VIDEO Emil Boc despre barbatul care s-a aruncat de la balconul Parlamentului: Nu aceasta e solutia

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 23 decembrie 2010, 13:26 Actualitate | Esenţial


Premierul Emil Boc a afirmat, dupa ce un angajat al TVR s-a aruncat de la balconul Parlamentului, strigand "Ne-ati ucis viitorul", ca nu aceasta este solutia la perioada de criza pe care o traverseaza Romania, cerand clasei politice, in acelasi timp, sa nu exacerbeze tensiunile sociale.

"Stiu si inteleg faptul ca multi romani o duc greu in aceste vremuri de criza. Sunt vremuri grele pe care cu totii trebuie sa le trecem cu solidaritate. () Solutia nu e aceasta pe care am vazut-o astazi in Parlament", a comentat primul ministru.

El si-a exprimat regretul pentru gestul la care a recurs angajatul TVR: "E un lucru tragic, care m-a socat si pe mine, sper insa ca sanatatea sa nu fie pusa in pericol si impreuna sa trecem peste aceste vremuri grele", a spus Emil Boc.

"Fac apel la clasa politica sa nu exacerbeze tensiunile sociale", a adaugat primul ministru.



Citeste mai multe despre   


















4796 vizualizari

  • -15 (25 voturi)    
    E clar! Omul asta e imun... (Joi, 23 decembrie 2010, 13:35)

    George [anonim]

    ... la orice suferinta a romanilor. Chiar daca nenorocirea se desfasoara in fata ochilor lui! Atunci cum sa creada ca alte sute de mii, poate chiar milioane sunt pe marginea prapastiei (nu a balustradei)?
    • -10 (18 voturi)    
      Nu e imun.... (Joi, 23 decembrie 2010, 13:47)

      lili [anonim] i-a raspuns lui George

      E rupt de realitatea romanilor, de ceea ce traiesc cei pe care ar trebui sa-i conduca pentru o viata mai buna..... Este complet rupt de realitatea romaneasca, nebagat in seama de nimeni, efectiv izolat pe plan politic si nu intelege nimic din ceea ce i se intampla nici lui, daramite romanilor.... Nu cred ca a inteles nimic din drama acestui om. Turuie in acelasi stil populist vorbe goale, departe de tot dezastrul ce se intampla in tara asta.....
      • -2 (4 voturi)    
        are dreptate boc (Joi, 23 decembrie 2010, 16:20)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui lili

        solutia nu este sa se arunce de la balcon. solutia este sa-si dea demisia.
        ati inteles unde ne-ati adus?
    • +12 (20 voturi)    
      Si ce ai fi vrut? (Joi, 23 decembrie 2010, 13:49)

      t [anonim] i-a raspuns lui George

      Ar fi fost mai bine sa anunte Boc dublarea tuturor salariilor, impartirea de ajutoare sociale la 3/4 din populatie, dulciuri pentru copii si distribuire de BMW-uri pt adulti? Ai fi fost mai impacat daca un Boc induiosat de actul necugetat al unui individ ar fi sacrificat soarta tuturor indivizilor din tara? Ai fi fost mai multutmit daca in urma unor masuri populiste si gresite economic tara s-ar fi trezit peste 2-3 ani in situatia falimentara a Greciei? Ce ai fi zis daca in 2015 cei peste 5 milioane de pensionari si un milion si jumatate de bugetari nu ar mai fi primit bani deloc? Ai zice "bine macar ca Boc nu e imun la nebunia unora"?
      • -9 (17 voturi)    
        Si ce ai fi vrut? (Joi, 23 decembrie 2010, 14:08)

