VIDEO Presedintia ungara a UE, citata de presa germana: Aderarea Romaniei si Bulgariei la Schengen a fost amanata

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Joi, 6 ianuarie 2011, 10:26 Actualitate | Esenţial


Aderarea României şi Bulgariei la spaţiul Schengen, zona de liberă circulaţie în Europa, a fost amânată, a anunţat la Budapesta ministrul maghiar de interne Sandor Pinter, citat de agenţia germana de ştiri dpa. Oficialul maghiar, a cărui ţară deţine în prezent preşedinţia UE, a declarat că ambele ţări mai au de îndeplinit “o serie de condiţionalităţi”, astfel că o aderare la termenul fixat este imposibilă în prezent.

"Romania si Bulgaria au o multime de lucruri de facut", a spus oficialul maghiar.

Aceste condiţii ar urma să fie fixate până în iunie, drept care aderarea celor două ţări ar putea avea loc cel mai devreme în luna octombrie, a adăugat Pinter. Ministrul ungar a declarat ca tara sa va continua sa sustina problema aderarii la Schengen in timpul presedintiei UE, spunand ca "candidaturile (n.red. Romaniei si Bulgariei) se afla pe agenda noastra".

UPDATE 1 (ora 11.50): Purtatorul de cuvint al Ministerului de Interne din Ungaria a declarat pentru HotNews.ro ca institutia va da astazi un comunicat care va clarifica informatia publicata de agentia dpa.

Amânarea aderării României şi Bulgariei la spaţiul Schengen este, de-acum, o “chestiune tranşată”, a confirmat pentru dpa şi un oficial al UE.

Presa de limba germana (aici, aici si aici) a scris ca, in ultima perioada, aderarea celor doua tari la spatiul Schengen a provocat controverse in interiorul Uniunii Europene. Germania si Franta au amenintat ca se vor opune aderarii celor doua tari din Europa de Est, guvernele de la Berlin si Paris exprimandu-si ingrijorarea fata de problemele de securitate interna din cadrul Uniunii.

In plus, autoritatile germane si franceze au solicitat celor din Romania si Bulgaria sa-si intensifice eforturile in lupta impotriva coruptiei si a crimei organizate.

Miercuri, presedintele Traian Basescu a declarat ca "imi asum responsabilitatea politica a intarzierii accesului Romaniei la spatiul Schengen​", completand, in acelasi timp, ca este evidenta cantonarea in zona justitiei a marilor probleme. Seful statului a aratat ca, din pacate, Mecanismul de cooperare si verificare pe justitie a fost asociat cu aderarea la spatiul Schengen, asa cum rezulta din scrisoarea adresata Comisiei Europene de ministrii de interne francez si german.

Presedintele Basescu a afirmat in guvern ca Romania nu va denunta unilateral Mecanismul de cooperare si verificare pe justitie si nu se va opune aderarii Croatiei la Uniunea Europeana - o pozitie contrara celei exprimate acum doua zile de seful diplomatiei romane.

Ulterior, ministrul de Externe, Teodor Baconschi, a afirmat ca este dispus sa isi depuna mandatul daca va fi facut responsabil de esecul aderarii Romaniei la Schengen. "Eu am de gestionat, ca membru al guvernului, tot ce tinea de implementarea aquis-ului Schengen, deci, nu am, ca minister, nicio legatura cu MCV-ul; asta cred ca e un lucru evident; si din acest punct de vedere cred ca exista o coresponsabilitate a intregii societati romanesti fata de intarzierea termenului de acces la Schengen", a declarat ministrul la TVR.

Zona Schengen este formata din 25 de tari, intre care 22 state UE, la care se adauga Norvegia, Islanda si Elvetia. In aceasta zona, nu exista controale la granite.




Citeste mai multe despre   
















15787 vizualizari

  • +11 (19 voturi)    
    asa (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:34)

    Pas [anonim]

    Ce inseamna ca isi asuma?
    Nu ca ar fi rau, e bine sa aud in sfarsit pe cineva ca isi asuma ceva. E un pas bun, dar ce va face?
    • -5 (29 voturi)    
      da (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:39)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Pas

      si daca si-ar da demisia, voi tot ati avea ceva de comentat.

      sunteti obsedati rau fratilor... e cronica deja ura asta.
      • -2 (10 voturi)    
        in fond (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:10)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        noi nu avem o problema cu securitatea granitelor si nici cu diplomatia, singura problema este ca avem securitatea corupta a Tanzaniei si diplomatia aroganta a Rusiei. Aici e buba.
      • +3 (11 voturi)    
        Bagubos mod de a privi lucrurile. (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:27)

        George [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Ca eu comentez, ca o faci si tu, ca o fac atatia altii, ai dreptate, nu produce nimic, nici bun, nici rau. Dar daca ei, cei de la conducere, fac atatea lucruri tampite de-a binelea, cu repercursiuni asupra tarii si locuitorilor ei... de ce nu folosesc bunul simt si sa plece? Nu e suficient sa-si dea seama cat de ridicoli devin pe zi ce trece?
        • +1 (5 voturi)    
          Ai putea... (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:35)

          Mih. [utilizator] i-a raspuns lui George

          ...sa explici clar, cu subiect si predicat, cum se rezolva problemele din justitie, in minutul unu, dupa demisia presedintelui?
          Asa, ca exemplu...mai sunt si altele.
          • -2 (8 voturi)    
            Cum sa nu? (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:47)

            George [anonim] i-a raspuns lui Mih.

            In minutul doi, o mare plaga care apasa pe umerii justitiei din Romania dispare, adica influenta lui Basescu (asupra Procuraturii in special, asupra Curtii Constitutionale, asupra multor judecatori, etc.). Fiindca trebuie sa fii naiv sa crezi ca ascunderea dosarelor unor protejati politic, sau dimpotriva, scoaterea altora ale adversarilor tot politici, este o tehnica straina lui Traian Basescu! Si e doar un exemplu, care ar cantari si el la imbunatatirea imaginii justitiei romane in lume.
            Sa nu cazi in plasa vorbelor presedintelui care critica mereu, cu orice prilej justitia, este o tehnica pentru noi, prostii!
            • +1 (5 voturi)    
              am inteles (Joi, 6 ianuarie 2011, 14:28)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui George

              reactivam reteaua voicu. aia nu apasa pe umerii judecatorilor sau a politiei, nu?
              ai dreptate, ala n-a ascuns niciun dosar.
              sa vezi independenta atunci. arestam tot pdl-ul si pe base cum se tot striga pe aici, si eventual facem un singur mare partid sa nu mai fie probleme la alegeri.
              mai infiintam cateva tembeliziuni sa acopere toate genurile si sa fim siguri ca se transmite mesajul corect si am rezolvat problema, nu?
              asa se rezolva problema dupa demisia lui base, nu? :)

              poate-mi explici ce dosare au fost ascunse pt protejatii politic ai lui basescu.
              • 0 (4 voturi)    
                Am fost intrebat... (Joi, 6 ianuarie 2011, 14:44)

                George [anonim] i-a raspuns lui sucaa

                ... ce s-ar intampla daca Basescu pleaca. Nu de Voicu. A raspunde gasind un alt caz, nu este constructiv, mai ales ca, iata, caderea lui Voicu nu a avut nici o influneta, justitia e la fel de corupta. Nu la fel ar fi daca exemplul s-ar da de catre seful statului. Trebuie sa recunosti, el are o mare influenta. Vrei si un exemplu? Cum sa nu, chiar in aceste zile se vehiculeaza unul: s-a suparat Basescu pe UE, a facut-o si Baconski, si-a recunoscut Basescu greseala, a dat si Baconski inapoi... Mai am exemple, daca vrei...
                • 0 (4 voturi)    
                  si eu ti-am raspuns (Joi, 6 ianuarie 2011, 15:05)

                  sucaa [utilizator] i-a raspuns lui George

                  daca pleaca base si asta se va intampla. se va reactiva reteaua voicu. nu gasesc un alt caz. am spus ce se va intampla. si sa nu-mi spui ca nu... :)
                  justitia este la fel de corupta (asta sustii tu desi nu vad cum poti cuantifica asta) si pentru ca vorbeam de RETEA. ori la parnaie deocamdata este doar voicu. cei care l-au ajutat sunt inca in libertate si sunt aparati de alti infractori prin televiziuni. ti-aduci aminte cum il plangeau televiziunile pe cotiniu ca a iesit cu bratari la maini? un simplu exemplu de intimidare... exemplele sunt nenumarate.

                  este seful statului, este normal sa aiba influenta. in special pe politica externa care este unul din atributele lui constitutionale. este absolut normal ca ministru sa dea inapoi cand seful statului o cere, asta cand vorbim de politica externa si de armata. sunt singurele lui atributii importante ale lui din constitutie.
                  deci nu este un exemplu bun.
                  • +1 (3 voturi)    
                    Faci multe greseli... (Joi, 6 ianuarie 2011, 15:57)

                    george [anonim] i-a raspuns lui sucaa

                    ... in anticipatiile tale. De ce s-ar reactiva reteaua Voicu la momentul plecarii lui Basescu? Sa inteleg ca el e cel care tine in frau aceasta retea? De fapt, ce este aceasta retea? Ar putea fi vorba de acceasi magistraticare judeca foarte corect alte cazuri, cum ii deosebesti? Dar cei de la conducere nu se pot da la judecatori mai tare fiindca stiu ca si ei apeleaza cand au nevoie (cazul de azi, al fiului d-nei Placinta e un exemplu).
                    De acord cu prerogativele lui Basescu, dar trebuie sa recunosti ca si le depaseste cu varf si indesat. Si asta spre nenorocirea Romaniei, si alui, fiindca ii cauzeaza al dracului de mult la imagine! Nu mai vorbesc de gafe (ce sa-i faci, daca se baga acolo unde nu cunoaste...).
                    • 0 (4 voturi)    
                      nu fac nicio greseala (Joi, 6 ianuarie 2011, 16:32)

