Tariceanu: Am avertizat ca importul excesiv de masini vechi va distruge locurile de munca

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 13 noiembrie 2008, 15:55 Actualitate | Esenţial


Premierul Calin Popescu Tariceanu a declarat, joi, la Brasov, ca a avertizat inca de acum cateva luni ca importul excesiv de masini second-hand va distruge locurile de munca din industria de autoturisme.

"Eu am spus inca de acum sase luni ca importul excesiv de masini second-hand va distruge locurile de munca. Cand am avertizat acest lucru in Parlament, domnul Boc facea demagogie ieftina. Iata care e rezultatul. Acum angajatii de la Dacia ar trebui sa se duca la Boc sa il intrebe cum e cu povestea pe care le-a spus-o. Va trebui facut ceva si va trebui sa vedem ce reglementari am putea introduce pentru ca efectele sunt prea mari. Exista 200.000 de persoane care lucreaza in aceasta industrie si vrem sa evitam greselile facute in Ungaria", a declarat Tariceanu, potrivit Mediafax.

Intrebat de jurnalisti cati someri estimeaza ca vor fi in Romania pana la sfarsitul anului 2008, Tariceanu a spus ca este greu de facut o prognoza a somerilor din domeniul industriei, insa este convins ca efectele crizei pot fi diminuate daca se merge pe calea investitiilor astfel incat sa se sustina locurile de munca existente si sa se creeze altele noi pentru a fi absorbiti cei care vor fi disponibilizati.

Datele Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) aferente primelor zece luni din acest an arata ca piata auto second-hand isi continua trendul de crestere de peste 100%, inceput in a doua jumatate a anului, dupa modificarea taxei auto, la 1 iulie. Taxa a fost redusa semnificativ pentru masinile rulate si a crescut usor in cazul autoturismelor noi.

Premierul Calin Popescu-Tariceanu a anuntat, miercuri seara, ca Guvernul va analiza un set de masuri pentru diminuarea efectelor generate de importurile de masini second-hand, care au creat probleme industriei auto din Romania, precizand insa ca taxa de poluare auto pentru masinile noi nu va fi eliminata.



















647 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    Sa vedem daca am inteles bine... (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:14)

    Maria [anonim]

    E vina lui Boc ca masinile acelea second-hand pe care le putem aduce din ocident sunt mai ieftine si mai bune decat o Dacia noua.
    • +1 (5 voturi)    
      NU ai inteles nimic ! (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:08)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Citeste atent: e vorba de "industria de autoturisme" (in general nu din Romanaia). Vezi si titlul de mai jos: "... economia Germaniei a intrat in recesiune". Din cate inteleg eu, lor le-am facut-o ! Ce nu inteleg eu: e prost sau doar penibil ?
      • +5 (5 voturi)    
        e vina lui Boc (Joi, 13 noiembrie 2008, 18:41)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

        evident.. e vina lui ca acum putem alege ce vrem sa cumparam si nu ne baga Tariceanu pe gat ce importa el.. :)
      • +1 (1 vot)    
        Nici tu n-ai inteles nimic !!! (Joi, 13 noiembrie 2008, 19:57)

        MLZ [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        ia sa ne distantam putin si sa vedem ce incearca onor ministrul prim:

        pe seama consumatorului sa subventioneze locurile de munca de la dacia!

        aha, curat liberalism! loool

        cred ca a incurcat manualele cand era mic .... :o))
        • 0 (0 voturi)    
          pfeuu (Vineri, 14 noiembrie 2008, 13:19)

          y [anonim] i-a raspuns lui MLZ

          cate ai inteles si tu ...

          un partid de dreapta, in cazul nostru pnl si pdl (pdl mai putin ca base incurca stanga cu dreapta) lupta pentru drepturile companiilor, al capitalismului.

          un partid de stanga lupta pentru drepturile oamenilor, al salariatilor.

