Stenograme arestari Vama Siret. Politist catre un contrabandist: Mai pui 50 ca-ti tai capu' ...Ceapa ta de drac!

de D.Galantonu     HotNews.ro
Vineri, 4 februarie 2011, 15:50 Actualitate | Esenţial


Procurorii anticoruptie arata in referatul cu propunere de arestare a angajatilor de la punctul de frontiera Siret ca acestia luau mita de fata cu colegii lor si se consultau intre ei pe aceasta tema.

"Mita e luata de unii politisti de frontiera in fata colegilor lor, care, din cand in cand, intervin in discutie, imprejurare care vine sa confirme consensul, intelegerea intre membrii gruparii infractionale", arata procurorii anticoruptie in documentul prin care cer arestarea celor 59 de lucratori si in care prezinta si o parte din inregistrarile ambientale facute in timpul anchetei, relateaza Mediafax.

Manuel Eugen Costache: Bai, omule, deci mie... mi-ai pus... cat ai pus aici?

Interlocutor: 40.

MEC: Ei! Pui... Pui 70! da-ncoa! hai! mai pune 50!

I: Sefu! 50...

Manuel Eugen Costache: (politistul intinde mana dreapta in care are o bancnota ce pare a avea cupiura, spre geamul ghiseului) da-ncoace pasaportul! Mai pui 50 ca-ti tai capul, daca!

I: Nu, nu, sefu! Apai, lasa-ma oleaca! ...

Manuel Eugen Costache: Ceapa ta de drac!

Interlocutor: Ai vazut?

MEC (neinteligibil)

Interlocutor: Alta data ies mai ieftin oleaca!

Ionel Giza: Alta, data inapoi!

Interlocutor: Alta data, nu inapoi!

Ionel Giza: Alta data inapoi si stai la rand!".

Procurorii anticoruptie arata in referat ca exista si cazuri in care politistii de frontiera s-au consultat intre ei daca sa ia sau nu mita de la o anumita persoana in cazul in care o cunoaste pe aceasta, intreband daca exista riscuri, redand in document inregistrarea ambientala dintre Mihaela Elena Cosic si colegul sau Florin Lupu:

Mihaela Elena Cosic: Auzi, Florin! Il stii pe acesta? L-ai mai vazut? ... Hm?

Florin Lupu: Stai, stai, stai, ca nu stiu cum iii spune!

Mihaela Elena Cosic: Ion Sabin ...

Mihaela Elena Cosic: Sa iau sau nu?

Florin Lupu: Ia!

Mihaela Elena Cosic: Hm?

Florin Lupu: Da!".

Legatura infractionala dintre politistii de frontiera, mai arata procurorii, este ilustrata de numeroase astfel de discutii despre mita, dand exemplul o discutie dintre agentul sef Cristian Filipoaia cu o persoana neidentificata in toneta de serviciu in prezenta agentului Elena Anca Agapi: "La zece cartuse imi pune 300 de mii. Da-i in p... mea! Sa se duca inapoi! Da' ce? Eu nu vand tara asa ieftin!".

O alta inregistrare obtinuta de procurori este si cea dintre Loghin Daniel Timoci si agentul Elena Anca Agapi:

Loghin Daniel Timoci: Ai mai vaazut din astia?

Anca Elena Agapi: De aia nu prea am vazut. Dar daca vad, sa stii ca nu...

Loghin Daniel Timoci: Nu refuzi, nu?

Anca Elena Agapi: Nu, nu ...".

Fostul sef al Punctului de trecere al Frontierei Siret, Aurel Anea, a fost retinut de procurorii anticoruptie, sub acuzatiile de luare de mita in forma continuata si constituire de grup infractional organizat, fiind implicat in contrabanda cu tigari.

Potrivit DNA, pentru a trece frontiera cu 30 de cartuse de tigari, o persoana oferea lucratorului vamal aproximativ 150 lei drept mita, iar politistului 50 de lei, sumele primite de politistii care lucrau pe o tura variau intre 7.000-8.000 lei pana la 20.000-25.000 lei.

Un inculpat i-a predat o lectie de luat mita investigatorului sub acoperire

Unul dintre inculpatii din cazul de ampla coruptie de la frontiera Siret i-a "predat" o lectie de luat mita unuia dintre investigatorii sub acoperire ai Directiei Nationale Anticoruptie, situatia insolita fiind prezentata judecatorului de catre anchetatorii DNA.

Procurorii anticoruptie arata ca investigatorul sub acoperire Gabriel Vasile Preda "primeste o lectie de luat mita de la Cristian Nicolovici". Nicolovici ii spune investigatorului sub acoperire "ca e bine ca sta sa observe sa-si faca ochiul".

"Tu cand ai venit, iti faci ochiul, tu deja stii, .... acela, pac, aha, aha...", ii spune Nicolovici investigatorului sub acoperire, procurorii aratand ca anchetatorul "este invatat sa se uite la data eliberarii pasaportului, la regiunea tarii din care provine tertul, care ofera mita, astfel incat atunci cand pune mana pe bani sa stie pentru ce o face". Procurorii indica un alt fragment dintr-o inregistrare in care investigatorului i se spune: "adica tu cand ai pus mana sa stii, frate, pentru ce...".