                      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui george

                      ti-am dat exeplul cand televiziunile l-au plans pe costiniu ca i-au pus bratarile la maini. nu au discutat ce a facut, au discutat doar ca nu este frumos sa scoti un judecator cu catuse la maini.
                      este cel mai bune exemplu. de aceea spun ca reteaua se reactiveaza imediat ce acele televiziuni au omul lor la cotroceni.
                      stii exact ce vreau sa spun :)

                      iar vi cu afirmatii fara argumente. cu ce depaseste base atributiile de presedinte? ai un exemplu concret? sa nu vi cu argumente de tip declaratii, ca nu existaincalcarea constitutiei datorita declaratiilor. vino cu fapte.
                      unora le place un presedinte gen iliescu care sta la cotroceni si imparte distinctii lui vadim sau haissan.
                      altora le place un presedinte care da cu pumnul in masa si cere sa se faca anumite lucruri.
                      fiecare cu gusturile lui, exact ca in muzica, nu? :)
                      a tipa la uni nu inseamna ca-si depaseste prerogativele.
                      inseamna ca se implica si da, vreau sa se implice pt ca vedem ce-nseamna 15 ani de neimplicare. ne dau lectii hoti ca vandu, turnatori ca felix sau infractori ca vantu. astia sunt produsul presedintilor care au stat linistiti la cotroceni. nu sunt produsul lui base.
                      • 0 (4 voturi)    
                        Iti spun doar una (Joi, 6 ianuarie 2011, 16:41)

                        George [anonim] i-a raspuns lui sucaa

                        Nu e impartial politic, tot ce spun cei din opozitie e rau, tot ce spun cei din pdl e bun (nici nu are cum sa fie altfel, pdl-ul ii indeplineste la milimetru ordinele - si asta excede puterilor sale). Si asta cand el ar trebui sa medieze intre fortele politice (asa scrie in constitutie).
                        Am obosit... ai sa vii cu alte argumente, dar vad ca esti incurabil, poate chiar fanatic.
                        • 0 (0 voturi)    
                          gresesti (Vineri, 7 ianuarie 2011, 10:41)

                          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui George

                          a criticat si pe cei din pdl si a strigat presa ca le pune botnita si ca este dictator in pdl. si nu indeplineste la milimetru comenzile. vezi cazul ritdzi. si vezi legi initiate de pdl si retrimise in parlamet de base. si sunt exemple cu gramezi.
                          dar voi o vedeti pe a voastra. base este dictator. tot ce se intampla bine in tara asta e vina lui base.
                          hai sa-ti dau un exemplu cat se poarte de elocvent.
                          in perioada 2007-2009 economia a crescut si justitia a fost la pamant criticata de UE in toate rapoartele. ce s-a intamplat de fapt... PNL-ul a fost scos "vinovat" de cresterea economica iar baselu vinovat ca merge prost justitia.
                          ti se pare normala aceasta abordare? daca da, atunci discutam discutii.
                          nu eu sun incurabil sau fanatic. tie-ti lipseste informatia, sau pur si simplu stii dar manipulezi.

                          te-am rugat sa-mi dai un exemplu prin care si-a depasit prerogativele, si nu declaratii. deci poti sa acuzi dar nu poti sa si dovedesti... stii cine folosea tactica asta? informeaza-te. ti-am dat prea multe informatii azi. nu totul este pe gratis. :)

                          si nu da vina pe oboseala cand iti lipsesc argumentele :)
        • +2 (2 voturi)    
          nu e deloc pagubos (Joi, 6 ianuarie 2011, 14:36)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui George

          pagubos mi se pare sa fim mereu carcotasi, negativisiti, pesimisti. asta este mai pagubost decat orice.

          de aici si mesajul meu. indiferent ce se intampla, base este vinovat. nu stam sa verificam ce atributiuni are, cum a gresit, unde a gresit... nu. decreteam simplu, base este sursa tuturor relelor si gata. am rezolvat problema si gata.

          lucruri tampite facem cu totii. nu numai politicienii. oricare roman in locul lor ar face la fel. sunt extrem de putini cei care nu fac si aceia nu se baga in politica sau daca se baga ii gasesc tot felul de tampenii de-l fac sa plece. vezi stirea cu studiile lui Funeriu cand spuneau ca el n-a terminat 12 clase in Romania. dar nu spuneau ce studii are in alte tari.

          un alt exemplu. lucrez la o firma psd-ista (nu dau nume) care a castigat un contract gras cu statul roman in timpul guvernarii pdl. seful firmei se plange de boc si base ca a taiat salariile bugetarilor si pensionarilor dar nu zice nimic ca toti angajatii sunt platiti 30% pe cartea de munca si restul la negru. atata stie. boc si base trebuie sa plateasca... de unde, nu conteaza, doar nu de la noi, nu?

          asta este Romania. pana nu terminam cu comentarii de genul celui de mai sus n-o sa ne revenim.

          sa revenim, ce este mai pagubos din ce spun eu?
          • -1 (1 vot)    
            Pagubos sau nu... (Joi, 6 ianuarie 2011, 16:05)

            George [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            ... un lucru e clar, Basescu este vinovat de foarte multe, nimeni nu a zis ca de toate, nici eu, de fapt comentam aici in subsolul unui articol despre amanarea aderarii Romaniei la spatiul Schengen. Sa nu spui ca aici Basescu nu e vinovat. Are atributiuni directe in politica externa, reprezinta statul in exterior, dar trebuie sa fii de acord cu mine ca e foarte prost vazut acolo unde se duce. Zi-mi si mie cate vizite in tari mai acatari a efectuat? Nu o sa gasesti, inseamna ca nu e invitat. Cati invitati de marca au venit pe la noi? Nu o sa gasesti, fiindca invitatiile sunt declinate. Nu mai vorbesc de gafele pe care le face cand ia atitudine, cea mai recenta e tot legata de subiectul acestui post. A recnoscut vina, dar nu ti se pare ca putea face mai mult? Nu ti se pare ca, alegandu-l pe tantalaul asta de Baconski, a gresit enorm? Dar ce sa-i faci, daca trebuie sa recunoasca meritele celui ce l-a ajutat in alegerile din 2009, uite, a sacrificat interesele unei tari!
            Cine e vinovat?

            Iata de ce e pagubos sa nu-l vezi vinovat pe Basescu atunci cand chiar este!
            • 0 (0 voturi)    
              mai nene (Vineri, 7 ianuarie 2011, 10:56)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui George

              este vinovat de multe dar nu de toate.
              am mai dat exemplu mia sus.
              pentru perioada 2007-2009, pnl-ul este vinovat de cresterea economica si base vinovat ca merge prost justitia, nu? frumos, nu?
              ca asa se spune, ca in regimul basescu justitia a fost criticata cel mai mult..
              despre acest tip de discutii vorbesc. ca tot ce nu merge bine este vinovat base.
              ca tariceanu a pierdut banii de la bcr si a lasat tara in datorii l-au facut vinovat pe boc ca nu are bani sa plateasca pensionarii si bugetarii.
              voi vedeti doar efectele si le atribuiti cui va place. nu cautati cauzele. nu spnu ca nu a facut si boc taampenii. doamne fereste...

              are si base bubele lui, dar deja se exagereaza foarte mult.
              amanarea aderarii la Schengen este din cauza justitiei. din cauza ca sunt unii care incalca legea si candideaza a doua oara. din cauza ca sunt procese intarziata cu anii. din cauza ca o instanta da un verdict si alta da un alt verdict. din cauza ca justitia nu-si face treaba.
              din aceasta cauza nu suntem primiti in Schengen.
              este incredibil ca un judecator inregistrat cum incerca sa "rezolve" niste procese este amendat de dinozaurii de la csm cu 15% scadere din salariu pe o luna. atat primesc eu daca intarzii nemotivat o ora la munca fratilor.
              si apoi veniti voi si strigati: Base e vinovatul!

              problema voastra e ca v-ati axat pe o persoana si nu puteti/vreti sa vedeti intreaga imagine. aveti ochelari de cai. doar ce spune vantu si felix pe tembeliziunile lui este adevarat. restu sunt platiti de baselu sau sunt pupincuristi sau sunt portocalii tampiti s.a.m.d.

              pagubos este sa vezi un singur vinovat.

              si vezi ca cancelarul germaniei tocmai ce a fost prin tara pe la noi. vezi ca pe vremea lui s-a facut un summit NATO
              nu poti sa vi acum sa spui ca este prost vazut. el a castigat unul din cele mai importante portofolii din ue, agricultura.
              si sunt multe exemple.
              nu poti sa-l acuzi ca este marginalizat.

              dar cum spuneam mai devreme, vedeti doar ce vreti voi... adica ce vrea felix si vant
      • +2 (10 voturi)    
        Ai o impresie gresit formata (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:44)

        vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Problema voastra, a sustinatorilor pana in panzele albe a tuturor deciziilor PDL sau presedinte, e ca aveti dorinta ca toata lumea sa gandeasca la fel ca voi. Cum apare unul care spune ceva contrar, il catalogati ca fiind psdist, pnlist, comunist etc. fara sa ascultati ce are de zis.

        Ceea ce nu puteti voi concepe este faptul ca in tara asta mai sunt si oameni care gandesc fara sa se uite la antene sau la realitatea si care considera ca politica actualei puteri in multe domenii este gresita.

        Chiar te rog, daca poti explica, cum vezi tu asumarea de catre presedinte a acestui esec si care ar trebui sa fie urmarile acestei asumari strict pentru presedinte?
        • +2 (6 voturi)    
          clar ca politica e gresita (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:23)

          george t [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

          dar care este alternativa mai buna .
          Eu inca merg pe "raul cel mai mic" ..
          • 0 (2 voturi)    
            Dar , (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:37)

            coor [anonim] i-a raspuns lui george t

            care este raul mai mic, that is the question ?
          • 0 (0 voturi)    
            pfeuu (Joi, 6 ianuarie 2011, 21:04)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui george t

            'tui mama lui de rau mai mic. Unde draq e mah sistemul ala de referinta bun-rau sa stiu si eu cum sta treaba.

            Ia zi tu georgica, care-i bun si care-i rau? Si daca tot imi zici, spune-mi si pe ce te bazezi (sau cine te-a invatat asa).