          taricel pare sa fi invatat lectia de la basel. El spune: "s-au pierdut locuri de munca" (orientare stanga) cand de fapt ii acuza pe cei de la pdl ca "se reduce productia si e posibil sa dea faliment o companie" (orientare dreapta). Asta, in ideologia unui partid de dreapta (pnl, pdl) nu ar trebui sa se intample

          concluzia: avem un partid de dreapta, pnl, unul de stanga, psd, si unul care e cum bate vantul voturilor: pdl
    • 0 (0 voturi)    
      varza (Joi, 13 noiembrie 2008, 19:58)

      vali [anonim] i-a raspuns lui Maria

      esti daca gandesti astfel
      mashina sh la 7000-8000 euro nu prea mai e k fata de saraca dacia;
      asa ca du-te nene la culcare ca habar n-ai pe ce lume traiesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +9 (13 voturi)    
    De fapt... (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:16)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    toata criza asta mondiala e din cauza importului de masini vechi!

    Sau nu?
  • +13 (15 voturi)    
    Sigur!!! (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:16)

    Radu [anonim]

    Si General Motors de ce are probleme?
    Renault de ce disponibilizeaza angajati?
    PSA de ce e in criza? dar Daewoo?
    Dar producatorii germani?

    Da... am inteles.. ca s-a redus taxa de poluare in Romania.
  • +8 (8 voturi)    
    domnului expert economic (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:19)

    dan [anonim]

    Nu importul de masini straine face mai mult somaj!
    Proasta calitate si pretul masinilor le fac sa nu se compare cu o masina uzata! Vorbim de productivitate si de eficienta muncii!
    Taricene pe vremea lu Ceasca erau biscuitii Kandia ce tii vindeau la oricare produs! Din cauza asta fabrica de biscuiti nu avea probleme cu vanzarile!
  • +8 (8 voturi)    
    oare ??!! (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:20)

    je [anonim]

    Si de ce ar trebui ca eu , sau altul sa subventionam locurile de munca ale celor de la Dacia sau Ford ??!! Daca masinile second de afara sunt mult mai ieftine si mult mai bune calitativ , de ce sa nu cumpar ce vreau ? Nu cred ca exista comparatie intre tabla de pe Logan si cea de pe oricare alta masina din vest, asa ca nea trambiceanu sa ne mai scuteasca, nu-i asa ?? ....de vina suntem noi nu incompetenta actualului guvern, ei nici o data nu isi asuma responsabilitatea!!!
  • -4 (8 voturi)    
    Chiar daca nu-mi place, are dreptate (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:20)

    Emanuel [anonim]

    Chiar daca nu-mi place ideea de a restrictiona accesul produselor din vest, Tariceanu are dreptate dpdv economic. E simplu. Taxele mari la masinile sh, obliga oamenii sa se indrepte spre masina noua cea mai ieftina de pe piata, adica Loganul. Daca Dacia vinde bine, atunci creste productia si apar locuri de munca. Acum, odata cu relaxarea taxelor la auto sh, piata masinilor noi a scazut. Loganul se vinde mai prost, productia scade etc. Cine nu si-ar cumpara mai degraba un VW second decat o dacia noua?
    • +3 (3 voturi)    
      Logica de partid (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:29)

      Eautomat [anonim] i-a raspuns lui Emanuel

      De ce nu-ti termini rationamentul? Daca e asa, deoarece masinile second din Germania au trecut la noi, inseamna ca industria auto din aceasta tara infloreste. Sau nu?
      • -4 (4 voturi)    
        pai nu (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:35)

        io [anonim] i-a raspuns lui Eautomat

        Nu, pt ca industria auto nu vinde masini second hand. Infloresc nemtii de rand care isi vand resturile prostilor de romani si bisnitarii care le aduc din Germania, asta infloreste.
        • +3 (3 voturi)    
          Tot logica de partid :-( (Joi, 13 noiembrie 2008, 18:00)

          Eautomat [anonim] i-a raspuns lui io

          Pai ori e influentata, ori nu e !
          Oricum ma bucur ca mai sunt romani ineligenti. Eu ma numar pritre prostii care i-au ingrasat pe nemti si pe bisnitari. Si acum plang cand vad cate un Logan in parcare !
    • 0 (0 voturi)    
      adica (Vineri, 14 noiembrie 2008, 0:27)

      boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui Emanuel

      ar fi mai sanatos daca as creste profiturile actionarilor Renault in loc sa-l cresc pe al celor de la BMW/VW/etc.... unde-i problema, pin ala urma, ca nu ma prind?
  • -5 (9 voturi)    
    Celor de mai sus (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:25)

