Oprescu, suparat ca proiectul privind organizarea Olimpiadei la Bucuresti a fost respins: Nu renunt la idee si voi face demersurile in continuare

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 12:42 Actualitate | Esenţial


Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat sambata, intr-o conferinta de presa, ca este nemultumit de faptul ca proiectul privind depunerea candidaturii municipiului Bucuresti pentru gazduirea Jocurilor Olimpice de vara pentru 2020 a fost respins de consilierii generali.

"Este un proiect rational, avand perspectiva de a transforma orasul intr-unul competitiv. Am in continuare increderea ca acest proiect va fi unul de relansare economica, ar crea locuri de munca, ar atrage investitii in infrastructura (...) N-am sa renunt la idee si voi face demersurile necesare in continuare", a spus Oprescu.

"O parte din personajele politice ne refuza noua sansa de a evolua si de a ne dezvolta (...) eu, personal, nu imi permit sa las orasul in mizerie pana cand se urneste Guvernul", a mai spus Oprescu.

Consilierii generali au respins, vineri, proiectul privind depunerea candidaturii municipiului Bucuresti pentru gazduirea Jocurilor Olimpice de vara pentru 2020. Dupa aproximativ o jumatate de ora de dezbateri, in care consilierii au catalogat acest proiect ca fiind "futurist", "similar proiectului privind autostrada suspendata", "de nerealizat", a fost supus votului, obtinand doar 22 de voturi "pentru". Opt consilieri au votat "impotriva proiectului" si alti 20 s-au abtinut.

Pentru a fi adoptat, proiectul avea nevoie de voturile a 28 de consilieri.

Potrivit proiectului de hotarare, organizarea Jocurilor Olimpice din 2020 in Bucuresti ar fi reprezentat un eveniment care ar fi generat "un impuls major pentru economia Romaniei, o dezvolare a turismului si a infrastructurii, dar si crearea unor noi locuri de munca".

"Infrastructura va fi realizata astfel incat sa poata fi utilizata si dupa terminarea jocurilor olimpice, lasand ca rezultat stadioane olimpice, retea moderna de transport public de suprafata", se arata in raportul de specialitate al proiectului de hotarare.

Sorin Oprescu a lansat, in luna august, ideea organizarii Olimpiadei la Bucuresti, in 2020, edilul reluand, luni, aceasta tema in timpul vizitei de pe santierul stadionului National Arena, fostul stadion national "Lia Manoliu".


Citeste mai multe despre   


















1163 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    Cea mai mare problema a bucurestenilor... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 12:52)

    Demigod [utilizator]

    Si autostrazile suspendate ii s-o respins?
    Cand trimite Bucurestiu' primul om pe luna?
    • 0 (2 voturi)    
      Nu ar strica.. (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:56)

      George [anonim] i-a raspuns lui Demigod

      I-ar fi de mare folos Bucurestiului o astfel de competitie, dar din motive financiare si motive specific romanesti... ma indoieli ca se poate realiza.
      Dar a-l ridiculiza... este o chestie nedesteapta!
      • +1 (1 vot)    
        sigur ca nu ar strica nici autostrada suspendata (Duminică, 19 decembrie 2010, 9:50)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui George

        de ce sa-l "ridiculizam"? eventual poate ne face rost de un dealer de ozn-uri ca sa nu mai folosim strazile, ce zici?
  • +4 (8 voturi)    
    nu a adus nimic Oprescu (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:04)

    mary [anonim]

    Oprescu nu face acum decat sa incheie proiecte incepute si finantate de acum 10 ani! Nu am vazut nimic gandit si cu finantare atasata care sa poarte marca Oprescu!

    Oprescu se supara degeaba pentru ca la ritmul in care construim noi nu se pot face multe lucruri, sa incerce o planificare pentru 2030 sau 2035!

    Sanatate ii doresc si Sarbatori fericite ca poate vine in 2011 putin mai vesel si mai intreg!
    • -1 (3 voturi)    
      Te tradezi... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:59)

      George [anonim] i-a raspuns lui mary

      ... tocmai prin perioada aleasa. De ce exact 10 ani? Sa il ridici in slavi pe Basescu? Ei, afla ca primar mai slab ca el nu a fost nici ala schiop ales imediat dupa Revolutie. Nu a facut nimic, a fost mereu in stare de scandal (se pare ca ii place neconditionat aceasta stare) cu cetateni, cu consilieri, cu Guvern, cu... oricine!
  • +1 (7 voturi)    
    Doctorul Oprescu (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:07)

    Dr.Love [anonim]