            Mi se face scarba cand aud expresia raul cel mai mic. Cat de idioti putem fi sa si apreciem ca facem un lucru bun alegand RAUL cel mai mic. Singurul lucru care ma face sa ma simt mai bine e ca aud expresia asta doar la unii de tenta portocalie care am impresia ca au ramas cu acest ultim argument: "toti restul sunt mai rai ca noi".
        • +2 (4 voturi)    
          pe cuvantul tau? (Joi, 6 ianuarie 2011, 14:03)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

          explica-mi te rog ce-a avut de spus colegul tau in primul post. post la care eu am comentat. te rog lumineaza-ma...

          tu ma faci "sustinatorilor pana in panzele albe a tuturor deciziilor PDL sau presedinte" si apoi tot tu te plangi ca "Cum apare unul care spune ceva contrar, il catalogati ca fiind psdist, pnlist, comunist etc". nice...
          desi eu n-am catalogat pe nimeni. doar mor pe comentariile fade care au un singur subiect si predicat: "base. atat.

          iti raspund la intrebare daca-mi spui de ce suntem amanati? de unde vine acest esec? vreau sa-mi spui clar ce motive s-au adus. si apoi sa gasim vinovatii impreuna. vreau
          si poate-mi explici de ce doar "strict pentru presedinte"...
          cand aia vorbesc de justitie tu traduci in "strict pentru presedinte"?

          d-aia spun ca este cronica la voi. nu mai vedeti altceva decat base base base...
          • +1 (1 vot)    
            "Colegul meu" de la primul post... (Joi, 6 ianuarie 2011, 16:03)

            vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            ... nici macar nu a pronuntat cuvantul demisie. Cuvantul a fost pronuntat de tine ca raspuns la o intrebare cat se poate de clara si logica: Ce va face acum ca si-a asumat esecul (neoficial)?

            Ieri am scris intr-un post tot pe hotnews ca dupa asumarea esecului de catre presedinte ar trebui sa-si dea demisia urmatorii (aici expun si motivele): ministrul de externe (intrucat e o problema de politica externa), ministrul justitiei (intrucat tarlaua domniei sale e vinovata), judecatorii si procurorii (pentru incompetenta de care dau dovada cand judeca multe dosare pt care se dau verdicte diametral opuse de la o instanta la alta si pt proasta realizare a unui dosar prezentat in instanta), parlamentarii (pt imbarligaturile legislative, pt zeci de legi date aiurea care se bat cap in cap) si presedintele (pt ca e seful politicii externe de la noi).

            Si ca sa te surprind un pic: l-am votat pe Basescu in 2004 pt ca era raul cel mai mic (cum se spunea mai sus), iar in 2007 am votat impotriva demiterii sale si nu pt ca imi era frica sa nu vina "comunistii", ci pentru ca motivul pt care a fost suspendat de parlament mi s-a parut total nepotrivit, o gaselnita doar asa ca sa-l suspende, fara nici o baza reala. In 2009, nu am votat cu Basescu pt ca mintea prea mult: ex. "Romania nu intra in criza", pt ca apoi sa spuna ca nu cunostea dimensiunea reala a problemelor. Nasol, dc un presedinte e mintit de subalterni. Stai linistit, din principiu nu votez cu stanga, dar nici cu PDL care sare de la o doctrina la alta.

            Ce mi-as dori eu pt alegeri e ca pe buletinul de vot sa fie si o casuta alba (vot de blam pt toti candidatii), iar daca acolo se aduna mai mult de 20% din voturi sa se repete alegerile, dar cei care au candidat sa nu mai aiba dreptul sa o faca. Asta ar fi o primenire majora a clasei politice de la noi.
            • 0 (0 voturi)    
              perfect de acord cu buletinul de vot! (Joi, 6 ianuarie 2011, 18:16)

              Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

              Am"discutat despre asta inca din 2004, sigur ca da, trebuie sa existe pe buletinul de vot si o casuta care sa semnifice "m-am prezentat la cabina de vot, dar nu sunt de acord cu nicunul din candidati"! Alminteri, care este solutia, cand nu iti convine nciunul? Sa anulezi buletinul de vot? Neparticiparea nu este o alternativa!
              Poate ca ia dreptate cu "base minte prea mult", insa categoric, daca nu ai votat cu el, insemna ca ai votat cu Ilici!
              • +1 (1 vot)    
                Sunteti prea categoric... (Joi, 6 ianuarie 2011, 20:42)

                vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

                ... v-ati gandit poate ca am votat cu amandoi pentru a-mi anula votul? Nu mi-a convenit nici unul dintre candidati si a fost singura modalitate de a protesta fata de cei doi. (In primul tur am votat cu un alt candidat decat cei doi, deci nu am ascultat indemnul facut de cel pe care l-am votat pt turul al doilea)

                Dupa cum spuneam mai sus in postul de la 12:44: "Cum apare unul care spune ceva contrar, il catalogati ca fiind psdist, pnlist, comunist etc. fara sa ascultati ce are de zis."

                Daca nu am votat cu Basescu, categoric am votat cu Iliescu. Ramaneti mult prea mult cantonat in trecut. Orice are legatura cu PSD, este vina lui Iliescu si a mineriadelor sale.

                Va propun un exercitiu de imaginatie: in 2014 PDL va avea un candidat propriu la prezidentiale (sa zicem Blaga) iar un psdist vine si se adreseaza celor care intentioneaza sa-l voteze ca daca vor vota cu Blaga, il vor vota de fapt pe "Basescu si clica lui". Cum veti reactiona fata de aceasta acuza? Cum veti argumenta faptul ca de fapt il veti vota pe Blaga si nu pe Basescu? Astept cu interes argumentatia :)
                • 0 (0 voturi)    
                  ANALIZA (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 1:09)

                  Luptatorul [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

                  Din pacate raspunsul l-a dat base in 2004,si in 2009. Amindoi candidatii din turul doi,FOSTI COMUNISTI, in 2004,nu era clar Nastase de unde provenea? fiind numit PM de tatucul Iliescu,vrei sa-ti mai aduc un argument ? Domnul Nastase nici nu trebuia sa fie PM, a mers cu interlop-parlamentarii sa-l sustina la procuratura pe BIVOLARU,dar la PSD merge,ei nu au sustinut un INSTIGATOR SI COMPLICE LA CRIMA,la functia de presedinte? il pastraza si acum ca ONORIFIC. In 2009,candidatul GEOANA, tot PSD se duce la Moscova dupa firman ,iar la VINTU SA PRIMEASC INTREBARILE DE LA ULTIMA INTILNIRE. din pacate la confuntare a pierdut la intrebarile libere. Referitor la alegeri si voturi ,aveti memoria scurta,dar asa e la partidul lui ILIESCU,vezi ce a raspuns domnul exprocuror PONTA dupa anuntul ca au pierdut alegerile :,,La PD-L sistemul de fraudare a funcționat mai bine",adica si noi am furat dar ei au fost mai destepti .Deunde stiu eu ca psd nu a facut todeauna asa.Acum vazind ca au incercat toate metodele si nu au reusit.sau unit toti HOTII MARI sa scape de nebun ,ca daca incepe sa lucreze justitia iese nasol.MAI BAIETI CUCUIETI... IL VRETI PE BASE JOS NIMIC MAI SIMPLU,modificati constitutia sa fie NORMALA si legile si aparatul de stat, LUSTRATIVA cum au facut nemtii si italienii dupa razboi,si atunci BASESCU NU VA MAI DERANJEAZA.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Analiza???? :)))))))) (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 21:23)

                    vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui Luptatorul

                    "Referitor la alegeri si voturi ,aveti memoria scurta,dar asa e la partidul lui ILIESCU,vezi ce a raspuns domnul exprocuror PONTA dupa anuntul ca au pierdut alegerile"

                    Daca ati fi citit un comentariu de-al meu de mai sus ati fi vazut ca am spus ca din principiu nu votez cu stanga, deci in nici un caz cu PSD. Si intr-un comentariu si mai sus: "Problema voastra, a sustinatorilor pana in panzele albe a tuturor deciziilor PDL sau presedinte, e ca aveti dorinta ca toata lumea sa gandeasca la fel ca voi. Cum apare unul care spune ceva contrar, il catalogati ca fiind psdist, pnlist, comunist etc. fara sa ascultati ce are de zis.

                    Ceea ce nu puteti voi concepe este faptul ca in tara asta mai sunt si oameni care gandesc fara sa se uite la antene sau la realitatea si care considera ca politica actualei puteri in multe domenii este gresita."

                    In nici un moment nu am cerut demisia lui Basescu, dar nici nu sunt atat de orb sa aprob orice zice el.

                    Stati linistiti! Daca se va decide suspendarea lui voi vota impotriva pentru ca se va face fara nici o baza logica sau argumentativa. La fel ca in 2007.

                    PS: daca ce ati scris mai sus ati numit-o analiza, mi-e teama ca mai aveti mult de invatat!
              • 0 (0 voturi)    
                Nu are importanta cu cine a votat... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 2:57)

                romstart [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

                Fiecare om are dreptul la convingeri. La ce nu are dreptul este la a se lasa manipulat. Traim in secolul 21 si exista o multitudine de modalitati de informare. Excludem pe cei care se aduna cu cei care se aseamana.

                Eu inca sper si acum ca poate, odata cu proiectul eRomania, va fi infiintata si Parlament TV, ca oamenii, atunci cand vor sa afle adevarul, sa se uite direct la activitatea celor pe care i-au votat. Traind cu speranta, am aflat de ceva timp ca pe site-ul Camerei Deputatilor exista inregistrari video ale sedintelor in plen, atat cat si transmisiuni in direct ale acestora. Ma informez si urmaresc pe cei care i-am votat, in direct. Nu astept sa imi faca agenda de idei politice televiziuni ca Antena3 si Realitatea tv.

                Si nu, votul in "alb" nu este o solutie. Prostii ar crede ca le dau o palma celor pe care-i aleg, dar nu este asa. Un nou scrutin de vot se face tot pe banii nostrii. Cel mai dureros pentru noi, alegatorii, ar fi ca dupa o astfel de gafa, de a nu vota, este sa-i vedem pe acei pe care nu am vrut a-i vota ca ne rad in nas spunand ca ei, sau altii, de aceiasi culoare, tot vor fi votati, ca doar turul de scrutin se poate repeta la nesfarsit...pe banii nostrii.
            • 0 (0 voturi)    
              Faci niste supozitii corecte, dar... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 2:49)

              romstart [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

              ...Dar nu scoti capul din nisip. Fa o analiza, amice, fiindca si eu, ca si multi altii, carora poate le este rusine sa mai recunoasca, au votat PD-L de atatea ori. Te-ai uitat in urma sa vezi cand a avut PD-L o majoritate in Parlament cu care sa se inteleaga si cu care sa isi treaca proiecte comune? Iti spun eu: in 2004-2006, in anul 2009 aproximativ 3 luni, cat PSD a pus caracatitele la conducerea deconcentratelor, avand portofoliul internelor (prietenii stiu de ce) si in anul 2010, anul de criza profunda, in care au fost nevoiti sa faca o analiza generala a tot ce merge rau in tara asta, sa obtina mii de petice si sa faca zeci de planuri.