Anchetatorii anticoruptie arata ca era cert ca tonetele erau vazute de toti politistii de frontiera "ca masini de facut bani". Dupa cum insusi agentul Alexandru Gabriel Silvas de la PTF Siret s-a exprimat, fiind surprins intr-o inregistrare: "o gramada se fac, dai pe .... nu stiu daca dai 300.000 la ei pe un cartus si se vinde aici cu 600.000 (...). La iarna cum o sa fie ?! Minus 25, dar minus 25 tre' sa iesi afara, asta e toata prostia, de asta poate ajung, ajung si eu aicea, la masina asta de facut bani aici".

"Mita inseamna nu doar bani, ci si, de pilda, prajituri. Exemplu fiind Toader Ilies care primeste bani, dar cere si prajituri pentru ca a primit si vamesul. Data 18 decembrie 2010, ora 3.00, usturoi sau bauturi alcoolice. De exemplu, Sorin Doru Strugar pretinde mita pentru colega sa, Ramona Costiuc, o sticla de votca. Aceasta precizeaza: "... Da' aveti mai multa? Sa nu va iau de la gura copiilor", mai noteaza anchetatorii, in referatul cu propunere de arestare.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16148 vizualizari

  • +54 (72 voturi)    
    PSD-ul, unde e PSD_ul ! (Vineri, 4 februarie 2011, 16:00)

    gigi [anonim]

    Unde e PSD-ul sa latre ca e arestare politica ?
    • +14 (20 voturi)    
      si noi vroiam in Schengen? (Vineri, 4 februarie 2011, 16:50)

      lucian11 [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Se pare ca Franta si Germania aveau dreptate. Degeaba indeplinesti criteriile tehnice prin echipamente de ultima generatie, daca vamesii sunt niste carpe. Echipamente de milioane de dolari sunt anulate de 50 de lei dati pe sub mana. Tare.

      Acum ce sa intelegem din arestarile astea? Ca astia sunt singurii corupti? Sau ca s-au speriat vamesii din celelalte vami si o sa fie corecti de acum incolo?
      • +12 (12 voturi)    
        E BINE CA S-A INTAMPLAT SI ASTA!!! (Vineri, 4 februarie 2011, 17:10)

        Maria Diamandescu [anonim] i-a raspuns lui lucian11

        nu sunt singurii, asa este dar, bine ca au fost prinsi; totusi sa ne gandim cat timp le ia celor de la dna sa faca dosare la atitia si sa stranga probe!!! trebuie sa fim realisti si sa intelegem cat de greu pot sa faca dosare dna si procuratura, avand in vedere legile noastre proaste, interpretabile!
        ce sa mai zicem de o gramada de dosare blocate in instanta? nastase, patriciu, oprisan, maihailescu si altii pe care nu-i mai stim noi! justitia corupta sau fricoasa!(editat de HotNews.ro)
        • 0 (0 voturi)    
          ca s-a intamplat ce?! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 10:34)

          novarom [utilizator] i-a raspuns lui Maria Diamandescu

          nu s-a intamplat decat ce se intampla in marea justitie romano-africana, de vreo 20 de ani. Nu le trebuie decat niste rabdare si vor scapa.....cu dosar. Dosar cum are tot neamu' romanesc, de la Nastase incoace. Eventual vor mai strica niste bani pe avocati....Concluzia: pe cine mai mira, induioseaza sau uimeste o astfel de stire din moment ce o data la doua zile se vorbeste de o arestare, iar dupa 2-3 minute apare o alta stire care spune ca un arestat mai vechi a fost eliberat si va fi judecat in libertate. In rest, justitia asta de doi bani, si care se mai plange ca are atata treaba, da amanarile cu anii daca nu cu zecile de ani. Si uite asa a trecut pe acolo, bine mersi, si Becali, Patriciu, Tender, judecatori o suta, primari vreo zece, Sechelariu, celebrul Bote, politisti si mari si mici...si tot asa. Asadar si ce daca! Principalul vinovat e justitia mancata de coruptie ascunsa si de interese in afaceri interlope. In momentul in care ea va fi cu adevarat "oarba".....atunci va putea si tara asta sa mai iasa din "rahatul general" in care pluteste, in toate domeniile. Trist....dar adevarat, si cam indepartat.
    • -9 (13 voturi)    
      Ce treaba are PSD-ul? (Vineri, 4 februarie 2011, 18:24)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui gigi

