VIDEO Un bărbat întins pe jos este lovit în mod repetat și înjurat de un polițist în civil, în fața unui dispozitiv masiv de polițiști, fără ca nimeni să intervină

de Robert Mihailescu     HotNews.ro
Joi, 23 aprilie 2020, 20:59 Actualitate | Esenţial


Politist lovește barbati intins pe jos, in Bolintin
Foto: Captura Facebook
O înregistrare video în care un bărbat întins pe jos este lovit în repetate rânduri de un civil, înconjurat de mai mulți polițiști, dintre care unii în uniformă de intervenție, este distribuită intens joi pe rețelele sociale. Bărbatul în civil este polițist în cadrul Inspectoratului de Poliție Giurgiu.

În această înregistrare a unui incident care a avut loc în Bolintin Vale, Giurgiu, mai mulți bărbați sunt întinși pe jos, cu mâinile la spate, și sunt înconjurați de un numeros dispozitiv de polițiști.

Atenție! Imagini șocante!




Purtătoarea de cuvânt a Inspectoratului de Poliție Giurgiu a declarat pentru HotNews.ro că a fost deschis un dosar penal pentru purtare abuzivă și a fost sesizată unitatea de parchet competentă.

Ce a comunicat IPJ Giurgiu:

„La data de 17 aprilie a.c., am fost sesizați cu privire la faptul că pe o stradă din orașul Bolintin Vale, din județul Giurgiu, are loc un conflict între două familii.

Politistii s-au deplasat la fata locului, ocazie cu care au aplanat conflictul, însă acesta a continuat și in ziua de sâmbătă, în timp ce persoanele în cauză se aflau pe strada, la un grătar si consumând băuturi alcoolice.

Persoanele în cauză au fost sancționate contravențional conform prevederilor ordonanțelor militare cu amendă în cuantum de 13.000 de lei.

Cu privire la modul de interventie al polițiștilor, a fost deschis un dosar penal pentru purtare abuzivă, fiind sesizată unitatea de parchet competenta”.

Ciprian Necula, activist pentru drepturile romilor: Poliția a redevenit miliție

Ciprian Necula, activist pentru drepturile romilor, afirmă, ca reacție la aceste imagini, că „poliția a redevenit miliție”.

„Nu mai urmărește intelectuali, ci "țigani" pentru a se răzbuna și pentru că, probabil, au ordin să distragă atenția publică de la criza profundă si incompetența guvernului. Altfel, nu îmi imaginez cum este posibil ca toată armata întreaga să calce în picioare niște oameni care petreceau la ei în curte, deci nu făceau nimic ilegal. Aștept ca ministrul Vela să își ceară scuze și să îi demită pe agresorii din poliție, iar justiția militară sau civilă să își facă datoria. Platforma Aresel a sesizat deja Avocatul Poporului, a scris Comisiei Europene si Presedintelui României”, a declarat acesta, pentru HotNews.ro.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















45182 vizualizari

  • -35 (113 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 23 aprilie 2020, 21:04)

    [anonim]

    • +41 (111 voturi)    
      ABUZURILE Politiei trebuie sa inceteze (Joi, 23 aprilie 2020, 21:26)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui

      ceea ce multa lume nu stie e ca POLITIA face multe abuzuri dar putine sunt INREGISTRATE

      cand sunt cu tine pe strada au un comportament dar intr-o sectie, unde nu te vede nimeni imediat se schimba atitudinea
      • +23 (73 voturi)    
        ar trebui sanctionati (Vineri, 24 aprilie 2020, 1:26)

        kniffe [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        ar trebui sanctionati toti politistii si militarii care nu au raporta acel abuz. Au fost martori la un cumul de infractiuni, nu au raportat, chiar anuntat la 112, trebuie sa devina complici si trasi la raspundere.
        afara cu ei din politie si armata...mai scapam de niste pensii speciale de platit
        • -14 (32 voturi)    
          haideti sa vedem ce va rezulta din ancheta (Vineri, 24 aprilie 2020, 11:42)

          snowflake [utilizator] i-a raspuns lui kniffe

          1 - in perioada starii de urgenta drepturile si libertatile oamenilor sunt suspendate deci nu este clar in baza carei legi vor judeca niste potentiali judecatori.
          2 - indivizii recidivau (adica au fost vizitati de politie vineri si sambata au repornit scandalul) deci sunt slabe sanse ca ei sa prezinte credibilitate in fata unui judecator
          3 - oamenii care petreceu in curtea lor nu reprezinta o problema atata timp cat toti cei care petreceau locuiesc in aceeasi curte. Daca nu locuiau toti in aceeasi curte atunci imobilizarea este justificabila usor avand in vedere recidiva.
          4 - si incepe discutia: tu esti Robica (sau Romica nu se aude foarte clar)? Da. (ce a fost inainte nu stim pentru ca cel care a distribuit filmuletul vrea sa vedem politaii intr-o postura cat mai negativa) dupa care politaii incep sa il loveasca si se mai si incurajeaza intre ei (de, nici pe politatii nu ii caracterizeaza neaparat inteligenta) dar aflam ca Robica (sau Romica) facea liveuri pe fb in care era tare in gura (daca a amenintat politistii pe fb toti politistii agresorii din filmulet vor scapa fara nicio sanctiune) si tot odata aflam ca Robica (Romica) incepe sa aiba dubii asupra propriei identitati (nu e clar daca are bubii asupra identitatii reale sau virtuale) dar incepe sa nege ca ar fi el ala tare in gura care facea live-uri pe fb.
          5 - Duminica nu a mai fost nici-o petrecere in Bolintin deci binele comun a prevalat
          • -4 (16 voturi)    
            Corect ! (Vineri, 24 aprilie 2020, 15:54)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

