Ilie Nastase injura o reportera care il filma si o ameninta ca ii va "sparge fata" daca nu opreste camera

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 29 august 2010, 19:08 Actualitate | Esenţial


Fostul mare tenisman a avut o iesire nervoasa in momentul in care o reportera il filma la Timisoara, unde se afla alaturi iubita sa, Brigitte Sfat. In momentul in care a observat camera, Nastase o intreaba pe reportera de ce il filmeaza si daca vrea sa ii sparga camera.

Imaginile au fost difuzate de blogul mafiadintimisoara.wordpress.com si pot fi vizionate aici.

Cand ziarista spune ca este pe domeniul public, fostul tenisman intreba daca i-a cerut voie sa-l filmeze. Cand reportera il intreaba de ce a venit la Timisoara, Ilie Nastase replica: "Vrei sa iti sparg fata?", dupa care incepe sa o injure.

Intrebat de Adevarul de Seara, Ilie Nastase si-a explicat reactia: "Cum aveti voi voie sa imi faceti poze si sa ma filmati, asa am si eu voie sa reactionez. Daca vine cineva si ma deranjeaza, am si eu dreptul sa fac ce vreau. Eu nu sunt om rau, dar daca vine si ma ia cu raul in fata si cu un aparat pe care mi-l pune in fata, reactionez si eu. Ea (n.r. jurnalista) nu are dreptul asupra mea mai mult decat am eu dreptul asupra ei. Si cand o sa se dea o lege in care spune ca cel care vine si ma deranjeaza face si el puscarie cum fac si eu daca il bat pe el, atunci o sa mearga bine Romania. Nu are nimeni dreptul mai mult asupra mea decat am eu asupra lui. De ce? Ca el e ziarist si eu ce, marioneta?".

Ilie Nastase a fost imaginea mai multor firme de prestigiu, printre care si BRD, si a fost ales sa reprezinta imaginea tarii in campania "Romania, The land of choice", alaturi de Gheorghe Hagi si Nadia Comaneci. El a participat recent la lansarea noului brand de tara "Explore the Carpathian garden", la Shanghai.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8741 vizualizari

  • +17 (53 voturi)    
    Pacat ca nu a trecut la fapte (Duminică, 29 august 2010, 19:17)

    Romania are presa ?? [anonim]

    Pacat ca nu a si facut-o .
    Mai nou toti ratatii se fac jurnalisti . Nu reusesc in vita , pac , se fac jurnalisti . Sunt dati afara din cine stie ce domeniu , pac e fac jurnalisti .

    Vai de capul presei din Romania .
    • -7 (41 voturi)    
      ecce homo ! (Duminică, 29 august 2010, 19:25)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Romania are presa ??

      ce sa pretinzi de la un rroman cu cca 7-8 clase ! a fost un mare sportiv ,dar nu a stiut sa se lustruiasca cum a facut alt analfabet, Tiriac ,si el mare sportiv!

      Eripitur persona, manet res = persoana piere, lucrul ramane;
      • -2 (10 voturi)    
        Propunerea mea este.... (Duminică, 29 august 2010, 20:09)

        Damocles [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        ...sa parasim cat mai repede acest subiect! Am senzatia ca am nimerit intr-o cocina si doar administratorii ii mai opresc pe "locatarii" ei sa nu se exprime ca marele tenisman!
      • +10 (16 voturi)    
        Performanta? (Luni, 30 august 2010, 0:30)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Dom'le, pana la urma "necioplitu" asta a facut performanta si a adus cinste tarii. Sa fii no. 1 ATP inseamna ceva.

        Dar ce sa faci, romanii trebuie sa fie ei bagatori de seama. Jurnalismul de tabloid isi merita soarta, si jurnalistii care il fac la fel.

        Asta inseamna jurnalism? Va inselati. Asta inseamna hartuire. Nu pot sa-l indreptatesc pe Ilie pentru vorbele lui, dar cu siguranta pot spune ca don'soara a dat cu mucii in fasole.

        Vrea sa puna intrebari? Sa-l sune pe Ilie, sa ia interiviuri, sa scrie articole, sa dea drept la replica, eventual sa smulga niste poze discrete, dar nu. Fuga dupa senzational i-a intunecat mitea "jurnalistei".

        Dar daca stam si ne gandim bine, asta e cererea in presa din Romania. "Cititorii" nu vor sa-si aduca aminte ca au avut un No. 1 mondial intr-un sport nobil. Ei vor spectacol ieftin, injuraturi, bataie, scuipaturi. Asta vrea poporul asta educat!

