UPDATE Fără precedent: Bărbat din Buzău, condamnat la închisoare cu executare pentru că a fugit din spital înainte de rezultatul testului pentru Covid-19. El nu era infectat cu coronavirus

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 16 decembrie 2020, 7:49 Actualitate | Esenţial


Test coronavirus
Foto: pixabay.com
Un bărbat din localitatea buzoiană Grebănu a fost condamnat la un an de închisoare şi la interzicerea unor drepturi după ce, în primăvara acestui an, a fugit dintr-un modul izolator aflat în curtea secţiei de boli infecţioase a Spitalului Judeţean, unde aştepta rezultatul testului pentru Covid 19. Testul a indicat că el nu era infectat cu noul coronavirus, dar suferea de TBC.

Sentinţa nu este însă definitivă, putând fi atacată cu apel in termen de 10 zile, potrivit news.ro.

Publicația locală Opinia scrie că este primul caz din țară în care se aplică pedeapsa de închisoare cu executare într-un astfel de caz. Aceasta notează și că bărbatul nu avea antecedente penale.

În luna aprilie a acestui an, bărbatul de 36 de ani din localitatea buzoiană Grebănu a fost internat pentru că tuşea. A fost plasat într-unul dintre containerele secţiei de boli infecţioase a Spitalului Judeţean Buzău, până la aflarea rezultatului pentru Covid 19.

La o zi de la internare, bărbatul a fugit însă, înainte de a afla dacă este infectat cu coronavirus.

Potrivit Opiniei de Buzău, el a fost prins după trei ore de polițiștii de transporturi feroviare în Gara Boboc, pe drumul spre casă. Ulterior, rezultatul testului a arătat că bărbatul nu era infectat cu virusul SARS-COv-2, el având TBC.

Cine este bărbatul

Bărbatul are handicap psihic, fiind internat o perioadă la Centrul de Integrare prin Terapie Ocupaţională de la Râmnicu Sărat, scrie News.ro.

Matei Strugurel a fost vreme de mai mulţi ani rezident al Centrului de Integrare prin Terapie Ocupaţională de la Râmnicu Sărat instituţie aflată în prezent în subordinea D.G.A.S.P.C. Buzău în care persoanele adulte cu diverse grade de handicap desfăşoară activităţi menite să îi ajute să se integreze în societate. Tânărul a părăsit sistemul de protecţie în anul 2005, la vârsta de 21 de ani, după o serie de acuzaţii nedovedite în final, la adresa conducerii de atunci a CITO Râmnicu Sărat.

Ulterior, Matei Strugurel a fost plecat din ţară, unde a încercat să muncească, dar s-a ocupat şi de diverse infracţiuni mărunte fără a fi însă vreodată condamnat, probabil tocmai din pricina handicapului său. Ulterior el s-a stabilit la Grebănu.

Potrivit primarului comunei, Gheorghe Stanciu, bărbatul nu ar fi creat probleme de niciun fel în comună de-a lungul anilor, însă nici nu ar fi zăbovit prea mult pe la domiciliu.

„Da, pot să vă spun că are o locuinţă aici la noi în staul Grebănu, dar el nu prea este o persoană de găsit, nu stă prea mult timp pe acasă, umblă mai mult vagabond prin ţară. Avem venite la Primărie amenzi pe numele lui de la Constanţa, de pe trenuri unde am înţeles că s-ar urcă fără bilet şi ar împărţi diverse produse”, a declarat primarul comunei, Gheorghe Stanciu.

Ulterior testul a indicat că Matei Strugurel nu contactase temutul virus dar suferea de TBC.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


13726 vizualizari

  • +37 (67 voturi)    
    noaptea mintii (Miercuri, 16 decembrie 2020, 7:57)

    rocknum [utilizator]

    Asemenea cretinatati nu credeam ca o sa ajung vreodata sa vad.
    Ar trebui sa dea statul in judecata la CEDO
    Inclusiv completul de judecata din Buzau, cu procuror cu tot.
    • +7 (49 voturi)    
      Sper sa o faca! (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:05)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      Asta e “justitia” pe care o apara debilii in piata...
      • -5 (11 voturi)    
        hehe (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:36)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        E justitea dupa chipul si asemanarea lui gragnia, stapanoto pesedeauo #penal
        • -3 (17 voturi)    
          Judecati rapide = judecati gresite (Miercuri, 16 decembrie 2020, 14:47)

          Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          Daca autoritatile statului au decis ca acel barbat trebuia sa ramana in izolare, atunci el trebuia sa respecte acest lucru. Nu conteaza ca a doua zi a iesit rezultatul testului si ca era negativ.