      PDL-ul este la putere parca din 2004???
      • +2 (16 voturi)    
        dosar politic (Vineri, 4 februarie 2011, 19:01)

        ics [anonim] i-a raspuns lui haiducul

        Domle' e dosar politc pe fata. E ordin politic. Cum sa fie atatia oameni de vina. Trebuie sa dam mafia jos si sa punem la loc acei vamesi. Asta se poate numai dupa daramarea dictatorului marinar. Pe 10 Februarie se anunta proteste la toate filialele PDL pentru dosar politic si asuprirea justitiei.
        Libertate Vamesilor!
        • 0 (0 voturi)    
          dosar politic!? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 6:33)

          gigi vama [anonim] i-a raspuns lui ics

          putem spune ca e o actiune neinspirata a autoritatilor, doar din punct de vedere al interesului aderarii la schengen. in rest nu este decat o confirmare a coruptiei generalizate din romania. cat de prost trebuie sa fii ca sa militezi pentru repunerea unor asemenea indivizi in functii? sau poate autorul a vrut sa fie ironic. sau poate e vames.
          Oricum actiunea denota imaturitatea autoritatilor romane care au reactionat penibil la acuzele frantei si germaniei. e trist ca actiunea lor arunca o unda de simpatie pentru niste spagari nenorociti.
        • +1 (1 vot)    
          dosar politic (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 8:58)

          zetu [utilizator] i-a raspuns lui ics

          cumva esti vamist din Siret sau Radauti ?Tu stii in cat timp i-si face o casa un vamist [piscina masina ]ai ideee?,in doi ani el face cat alti in 20ani ca si Fatfrumos ,ei bine tot asa face si puscarie nu 2 ci 20 ani.Sunt din Radauti Bucovina si stiu mai bine , acesti tovarasi de ai tai se credeau o clasa superioara din societate cu toate ca multi din iei au fost chiar colegi de scoala si stiu ce le pot capusorul [mai nimic] pacat de acei colegi care sunt ,profesori doctori sau meseriasi respectati de comunitate
      • +3 (5 voturi)    
        Gresesti amice (Vineri, 4 februarie 2011, 20:02)

        Dragos [anonim] i-a raspuns lui haiducul

        PDL este la guvernare din 2008. In perioada 2004-2008 a guvernat alianta D.A. pana la jum anului 2006 daca nu ma insel, dupa care a guvernat PNL.
    • 0 (0 voturi)    
      Unde? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 9:46)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Unde este directorimea, sefii, sefutii din ramaura sub nasul carora s-au intamplat acestea? Conducerea inseamna raspundere, daca toate acestea s-au petrecut fara stirea lor, sunt caini surzi la vanatoare, iar daca au stiut inseamna ca sunt complici! In ambele cazuri trebuie dati afara!
    • -1 (1 vot)    
      sunt la basescu... (Duminică, 6 februarie 2011, 11:05)

      cristi0978 [anonim] i-a raspuns lui gigi

      sa-l intrebe daca anul asta EBA si Ridzi o mai pun de o petrecere la 2 mai ...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu mai e psd e usl(a) (Luni, 7 februarie 2011, 21:22)

      radu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      cel mai mult ma amuza pc de buzunar a motanului, aliat cind cu psd , cind cu pnl. Acu la PNL - PC e comic rau, suna ca si PNL - P. Calului si mai are i sageata indreptata in sus. Alianta lui stingu-n-dreptu.

      Alianta asta e facuta la ordinul lui voicu(lescu) care are ceva dosare pe rol si dosarul lui Chiuki de informator. Ma mira insa lipsa de opozitie din interiorul PNL. Chiar nu isi dau seama ca si-au dat foc la valiza cu aliantele astea? Chiuki chiar crede ca este preferatul alegatorilor pt presedentie, cind a vazut o tara cind se pupa pe bot cu looserul de Djioana dupa ce in urma cu o sapt se paruia cu el in turul I? Mai ales acum dupa asocierea dubioasa cu PC il mai crede cineva? ca sa nu mai spunem de "tinarul" revolutionar Che... Astia nu isi dau seama ca sunt penibili, ca alianta lor e doar formala, ca oamenii nu mai pun botul?
  • +43 (47 voturi)    
    Nu pricep (Vineri, 4 februarie 2011, 16:03)

    spanac [utilizator]

    Ce au avut cu bietii oameni de i-au ridicat? Panaramile astea fura la granita de peste 20 de ani si nu a deranjat pe nimeni, nu s-a sesizat nimeni, populatia nu e suparata ca aia fura, iar acum dintr-o data li s-a casunat pe ei? Rog autoritatile sa opreasca acest demers de transformare a Romaniei in tara europeana! Nu o merita!
    • +21 (25 voturi)    
      Franta si Germania (Vineri, 4 februarie 2011, 16:19)

      gaga [anonim] i-a raspuns lui spanac

      In opozitia lor fata de intrarea noastra in spatiul Schengen sta secretul acestor arestari. Ca doar mita la frontiera s-a luat dintotdeauna, arestarile acestea puteau avea loc oricand. Fenomenul fiind generalizat, sanatos ar fi sa se desfiinteze actuala directie generala a vamilor si sa se infiinteze una noua dar nu cu personal transferat automat ci pe baza de examen si adoptarea unui cod etic. Fara scuza cu salarii mici, familie mare. Cine se angajeaza stie de la inceput ce salariu va avea si ce responsabilitati. Oricum salariile sunt cu mult mai mari in comparatie cu ce poate oferi sectorul privat la aceeasi pregatire profesionala.
    • +5 (5 voturi)    
      asa e, si salarii mici , dupa buget (Vineri, 4 februarie 2011, 17:52)

      georget [anonim] i-a raspuns lui spanac

      "ce sa faca daca au salarii mici" , dupa cum afirma sefu vamilor la actiunea "soseta si cusca cainelui" de acum citiva ani ..
      Si daca ar avea salarii duble tot nu ar insemna nimic comparativ cu ce bani scot ei acolo.