              Bun. Presupun ca imi dai dreptate. Trecem mai departe si te informez de faptul ca inca nu s-a auzit de reforma in justitie, de 20 de ani incoace, pana in anul 2010, cand aceasta mana de oameni care conduce tara, incearca din rasputeri sa faca slalom printre imensele dezinformari si capcane care-le intinde opozitia, pentru a fi trecut mai intai "proiectul micii reforme in justitie" si mai apoi, ca rezultat al ideii de reforma generala in justitie, in anul 2011, cred ca se poate vedea cu ochiul liber coagularea rahaturilor din opozitie, de orice culori, impotriva unei singure idei "base".

              Deci, amice, nu iti pierde speranta. Ungurul nu mai tradeaza, a facut-o candva in trecut, cred ca acum a devenit un aliat prea puternic si incet isi va arata si calitatea de cetatean milenar al acestei tari. Nici altii, din arcul guvernamental n-o vor face si impreuna, toti, vor duce tara asta acolo unde ii era locul, daca acum 20 de ani se incepea ceea ce era corect a se incepe: un stat cu adevarat democrat, unde toti cetatenii au drepturi egale, de orice etnie, culoare, politica. Cei 5% din populatia tarii, care au fost si sunt rataciti, buimaciti de atatea radiatii tembelistice felixiste si vantulistice, se vor vindeca, fiindca orice magar isi urmeaza turma, chiar daca uneori, speriati de lup, mai sperie si ei la randul lor, oile...
        • 0 (0 voturi)    
          Iti zic eu, amice... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 2:32)

          romstart [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

          Ii va "ciurui" pe toti cei care sunt corupti si nu isi fac treaba in justitie...asa ca cine are vreo matusa sau vreun unchi prin justitie, sa dea fuga repede si sa dea sfoara, ca le vine sfarsitul (daca au probleme), iar in tara asta se va ajunge ca totul sa functioneaze ""ca la carte", nu dupa cum vor unii sa se creada ca e "dictatura". Daca un cod de procedura penala si civila este unic pentru toti, va fi respectat de toti, in cele din urma si capitolul pe justitie va fi depasit pentru aderarea la Shengen. Dar nu isi va da demisia, daca astepti o astfel de parere. Dimpotriva, niciunul din actuala forma de guvernare va renunta de buna voie sau silit in vreun fel.

          Daca e sa fie disctator, pentru inca 4 ani, ca justitia asta sa devina o justitie corecta si europeana, eu il mai votez de doua ori. Sac ba!
      • 0 (8 voturi)    
        URA? (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:02)

        elena [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Nu e mai mare ura oropsitilor cu salarii si pensii diminuate, decat a presedintelui fata de ei.
      • 0 (0 voturi)    
        Este un loc.... (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:17)

        gososan [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        aici este un loc unde se fac comentarii. Nu scrie nimic , nu comentam... scrie comentam, eu cred ca asta este rostul rubricii......
    • -2 (30 voturi)    
      ehh..... (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:41)

      rider [anonim] i-a raspuns lui Pas

      el doar isi asuma dar consecintele asumarii unui esec nu le va suporta BaZeus, se va gasi altcineva care va plati pentru ca intotdeauna este altcineva de vina(Vantu, Paticiu, Tariceanu, Iliescu, Minerii, etc.....) dar numai el NU.

      inca o data cand vorbeste aiurea
    • +6 (16 voturi)    
      adica... (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:42)

      de deux [anonim] i-a raspuns lui Pas

      .. recunoaste ca a gresit. astfel ca in momentul in care va candida la un nou mandat (stiu ca e al treilea, dar s-au mai vazut cazuri dupa '90) tu ca si votant sa-ti aduci aminte si sa nu-l votezi. :))
      • -1 (11 voturi)    
        de deux are dreptate (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:30)

        valah [anonim] i-a raspuns lui de deux

        Nu va fie frica Ceausescu pica se striga in 1989. Acum...............Base la al 4-lea mandat ca si Lukasenko...... Mie imi este perpendicular, ca nu mai am de gand sa mai stau pe aici dar, nu ma mir ca o sa ma trezesc ca am mai votat odata, doar o sa ajungem la vot prin corespondenta si atunci sa vezi ca din afara tarii vor vota cel putin 3.000.000. (trei milioane) de "romani" actualele fiintele extraordinare ! Bafta voua
        • 0 (0 voturi)    
          Esti un rahat cu ochi... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 3:01)

          romstart [utilizator] i-a raspuns lui valah

          ...si nu meriti comentarii, mai ales ca esti "anonim".
    • +3 (17 voturi)    
      ... (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:47)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Pas

      Inseamna ca Franta si-a batut joc de noi. Pana si Adrian Severin a fost de acord cu pozitia lui Basescu intr-un interviu la RFI.
      Franta a fost capul rautatilor. Germania a urmat Franta "cu dificultate". Asa a spus Severin.
      • +3 (5 voturi)    
        La prima vedere poate fi un esec. (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:35)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Dar tot raul spre bine.Toti stim ce probleme sunt in justitie.As fi super bucuros daca,in cateva luni,vom reusi sa rezolvam problemele cu justitia.Le-asi multumi frumos Frantei si Germaniei ca ne-au amanat cateva luni cu conditia ca justitia romaneasca sa nu mai fie corupta.Daca Romania reuseste ca justitia sa nu mai fie corupta,in CSM sa fie alesi judecatori corecti si nu jartelele care sunt acum,atunci Basescu si PDL-ul va avea o dubla victorie.Totul depinde ca Curtea Constitutionala sa nu valideze jartelele care s-au ales acum in CSM.
      • +1 (3 voturi)    
        Franta si Germania... (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:31)

        George [anonim] i-a raspuns lui dragos234

        ... nu ne cer imposibilul! Pana la urma nu din cauza tiganilor s-au hotarat ei sa puna bariera Romaniei, ci din cauza justitiei. SI mi se pare corecta pozitia, fiindca, poate, doar asa se vor hotari onorabilii magistrati sa fie mai corecti. Ce e rau in asta? De ce sa ne burzuluim la francezi si nemti? Asa aratam ca sustinen in continuare justitia asta unanim recunoscuta ca fiind corupta!
    • +17 (21 voturi)    
      sa vedem partea buna (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:05)

      JohnSA [anonim] i-a raspuns lui Pas

      Inseamna ca se va creea zgomotul necesar unei miscari de forta in Justitie. Adica ceva de genul infiintarii unui organism deosebit de puternic pe control in afara CSM-ului ca singura solutie de a sparge "buba" pe acest segment. Demarajul activitatii acestui organism va fi sprijinit de o avalansa de cazuri grave de coruptie prezentate pe larg si in mod accelerat, un fel de asanare dintr-o bucata.
      "Ceilalti" se vor chinui in continuare sa inventeze scenarii de demitere si de rasturnare a puterii pana nu vor fi curatati cu precadere.
      • +2 (4 voturi)    
        ... (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:30)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui JohnSA

        Dude, lovitura cu Schengen-ul a fost aplicata tocmai alora care sustineau MCV-ul si reforma in justitie.
      • +2 (6 voturi)    
        Ha, eradicarea coruptiei !!!! (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:37)

        Valah [anonim] i-a raspuns lui JohnSA

        JohnSA.... chiar ca esti optimist! Aminteste-ti ultimul vot in parlament....RITZI PITZY. Daca era o amarasteanca sunt absolut convins ca nu tinea nimeni cont de boala sau sarcina ei! Uita-te in jur, cum este agatat vreunul mai bastan, cum acesta se imbolnaveste subit si iese din arest, pe cand amaratii.........
      • +2 (4 voturi)    
        Schengen (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:59)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui JohnSA

        Fara presiuni din parte FRANTEI si GERMANIEI nu se va schimba nimic in justitie.
        Doamna Pivniceru poate inceteaza sa mai bata campii ia tv.
      • 0 (0 voturi)    
        Cam asa ceva... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 3:08)

        romstart [utilizator] i-a raspuns lui JohnSA

        Justitia din Romania, mai cu seama judecatorii CSM se cred un fel de "Adam si Eva". Totul pana la ei. Parlamentul poate fi ales, Senatul la fel, Presedintele la fel...ei...vor sa se aleaga intre ei. Lor cine le declina competentele? Un medic daca este gasit vinovat de malpraxis este dat afara din sistem, ajunge chiar si la puscarie. Un judecator, dupa ce ca scapa pe unul care a inselat 1000 de oameni, are pretentia la inca un mandat. Dar oamenii aia nu au suferit la fel ca si un pacient care cotizeaza la CAS si isi vede neinplinirea in sistemul medical? Aberatiile astea ce sunt, prieteni? Suntem in evul mediu, eu sunt mai smecher ca am pistol si tu numai arc, sau ce?
    • +1 (5 voturi)    
      E RAU, nu e bine... (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:15)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui Pas

      " e bine sa aud in sfarsit pe cineva ca isi asuma ceva" !!!??????