        De ce jurnalista nu a facut un articol retrospectiv al vietii sportive al lui Nastase? Nu, mai bine a stat o noapte intreaga la usa barului, sa-l prinda pe Nastase si sa-l ia la intrebari ce cauta in Timisoara. Halal jurnalism!
    • -3 (21 voturi)    
      adio brand de tara (Duminică, 29 august 2010, 22:20)

      udrea [anonim] i-a raspuns lui Romania are presa ??

      a fost un mare sportiv si a ajuns o mare haimana. daca asta face reclama la turismul romanesc, uite inca un motiv sa nu mai vine nimeni in Romania sa vada gradina Carpatilor. Udrea si Ministerul Turismului ar trebui sa se disocieze imediat de Ilie Nastase si sa renunte la serviciile sale publicitare.
    • +3 (3 voturi)    
      Nedumerire (Luni, 30 august 2010, 10:54)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui Romania are presa ??

      Se pare ca aceasta filmare a avut loc prin luna IULIE 2010. De ce pana acum nu a fost facuta publica ??
      Cumva " ziaristii " au inceput sa ia exemplu de la Dan Diaconescu care mai nou este cercetat pentru santaj ?

      P.S. Nu agreez aceasta atitudine a lui Ilie Nastase, dar cateodata te lasa nervii.
  • +8 (38 voturi)    
    asa este (Duminică, 29 august 2010, 19:19)

    Cititor [anonim]

    Perfect de acord cu Ilie.
  • -5 (25 voturi)    
    Cum este viata privata (Duminică, 29 august 2010, 19:28)

    Lucianmotzul [anonim]

    vi tu nimeni in drum mare ziarista si filmezi pe cine vrei tu ,eu (Ilie ) are viata privata sa vi tu sa faci bani pe spatele unui sa a altei persoane ,vi tu sa bagi microfanul in gura cuiva ,cereti voie si daca persoana este de acord apoi ,altfel are mare dreptate ILIE NASTASE .
    • -2 (12 voturi)    
      ...e explicabil de ce ii iei apararea... (Duminică, 29 august 2010, 19:39)

      Damocles [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      ...motzule Lucian! Esti un 8 clasist rudimentar ca si el, iar limba romana te pune serios in dificultate cand trebuie sa iti exprimi ideile chinuite!
      • +2 (2 voturi)    
        si nimeni nu are dreptul? (Luni, 30 august 2010, 14:26)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Damocles

        la viata privata? totul se supune dorintelor presei? intram in dictatura presei: face ce vrea, cand vrea, cui vrea si nu da socoteala nimanui? e buna definitia dictaturii?
  • +8 (22 voturi)    
    Ilie (Duminică, 29 august 2010, 19:29)

    dorin_aem [utilizator]

    Ilie nu trebuia sa-si dea drumu la gura, dar si reporterita lu peste merita gatu rupt. Pana la urma ... bine a facut.
  • +16 (32 voturi)    
    tare (Duminică, 29 august 2010, 19:32)

    ska [anonim]

    "Va întreb care este scopul dv la Timisoara?" - rog pe cei "politically corect" sa imi explice si mie unde este finetea jurnalistica aici...asa nesimtire nu am mai vazut...pacat ca Nasty i-a acordat atentie...dar in spiritul "nasty" i-a facut f bine...fain :)
  • +3 (39 voturi)    
    Mare tenisman, mare necioplit! (Duminică, 29 august 2010, 19:32)

    Damocles [anonim]

    Chiar daca reportera a gresit filmandu-l fara sa ii ceara acceptul, nu poti folosi asemenea expresii, mai ales ca era vorba de o femeie! Ilie ramane ceea ce a fost intotdeauna, dincolo de geniul lui de mare tenisman, badaranul dambovitean perfect!
    • +11 (13 voturi)    
      hmmm (Duminică, 29 august 2010, 19:41)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui Damocles

      Si de asta de trimit femei in 'linia intai'? Ca nu pot fi lovite ca sunt 'femei'?
      Este egalitate barbat/femeie numai cand va/le convine?
    • +3 (17 voturi)    
      neanthertalus (Duminică, 29 august 2010, 19:49)

      neanthertal [anonim] i-a raspuns lui Damocles

      cocalarus de altadatus..
    • -3 (23 voturi)    
      Nenea Nastase, cioban la oi! (Duminică, 29 august 2010, 20:11)

      Rooka [utilizator] i-a raspuns lui Damocles

      Reprezinta perfect imaginea Romaniei!
    • +6 (18 voturi)    
      Cine-o cauta, o gaseste!!! (Duminică, 29 august 2010, 20:11)

      banateanul [anonim] i-a raspuns lui Damocles

      A meritat-o!!!
      Pai dupa tonul jurnalistei se pare ca mai inainte l-ar fi provocat rau, ca apoi sa-l filmeze, sa vanda filmul si sa faca si ea un ban!