        Razvan [anonim] i-a raspuns lui t

        Eu cred ca pe tine te pune cineva din interiorul partidului sa faci astfel de declaratii. Voi creati propria voastra realitate. Pui cu totul gresit accentul: nimeni nu spune ca in vreme de criza nu trebuie luate masuri care poate sunt pe placul tuturora. Important e sa ai un plan cum sa iesi din totul. La noi nu este un plan. Cate promisiuni au fost si a doua zi iarasi amagiri cum ca nu se pot face? "Criza" e numai o scuza pt prosti. care sunt masurile economice care vor scoate romania din criza? Pana acuma nici una nu e o masura ci mai degraba ne adanceste si mai tare.(apropo dupa vorba capitanului vostru nu mai suntem de vreo 3 ani in criza) Daca ai avea habar de economie nu ai mai sustine asa de "orbeste" idea partidului. Noi in vecii vecilor nu ajungem ca si Grecia. Stai tu linistit ca aia cu tot cu criza radicala o duc de 10 de ori mai bine ca noi. Ati bate joc de profesori, doctori si alti functionari e cea mai mare rusine. Nimeni nu vrea ca Boc sa vina sa imparta dulciuri ci macar sa se tine 1% de promisiunile facute si sa nu aiba totdeauna lamentabila scuza ca e criza si ca nu sunt bani. E de 6 ani la guvernare si nu a reusit nimic. Absolut nimic(nici macar aderarea la Schengen cu care se tot lauda). Mare pacat ca mai sunt oameni care viseaza si nu se scoala sa vada realitatea. A apara prostia te face si pe tine prost!!!
      • 0 (8 voturi)    
        Gestul a fost premeditat (Joi, 23 decembrie 2010, 14:10)

        George [anonim] i-a raspuns lui t

        Si daca vrei o similitudine in trecut, cam asa a procedat si acel (erou ulterior) tip din Brasov, care si-a dat foc pe partie. A atras atentia. Si atunci, totul a mers mai departe... bineinteles ca toti cei din conducere nu s-au sinchisit. Iar azi, daca te-as intreba chiar si pe tine, a-i spune ca acel om a fost un erou!
    • +10 (14 voturi)    
      ...mda (Joi, 23 decembrie 2010, 13:51)

      bre ion [utilizator] i-a raspuns lui George

      si ce-ai vrea sa faca? sacul e gol oricum
      • -4 (12 voturi)    
        Sacul e gol? (Joi, 23 decembrie 2010, 14:13)

        George [anonim] i-a raspuns lui bre ion

        Atnci de ce s-a suplimentat bugetul la Presedintie? sau la SPP? De ce d-nei Udrea nu i se taie din investitiile in sali de sport prin sate uitate de lume, si unde mai traiesc doar pensionari? Si mai stii ceva? ca Bugetul de stat a avut incasari mai mari pe primele 9 luni in anul 2010 fata de 2008? Asa ca sintagma "sacul gol" este doar o vorba pentru a-i face pe fraieri sa le cada in genunchi celor de la conducere.
        Cum puteti fi asa naivi?
        • 0 (4 voturi)    
          sali de sport in sate uitate de lume (Joi, 23 decembrie 2010, 14:32)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui George

          Pai, "in sate uitate de lume" NU "sala de sport" ii intereseaza pe ei - ci faptul ca, drept "comision", firma castigatoare ii face si o "vilishoara de vacanta" prin apropiere cuiva de prin Minister... CJ... etc..., cu materiale si muncitori care ar fi trebuit sa mearga la "sala de sport" - cu atat mai mult cu cat, fiind un "sat uitat de lume", nimanui nu-i va trece prin cap sa mearga pana acolo sa monitorizeze cum s-a facut "sala de sport" >:)
        • +5 (9 voturi)    
          nu te inteleg (Joi, 23 decembrie 2010, 14:35)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui George

          pai daca bugetul a avut incasari mai mari in 2010 decat in 2008, inseamna ca Boc e mai bun decat Tariceanu. apoi vad ca uiti ca bugetul actual acorda investitiilor si educatiei un procent mai mare decat oricare dintre bugetele ultimilor 10 ani, in vreme ce SPP & presedintia au primit doar cateva milioane in plus.
          • -2 (6 voturi)    
            iti explic eu (Joi, 23 decembrie 2010, 14:48)

            ai dreptate [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

            Incasarile au fost mai mari decat in 2008 dar si cheltuielile au atins un apogeu in acesti ani. Iar partea cu investitiile nu va are nicio relevanta atat timp cat investim in sali de sport si in modernizari de biserici, gradinite si scoli.