    Martens [utilizator]

    Tariceanu nu a spus ca Boc e de vina, ci doar ca a acuzat Guvernul atunci cand el a tras un semnal de alarma. Mai cititi o data, articolul e in romana simpla. Ca pentru voi.
    • +3 (5 voturi)    
      Direct indirect,tot acolo ajungem!!! (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:39)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Martens

      Oare trebuia sa spuna ca Boc este vinovatul Nr.1?Intelege fiecare cum crede,dar asta reiese din spusele lui Tariceanu:Boc a fost trompeta de atunci,mergeti acum la el!Daca-i campanie,
      campanie sa fie!
      Lasati-o balta cu teorii si ipoteze!
      In intreaga lume este o criza!Cu sau fara "rable"!Tariceanu a mintit tot timpul cu economia duduitoare,ca Ro.nu va avea probleme!
      Dacia are probleme de comercializare in intreaga lume si cu cateva masini vandute in Ro.nu se concediau sute de salariati!Este criza generala,dar Tariceanu acum s-a trezit din duduire si face campanie
  • +4 (4 voturi)    
    masini vechi (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:27)

    regateanu' [anonim]

    Cati angajati sunt la Dacia? Cati angajati sunt la Faurecia sau Delphi sau alti producatori de cablaje, elemente de franare sau alte subansamble auto care livreaza in Germania sau Franta sau Italia sau mai stiu eu unde? Cred ca problema este pusa stramb.
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred ca e pusa stramb (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:38)

      me [anonim] i-a raspuns lui regateanu'

      Da, numai ca industria cablajelor e un fel de lohn, cu valoare adaugata mica, spre deosebire de Dacia. E ca si cum ai zice: de ce sa vindem un produs finit, de exemplu benzina, cu 4 euro pe litru cand putem vinde petrol cu 50 dolari pe baril ?
      Orice tara are interesul sa dezvolte industriile cu valoare adaugata mare!
  • +5 (7 voturi)    
    O idiotenie din gura unui impotent! (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:27)

    Victor [anonim]

    Dar ce crede Tariceanu ca romanul se ducea si cumpara o Dacie scumpa,nedotata?Pai atunci si Merkel ar trebui sa spuna ca populatia este de vina ptr.mizeria din industria auto!
    Cat de incuiat este Tariceanu,ce spectru ingust are,ce propaganda ieftina.Pur si simplu un politicean mediocru!
    In intreaga lume exista o problema imensa cu productia masinilori!Lumea nu mai are bani sau si daca-i are nu-i mai scoate cu flegma din ciorapi!
    Pai ce sa zica cei de la Nissan,Ford,Opel,BMW,
    Mercedes etc.,etc?
    • -2 (2 voturi)    
      Stai sa vezi ce v-o trage impotentul!... (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:57)

      AlexM [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Asteapta numai!
    • +3 (3 voturi)    
      Daca e dotata cumpara !! (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:18)

      semaca [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Bineinteles ca o cumpara daca banii sunt de la Guvern. Ce, nu merita un Logan 70.000EURO ?!
  • +6 (8 voturi)    
    sigur (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:27)

    gabi [anonim]

    prezicatorule, ar trebui sa te cheme CitroOmida :)
  • +1 (3 voturi)    
    pai cind esti sarac... (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:28)

    unu [anonim]

    si salariul mediu pe economie, e pe la coada UE, nu poti sa-ti cumperi Mercedes...Sau poti?
    Spuneti-ne si noua secretul, ca banii nu se prea ajung de la o luna la alta...
    Halal strategie, halal explicatie..., nu-i nimic vine si votul ...curind!
  • +4 (6 voturi)    
    Nu este vorba de importuri (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:30)

    radu [anonim]

    Dl Tariceanu a fost de acord cu aderarea Romaniei la UE si deci cu libera circulatie a marfurilor, capitalurilor si serviciilor intre Romania si celelalte state membre, unul din scopurile fundamentale ale UE.