          Daca s-ar fi stiut de la bun inceput ca e negativ, nu l-ar fi bagat nimeni la izolare. Cand el a fost bagat la izolare nu se stia rezultatul, rezultat care putea sa fie la fel de bine si pozitiv. Cine l-a bagat in izolare nu a gresit.

          Daca iesea testul pozitiv, iar el pe tren mai infecta 5 persoane din care una mai in varsta murea, atunci asta nu e omor din culpa? El cand a evadat, stia deja rezultatul testului? Nu!! Atunci trebuie sa dea socoteala! Poate ca inchisoare e prea mult, dar o amenda mare tot si-o merita. Plus ca articolul nu cred ca prezinta tot adevarul, e foarte probabil ca acei judecatori sa fi avut si alte elemente, ca nu cred ca i-au dat 1 an de inchisoare doar pentru atat, fiindca nu au mai dat la nimieni asa o pedeapsa, deci noi nu avem toate informatiile necesare ca sa ne putem pronunta. Articolul este partinitor, fiinca nu prezinta deloc punctul de vedere al judecatorilor, iar cei care s-au grabit sa comenteze demonstreaza ca nu prea gandesc (ca sa nu spun mai rau).

          Ce sa mai vorbim de jurnalismul care prezinta jumatati de adevaruri! Ori e voit, ca sa atraga vizualizari, ori e incompetenta, au prezentat sentinta fara a prezenta motivatia completa judecatorilor....
          • +11 (11 voturi)    
            Esecul pactului social.. (Miercuri, 16 decembrie 2020, 19:19)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

            1. Vorbim de o persoana cu dizabilitati. Ce face statul sa o ajute? Nimic.

            2. Litera legii - carantina. Spiritul legii - evitarea raspandirii bolii. Persoana nu a imbolnavit pe nimeni, dar primeste 1 an cu executare. La polul opus, pensionarul "special" MAI care se plimba prin Israel si imbolnavea zeci de persoane in primavara, de la care probabil s-a raspandit de-a lungul anului la zeci de mii de romani, scapa cu NUP.

            3. Bolnav de TBC, o boala grea si trista, din care se moare si azi, daca esti sarac. In loc sa il trateze, statul il bag in inchisoare, unde ii va imbolnavi si pe altii.
            • +2 (2 voturi)    
              "Justitie", cu ghilimele (Joi, 17 decembrie 2020, 3:30)

              Noriega [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Sunt atatia care sunt bolnavi de covid si nu respecta izolarea sau nu declara ca sunt bolnavi, care si-au trimis si la scoala progeniturile bolnave, dar ei nu sunt pedepsiti...in schimb i-a tras "justitia" o pedeapsa de 1 an unuia cu ceva retard psihic. Mai mult, cine stie ce conditii erau si in conteinerul ala de la spital si ce comportament au avut fata de el medicii/asistentele/infirmierele...
              Mai tineti minte cand zbierau de foame bolnavii de covid in Suceava, altii care zaceau in propriile lor fecale, neingrijiti, incuiati in camere? Orice om daca ar veadea asta, ar fugi ca din pusca de asa spitale...lagare de exterminare!
              (bine, revenind la suceava, nenea Flutur avea rezerva lui, nu facea parte din pulime...)
      • +17 (17 voturi)    
        Ghinonul lui (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:46)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        că nu lucrează la MAI.

        Neluțu purtătorul din Israel care a împrăștiat virusul (adică ăsta chiar l-a avut) e bine-mersi în libertate. Nici n-a fost trimis în judecată de colegii lui. Îl mai țineți minte pe Nelu venit din vacanță cu soția din Israel?