      Macar ani grei de puscarie daca ar lua, ca si paznicii din puscarii trebuie sa traiasca bine..
  • +19 (23 voturi)    
    ehe dragilor,da cand treceau tir-urile lu nastase (Vineri, 4 februarie 2011, 16:09)

    artagan [anonim]

    atunci qm era?
  • +39 (45 voturi)    
    Bravo Basescu!!! (Vineri, 4 februarie 2011, 16:09)

    Dan Mihai [anonim]

    Bravo Boc! Bravo Basescu!!!

    Asta-i tot ce am de spus. Mai reduce-ti din cadre ca asa mai economisiti niste bani la bugetul statului. Se impusca 3 iepuri cu un foc. Coruptia, economisire la buget si evaziunea fiscala.
    • -4 (10 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 4 februarie 2011, 16:52)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Dar mai invata dumneata sa scrii romaneste...
    • -3 (7 voturi)    
      Mai usor la viraje. (Vineri, 4 februarie 2011, 18:29)

      pedelist infocat [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Noi Pedelisti suntem la putere din 2004, si ce am facut in acesti ani impotriva coruptiei???.
      Asta-i praf aruncat in ochii celor de afara, ca in fond nu se va intampla nimic...coruptia merge mai departe.
      • +3 (3 voturi)    
        tonomat? (Vineri, 4 februarie 2011, 19:14)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui pedelist infocat

        poate 2008?
        Nu de alta dar pe urma fu PNL secondat de PSD.
    • -1 (1 vot)    
      Daaa! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:15)

      Bocuta [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Dar, ia spune mataluta , pe acel sef de punct cine l-a numit in functie si in ce epoca ??Dar pe seful de vama ? Pariez pe toata captura ca sunt numiti in timpul domniei matrozului...
  • +1 (21 voturi)    
    Sa vedem si stenograme de la Stamora Moravita (Vineri, 4 februarie 2011, 16:10)

    mil [anonim]

    ....prietenii lui Falca stiu de ce.

    Bun, si ? Ne oprim iarasi la plevusca...unde sunt pestii cei mari, ca doar astia nu opreau pentru ei, totu'.
    • +17 (19 voturi)    
      Stai (Vineri, 4 februarie 2011, 16:18)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui mil

      Aia nu-s prosti. Stai sa vedem pe cine dau astia in gat. Oricum, s-a luat si un sef de vama din cate am inteles. Ala probabil era cu conexiunile la nivel mai inalt. Sa vedem ce scuipa ala...
    • 0 (6 voturi)    
      //. (Vineri, 4 februarie 2011, 16:39)

      Falcone della Arado [anonim] i-a raspuns lui mil

      Stamora Moravita e în judetul Timis//.. Iar Falca e în.....care judet//?? //(editat de HotNews.ro)
      • +3 (5 voturi)    
        Prietenii lui Falca...am zis, Blejnar, Igas, si (Vineri, 4 februarie 2011, 17:08)

        mi [anonim] i-a raspuns lui Falcone della Arado

        alti prieteni numiti de prietenii lui Falca, ca multi si in Timis, mai ales prin vami.
  • +14 (20 voturi)    
    ca in china... (Vineri, 4 februarie 2011, 16:20)

    microbu' [anonim]

    astia trebuiesc condamnati la moarte, ca in china,,, doar asa se opresc si ceilalti...
  • +24 (24 voturi)    
    tara scumpa (Vineri, 4 februarie 2011, 16:28)

    tirist [anonim]

    Faina asta:
    "La zece cartuse imi pune 300 de mii. Da-i in p... mea! Sa se duca inapoi! Da' ce? Eu nu vand tara asa ieftin!"

    Haios. Sper sa aiba acelasi simt al umorului si in puscarie.
  • +18 (20 voturi)    
    parca e ireal... (Vineri, 4 februarie 2011, 16:30)

    Gigi-Contra [utilizator]

    Nu-mi vine sa cred ce bani faceau astia zilnic...unii se chinuie 1-2 ani sa aiba asemenea venituri.
    Toata chestia asta mi-a adus aminte de un banc:
    Stau vamesii si discuta: "Fratilor, e ziua de nastere a lui sefu'...trebuie sa-i luam un cadou, ceva"
    Primul zice: "eu zic sa-i luam 1 masina bengoasa, un Mertzan ultimu' tip"
    Al doilea zice: "io zic sa-i luam o vila la munte...ultra dotata si cu ultimele tehnologii"
    Al 3-lea zice: "eu zic sa-i dam spaga de pe o zi"...la care ceilalti sar ca arsi: "bai, esti tampit? nici chiar asa mult..."
  • +11 (15 voturi)    
    vai de capul nostru... (Vineri, 4 februarie 2011, 16:31)

    ana [anonim]