            Evident ca si acestea sunt importante dar ele nu sunt generatoarea de crestere economica. Autostrazile si infrastructura ar fi asa ceva...
            • 0 (4 voturi)    
              apa chioara (Joi, 23 decembrie 2010, 14:59)

              diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ai dreptate

              se investeste taman in autostrazi (coridorul IV), in drumuri judetene & in dezvoltare rurala (canalizare, apa curenta etc ca sa poata veni investitorii privati si la sate)...

              dar pentru tine par a fi mai importante "explicatiile" pe care vrei sa le dai tu decat informatiile pe care le gasesti pe site-urile ministerelor si cifrele scrise negru pe alb.
              • -2 (6 voturi)    
                Autostrazi? Coridoare? (Joi, 23 decembrie 2010, 15:23)

                George [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

                Pe ce lume traiesti? La Surdila-Greci, un satuc care are 500 m lungime pe sosea, la 3 km de Faurei, s-a ridicat o mandrete de sala de sport (in Faurei, oras totusi, nu s-a construit asa ceva!).
                Vorbesti de investitii? Arata-le tu cu degetul! Iar in privinta coridoarelor de care zici, alea se fac cu bani de la CE. Asa ca nu sunt in buget.

                Documenteaza-te si apoi, esti binevenit la discutii p-aici...
                • +2 (4 voturi)    
                  mai baiete (Joi, 23 decembrie 2010, 15:40)

                  diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui George

                  banii europeni sunt rambursati. intelegi ce e aia "rambursare"? inseamna ca mai intai scoate statul român bani din propriul buzunar, face lucrarea cu ei, si la sfârsit, daca nu s-au facut mismasuri, UE da statului român 85% din costurile lucrarii. adica pt coridorul ala platim incepând cu 2011 si primim bani europeni incepând cu 2013.

                  apoi invata sa faci diferenta intre exemplul singular, strategie de ansamblu si citeste legea bugetului ca sa vezi in ce se investeste.

                  ps: vazandu-ti comentariile, zic sa inveti / citesti fara a-mi face vreo speranta
                  • -1 (3 voturi)    
                    Ai auzit... (Joi, 23 decembrie 2010, 15:57)

                    George [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

                    ... de decontare partiala? Este o forma de a se deconta, de catre organismele europene, facturi in cadrul proiectelor cu finantare de la CE pe etape. Asa ca... mai invata si tu... ai multe de recuperat!
              • -1 (3 voturi)    
                raspuns (Joi, 23 decembrie 2010, 16:09)

                ROCOM [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

                esti naiv daca tu crezi in date afisate pe site-urile ministerelor
    • +4 (10 voturi)    
      mai gindeste si pentru altii, nu doar pentru tine (Joi, 23 decembrie 2010, 14:02)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui George

      Si cam cum ai fi vrut sa reactioneze in fata unui om care era gata sa o lase pe sotie singura cu cei doi copii pe cap si fara un loc de munca? Nu a fost bine cu 25% mai putin din cei 550 de lei ajutor pentru sotie, poate o sa ii fie mai bine cu 25% mai putin din salariul lui de 2000 de lei (si asta pentru citeva luni bune de concediu medical).