        Vremurile actuale seamănă din ce în ce mai mult cu epoca comunistă: apă rece în calorifere, cozi la magazine, aparat de stat represiv. Mai lipsesc frigiderele goale.
        • -14 (14 voturi)    
          Breaking old news: Nelutu n-a avut si (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:40)

          asistat [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          N-a imprastiat! Doar asa, FYI gen...
          • +7 (9 voturi)    
            nelutule, tu esti? :) (Miercuri, 16 decembrie 2020, 19:26)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui asistat

            N-ai avut nimic, doar ai bagat spitalul Gerota in carantina si cativa medici au ajuns la Matei Bals pe aparate..
        • +6 (6 voturi)    
          CEL MAI GRAV (Miercuri, 16 decembrie 2020, 20:19)

          gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Nu e ca Nelutu a scapat nejudecat pentru ca vezi Doamne, nu s-a putut demonstra ca proveneau de la el virusii care au infectat spitalul exact dupa venirea lui si in zonele in care a stat el.. Dar, cel mai grav e ca a scapat necondamnat SI PENTRU MINCIUNA SPUSA IN DECLARATIA PE PROPRIA RASPUNDERE !!! Unde a scris negru pe alb si a si semnat PE PROPRIA RASPUNDERE ca nu fusese plecat din tara, desi fusese in Israel. Si in timp ce toata presa stia si cand a fost si cu cine a fost, procurorii nici asta nu au putut demonstra....
        • +1 (1 vot)    
          WOW, I mean WOW (Joi, 17 decembrie 2020, 22:30)

          Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          ce legi avem.
          Ca la noi la nimenea
    • +25 (53 voturi)    
      asta se cheama (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:19)

      ALFY [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      dictatura medicala
      in paradisul prostilor

      nesupunere civica va paste!
    • +33 (57 voturi)    
      ... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:23)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      Practic, de facto, omul s-a salvat. Avand TBC, eventuala contaminare cu Covid in timpul izolarii i-ar fi fost probabil fatala. Dati-i inainte cu masuri de felul asta si veti avea colaborarea populatiei. Aaa...am uitat, nu va intereseaza. Sunteti superiori.
      • +22 (36 voturi)    
        ... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:30)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Ce frumos era sa sariti si pentru toate victimele violurilor care de multe ori n-au nici 12 ani, dar pentru care unii judecatori decid ca au avut discernamant.
        Ma rog, HN nu are ochi pentru cazuri din astea, aici era coarda sensibila a romanului liber.
        • +9 (25 voturi)    
          ... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:37)

          cartograful [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          Problemele justitiei din Romania sunt cunoscute. Ce legatura au violurile cu covid-ul? Un om grav bolnav (TBC) a fost bagat in mod eronat in carantina (era negativ) riscand sa fie imbolnavit prin contact cu cei pozitivi. Practic daca ala se imbolnavea si murea, statul era responsabil de moartea lui. Stiindu-se cu probleme pulmonare omul a preferat sa nu riste si a "evadat" iar acum statul il baga la zdup. Din nou, ce legatura au violurile?
          • 0 (0 voturi)    
            Dar cine-i statul? (Joi, 17 decembrie 2020, 15:46)

            Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

            Am aflat foarte multe detalii despre cel condamnat dar n-am aflat cine-i acel stat ? Statul este o notiune foarte prezenta in viata fiecaruia dar n-are nici un nume si prenume ci doar salarii fara numar !
            Cand se va introduce responsabilitatea personala a deciziilor luate de acei salariati ?
            Iar daca nu vor sa-si asume nicio raspundere sa fie dati afara pe capete. Sistemul privat duce lipsa de forta de munca. A.... n-au calificari pentru asta ? La sparanghel se pot deecurca.
      • +7 (21 voturi)    
        TBC (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:16)

        sim18 [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        TBC e contagios...e la fel de grav ca so covidul.
        • 0 (12 voturi)    
          wow (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:42)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui sim18

          chiar asa?bai frate unde s-a ajunsara,sa se bata covidu cu tbc-ul sa vada care-i mai al dracului.
          nene,io zic ca bate covidu ca-i mai tanar.
          mata pe cine pariezi?
        • +9 (15 voturi)    
          Unde sunt carantinați cei 15k bolnavi de TBC? (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:48)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui sim18

          Sau se plimbă liberi - așa cum este... NORMAL.
      • -2 (22 voturi)    
        Izolat singur (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:43)

        veganu [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Scrie chiar in primul paragraf ca a fugit dintr-un "modul izolator aflat în curtea" spitalului, deci statea singur. Rezultatul dureaza minim 24h, stai acolo si dormi singur in izolator. Multi analfabeti functionali judecand si dupa plusurile primite.