      Jurnalisti pe banda rulanta! Asta am vrut, asta avem!

      O fi nevasta aluia de la mare, ala cu Traian... se pare ca au nevoie de bani saracii...procesele costa!

      Halal presa, provocari de mahala...
    • +8 (14 voturi)    
      reporterita (Duminică, 29 august 2010, 20:35)

      adib [anonim] i-a raspuns lui Damocles

      Mai, daca aia e femeie inseamna cu nu se respecta aceleasi reguli ca si daca ar fi fost barbat? Oare pretinsa ziarista nu are cumva drept de vot, nu are dreptul de a conduce o masina, ii lipseste cumva un drept constitutional doar ca este femeie ? Sa inteleg ca daca era barbat Nastase il putea baga fara nici o problema in p***a masii nu-i asa ? Mai era una care zicea ca i-a furat Basescu telefonu si ca a facuto tiganca doarece era "ziarista" si s-a luat de un om aflat in timpul sau liber.
    • -1 (19 voturi)    
      exact (Duminică, 29 august 2010, 20:59)

      cocosila [utilizator] i-a raspuns lui Damocles

      indiferent de gafa deontologica a jurnalistei, nu vorbesti asa cu o femeie, de fapt cu nimeni.

      faptul ca sunt comentatori care aproba gestul mitocanesc al lui nastase este simptomatic pentru tarile balcanice; agresive, patriarhaliste, machoiste (in stil balcanic, adica mult mai taranesc decat latinii)

      nu va mai mirati ca lumea ne priveste ca pe tigani si taranoi.
  • +1 (13 voturi)    
    Mister Nastase (Duminică, 29 august 2010, 19:44)

    ion [anonim]

    Bine ca nu a zis "Stop joc! Please call me mister Nastase". Stia arbitrul ala ca-i un cioban prost atunci cand a refuzat sa-l numeasca si pe el "mister" la un meci.
  • +15 (23 voturi)    
    Multumesc (Duminică, 29 august 2010, 19:50)

    george [anonim]

    „ziaristei” din Timisoara. Datorita ei am aflat ca Nastase este un simplu om caruia ii poate sari tandara ca oricaruia dintre noi. Si am mai aflat ca Nastase stie sa injure. Si ca nu e chiar gentlemanul care parea sa fie. Pana acum credeam ca Nastase e in mare lupta cu Liiceanu la interpretarea scrierilor lui Heidegger si ca impreuna cu Brigitte (sau cum o cheama) isi petrece zilele in post si rugaciune. Cand colo, ce sa vezi? Ilie iesea cu afurisita (ca doar a aparut in Playboy, revista pe care o cumpara doar pacatosii!)din carciuma la o ora la care o fosta glorie a tenisului ar trebui sa faca nani frumos.
    Ce s-o mai lungesc - acum sunt mai informat. De fapt, asta a si fost scopul „ziaristei”. Sa ne informeze. Nu din cauza asta l-a asteptat noaptea in mijlocul strazii pe Nastase? Ca sa-l intrebe ce face la Timisoara si ca sa ne informeze mai departe pe noi, cei insetati de cunoastere, ce cauta Nastase acolo! Din pacate, nu sunt mai informat in sensul dorit de „ziarista” (nu am aflat ce cauta Nastase la Tm) ci in sensul dorit de Nastase (ca stie sa sparga fete!).
    • +3 (3 voturi)    
      ahahaahha (Duminică, 29 august 2010, 22:18)

      The Saker [utilizator] i-a raspuns lui george

      bun
  • +5 (15 voturi)    
    comentariu (Duminică, 29 august 2010, 19:59)

    LIA [anonim]

    Trebuia sa-i traga un shut in fund ziaristei pt. ca merita din plin. Sa mai stea in banca lor ca nici macar nu stiu sa faca un interviu. Toate fufele cica-s ziariste.
  • +6 (16 voturi)    
    Ziaristi analfabeti (Duminică, 29 august 2010, 20:00)

    Cristi [anonim]

    Da, toti agramatii au devenit ziaristi. Apar si pe la televiuni si vorbesc despre ORICE.
    Lasati oamenii in pace. E treaba lui Ilie ce face, cu cine face etc. Atat timp cat nu a incalcat vreo lege nici un ziarist nu are dreptul sa-i bage microfonul in gura. Deplorabili ziaristii din Ro.
  • +6 (16 voturi)    
    RUSINEEEE asa zisei jurnaliste (Duminică, 29 august 2010, 20:01)