      Daca omul ala nu a fost in stare sa se gindeasca la ce se intimpla in secunda 2, ce vrei de la Boc?
      • -3 (7 voturi)    
        E fantastic... (Joi, 23 decembrie 2010, 14:16)

        George [anonim] i-a raspuns lui vasile

        ... cum unele nenorociri faca sa rasara din unii tot felul de specialisti! In cazul tau, un mare contabil! Daca tot te pricepi, ajuta Guvernul sa gaseasca solutii pentru toti romanii, solutii economice, nu taieri-taieri-taieri. Fiindcain acest caz, uite unde se ajunge?
        Ce-ai mai zice daca gestul asta va face prozeliti?
  • -3 (9 voturi)    
    Dl Boc are dreptate... (Joi, 23 decembrie 2010, 13:44)

    lili [anonim]

    NU aceasta e solutia. Numai ca Dl Boc nu poate intelege disperarea acestui om, cuvintele goale ale Dlui Boc nu tin de foame si nici de cald si nici de speranta si nici de solutii romanilor cu probleme de acest fel. Solutia este DEMISIA Guvernului incompetent Boc, care i-a adus pe romani la disperare si saracie lucie...... are dreptate Dl Boc......PACAT de sacrificiul acestui om, inutil intr-o tara guvernata de niste politicieni incompetenti si rupti de realitatea a ceea ce traiesc cei pe care-i conduc....... Istoria va consemna incompetenta si dezastrul acestui guvern, pacat ca romanii trebuie sa traiasca aceste vremuri condusi de acesti incompetenti.......Dl Boc nu intelege ca a distrus SPERANTA romanilor, mai grav decat orice probleme mai mult sau mai putin trecatoare.....
  • +5 (11 voturi)    
    Raspuns pt George (Joi, 23 decembrie 2010, 13:53)

    Andrei [anonim]

    De ce imun? Imun la ce? E trist ca s-a intamplat asta, insa nu te poti lasa afectat de asemenea evenimente nefericite. Si are dreptate, nu asta e solutia. Evident ca pentru opozitie e un subiect excelent de a fi exploatat mediatic. Pt Realitatea va fi Stirea Zilei, iar Antenele vor toca si ele marunt subiectul.
    • -1 (3 voturi)    
      Ba da, solutia e in mana lui! (Joi, 23 decembrie 2010, 14:19)

      George [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Fiindca e smecher, se refera la un singur caz, dar fii sigur ca mai sunt si altii care au... reusit! Adica chiar au ajuns sub pamant! Si or sa mai urmeze! In acest caz... cine-i de vina?
      Ai urmarit ce s-a intamplat cu valul de sinucideri la acea institutie din Franta? Si totul a pornit tot de la disponibilizari si micsorari de salarii! Si aia au ajutoare mult mai consistente decat in tara condusa de Basescu si Boc.
      Mai oameni buni, nu va jucati cu disperarea oamenilor!
  • +10 (14 voturi)    
    Inconstient (Joi, 23 decembrie 2010, 13:55)

    Misu [anonim]

    Cu toata compasiunea pentru situatia omului, dar cand esti singurul intretinator al familie tale, cu un salariu mai mare decat un profesor, si te arunci in cap cu riscul de a ramane invalid, esti mai inconstient decat statul pe care il acuzi.
    • -1 (7 voturi)    
      Tocmai ca era constient (Joi, 23 decembrie 2010, 14:21)

      George [anonim] i-a raspuns lui Misu

      Toti colegii il aluda, toti spun ca era intreg la minte, toti spun ca nu-si explica altfel gestul decat... din disperare. Ai inteles? Din DISPERARE!! Adica, omul a ajuns la capatul puterilor, nu mai are solutii. La ce ar folosi sa stie ca este in continuare intretinator al familiei, cand el nu o poate intretine? Nu judecati cu o unitate de masura corecta!
      • +3 (7 voturi)    
        nu ai fost la cursuri de logica probabil (Joi, 23 decembrie 2010, 14:39)