    Este dovada vie ca un doctor nu poate fii primar.Omul este total aiurea .El nu intelege dimensiunile unei Olimpiade si implicatiile ei.Asta dovedeste ca nu intelege nimic. Ceasuri de aur
    • +3 (3 voturi)    
      gresit (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:48)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui Dr.Love

      domnu' doctor stie el ce vrea;
      o olimpiada presupune constructia a inca 11-12.000 locuri de cazare in oras, a unor stadioane, a reorganizarii transportului, si multe multe altele.
      nu crede o secunda ca am putea primi organizarea olimpiadei, crede insa cu tarie in modificarea puz-ului, pud-ului si altor asemenea, mai ales in centrul capitalei.
      pentru a putea face propunerile catre CIO, trebuie sa aiba toate astea rezolvate.
      odata rezolvate, se va uita de olimpiada si se vor darama pe banda rulanta cladirile din centru pentru a face loc unor monstri hidosi, de beton si sticla.
      premiul cel mare cu coronitza si parandarat gigantic, pentru primarul olimpic...
      are deci ambitii mari, sa-l intreaca pe videanu la avere...
    • -2 (2 voturi)    
      Ai si n-ai dreptate (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 14:02)

      George [anonim] i-a raspuns lui Dr.Love

      Ai dreptate cand spui ca nu realizeaza implicatiile (mai ales financiare) ale unei viitoare organizari a Olimpiadei. Dar n-ai dreptate cand legi asta de faptul ca e medic (au mai fost medici ca primari ai capitalei). Un marinar era mai bun? Un vanzator de gogosi era mai bun?
    • -2 (2 voturi)    
      Pacat (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 14:25)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Dr.Love

      Mai intai trebuie sa existe vointa ! Daca nici asta nu exista atunci chiar nu se face. Oprescu are vointa !
      Bravo lui, sa se organizeze si sa se construiasca tot ce este nevoie !

      Finante? Lasa ca oricum basescu ne-a amanetat toata viata la FMI si alte institutii financiare externe.
    • +2 (2 voturi)    
      Ba intelege. (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 15:04)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Dr.Love

      Ca asta inseamna bani multi si comisioane grase pentru el si apropiatii lui.Despre cand se va termina de reabilitat cladirea primariei nu spune nimic.Este interesat sa stea cu chirie ,ca doar nu sta pe banii lui.Si chiria e frumusica si comisionul la fel.Oprescu vrea sa faca Bucurestiul ca o curva care-i vopsita pe dinafara si numai mizerii pe dedesubt.
  • +2 (2 voturi)    
    Cred ca pluteste... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:12)

    George [anonim]

    Pai o olimpiada implica existenta unui stadion olimpic (cu pista de atletism, devreo 80.000 locuri 0 avem unul dar... a fost daramat), cateva stadioane de fotbal (e adevarat, nu numai in Bucuresti, dar de minim 50.000 locuri), 3-4 sali de sport de cca.15-20.000 locuri, un bazin de inot la fel de incapator, pista nautica de minim 2-3.000 metri, pista (inelara) de ciclism, terenuri pentru tir si calarie.
    La o prima evaluare, avem un stadion de fotbal mare (asta nou), o sala de cca 6.000 locuri si... strazi pentru maraton si ciclism de sosea (pana in 2020 poate nu vor mai fi gropi).
    Am uitat de posibilitati de cazare, ar trebui cma 15.17-000 numai sportivi, oficiali, ziaristi, etc. Adaugati si turisti...
    Atena si acum mai are de platit... fiindca nu a recuperat in 2004 toate cheltuielile efectuate!
  • +1 (1 vot)    
    De viitor... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:31)

    Deci [anonim]

    Acest proiect poate fi de viitor, propun anul 2200.
  • -2 (4 voturi)    
    Dr Oprescu (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:54)

    zuzu [anonim]

    D-nul Oprescu are dreptate,el cel putin
    a finalizat lucrari ce erau incepute de mult timp
    .Tot ce si-a propus a relizat.Succes d-nul dr. nu lasati ca toti bani de investiti sa plece la Cluj.Ati intuit bine.Un mare proiect atrage investitii mari.Dar specialisti in nimic ai guvernului nu gandesc .Se fac ca lucreaza
  • +2 (2 voturi)    
    care jo? poate de bambilici!*** (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 14:08)

    realist [anonim]