    In baza acordurilor UE nicio autoritate din cadrul UE nu are dreptul sa favorizeze produsele dintr-un stat european in dauna celor din alte state europene. De altfel, venirea Renault la Colibasi a avut ca baza si intrarea Romaniei in piata comuna europeana.

    A impune protectionism pentru produsele romanesti in Romania si liber schimb in afara ei este nu doar imoral dar si sanctionat de instantele europene cu amenzi usturatoare, pe care tot contibuailul roman le plateste.

    Dl Tariceanu ar face bine sa se ocupe de eliminarea obstacolelor birocratice, inclusiv a coruptiei, care reduc productivitatea romaneasca si care fac produsele si serviciile romanesti mai putin competitive pe pietele europene, inclusiv pe cele ale automobilelor.
  • 0 (2 voturi)    
    aberezi tericene (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:37)

    make21 [anonim]

    DE ce nu sustineti masinile noi??Puneti fratilor taxe de poluare mari pt masini in functie de ce euro are si ati terminat balciu.Pt o masina non euro o taxa de cel putin 10 milioane pe an ar fi bine venita.Asa e in orice tara normala, platesti in functie de cat poluezi
    • +1 (1 vot)    
      RE: aberezi taricene (Joi, 13 noiembrie 2008, 20:00)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui make21

      Imi place ca esti principial, da' ai o problema:

      Daca stai cu masina pe loc un an de zile (indiferent de motiv), ... cum legi tu cele "10 milioane" de "cat poluezi"?!? Ha?
  • +3 (5 voturi)    
    povesti a la tariceanu (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:41)

    egroeg [anonim]

    nu boc,dle tariceanu,ci guvernul matalutza a pus taxa de prima inmatriculare la masinile noi mai mare decat la masinile second . si acum o dai cotita.
    as spune sa-ti fie rusine,dar ti-au zis-o deja prea multi si cu prea ulte ocazii... asa ca de unde atata rusine pe dumneata.sper insa prin alegeri sa scapam de indivizi ca tine.
  • +3 (5 voturi)    
    eu zic asa (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:42)

    antique [utilizator]

    singurele marci recunoscute in Ro sa fie Dacia, VW si Citroen. In acelasi timp ar trebui sa se ridice cate o statuie pt dl stroie si dl velmar, in mijloc tariceanu pe o motocicleta iar la picioarele lor fraierii platitori de taxe si impozite
  • -2 (4 voturi)    
    comentarii la inport de masin second hand (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:47)

    anonim [anonim]

    si eu ca multi alti as cumpara o masina nou moderna , dar din ce , in locul unui Opel vechi as umbla intr-o masina moderna dar dince , si la mine masina este onecesitate altfel eu si sotia n-as putea sa ajungem la servici , ca si unele curse de autobuze au fost scoase , vreti ca LOGANUL sa fie vanduta , fa mai de calitate si la un preti rezonabili . si criza economica se simte peste tot , nu masinile de second hand sant de vina .
  • +2 (2 voturi)    
    Sa fim seriosi (Joi, 13 noiembrie 2008, 16:58)

    Mihai [anonim]

    Acum 4 luni am cumparat in Germania de la un particular, un Audi 4 impecabil, 1.9TDI din 2005 cu 12000 euro. Era mai inteligent din partea mea sa cumpar o Dacie ?
    • +2 (2 voturi)    
      NU ! (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:34)

      Joe Citroenada [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Nu, dar era mai inteligent daca luai un Citroen de la Calin. Doar a zis ca masinile secon nu aduc nici un ban la Buget ( nu a precizat de al cui buget este vorba !)
    • +1 (1 vot)    
      Nu (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:38)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Era mai inteligent sa iei un 1.8T
  • +2 (2 voturi)    
    Romanu tot la matzul lui se gandeste! (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:18)

    Daniel [anonim]

    Degeaba domnule Tariceanu va chinuiti sa-i intelegeti pe parlamentari pentru ca nu se gandeau cum ar afecta industria auto aceste importuri de masini ci se gandeau, cum ne-ar afecta pe noi daca luam vreo masura?
  • +3 (3 voturi)    
    si apartamentele second hand? (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:30)

    alex [anonim]

    Pai dle tariceanu, de ce nu puneti si o taxa de cumparare apartamente vechi "second hand"?
    Va propun sa instituiti o taxa exorbitanta pentru cei care cumpara apartamente comuniste si mai ieftine, poate asa vom stimula constructiile de apartamente noi, si uite asa se vor infiinta noi locuri de munca pe santierele patriei.

    Unde mai pui ca la vanzarea apartamentelor vechi nu platesti TVA?
    Imi este lehamite de omul asta, de nu l-as inghiti nici cu un vagon de lamaie...
    De s-ar destepta romanii si sa mearga la vot, numai pe asta sa nu il mai voteze....
  • -2 (2 voturi)    
    Second Hand (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:31)

    Ionica [anonim]

    Daca tot suntem o tara alcatuita in majoritate cu oameni second hand de ce sa nu fie totul second hand ?
    Faceti comparatii intre Dacia si masinile germane de parca preturile ar fi comparabile, de parca s-ar adresa aceluiasi segment de clienti. Dacia se adreseaza unui segment, iar masinile germane se adreseaza altui segment. Tot spuneti ca v-ati luat masini germane second hand la preturi mici, dar nu spuneti ca nu va permiteti sa le si intretineti. Noi suntem un popor mandru nevoie mare. Pai poate nea' Gheorghe sa umble in Logan ? Nu, el trebuie sa-si ia Audi. Pana mai ieri toti isi luau Dacii, iar astazi ne-am ajuns cu totii si ne put masinile romanesti. Luam vechiturile celor de afara, dar aratam ca suntem persoane cu staif. De aceea a devenit Romania lada de gunoi a Europei si nu o tara cu o identitate proprie. Una este sa scada vanzarile uzinei Dacia cu 20% in contextul actual si alta este sa scada cu 60-70%. Mai trebuie sa traca vreo 100 de ani pana o sa gandim si noi corect.
  • +1 (1 vot)    
    Prostia e mare la noi in tara! (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:33)

    Ion [anonim]

    Dupa atatia ani puteam si noi sa spunem ca industria de automobile merge bine in Romania si acum se duce pe apa sambetei ! Romanul cumpara masini second-hand din Germania si politicienii nu par sa bage de seama ! Cand unul se trezeste si spune ceva.. restul incep sa clantzane ca babele la divan... timp in care fabrica se gandeste pe cine sa dea afara! Tragic-Comic! Caragiale trebuia sa se nasca in zilele noastre, pt ca avea sursa abundente de inspiratie.
  • +3 (3 voturi)    
    Sigur (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:37)

    Andrei [anonim]

    Oricum angajatii Dacia au salarii de kko. Acum brusc tariceanu pare ingrijorat de soarta lor, in primavara ii punea sa nu mulga vaca. E clar mai interesat de profitul Renault pentru care trebuia sa prosteasca cu taxa lui.
  • +1 (1 vot)    
    cine e vinovat ? (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:39)

    mihai [anonim]

    La 1 ianuarie 2007 ,guvernul Tariceanu a desfiintat baza de date existenta in vama romana si A UITAT sa creeze o alta in alta parte . De atunci persoanele fizice au fost invitate sa se apuce de comertul la negru cu masini . Fiscul roman e legat de maini si nu poate depista o persoana fizica indiferent cate masini comercializeaza . Oare cine e vinovat pentru asta ???
  • +2 (2 voturi)    
    BMW (Joi, 13 noiembrie 2008, 17:55)

    Ovi [anonim]

    Taricescu , tot Boc este de vina ca BMW a oprit productia pana in ianuarie? nici numai zic de ceilalti producatoti.
  • +1 (1 vot)    
    povesti cu sageata (Joi, 13 noiembrie 2008, 19:00)

    dan [anonim]

    tariceanu spune povesti ieftine.in U.E. piata e libera,de ce sa o ingradeasca un "liberal".in romania exista o piata a masinilor noi si una a celor second.daca dacia nu este in stare de concurenta, sa renunte.de ce sa le inghitim produsele in care nu avem incredere??eu am incredere in produsele germane,fie si second...care-i problema "liberalului"???
  • 0 (0 voturi)    
    idiot (Joi, 13 noiembrie 2008, 19:14)