        Misu [anonim] i-a raspuns lui George

        Exista situatii mai disperate in tara asta, dar abordarile difera.
        Daca ramane invalid, in urma unui gest comis din proprie initiativa in timpul programului de munca, tare imi e ca nu primeste nici pensie. Si atunci o sa fie mai multi care sa traiasca din mila statului. Adica toti din familie. Ideea e ca niciun guvern care o sa vina nu o sa schimbe peste noapte soarta asistatilor social care vor ramane tot ultimii. E o realitate a ultimilor 20 de ani. Si daca in mod premeditat, blamand asistenta sociala precara, ajungi asistat social, nu stiu cat esti disperat si cat esti prost.
        • -2 (6 voturi)    
          Nu-ti doresc... (Joi, 23 decembrie 2010, 15:28)

          George [anonim] i-a raspuns lui Misu

          ... sa ajungi in situatia cand ti-ai putea pierde ratiune din cauza disperarii, a deznadejdii. Asa ca logica ta... preda-o celor care nu au probleme!
          E plina istoria de fapte "ilogice", cum le spui tu, dar care au facut mare bine omenirii...

          Mi-e teama sa nu fie un exemplu pentru indecisi... Chiar, ce ai sa zici atunci?
      • +5 (9 voturi)    
        Atat de constient (Joi, 23 decembrie 2010, 14:45)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui George

        incat sa se sinucida?
        Serios?
        E mai usor sa scapi de probleme, decat sa le rezolvi, nu?
        Acum ce o sa faca?
        Sa ii sustin eu familia?
        Oricum era BUGETAR! Era asistat social!
        Daca omul are probleme le rezolva, nu fuge de ele.
        Sunt tarani care nu intind mana ci muncesc pe rupte. Si nu pe multi bani, ci cat sa isi tina casa si familia in picioare. Pástia nu i/am vazut aruncandu/se in cap; nu i/am vazut milogindu/se, nu i/am vazut cersind!
        V/a invatat ilici sa stati cu mana intinsa. E mai bine asa decat la munca, nu?
        • -3 (5 voturi)    
          TVR nu este institutie bugetara (Joi, 23 decembrie 2010, 15:31)

          George [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Iar omul ala a arata chiar in fieful celor de la putere adevarata realitate din tara: disperare, neputinta, ura, dezgust... Pacat ca modalitatea de a arata ceste lucruri a trebuit sa il coste sanatatea! Ai vazut vreo compasiune la cineva din arcul puterii? Ce sa mai zic de cainta... pentru legile, ordonantele, hotararile, care ne duc, cel putin cu gandul, la un gest asemanator!
          • +1 (3 voturi)    
            Serios? (Joi, 23 decembrie 2010, 16:19)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui George

            Dar cata compasiune SINCERA ai vazut la cei din celalalt arc?
            Amice, lasa/ma cu populismele. Alea sunt ale lui chin si poanta, reponsabilii cu logoreea la latrine si irtv!
            Vrei sa te omori?
            Ai familie?
            TVR nu este bugetara?
            Prietene, tu gandesti?
            Daca da, cu ce?!
            Creierul sigur nu.l folosesti!
            • 0 (2 voturi)    
              Acum esti cinic! (Joi, 23 decembrie 2010, 18:03)

              George [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              Vrei sa masuram nivelul de compasiune? Asta se compara?
              In populisme nimeni nu-i intrece pe Basescu si Boc (exemplul cel mai recent exte Ordonanta 50, care promitea bugetarilor ca li se "indulceste" tratamentul suportat din partea bancilor, ordonanta aparuta taman cand se micsorau salariile, acum... acest act normativ este facut cocolos si aruncat la cos). Ma vrei exemple? Am de nu incap pe acest site...
              TVR nu este institutie bugetara, are venituri proprii (cauta pe site-ul lor, te dumiresti singur).
              • +2 (2 voturi)    
                Draga George, (Joi, 23 decembrie 2010, 22:35)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui George