    Ana [anonim]

    la ora aceea si fara drept .......... cum sa faci asa ceva??? cu ce drept il intreaba ce face la TM? cine este ea PROCUROR? JUDECATOR...viata privata a auzit???????? rusineeeeeeee............sa-l lase pe om in pace are dreptul sa calatoreasca fara sa dea raportul cuiva !!! A meritat toate injuraturile
  • +5 (9 voturi)    
    Pacat de situatie... (Duminică, 29 august 2010, 20:16)

    manis [anonim]

    Uite cum o situatie idioata poate scoate din pepeni un om, cu bune si cu rele.
    Cred ca nimeni nu are pretentie de academician de la Ilie, dar nici sa te astepti sa fie un badaran.
    Dar, ca orice om, poate fi scos din sarite de o jurnalista de doi bani, ca nu pot sa-i spun nesim...ta.
    Jurnalista isi merita o chelfaneala zdravana ca nu a inteles ca omul vrea sa fie lasat in pace, dar din pacate, nu-l spijina nici o lege si mai ales, nici un sistem, fie el chiar si cel de bune maniera sau civilizatie.
  • +3 (13 voturi)    
    Reporter (Duminică, 29 august 2010, 20:20)

    G [anonim]

    Daca esti pe domeniul public nu inseamna ca poti face ce vrei.Asa cum reporterul este pe domeniul public(nu stiu cine i-a invatat replica asta) si Ilie era pe acelasi domeniu si cred ca nu are nimeni dreptul sa-l judece,chiar daca e necioplit sau nu are scoala terminata.Repoterii au impresia ca se pot transforma in politisti pentru a satisface nevoia publicului de a fi informat(?).Pe mine,si poate si pe alti romani normali,nu ma intereseaza de ce s-a dus Ilie la Timisoara.Poate numai daca organiza un meci de tenis!
  • 0 (12 voturi)    
    fpate fapte ! (Duminică, 29 august 2010, 20:33)

    Alex [anonim]

    Pe acolo era si un "nene" mai grasutza asha care cred ca era bun de ajutor. Nesimtire curata. A jurnalistei lui peste prajit.
    Fara suaprare dar jurnalismul ar trebui sa includa si o doza de diplomatie, tact, etc.


    Buna, seara, te prezinti, pot sa deranjez cu o ontrebare, etc.. lectiile de bun simt nu se gasesc pe CD-uri. Se invata in timp.

    Nu o sa-mi schimbe cu nimic parearea buna despre Ilie acest incident provocat de o nedormita ofuscata.
  • +2 (12 voturi)    
    pacat ca nu i-a spart fata proastei (Duminică, 29 august 2010, 20:35)

    jiji [anonim]

    pacat ca nu i-a spart fata proastei
  • +3 (11 voturi)    
    Pe spatiul public... (Duminică, 29 august 2010, 20:35)

    uwe [utilizator]

    Astia mai au putin si-ti baga mana-n chiloti, daca esti pe spatiul public. Ca sa stie natiunea tot. Pentru informarea cetateanului.
  • +2 (10 voturi)    
    Lipsa manierelor nu are scuze niciodata (Duminică, 29 august 2010, 20:39)

    Iulian A. [anonim]

    ... ca a facut istorie in tenis si isi merita locul intre valorile sportului. Cu toate acestea, sunt total dezamagit ca, in spatele marelui Nastase zace un necioplit atat de mare. Intrebarea jurnalistei ii arata nulitatea in breasla pe care o reprezinta insa, un om ca Nastase trebuia sa aiba minimul de bun simt, fie sa o ignore, fie sa ii spuna politicos ca se simte deranjat, fie sa-i raspunda la intrebari ... sau pur-si-simplu sa o ignore. VIATA PRIVATA NU E PE STRADA. Acolo te expui singur publicului. Pacat ca oameni care candva erau glorii, astazi sunt doar grosolani.
  • +3 (11 voturi)    
    ma mira reactiile (Duminică, 29 august 2010, 20:43)

    Iulian A. [anonim]

    ... citesc si comentariile cititorilor si ma socheaza si mai tare. Sunt oameni care cred ca jurnalista trebuia batuta, altii care ii gasesc scuze lui Nastase. ..si ramai dezamagit ca regula "gatului rupt" pare corecta pentru anumiti maimutoi care au reusit sa invete alfabetul si sa scrie astfel de comentarii. Cum o fi sa fie mai usoara violenta decat maniera? bravo, ma ! sunteti "marfa" !
  • 0 (8 voturi)    
    Bravo Udrea (Duminică, 29 august 2010, 21:01)