        Un nesimtit, ca suspect de COVID in asteptarea rezultatului el a luat trenul. Perfect normal. Doar ca avea TBC o alta boala tot contagioasa.
        • +7 (7 voturi)    
          nu fusese testat TBC (Miercuri, 16 decembrie 2020, 22:37)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui veganu

          deci dupa 24 de ore putea umbla liber- doar daca, personalul medical, induiosat de prezenta unui om cu probleme psihice nu actiona ca Dr. House gandindu-se de ce tuseste respectivul.

          Si inca ceva, ca de la un analfabet functional catre subtilul sau maestru care crede ca un om cu handicap psihic este "un nesimtit"! Poate mai ai nevoie si de alt tip de proteine, veganule! Daca le iei, poate afli ca "izolator" intr-un spital nu este un spatiu dedicat unui individ, adica poti afla pe ce lume traiesti...
          • 0 (0 voturi)    
            Ai dreptate (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:34)

            veganu [utilizator] i-a raspuns lui minus

            @minus Ai perfecta dreptate, nu am vazut partea in care se preciza ca are handicap psihic. Citisem doar paragraful s si partea introductiva. Si spre rusinea mea am presupus ca era unul din multii jmecherasi de care suntem inconjurati.

            Pentru asta ai un + si mi-am dat singur un -.

            Referitor la izolator, eu am fost izolat singur in container in curtea spitalului. Toti erau asa izolati asa pana la venirea rezultatului.
    • -8 (38 voturi)    
      noaptea mintii prin comentarii (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:15)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      Nu doar Sars Cov2 este o boala transmisibila. TBC este o boala transmisibila la fel de periculoasa. Daca nu avea nicio boala, nu ii facea nimeni nimic. Ideea e ca el avea, stia de asta si a fugit intentionat riscand sa infecteze alti oameni.

      Apai o fi dictatura medicala, dar daca esti bolnav si esti contagios, stai in ma-ta in spital ca nu esti d-zeu sa te joci tu cu cine se imbolnaveste si cine nu. Iar pacalicii astia de luptati pentru drepturile lor am o singura intrebare, cand mergi in vizita la un spital de boli infectioase, ce faci cand vezi sectia "contagioase"?
      Hai sa nu aparam drepturilor celor care isi bat joc de drepturile noastre.

      Noapte mintii...
      • +3 (23 voturi)    
        Noaptea mintii (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:42)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui justin

        e ca existe specimene din astea ca tine... pe voi v-as pune sub supraveghere si la primul stranut sau la prima tuse, v-as interna la contagiosi... sa vezi atunci...
        • 0 (18 voturi)    
          mai ... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:07)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          Tu intelegi ca omul ala avea o BOALA CONTAGIOASA PERICULOASA?

          Nu e vorba de a fi suspect de ceva pentru ca a tusit. A fost confirmat cu TBC!

          Nu ne mai facem bine...
          • +1 (7 voturi)    
            omule... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 22:55)

            minus [utilizator] i-a raspuns lui justin

            nimeni nu l-a testat in acel moment de TBC. Era suspect de covid si nimic mai mult. Oricum, chiar daca ii faceau si testul TBC (asa, din altruism!), rezultatul nu "iese" in 24 de ore. Asa ca omul pleca oricum a doua zi din izolatorul covid, cu test negativ.
            In plus, e un om cu handicap psihic. Putin probabil ca el sa se mai faca bine, dar tu? Dar judecatorii?
          • -1 (3 voturi)    
            Justin, vred ca tu nu te mai faci bine nu noi (Joi, 17 decembrie 2020, 15:53)

            Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui justin

            Bolnavul de TBC suspectat de COVID avea, in primul rand, probleme cu capul (handicap psihic).
      • +1 (13 voturi)    
        Și de ce n-ar fi putut sta izolat la el acasă (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:50)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui justin

        având grijă ca pe drum să nu intre în contact cu alții?
        • -1 (7 voturi)    
          du-te ma (Miercuri, 16 decembrie 2020, 17:27)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          Cu non-sensuri de-astea. Jur pe rosu, piua, ca eu merg acasa si nici nu ma uit la lume. Esti penibil.