      NU! este si mai rau, este o sfidare si mai mare, sa arunci vorbe goale in fata prostilor, nu mai are insemnatate cuvantul "asumare" in acest context, il distruge, si astfel "educatia" acestei natii iar este facuta in detrimentul evolutiei catre o societate mai civilizata!
  • 0 (16 voturi)    
    Lectie amara (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:39)

    Ioan [anonim]

    E regretabil si nedrept. Dar este si o lectue amara: dupa parerea mea, am fost tara care, cel putin in ultima vreme, am facut cele mai multe concesii minoritatii maghiare, de la legi si ordonante, pana la functii si demnitati. Si, direct sau mai pe soptite, motivam : Lasa, ca preia ea, Ungaria, presedintia Uniunii.
    Si a preluat-o !
    • +1 (5 voturi)    
      ioane,ioane.... (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:34)

      olandezul zburator [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Din nou Ungaria este de vina?Ai cam dat cu bata in balta cu comentariul tau!
      • +1 (5 voturi)    
        si una si alta (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:18)

        stamate [anonim] i-a raspuns lui olandezul zburator

        adica, vecinii nu trebuiau sa se grabeasca cu un verdict inainte de termen. un pic de bob zabava nu era rau. macar sa simuleze ca ..
        dar, nu pe fata...

        totusi, cea mai important piatra de moara: justitia, ca ea este cea monitorizata.
        vorba lui base, avem judecatori de la foarte bine in sus. 90% au primit calificativul f. bine.
        justitia romaneasca are doua viteze, inshetishor si pi loc. cum ar zice doamna pizvniceru.

        si ultima, dar nu cea mai de la urma: comportamentul compatriotilor deja schengenizati. curg stiri care mai de care: copii aruncati pe fereastra, cersetori, acordeonisti...
        si totusi, italia, spania, uk, n'au zis nu...
        sa nu uitam ca, la lovirutie, guvernul francez a cerut rusilor sa intervina, hahaha, sa evite varsarea de sange....
        • 0 (0 voturi)    
          Este un dram de adevar... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 3:33)

          romstart [utilizator] i-a raspuns lui stamate

          ...In ceea ce zici tu, fancand referire la Franta. De chestiunea asta nu imi amintesc...este adevarat? Si oare de ce sa fi facut asta, mai exact...trebuie sapat...
    • 0 (0 voturi)    
      Bun, si? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 3:30)

      romstart [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

      Amice, cred ca nu intelegi, ca si multi altii, notiunea de "uniune europeana". Faci aluzii fara fond si te scarpini in fund, fara sa te manance...Atentie ca te manjesti de rahat, pe gratis, daca nu esti atent la ziarul care-l citesti (si informatiile corecte din acesta).
  • +16 (22 voturi)    
    Pana la urma ... (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:40)

    CezarN [utilizator]

    Pana la urma, blocarea temporara a accesului la spatiul Schengen, chiar daca printr-o legatura fortata, este cea mai mica pedeapsa pentru haosul din justitia romana.

    Alternativa, nerecunoasterea tuturor hotararilor judecatoresti din Romania (sanctiune permisa de MCV) ar crea probleme nu doar Romaniei, ci si celorlalte state din UE, caci multi infractori pedepsiti pe bune in tara si-ar cauta refugiu si un umar pe care sa planga in UE.

    Cred ca in loc sa se dea persecutati, politicienii nostri ar face bine sa inteleaga avertismentul dat de UE si sa uite forma, umbland la fondul problemei care este amestecul brutal al politicului in justitie si organizarea si conducerea pe criterii de casta si foarte "lucrative" a justitiei.
  • +3 (13 voturi)    
    evident (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:40)

    The Saker [utilizator]

    si mai dus si iluzia asta..
    ne-am lins pe bot iar...
    si iata, cum, inca o data, RO este pusa la colt si i se arata unde ii este locul in Europa....e doar o colonie de la marginea Imperiului...
    fac pariu ca, de ex, Croatia, cand va fi primita in UE anul asta, va intra direct si in Schengen?
    avem o clasa politica incompetenta si hoata, dar pe de alta parte si Vestul ne foloseste doar pentru a ne spolia de resurse si drept colonie de sclavi ieftini...
    • +3 (3 voturi)    
      Croatia (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:33)

      UE [anonim] i-a raspuns lui The Saker

      Pai e normal pentru Croatia sa intre direct in Schengen, ca are granita de pazit numai cu Serbia si Bosnia, care sunt deja impenetrabile din timpul razboiului. Mai are litoral la Adriatica, dar albanezii nu vin pe acolo ci trec inot direct in Italia.
      La noi insa toti bangladeshii intra pe fata, se dau prinsi si sunt dusi cu masina, civilizat, pana in centrele de detentie unde au tot ce vor si de unde "evadeaza" cu o mica spaga. Si nimic nu-i opreste pana la Reykjavik, daca au bani de drum..
      Deci coruptia e buba, ca graniceri vigilenti cu infrarosii, 4x4 si arme sofisticate avem.
      • +1 (1 vot)    
        Romania and Schengen Region (Joi, 6 ianuarie 2011, 14:39)

        Rick [anonim] i-a raspuns lui UE

        Why is it so important for Romania to join the Schengen region? I do not understand. Here in the UK we have never wanted to be in the Schengen region, and we do not want the Euro. It is better to be independent and decide your own future as a nation. If you continue to connect more and more strongly with the EU you will eventually become slaves to Brussels - which has huge political and financial problems. You should feel lucky you are not in the Schengen Region, and try to avoid joining. It will be better for you. So relax!
        • 0 (0 voturi)    
          exact asta ma intreba ieri colegul! (Joi, 6 ianuarie 2011, 18:22)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Rick

          In drum spre servici,mergand cu viteza obisnuita a traficului bucurestean, colgul ma intrebaq de ce vrem noi de fapt neaparat sa intram in Shenghen?
          Nu este vorba de izolationism, cum poate este cazul IK, ci doar de o minima luciditate.
          Care ar fi avantajele integrarii complete? Suntem noipregatiti pentru asa ceva? Inainte de 2007 foloseam exemplul cu liniile de inalta tensiune: sa zicem ca standardul UE este de 440 kV. Noi pretindem ca il indeplinim, in realitate insa, la noi tensiunea este considerabil mai mica. In cazul asta, racordarea sistului energetic ar fi o catstrofa!
  • +5 (9 voturi)    
    Avem nevoie de competente (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:42)

    sg [anonim]

    De ce se incapataneaza dl Presedinte sa-si asume... ceva,doar la nivel declarativ? Asumarea unui esec presupune si acceptarea unor masuri punitive sau reparatorii. In cazul dlui Presedinte, nici nu se pune problema. El poate declara orice, fara consecinte (adica demisie, suspendarea...)
    Prinextindere si ministrii propulsati de forta dlui Presedinte au aceleasi declaratii.
    Asa se naste nevoia de competente si valori, democratie, justitie necorupta. Vise.
    Opozitia inca nu a trecut de pampersi
    Mare atentie: romanii au si ei limite de rabdare!
    • 0 (4 voturi)    
      se pare ca ... (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:35)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui sg

      un gest moral, al presedintelui, este folosit ca pretext de a-i mai da , la picioare, putin. Cred ca amanarea intrarii in Schengen este un rau mic pentru ca, sa fim cinstiti, " cine trebuie " sa circule , liber, in Schengen, o face deja. Iar ceilalti nu au mijloacele, sau timpul, sau dorinta ( si lista poate continua ) nu o fac. Presedintele isi asuma raspunderea pentru ca asa este normal, asa cum un antrenor isi asuma esecurile echipei sale. Alta este problema : la enorm de multele probleme, care au existat, si exista, in tara asta, cine, in ultimii 21 de ani, a iesit in fata sa-si asume raspunderea pentru declinul general ? care " personalitate " politica are probitatea morala sa-si asume raspunderea pentru actiunile pro sau contra binelui acestei tari ? Sg spune ca romanii au limite de rabdare. NU, nu au limite pentru ca , altfel, nu ar vota, an de an, aceleasi nulitati politice pe care le regasim, de 20 de ani, in parlament , senat si alte locuri. Nu ar raspunde, cu mare entuziasm, la chemarile " oamenilor de bine " pentru a pune umarul la inca o actiune care sa ne discrediteze, nu ar face rating-urile televiziunilor care improasca, prin invitati "unul si unul " cu noroi in fiecare secundam, Eu zic ca , daca trebuie sa existe cineva care sa-si asume raspunderea, atunci noi, toti, sa fim aceia pentru ca am fost rabdatori si " prin toleranta " noastra, am permis ridicarea asa ziselor personalitati politice.
      • 0 (0 voturi)    
        Habar n-ai (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:25)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Despre care gest moral al presedintelui vorbesti?
        Unde este moralitatea in asumarea pur verbala a unui esec?
        Ce va face presedintele pentru a repara gresealile pe care le-a facut, ca doar isi asuma raspunderea pentru greselile facute, nu?!
        Basescu si-a ,ai asumat raspunderea pentru ceva anul trecut, si cu atat ati ramas.

        Trezeste-te romane, sau poate e deja prea tarziu?!
  • -2 (18 voturi)    
    Cu alte cuvinte...rusine Base! (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:49)

    leix [anonim]

    Ce ironie nu?
    UDMR spune ca 1 Dec e o sarbatoare de rusine si se aleg cu invatamant in maghiara (desigur e doar inceputul)
    Basescu isi asuma vina - felicitari acum putem respira toti usurati - apropo nu cumva PDL inclusiv l-a propus pe ungurul ala destept Tokes sef mare pe la UE?
    Ungaria detine sefia UE insa Franta si Germania ne-au spus deja...sunteti penibili incepand cu Ridzi, intentii si deturnari de fonduri (ultimul caz Udrea)... si sa nu mai revin la imaginile haiose cu Base, in care acest si-o fura de la Sarkozy.
    Dar nu stai...totul e gresit Basescu a gasit vinovatii sunt cei din CSM si tot sistemul justitiar. Doamne ce bine altfel ce ne faceam?
    Sincer cu acest presedinte si echipa guvernamentala nu vom intra in Schengen...si sa fim multumiti daca mai ramane in UE sau NATO cu ei la conducere!
  • -1 (13 voturi)    
    De ce ? (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:49)

    NIK [anonim]

    De ce nu ati murit cu ei de gat, de ce nu ati iesit in media in fiecare zi sa strigati problema, de ce nu ati facut tot,pt. reusita, domnule presedinte ? DE CE ?
  • -4 (14 voturi)    
    Basescu sa-si dea demisia sau sa fie demis (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:53)

    Carcotescu [anonim]

    Ne-am saturat de aceasta lipsa de raspundere in tara asta, sau de asumari ale responsabilitatii doar din vorbe.
  • 0 (10 voturi)    
    _ (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:53)

    v [anonim]

    URA !!
    Declaram deschis sezonul de vanatoare a vrajitoarelor din justitie.
    • +4 (6 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:12)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui v

      Daca te referi la băbătiile ale comuniste carora sufletul urat le-a iesit pe fata de vrajitoare, ai perfecta dreptate. :)
  • +7 (7 voturi)    
    Rusine vinovatilor pentru esec (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:58)

    bravo !!!!!! [anonim]

    politicienilor romani nu le pasa.Pe toti cei din tara nu ii deranjeaza cu nimic sau aproape, exceptie controlul pasapoartelor si cel vamal la intrarea respectiv iesirea din Schengen.Adevaratii pierdanti sunt romanii cu domiciliul in strainatatea sau rezidenti care sunt nevoiti sa ondure umilinte la comisariatele de politie la un loc cu negri, arabi ,sudamericani si sa stea cu stresul teoretic al refuzului si al expulzarii din Schengen.In aceasta situatie sunt cam 3 milioane de romani momentan.Rusine intregii clase politice romanesti!!!Rusine sistemului de justitie din Romania,principalul vinivat de acest esec!!!!
  • -2 (10 voturi)    
    ce inseamna asumarea? (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:58)

    bigradu [anonim]