    ...si ne mai intrebam de ce tari precum Germania si Franta, nu ne vor in spatiul Schengen!!! asa functioneaza toate punctele vamale, toti vamesii sunt murdari...... s-au "murdarit"cu bani, multi, foarte multi bani!!! tara-i plina de corupti.......
  • +29 (29 voturi)    
    sa vina Ponta (Vineri, 4 februarie 2011, 16:33)

    ciankanel [anonim]

    Sa vina Ponta cu oamenii lui si sa picheteze sediile sa le dea la astia drumu ca e baieti buni si ei , de-a lu Vanghelie !
  • +23 (25 voturi)    
    d-le Marica, o declaratie se impune totusi! (Vineri, 4 februarie 2011, 16:40)

    Colette [utilizator]

    As vrea sa vad o declaratie a d-lui Marica, liderul de sindicat al lucratorilor din vamile Romaniei! Va aduceti aminte cum ii plangea ca au salariile mici, ca li s-a taiat 25% si muncesc aproape degeaba? D-le Marica, poate aveti tupeul sa ne povestiti ca nu stiati nimic din ce se petrece in toate punctele vamale romanesti! Rusine tuturor lucratorilor vamali, spaga s-a dat din 1990 incoace - la greu - si se dadea si inainte, dar cu mare, mare grija si nu la nivelul asta. Felicitari tuturor celor care au instrumentat cazul si sper sa fie doar inceputul! Felicitari d-lui Ministru de Interne si, nu in ultimul rand, d-lui presedinte Traian Basescu! Au avut curajul sa sparga coconul mafiei de la frontierele de stat ale Romaniei! Sa vedem ce mai spun cei de la Bruxelles despre coruptie si toleranta autoritatilor...
    • +16 (16 voturi)    
      De ce crezi tu...? (Vineri, 4 februarie 2011, 17:30)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui Colette

      Ca vor astia sa scimbe neaparat sistemul, Monica Macovei a fost prima victima a luptei cu coruptia, a mazilito Tariceanu, au incercat si cu Basescu dar l-au salvat oamenii, acum au inceput cu diabolizarea presedintelui, guvernului, a tuturor care incearca sa scoata coruptia in afara legii. Care era prioritatea lui Vantu si Voiculescu si pe care Ponta si Antonescu au parafat alianta lor de smenari?
      • -2 (2 voturi)    
        seara (Vineri, 4 februarie 2011, 18:08)

        info [anonim] i-a raspuns lui mariage

        viseaza , daca basescu lupta asa cum da el impresia ca lupta, nu cred ca mai aveam vamesi la granite parerea mea....dar asta a fost un fel de 2 feluri, el stie de asemenea spagi , si daca doarea romania in spatiul Sh. facea aceste arestari mult mai devreme. Oricum mi-a placut de acel prapadit de vames care l-a aratat la tv, avea o casa ca ziceai ca e boschetar ( presupun ca el va plati pt ceilalti ).
    • 0 (0 voturi)    
      Prietenii vostri din Sibiu (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 8:56)

      Prietenii vostri din Sibiu [anonim] i-a raspuns lui Colette

      Marica? ...Nu sa raspunda Mosu' (prietenii stiu de cine vorbesc), ca pe Marica l-a pus Mosu' si pe toti sefii de vama din tara tot acesta i-a pus pe spagi de neimaginat si influenta in reteaua viitoare ( a se citi directiile judetene). Nu doar cei de pe granita sunt vinovati, ei aduna pentru cei de la centru, dar sa se faca cercetari in amanunt si la Directiile Judetene, unde daca vrea vreun vames sa fie cinstit e marginalizat, exclus de la orice prime sau chiar dat afara, asa ca....Sibiul sa traiasca, acolo e mafia cea mai mare. Au fost arestari, dar la conducerea centrala (A.N.V.) sunt mosu, Bota, sefi si sefe de serviciu toti cu mari legaturi in Sibiu, deci...protectia functioneaza prea bine. Ar fi multe de spus, dar degeaba sunt arestati cei mici care actioneaza la comanda celor mari din Bucuresti... La mai multi Base !
  • +12 (14 voturi)    
    mita pt psd (Vineri, 4 februarie 2011, 16:44)

    gica [anonim]

    multi din cei cate lucrau in vama erau adusi de psd si trebuiau sa contribuie...acum vin alegerile si base..destept a taiat finantarea....sa vedeti ce-o sa iasa....jaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • +8 (8 voturi)    
    //. (Vineri, 4 februarie 2011, 16:46)

    roman [anonim]

    cine citeste printe rinduri a observat ca mesajul de ince4tare a ostilitatilor de la vamele din romania
    a aparut demult -de cind e reclama cu contrabanda de tigari aduce deservici,,,,bla,bla .bla
    au fost atentionati si ei nimic nimic

    de fapt sint ca prostituatele acelea mereu amendate der niciodata nu renunta la meserie