          Oamenii bolnavi trebuie tratati. Oamenii contagiosi trebuie separati de oameni sanatosi.
          E chiar asa greu sa urmezi o logica elementara?
          • +1 (7 voturi)    
            Să mori tu?! (Miercuri, 16 decembrie 2020, 19:54)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui justin

            Ia zi-mi în ce an au fost arestați prin spitale copii cu rujeolă (știi că am avut epidemii în fiecare din ultimii ani)?
            Dar bolnavii cu gripă (știi că mortalitatea gripei în cazul copiilor este de câteva ori mai mare decât mortalitatea COVID)?
            Sau măcar cei cu TBC?

            Te ascut!

            „Oamenii contagiosi trebuie separati de oameni sanatosi.”
            De acord: omul declara - chiar și verbal - că se duce acasă ca să se izoleze și asta-i tot.
            • -1 (5 voturi)    
              te faci ca nu intelegi? (Miercuri, 16 decembrie 2020, 23:41)

              justin [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

              Exista niste legi in tara asta, ca iti plac sau nu ele trebuie respectate.

              Este un proiect de lege care face vaccinarea obligatorie la copii, si platesc parintii daca nu se intampla. De ce crezi ca a aparut acest proiect de lege? Ca lumea nu mai are bun simt si respect pentru comunitatae. Pana acum se vaccinau aproape toti, acum toti sunt mari virusologi, cu doctorate in cele mai exotice stiinte.

              Copii aia despre care vorbesti nu au incalcat normele izolarii. Nu o fac pentru ca trebuie sa stea la caldura acasa cand sunt bolnavi, ca sa nu faca o forma grava. Altfel sunt convins ca sunt destui pe care parintii i-ar lasa liberi sa se joace, ca doar deh, nu le spune lor nimeni ce sa faca.

              Mai lasa interepretarile astea ale regulilor sa fie asa pe placul nostru. Pune mana si asuma-ti partea ta de responsabilitate. Traiesti in comunitate nu in jungla. Vrei jungla mergi mai la est.
    • +2 (14 voturi)    
      noaptea mintii e la voi... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:50)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      Exista niste legi privind combaterea bolilor transmisibile. Iar legile trebuie respectate de toata lumea, nu doar de ceilalti...
    • +7 (11 voturi)    
      Hai cu pensia specială... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:51)

      Geo22 [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      Judecătorii ăștia mai vor și pensii speciale după asemenea sentințe!
  • +27 (39 voturi)    
    wtf (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:20)

    sentenced [utilizator]

    Acum ii mai platim si 3 mese pe zi timp de un an unui om care ar putea fi productiv in libertate si care nu este un criminal. Ba mai mult, sa fugi de spitalele din Romania tine de modul "flight" al instinctului de conservare.
  • +27 (39 voturi)    
    Am inteles ca CCR s-a pronuntat pe chestia asta (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:20)

    Alui [utilizator]

    Oamenii nu pot fi internati cu forta! Mai ales asta care nu era bolnav. Oricum nu ma mira, in Romania, unii din sistemul judiciar sunt bolnavi psihici.
    • 0 (10 voturi)    
      CCR (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:47)

      veganu [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Da, nu internat cu forta, dar nu poti sa iei nici trenul inapoi acasa ca suspect de COVID. Dar de ce a mai mers la spital, asta nu inteleg. Adica merge la spital, ii fac testul de 350lei + altele si el fuge in asteptarea rezultatului luand trenul!
      • +7 (11 voturi)    
        Toti suntem suspecti de COVID! (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:04)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui veganu

        Cu sau fara test. Chiar si cei imunizati deja. Umbla careva liber prin Romania?
        De ce nu intrebi mai bine de ce e permisa circulatia trenurilor, a autobuzelor, a tramvaielor, metrourilor, etc?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu putem trai cu teroarea de a fi inchisi oricind (Vineri, 18 decembrie 2020, 12:19)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Nu putem trai cu teroarea de a putea fi saltati si inchisi oricind sub pretextul unei posibile infectari.