    Pai daca Base si-a asumat esecul ce se intampla? Se aseaza la colt, ii taie din salariu, isi da demisia? Sau doar foloseste chestia asta ca un scut pentru PDL in viitoarea campanie electorala?
    Ce se intampla cu cei cu care sunt si ei vinovati: magistrati, guvernanti, parlamentari, etc?
  • +1 (13 voturi)    
    o mare realizare a epocii basiste (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:04)

    eduardpetrut [utilizator]

    acolo unde trebuia sa isi faca treaba, domnul presedinte a dat-o cu m... in fasole
    asa se intampla cand nu te baga nimeni in seama peste hotare si tu te crezi cel mai destept
    ne meritam soarta
    • +3 (9 voturi)    
      asa e (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:17)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui eduardpetrut

      nu si-a facut treaba de presedinte, e adevarat, dar lasa ca in timpul asta (!) a fost premier in locul lui boc si s-a vazut cu ce rezultate.
  • +3 (7 voturi)    
    Stiu ca nu ne place (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:05)

    drak latinu [utilizator]

    Dar suntem departe de Shengen si marile puteri nu vor sa faca aceiasi greseala ca si aderarea la UE in 2007 cand nu aveam ce cauta acolo la perioada respectiva. RO Este inca o tara foarte cirupta si toti stim adta. Cat despre Croatia ... A ti fost acolo? Sunt cu multi ani inaintea noastra plus ca au si mai multi bani pe cap de locuitor decat RO. alta cgestie este ca granitele din BG si RO sunt ultimile probleme ale imigrantilor care intra in europa prin Grecia, cica sunt vreo 290 pe zi !! Daca BG si RO nu vor mai aveag granite o sa ajunga direct in Germania.
  • +6 (6 voturi)    
    Misiune imposibila. (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:05)

    frankestain [utilizator]

    Asta ne cer,pai cum este posibil sa ne ceara lupta impotriva coruptiei si a crimei organizate.
  • -1 (5 voturi)    
    Multumim conjucturii fericite (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:11)

    radu [anonim]

    Va dati seama ce nenorocire era daca se ocupa Basescu de aderarea la NATO si UE. Am avut mare noroc ca el s-a nimerit sa conduca tara dupa aceste realizari. Eram vai mama noastra acum.
  • -1 (1 vot)    
    Intrebarea mea este aceeasi cu a dlui Baconski: Ch (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:16)

    Amy Neagoe [anonim]

    Citez>Teodor Baconschi: Demisionez fara niciun fel de problema, daca eu sunt considerat vinovat pentru Schengen
    Traian Basescu braveaza. Si chiar am pierdut trenul Schengen?
    Subscriu afirmatiilor dlui Baconski
    Cit despre afirmatia ungurilor din UE..e cit se poate de reala si corecta, va deranjeaza adevarul_? Asta e..
  • +2 (4 voturi)    
    Viva Croatia (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:22)

    sdfs [anonim]

    Croatia este practic in UE si in Schengen, este o tara f civilizata, superba, nu ne putem compara cu ei, in plus au autostrazi, construite la costuri rezonabile. Si multe altele.
    • 0 (2 voturi)    
      Superba si corupta (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:04)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui sdfs

      Autostrazi construite de Tito pe vremea Yougoslaviei
      Coruptie endemica (vezi primarul Zagreb Mr. 10%)
      Probleme cu justitia - Haga criminali razboi.
      Placa turnanta a traficului de droguri in EU - Split unde si politia este platita de traficanti iar guvernul nu isi poate impune legea.
      Cam ca pe la noi
      EU stie foarte bine toate acestea dar se va lua o noua decizie politica bazata pe interese geo-strategice militare.
      • +1 (3 voturi)    
        Esti in eroare (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:39)

        George [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Autostrazile contruite de Tito pe teritoriul Croatiei de azi erau mai putine (ca nr de km) decat aveam noi pe timpul lui Ceausescu. Coruptie exista sin Germania, dar acolo cand se descopera se iau masuri legale. Chiar exemplul tau, cu primarul din Zagreb, a ajuns in justitie! La noi ai vazut asa ceva? Problema criminalilor de razboi nu o cita, a fost o conjunctura, in cazul unui razboi nu poti controla nimic, mereu apar devieri, in ambele parti ale frontului. Droguri? Romania, am vazur pe un site englez parca, urca vertiginos la capitolul tranzit al drogurilor (Constanta e un port mare). Dar daca europenii au nevoie de un drum mai scurt spre Grecia, de exemplu, de ce nu ar face-o prin Croatia, decat prin gropile din Romania?
  • -2 (8 voturi)    
    basee (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:23)

    florin [anonim]

    ia asuma-ti raspunderea si demisioneaza. prietenii unguri pe care i-ai ajutat cu noua lege a educatiei te-au facut :P
    • +1 (7 voturi)    
      ?? (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:38)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui florin

      si daca demisioneaza basescu cine sa-i vina in loc? avem pe altcineva mai bun?
      • -3 (5 voturi)    
        Intrebare prosteasca (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:43)

        George [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Totdeauna se gaseste inlocuitor. Si iti garantez ca va fi si mai bun. Fiindca, luat ca termen de comparatie, oricine poate fi mai bun decat Basescu. Daca esti asa de patruns de imaginea lui, nici nu incerc sa imi inchipui ce vei simti, cum vei reactiona daca, Doamne fereste!, idolul tau ar muri fi lovit de o basculanta, sau inecat cu un bol de mamaliga. Chiar, ce vom face atunci? Nu vom pune pe nimeni ca nu ar fi niciunul mai bun ca Basescu?
  • -2 (8 voturi)    
    O singura solutie (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:25)

    Roderick Peter [anonim]

    Se impune DEMISIA lui Basescu si aguvernului sau! Fara alte comentarii vezi art. 80 din Constitutie.
  • 0 (0 voturi)    
    Avem pretentii prea mari (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:28)

    Flatron [utilizator]

    La ce nivel ne aflam noi in toate structurile statului nici nu ma mira faptul ca am fost respinsi. Nu cred ca ne vor primi nici la anul. Cu asa o dezbinare politica bazata pe interese nu vom rezolva nicio problema impusa de UE.
  • 0 (0 voturi)    
    DE ce in UE , de ce in Schengen ? (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:34)

    Merry [anonim]

    Ce mare lucru ca "ingratii" nu ne-au primit in Schengen ? Nu meritam ! Asta e clar. Pai destabilizam Europa intreaga cu coruptia , evaziunea fiscala , haosul din justitie , politie si in tot aparatul de stat . Eu zic sa ne vedem de ograda noastra , ca nu suntem in stare sa facem ordine in tara asta.....ce sa mai cautam si la balul Europei ?Avem bubele noastre in cap si stiu si strainii asta. Suntem capra raioasa a Europei si am ajuns asa doar din cauza celor care au preluat puterea dupa '90 si nici acum nu o lasa din mana.Peste tot in tara relatia este de nepotism , pile si cunostinte in materie de persoane "sus puse". Cat o sa mearga asa tara asta.....vom fi priviti prost in afara. Ar trebui sa o luam de la zero cu organizarea tarii. Intelectualii au fost pusi la colt , drept urmare au proliferat manelistii si incultii. Limba romana nu mai este vorbita corect iar cine are carte in tara asta .....nu mai are parte. In parlament sunt numai inculti care n-au citit in viata lor o carte....poate doar ziare scrise de alti inculti. Si ei fac legi proaste care oricum nu sunt respectate. Copii merg la scoala dar nu invata carte...isi pierd vremea pentru ca apoi sa faca meditatii in particular. Nimeni nu mai are simtul raspunderii pe bucatica lui de job. Unde putem merge asa ? Doar inapoi , e clar !
    • 0 (0 voturi)    
      Primul avantaj... (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:46)

      George [anonim] i-a raspuns lui Merry

      ... ar fi cel economic. Agentii economici ar umbla nestingheriti cu afacerile lor oriunde in Europa fara oprlisti, la fel forta de munca, va fi ca o tara mare de tot, unde fiecare hotaraste pentru sine unde va sta, unde va lucra, unde va invata, fara sa-l intrebe cineva de ce a ales acea cale.
      Si mai sunt si alte multe avantaje. Intr-o zi tot vom fi acolo, si atunci te vei convinge cat de prosti suntem noi, romanii, cum dai cu piciorul oicaror oportunitati care ni se ofera.
  • +1 (5 voturi)    
    bhai activistilor pcr... (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:38)

    calubalan [anonim]

    acum vopsiti in pnl ,psd ,pc,nu v-ar place ca Basescu sa-si dea foc in Piata Universitatii,Constitutiei sau in alta piata ptr nemernicia celor din justitie?Ce ati mai jubila rebuturi umane.
    • -1 (3 voturi)    
      Esti naiv... (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:47)

      George [anonim] i-a raspuns lui calubalan

      ... fiindca si tu ai avea de castigat prin plecarea lui Basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Why ? (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:42)

    Westman [anonim]

    It's about Ridzi concerts problem here ?
    And..........no pursuit law in Romania ?
    Oh my God !