    Mihalcean [anonim]

    Felicitari doamnei Udrea pentru ca l-a inclus pe domnul Nastase in campania Gradina Carpatina.
    O fi tupeista jurnalista dar marele tenisman nu trebuia sa aiba un asa comportament.
  • +5 (13 voturi)    
    ruşine!!! (Duminică, 29 august 2010, 21:15)

    Nadgob [anonim]

    În primul rând, asta nu e "ştire" de hotnews.ro; aş zice că nu e deloc ştire. Şi aceea nu e "reporteră" / "ziaristă", ci o mizerie de paparazzo.
    Chiar dacă nici gestul lui Ilie nu e prea demn, nu-l condamn absolut deloc. Cât să înghiţi astfel de mizerii? Toată viaţa?! Doar pentru că ai făcut ceva memorabil în viaţa ta?!?
  • +4 (12 voturi)    
    Respectati viata privata (Duminică, 29 august 2010, 21:30)

    Bravo Ilie [anonim]

    Are dreptate Ilie: "Si cand o sa se dea o lege in care spune ca cel care vine si ma deranjeaza face si el puscarie cum fac si eu daca il bat pe el, atunci o sa mearga bine Romania. Nu are nimeni dreptul mai mult asupra mea decat am eu asupra lui. De ce? Ca el e ziarist si eu ce, marioneta?"
  • +4 (12 voturi)    
    Asa-i in tenis (Duminică, 29 august 2010, 21:36)

    toma [anonim]

    Daca cineva v-ar acosta pe strada cu camera de filmat si v-ar intreba care este scopul vizitei in acel loc, nu v-ati simiti un pic amenintat si enervat? Domnisoara probabil a ramas in urma cu 20 de ani sau este de o nesimtire incredibila. Asa-i in tenis, cand servesti trebuie sa te astepti ca mingea ajunge si inapoi.
  • +2 (10 voturi)    
    Poate a exagerat (Duminică, 29 august 2010, 21:38)

    Andrei [anonim]

    Ca si persoana publica, poate ar trebui sa se cenzureze si nu sa intre in jocul oricarui " jurnalist" dar... cum toti ratatii isi fac blog si isi zis jurnalisti, parca nu te poti abtine! Pana la urma... el oricun e cineva (Ilie), e persoana publica dar nu politician sau... asa ca mari reprosuri nu i se pot aduce - poate ca si moralitate dar astfel de chestii pier in Romania noastra!
  • -4 (14 voturi)    
    savafierusine@yahoo.com (Duminică, 29 august 2010, 21:43)

    cei care ii iau apararea lui Nastase [anonim]

    Sa va fie rusine celor care ii luati apararea lui Nascase, fara sa ganditi putin situatia. Daca a fost cineva odata, i se permite orice. Mergeti si oferi-ti-va serviciile daca-l iubiti asa mult ca si blonda care-l insotea
  • +5 (13 voturi)    
    Cuie in talpa! (Duminică, 29 august 2010, 21:51)

    Daniel [anonim]

    Ilie Nastase este unul din simbolurile Romaniei. Chiar daca iar fi tras un pumn gunoiului aluia stirea nu trebuia sa apara deoarece ar fi daunat imaginii sale si, implicit, imaginii Romaniei.

    Si pentru ce? Pentru o oarecare, pretins jurnalist (de altfel, in Romania nu avem jurnalisti ci vulturi de cadavre!) care ar fi fost de acord si sa-i taie o mana numai sa fie si ea bagata in seama.

    Daca eram in zona il ajutam eu pe Ilie ... Ii dadeam eu un sut in cur "jurnalistei." Gratis!
  • +4 (8 voturi)    
    BRAVO ILIE! (Duminică, 29 august 2010, 22:17)

    adrian [anonim]

    Astfel de "jurnalisti " sunt baza piramidei monstruasei prese romanesti... niste hiene alergand cu limba scoasa dupa un ciolan....
    Ilie a avut si explicatia si reacita nimerita intr-o astfel de situatie....
    privind din alt unghi ... consider ca Ilie ar fi fost indreptatit sa ceara daune acelei persoane deoarece ea castiga o suma de bani de pe urma imaginii sale....
  • +4 (8 voturi)    
    Oare pe cine intereseaza (Duminică, 29 august 2010, 22:29)

    Alex One [anonim]

    ce face Nastase in TM ? Chiar asa pentru cine si pentru ce presteaza individa ? A stat fraiera o noapte intrega sa-l urmareasca pe Ilie ca sa afle de mortii masii. Misto meserie ! Daca avea mai mult noroc se alegea si c-o mooye, asa unde-i place ei, pe domeniul public ! Poate data viitoare.
  • +2 (8 voturi)    
    domnule nastase, sunt alaturi de d-stra (Duminică, 29 august 2010, 22:52)

    adrian [anonim]

    as vomita pe acesti 'ziaristi" cu mare placere!
    oare dl.nastase nu are drept la intimitate, oare dl.nastase, la fel ca si alte persoane publice nu este pamantean ca si noi?
  • 0 (6 voturi)    
    Amandoi au gresit (Duminică, 29 august 2010, 23:00)

    adrian88000 [utilizator]

    Intradevar in spatiul public se poate filma orice. Cu exceptia locurilor unde sunt indicatoare speciale ( fotgrafiatul- filmatul interzis). Sau sa te apuci, in spatiul public ,sa filmezi interiorul portofelului sau al portbagajului masinii unei persoane , din nou este inacceptabil.Tineti minte, nu?
    Dar ca sa te repezi in om cu intrebarile, se schimba problema. Ziarista a dat dovada de lipsa de profesionalism si de nesimtire. Iar reactia lui Nastase a aratat ca este badaran.
    • +1 (5 voturi)    
      Totusi (Luni, 30 august 2010, 0:22)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Chestiunea e simpla. Nastase trebuia pur si simplu sa o IGNORE. Mai simplu de atat nici ca se putea.

      Acum, va plati un pret deloc de neglijat pentru imprudenta comisa.
    • +8 (8 voturi)    
      de ce ar fi asta o stire? (Luni, 30 august 2010, 0:34)

      dorian gray [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      n-am aflat nimic nou

      stiam deja:
      1. ca Ilie Nastase e iute la manie si slobod la gura, stiam si ca e (nitel) afemeiat. Deci nimic nou. Si alte personalitati de prim rang din cultura, sport etc au avut diverse metehne. Churchill bea de stingea, Oscar Wilde era homosexual, samd. Sa nu devenim ipocriti, Nasatase nu e celebru de gentlemen ce e el, si nici pt ca e afemeiat, iute la manie, ci pt ca e ( a fost) taren-n tenis.

      2. despre (o mare parte dintre) jurnalisti stiam deja ca a. habar nu au care sunt drepturile, dar si indatoririle lor b. isi inchipuie ca acel cod deotonlogic la care, chipurile, au aderat, e mai elastic decat guma turbo 3. au o minima educatie si putin habar de limba romana. Domnisoara respectiva n-a facut sa confirme un fapt cunoscut. Eu as sanctiona-o, daca as fi seful ei, sa se invete sa (nu) mai intre in viata privata a oamenilor de parca ar fi ea vreo instanta suprema careia oricare muritor tre sa-i raspunda la intrebari in miez de noapte. But then again, probabil ca seful ei a trimis-o, sau cel putin, a premiat-o pt atitudinea "responsabila".
  • +5 (7 voturi)    
    impertinenta jurnalistica (Luni, 30 august 2010, 0:30)

    ady [anonim]

    nu sunt de acord cu reactii dure din partea celor filmati ..dar ''jurnalista '' in cauza da dovada de o impertinenta la care nu gasesc nici o farama de compasiune
  • -1 (7 voturi)    
    A trecut si vremea lui (Luni, 30 august 2010, 0:48)

    gheorghe [anonim]

    Ca tenisman a fost valoros la vremea lui , dar ca om a vazut toata lumea ca nu stie sa lege 2 cuvinte cind a candidat la primaria Bucurestiului acum citiva ani.E si el un mitocan care se crede mare geniu al natiunii,dar in realitate e un mosulet pe care il baga in seama femeile doar pentru banii pe care se presupune ca ii (mai) are si care nu mai sint asa multi dupa cit a impartit la fostele neveste de-a lungul vietii lui agitate.Nu ma mira deloc cum a reactionat, ca ultimul cocalar manelist,si sint curios daca reactiona asa si daca era un barbat in locul reporterei.Poate da intr-o zi si peste unul pe care nu il da pe spate faima lui si oricum a fost un looser toata viata lui, nu a cistigat nimic notabil pt tara (vezi finalele de cupa Davis pierdute)
    • -2 (4 voturi)    
      ilie (Luni, 30 august 2010, 10:15)

      dora [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

      de acord...un analfabet
  • +5 (7 voturi)    
    De ce a continuat cu intrebarile "ziarista"??? (Luni, 30 august 2010, 1:07)