    ----- de frica proxenetilor !!!(editat de HotNews.ro)
  • +14 (14 voturi)    
    Propunere (Vineri, 4 februarie 2011, 16:47)

    ionut [anonim]

    Dupa ce sunt judecati sa fie plimbati prin celelalte vami cu o pancarda de gat pe care sa scrie: "Sunt o zdreanta de om care si-a vandut onoarea si si-a tradat neamul." dupa care sa le fie retrasa cetatenia si expulzati din tara.
    • -2 (2 voturi)    
      Sau... (Vineri, 4 februarie 2011, 17:55)

      traian [anonim] i-a raspuns lui ionut

      ...sa fie primiti cu aplauze,paine si sare in politica damboviteana!Sau nu!
  • +5 (7 voturi)    
    Nu trebuie sa mire pe nimeni ! (Vineri, 4 februarie 2011, 16:49)

    Mircea [anonim]

    Nu are de ce sa ne mire ce s-a intamplat la Siret.
    Toata tara este o hotie fara margini. In orice coltisor al Romaniei se fura, se face evaziune, se mituieste, se corupe, se dispretuieste legea plecand de la primul om al tarii si pana la ultimul.
    E elocventa cifra de 1,3 milioane dosare penale a cate 3 oameni pe dosar. Dar nu se rezolva nimic.
    De ce nu se rezolva ?
    Pentru ca exista interes din partea tuturor sa nu se rezolve.
    Singurul cazut din luna este primul ministru - acarul Paun.
    Nimeni nu raspunde de nimic, nu plateste nimic.
    Firme falimenteaza, dar nu raspunde nimeni. Isi deschid alte firme.
    Escrocii intra in banii tarii, dar ii plimbam pe banii tarii pe la tribunal si nu platesc nimic.
    Ne ia dracu pe toti cat de repede !
  • +10 (10 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 4 februarie 2011, 17:29)

    Erasm [anonim]

  • +11 (11 voturi)    
    Si nu numai vamesii (Vineri, 4 februarie 2011, 17:52)

    Docheru' [anonim]

    Ia incercati o chestie din asta si in portul Constanta-sud, unde politistii de port dau pontul la cei de frontiera si de la o tura la alta, vin in inspectie "aiurea" pe la nave si gasesc fie cite o pipitza, fie nod in papura doar-doar se lipesc de un bidon sau doua (din alea de popa) cam 100-150 litri de motorina, saci cu cereale de la macaralele plutitoare sau direct din slepurile trase la cheu, fie din Romtrans fie din alte zone. Ia vedeti ce vile si-au construit politaii prin Agigea si ce merzane au unii , mai ales unul Cosmeanu. Asta in prezent, ca in trecut ieseau cu cisterna si o vindeau la "Turkpetrol" in Lazu si cu camioanele cu boabe direct la ferme in Lumina, baxurile cu tigari spre Calarasi via Tekirghiol-Ostrov. Inclusiv salupa capitaniei sete desori burdusita cu zahar si srot de soia, dar cine sa le vada? doar nu se dau in gat unii pe altii, merge plugul pentru toata lumea, nu?
  • +4 (6 voturi)    
    Diferente si asemanari (Vineri, 4 februarie 2011, 18:07)

    hopshio [utilizator]

    Ce diferenta este intre un vames care ia bani si un medic care opereaza doar daca ii dai plicul, un profesor care pune note bune doar la cei cu care face pregatire, un preot care nu face o inmormantare decat daca contribui cu cat cere el.... totul e construit pe mita si relatii. Nu stiu pe cine mira stirile de genul asta. Singura intrebare ramane: in cat timp sunt loberi toti ? As prefera sa mai citesc doar despre condamnari. De restul sunt satul... le vad si traiesc zilnic.
  • -1 (3 voturi)    
    buna (Vineri, 4 februarie 2011, 18:50)

    florin [anonim]

    acum vati gandit si voi autoritatile sa arestati vamesi?acum cand toata tara este vinduta ?dna nu a rezolvat nici un dosar pina acum
    stati linistiti caci este apa de ploaie
    un copil fura din magazin ia 4 ani un vames doarme pe bani:))
  • +3 (3 voturi)    
    Totusi sunt doar 4 vamesi si restul zeci de polit (Vineri, 4 februarie 2011, 18:54)

    anonim [anonim]

    De ce sa dam in vamesi atat? Sunt doar 4 vamesi si restul pana la 70, politisti de frontiera...Adica de aceia care fac dosare penale vamesilor pentru coruptie, De fapt politistii fac intregile retele, in cooperare cu Serviciile de Investigare a Fraudelor , DIICOT si care or mai fi. Ia sa incerce careva sa verifice marfa trecuta prin comisionarii vamali care au fost ofiteri de informatii si vedeti cum zboara din serviciu ! A verificat cineva la ce amenintari se preteaza unii catre cei ce incearca sa fie cinstiti?
  • -1 (1 vot)    
    Otopeni (Vineri, 4 februarie 2011, 19:41)

    T+C [anonim]

    La aeroportul de la Otopeni, DNA-ul, a incercat sa vada cum procedeaza vamesii?