    gheorghe [anonim]

    de cand cu noua taxa laxa de la 1 iulie, e drept ca au crescut importurile de masini sh dar vanzarile de masini noi au scazut cu 2,6%. ceea ce inseamna ca doar un procent infim din cumparatorii romani cu bani au preferat un sh la o masina noua. Restul cu achizitii sh nu erau nici macar clienti potentiali de Logan - ca asta este nivelul de trai al populatiei bai taricene - poporul cumpara masini la maxim 4 -5 k de euro ca nu vrea sa asteapte inca 3 ani sa stranga inca 2 -3 k euro pentru un logan cu abs.
  • +1 (1 vot)    
    Fara sens (Joi, 13 noiembrie 2008, 20:39)

    zack [anonim]

    Ce spune Tariceanu nu are sens.Aceeasi idee avea si Ceausescu,nu va dau Pepsi si Cola ca sa se vanda Brifcor.Nu va dau banane si mango ca sa mancati prune si nuci.
    Daca importul de masini vechi este mai profitabil cine e de vina?
    Sa impui lumea sa cumpere Dacia sau Citroen este dictatura.Daca vrei sa ajuti Dacia trebuie sa o aduci la nivelul unde lumea va decide ca Dacia e mai buna,mai profitabila.In momentul de fata nu gandesc astfel.Ce faci,le sucesti mana la spate ca gandesc astfel?Le impui ce sa cumpere?
  • 0 (0 voturi)    
    Vorbe rastalmacite (Joi, 13 noiembrie 2008, 20:49)

    radu [anonim]

    "Eu am spus inca de acum sase luni ca importul excesiv de masini second-hand va distruge locurile de munca. Cand am avertizat acest lucru in Parlament, domnul Boc facea demagogie ieftina. Iata care e rezultatul. Acum angajatii de la Dacia ar trebui sa se duca la Boc sa il intrebe cum e cu povestea pe care le-a spus-o. Va trebui facut ceva si va trebui sa vedem ce reglementari am putea introduce pentru ca efectele sunt prea mari. Exista 200.000 de persoane care lucreaza in aceasta industrie si vrem sa evitam greselile facute in Ungaria", a declarat Tariceanu.

    Tariceanu vede ce vrea.Ca oamenii prefera masini second-hand nu a vazut.Acu da vina pe altii ca romanii PREFERA masini germane second-hand.Ce e demagogie,sa nu vezi realitatea sau sa pledezi ptr o cauza pierduta?
    Angajatii Dacia?Imi pare rau pentru ei mai ales ca nu e vina lor.Insa nu e prima oara cand o societate are probleme.Au fost intreprinderi cu zeci de mii de angajati care s-au inchis.E trist si nu e bine dar asta e realitatea.Asta e economia de piata.Cerere si oferta.Nu e nimic de facut decat sa acceptam realitatea.
  • 0 (0 voturi)    
    Si ce sa ne cumparam? (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:43)

    Alin [anonim]

    Daca erau mai bune si mai ieftine masinile din Romania poate nu aduceam atatea si daca aveam salarii mai mari ne permiteam sa ne luam masini de aici si noi da na asta e Romania !!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Solidaritate (Joi, 4 decembrie 2008, 15:03)

    Cristina [anonim]

    Eu propun ca dl.Tariceanu din solidaritate pentru economia asta romaneasca, care noi cei care aducem masini second o distrugem, sa propuna ca toti demnitarii acestei tari incepand cu el sa se plimbe in masini produse in ROMANIA. Sa nu se mai plimbe nici el, nici familia lui si nici altii de prin Parlament cu salarii de mii de ori mai mari decat ale omului de rand in masini marci Audi, Mercedes, etc... ci sa sprijine industria romaneasca de masini cumparand masini Dacia asa cum ne cere noua. Am aprecia fantastic aceasta solidaritate! Sau nu?
    Mai propun si in loc de emisiuni genul "Schimb de mame" sa se faca emisiuni de genul "Schimb de salariu" intre un om simplu din popor si unul de genul lui Tariceanu. Sa vedem si noi ce "la fel ca noi" o duc ei.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version