    And what says PDL , please ?
  • +4 (8 voturi)    
    infatuarea occidentala (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:47)

    tudor [anonim]

    Mda,am stat,am citit si fiindca m-am cam saturat de stupiditatile unora de pe aici,o sa punctez pe scurt,subiectul fiind mult prea amplu pentru altceva.Una dintre nenumaratele hibe ale acestui popor blestemat este vctimizarea,coroborata cu lipsa coloanei vertebrale.Carenta asta ne-a insotit istoria de la inceputuri,intotdeauna indeplinind rolul de "lingau","vasal",saru'mana sefu!",cap' jos"!
    Sa ne lamurim : nu contesta nimeni extraordinarele probleme pe care le avem : coruptie ( apropos,sunt avocat,deci stiu mai bine ca 99% dintre voi ce este coruptia ),criminalitate,nepotism etc. etc. etc.
    Noua si in exclusivitate noua ne revine sarcina sa rezolvam aceste probleme.
    Pe de alta parte,atunci cand reusim ceva,de exemplu sa indeplinim niste conditii strict tehnice,de asigurare a securitatii frontierelor nationale,nu vad absolut niciun motiv pentru care am fi tratati altfel decat celelalte state care au aderat anterior la spatiul Schengen.
    Desi il urasc de moarte,Basescu are dreptate de data asta.
    Pana una alta,nici Franta si nicio o alta tara din UE nu sunt in masura sa adopte o asemenea masura si nici pozitia morala sa o faca.Mai ales Franta,unde coruptia e la ea acasa,birocratie mai mare ca la noi etc.Asta v-o spune unul care a fost de nenumarate ori cam in toata UE.
    De aceea,eu unul am de gand sa intru pe site-urile mai tuturor marilor ziare occidentale si sa-i bag in pizda masii de aroganti ingamfati asa cum stiu eu mai bine,si ii sfatuiesc pe cei care au cat de cat coloana vertebrala,sa faca acelasi lucru.
    La nivel de conducere a tarii,nu ar trebui sub nicio forma sa se cedeze acestui santaj ordinar.Ori suntem membri cu drepturi depline ai UE,ori doar se profita de noi,si in rest se sterg cu noi undeva...
    Pe scurt,cam acesta ar fi comentariul meu.Repet,comentariul unui care detesta,uraste mentalitatea cotidiana a romanului.Nu sunt patriot,dar nici nu admit sa-si bata joc vreun occidental ingamfat si de multe ori mai prost ca mine1
    • +1 (3 voturi)    
      Wow, ce de randuri.... (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:50)

      George [anonim] i-a raspuns lui tudor

      ... si pline de apa chioara! Mai omule, aia (nemtii si francezii) ne-au cerut un singur lucru, realizabil dar pe care nimeni de la noi (la conducere ma refer) nu-l doreste: eliminarea coruptiei din justitie. Daca s-ar plaica ce ne cer... am avea de castigat, in primul rand, noi, cetatenii Romaniei. Sa inteleg ca tu esti adeptul modalitatii de lucru a justitiei romane?
  • +4 (6 voturi)    
    parere (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:49)

    panaite [utilizator]

    Este un insucces de politica externa, insa unul minim, datorat in mare parte unui MARE succes de politica externa, si anume RESPINGEREA OFENSIVEI RUSESTI IN MOLDOVA !
    • 0 (0 voturi)    
      comenteaza te rog (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:49)

      gsc [anonim] i-a raspuns lui panaite

      ... mai departe
  • -4 (4 voturi)    
    la sfantu' asteapta (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:49)

    vemans [anonim]

    Asumarea raspunderii inseamna , daca ai onoare, demisia . Nu cred ca marinaru' are asa ceva.
    Nu doar justitia e de vina , principala vina o poarta acelasi marinar prin atribuirea cetateniei romane " en gros" fratilor moldoveni ceea ce ar duce la o frontiera europeana estica mult prea permeabila.
  • +4 (4 voturi)    
    o victorie a coruptilor euro-sceptici (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:50)

    paharnicul ulea [anonim]

    in fine, o victorie a falangei euro-sceptice a clasei politice corupte din romania care nu mai suporta "jugului" controalelor si verificarilor europei civilizate pe chestiuni simple...ale combaterii coruptiei.
    Aduceti-va aminte cum Ponta-Tutix-lescu cersea socialistilor europeni - la sfarsitul anului trecut - sa blocheze aderarea Romaniei la Shenghen...pentru tine, Maestre Adrian Zambaccian, pentru tine domnule Senator Voicu [acolo la parnaie, unde sunteti] , pentru tine domnule [ fost] judecator Jipa [de la care aia de la drept invatau etica magistratului roman]...
    Pai cum sa-si dea aia bazele de date cu "penali" pe mana unora ca Vanghelie, Miki Shpaga, Voicu, etc?
    Nu e vorba nici de unguri, nici de politicienii nemti sau francezi... e vorba de nerfericitul de politai german/francez/ ungur and so on care nu are chef sa alerge dupa proxeneti/traficanti de arme/teroristi care pot sa-si cumpere informatii pe taraba politicienilor/politistilor/judecatorilor corupti de pe dambovitza
  • +1 (1 vot)    
    cu ce motive? (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:54)

    me [anonim]

    cu ce motive amana, daca noi ne-am indeplinit conditiile?
    suntem o tara corupta ce-i drept, dar asta nu era o conditie...
  • +1 (3 voturi)    
    Cred ca-i corect! (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:57)

    Victor [anonim]

    Multi dintre voi,treceti prea repede la injuraturi,la demisii,la analize politice si ..,dar omiteti un singur lucru:Romania si Bulgaria au fost acceptate in UE pe baza unor promisiuni de a-si face constiincios
    temele mai departe si daca nu mi-o luati in nume
    de rau,noi ne-am facut temele dupa obiceiul nostru si anume,superficial.
    Toate fostele state est-europene au perseverat,noi am ramas cu comunismul pe si in cap!
    Nu trebuie sa fim nici sclavi,dar nici mitocani,ci civilizati si diplomati si asta nu am fost.
    Astazi se platesc oalele sparte de multi cvasi politicieni romani,de justitie,de Guverne.
    Poate ca este bine ca se intampla asa.
    Poate se fac temele complet si in mod serios si nu asa cum este obiceiul romanesc:lasa ca merge si asa.
    Din Pacate UE a primit multe promisiuni,dar nu a vazut rezultate complete.
    Voi gasiti mereu un vinovat,dar uitati ca acest vinovat in afara de un an si ceva a fost pedepsit sa stea in banca sa si suspendat de "coalitia"PNL-PSD ptr.ca se implica in lucruri,care-i deranja?
    Acum,cand are ce-i trebuie,este cam tarziu,cancerul a umplut cu metastaze intreaga societate romana.
    Cel putin lasati-l acum sa faca ceva,ca ce face nu-i chiar asa de gresit!
    Nu ma injurati,nu sunt fanul nimanui,dar dupa zeci de ani de pribejie,cred ca vad politica si democratia din alta prisma...deci cred ca ar fi uman sa conversam si fara jigniri, injuraturi,banuieli si invinuiri de complicitate
    subterana!
    PS:De ce maj.dintre voi va alertati ptr.aceasta intarziere?
    Din cate stiu eu de circulat puteti circula nelimitat
    (numai ca trebuie sa va prezentati buletinul la ghisee-si eu trebuie sa-l prezint deseori cand trec granita tarii,din cauza ultimelor amenintri teroristice)
  • +5 (5 voturi)    
    niste ganduri (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:58)

    Gii [anonim]

    Mai da-i naibii si p'astia din Uniune... ca vorba Parazitilor... "n-am primit nimic de pomana de la ei".
    Am ajuns o mare piata de desfacere pt. produsele lor. Ne-au ingropat economia cu ajutorul puternic din partea noului stat comunist care ne conduce de 20 ani incoa', chipurile sub semnul capitalismului.
    Asa ca sa se duca naibii cu Uniunea lor cu tot. Ce mafie, ce jocuri politice si economice sunt si la ei, mi-e sila. Ca peste tot. Omu' cinstit munceste si plateste oalele sparte ale altora. Suntem buni sa va cumparam produsele, dar cand sa venim la voi in tara sa muncim, ca aici economia tinde la 0, nu mai suntem buni... suntem tzigani, corupti... Iar ungurii astia niste cutre ca si francezii de altfel... Macar nemtii de la inceput au sustinut ca nu suntem pregatiti pt. Uniune si asa a si fost.
    Fiecare padure are uscaturile ei asta e ideea...
    Cand o fi sa intram in schengen vom intra dar avantajul direct pt. un om normal, cinstit, muncitor, care nu vrea sa plece din tara unde s-a nascut care e?
  • +1 (5 voturi)    
    MA BUCUR (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:59)

    Sarka [anonim]

    de la mine de pe scara, nu era nimeni interesat de Schengenul asta.
    Tanti Vali de la 7,m-a intrebat ca daca se ieftinea intretinerea,daca intram in Schengen .
  • 0 (0 voturi)    
    no, ghini ! (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:00)

    pishto baci din mercurea ciucului [anonim]

    d'aia a aderata liderii nostrii din trei scaone la pasaportu unguresc !
    noi, magheari avem spirit de previziune.
    no, lasa, vinie si randu vostru. mai incolo. ai nostrii sta numa 6 luni sefi la ioropa.
    no, binie ca trecuram legiea invatamantului ...
    morco sa traiasca !
    la muti ani, vecini
  • 0 (0 voturi)    
    informatie gresita (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:05)

    pp [anonim]

    informatia dpa e gresita. Pinter spunea ca in cazul in care raportul (?) CE va fi negativ, cele doua tari - Romania si Bulgaria - vor adera numai in octombrie.
  • -2 (2 voturi)    
    Mi-e rusine ca sunt roman (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:06)

    Mircea [anonim]

    Pentru asta, cer ca Presedintele Basescu sau Primul Ministru, sau Ministrul de Externe sa-si dea demisia.
    Dar pana cand sa suferim atatea umilinte si nimeni sa nu raspunda?
  • 0 (0 voturi)    
    !!!!!! (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:12)

    omu [anonim]

    Cu hahalerele din justitie si diplomatie era de asteptat. Nu stiu pe cine mira asta?
    Iar acum se asteapta sosirea salvatorului Diaconescu la externe, ca si cum nu are nicio responsabilitate pentru acest esec!
    Jalnic!
  • +1 (1 vot)    
    nu este adevarat (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:31)

    maximo [anonim]

    E o gogoasa. Decizia finala se va lua abia in aprilie. Dpa a citat gresit declaratiile lui Pinter. NU E O POZITIE OFICIALA.
  • 0 (2 voturi)    
    nici o problema...... (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:35)

    lili [anonim]

    Dl Basescu si-a asumat responsabilitatea politica a intarzierii aderarii Romaniei in Schengen, n-om tusi inca cativa ani buni.........., cam asta inseamna aceasta asumare la nivelul cel mai inalt... Pai nu, ce altceva inseamna ??!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Cine striga ? (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:38)

    Gore [anonim]