    Imi place sa vin in Romania sa-mi petrec vacantele dar cind ajung pe aeroportul din Otopeni ma apuca totzi dracii cind vine momentul sa-mi recuperez bagajele.
  • +1 (3 voturi)    
    mita siret (Vineri, 4 februarie 2011, 20:34)

    hrib constantin [anonim]

    sant din zona si cunosc an detaliu toate fenomenele acestea an ultimul timp facea japca cu lumea care moare de foame asa le trebuie caci au crezut caci totul are o vesnicie si sant de neegalat faceti un reportaj cu toti sa vedeti ce averi siau facut de milioane de euro....cate sant de spus of doamne...............
    • 0 (0 voturi)    
      de ce nu i-au denuntat oamenii? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 9:41)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui hrib constantin

      daca ar fi fost 500 de oameni din Siret care sa ii denunte inca de prin 2006-2007, hotii astia ar fi fost de mult in puscarie.
  • +5 (5 voturi)    
    La Siret se ia mita din 1990. (Vineri, 4 februarie 2011, 21:38)

    Stefan cel mic [anonim]

    Am trecut de mai multe ori prin acel punc de trecere. Vamesii aveau un comportament de smecher de cartier. Aproape de la toti pretindeau mita(cam asa se intampla: venea la primul pasager care treacea prin vama si zicea "tu ce duci aici?", "becuri", "cate?", "100", "da-mi si mie 10", lua becurile si le baga prin buzunar sau le ducea in ghereta. Mergea la urmatorul: "tu ce duci aici?", "sapun", "cat?", "50", "da-mi si mie 5"). Parca era pe mosia lui. Vamesii injurau, te intorceau inapoi, pe romanii din Bucovina care veneau in tara ii amenintau ca le pune interdictii. Nu se rusinau sa puna chiar interdictii.
    Pe mine personal m-au dat jos din autocar (eram student, nu faceam bisnita), pe soferul autocarului l-au amenintat sa plece si m-au tinut in vama jumatate de zi. Am vrut sa merg la seful vamii si ala nu m-a primit. Motivul? Nu am vrut sa le dau un kg de salam. I-am zis ca nu am de ce sa-i dau ca eu am actele legale si merg la studii. Nimeni nu s-a bagat (politisti de frontiera sau alti trecatori), fiecare incerca sa nu fie de fata, se intorceau si plecau in alta directie.
    Dupa acest incident am scris scrisoare la seful vamilor de atunci si am zis ca am martori mai multi colegi care erau in autocar si pot depune marturie. Am primit un raspuns vag ca vom analiza intamplarea despre care am scris. Cu asta s-a terminat.
    • 0 (0 voturi)    
      Doamne iarta-ma (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 9:46)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Stefan cel mic

      dar ce facea turistul român in Ucraina cu 100 de becuri? si ce facea turistul ucrainean in România cu 50 de sapunuri? daca era marfa de contrabanda, trebuia confiscata.

      e adevarat ca pâna prin 2007 justitia nu a functionat, dar chiar si inainte de 2007 daca ar fi fost câteva mii de denunturi pe an impotriva acestor functionari corupti, superiorii si justitia ar fi trebuit sa ia masuri sub presiunea cetatenilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Daca ... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 2:22)

    busymind [anonim]

    ..nu la politicieni poate la vamesi justitia are prindere de data aceasta. Sper sa nu fie praf in ochi. S-a mai intamplat un caz acu un an sau doi (permisele de conducere) si toti au iesit de la arest unu cate unu. E bun spectacolul dar sa nu aplaudam inainte ca actul sa se termine.
  • -1 (1 vot)    
    vami (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 2:27)

    golan [anonim]

    Pai despre talhariile astea vorbea Bashitler cu securistii lui,cand spunea ca daca nu taie pensiile si salariile,trebuie sa limiteze evaziunea fiscala,adica o alta sursa de furt pentru clica portocala,inafara de cea de la buget,care nu le mai ajunge,atat sant de hrapareti.Acuma,cu ocazia atentionarii,din partea"mogulilor"GERMANIA siFranta,au hotarat sa faca un pic de spectacol ,de forma,urmand ca dupa scoaterea de sub urmarire penala ce va fi facuta de catre procurorii scolii de la Baneasa,(care-s portocalii,nu-i asa?)sursa de imbuibare sa mearga din plin,in continuare.Ce conteaza ca transforma spitalele in crematorii,ca asistatii pensionari au pensiile ciuntite,pe linga inflatia galopanta,ca se reduc posturile de munca?Noi sa furam(adica ei-clica portocalie)si sa traim ffff bine!(cu "povestea"inregistrarilor si infiltratilor,aia e o alta forma de santaj a sri-ului,iar daca nu "cotizau"cu cat trebe,se arata"pisica",asa ca intre acelasi gen de hoti.)
  • 0 (0 voturi)    
    Politie, vamesi, justitie (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 10:48)

    Necredinciosul Toma, [anonim]

    Aceasta Romanie excroaca a iesit la iveala dupa '89 cand toti fii de stabi comunisti au devenit brusc anticomunisti - borfasi de cea mai joasa speta. Era normal sa vina ei deoarece aveau scoala "vietii". Au instaurat un regim ticalos, mai ticalos decat cel al parintilor lor in care toate bblestematiile sunt permise. Intre altele =furtul, crima, delapidarea etc etc etc. Principalul organ care e in metastaza e justitia , care daca ar functiona ar face un pic de ordine, ca in tarile civilizate. Dar la noi toti derbedeii, toate curvele, toti hotii si toate leprele au facut dreptul - toti impart dreptatea. Va spun eu scarbitul: NU O SA PATEASCA NIMIC PUNGASII DE VAMESI SI POLITISTI!!! decat daca nu vor sa cotizeze la mafia justitiei. Sa vedeti ce ii apara cu zel toate puslamalele pe acesti neghiobi. La sfarsit ne arunca cu praf in ochi condamnandul la greu pe ACARUL PAUN. Ma cac in ea de justitie romaneasca si ma pis in ea de Romania, ca nimic n-o sa se miste.
  • 0 (0 voturi)    
    EXISTA SI O SOLUTIE! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 12:56)

    GRIGORE [anonim]

    Prin anii '50, Romania a fost invadata de "consilierii sovietici", batranii din RO si din Siret stiu despre ce vorbesc! Ca sa rezolvam "problena" si ca sa fim acceptati in "spatiul Schengen", poate ar fi bine sa importam pentru vreo cinci ani niste "consilieri elvetieni"! Da'sa nu-i platim cu salariile "nefericite" stabilite de guvernul Boc, ca s-ar putea s-avem surprize-surprize"!
  • 0 (0 voturi)    
    cat circ mediatic.... (Duminică, 6 februarie 2011, 16:19)

    anonim [anonim]

    Tot fenomenul traficului de tigari si nu numai, se intampla de cand lumea in tara asta si se trezesc acum unii sa dea iama in niste oameni care oricum nu au beneficiat la fel de asa zisele spagi, unii chiar insignifiant de putin fata de altii....si atata circ mediatic...pt ce? ca sa demonstreze loser-ul de Basescu cat de smecher e el in fata celor de la Bruxelles in pofida nonaderarii noastre la spatiul Schengen?n-am sa am liniste pana ce nu am sa-l vad si pe el cu toata familia lui de aurolaci, pe Boc, precum si pe unii capi de la ijpf suceava care cred ca au scapat basma curata gen: Cms sef Fediuc Nelu, cms sef Ieremie Gheorghe si altii care intr-adevar au muls tara de bani, se stiu ei care sunt, cu catuse luati de acasa sau de la locul de munca, iar asta nu pt a se dori starparea coruptiei cu adevarat pt k asa ceva in tara asta nici nu cred k mai este posibil, ci doar asa ca sa dea bine in fata intregii lumi........
  • 0 (0 voturi)    
    prostii de mintit prostii (Duminică, 6 februarie 2011, 23:10)

    criasti sv [anonim]

    ma uit,citesc comentariile voastre si ma crucesc ce aberatii le debiteaza capatana la unii:bine ca s-a intamplat,bine ca i-au arestat .........de parca astia sunt marii hoti ai romaniei.....va spun eu cum stau lucrurile in vama ca traiesc de 2-3 ani de pe urma ei.cine e asa idiot sa creada ca astia-s vinovatii?daca se ajunge cu arestarile pana la flutur,sau pana la directia generala a vamilor atunci abia se poate spune ca s-a facut dreptate.ca de acolo incepe spagareala.astia din vama nu sunt decat degetul mic de la tentaculul caracatitei. pentru un lucrator in vama painea lui o constituia marimea spagii care o producea intr-o zi.daca dadea putin era zburat intr-un birou de la DJA in suceava pe 8-9 mil pe luna si sunt exemple din astea multe;daca in schimb contribuiama i consistent avea locul de munca asigurat.nu se vroiau oameni cinstiti ijn vama:de exemplu:un vames boca nu lasa cu tigari pe tura lui(era pustie vama cand era de munca el)si ce a rezolvat l-au trimis la dja suceava la birou.unul ca asta ii incurca pentru ca nu se"producea nimic"pe tura lui....i-au gasit nod in papura si l-au matrasit din vama...deci? asta va da de gandit?
  • 0 (0 voturi)    
    vama siret (Luni, 7 februarie 2011, 11:02)

    rechinu [anonim]

    dar celelalte servicii ale MAI ce au pazit (serviciul fraude ipj suceava ~0962 suceava~nu cumva erau si ei bagati?dece nu sa solicitat ajutorul 0962?trebuia SRI?era in joc siguranta nationala?ceva e putred si in alte structuri ale MAI nu numai la frontiera. "parerea mea"


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by