    dupa eroarea de management savarsita de primarul care "facea vid in toate", cu lobby-ul frf,cand au demolat stadionul olimpic ,cu pista de atletism "lia manoliu" si construiesc pe acel loc unul fara pista,numai pt fotbal(cum o sa-si scoata amortismentul si intretinerea?),in loc sa fi fost modernizat, cu pastrarea destinatiei(inclusiv,pista de atletism) si construirea unuia nou,pt fotbal, in alta locatie,primarul actual,vuvuzela de mogul,dupa cum se vede din acest articol, vine cu alta gogorita(vz autostrada suspenda),care a falimentat si grecia: OLIMPIADA, cu toate ca grecia,in contradicctie cu noi, are infrastructura de transport si industrie de turism puse la punct si pib de 2 ori m mare , la un popor de 2,4 ori mai mic...
    sa ne ridicam noi de la locul 26 la locul 7, din ue.,la care ne indreptateste nr de locuitori si suprafata tarii si apoi sa visam sa organizam evenimente globale, ca olimpiadele.
    de fapt si aici realizarile generatiei de epigoni din prezent sunt=0,fata de cele mult hulite, anterioare, care au organizat in tara noastra,la timpul sau: festivalul tineretului si studentilor,balcaniade si universiada... .
  • +1 (1 vot)    
    doctorul (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 14:28)

    ovi [anonim]

    Degeaba oprescu nu poate intelege ce implica olimpiada si nici faptul ca este total depasit de situatie.
    Este interesant cum orgoliile doctorului ies la iveala si cum incearca sa i-si lege numele de orice, doar de ramane pentru posteritate.
    Mai multe sanse de a realiza proiectul il are mazare cu Constanta, doar acolo lucra in familie, un var face un stadion, altul face drumuri.....
  • +4 (4 voturi)    
    tratament (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 15:33)

    Piscot [anonim]

    Oprescu a uitat sa-si ia pastilele de dimineata. Omul e un clovn, are ceva de butaforie in el. Cind vorbeste el serios impingind in afara buza de jos ma astept in fiecare moment sa inceapa sa rida in hohote si sa zica "voi chiar ma luati in serios?" si sa inceapa sa scoata panglici din mineca.

    In afara de acest aspect as ridica o problema de principiu care se aplica si guvernarilor. Mandatul pe care-l ai e de patru ani mari si lati. Atunci nu ai avea voie sa lansezi un proiect de, sa zicem, mai mult de 8 ani. Pentru ca evident nu vei mai fi tu la putere, deci e clar ca antamezi viitorul altuia fara sa-i fi cerut consimtamintul. Pentru asemenea proiect e nevoie de o consultare mai ampla.

    Revenind la Oprescu, poate nu toti bucurestenii ar fi de acord cu olimpiada 2020 in Bucuresti. Oricum, oprescu e pe dinafara complet si nu are habar ce costuri insemna acest lucru. Ca fapt divers, Montrealul inca mai are datorii dupa olimpiada din
    1978.

    Dom' doctor, poate ne stringem un pic si organizam un mare premiu de Formula 1. Sau un turneu de mare slem (atentie dom doctor, slem nu smen). Sau mai bine un campionat de maciuci...
    Hai, inapoi la spital.
  • +2 (2 voturi)    
    olimpiada mitomanilor (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 17:49)

    rudotel [anonim]

    nea Oprica, e o idee estraordinara, nu stiu de ce se pun consilierii aia de-a curmezisul. putem organiza chiar incepand de anul asta jocuri olimpice, incepem cu olimpiada mincinosilor, continuam cu olimpiada hotilor, a trantorilor, a nesimtitilor si asa mai departe. bucurestiul nu are nevoie de investitii majore, poate doar inchiderea metroului, ca sa devina locul de desfasurare al acestor intreceri sportive. deja mari maestri se antreneaza zilnic in capitala, cine credeti ca ne poate tine piept? hai doctoru, hai rudotelu!
  • +1 (1 vot)    
    Japonezul a fost omorat de ... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 18:07)

    Bucur [anonim]

    cainii vagabozi, coloanei NATO i-au iesit in cale aceeasi caini, d-le Oprescu chiar vroiati sa ne faceti de ras in fata tuturor natiunilor (olimpice)?
  • +2 (2 voturi)    
    Oprescu pana nu e fudul parca nu e...primar destul (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 18:46)

    cititor [anonim]

    Stiam ca Oprescu a fost chirurg nu psihiatru, daca ar fi fost psihiatru as fi zis " saracu dupa atata meserie a luat-o razna si el", dar asa ce sa zic cred ca la inebunit functia de primar al unei capitale fie ea si a Romania. E clar trebuia sa se opreasca la un sector. Dupa unele expresii si iesiri sectorul 5 ar fi fost tocmai bun, n-a avut loc de Vanghelie.
  • +2 (2 voturi)    
    e clar (Duminică, 19 decembrie 2010, 2:13)

    MirceaA [utilizator]

    este clar ca nu obtinem nominalizarea, dar va dati seama cata spaga pierde Fonfaitul daca nici macar nu candidam?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version