    Ce vrea populatia sa traiasca mai bine?
    Cum cu furturi pentru cei mai mari hoti?: paturica zis Patriciu, Nastase, & co? o includem si pe Ritzi de acord. Cum vreti pensii cind Patriciu trage teapa statului cu ajutorul lui Nastase de peste 500 mii de euro? Nu-l pling nici pe piticul premier care cu teleolteanul de Videanu fura ca in codru de la directorii de deconcentrate. Au nu au scoala directori (doctoriin furaciuni) sa fie. Miine poimine il vezi pe scafandru Onaca avocat ca a fost si el parlamentar.Cu toate ca are cursuri de alfabetizare ca si prietenii lui, asociatii si amicii.Ne miram ca coana Europa nu ne vrea ? Ce sa vrea avocati cu scoala de alfabetizare? Ura si la gara.
    Nu va mai plingeti votati alianta securisto-penalista , se intorc in mormint, Bratienii si cei care au murit pentru ideiile liberale. Cine din biroul permanent are valoarea d-nei MONA MUSCA? nici unul.Dar are toata consideratia pentru un politician care a afacut politie politica cine? presedintele partidului? Cred si ma-m convins ca nu sunt sanatosi.Il rog pe Tariceanu sa se dezica de descreierati, in memoria celui care l-a crescut.(esti dupa mama filo elen adica macedonean), fii demn nationalist .
  • 0 (0 voturi)    
    constatare (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:46)

    alina [anonim]

    cand o sa terminati cu limbajul asta de mare mahala este o infrangere la care ne asteptam cu totii cu hoarde de tigani care au inecat cu obraznicia lor civilizatia ,i-au speriat pe occidentali aici nu s-a facut nimic pt rezolvarea ac. situatii asa ca s-a ajuns acolo unde ne asteptam .solutia radicala a momentului este MONARHIA -altfel vom fi vesnic scavii occidentului romanii nu sunt capabili sa se autoadministreze ,nici o culoare politica
  • 0 (0 voturi)    
    Apropo de presa ? (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:57)

    coco [anonim]

    Informeazate din m-ai multe surse , invata sa te informezi.

    Korodi: Declaraţiile ministrului ungar, redate greşit, Ungaria susţine aderarea la Schengen la termen

    Preşedintele Comisiei de politică externă din Camera Deputaţilor, Korodi Attila, a declarat, pentru MEDIAFAX, că afirmaţiile ministrului ungar de Interne au fost "redate greşit", precizând că partea ungară s-a angajat să susţină intrarea României în Schengen la termenul stabilit, în martie 2011.

    "Ministrul maghiar de Interne a dat o declaraţie presei şi, întrebat ce se va întâmpla cu aderarea României şi Bulgariei la Schengen, a prezentat mai multe variante. Ministrul maghiar nu a spus, în niciun caz, că România şi Bulgaria nu vor adera, ci a prezentat mai multe scenarii", a spus Korodi.

    El a adăugat că declaraţiile oficialului ungar s-au referit la aderarea României şi Bulgariei în funcţie de concluziile viitorului raport legat de condiţionalităţile pe Schengen.

    Korodi a mai declarat că oficiali de la Budapesta i-au confirmat, în discuţii purtate joi dimineaţă, interesul Ungariei pentru sprijinirea României şi Bulgariei în aderarea la spaţiul Schengen în martie 2011.
    sursa :http://www.mediafax.ro
    • +1 (1 vot)    
      aderarea la Schengen - la televizor..... (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:05)

      lili [anonim] i-a raspuns lui coco

      daca-i asa iar ai nostri au reactionat fuga la televizor fara sa se asigure de realitatea acelor informatii, asta nu face decat sa confirme stilul romanesc de a face politica, si interna si externa: la televizor.... vai de Romania, cel putin politica externa se face exclusiv in cancelariile diplomatice.....
    • 0 (0 voturi)    
      pai da... (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:31)

      8minus3egal1 [utilizator] i-a raspuns lui coco

      E normal ca Ungaria sa fie o mare sustinatoare a aderarii Romaniei la Schengen- pentru ca se reduce semnificativ granita lor cu tari non-Schengen si nu mai trebe sa fie mereu cu ochii in patru. Ramane la noi responsabilitatea asta.

      La fel a fost si cu NATO si UE. Ungaria a sustinut mereu Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Schengen (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:45)

    Devision [anonim]

    Dar nu ar fii mai bine ca acesti guvernanti ai nostri sa ia masura de iesire a Romaniei din UE sau Noua Uniune Sovietica asa cum o vad eu.
    Cred ca ne-ar fii mai bine fara UE decat cu...
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns Devision (Sâmbătă, 8 ianuarie 2011, 7:34)

      X-ulescu [anonim] i-a raspuns lui Devision

      Iesirea Romaniei din UE nu mai este posibila acum. Ar insemna sa fim de acord cu fostul presedinte Ceausescu, care stia inca de la caderea zidului Berlinului de infiintarea uniunii si care a incercat sa salveze Romania printr-o politica de independenta si de izolare si pentru care a fost asasinat. Ar insemna ca politicienii de astazi sa nu mai beneficieze de laurii schimbarii de dragul schimbarii si nu a necesitatii, iar marii excroci, hoti, proxeneti si prostituate sa nu mai faca afceri profitabile pe seama cetatenilor onesti din spatiul Schengen. Firmele UE ar avea de suferit datorita lipsei de piata de desfacere pentru produsele proaste, sau de mana de lucru ieftina. Multe alte interese straine romanilor nu si-ar mai avea rostul. Multi politicieni, imbogatiti peste noapte, incompetenti in functiile de conducere, hoti, criminali, isi vor pierde privilegile, vor disparea ca prin ceata. Si aceste lucruri nu trebuie sa se intample in ziua de astazi in Romania, pentru ca mai este inca de furat din avutia nationala. In ce priveste cetateanul de rand, acesta se va infrunta cu aceleasi probleme chiar daca Romania va intra in spatiul mult dorit.
  • +1 (1 vot)    
    Bre (Joi, 6 ianuarie 2011, 14:48)

    Zoro [anonim]

    Singurul motiv e culoarea portocalie ;-)
  • +1 (1 vot)    
    schengen (Joi, 6 ianuarie 2011, 15:54)

    hunor [anonim]

    Presedinte+ministrul de externe=DEMISIA!
  • 0 (0 voturi)    
    aderare schengen (Joi, 6 ianuarie 2011, 16:39)

    bc [anonim]

    asumarea responsabilitatii presedintelui e abureala. nu rez nimic. nonperformanta este a intregii clase politice imi este greata de politicienii romani. preocupati numai de furat ati uitat sa rezolvati problemele mari care ii macina pe romani. coruptia, evaziunea fiscala, minciunile pe care le consemnati in declararea averilor si a conflictului de interese, adoptarea de legi transpartinice care va consfintesc privilegii, licitatii trucate, privatizari care au furat si vandut statul, justitia care e de rasul curcilor. etc. cum se poate ca in romania pretul petrolului si a gazelor sa fie mai mare decat in tarile care nu au hidrocarburi ? unde sunt produsele alimentare romanesti ? ce ati facut cu agricultura, etc,etc. toate acestea demonstreaza ca sunteti rupti de realitate si unele dintre ele,sunt la baza neaderarii. sa vad cum veti explica romanilor cu capul pe umeri, clasei medii, ca restul pt voi nu valoreaza mai mult decat o ceapa digerata..
  • +1 (1 vot)    
    Grei de cap (Joi, 6 ianuarie 2011, 17:05)

    anonim [anonim]

    Of...chiar nu vedeti ce se intampla...exemplu Legea Invatamantului:BOC si BASE vrei legea...DA!!!!OK,perfect imi dai predare in limba Materna(MAGHIARA)
    -Vrei in spatiul SCHENGEN???DAAA!!!ook,perfect eu ca tara care detin presedintia UE te ajut dar pana in octombrie imi dai ARDEALUL!!!
    Multumim din suflet celor care ne CONDUC!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Aderare amînata (Sâmbătă, 8 ianuarie 2011, 0:04)

    gelu [anonim]

    Bulgarii întelepti!....Europa este dincolo de bASESCU,bOC,Coruptie de 20ani,pOLITICIENI..Bulgaria sau presedentia Ungariei.La fel si SCHENGEN macar sa ne ridicam noi la acest nivel,GREU?!! dar vom ajunge pentru ca sîntem o natiune Europeana 80%.N-AVEM TOATE INSTRUMENTELE SI PARCA NICI DESTULA DORINTA,CA DE VOINTA NICI NU-NDRAZNESC.V-om vedea?????Asa cred eu ca minoritatea asta româna (80%)aplecata si buimacita de-atîta promisiune si minciuna,credula,se va lumina si Destepta vorba cîntecului,imnului,..ar fi pacat de taranii si muntenii români,de fruza de stejar,de calusari si stramosii nostri.
  • 0 (0 voturi)    
    Doamne ajuta-i pe romani si lumineaza-i in tot ce (Sâmbătă, 8 ianuarie 2011, 10:45)

    letitia [anonim]

    Occidentalii ne tot hartuiesc ,ba ca nu-i buna treaba asta ,ca nu-i buna aia .In unele privinte au si ei dreptate.dar in cele mai multe nu au.Ar fi bine sa ne ocupam mai mult de oamenii foarte saraci care au pensii de nimic:1,2,10,lei etc.daca ne este mila de animale ;caini,pisici etc,sa ne fie si de oamenii carora le-au slabit puterile si nu mai pot lucra eficient.tineretul atras sa lucreze pentru tara.Angajatorii sa dea raspunsuri in maximum 3 zile la cv-uri de admis sau respins ,nu sa-i tina in asteptarii fara raspunsuri pe posibilii angajati.A nu da raspuns la cv poate sa insemne aroganta ,lipsa de respect fata de semenul tau,sa nu-ti pese daca are sau nu cu ce sa se hraneasca,sau sa-si hraneasca familia.ar trebui sa fim mai preocupati in a crea legaturi permanente de ajutorare ,ajutorare reciproca cu toti romanii de dincolo de frontierele artificiale ale tarii,cu toti aromanii.Legaturi cu toti romanii in estul Siberiei pana in America,etc.sa nu dam crezare tuturor zvonurilor create de unii inculti occidentali.Totul bine verificat.Anul 2011 sa fie anul in care drumurile tarii sa fie bine construite,reparate,si fiecare judet sa se gospodareasca in asa masura sa aiba retele de drumuri f.bine puse la punct.Legile de circulatie sa fie bune ,pedepsele f.aspre pentru infractorii circulatiei rutiere.ar mai fi si altele de spus .Va las pe dvs.sa le numiti si totul sa fie inspre binele nostru al tuturor.Doamne ajuta.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version