          Si, dupa o zi de detentie intr-un salon cu geamurile termopan ermetic inchise, cu alti bolnavi, in frig si cu supa de legume, plus suparare, fiti siguri ca oricine s-ar imbolnavi de absolut orice boala.

          Totusi, suntem fiinte libere, care nu am gresit cu nimic, nu am inventat noi virusul.
  • -16 (20 voturi)    
    daca nu are guvid... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:24)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. sa îl achite si sa isi ceara scuze. daca era infectat 10 ani bulău cu executare si bataie pă celulă.
  • +20 (28 voturi)    
    Sa acceptam ca unde-i lege nu-i tocmeala... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:35)

    IoPaNet [utilizator]

    ... dar de gaboru' de la Gerota ce se mai aude, ca vad ca in cazul unui neica nimeni justitia se misca foarte repede.
    • +12 (12 voturi)    
      cea mai buna intrebare (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:38)

      Kato01 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Pe el prb nu o sa-l condamne nimeni. Ideea e ca cei ca el scapa ca nu au cum sa demonstreze ca el a raspandit virusul.. e asa intre... si cum e "a big guy" nu o sa-l condamne nimeni...
  • +16 (24 voturi)    
    ma mir ca nu suntem urmariti si (Miercuri, 16 decembrie 2020, 8:38)

    Francisc 1 [utilizator]

    pentru postari ! sau suntem?
    • +13 (15 voturi)    
      Din partea unui erviciu anonim (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:03)

      unul_altul [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Nu putem nici să infirmăm, nici să confirmăm. Dar să stați liniștit.
    • -1 (17 voturi)    
      Evident ca suntem (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:19)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Si unii dintre noi vom fi urmariti penal si vom face ani grei de puscarie, aceia dintre noi care cuvantam impotriva sistemului/serviciilor!
      • -1 (7 voturi)    
        Haznaua 3 si Ghitza fugaru TV (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:56)

        Ahha [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        au facut din tine o leguma, un analfabet functional :) Serviciile, sistemele, multinationalele, corporatiile conspirationiste mondiale, toate se invart in creierasul vostru, comploteaza. intra noapte pe sub usa, etc. Pana la psihocucu mai aveti putin
        • 0 (0 voturi)    
          Depinde (Miercuri, 16 decembrie 2020, 18:16)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Ahha

          Daca eu nu ma uit deloc acolo, iar tu esti cu nasul numai prin Hazna, atunci care-i leguma aici?
  • +10 (14 voturi)    
    Pentru hoti ..... (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:06)

    ABBV [utilizator]

    pedepsele dispar .....sau se fac super mici ....pentru jefuitori daca il prinzi pe unu ca tia dat o spargere si il retii .....pana apare organu ....Ai sanse sa fi arestat ...i retinut saracul om .....
    Mai si niste cazuri in care violatori sunt lasati liberi ....sau politia iti da adresa personala la ala care tea furat ..... sa va impacati ....
    Si il condamna pe unu care a fugit din spital si era si negativ ......Da il lasa liber pe politistul pensionar de la Gerota care nu a declarat de unde vine si a infectat X insi la inceput de pandemie.
    Bravo felicitari .....meritati toti pensi din alea de 450.000 ron ....
  • +10 (26 voturi)    
    Un mic calcul folosind date disponibile online (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:14)

    hanu [utilizator]

    gripa 1918, global:
    50.000.000 decese, multi tineri, 1.800.000.000 populatie globala, 1 din 36 decedat.

    sars2 2020 global:
    1.641.753 decese, 7.832.437.573 populatie, 1 din 950 decedat.

    Mult, putin, e o chestiune mai degraba filozofica, de aici problema.

