruta, dar foaaaarte rar!
    • +1 (1 vot)    
      va vine sa credeti?! (Duminică, 10 iulie 2011, 18:49)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui bingo

      intr-o statistica guvernamentala se mentiona ca in Romania exista 1 politist pentru 8 km de drum . Mi se pare incredibil, dar statistica asa spunea.
      • 0 (0 voturi)    
        sigur (Luni, 11 iulie 2011, 0:27)

        DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui John M.

        daca-i socotesti si pe politistii locali (ai primariilor), dar aia n-au drept de interventie decat foarte limitat, asa ca...
  • 0 (2 voturi)    
    Tipic (Duminică, 10 iulie 2011, 7:09)

    mac [anonim]

    sudist! A ajunge sa conduci un autoturism in zona de origine a "luxosului", e o adevarata aventura! Doar acolo ai sa vezi depasiri pe stinga, injuraturi si tupeu cit incape! De aceea multi evita concediile la mare! Singurul lucru care conteaza e pumnul si banii!

    P.S. - As avea si eu aceeasi dorinta ca si Duncan_Idaho!
  • -1 (5 voturi)    
    Circulatia din Romania (Duminică, 10 iulie 2011, 8:39)

    Nume [anonim]

    Nu ma mir ca si-a a pierdut mintile dupa un drum de la Constanta la Hunedoara . Daca respecti toate limitele de viteza si liniile continue , care s-au inmultit exagerat in ultimul timp , bolunzesti .
    Imaginati-va un drum lung intr-o zi torida ca ieri cand ai in fata un sofer care circula sub limita legala , din varii motive , tine in urma lui o ditamai coloana , din fata nu vine nimic si vezi asta iar tu nu poti depasi ca ai linie continua si esti convins ca undeva in zona pandeste politia sa te amendeze si mai rau , sa iti ia carnetul !
    Cum sa te abti sau mai bine zis cat ?
    In cat timp faci azi un drum de la Constanta la Oradea respectand cu strictete regulile de circulatie ?
    De ce pe drum aproape in fiecare localitate e cate un radar , de ce s-au inmultit zonele in care nu se poate depasi , de ce am senzatia ca toate acestea nu sunt facute ca sa protejeze participantii la trafic ci ca sa-i oblige sa incalce regulile si sa poata fi TAXATI .
    P.S. Observ in ultimul timp tot mai rar soferi care sa iti semnalizeze , cu farurile , prezenta politiei . De ce ?
    • 0 (2 voturi)    
      total de acord (Duminică, 10 iulie 2011, 19:00)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Nume

      Pe DN1 de la Buc la Cluj in ultimii 10 ani portiunile de drum pt. depasire s-au redus cu 60-70 %.
      Pe portiunile unde drumul a fost dublat (Turda-Cluj si altele) s-au postat semne de limitare a vitezei la...50-60 km/h si acolo stau cu radarul la ora 7:00 !!!
      Prin satele ardelenesti vezi semne de limitare a vitezei la 20...30 km/h. M-am intrebat de sute de ori daca idiotul care a pus semnul a condus vreodata mai mult de o carutza !!!!
    • +1 (3 voturi)    
      Ca sa nu mori pe sosea... (Duminică, 10 iulie 2011, 20:11)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Nume

      De ce e radar ? Pentru ca exista soferi care se cred Schumi pe drumuri publice.

      De ce nu mai fac soferii semnale cu farurile ca e radar ? Ca sa se reduca numarul de Schumi de pe sosele.

      De ce s-au inmultit liniile continue ? Pentru ca altfel te trezesti cu Schumi in fata pe contrasens.

      Cat sa te abtii? Pana ajungi de la plecare la destinatie INTREG !
      Pentru ca regulile sunt facute pentru a fi respectate, nu incalcate... Cine incalca, plateste !
  • +4 (4 voturi)    
    mda (Duminică, 10 iulie 2011, 9:43)

    eu [anonim]

    eu astept cu interes ziua in care politistii romani vor fi dotati cu pistoale electrice (taser-uri) cum au americanii...

    pai acolo daca te-ai atins de politist imediat scoate pistolul si iti face freza maciuca :D de iti sar toti nervii si mucii cand te electrocuteaza un astfel de pistol

    nu e nevoie de arme letale, e nevoie de arme inteligente neletale, poc ai tras cu o astfel de arma si individul cade jos in socuri electrice si timp de 30 minute e mielusel.
  • +6 (6 voturi)    
    .... (Duminică, 10 iulie 2011, 10:19)

    Vlad [anonim]

    imobilizat, pus capatana pe pamant, executat.

    gata. asta a fost.

    ai gresit, ai fost prins, tot tu esti recalcitrant, iar gresesti, trebuie sa se incheie cumva.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu e necesar (Duminică, 10 iulie 2011, 11:43)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      E asa de simplu si fara dureri de cap: amenda penala, cateva mii de euro. Il arde acolo unde-l doare. Da-i cate o amenda d-asta babana la fiecare ultraj si e foarte probabil ca se va gandi mai bine inainte sa sara la bataie ca un prost. Sau fireste, ca recidivist (amenda penala, de) poate sa ia si bulau.
      Avem tot ce ne trebuie in tara asta: politie, justitie, legi. Numai bunavointa sa le folosim corespunzator nu o prea avem.
      Si aici revine problema cu justitia si reforma ei diafana care e sublima si lipseste cu desavarsire.
      • +1 (1 vot)    
        legea la nemtzi (Duminică, 10 iulie 2011, 19:08)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui fatmanx

        Am auzit o data un demnitar german spunand," Noi nu emitem legi care nu pot fi respectate" si mi s-a parut de un bun-simtz de antologie.
        Dar si Monica Tatoiu a noastra a zis ceva memorabil intr-un tv show:" De ce ii suspectam noi pe politicienii nostri de rea- credinta cand ei poate sunt doar prosti?!"


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri