Interviu HotNews.ro

AUDIO Cum explica avocatul Chitic relatia de afaceri cu Sorin Rosca Stanescu, cati martori sustine ca erau de fata cand presedintele Basescu l-ar fi lovit, de ce nu face plangere penala si vrea test cu poligraful​

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 24 august 2010, 14:56 Actualitate | Esenţial


Avocatul Chitic Mircea Victor Daniel, care il acuza pe seful statului ca l-a agresat verbal si fizic, vineri seara, la Neptun, figureaza la Registrul Comertului in calitate de asociat la opt companii. Intr-una din ele - Art Eurocontact - avocatul este asociat cu jurnalistul Sorin Rosca Stanescu, unul dintre adversarii declarati ai presedintelui. Informatia a fost publicata in premiera pe blogul jurnalistului Dan Badea. Avocatul Chitic sustine insa ca nu are relatii apropiate cu SRS, cu care ar fi vorbit de doua ori, si spune ca s-a asociat cu el intr-o firma gratie bunelor relatii pe care tatal sau, Chitic Corneliu Paul, le avea cu fostul jurnalist. Potrivit datelor oficiale, compania se afla acum in lichidare.


  • Sunt inca in termen pentru a face plangere impotriva presedintelui Traian Basescu, nu sunt hotarat. Am 60 de zile pentru a face aceasta plangere, dar cunoscand cat de cat sistemul, numarul redus de martori... Aceste persoane mi-au spus in mod categoric ca nu vor sa fie implicati in acest caz. Sunt doi, si la rugamintea acestora, doresc sa ramana sub tacere.
  • Declaratiile publice nu necesita sa avem doar probe judiciare. Eu sunt gata in orice secunda sa ma supun oricarui test, cu poligraful, cu serul adevarului, tortura, ce ar dori oricine. Tot ce am declarat este purul adevar.
  • Nu orice contact fizic presupune lasarea unor urme. Lovitura presedintelui nu a fost o lovitura puternica, a fost o lovitura. De sangerat nu am singerat, imi simteam buza putin inflamata. Aceasta umflatura nu era vizibila. Nu orice iritatie, nu orice durere trebuie sa fie neaparat vizibila. Inca o data: orice punere la indoiala, eu sunt gata, si pentru HotNews, sa ma supun oricand oricarui test. 
  • In situatia in care lucrurile se vor complica, probabil ca ma voi duce si voi cere in mod disperat si voi face apel la constiita celor doi martori. Credeti ca sunt pregatit in unitati speciale de contrainformatii sa stiu sa mint un poligraf? Vin la dvs in urmatoarea jumatate de ora, faceti rost de aparat, ma supuneti testului.
  • Ca si cetatean, regulile de bune maniere nu sunt imperative, nici macar in protocolul cetatean  catre oficialitate. Sunt absolut facultative. Inca o data, avand in vedere ca invariabil, dl presedinte cand se adreseaza cetatenilor acestor tari, invariabil dl presedinte se adreseaza la persoana a doua singular, la pertu. Motiv pentru care mi-am permis sa copiez modelul prezidential. 
  • Adresarea aceasta (n.r. Sa-ti fie rusine) este rezultatul unei dezamagiri profunde, sinonima cu aceea de a-ti fi rusine cand te uiti in oglina. Disparitia sperantei, atunci cand apare deznadajduirea, apar primele semne de manifestari de genul acesta.
  • Atata vreme cat nu suntem niste animale care sa traim in padure si sa fim multumiti ca avem doua alune in plus fata de ceilalti. Nu sunt o persoana bogata. Cand ai un trai decent, dar cand tu vrei sa ajungi pana la mare faci n-spe ore, atata vreme cat domnul presedinte a fost vreo sase - sapte ani ministru al transporturilor, atata vreme cand am spitale in care tatal meu a murit acum trei ani de zile inghesuit in paturi alaturi de alte doua persoane, cand vezi toate chestiile astea se numeste dezamagire.
  • Nu am o relatie cu Sorin Rosca Stanescu. Am fost asociat, si asta datorita faptului ca tatal meu, Dumnezeu sa-l ierte, era in relatii bune cu Sorin Rosca Stanescu. L-am vazut de doua ori, acum cinci ani de zile. E foarte transparenta incercarea de a ma alipi lui Sorin Rosca Stanescu, lui Dinu Patriciu. Sa stiti ca nu exista nici una dintre aceste situatii. 
  • Precizez si subliniez ca, dupa incident, nu am sunat nici un ziarist. Am fost sunat abia duminica seara nu pentru a mi se cere un interviu, nu pentru a mi se cere o confirmare, ci, culmea, pentru a o ruga pe sotia mea sa povesteasca in trei cuvinte ce s-a intamplat. Eu nu am dat nici o declaratie, nu am fost intrebat daca sunt de acord sau nu sa apara aceste chestiuni in ziar. Aceste chestiuni care au aparut prima oara (N.R: Cotidinaul.ro) sunt rezultatul unei investigatii independente de vointa mea si pe care jurnalistul avea dreptul sa o faca. 
  • La ziare va spun cine e posibil sa fi sunat. Imediat dupa aceasta scurta altercatie la nivel inalt, m-am intors in vila si evident am fost tulburat. Motiv pentru care am povestit mot-a-mot. Intamplarea facea ca la Vila Scriitorilor se gaseau si jurnalisti: domnul Marius Ghica, doamna Marina Constantinescu, exact in seara aceea si alte persoane alel caror nume nu mi-l mai aduc aminte. Persoane care nu au dorit ca acest incident sa ramana sub tacere. Asta este sursa acestui scandal de presa. 
  • Tatal meu il cunostea pe Rosca Stanescu de foarte multa vreme. Tatal meu, dramatug, scriitor si ziarist, e de inteles ca era foarte posibil sa-l cunoasca. Asa l-a cunoscut pe Rosca Stanescu, de la inceputul anilor 90, probabil ca si anterior anilor 90. Eu am intrat in societatea aceea prin intermediul tatalui meu. Tatal meu a considerat ca acele 10 parti sociale pe care le detinea in societea comuna cu Rosca Stanescu sa ma introduca pe mine. Societatea aceea nu a desfasurat activitate nici o secunda.
  • Am facut firma in vederea derularii unor afaceri care nu s-au derulat nici o secunda. Spre exemplu, voiau sa desfasoare un proiect cultural, un centru european cultural. Acesta este motivul, tatal meu fiind om de cultura. 
  • Oricat de apropiata ar fi aceasta legatura cu Rosca Stanescu, nu credeti totusi ca daca ar fi fost o chestiune ticluita, undeva, dintr-un boschet ar fi aparut o camera? Daca ar fi fost o masinatiune, o provocare ordinara, nu credeti ca daca era o intamplare bine pusa la punct, pana in acest moment vedeam pe toate posturile de televiziune imagini suprinse de camere bine ascunse, care, culmea, nici nu era dificil sa fie ascunse. Prin vile, pe acolo, pe la scriitori, sunt foarte multe locuri unde puteau fi amplasate camere. 
  • Nu am pus nimic la cale, nu ma simt vinovat, ca nu sunt un marsav. Cum nu ma simt vinovat ca am adresat niste cuvinte presedintelui pe care l-am ales odata. Credeti ca trebuia sa ticluiesc camere pentru momentul intalnirii de gradul trei cu presedintele Romaniei? Nu. Nu a fost nimic premeditat, a fost o intamplare. Care voiam sa ramana la stadiul de intamplare, dar care a capatat proportii. Am povestit-o unor prieteni care erau jurnalisti, nu m-am dus sa tin o conferinta de presa, nu am chemat jurnalisti. 
  • Juridic vorbind, in situatia in care se va pune problema intocmirii unui dosar, o sa gandesc atunci situatia. Pentru opinia publica, in orice secunda sunt gata sa probez aceste afirmatiuini prin supunerea unui test: cu poligraful, cu serul adevarului, cu ce doreste orice detractor al acestor afirmatiuni. Nu am nimic de castigat, nu urmaresc nimic, mai mult, ma astept in acest moment sa am doar probleme de acum incolo.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















14041 vizualizari

  • +26 (64 voturi)    
    hmmm (Marţi, 24 august 2010, 15:06)

    major_ballsack [utilizator]

    Sună cusut cu ață roz. Nu cumva individul l-a înjurat pe Băsescu și apoi i s-a sugerat din partea Kompromatului, prin contactul SRS, să vină cu această poveste cam însăilată?
    • -16 (62 voturi)    
      poligraful (Marţi, 24 august 2010, 15:57)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui major_ballsack

      omul s-a aratat deschis la un test cu poligraful. basescu se arata deschis la un test cu poligraful?
      de ce nu-l da basescu in judecata pentru calomnie? atunci, in lipsa martorilor, s-ar putea apela la poligraf si la analize psihologice. si nu ma refer doar la avocat.
      dar ar mai trebui sa fie cineva deschis la testul cu poligraful, nu doar avocatul. si sotia avocatului. si presedintele si sotia presedintelui
      • -9 (35 voturi)    
        si ar mai fi o solutie. hipnoza (Marţi, 24 august 2010, 16:03)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui adrian

        dar nu e prea stiintifica si n-am vrut sa o amestec cu poligraful si profilul psihologic
        • -7 (43 voturi)    
          va e frica de POLIGRAF? (Marţi, 24 august 2010, 16:13)

          poligraful [anonim] i-a raspuns lui adrian

          vad ca tot dati minus cand auziti de poligraf. oare de ce? ori va e cam frica de el?
          • +14 (46 voturi)    
            Manipulare (Marţi, 24 august 2010, 16:35)

            marinaru [utilizator] i-a raspuns lui poligraful

            Invitatia la poligraf este o manipulare. Cine sa faca un astfel de test si pe ce motiv ? Poligrafele nu sunt infailibile.
            • -3 (29 voturi)    
              nu e nicio manipulare cu poligraful (Marţi, 24 august 2010, 16:50)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui marinaru

              tu crezi ca ar putea pacali poligraful 4 persoane? si avocatul si sotia lui si presedintele si sotia presedintelui? pai daca ar fi as ar renunta astia la poligraf. pot sa reuseasca 1 sau 2 sa "pacaleasca" poligraful sa dea neconcludent (nicidecum adevarat in loc de fals sau fals in loc de adevarat) dar nu cred ca 4 persoane pot face asta.
              chiar nu va intereseaza sa aflati adevarul? de ce sunteti impotriva poligrafului? chiar sunteti multumiti sa credeti ca DA sau ca NU si nu vreti sa aflati ce-ar iesi la poligraf?
              • +9 (31 voturi)    
                Comment sters de user (Marţi, 24 august 2010, 17:00)

                Mowgli [anonim] i-a raspuns lui adrian

                • -9 (25 voturi)    
                  daca ar fi cinstit ar cere el testul (Marţi, 24 august 2010, 17:11)

                  adrian [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

                  ca sa-si spele onoarea. dar nu el prefera sa ramana cu ea asa. oare de ce?
                  e simplu.
                  sa ne gandim ce-ar avea de castigat si de pierdut.
                  daca nu l-a batut si iese ca nu l-a batut nu castiga nimic - oricum nu-l vor iubi psdistii.
                  daca l-a batut si iese ca l-a batut atunci pierde o parte mica din sustinatorii care i-au mai ramas. pe fanatici nu-i pierde ca aia sunt - bine i-a facut, ca a fost obraznic.
                  daca l-a batut si nu face testul poate sustine ca e inscenare si nu-si pierde niciun alegator.
                  • +20 (24 voturi)    
                    Nu e chiar asa... (Marţi, 24 august 2010, 18:30)

                    bgd [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                    Ca sa se ajunga la un test cu poligraful...intai trebuie sa se faca o plangere. Nu ai cum sa te astepti de la un sef de stat sa faca asa din proprie initiativa un test cu poligraful, doar pt a demonstra ca e nevinovat.
                    Stiu ca toti suntem egali, insa cuvantul unui Presedinte atarna mai greu decat cuvantul unui cetatean obisnuit.
                    Daca dl. Chitic nu minte si intr-adevar e preocupat de soarta tarii...ar trebui sa depuna o plangere si sa solicite aceste teste. Eu asta faceam daca ma pocnea marinarul, plangere in secunda 2. In schimb el prefera sa apara pe la televiziunile PSD-iste. Curios...
                    Nu avem de unde sti care e adevarul deocamdata (sau poate nu vom sti niciodata), insa avand in vedere antecedentele marlanesti ale dlui Basescu as putea crede f usor ce se prezinta la TV. Din motivul asta (+ faptul ca nu a depus inca plangere, chiar si in lipsa de martori) mi se pare putin cam dubioasa toata treaba asta...
                    Stii cum e? Orice om e nevinovat pana la proba contrarie...deci Chitic trebuie sa furnizeze proba. Basescu nu are pt ce sa dea explicatii inainte.
                    Cred ca toti il vedem in stare pe marinar sa aiba astfel de reactii...insa pana la actiunea in sine e un drum destul de lung. Asa ca ar fi bine sa nu ne pripim...
                    • +11 (11 voturi)    
                      Concluzia e ca... (Marţi, 24 august 2010, 21:30)

                      oh [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                      ... Tace Chitic!
                      • -1 (3 voturi)    
                        cusatura cu ata portocalie (Miercuri, 25 august 2010, 10:50)

                        adrian [anonim] i-a raspuns lui oh

                        acuza asta de cusatura cu ata alba este cusuta cu ata portocalie.
                        pai daca niste oameni simpli, nu membri de partid sau postaci, au aflat ca ala e prieten cu rosca stanescu atat de usor credeti ca cineva care ar vrea sa-i insceneze ceva presedintelui ar alege pe cineva cu legaturi cu rosca stanescu? nu ar lua pe cineva inatacabil?
                        • +1 (3 voturi)    
                          pentru adrian (Miercuri, 25 august 2010, 11:53)

                          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                          Eu nu cred ca exista nesimtit care sa inventeze povesti cu Presedintele bataus si care in restul vietii e curat ca lacrima( "inatacabil").
                          Daca e un porc inseamna ca a mai facut si alte porcarii. E imposibil ca la 33 de ani sa fie porcul la prima porcarie.
                          • -3 (3 voturi)    
                            aha! (Miercuri, 25 august 2010, 13:44)

                            mihai [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

                            deci dumneata deja STII ca susnumitul Chitic e un "nesimtit si un porc"...pai ia "sa i se gaseasca" niste pete, repede...sa fie satisfacuta setea de dreptate a oamenilor de bine.

                            voi sunteti cei prin care statul securist PCR invenineaza in continuare fiinta Romaniei! ..suflete de sluga
                        • +3 (3 voturi)    
                          Desteptu' de SRS (Miercuri, 25 august 2010, 11:59)

                          Ema [anonim] i-a raspuns lui adrian

                          Dar il crezi asa de destept SRS? Astia ar face si pe dracu'n patru sa-l prvoace pe Base, doar-doar i-o sari mustaru'. Pentru mine e clar ca avocatul asta de kko e instrumentul irealitatilor si antenelor ca sa-l mai faca pe Base subiect de presa in vederea dorintei lor neabatute de a-l suspenda...si bazandu-se pe temperamentul vulcanic si nervozitatea din ultimul timp al lui Base.
                        • +2 (2 voturi)    
                          Taraboiul (Miercuri, 25 august 2010, 13:18)

                          inna [anonim] i-a raspuns lui adrian

                          Nu, ca sunt prosti. Si apoi merg pe ideea ca orice SCANDAL e bine-venit.
                    • +12 (16 voturi)    
                      cine spune asta???? (Marţi, 24 august 2010, 21:44)

                      misescu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                      'Cred ca toti il vedem in stare pe marinar sa aiba astfel de reactii' pe ce va bazati cand spuneti asta? propria convingere credeti ca este suficienta pentru o asemenea generalizare??? eu cred ca nu.
                      • 0 (2 voturi)    
                        ca ne place sau nu, (Miercuri, 25 august 2010, 9:42)

                        nahir [utilizator] i-a raspuns lui misescu

                        trebuie sa recunoastem ca un punct in minus reprezentat de reactiile negative de care a dat dovada pana acum.
                        • -1 (3 voturi)    
                          si sunt o gramada (Miercuri, 25 august 2010, 10:53)

                          adrian [anonim] i-a raspuns lui nahir

                          intr-o campanie s-a laudat ca i-a dat un cap in gura unui tarabagiu din piata obor pe cand era primar si demola tarabele.
                          acum vreti sa spuneti ca s-a schimbat si nu ar face asa ceva?
                    • +7 (9 voturi)    
                      De acord! (Miercuri, 25 august 2010, 8:52)

                      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                      "Cred ca toti il vedem in stare pe marinar sa aiba astfel de reactii..." Cu asta nu sunt de acord. Urnand acelasi rationament si dublat chiar de realitate, nu de fictiunile televiziunilor unde bate vantu si da pisoiul din coada, ilici este mult mai indreptatit sa fie capabil de a avea un comportament criminal. A omorat copii, batrani, mame, tati....
                      Cu toate astea, Basescu este cel care este cel mai rau.
                      Ma rog, chestie de optica!
                      Pentru mine, raul primordial si generator de toate relele in tara asta este bosorogul criminal care si acum conduce creierele prostilor, lenesilor, lingailor, delatorilor. Restul plutonului il urmeaza la o distanta apreciabila.
                      • -3 (5 voturi)    
                        imi place (Miercuri, 25 august 2010, 10:54)

                        adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                        cum e de vina iliescu pentru tot ce face basescu.
                        pentru ca l-a facut basescu pe un ziarist gaozar tot iliescu e de vina. si asa mai departe.
                        faptul ca iliescu este cum zici nu-l scuza cu nimic pe basescu si nici n-o sa-l faca mai putin vinovat
                      • +1 (1 vot)    
                        Nu nu (Miercuri, 25 august 2010, 11:36)

                        bgd [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                        Eu nu am spus despre Basescu ca ar avea un comportament criminal...ci doar marlanesc, de cartier.
                        Capuri in gura, telefoane smulse, tiganci imputite, pixeli, etc... Intelegi unde bat? Din cauza asta il vad in stare de a avea astfel de reactii.
                        Dar cum am zis...de la a fi capabil pana a le face efectiv...este drum lung.
                    • -1 (1 vot)    
                      curat murdar (Miercuri, 25 august 2010, 13:02)

                      Agatocles [anonim] i-a raspuns lui bgd

                      In primul rand, avocatul face plangere pentru cineva care are imunitate? Evident, n-are rost.
                      In al doilea rand, prezidantul stie ca poate fi urmarit doar pentru "inalta tradare", infractiune care nu exista in legea penala (ezista numa' tradare).
                      In al treilea rand, ceva a fost, s-a si recunoscut asta. Mai bizara mi s-a parut declaratzia celor de la restaurant, cum ca inocentul prezidant a consumat la indigo cu sotzia o apa plata, o catelutza si desertul casei. Care dintre dvs consuma ezact ce consuma consoarta (sau invers)?
                  • +16 (16 voturi)    
                    Prietene, (Marţi, 24 august 2010, 20:37)

                    giga [anonim] i-a raspuns lui adrian

                    daca ar sta presedintele, si nu numai, inchipuie-ti ca-si pun mintea cu tine 3 psihopati si spun ca i-ai batut. Cit timp iti imaginezi ca pierzi lamurind (teoretic, fiindca practic cine nu vrea nu crede evidenta) ? Iar daca nu-ti imaginezi, intreaba pe cineva care a avut un proces absolut idiot cu un nebun. Crede-ma, nu-ti doresc si sa te fereasca Cel de sus
                    • -1 (1 vot)    
                      pronesti de la o premisa inchipuita (Miercuri, 25 august 2010, 10:56)

                      adrian [anonim] i-a raspuns lui giga

                      pai avocatul ala nu este psihopat - ca n-ai de unde sa stii tu asta.
                      dar cu care crezi ca ar fi solutia acum?
                      sa-l inchidem pe avocat pentru ca minte fara sa avem vreo dovada ion acest sens?
                  • +14 (16 voturi)    
                    Nu este valabil ceea ce spui. (Marţi, 24 august 2010, 22:09)

                    Ciuhandru [anonim] i-a raspuns lui adrian

                    Daca ceri testul tu cand te latra orice cotarla iresponsabila si pusa sa faca din tantar armasar inseamna cu te injosesti. Tipi ca asta exista cu miile. Exista niste reguli ale onoarei care-l obliga pe presedinte sa nu-i dea satisfactie. Deci dumneata vorbesti ca sa nu adormi, vezi bine!
                    Va este ciuda ca toata tara vede ca este singurul om politic la noi care gandeste cand spune ceva.
                    • +4 (4 voturi)    
                      De ce te agiti. (Miercuri, 25 august 2010, 8:31)

                      GT2 [utilizator] i-a raspuns lui Ciuhandru

                      Omul caruia ii raspunzi ar fi fost sigur un bun exemplar de Chitic daca era in aceeasi pozitie si pun pariu ca acum era si el vedeta la Antena 3 sau Realitatea.

                      Bunul simt de care vorbesc liberalii se manifesta prin injuraturi si strigate pe strada. Imi pare rau de ei si chiar ii consideram o opozitie viabila in politica actuala dar se pare ca Patriciu are rani vechi nevindecate in tangentele cu Basescu si de aici ura generala manifestata cu injuraturi si strigate pe strada.
                      • -1 (1 vot)    
                        va raspund amandurora (Miercuri, 25 august 2010, 11:01)

                        adrian [anonim] i-a raspuns lui GT2

                        de unde stii tu ala e cotarla iresponsabila? de unde stii ca minte?
                        de unde stii ca l-a injurat pe presedinte? daca i-a strigat "rusine" ce inseamna?
                        da, daca as fi fost in locul lui as fi procedat la fel. si chiar sper sa ma intalnesc cu batausul tau.
                        sa-mi aleg cuvintele astfel incat sa-l enervez foarte tare (ca si el ma enerveaza cam mult de cand o tot tine cu boc si cu udrea) dar sa nu pot sa fiu acuzat de ultraj sau ofensa adusa autoritatii.
                  • +11 (11 voturi)    
                    daca Basescu ar fi atat de tampit (Marţi, 24 august 2010, 23:18)

                    dorel [anonim] i-a raspuns lui adrian

                    incat sa accepte sa faca el sau sotia lui vreun test poligraf pentru ca un agarici al lui rosca stanescu (literele mici sunt intentionate) zice ceva ... ar fi un prost si cel putin pt mine ... n-ar mai fi presedintele care ma reprezinta!

                    in resti vizionare placuta la iRealitateaTV si A3 dragi manipulati !

                    si da ! si eu pot spune ca Ponta m-a jignit ! si chiar a facut-o atunci cand m-a amenintat in direct ca imi va FURA banii din salariul meu prin transe de impozite de 50%

                    asta-i nesimtire ! nu ca basescu a injurat sau nu pe ala, iar daca el nu l-a injurat atunci il fac eu pe chitic ... dobitoc !
                    • -2 (2 voturi)    
                      ce sa inteleg? (Miercuri, 25 august 2010, 11:03)

                      adrian [anonim] i-a raspuns lui dorel

                      ca toti cei care-l contesta pe basescu sunt dobitoci?
                      ha
                      sau ca toti sunt prietenii lui roasca stanescu?
                      ha ha
                      o sa afli la vot cati contestatari va avea basescu
                  • +13 (13 voturi)    
                    Nu zau ? (Miercuri, 25 august 2010, 1:25)

                    c.mike [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                    De cand persoana acuzata trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia. Ati intors normele juridice cu susul in jos. Cine acuza trebuie sa dovedeasca si nu invers, macar atat ar fi trbuit sa stiti daca tot vreti sa va expuneti parerile. Vai de mama voastra de ignoranti.
                    • -3 (3 voturi)    
                      ba chiar sustin nevinovatia pana la proba contrari (Miercuri, 25 august 2010, 10:46)

                      adrian [anonim] i-a raspuns lui c.mike

                      si sustinand asta cred ca trebuie sa-i acorzi aceeasi prezumtie si avocatului.
                      daca tu spui ca avocatul minte, tu trebuie sa dovedesti ca avocatul minte.
                      daca presedintele il acuza pe ala ca minte, atunci ar trebui sa dovedeasca faptul ca ala minte. cum? cu ajutorul detectorului.
                      • +3 (3 voturi)    
                        Ha ha (Miercuri, 25 august 2010, 12:06)

                        Ema [anonim] i-a raspuns lui adrian

                        Nici administratia prezidentiala si nici presedintele nu a acuzat pe nimeni in acest incident. Nu confunda comentariile de la tv-uri cu realitatea...aia adevarata
                        • -2 (2 voturi)    
                          daca nu-l acuza ca minte ii dau dreptate? (Miercuri, 25 august 2010, 12:21)

                          adrian [anonim] i-a raspuns lui Ema

                          dar din ce stiu eu s-a dat un comunicat in care se prezinta faptele altfel decat le-a povestit avocatul.
                          asta nu inseamna ca il acuza de mincuna fara sa spuna?
              • +4 (4 voturi)    
                De ce sa faca presedintele poligraful. (Miercuri, 25 august 2010, 8:17)

                cata [anonim] i-a raspuns lui adrian

                Si treba presedintelui este sa mearga mereu sa faca tot felul de teste cu poligraful pentru orice nebun?, gandestete ca s-ar creea un precedent periculos. Daca eu maine declar in ziar ca am trecut pe langa presedinte si mi-a disparut 5000 E dinbuzunar, trebuie sa il scot pe presedinte sa faca testul cu poligraful, odar asa ca sa fiu sigur ca nu a fost presedintele?
                Daca pui presedintele la poligraf e posibil sa i se puna intrebari mai delicate, privind secrete de stat
                Vrei ca presedintele sa conduca o tara, dar il bagi in tot felul de intrigi care il distrag de la probleme mai importante.
                • -1 (1 vot)    
                  de unde stii ca e ala nebun? (Miercuri, 25 august 2010, 11:05)

                  adrian [anonim] i-a raspuns lui cata

                  nu s-ar crea un precedent. din contra, venind odata la poligraf si dovedind ca nu e vinovat pe viitor ar putea sa nu mai vina - "ati mai incercat cu d-astea, lasati-ma, ca ma plictisiti".
                  pai de ce l-ar intreba la poligraf secrete de stat? crezi ca te intreaba ala tot ce vrea? te intreaba legat de subiect, nu daca ti-ai inselat nevasta.
              • +1 (1 vot)    
                Sa nu fim naivi... (Miercuri, 25 august 2010, 9:36)

                marinaru [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                Sa faca testul daca chiar vrea asta...insa nu o sa faca nimeni nici un fel de test cu poligraful. Sunt de acord ca Basescu este coleric dar sigur nu l-a agresat fizic pe acest om...intentiile lui sunt clare mai ales ca este amic cu SRS un cunoscut santajist.
              • +2 (2 voturi)    
                pentru adrian (Miercuri, 25 august 2010, 11:47)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                Stai usor , nu mai fi obsedat de poligraf. Mai intai raspunde la o intrebare:Chituc era beat cand s-a produs intalnirea cu Basescu sau nu?
            • -1 (1 vot)    
              Poate "poligrafurile" dupa Boc (Miercuri, 25 august 2010, 12:20)

              Corina [anonim] i-a raspuns lui marinaru

              Conform noului stil de abordare al limbii romane pe care l-a lansat EBA si l-a imbunatatit E.BOC, poligraful are pluralul "poligrafuri" ... Hi! Hi! Hi!
          • +15 (25 voturi)    
            poligraf (Marţi, 24 august 2010, 16:57)

            nelu [anonim] i-a raspuns lui poligraful

            Prietene, daca ai studiat putin desre ce e ala un poligraf vei observa ca nu este un aparat perfect, ci este un aparat care oricand poate sa greseasca, asa ca in situatia asta nu inseamna ca testul cu poligraful este adevarat. Poate sa fie o mare eroare folosinduse poligraf Singura chestie care aduce claritate in acest caz este ca tipul asta sa faca plangere penala astfel incat sa existe un proces corect. Doar intr-un asemenea caz lucrurile se vor lamuri.
            • -8 (22 voturi)    
              sunt si alte solutii (Marţi, 24 august 2010, 17:06)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui nelu

              nu sa faca ala plangere penala impotriva unui presedinte aparat de imunitate. ca pe urma s-ar spune ca asta a urmarit - retragerea imunitatii - bla bla.
              o solutie ar fi sa-l dea in judecata presedintele pentru calomnie.
              si da, poligraful da erori, stiu prea bine. de asta sustin sa fie testati toti cei implicati - avocatul si sotia lui, presedintele si sotia lui.
              sau tu crezi ca poligraful poate da erori de 4 ori in acelasi caz?
          • +12 (14 voturi)    
            Poligraful s-a dovedit un esec (Marţi, 24 august 2010, 22:02)

            Caloianu [anonim] i-a raspuns lui poligraful

            Poligraful s-a dovedit un esec. Aici este o manevra scarboasa. Avocatul asta falimentar vrea sa cstige legandu-si numele de al presedintelui. Fugi!
        • +12 (12 voturi)    
          pentru desteptii cu poligraful (Miercuri, 25 august 2010, 1:20)

          c.mike [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Testul poligraf nu are nici o valoare juridica, nu este admis ca proba in instanta asa ca lasati-o mai moale,..... ca macane !
      • +18 (22 voturi)    
        Pierdere de vreme (Marţi, 24 august 2010, 17:01)

        PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        D-l cu un nume aşa de frumos şi geto-daco-roman , rromanesc chiar, Chitic Mircea Victor Daniel mai bine tăcea CHITIC !
        Un om normal, nu numai d-l Preşedinte, nu ia în seamă pe cei care ies din peşteră !
      • +17 (21 voturi)    
        de ce, de ce... (Marţi, 24 august 2010, 18:46)

        major_ballsack [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        De ce nu face Băsescu test cu poligraful?

        De ce ar face-o? Voi, postacii antibăsescieni, ați auzit de "prezumpția de nevinovăție"?

        Dacă individul a fost lovit, să depună el plângere penală. Se va investiga atunci când se termină mandatul prezidențial.

        De ce să se supună Băsescu unui test cu poligraful? Păi dacă ar face asta pentru fiecare aderent penelist care l-ar acuza că i-a dat vreo palmă, că i-a zgâriat mașina, l-a înjurat de mamă sau i-a pus pastă de dinți pe clanță, ar sta Băsescu conectat la poligraf 24 de ore pe zi. Slavă Domnului, de peneliști mincinoși nu e vreo lipsă în țara asta!

        Nu este niciun fel de dovadă credibilă că povestea ar fi avut loc așa cum susține individul. Mai mult, era și SPP-ul pe acolo, așa că e puțin probabil să fi fost el atacat. Bănuiesc că l-a înjurat pe Băsescu, s-a lăudat unora gen SRS care i-au dat ideea fabulării cu lovitura, și apoi, pac la Kompromat, că tot inventează băieții la greu toate prostiile posibile.

        O manipulare ieftină, pentru idioți, marca Patriciu, Vântu & Felix.
        • -1 (3 voturi)    
          Penibil ... (Miercuri, 25 august 2010, 14:56)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui major_ballsack

          ... cand e vorba de averile politicienilor toti portocalii urla in cor ca de ce nu sunt confiscate cele care nu pot fi justificate ca e o prevedere "comunista" in Constitutie ca toate averile se prezuma a fi dobandite licit.

          Acelasi principiu functioneaza si in cazul prezumptei de nevinovatie. Trebuie dovedita incalcarea legii si nu considerata apriori incalcata.

          Iar dublul limbaj al postacilor portocalii e clar ... cand e vorba de idolul lor Basescu functioneaza prezumptia de nevinovatie, cande vorba de averile politicienilor nu mai functioneaza. Tare nu?
      • +12 (14 voturi)    
        ce ne mai plac telenovelele... (Marţi, 24 august 2010, 20:55)

        hahalera [anonim] i-a raspuns lui adrian

        daca eu vin si te acuz ca ai ucis-o pe Elodia, asta inseamna ca tu esti obligat sa te duci la poligraf si sa-mi demonstrezi mie ca nu e asa? Ia gandeste putin...
      • +9 (11 voturi)    
        Praf in ochi (Marţi, 24 august 2010, 21:58)

        Caloianu [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Americanii sunt dezamagiti de mult timp de poligraf, care poate fi invins, si vii tu sa castigi un capital de imagine pescuind in ape tulburi.
      • -1 (3 voturi)    
        Bravo domule Tapalaga ! (Miercuri, 25 august 2010, 18:54)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Bine ai facut sa-l demasti pe Chitic asta!
        Barbat de barbat ce esti ai demonstrat ca-l cunoaste pe Rosca Stanescu, ca este membru (inactiv) la un partid concurent....ce alte dovezi mai trebuie ?
        Ai masina? Ai carnet de conducere?Ai circulat , macar o data, pe DN1? Te-am prins!
        Tu ai omorat pe X in accidentul de ieri de pe DN!
        Este clar, criminalule!
        Daca astea sunt dovezile care pot dovedi o crima....asta este, toti suntem vinovati.
        Partea trista este ca imi aduci aminte de procesele staliniste in care se aduceau astfel de "dovezi"..."il cunoaste pe Y!", "este cunoscut pentru parerile sale anti..." de ajuns , pe atunci, pentru executie fara apel...
        Asta vreti voi?
        Astia sunteti voi?
        Continuatori ai unui sistem care depaseste orice imaginatie, cel fanatic bolsevic?
        Am trait multe, inainte de '89, dupa...si continui sa fiu stupefiat.Am putea sa traim mult mai bine, toti, dar nu putem pentru ca exista, actioneaza agresiv, atatia ca tine!
        Fanatici , orbi, fara scrupule!
        In '89 am fost in piata Operei din Timisoara unul din multii generatori ai proclamatiei din Timisoara.
        Scopul ei era sa-i oprim pe cei care gandesc asa, care vor asa o societate, bazata pe dictat si teroare.
        Nu am reusit, serviciile lucrau, ca si acum, din plin.
        Pacat...oare exista Dumnezeu?
      • +1 (1 vot)    
        se poate (Joi, 26 august 2010, 7:25)

        gabriela [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Se poate sa treaca testul cu poligraful, au mai trecut si altii acest test, de aceea nu este admisa ca proba in instanta, si atunci, ma intreb, vrea sa ajunga in instanta daca el, ca avocat stie ca e o proba respinsa?
        Un avocat e obisnuit sa minta ca sa isi apere clientul de rea credinta, deci minciuna devine o a doua natura a lui si poate, cu nonsalanta, sa declare ce vrea oricine interesat.
        El urmareste de fapt sa arunce o alta umbra asupra Presedintelui, nu sa dovedeasca faptele, doar sa manipuleze opinia publica.
        Aceasta declaratie a lui ,neacoperita de dovezi ,arata cat de bun avocat este si mai arata ca stie cum functioneaza justitia in general- dovezile sunt ignorate in favoarea pledoariilor avocatilor care ar trebui sa fie spuma din paharul cu bere si nu paharul plin cu spuma.
    • +8 (12 voturi)    
      nu sunt pro base, dar... (Marţi, 24 august 2010, 23:04)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui major_ballsack

      dar daca chitic asta, a injurat Presedintele Romaniei, trebuia sa aibe botul unflat...
    • +4 (6 voturi)    
      Iar este deviata atentia opiniei publice ! (Miercuri, 25 august 2010, 9:37)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui major_ballsack

      Iar este deviata atentia opiniei publice catre un subiect stupid al unui infantil absolvent cu stampila al unei Univ PENIBILE !
      Fiul unui scritor decedat care sta la Neptun in vila Scriitorilor "ingineri ai sufletului omenesc" cum spunea propaganda comunista !
      Avem alte prioritati:
      -maternitatea giulesti si sistemul sanitar,
      -pensii,
      -salarii,
      -Legea ANI,
      -codul muncii
      -bugetul,
      s.a.m.d.
  • +42 (48 voturi)    
    Asociat cu SRS, adeziune depusa la PNL... (Marţi, 24 august 2010, 15:06)

    Claude [anonim]

    .... bai nene, eu stiu doar un lucru: Numai Dumnezeu alege la intimplare.
    • +6 (18 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 24 august 2010, 17:01)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui Claude

      • -12 (18 voturi)    
        si daca a aderat la pnl ce dovedeste? (Marţi, 24 august 2010, 17:58)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

        dovedeste daor ca liberalii sunt antibasescu. dar tu ai crezut ca era pdlist? nu e logic ca e altceva decat democrat-liberal?
        ce-ai vrut sa demonstrezi? ca pnl-istii sunt rai de gura si pdl-istii aprigi la manie?
        • +1 (1 vot)    
          Bun simt? (Miercuri, 25 august 2010, 8:53)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Ha, ha, ha....
    • +10 (12 voturi)    
      Felicitari Claude !sa vedem ce spun latinii (Marţi, 24 august 2010, 19:15)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Claude

      despre Chitic :
      ne sutor ultra crepidam=Nu te ridica,(cizmarule) mai presus de calapodul tău
      despre incidentul in sine:
      acta est fabula=piesa e jucata!
      depre Irealitatea si Antene:
      ad nauseam=până la a provoca greață
      si
      errare humanum est, sed perseverare diabolicum!=nu mai traduc
      despre lovitura Diktatorului:
      Bis dat, qui cito dat=Cine da rapid, da de doua ori:)))
      despre Diktator
      Nec Hercules contra plures=Nu e Hercule cine lupta cu o droaie!
      despre noi=
      Semper idem. =Mereu acelasi!!!
      • +6 (6 voturi)    
        Va multumesc domnule! (Marţi, 24 august 2010, 22:25)

        Claude [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Cir traieste, omul mai invata! :)
  • -25 (49 voturi)    
    O ipoteza si o intrebare (Marţi, 24 august 2010, 15:07)

    Gigi [anonim]

    Ipoteza: si copilul pleznit in mod prezidential la Ploiesti (stiu....sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu!) era asociat cu Sorin Rosca Stanescu :)

    Intrebare: De ce se invart asemenea scandaluri in jurul domnului Basescu? De ce nu am auzit ca Iliescu i-a dat un cap in gura unui arab sau ca Emil Constantinescu i-a dat un branci unui copil la un miting sau a pleznit un avocat la mare? ... e mai mult retorica intrebarea. Nu ma astept la prea multi sa isi dea seama de raspuns...
    • +36 (48 voturi)    
      Foarte simplu.... (Marţi, 24 august 2010, 15:13)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      .... Basescu a spus NU hienelor gen Vintu sau Patriciu. Pe cind Iliescu i-a mingiiat pe cap iar Constantinescu a facut sluj.
      • -21 (37 voturi)    
        Ai idee ... (Marţi, 24 august 2010, 15:46)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Claude

        ... de cate ori a crescut averea lui Vantu sau a lui Patriciu in ultimii 6 ani de cand le tot spune Basescu "NU"? Se poate afla usor ... face Capital niste topuri ... Atata lupta basista anti-moguli i-a facut pe astia miliardari :))

        Probabil ca Basescu i-a spus "NU" lui Vantu doar la invitatia la SPA ...

        Oricum ... tu dormi linistit, Basescu lupta pentru tine cu mogulii cei rai :)) De fapt asta e singurul rezultat concret al luptei sale ... te face pe tine sa il tot votezi.
        • +26 (32 voturi)    
          Vantu... (Marţi, 24 august 2010, 15:59)

          Dragos [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Eu stiam ca bate vantu prin buzunarele lui Vantu :).
          Mai citeste presa... Vantu nu o duce prea roz pe partea cu afacerile mass-media.
          • -9 (19 voturi)    
            De fapt... (Marţi, 24 august 2010, 16:32)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dragos

            ... eu sunt convins ca mananca doar o felie de paine cu apa pe zi ... si printre firimituri si lacrimi il injura pe Basescu :))

            Are doar afaceri in mass-media?
            • +1 (1 vot)    
              Si in Transnistria. (Miercuri, 25 august 2010, 8:54)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

              Si la FNI.... are afaceri omul, nu gluma!
      • -15 (29 voturi)    
        Vantu &Patriciu (Marţi, 24 august 2010, 16:01)

        niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Claude

        Vantu &Patriciu l-au propulsat presedinte pe Basescu de la Grivco in mandatul anterior.
        No Coment! :(((
        • -8 (22 voturi)    
          Vai ... (Marţi, 24 august 2010, 16:34)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui niculita30

          ... nu pot sa cred asa ceva? Vrei sa zici cumva ca s-a dus Basescu cu caciula in mana in 2004 la Grivco sa cheme PUR-ul (devenit PC) la guvernare? E un trucaj ordinar! Caseta e contrafacuta ...

          Sa nu-l uitam pe Voiculescu din ecuatie ... doar Grivco e al lui. ;)
          • +19 (19 voturi)    
            termina ca-mi dau lacrimile! (Marţi, 24 august 2010, 18:39)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

            S-a dus Base la Voiculescu sa ceara sprijin pentru coalitia PNL-PDL?

            A cerut ceva lui Voiculescu si nu i-a dat o bucatica de tara inapoi mai?

            Pai asta-i bun de presedinte?

            Cum sa ceara sprijin pentru PNL dom'le? Cum sa ceara fara sa-i dea ceva? Nemernicul!

            Trebuia sa alegem un om onest, asa ca Geoana, care nu s-a sfiit sa se "relaxeze" p-acolo, trebuia sa-l alegem pe Crin, care e un om cinstit si le-ar fi dat lui Patriciu, Voiculescu si Vantu tot ce le-a promis.

            Gigi, acum suntem, in sfarsit, de acord!

            Bravo tie!
            • -3 (3 voturi)    
              Nu stiu cu ... (Miercuri, 25 august 2010, 14:40)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luk

              ... ce suntem noi de acord dar te vad foarte informat. Poate imi spui si mie ce le-a promis si le-ar fi dat Antonescu sus numitilor Voiculescu, Vantu si Patriciu? Ca asa sa aruncam cu vorbe in vant ... putem toti. Mai bine imi spui ce le-a promis Videanu si Basescu mogulilor "de bine" care le-au dat bani pentru campania din 2009? Ce primeste Paunescu pentru ca finanteaza media cu audienta mica si cu pierderi mari? Doar faptul ca nu e arestat pentru Bancorex?

              Nu va dati seama ca incepeti sa deveniti penibili sustinand lupta lui Basescu anti - moguli. Va zis chiar Basescu "iesiti din retotrica de campanie". Gata, v-a prostit ca el lupta contra mogulillor, i-ati dat votul (nu stiu de ce mi-as da votul pentru asa ceva) gata ... lasati-o jos ca macane!
              • +2 (2 voturi)    
                Eu zic (Joi, 26 august 2010, 10:07)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                ca noi om deveni penibili, dar tu esti deja ridicol si penibil.

                Daca chiar crezi sa spui pe aici, esti destul de limitat si n-o sa-mi mai pierd timpul cu tine. Esti ca oul fiert, nimic nu mai ajunge pana la tine :))

                P.S. Cine foloseste, de fapt, retorica de campanie mai? Campania s-a terminat de 9 luni mestere, ia-n de te uita in calendar... care dintre noi doi are o problema cu rezultatul alegerilor si care continua campania?

                Am vorbit destul cu "Gigi" si i-am explicat destul. Howgh!
    • -22 (38 voturi)    
      intrebarea e retorica (Marţi, 24 august 2010, 15:23)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Toata lumea stie raspunsul. Dar simpatizantii, la nevoie, nu deosebesc albul de negru. Nu-ti amintesti ce teatru a fost cu caseta aia??? E adevarat ca si jurnalistii de la Antena si Realitatea au exagerat cu imaginile, dar cine se mai indoieste ca imaginile nu au fost adevarate e rau intentionat sa nu zic altfel...(cand n-au reusit sa demonstreze ca e editata a mazgalit-o cu o carioca sa i-a stricat calitatea, motiv pentru care anumiti angajati si-au dat demisia). Nu e nimeni atat de prost sa creada minciunile prezidentiale, dar ne place sa jucam mult teatru...
      • +23 (41 voturi)    
        !!! (Marţi, 24 august 2010, 15:36)

        trtt [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Cu carioca este manjit creerul tau....testele pe filmuletz sa facut imainte sa se scrie cu marker-ul pe CD...si daca este vreo problema se cere caseta originala, sau macar o alta copie fidela.....in rest...numai de bine....rau ai ajuns de ti-au spalat creerul Irealitatea si Latrinele1/2/3/n..
      • +23 (31 voturi)    
        Test practic (Marţi, 24 august 2010, 15:57)

        sile [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        No incerc cu logica, ca nu pare sa fie domeniul tau.

        Scrie tu cu ce carioca vrei pe un CD si vezi daca se deterioreaza cumva datele de pe el.
      • +21 (27 voturi)    
        Bai creier spalat (Marţi, 24 august 2010, 16:33)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        tare limitat mai esti....
        Bai desteptule, CD-ul trimis de basescu la agentia aia era cu filmuletul de pe internet, ca ala original n-a aparut nici pina acum. Deci, ce interes avea omu ala sa-l strice cind se putea face altul la loc oricuind? Sau daca era adevarat de ce nu s-au dus cei de la Realitatea/Gardianul cu CD-ul original la un institut din strainatate sa-l autentifice?
        Multi dobitoci mai sunt in tara asta... Si ne mai miram de ce o ducem atit de prost ...
        • -2 (2 voturi)    
          vorbesti ca sa nu taci (Miercuri, 25 august 2010, 9:14)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          daca te plateste cineva inteleg, daca nu mi-e greu sa inteleg cu ce tupeu ii faci tu pe altii "destepti". Asa ca intra tu pe google (asta stii sa faci macar nu?) si ia intereseaza-te tu despre scandalul de la Intitutului Naţional de Expertize Criminalistice, acuzele fiind facute de un expert mai "desteptule" !!
          P.S.
          O ducem prost ca exista votanti ca tine!
        • 0 (0 voturi)    
          pentru bogdan (Miercuri, 25 august 2010, 21:04)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

          Asa este!
    • +31 (41 voturi)    
      Vai... (Marţi, 24 august 2010, 15:33)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      E doar o senzatie sau tu, vasnice liberal, ii iei apararea bunicutei?

      Pana la urma, subcriu ideii ca PNL si PSD ar trebui sa fuzioneze.


      Prea aveti multe in comun!
      • -15 (25 voturi)    
        Nu ... (Marţi, 24 august 2010, 15:42)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luk

        ... iau apararea nimanui. De ce am auzit despre Iliescu ca i-a zis unui ziarist "mai animalule!" si nu ca i-a tras una cuiva in pifometru?

        Iar referirea mea la Iliescu (ca si la Constantinescu, pe care te faci ca nu il vezi) viza presedintii Romaniei dupa 1989.

        Pastreaza-ti sugestiile de fuziune intre PNL si PSD pentru tine. Mai bine te-ai gandi daca nu ar fi bine pentru PD sa revina in Internationala Socialista unde ii este locul si sa fuzioneze cu PSD-ul sub numele FSN ... remember?
        • +33 (37 voturi)    
          Iliescu n-a dat pumni, numai minerii lui rangi! (Marţi, 24 august 2010, 15:58)

          Lorenzo Monkson [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Iliescu n-a dat pumni, "ingerasul" de el! Au dat minerii lui rangi in cap si au ucis pe aia care acum zac la Straulesti! Hai ba nu mai faceti pe amnezicii, sa nu uitam ce este PSD (PCR) si ce s-a ales din PNL (PCR).
          Nu-i nimic, va reveni PSD la putere, sa vedem ce vor face si ei, ca mare brinza nu vor fi in stare sa faca! Au demonstrat-o in 14 ani de guvernare directa si indirecta!
          • -19 (23 voturi)    
            Stimabile... (Marţi, 24 august 2010, 16:37)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo Monkson

            ...deviezi de la subiect. Te crezi smecher? De la Basescu care bea in carciumi pe la 12 noaptea si pleaca cu masina (la volan) dupa ce in prealabil mai buseste pe cate unul am ajuns la reintoarcerea PSD-ului la putere si la mineriadele lui Iliescu? Penibil...

            Si am o veste proasta ... PSD-ul va ajunge iar la putere (poate cu 50% + 1) multumita "competentei" PD-istilor si manelismului basist! Felicitari! Dai si tu o bere macar?
            • +9 (11 voturi)    
              @Gigi (Marţi, 24 august 2010, 17:17)

              vasile69 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

              daca tu confunzi criza economica (existenta nu doar in Romanica) cu incompetenta guvernului (care nu spun ca nu exista, dar nu e suficienta) e strict treaba ta
              • -11 (13 voturi)    
                Doar... (Marţi, 24 august 2010, 17:36)

                Gigi [anonim] i-a raspuns lui vasile69

                ... Boc se poate confunda cu Sarkozy sau cu Merkel atunci cand e vorba de criza economica. :))

                Oricum criza asta economica vine ca o manusa. Se poate masca incompetenta foarte bine in spatele ei ... la fel ca si furturile si sifonarile de bani publici catre firmele de partid.
            • +10 (14 voturi)    
              dii calutule!!! (Marţi, 24 august 2010, 18:00)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

              E foarte probabil ca PSD sa ajunga la putere, dar cred ca trebuie sa multumesti in egala masura si PNL-ului tau pentru asta, nu crezi?

              Sau ai ochelari de cal precum Iubitul Tau Muzeograf?
              • -1 (1 vot)    
                Ma nu cred... (Miercuri, 25 august 2010, 14:48)

                Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luk

                ...ultima oara cand a fost PNL-ul in guvern PSD-ul a luat doar 33% ... cam la fel cat PD-ul. Dupa doi ani de guvernare miraculoasa PD a crescut PSD-ul la +40%. Daca intra si PNL-ul in guvernul Boc da ... le multumeam si lor, stai linistit.
            • +8 (10 voturi)    
              Trecutul nu se uita (Marţi, 24 august 2010, 18:26)

              Lorenzo Monkson [anonim] i-a raspuns lui Gigi

              Bineinteles ca nu imi doresc reintoarcerea PSD-ului la putere si nu uit mineriadele lui Iliescu! Din cauza lui si clicii PSD-PCR am plecat din tara. Mineriadele ne-au aruncat in spate decenii. Penibil esti tu postac PSD-ist, cat despre bere...iti dau o bere la gard!
              • -1 (1 vot)    
                Ca sa parafrazez... (Miercuri, 25 august 2010, 15:02)

                Gigi [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo Monkson

                ...un cantec celebru:

                "Mai bine PSD-ist decat PD-ist /
                Mai bine comunist decat basist"

                Problema (pentru cei deconectati total de la realitatile tarii)) e ca PD-ul a promis ca face fix pe invers fata de PSD (fara coruptie, nepotism, pile, hotie etc etc) si se dovedeste a face nu la fel ca PSD-ul dar chiar mai rau. Noroc ca nu mai exista mineri ca au inchis astia minele ca sigur ii chema Basescu la lupta impotriva mogulilor cei rai ... acum as fi cumva batut in cap sa continui sa sprijin PD-ul in conditiile astea ... n'est pas?
        • +1 (1 vot)    
          Iliescu (Miercuri, 25 august 2010, 11:32)

          dani [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Eu nu spun doar atat :
          - adu-ti aminte ce a spus iliescu de garantarea proprietatii cetateanului roman !
          - mineriada cand oamenii si-au dat seama in '90 ca prietenii lor au murit degeaba .Le-a fost aplicata corectie iliesciana .Erau "vagabonti" ....
          Mai mult nu spun .
          • -1 (1 vot)    
            atata vreme cat alegerile au fost corecte... (Miercuri, 25 august 2010, 12:25)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui dani

            pai mineriada a inceput cu o dezordine provocata in ziua de 13 la televiziune de golani, nu de vagabonti. si a continuat cu venirea minerilor in 14 si 15 iunie.
            alegerile au fost mai corecte decat astea de acum. nu s-au cumparat voturi ca acum.
            si atunci cu ce drept blochezi o strada/piata?
            daca as face acum acelasi lucru ce crezi ca s-ar intampla?
            • +1 (1 vot)    
              Sa te ajute Dumnezeu (Joi, 26 august 2010, 23:59)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui adrian

              sa ai copilul student in Bucuresti si sa vina minerii!
    • +18 (26 voturi)    
      Pentru ca pe ei ii controlau serviciile (Marţi, 24 august 2010, 15:53)

      Lorenzo Monkson [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Pentru ca pe ei ii controlau vechile structuri. Iliescu era reprezentantul lor iar Constantinescu a fost invins de ele ca o prada usoara.

      Cu Basescu nu le-a mers si atunci au aruncat in lupta toate resursele. Se stie ca SRS este un apropiat al fostei Secu'. Nu vi se pare ciudat? Mie da asa ca nu las loc intrebarilor retorice!
    • +25 (29 voturi)    
      De ce? (Marţi, 24 august 2010, 15:56)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      In cazul lui Iliescu e simplu: si-a chemat prietenii sa snopeasca opozitia preventiv.
    • +25 (27 voturi)    
      Pai de-aia. (Marţi, 24 august 2010, 16:30)

      uwe [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Iliescu n-a dat nici un cap in gura, a dat combinate, terenuri, si bani. Si eu l-as astepta la un test cu poligraful pe adrian nastase, daca a luat in aceiasi zi in care a depus bani la Caritas, si daca avea cunostinta ca se inchide imediat dupa. Si pe Tatulici l-as pune sa faca test cu poligraful si sa raspunda daca regreta ca l-a afisat pe Stoica la televizor drept salvatorul oamenilor saraci care pun bani si iau de 8 ori mai mult. E drept, si pe Basescu l-as pune la un test cu poligraful, dar daca ar accepta in ziua urmatoare as renunta la cetatenie. Nu e normal ca presedintele unui stat european si NATO se raspunda la provocarile unui neica-nimeni cum sunt eu, doar ca sa aiba jurnalele de stiri ce sa mai dea.
    • +7 (9 voturi)    
      Pentru ca i-a deranjat pe multi mafioti (Marţi, 24 august 2010, 22:17)

      Adamisteanu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      PENTRU CA I-A DERANJAT PE PREA MULTI MAFIOTI spunand lucrurile verde in fata. Din aceasta cauza imi place de el.
      • -1 (1 vot)    
        Cred... (Miercuri, 25 august 2010, 14:45)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Adamisteanu

        ... ca i-a deranjat ... probabil la stomac. Baga baietii zi de zi in ultimii 6 ani cate un Furazolidon ... unii dintre ei nici nu pleaca de acasa fara hartie sau servetele la ei.

        Ma distreaza ca voi chiar credeti in prostioarele astea ... sau sunteti naivi sau o faceti intentionat. Sincer sper sa fie rea vointa. Nu de alta da cine stie maine poimaine ce politician se mai naste si ce mai zice si veti sari si-l veti aplauda repede ...
    • +9 (9 voturi)    
      iti suna cunoscut... (Marţi, 24 august 2010, 22:38)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      ..."mai animalule"? John Ilici e cel cu dreptul de autor in cazul asta. Si era la adresa unui jurnalist.
      • -1 (1 vot)    
        Cum... (Miercuri, 25 august 2010, 14:42)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui oh

        ...doar atat? Nici un cap in gura? Nici o directa de dreapta ... nimic?
  • +27 (37 voturi)    
    lovitura blajina a lupului de mare (Marţi, 24 august 2010, 15:12)

    panfil flecaru [anonim]

    cam ca o mangaiere.
    deci, mai draga, in caz ca...pak, la razboiu !

    martorii nu vor..
    pai daca e sa fie procest, martorii pot fi citatzi de instantza si sub juramant, sunt obligatzi sa spuna adevarul, si numai adevarul
    altfel e sperjur.
    dansul, advocatul, cred ca stie. nu e cazul sa se roage de martori.

    cu rosca, am intzeles, are asa, numa' o colaborare.
    de afaceri.
    adica prea multa valva pentru mai nimica.

    vor mai urma declaratzii prin vuvuzelele si latrinele anti base.
    spre deliciul credinciosilor spectatori.
    • +13 (15 voturi)    
      mi-am adus aminte ! (Marţi, 24 august 2010, 16:55)

      ion [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

      intr-o luni treceam pe langa sediul psd si cand au iesit ei de la sedinta ponta m-a mangaiat cu o directa de stanga ! ca sa nu cad spre stanga geoana m-a mangaiat cu o directa de dreapta ! mi-am revenit,da mi se muiasera picioarele si ca sa ma indrepte mos ilici m-a mangaiat cu un upercut !
      va jur ca asa a fost ! au vazut hrebe,nastase si vangele ! da nu-i chem de martori ca nu vor !
      da nu mint-sa ma duceti la poligraf ! sau tipograf,mi-e tot aia !
      si-am mai patit-o si cu crin,tariceanu si fratii karamian , da aia v-o zic altadata !
  • -26 (36 voturi)    
    ce importanta are daca e adevarat sau nu? (Marţi, 24 august 2010, 15:17)

    Bogdan [anonim]

    Din felul in care vorbeste n-am niciun dubiu ca e sincer. Si din reactia prezidentiala moale si prudenta, ca atunci cand a fost intebat daca a lovit copilul, cine isi mai aminteste, lucrurile sunt clare. Si pe copil recunoaste ca l-a lovit sau "impins" peste fata, asa ca orice incercare de a ascunde asta sub pres e penibila. Si totusi asta se face acum, este legat numele acestui om de Patriciu, Rosca Stanescu etc. (de parca programul presedintelui Basescu e la indemana oricui...). Astept minusurile de la portocalii pentru care Basescu e un sfant
    • +21 (29 voturi)    
      !!! (Marţi, 24 august 2010, 15:29)

      trtt [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Nu meriti nici macar un minus......in rest sanatate si la gara!!.....
    • -10 (18 voturi)    
      lasa/i.. (Marţi, 24 august 2010, 16:02)

      UNUL,ALTUL [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Bogdane,nu vezi ca sunt fanatici? Nu te trec fiori reci cand vezi cu cata patima isi apara capitanul ????
      • +3 (3 voturi)    
        BOGDANICA (Marţi, 24 august 2010, 23:53)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui UNUL,ALTUL

        Esti hotul care striga hotii.
    • +10 (12 voturi)    
      aiuritule, (Marţi, 24 august 2010, 17:02)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      ai citit articolul in care SPP-ul lui Sarkozy bate mar unul de l-a injurat pe presedinte de a intrat 9 zile in reapus total, iar presa francez abia daca a mentionat evenimentul?

      Da de la romanica stapanii presei "libere si impartiale" umfla gogoasa la maxim...
    • +5 (7 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 24 august 2010, 17:04)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

  • +5 (15 voturi)    
    E bine (Marţi, 24 august 2010, 15:20)

    zx [anonim]

    Consider ca, in cazul in care l'a lovit, d-l presedinte a procedat destul de bine pt ca in cel mai probabil caz individul l'a agresat verbal si injurat pe d-l Basescu asa ca merita o corectie, parerea mea :)
    • -8 (16 voturi)    
      pacat! (Marţi, 24 august 2010, 16:03)

      o mama [anonim] i-a raspuns lui zx

      Oare ce nu ai fost tu in locul agresatului, sau vreun plod de al tau ?????
      • +3 (7 voturi)    
        Mda (Marţi, 24 august 2010, 16:12)

        zx [anonim] i-a raspuns lui o mama

        Nu am plozi, poate tu. Oricum comentariul meu urmarea alt lucru. Acum, chiar si daca as fi considerat normala si de bun-simt parerea ce am scris'o sentimentalizarea subiectului e oarecum penibila.
      • +7 (9 voturi)    
        pacat (Marţi, 24 august 2010, 21:45)

        un tata [anonim] i-a raspuns lui o mama

        eu nu prea cred ca l-a batut si chiar imi pare rau de asta, are o fata de sac de box ambulant !
      • +5 (7 voturi)    
        LUI O MAMICA (Miercuri, 25 august 2010, 0:10)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui o mama

        Hai sa le plangem de mila tuturor hotilor si pungasilor, tuturor derbedeilor, santajistilor si excrocilor. Probabil ca dumneata mamica draga ai votat mortul de pe undeva din Moldova la alegerile trecute din mila crestineasca, iar la cele viitoare il vei vota pe Dan Diaconescu saracutul de el ca este anchetat politic amaratul din ordinul lui Basescu.
      • 0 (2 voturi)    
        Eu sunt educat si nu injur (Miercuri, 25 august 2010, 8:37)

        Catallin [anonim] i-a raspuns lui o mama

        Noi suntem educati si ne purtam frumos, asa ca nu riscam sa fim batuti de nimeni, si copilul meu la fel. Daca cineva este invatat sa jigneasca sa injure trebuie sa se astepte si la cativa pumni in viata, din pacate acum acest Chitic nu a primit nici un pumn, poate eu i-as fi tras cateva plame, sau daca as fi fost presedinte as fi spus celor de la SPP sa il ajute pe domnul avocat sa obtina un concediu medical imediat dupa colt, nu as risca sa fac o luxatie la mana, ca apoi iar spuneau Antenele ca am o boala grava si voi muri
    • -7 (15 voturi)    
      chiar foarte bine... (Marţi, 24 august 2010, 16:09)

      ignat [anonim] i-a raspuns lui zx

      faptul ca pina si sustinatorii presedintelui ii recunosc acestuia dreptul sa loveasca un oponent (ba mai mult il si indeamna la o asemenea atitudine) este cea mai buna dovada ca evenimentul pe care incearca sa-l duca in derizoriu, a avut loc. de altfel, suntem cu totii de acord, oponenti sau nu ai preamaritului, ca un asemenea comportament il defineste pe deplin.
      • +2 (8 voturi)    
        :) (Marţi, 24 august 2010, 16:24)

        zx [anonim] i-a raspuns lui ignat

        Ca doar romani suntem. De fapt, pe mine nu ma intereseaza ce a facut d-l Basescu, ci nr de voturi pozitive adresate comentariului meu, de fapt, asta e lucrul relevant :))
      • +3 (7 voturi)    
        :) (Marţi, 24 august 2010, 16:26)

        zx [anonim] i-a raspuns lui ignat

        Oricum, tot fanul lui Geoana ramai ;)
  • +25 (35 voturi)    
    Mi-e greata ....... (Marţi, 24 august 2010, 15:25)

    SHEAPA [utilizator]

    Asemenea evenimente imi/ne insulta inteligenta.

    La americani daca ai fi indraznit sa te apropii de presedinte sau sa-l injuri te batea SS de te usca si gaseau si vreun articol din Legea Securitatii Nationale ca sa te bage la parnaie pentru ceva timp.

    La francezi la fel:

    http://menaru.blogspot.com/2010/08/o-palma-de-la-basescu-echivaleaza-cu-9.html

    La noi ...... mda, nu mai are rost sa continui, ca ma enervez iar ....... acuzatiile FARA NICI O ACOPERIRE s-au transformat in probe solide, doar pentru ca o parte a presei n-are subiecte pentru mancat rahat 24/7.

    Chiar are rost?
    • -9 (21 voturi)    
      si mie de tine... (Marţi, 24 august 2010, 15:46)

      x_man [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      La americani sau fracezi, sau in orice alta tara CIVILIZATA, presedintele nu sta pana la 12 noaptea prin baruri sau restaurante. Asta 1 la mana, iar 2 la mana, daca e s-o luam asa, intr-o alta tara CIVILIZATA, daca presedintele vorbea cum vorbeste Mr Matelot, nu mai era de mult presedinte. Dar la noi ca la nimeni.
    • +1 (13 voturi)    
      gresesti sau minti (Marţi, 24 august 2010, 16:10)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      in orice tara democratica ai voi sa-i spui presedintelui "sa-ti fie rusine". nu e calomnie, nu e injurie, nu e ofensa adusa autoritatii, nu e ultraj.
      iar de apropiat asa e, daca treci de cordonul de securitate ai toate sansele sa fii impuscat. dar aici nu e cazul. ca cica s-ar fi dus basescu la el.
      lui constantinescu un nene i-a aruncat cu cerneala pe fata si n-a patit mai nimic din cele ce sugerezi tu ca ar fi trebuit sa pateasca - bataie si parnaie pentru ceva timp
    • -6 (14 voturi)    
      apropro (Marţi, 24 august 2010, 16:11)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      in orice tara civilizata poti sa arunci cu obiecte necontondente - oua, rosii, etc
      abia astept sa-l intalnesc pe basescu.
      o sa-i strig tare DEMISIA ca sa vedem cu reactioneaza
    • +5 (7 voturi)    
      CITAT DIN HOTUL SECURIST FELIX (Miercuri, 25 august 2010, 0:19)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      Citat din securistul imbogatit prin HOTIE Felix Voiculescu (cu spume la gura): *Am sa te distrug cu mana mea Basescule*. Cred ca este singurul lucru pentru care mai traieste.
  • +21 (29 voturi)    
    oare ? (Marţi, 24 august 2010, 15:26)

    toma necredinciosul [anonim]

    as vrea sa/l cred pe ac. domn Chitic, dar nu pot. L/as fi crezut daca ar fi aparut si la alte tv in afara celor anti Basescu sau daca n-ar fi aparut deloc la tv si l-ar fi dat in judecata pe presedinte.Asa ar fi facut orice om serios.
  • +21 (27 voturi)    
    e instruit bine, dar ii mai scapa cate o aberatie (Marţi, 24 august 2010, 15:33)

    chistoc [anonim]

    Ieri pe realitatea, acompaniat la maxim de trompeta aceea (parca stanca o cheama), si de ursul lui vantu, acest chitic a spus o fraza interesanta cand a fost intrebat daca patronul restaurantului Ciresica se afla cumva acolo, si anume (citez din memorie): aaa, nu cred, nu mai stiu, dar probabil mai mult ca sigur ca a fost pentru ca dupa ce a plecat Basescu, patronul a venit la mine si mi-a spus... (nu mai stiu ce i-a spus)”

    Pai cum vine asta dle chitic? Mai stii sau nu mai stii? Crezi ca a fost, sau a fost probabil mai mult ca sigur?
    Cum doamne iarta-ma taman tie, prieten cu SRS sa ti se intample una ca asta?
    Se vede ca acest domn chitic minte cu o seninatate bolnava. Am mai vazut specimene din astea. Puteau sa-ti spuna ca au fost pe Luna fara sa clipeasca, cu o putere de convingere uluitoare. Cred ca acesta-i si motivul pt care este dispus sa dea un test cu poligraful.
    Sau o fi hipnotizat ... 
    Daca se va dovedi calomnie, tipul asta ar trebui pedepsit exemplar. La noi orice neica nimeni vine la tv si poate spune orice-i trece prin cap, fara sa pateasca nimic.
    • +5 (9 voturi)    
      emotzia si tzinerea de minke (Marţi, 24 august 2010, 16:04)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui chistoc

      d'apoi, emotze mare sa te aflii in fatza sefului statului. :-))

      apoi, veni traznitura cu dosul palmei, cu nodurile, parca afirma intr'o reluare la vuvuzela vantului.
      e explicabil ca don abogado n'a mai perceput ce se intampla in preajma imediata.
      dupa cum se plange, era normal sa fi vazut stele verzi la momentul ala. :-))

      sa speram c'a fost si un binevoitor cu telefonul de serviciu prin preajma, sa ni se ofere si imagini needitate.:-))
  • +23 (27 voturi)    
    Cum sa-l mai suspendam... (Marţi, 24 august 2010, 15:35)

    ina [anonim]

    1."Daca ar fi fost o masinatiune, o provocare ordinara, nu credeti ca daca era o intamplare bine pusa la punct, pana in acest moment vedeam pe toate posturile de televiziune imagini suprinse de camere bine ascunse" Daca nu a fost nicio palma "camerele bine ascunse" mai mult va discreditau.
    2. "Nu a fost nimic premeditat, a fost o intamplare. Care voiam sa ramana la stadiul de intamplare, dar care a capatat proportii. Am povestit-o unor prieteni care erau JURNALISTI" Bun, m-ati convis;acestia sunt intr-adevar cei mai discreti companioni.
    3."Tatal meu il cunostea pe Rosca Stanescu de foarte multa vreme. Tatal meu, dramatug, scriitor si ziarist, e de inteles ca era foarte posibil sa-l cunoasca. Asa l-a cunoscut pe Rosca Stanescu, de la inceputul anilor 90, probabil ca si anterior anilor 90. Eu am intrat in societatea aceea prin intermediul tatalui meu." Nicio legatura, doar prieten de-o viata cu tata.
    4. Intamplator o adeziune a dvs de intrare in PNL.
    => Cea mai credibila persoana. NICIUN INTERES nu transpare din aceasta increngatura...
    P.S. Sa va tratati fiinca "atunci cand apare deznadajduirea"e grav...
  • +4 (10 voturi)    
    Unde sunt probele? (Marţi, 24 august 2010, 15:37)

    je [anonim]

    Nu se poate ca acest incident sa nu fi fost filmat. Unde e caseta? E ciudat ca SPP-istii nu l-au imobilizat de la prima abordare.
    Basescu reactioneaza asa cand e tracasat, probabil ca s-a mai intamplat ceva inainte.
    Daca nu spune TOT adevarul, se va discredita in cel mai scurt timp.
    • +2 (2 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 24 august 2010, 17:14)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui je

  • -11 (23 voturi)    
    lovituri (Marţi, 24 august 2010, 15:38)

    Ionel Radulescu [anonim]

    Nu pun la indoiala fapta presedintelui( mai ales dupa comunicatul de ieri, SPP+IP). Dar trebuie sa fii cretin sau imbecil sa crezi ca un neica nimeni i-a inscenat fapta asta presedintelui. Insa cea mai grava fapta este palma data majoritatii romanilor , pentru ca el nu mai are ce pierde... si atunci hai sa imbogatim clientela politica si frunza de artar. O hiena mai hulpava decat Vantu si Patriciu la un loc...
    • +11 (17 voturi)    
      Nu pun la indoiala presedintele (Marţi, 24 august 2010, 16:33)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Ionel Radulescu

      Eu cred ca e o inscenare. Un om serios si cu bunsimt in primul rand nu ar fi facut asa ceva niciodata.
      In al doilea rand daca chiar s-ar fi intamplat asa ceva nu statea nimeni la aceea ora sa studieze pe intervale de timp ce sa intamplat dupa eveniment.
      Este o fapta bine gandita si studiata. Cine ar fi stat sa-l urmareasca pe presedinte, daca nu o persoana care ar fi stiut ca acesta era acolo si urma sa plece. E o coincidenta prea mare ca sa fie o simpla intamplare si faptele prea evidente ca sa fie spontane.
  • +16 (20 voturi)    
    Si cu cerere de adeziune la PNL (Marţi, 24 august 2010, 15:43)

    Audit [utilizator]

    sector 3!!
    Glume de 2 lei! De ce nu are liniste SR Stanesc, nu stiu. Sa fii lovit groaznic de viata cu pierderea copilului si totusi sa nu te linistesti, sa nu CAUTI linistea sufleteasca, este foarte ciudat. Nu-l inteleg.
    • +11 (15 voturi)    
      !!! (Marţi, 24 august 2010, 16:01)

      trtt [anonim] i-a raspuns lui Audit

      Cand nu mai ai nici un dumnezeu, card vezi in fata ochilor dor $$$....restul nu mai conteaza...si-a vandut sufletul demult...
      • -8 (10 voturi)    
        dar tu ce-ai crezut? ca e pdlist? (Marţi, 24 august 2010, 17:56)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui trtt

        normal ca e anti basescu, ca d-aia a strigat. daca era anti ceilalti nu striga.
        tu, daca esti simpatizant pdl nu pe iliescu il injuri? sau tot pe basescu il critici?
      • 0 (2 voturi)    
        A avut suflet? (Miercuri, 25 august 2010, 8:43)

        LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui trtt

        Ca sa poti sa vinzi un suflet presupun c ail ai, ma indoiesc ca SRS a avut suflet
  • +19 (27 voturi)    
    cand falimentul bate la usa (Marţi, 24 august 2010, 15:46)

    mar [anonim]

    iar "marele trust media" se clatina din toate inchieturile, mai punem de o inscenare.
    Oare chiar ne cred pe toti retardati si manipulabili?
    Si curcile rad de afirmatia "lovitura presedintelui nu a fost o lovitura puternica, a fost o lovitura".
    Mai adaugam un scenariu cu iz de vant din est, doar doar vom reusi. Cred ca toamna SRS se afla in varf de creatie SF.
    Interesant este ca aceasta "agresiune" survine dupa o saptamana fierbinte si inaintea unui deadline legat de Rompetrol. Curat murdar si insailat cu ata rosie.
    PS. Oare daca acest "personaj glumet" traia in America si-l injura pe Obama ce se intampla???
    Nu mai spun de prezenta lui fix pe traseul prezidential.
    • -15 (23 voturi)    
      cozi de topor... (Marţi, 24 august 2010, 15:55)

      titi [anonim] i-a raspuns lui mar

      asta sunteti. apare unul care spune ca marinarul, un nesimtit si un badaran ordinar, i-a tras o smetie peste ochi si gata au sarit cozile de topor platite de partid. cu cine esti asociat, cu cine esti prieten, ce afaceri ai, cu cine esti insurat, ce fac parintii, socrii, finii, nasii, cumnatii, prietenii... asta fac toate cozile de topor... adreseaza o mie de intrebari pentru a se disipa situatia penibila in care o haimana de presedinte sare la bataie probabil beat fiind. daca e smecher de ce nu iese pe strada singur sa vada capace ce o sa isi ia in cap...
      • +12 (18 voturi)    
        !!!! (Marţi, 24 august 2010, 16:08)

        Criss [anonim] i-a raspuns lui titi

        Dar lui Iliescu de ce nu i dai capace mai animale?
      • +3 (5 voturi)    
        scuza-ma draga titi (Marţi, 24 august 2010, 23:29)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui titi

        da am devenit o coada de lopata de cand ma intorc de la munca la ore la care tu probil ai terminat de privit la iRealitatea si deja sforai!

        si ma apuca toate alea cand ma gandesc ca cel pe care tu il sustii m-a amenintat ca imi ia 50% din salariu ca impozit pe ultima transa !
        si ma apuca si mai groaza cand seful numitilor liberali nu protesteaza cu privire la asta ci este doar disperat sa ajunga la ciolan ca sa isi plateasca datoriile din campania electorala!
        • 0 (0 voturi)    
          cu noi ori impotriva noastra (Miercuri, 25 august 2010, 15:00)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui dorel

          am inteles.. deci, daca il critica pe basescu inseamna ca, in mod logic, il sustine pe iliescu.. sau pe patriciu..a, sau pe vantu..sau pe Dalai Lama?..CLAR!

          cam tulbure e logica asta, domnilor... sper s-o scoateti la capat pan'o stinge lumina.
          Doamne ajuta
  • +13 (19 voturi)    
    Chitic minte cu nerusinare. (Marţi, 24 august 2010, 15:52)

    mircea [anonim]

    In tot ce spune nu se leaga.Firma cu SRS nu a avut nici-o activitate-ar trebui verificat ,nu face nimeni o firma asa de flori de mar si mai ales SRS.Nu-l cunoaste,dar a FOST ACTIONAR MARUNT IN FIRMA LUI srs.Cu taica-su este povestea clasica-mortul este vinovat.Si tot asa ,ca nici nu merita sa-i analizezi toate minciunile.Pacat ca SPP nu ia rupt cateva coaste.
  • +13 (19 voturi)    
    va sugerez... (Marţi, 24 august 2010, 15:57)

    adi [anonim]

    va sugerez sa-i acordam dlui. chitic linistea necesara procesului de gandire ( daca il da sau nu, in judecata, pe presedinte ) si sa nu il mai bagam in seama. Nu merita. Cat priveste revolta sa, care a condus la acest incident, ii reamintesc ca puterea executiva revine guvernului, in consecinta, ii sugerez dlui. chitic sa mearga in Pta Victoriei, daca este revoltat de situatia tarii, si sa strige acolo " rusine ". Apoi sa mearga la Parlament, in curte, si sa repete isprava. desigur, daca dl. chitic este animat de bune intentii..
    • +6 (8 voturi)    
      dansul e avocat (Marţi, 24 august 2010, 17:26)

      vasile69 [utilizator] i-a raspuns lui adi

      adica traieste din interpretarea legii, nu din respectarea ei. aveti putina mila, va rog.
      • +3 (3 voturi)    
        La Spiru Haret probabil! (Miercuri, 25 august 2010, 8:34)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui vasile69

        Cum ni s-a umplut si noua firma de "laureati" in toate domeniile ale acestei "universitati".
    • 0 (0 voturi)    
      foarte interesanta sugestie (Miercuri, 25 august 2010, 14:25)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui adi

      dumneata faci niste distinctii foarte fine, intre portocaliu, rosu-portocaliu si maro roscat.. ca culori [asa..fara SI] politice ..presedintele fiind albul in paleta asta...sau vrei sa pari naiv?

      "Puterea executivă în România este formată din Preşedintele României şi Guvern"
  • +18 (24 voturi)    
    chitic (Marţi, 24 august 2010, 15:59)

    horia1962 [utilizator]

    caz clar de defaimare a presedintelui...se pare ca mogulul conu dinu nu l-a iertat pe presedinte ptr cele 24 de ore de puscarie care chipurile i-au patat "onoarea" cu toate ca base nu a avut nici o implicare...."patricianul"trebuia si in momentul de fata sa fie la racoare ca dealtfel si artizanul fni,gelsor care acum ne da sfaturi de comportament
  • +14 (24 voturi)    
    Avocat su mitocan? (Marţi, 24 august 2010, 16:04)

    Petre [anonim]

    Mai frate, un avocat se poarta ca un mitocan. Asta ori a luat diploma pe "neve", ori nu are sapte ani de acasa, ori e dus putin cu pluta.
    Cum sa te apuci sa strigi dupa seful statului ca un apucat?
    Jalnica educatie.
    • -8 (18 voturi)    
      si? (Marţi, 24 august 2010, 16:14)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Petre

      am inteles, daca strigi dupa El Prezidente nu ai sapte ani de acasa, daca striga EL dupa tine (ceva gen "tiganca imputita") sau iti ia telefonu sau, mai grav, baga tara asta in rahat pana la gat cu guvernul lui de analfabeti, totul e ok... ma bucur totusi ca au mai ramas putini retardati portoaclii, unii s-au mai desteptat intre timp.
  • +11 (17 voturi)    
    Nea Chitic (Marţi, 24 august 2010, 16:10)

    Vasile [anonim]

    e o facatura, nu vezi pixelu albastru sa iti fie rusine Dinu Patriciu!!
  • +12 (24 voturi)    
    Rahat imprastiat (Marţi, 24 august 2010, 16:20)

    karenina [anonim]

    Asta ai facut Dle Chitic. Iar acum, nu faci altceva decat sa te balacesti in el, intocmai cum ai invatat de la PSD-PNL-ei.

    Eu cred ca termenul de 60 de zile este pentru a reveni cu picioarele pe pamant.
  • -3 (15 voturi)    
    am si io o intrebare (Marţi, 24 august 2010, 16:26)

    www [anonim]

    cum e posibil ca un cetatean sa injure un presedinte, dupa care trebuie sa intervina garzile sa-l tina, tot pe cetatean, iar presedintele sa plce, fara a-l da in judecata? miroase a pute. o fi ilegala relatia cu SRS?!!!
  • +12 (20 voturi)    
    Cainii latra.ursul trece. (Marţi, 24 august 2010, 16:42)

    traian [anonim]

    Domnul Pitic,facea baie intr-un ibric.Este rau cand esti mic si ai ambitii mari.Trezeste-te ,omule ! Da-ti in sire!
  • +11 (15 voturi)    
    asta da comportament (Marţi, 24 august 2010, 17:08)

    Danny [anonim]

    Se poate numi "avocat" o persoana care calomniaza un presedinte de stat.?
    • -6 (12 voturi)    
      calomnie? (Marţi, 24 august 2010, 18:06)

      fff [anonim] i-a raspuns lui Danny

      plina tzara asta de handikkti. da cand presedintele isi injura cetatenii, ii discrimineaza, le recomanda sa plece afara, si duce tara in prapastie cum se numeste dle? dar cum crezi ca se numesc lingaii ca tine care iau apararea unui astfel de presedinte? TRADATORI DE TARA
      • +6 (8 voturi)    
        dar cand liderul opozitiei .. dl Ponta (Marţi, 24 august 2010, 23:26)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui fff

        imi spune mie la iRealtatea in direct ca o sa-mi ia 50% impozit pe salariu (pe ultima transa) ca sa plateasca ajutoare la "nevoiasi" care dorm cand eu plec la munca si dorm deja cand ma intorc de la munca


        CUM SE NUMESTE draga "fff" ?
        • +2 (2 voturi)    
          deja iti ia mai mult (Miercuri, 25 august 2010, 9:36)

          emilper [utilizator] i-a raspuns lui dorel

          ... 45% direct din salariu, plus tva si altele ...
        • 0 (0 voturi)    
          F romanesc "se numeshte"... (Miercuri, 25 august 2010, 17:17)

          Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui dorel

          Cine poate oase roade,cine nu sta shi priveshte:)) Ps Mai avem una antologica...legea-i ptr catzei nu ptr dulai,fascinant nu?!
  • +8 (14 voturi)    
    don'Chitic fa ciocul mic! (Marţi, 24 august 2010, 17:11)

    Vlad [anonim]

    Stimate domn Chitic,daca taceai poate ca filosof
    ramaneai,dar suferind de limbarita ti-ai dat arama pe fata: ce cautai matale la vila scriitori-
    lor? Vad ca esti avocat si om de afaceri sau poate criza te-a adus la sapa de lemn si nu ai avut bani de hotel!L-ai insultat pe presedinte
    pentru ca a dus tara de rapa,dar vad ca si matale contribui din plin la aceasta,ciupind de ici de colo.Nu mai vorbesc despre" studiili"
    matale,probabil ca la nea Spirache Hamlet se
    vorbeste cu ora DOISPREZECE!?De pluralul
    englezesc auzit-ai matale? Adica YOU si la sin-
    gular si la plural!Rusine sa-ti fie,daca nu-ti
    convine persoana (nici mie nu-mi place,dar asta este alta poveste),trebuia sa respecti macar institutia prezidentiala.Prin demersul
    dumitale,ai dovedit ca nu esti mai prejos!
  • +9 (11 voturi)    
    cititi va rog tot in hotnews (Marţi, 24 august 2010, 17:14)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    O palma de la Basescu echivaleaza cu 9 zile de spitalizare de la Sarkozy?
  • +8 (16 voturi)    
    avocatul mincinos (Marţi, 24 august 2010, 17:17)

    alexandru [anonim]

    Acest avocat cu diploma cumparata de la Universitarea Prostilor Spiru Haret nu stie limba romana "ca si cetatean" acel SI arata incultura
    • +6 (8 voturi)    
      ca şi vine de la caş i-ul de la CIOBAN (Marţi, 24 august 2010, 17:27)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui alexandru

      "ca şi" vine de la "caş_i-ul" de la CIOBAN !
      C-aşia vorbeşte toţi aceştia du pân Bucale !
      În ceea ce priveşte Univ SPP, păcat că Academia Română şi Ministerul Educaţiei şi cel al Culturii las să fie terfelit numele unui mare om de cultură Român !
    • -9 (15 voturi)    
      logica la romani (Marţi, 24 august 2010, 17:41)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui alexandru

      nu stiu cum se face ca atunci cand e vorba de Base pana si logica isi pierde din importanta: avocatul e mincinos pt ca e incult? avocatul e incult pt ca a folosit un SI? ... spune-mi te rog, "tigan imputit" ce esti, eu sunt cult? Da, stim, pixelii, patriciu, rosca stanescu, comunistii, securistii incearca sa pateze imaginea imaculata a celui care te reprezinta prin cultura sa nebanuita!
      • +6 (10 voturi)    
        nu draga geo (Marţi, 24 august 2010, 23:25)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui geo12

        dar un om care munceste si care la ora asta ajunge acasa de la job ... are mari frustrari cand aude un PSDist de teapa lui Ponta ca ii spune ca o sa ii ia 50% din salariu ca impozit !(pe ultima transa)
        ca sa plateasca si ajutoare la toti vontantii PSD-ului !

        nu ! nu ma vei face sa ma uit la iRealitatea cu gura cascata si plin de bucurie pentru ca eu spre deosebire de multi "antibasesti" eu MUNCESC, nu stau sa astept ajutoare de la stat !
  • +15 (21 voturi)    
    ce cauta un avocat la vila scriitorilor? (Marţi, 24 august 2010, 17:30)

    liviu [anonim]

    Am inteles ca tatal avocatului a fost scriitor. Ii da asta dreptul fiului sa stea la vila scriitorilor sau cetateanul este unul din miile de atarnatori care paraziteaza corpul din ce in ce mai vlaguit al acestei tari?
  • +15 (21 voturi)    
    Ca sa fie clar... (Marţi, 24 august 2010, 17:39)

    Rescatorul [anonim]

    Daca Base ii tragea un "neve" avocatelului clantau, avea cel putin buza sparta. Dar, micul provocator are buze de actor. ///
  • +13 (21 voturi)    
    Domnul avocat cu sotia (Marţi, 24 august 2010, 17:46)

    CCC [anonim]

    a stat la Vila Scriitorilor pe banii mei?
    • +7 (9 voturi)    
      te referi la banii (Marţi, 24 august 2010, 23:22)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui CCC

      pe care Ponta si PSD ameninta ca ti va lua prin impozite marite ca sa hraneasca si gura lu' nenea care voteaza da' nu vrea sa se duca la munca ?

      rusine pentru comunisti !
      • 0 (0 voturi)    
        acesti comunisti (Miercuri, 25 august 2010, 13:43)

        x [anonim] i-a raspuns lui dorel

        Acesti comunisti pe care presedintele tarii ii hulea in campanie si pe care acum ceva timp a spus ca i-ar aduce la guvernare.
    • 0 (0 voturi)    
      da, scriitorule.. (Miercuri, 25 august 2010, 14:10)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui CCC

      asa e!
  • +5 (5 voturi)    
    nu ma intereseaza (Marţi, 24 august 2010, 18:12)

    c# [anonim]

    nu am citit decat titlul acetui articol si vreau sa ve spun ca nu ma intereseaza, si ca ma doare undeva de scandalurile de tipul asta.

    mi-as dori ca luptele politice sa se duca drept, iar victoriile sa se bazeze pe ce au facut bun unii in loc de ce au facut rau ceilalti.

    daca cumva am sa fiu interesat candva de astfel de subiecte am sa ma duc sa cumpar/iau: click, libertatea, can can sau alte mizerii tiparite.

    c
  • +5 (11 voturi)    
    hai la munca, avem si alte treburi... (Marţi, 24 august 2010, 18:48)

    Roman plimbaret [anonim]

    Am vizitat judetul Caras-Severin, vara asta. Nu e Moldova, nu e Oltenia, e Banatul zis si "fruncea". Ei, bine, mai mare saracie ca acolo n-am vazut in viata mea! Si presa din Bucuresti se da de ceasul mortii cu cine se bate basescu prin neptun... Adeca, vorba aceea, oaia moare de foame si capra se scarpina de gard!
    Si, la urma urmei, ce s-a intamplat? Nea presedintele era pilit, in concediu, ca tot omu'. Se trezeste cu un boulean tinerel care urla la el: sa-ti fie rusine, baa! Eu zic ca SPP-istii aia de-l pazesc mananca o paine degeaba: ati auzit ce-a patit junele care l-a-njurat pe Sarkozy? Dar, in tara asta, tot presedintele trebuie sa faca toata treaba: deci l-a carpit pe neasteptatul protestatar. O rafuiala cinstita, intre barbati aflati in timpul liber. Bun, si?!
    • 0 (2 voturi)    
      O rafuiala cinstita? (Miercuri, 25 august 2010, 9:34)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Roman plimbaret

      Pai daca erai tu in locul lui Chitic asta si-i expediai un upercut scurt,barbateste,d-lui presedinte?!Crezi ca ramanea la stadiul de rafuiala cinstita,intre barbati???Omule,acum iti livra sotia chiftele printre gratii.Degeaba,ca nu mai aveai dinti.Din cauza de SPP.Ce D-zeu esti atat de naiv???
  • +7 (15 voturi)    
    Porcaria lu' srs ? (Marţi, 24 august 2010, 18:54)

    ionamaru [utilizator]

    Mare cocina trebuie sa fie la iRealitatea asta a lu' vantu ...adica nu mai am treba cu srs-isti dar ,insa mizerabilii " lucra pe rupte "
    Acum ,avocatelu' ,nu sa ales cu ceva dantura aurita ( era bine daca-i tragea si un sut in ...! ) dar ia ceva parai din postura de ' actor ' la tv-urile cantatoare ... asa ca " pretenii " la nevoie se ajuta , tata era cunostinta veche a srs-ului !
  • +10 (20 voturi)    
    Dlui Chitic (Marţi, 24 august 2010, 20:00)

    popoviciu [anonim]

    Domnule Chitic,
    Rusine, rusine,,,,sunteti tanar..speranta a viitorului Romaniei..din pacate suntem aici din cauza unora ca Dvs care nu aveti nici un pic de rusine.Unde ati crescut? Aveti un trai decent? Cate procese ati avut? In cate procese ati aparat? Nu ..cred ca nici nu stiti cu ce se mananca aceasta meserie..rusine..mai meditati si faceti pasul inapoi cum ar trebuie sa-l faca f multi ca Dva.
    Rusine tinere!
    • 0 (0 voturi)    
      Dlui popoviciu (Miercuri, 25 august 2010, 14:06)

      speranta viitorului Romaniei [anonim] i-a raspuns lui popoviciu

      speranta asta e sufocata de mentalitatile meschine ale unora ca dvs si cetateanul basescu
  • -9 (13 voturi)    
    basescu nu s-a oferit la poligraf (Marţi, 24 august 2010, 21:38)

    cititor hotnews [anonim]

    Basescu nu s-a oferit sa treaca testul cu poligraful.
    Lucru este explicabil;la cat minte poporul cu televizorul numai daca se apropie de un asemenea aparat acesta va exploda.
    Din surse spp sa aflat ca domnul chitic ar fi consumat bere si uzo,ceeace l-ar fi enervat pe basescu,care consumase doar whisky.
    • +6 (10 voturi)    
      dar Ponta se ofera sa faca un test poligraf (Marţi, 24 august 2010, 23:20)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui cititor hotnews

      in privinta amenintarilor pe care le-a facut cu privire la faptul ca imi va fura din banii de salariu ?

      in va fura 50% din valoarea care ramane peste 30 de milioane ... a spus-o la iRealitateaTV

      se jura ca nu imi face asta ca sa tin cu el ?
      altfel ciocu mic si joc de glezne ... si mai bine iti cauti un job decat sa iti doresti ajutoare de la stat !
  • +8 (12 voturi)    
    Chitic, Pitic, Bibic (Marţi, 24 august 2010, 22:18)

    Circodelusmimiletus [anonim]

    Mai baieti , mai folositi-va imaginatia si nu mai stati dupa buchea cartii KGB-iste! Daca puneau o mamaie amarita sa-i dea in cap lui Basescu cu o sacosa cu o piine si 2 ardei , aveau mai mare credibilitate! Dar asa , cu toti securistii si copiii lor pe care-i aduc la tevelizor sint mai mult decit penibili! Sa le mai schimbe nene numele! Fara Chitic , Pitic, sa foloseasca numele alea vechi : Doiaru , Treiaru, Decibelus per Scoliozis etc
  • -9 (11 voturi)    
    sa se faca testul (Marţi, 24 august 2010, 22:51)

    gimini [utilizator]

    Ar trebui sa se faca testul cu poligraful, sa se inceteze cu discutiile. Si sa-l faca si Chitic, si Basescu.
    • +1 (3 voturi)    
      Zau,maestre? (Miercuri, 25 august 2010, 11:04)

      Gimini2 [anonim] i-a raspuns lui gimini

      De ce "sa se faca testul cu poligraful"?
      1. Se spune test poligraf.
      2. Ce n-ai priceput din dezbatere? Chitic, acuza si tot el cere testul poligraf? Tampit sau dus cu pluta. Da zic bine. Un avocat stie meserie si lanseaza aberatii.
      3. "Si sa-l faca". Ce cauta "si" la inceput de propozitie?
      4. Hai sa ne tregem de sireturi cu presedintele tarii!
      Ca doar e democratie si asta ne scuza de bunul simt, eleganta. Ca acest dobitoc, cu nume de chitic da lectie cum sa ne purtam intrenoi, este o rusine. Un om civilizat nu striga in miez de noapte dupa un cetatean, fie si presedinte, si tot el se da drept victima.
      Daca a fost beat, se putea trezi. Din prostie, e mai greu.
      parintii lui sunt mandrii de odrasla?
  • +7 (11 voturi)    
    ?!? (Miercuri, 25 august 2010, 1:06)

    anonim [anonim]

    Nu inteleg tacerea presedetiei, a institutiei.

    Romania e singura tara din Europa a carui presedinte este in mod constant jignit, insultat, agasat, in cele mai josnice moduri: presedintele ca persoana, omul Traian Basescu, cat si intrega lui familie.

    Cu bune, cu rele, Traian Basescu reprezinta o tara, a mea.

    Pana cand tacere? Cat de jos se poate ajunge ?
    O sa vad la irealitateaTV pe unu cu pusca cu lumeta, suparat ca n-a luat in calcul adierea Vantului, mangaiat pe crestet de Motanul Felix dar increzator ca va primi o noua sponsorizare de la Patriciu ?!?

    Frantujii ne numesc cersertori. Rusii tigani.
    Englezii "STUPID PEOPLES". Ungurii si bulganii ne iau de prosti de fiecare data cand au ocazia.
    Oare de ce?
    • -1 (1 vot)    
      pt ca suntem (Miercuri, 25 august 2010, 13:30)

      ser [anonim] i-a raspuns lui anonim

      si ca sa intelegi de ce, mai citeste o data comentariul tau.
    • -1 (1 vot)    
      basescu tace Chitic (Miercuri, 25 august 2010, 14:02)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ..d'aia
  • +5 (9 voturi)    
    chit chit chit (Miercuri, 25 august 2010, 7:55)

    Roxanna [anonim]

    chit , chit , nu roade cablurile de la antena
    si de la irealitatea ca te prinde pisica,

    si s-ar putea sa ..... ...

    atat de tanar si fara creier ,

    asta sigur din cauza caniculei ,

    nu testul poligraf este solutia ci un control la

    psihiatrie , fugi urgent chit chit
  • +3 (7 voturi)    
    oprobiu public, mai chiticule! (Miercuri, 25 august 2010, 8:38)

    Dr Marutza [anonim]

    "Domnule" chitic, doar atat, ca s-a scris mult pe tema asta: daca nu-i adevarat - PACAT! Daca da, BINE TI-A FACUT! Ai si de la mine o palma verbala, ca meriti! Nu invartesti doar legile, dar si afacerile si cu "scandalul" asta speri sa iesi din anonimat si sa-i faci si un serviciu lui rosca-stanescu, tartorul din umbra! Asta e un Iago, un specialist in denigrari fara acoperire si tras de sfori, ca asa s-a strecurat pana acum printre legi si paragrafe!
    Penibil!
  • +1 (5 voturi)    
    Parerea mea (Miercuri, 25 august 2010, 9:47)

    Cristian [anonim]

    Zice omul asta ca l-a pocnit peste bot presedintele Romaniei? No prietene draga, mie daca imi ziceai vorbele alea grele, iti dadeam cu cricul de la masina peste rat pana iti cadeau toti dintii - spurcaciune.
  • -1 (5 voturi)    
    Concluzii si invataminte pt.viitor: (Miercuri, 25 august 2010, 10:14)

    Pantera Roz [utilizator]

    Cu presedintele trebuie procedat barbateste si in spiritul Codului Onoarei,cum procedeaza si domnia sa.1.Nu-l provocati pe Basescu in locuri izolate,ci cu martori.2.Provocati-l rau ca persoana,(si la persoana a2a plural,pt.D-zeu,ca lumea e sensibila!),pt ca aveti motive:case moca,fete cu vanzari anterioare,obsesia pensiilor,profesorilor,medicilor.etc.Va riposta sigur.Fizic.3.Ripostati si voi.Tot fizic si exact la fel.Conditia e sa fiti al naibii de spontani.4.Va va lovi iar,dar mai tare.5.Ei,atunci picati pe jos,zbierand din toti rarunchii,teatral,gen fotbalistii romani.6.Va vor umfla SPP-istii pe sus si pe la oase ulterior,dar vestile circula,afla tv,se vad urmele ultimei lovituri si nu mai pot abera astia cu pixeli albastri,etc.7.Basescu e un tip impulsiv si pune botul garantat.8.Iese un scandal de toata frumusetea,din care nu va putea iesi bine.9.Ce va fi cu voi dupa aia-Dumnezeu cu mila...Dar parca ar merita efortul.Scapam de individ si deveniti eroi.Murdar,dar eficient.Sursa:"Ghidul micului intreprinzator pt.iesirea din criza",Ed.Didactica si Pedagogica,2010,100 lei(scumpe toate,d-le!)...
  • -2 (2 voturi)    
    Comentariu (Miercuri, 25 august 2010, 10:50)

    Dan [anonim]

    Dragi romani 20 de ani ati cerut sa vi-se arate unde sunt securistii,, acum , ii vedeti la televizor. 20 de ani ati vrut sa stiti cum s-a furat in tara asta si cum sau facut provatizarile, acum ii vedeti la parchet, oameni de afaceri ( miliardari de carton), judeactori, avocati corupti. 20 de ani si-au dat legi numai pentru ei acum, stiti pentru cine. De ce o data intrati in UE dintr-o data toata lumea este isterizata?: Pentru ca dupa ei ne-am invatat si noi, sa nu mai respectam legea iar cind latul s-a strins sarim toti ca arsi ca era mai bine inainte. In ultimele 6 luni de zile sau intimplat toate relele din lume. Asa sa fie oare?. Chiar asa de prosti om fi sa nu vedem adevarul?: Ma intreb ce avantaj imi aduce mie ca roman luindu-i parte lui NUS sau lui FELIX. iar copii mei mor de foame...GINDITI LIBER
  • -1 (3 voturi)    
    cetateanul turmentat (Miercuri, 25 august 2010, 13:03)

    mihai r [anonim]

    da... daca era o simpla altercatie intre doi cetateni turmentati, nu merita nici un comentariu. avocatul era acolo ca simplu cetatean si sunt sigur ca isi da seama ca a gresit coborandu-se la nivelul numitului basescu... insa, pana la sfarsitul mandatului, basescu e Presedintele Romaniei si cand doarme si ar trebui, cand pleaca de la Cotroceni sa lase functia asta fara pata, pentru ca functia asta reprezinta Statul Roman si ar trebui sa ne reprezinte pe toti, pana la urma.. dar acest servant ciocoit care a ajuns sa reprezinte Romania nu are nici dorinta nici inteligenta emotionala sa se comporte corespunzator functiei. dar el pare ca actioneaza doar dupa bunul plac, dupa cum i se umfla umorile sau i se zbate ochiul, pentru ca daca ar fi altfel am putea intrezari o strategie si o bruma de coerenta in politica Romaniei, cel putin pe plan intern.. si ca el sunt foarte multi impostori care au confiscat de fapt, din '89 incoace, toate institutiile Romaniei.
    exemplul cu Presedintele Frantei nu are relevanta decat daca doriti sa subliniati diferenta dintr o situatie normala, in care un Presedinte sobru (citeste "treaz") se deplaseaza oficial in teren, ziua'n amiaza mare, insotit de presa si este agresat verbal de cetateni violenti si o situatie atipica, in care un Presedinte (probabil, turmentat..nimic ilegal si nepermis) care iese dintr-o carciuma [!sic], in jurul orei 12 noaptea este interpelat de un cetatean (posibil turmentat ..nimic ilegal sau nepermis nici aici) care il "insulta grosolan" zicandu-i "-sa-ti fie rusine!"...am zis atipic, dar daca prin implicatiile ei situatia nu ar fi fost gravissima, as fi zis ridicol!
    cat despre expresia "suce-moi", putin probabil sa auziti de la Sarkozy asa ceva, in schimb prin gura "domnului" Basescu se stie ca au trecut altele mult mai groase...cu sau fara licurici.

    in mod normal, cazul ar fi ridicol.. dar, din pacate acest individ cu mentalitate de sluga parvenita este Presedintele Romaniei. al unei romanii cu mentalitati de slu
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari, domnule avocat! (Miercuri, 25 august 2010, 13:34)

    mihai r [anonim]

    excelent expozeu!

    daca mai aveti si alte nelamuriri, derulati caseta de cate ori va vin intrebarile.. dar fiti sinceri cu voi insiva, macar
  • 0 (2 voturi)    
    Cea mai penibila poveste din colectia Patriciu (Miercuri, 25 august 2010, 13:40)

    Cornel [anonim]

    "De sangerat nu am singerat, imi simteam buza putin inflamata." Au aparut, in schimb, niste pixeli albastri ?! Culege-i cu o penseta, pune-i intr-o sticluta si hop cu ei, unde ? la antena 3 !
  • -1 (1 vot)    
    luptatorul (Miercuri, 25 august 2010, 14:46)

    gabriel [anonim]

    adevarul trebuie sa iasa la iveala, si daca e adevarat eu ii sugerez avocatului sa formuleze plangere penala daca exista un minim de probatoriu ( martori, inregistrari video ) insa trebuie avut in vedere ca si basescu poate sa-l acuze pentru afirmatiile avocatului. formularea unei plangeri trebuie cantarita cu atentie iar daca stiti ca suntei nevinovat, d-le avocat, recomandarea mea, de coleg de breasla, este sa nu va lasiti intimidat.
  • 0 (2 voturi)    
    chitic e un avocat "parat" (Miercuri, 25 august 2010, 15:12)

    ando [anonim]

    Ce avocat e asta care nu stie cand se face testul cu poligraful? testul se face in urma unei plangeri la politie si in urma probelor adunate. Nu inteleg de ce nu a depus de la inceput plangere impotriva lui Basescu si se duce pe la toate televiziunile PSD-ului si PNL-ului ca sa-si faca publicitate? un om care stie ca a fost admolestat fizic si detine probe evidente, se duce si declara la politie incidentul si depune o plangere impotriva agresorului. Se vede foarte clar ca totul este o facatorie.
  • 0 (2 voturi)    
    vai vai (Miercuri, 25 august 2010, 23:55)

    adrian [anonim]

    De cand am vazut la televizor fata tumefiata si ingrozitoarele vanatai provocate unui avocat care in toata cariera lui nu a aparat decat maicute si babute) am fost atat de impresionat ca nu am mai avut pofta de mancare si nici de etc.
    Ma uitam in ochii bietului chitic si imi aminteam de fleica din frigider pe care din durere sufleteasca nu puteam sa o mai mananc. Era aceeasi privire inteligenta (porcina) ca a celui care mi-a daruit fleica care nu mai putea fi mancata. Nu mai am curaj sa ies pe strada la gandul ca oricand poate sa treaca pe acolo Basescu si sa ma pocneasca pe neveu. Adica el cu pumnul vinat si eu cu fata curata si privirea stupida.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by