    Catalin [anonim]

    Fara a-i tine partea lui Nastase care, in mod cert, a vorbit ca un golan, consider ca la fel de cert e ca acest mod de a face jurnalism e o mare porcarie. Adica nu pot iesi pe strada ca presa are dreptul sa vina si sa se apuce sa ma ia la intrebari? Dar hai, desi nu-mi place ideea, accept, deoarece suntem pe domeniul public. DAR daca presa vede ca nu doresc sa ii comunic ceva privat, cu ce drept continua sa ma interogheze? Pe domeniul public, bine, dar - repet - cand e clar ca nu am chef de intimati, orice ziarist(a) TREBUIE sa ma lase in pace! Daca nu o face, atunci ar trebui sa se cheme HARTUIRE si sa fiu in dreptul meu de persoana privata ca sa-i trag un sut in fund!
  • -4 (8 voturi)    
    Tennis-man?? (Luni, 30 august 2010, 5:59)

    tennis-man [anonim]

    Ce mare tennis-man? Ca a ajuns prin nu stiu ce conjunctura sa joace nu stiu ce meciuri importante, pe vremea cand lumea tenisului era in copilarie... Daca ar fi intalnit Ilie sau Tiriac jucatori de teapa lui Nadal sau Federer, nu mai auzea nimeni de acesti "mari" FOSTI tennis-men. Conjunctura si noroc-ul nu vor contribui niciodata la contructia unei personalitati...cu atat mai putin a unuia fara 8 clase...
  • +4 (4 voturi)    
    Aspecte (Luni, 30 august 2010, 8:33)

    Dr. Gionescu [anonim]

    Fata de celalalt fost tenismen, ala mustacios care a facut 2 miliarde de euro nu se stie cum (avea doar 10 milioane de marci germane in 1989) , Ilie Nastase se lupta de 10 ani sa faca pt. copii un mare complex sportiv (si din banii lui), dar guvernele democrate nu vor si pace.
    Asta i una.
    Doi: presa "libera" trebuie alungata si injurata oriunde apare ea, pozand in "justitiara". Pentru ca i mai periculoasa decit ceausismul.
  • +2 (4 voturi)    
    Punct Nastase... (Luni, 30 august 2010, 8:43)

    Pantera Roz [utilizator]

    Nu mai poate omul sa se plimbe cu cine si unde vrea ca trebuie musai sa te pandeasca niste tute sau aurolaci si sa te ia la intrebari.Ia mai lasati-o balta pe asta cu "informarea publicului",cu obligatia de a raspunde la intrebari ca e "persoana publica" si alte baliverne de astea.Nastase nu e bugetar,nu e demnitar,asa ca omul face ce vrea fara sa dea socoteala unor tute sau "jurnalisti" penibili.Si-l apreciez ca "nu i-a spart fata" aleia.Eu i-o...Ilie,te salut,oriunde vei fi!
    • +3 (5 voturi)    
      Au (Luni, 30 august 2010, 9:51)

      Simona [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Cine sunt acesti asa-zisi ziaristi, balosi si nesimtiti, care te iau la intrebari de parca v-ati fi frecat coatele o viata intreaga??
      Cum sa ii vorbesti unui om pe tonul nesimititei si sa te mai sia stepti sa-ti raspunda ca un catelus docil?
      De ce ar fi el dator sa-i dea explicatii, ca sa nu moara analfabeta de foame si sa mai scrie niste mizerii la fituica ei de 2 lei? ...mai ales cand ea n-a fost capabila sa-i vorbeasca respectuos!
      Ce scursuri umane mai exista in ziua de azi!
      • -3 (5 voturi)    
        Te doare?... (Luni, 30 august 2010, 10:43)

        ted [anonim] i-a raspuns lui Simona

        Simona...bine ca nu te doare...tu esti totusi o femeie....accepti sa fie lovite femeile de indiferent cine?....sau amenintate?....
        Oamenii in general trebuie amemintati sau batuti?....Sau e greu sa gandesti?...
        In rest sa ai multe succese....
        • +3 (3 voturi)    
          Si? (Luni, 30 august 2010, 14:21)