    Ce e potential periculos dupa parerea mea e ca se stabileste un precedent in care pentru o boala cu o mortalitate de acelasi ordin de marime cu cel al gripei sezoniere se trece la masuri autoritar-represive facil de invocat mai tarziu pentru orice non problema sau false flag.
    Masurile ar fi trebuit sa fie sanitar-preventive, cu responsabilizarea cetatenilor, indiferent de consecinte, altfel nu vorbim de cetatenie, ci de mase care trebuie controlate strict de catre guvernul-parinte, caz in care putem sa delegam statului responsabilitatea completa a vietii proprii si ne numim sclavi, cf. definitiei de dictionar.
    Dar, dragii mosului, care e politicianul care si-ar asuma raspunderea de a spune: am fost complet nepregatiti, incercam sa facem ce putem, libertatile nu vi le putem restrange, vor muri aproximativ 20-30k dintre voi.
    Recunosc, daca as fi politician de cariera, probabil as mima ingrijorare, preocupare si as lua masuri restrictive cu un ochi pe ce zice media pe care nu o am inca in buzunar.
    TLDR:
    Mai exista notiunea de proportionalitate?...
    • -4 (14 voturi)    
      Gata ? (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:33)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      S-a terminat cu cov-ul de faci totalul ?! A facut 1/3 din populatia globului Cov ? Ai compensat cifrele pt a reflecta acest lucru ? Ai compensat faptul ca nu a fost lasat sa evolueze exponential ?
      Gripa ? .Cand naiba in Ro a umplut gripa sectiile ATI ?
      Ai luat in calcul posibilitatea unei mutatii care sa ii schimbe rata mortalitatii ?!
      Toate astea pentru o nebuloasa "lipsa de precedent" . Pai avem deja precedent pentru comunism , sclavie reala , fascism si anarhie . Doar pentru idiocratie democratica nu avem dar dupa cum vezi nu de precedent avem nevoie .
      • +2 (6 voturi)    
        1.8 milioane pana acum (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:16)

        hanu [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        intr-un an, vaccinul vine, cat crezi ca mai creste, sa fim seriosi
        • +1 (3 voturi)    
          Din pacate (Miercuri, 16 decembrie 2020, 15:41)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui hanu

          ...deocamdata la nivel mondial are profil exponential .Vaccinul e grozav pentru cei ce lucreaza in spitale sau au risc ridicat de a face forma grava dar antivaxerii si masa populatiei or sa aiba grija ca impactul vaccinarii sa fie minim (lockdown-urile pe jumate se potrivesc perfect cu vaccinarea pe jumate si au acelasi efect final ) . Apoi or sa dea vina pe vaccin si or sa puna la indoiala cifra eficientei lui + acuzatii de coruptie , etc . Tine minte ce am scris .
    • +1 (5 voturi)    
      Ei, na (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:33)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      După tine Covid și gripa au mortalitate egală, dar cifrele oficiale te contrazic, amice: gripa produce cam un miliard de infecții anual; anul ăsta au fost raportate 72+ milioane cazuri Covid cu 1,6+ milioane decese, decese provocate de gripă anual pe la un maxim de 650 mii. E identic și la fel, nu?..
      • +1 (1 vot)    
        stii sa citesti? (Miercuri, 16 decembrie 2020, 22:06)

        hanu [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

        vorbeam de gripa spaniola
        • 0 (0 voturi)    
          Trebuie sa te hotarasti (Duminică, 20 decembrie 2020, 12:27)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui hanu

          ...o mortalitate de acelasi ordin de marime cu cel al gripei sezoniere ...

          Ori vorbesti de gripa ori de gripa spaniola .
    • -2 (10 voturi)    
      Proportionalitate? (Miercuri, 16 decembrie 2020, 12:22)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      Ia fa o proportionalitate 1918 - 2020 si la:
      - numarul de antivirale si antibacteriene
      - numarul de spitale
      - tehnologie medicala (si nu numai) - cam cate ventilatoare crezi ca aveau?
      - cunostinte medicale despre bolile pulmonare si modul de combatere
      - starea de santate generala a populatiei
      Ar mai fi multe altele dar e suficient pentru tine.

      Un lucru e sigur la fel, si acum, si atunci, existau o mana de imbecili care se considera liber ganditori, botnita-free. Deci indiferent cate victime va face un astfel de virus, imbecilii tot imbecili raman.
    • +1 (1 vot)    
      incearca sa gandesti ca un om mare (Vineri, 18 decembrie 2020, 13:28)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      gripa a devenit "banala" dupa 1918, dupa ce au murit milioane de oameni, in 1918 nu era deloc banala. in vreo 100 de ani si covidul va deveni banal acum insa e nasol, am prieteni care au murit de virusul asta
  • +14 (14 voturi)    
    Neluțu (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:36)

    Anton122 [utilizator]

    Îl mai țineți minte pe Neluțu? Fostul cadru MAI cu pensie specială ce lucra la primărie, care a mințit că nu a fost în Israel cu amanta? Cel care a îmbolnăvit cel puțin 30 de persoane, a carantinat un spital întreg și a scuipat doctorii? Procurorii au considerat că nu pot demonstra că el a transmis virusul așa că nici măcar nu l-au trimis în judecată. Pe ăsta din Buzău vor să îl bage la pușcărie. Sistemul nostru juridic este de toată isprava.
  • +11 (13 voturi)    
    Mai bine (Miercuri, 16 decembrie 2020, 9:56)

    Costi888 [utilizator]

    Fura 100,000 euro..
    • +5 (5 voturi)    
      :) (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:53)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      sau omora 2-3 oameni intr-un accident auto (din culpa)
  • +7 (11 voturi)    
    Da cei care au dispus (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:07)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    sa NU faca teste, cand vor fi judecati? Dar cei de la DSP Iasi care fac anchete dupa o saptamana de la infectare si transmit la medicii de familie instiintari dupa o luna, cand vor fi judecati si condamnati? Dar cei de la IRO Iasi unde sute de oameni se inghesuie pentru o reteta deoarece personalul indolen de acolo NU STIE cum sa o trimita pe email, cand vor fi concediati si judecati?
  • +7 (11 voturi)    
    din slujeala in slujeala (Miercuri, 16 decembrie 2020, 10:49)

    ruleoflaw [utilizator]

    Daca n-a reusit Tataru sa-l pozitiveze in container ... il trimit la pozitivare in celulele lui Predoiu .
  • +9 (15 voturi)    
    printre alte masuri "democratice" (Miercuri, 16 decembrie 2020, 11:11)

    Itsoc [utilizator]

    toate statele "democratice" din vest iau masuri deosebit de restrictive, cei infectati cu covid sau cei "potential" infectati fiind considerati acum mai periculosi decat un criminal in serie.

    Printre altele:
    - in UK, politia a intervenit cu flexul pentru a taia usa unui garaj in care vecinii suspectau ca sunt niste persoane care beau
    - in Australia si NZ amenda pentru nesupunere la test e vreo 70.000 dolari sau carantinare fortata imediata.
    - in Franta un profesor care a contrazis narativul oficial a fost internat fortat intr-un spital psihiatric iar la 3-4 zile a ajuns la urgenta pentru "tentativa de suicid".
    - in Germania, un "conspirationist" de pe youtube care explica cum ca in nicio tara nu exista exces the morti in 2020 a fost saltat de politie pe sus care a intrat in casa lui cu pistoalele trase din teaca.
    - in US, organizatoarea unui protest anti lockdown a fost vizitat de politie cu pistoalele scoase si i s-a confiscat toate calculatoarele si telefoanele.

    daca voi credeti ca masurile astea vor inceta o data covid terminat, habar n-aveti pe ce lume traiti.
    niciodata in istoria umanitatii, o data implementate masurile restrictive au ramas decenii sau pana cand populatia s-a razvratit masiv.

    covid este mana cereasca pentru toate visele umede de putere absoluta a tuturor guvernelor lumii.

    stiu, conspiratii, balarii...mai asteptati un pic.
  • +1 (1 vot)    
    ai dreptate (Joi, 17 decembrie 2020, 9:58)

    hanu [utilizator]

    dar nu ai cu cine...
    asta e un dry run ca sa vada reactia (lipsa de reactie) pentru cand vor scoate aceleasi metode de la naftalina pentru te miri ce.
    “So this is how liberty dies… with thunderous applause”
  • 0 (0 voturi)    
    pedeapsa aiurea (Vineri, 18 decembrie 2020, 12:35)

    maxi lopez [utilizator]

    Dar care e motivul legal al pedepsei, infractiunea?

    Se pare ca l-au pedepsit doar pentru ca era bolnav psihic.

    Un abuz judiciar pentru care ar trebui trasi la raspundere judecatorii respectivi - nu bagati la inchisoare, doar eliminati din magistratura pe motiv de incompetenta crasa.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by