                TVR primeste bani de la buget, de la firmele de cablu si din abonamente!
                Lasa/ma cu aberatiile tale!
                Populisme....
                25.000 de euro dati de geoala, apartamente rascumparate de 3-4 ori, date de ilici, oameni scosi la pensie la 45-50 de ani pe diferite motive puerile, marca ilici, mici, bere marca goagal...
                Tu te uiti la ceea ce scrii?
                Sincer, tu esti in stare de o judecata corecta, echidistanta?
                psd-pnl-pc lepre comuniste! Cu cine statea la masa patriciu-taricescu? Cu ilici?
                PDL - partid care are arere de partid unic, dar de aici si pana la devalizarea unei tari este mult. Sigur, latrinele si iresponsabilitatea creeaza furtuni in pahar cu apa.
                Cine a vandut tara? psd!
                Cine a vandut viitorul tarii? pnl!
                Cine a luat banii din conturile lui Ceausescu! Felix!
                Cine vegheaza in timp ce fni lucreaza?
                nush?
                Amice, opune un singur argument bazat pe fapte si nu pe logoree si te cred! Esti doar un produs al milogilor tv, al cersetorilor din latrine...
                Nu sunt cei mai buni "portocalii" dar SIGUR sunt mai buni ca aia care au omorat oameni, au batut oameni, au inselat oameni...
                George, trezeste/te! Altfel vei avea un mic in gura si n/o sa/l mai poti scoate!
                • -1 (1 vot)    
                  TVR este o societate de stat (Vineri, 24 decembrie 2010, 13:43)

                  George [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                  Lasasem sa te convingi singur, dar... Si un SRL poate primi, in anumite situatii, bani de la bugetul de stat, dar asta nu inseamna ca este bugetar. Banii de la societatile de cablu, banii din publicitate si banii din productiile proprii ce sunt? Nu sunt rezultatul unei activitati comerciale?
                  Iar ceea ce insiri tu mai sus.... sunt problemele tale daca nu poti dormi din cauza lor! Pe mine ma racaie banii pentru patinoare, pentru salile de sport, pentru licitatiile la autostrazile care nu se mai termina odata, banii dati clientelei pd-iste cu mana larga si mai e ceva: toti acesti bani risipiti cu atata nepasare sunt luati de unde nu trebuie, adica de la cei mai napastuiti (pensionari, saraci, handicapati, copii, gravide, etc.).
  • +5 (7 voturi)    
    boc are dreptate... (Joi, 23 decembrie 2010, 14:39)

    Vendeta [anonim]

    solutia nu era asta... trebuia sa astepte sa se straga toti parlamentarii (de la toate partidele), ministrii si presedintele la un loc si apoi sa se arunce... in aer :))
  • -3 (9 voturi)    
    adevarat (Joi, 23 decembrie 2010, 14:59)

    smen [anonim]

    solutia e sa va spargem dintii voua portocaliilor
  • -1 (5 voturi)    
    are dreptate... (Joi, 23 decembrie 2010, 15:47)

    boogiewoogie [utilizator]

    Solutia este sa va asasineze sau sa va rupa din bataie lumea, sa va fie frica sa va ridicati privirile din pamant sau sa iesiti din vilele voastre
    • 0 (2 voturi)    
      sau... (Joi, 23 decembrie 2010, 16:31)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

      sa va aruncati voi de la balcoane
  • +1 (3 voturi)    
    Acesti nemernici (Joi, 23 decembrie 2010, 16:46)

    Dan [anonim]

    Daca am fi cu adevarat o comunitate ar trebui sa le luam gatul acestor ticalosi. Cred ca un 7,62 ar fi cadoul cel mai potrivit. Pacat ca suntem o natiune de lasi.
  • +1 (1 vot)    
    Nimeni nu face nimic (Joi, 23 decembrie 2010, 17:37)

    Che Guevara [anonim]