          Simona [anonim] i-a raspuns lui ted

          Si daca sunt femeie inseamna ca ar trebui sa solidarizez cu o prost-crescuta si una care cel mai probabil a facut facultatea la FF si scrie si ea niste mizerii in tabloidele de scandal, fiindca n-a dus-o capul mai mult?
          Nu vad in film sa o fi batut, ci doar i-a zgaltait putin camera, si poate nu era rau daca i-o si spargea, ca sa nu i-o mai bage intre ochi. Daca ar fi fost respectuoasa, asa cum se cuvine in orice relatie umana, si cu atat mai mult cand te adresezi cuiva mai in varsta si care a realizat totusi ceva in viata, sunt convinsa ca omul i-ar fi adresat 2 cuvinte, sau pur si simplu i-ar fi spus ca nu doreste sa fie intervievat.
          Mi se pare incredibil pana unde a ajuns libertatea presei, sa trebuiasca sa fii hartuit pe strada si alergat de niste cimpanzei.
          • +1 (1 vot)    
            simona.... (Luni, 30 august 2010, 19:58)

            dorian gray [anonim] i-a raspuns lui Simona

            BRAVO! ai tot respectul meu!
  • -3 (5 voturi)    
    Un bou.... (Luni, 30 august 2010, 9:18)

    Popa Mihail Ioan [anonim]

    In momente de genul asta se vede diferenta intre un individ pentru care educatia, eleganta si pretinsa superioritate vin natural, de la sine, si un marlan tipic pentru plaiurile mioritice.

    Nu spun ca nu sunt agansanti asa-zisii jurnalisti, la fel de marlani si de nesimtiti (cand se plimba omul cu partenera lui probabil ca n-are chef de intrebari imbecile), dar nu era mai simplu sa-i spuna ca n-ar dori sa fie deranjat in momentul respectiv si ca poate respectiva sa-i contacteze agentul de presa/reprezentantii pentru un interviu, pe care evident ca putea sa nu-l dea in caz nu dorea asta?

    Ei, dar de ce sa nu-i arate marlanul taraturii de langa cat este el de bengos injurand o proasta?
  • -2 (4 voturi)    
    Dinozaur al tenisului?... (Luni, 30 august 2010, 9:40)

    ted [anonim]

    Mare sportiv....m-a fascinat cand juca....dar ca om?...
    si atunci se comporta uneori aberant...nimic nu ma mira la I.Nastase...talent mult...nebunie multa....
    Poate vroia alceva de la viata...poate n-a reusit in tot ce avea planificat....poate o mentalitate de vedeta...
    poate si varsta....
    Oricum....sa ameninti un om e penibil....iar sa incerci sa lovesti o femeie pentru un cuceritor(poate fals) e groaznic....
    Sa-l luam pe Ilie cum a fost ca sportiv....ca om poate gasim alt exemplu....si cred ca nu ar trebui sa mai apara in media....astea de acum nu sunt performante......
  • +1 (5 voturi)    
    Tartanul (Luni, 30 august 2010, 11:25)

    iulicos [utilizator]

    Nu din cauza a ceea ce s-a intamplat la Timisoara il numesc asa. Este una dintre marile dezamagiri pe care le-am avut dupa revolutie. Cand l-am vazut in 1992, in disputa electorala cu Ciorbea, nu-mi venea sa cred ce mahala putea sa faca. Imaginea mea despre acest individ era cu totul alta. Ma uitam la televizor si vedeam un tartan necizelat, parca tocmai venit de la coada vacii. A fost un soc. Stiam ca a stat zeci de ani in occident si credeam ca a invatat un minim de comportament civilizat. Nimic mai fals. Vorbea si se comporta ca un smenar de Ferentari. Faptul ca nu are prea multa scoala nu e intamplator. Este un marlan parvenit si nimic mai mult. Daca veti intelege asta nu veti mai fi socati de astfel de intamplari. Sa nu uit de " ziarista ". Ceea ce a facut pitipoanca respectiva nu este cu nimic mai presus decat reactia libidinosului supraponderal la care m-am referit mai sus.
    • +2 (4 voturi)    
      Sa nu ne grabim.... (Luni, 30 august 2010, 12:48)

      rcb [anonim] i-a raspuns lui iulicos

      Explicatia nu e chiar asa departe. Crede cineva ca ziarista tocmai se plimba seara prin zona cu o camera dupa ea si l-a vazut pe Nastase iesind dintr-o carciuma, drept urmare repezindu-se la el sa il intrebe "scopul si durata vizitei"? Haida-de! Asta a fost o chestie premeditata, cu un filaj prealabil, cu urmarire, sa iasa de o "stire". Ca Nastase nu e un finut o stim de mult timp. Dar poti sa termini si Sorbona si sa-ti iesi din pepeni cand te hartuieste careva. Ce a facut marea ziarista pe domeniul public se cheama hartuire. Si se pedepseste penal. Ilie doar a reactionat ca orice om normal si a trimis-o in aia a masii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by