    Cu banii din care a inceput constructia Catedralei Mantuirii Neamului s-ar fi rezolvat o parte din problemele create de criza. Aceasta constructie are alocate 200 milioane EUR. Oare de biserici avem noi nevoie in aceste timpuri? Omul nu are cu ce trai si statul ii ia din impozit pentru constructie. Nu va dati seama ca fiecare contribuim fara sa vrem la acest jaf si sfidare pe fata a cetateanului platitor de impozite? Condamn gestul omului dar si statul care sfideaza problemele omului de rand.
  • 0 (2 voturi)    
    Normal ca nu asta (Joi, 23 decembrie 2010, 17:50)

    Rezolvare sigura [anonim]

    e solutia.Solutia ar fi ca Boc sa se arunce in cap de pe cladirea guvernului,nu de la balcon.Ca sa fim siguri de rezultat.
  • +1 (1 vot)    
    solutia (Joi, 23 decembrie 2010, 19:15)

    Gica [anonim]

    ..zise Boc si cere solidaritate.

    Solidaritatea amaratilor cu salarii taiate !
    Intre timp barosanii fac burta mare !

    Nu va e rusine
  • 0 (0 voturi)    
    E mai complicat decat pare (Joi, 23 decembrie 2010, 20:31)

    eu [anonim]

    Pe deoparte clasa politica este ignoranta, sa cresti bugete sa ai ce administra si si in acelasi timp sa incerci sa iei alocatiile copiilor e jenant.
    Este greu in vremurile acestea sa faci reforma economica in Romania, mai ales ca romanii nu au foarte mare experienta in afaceri (vezi MEBO sau intreaba-te de ce statul roman a privatizat) si asistenta sociala in Romania este rezultatul educatiei comuniste sau a lipsei de educatie economica romaneasca si aplicare a ei in mod just.
    REALITATEA este ca asa cum Ciorbea - pe care toata lumea l-a blamat a restructurat industria minera care ere pe minus asa si Boc trebuie sa faca mizeria pe care nimeni nu avea curaj sa o faca.
    Nu spun ca asa trebuie facut. Personal mi se pare imposibil sa ii faci in perioada aceasta pe majoriatea romanilor sa fie eficienti, sa gandeasca pozitiv si sa spere. Romanii gandesc altfel.
    Nu il vad pe un Mitrea, pe un Iliescu, pe un Blaga, pe un Videanu, pe un Antonescu luand masuri atat de nepopuliste!
    Cu toate acestea cred ca fara know how din afara nu iesim foarte usor din criza.
    Poate ca ar trebuie sa aducem pe cineva de afara sa conduca asa cum s-a intamplat cu Carol!
    Multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    kamikaze (Vineri, 24 decembrie 2010, 8:39)

    val beck [anonim]

    Atitudinea in blok a intregi clase politice nu are nici cea mai mica legatura cu umanitatea!Uniii transeaza iar altii simuleaza nemultumirea,ca de ce nui fac ei.Este f clar ca acesti baieti sunt niste asasini economici care indiferent de consecinte au o misiune de dus la bun sfarsit.Poporul roman in tot acest algoritm e doar span doar cu valoare reciclabila.E O BANALITATE CA UN NENE S A ARUNCAT DE LA BALCON.Ei au treaba,au de decimat o natiune,deci nu le mai stati in picioare ca au treaba....
  • 0 (0 voturi)    
    scena balconului (Vineri, 24 decembrie 2010, 10:14)

    ADINA [anonim]

    Dar care este solutia donnule Boc atunci cand esti disperat?Retoric,nu?
    • 0 (0 voturi)    
      ce-ar fi (Vineri, 24 decembrie 2010, 13:13)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ADINA

      daca s-ar sinucide toti aia disperati din cauza unor probleme de amor? câti nu sunt disperati din cauza unor chestiuni personale si sentimentale si câti cred ca solutia acestor probleme sentimentale si personale este aruncatul de la balcon?

      deci te intreb "care este solutia, draga Adina, atunci cand esti disperata" pentru ca te-a parasit omul pe care-l iubeai foarte mult? Pe tine nu te-a parasit nimeni? Te-ai aruncat de la balcon? "Retoric,nu?"


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version