            Si inainte de a acuza pe politist de exces , ar trebui sa stim ce a facut acel " Romica" . Atunci si mai demult ! Tot comportamentul lui " Romica " sa il cunoastem .Antecedentele nesanctionate si care l-au incurajat sa sfideze Politia.
    • +36 (50 voturi)    
      Eroare (Joi, 23 aprilie 2020, 21:28)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui

      Scuze dar de data asta cred ca esti in eroare. Eu imi adfuc aminte ca insamantatori de seama au fost militieni de la Capitala (drept, in rezerva, angajatii Firei), medicii care au refuzat sa poarte echipamente de protectie sau i-au durut in cot.
      • +10 (42 voturi)    
        Vela nu se baga decat daca e un PSD-ist (Joi, 23 aprilie 2020, 22:25)

        Boham [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        Vela sare imediat daca pui catuse unui PSD-ist dar daca lovesti un ...minoritar nu se baga
        • +11 (15 voturi)    
          La pesediști le stă bine în cătușe. (Vineri, 24 aprilie 2020, 9:10)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Boham

          Ce bine ar fi dacă Vela ar putea face ce spui!Păcat.
      • +32 (36 voturi)    
        Gulerele albe (Joi, 23 aprilie 2020, 22:56)

        OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        Si apropos de Suceava:

        Doctorul Mircea Macovei este acuzat că a chemat medicii în masă la spital, indiferent dacă erau ori nu infectaţi. Astfel, au fost contaminaţi medici şi pacienţi, situaţia făcând acum obiectul unui dosar penal.
      • -13 (31 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 24 aprilie 2020, 6:45)

        [anonim] i-a raspuns lui OvidiuTudor

  • +3 (85 voturi)    
    Incompetenta si incompetentii din MAI ... (Joi, 23 aprilie 2020, 21:07)

    CezarN [utilizator]

    ... au reușit în câteva zile doar sa compromită și INTERVENȚIA împotriva clanurilor interlope și NEINTERVENȚIA.

    Trebuie sa fii tare incompetent sa reușești asta.
    • +21 (113 voturi)    
      Nu e incompetenta (Joi, 23 aprilie 2020, 21:13)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      e barbarie programata si diktatura. S-au produs CRIME. Crimele nu tin de incompetenta, ci de cineva care da ordine. Nu degeaba tovarasul militian Vela a stopat orice investigatie pentru a afla brutele care au macelarit, au gazat si rupt oasele protestatarilor din august 2018.
      • -10 (58 voturi)    
        „Au măcelărit”??? (Joi, 23 aprilie 2020, 22:46)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Tu ce film ai văzut?
        • +18 (46 voturi)    
          Eh, daca tv-ul tau e blocat pe antena3 (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:27)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          n-ai cum sa stii ce s-a intamplat in acel august.
          Nu, nu era un film, mai draga.
      • -12 (20 voturi)    
        si (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:25)

        costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        atunci ca si acum trebuie sa se aplice legea, miting neautorizat aplicat legea, violenta la minoritari aplicat legea, si apropo bine le-au facut la minoritari, sa respecte legea si sefii minoritarilor sa le explice pe limba lor sa stea in case, ca au si rege, nu ?
    • +21 (113 voturi)    
      Militia traieste (Joi, 23 aprilie 2020, 21:19)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      Asa este. Si in plus apar si doua javre MApN care stau ca p..lele si admira !

      Astia toti ce erau in uniforma acolo 5 ani la zarca.
      • +28 (64 voturi)    
        si fara pensii speciale (Joi, 23 aprilie 2020, 21:23)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        scursurile societatii cu impresii de oameni ai legii
        in virtutea carei lege bati oameni incatusati si intinsi pe jos?
        cat de abrutizat sa fii?
        • +26 (36 voturi)    
          Pai tocmai de aceea (Vineri, 24 aprilie 2020, 9:29)

          Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          Primesc pensii speciale:cand ''tara o cere'' trebuie sa bata,schinjuiasca,impusca,gaza poporul care demonstreaza pasnic.Au fost cazuri dupa 1989 cand militienii au omorat un om in bataie.Altii au omorat cu pistolul.(si inainte de 89 politia batea ,chiar mai tare dar la sediu si nu erau telefoane destepe, plus ca socialismul trebuia pastrat imaculat).Ce sa mai astepti de la democratia romaneasca?
      • +10 (18 voturi)    
        De asteptat ! (Vineri, 24 aprilie 2020, 13:40)

        OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        S-au mobilizat militienii si din patrulare dau dislike-uri.
    • -11 (27 voturi)    
      Este Giurgiu,este Bădălău,este PSD. (Vineri, 24 aprilie 2020, 9:15)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Conflictul a fost intenționat provocat,filmat și promovat media.Totul a fost dinainte pregătit.Aștept un jurnalist onest să spună câți bani a primit victima pentru bătaia primită.Și polițistul pentru prestația filmată.Sigur că va fi ca cel carte a băgat în carantină un întreg spital,angajat cu leafă mare la o primărie supusă PSD.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu este. (Sâmbătă, 25 aprilie 2020, 13:43)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        A fost. ACUM este PNL, este Orban, este Vela. Si sigur, politistul care a comis un abuz flagrant, va fi exclus din Politia Romana. Iar cei care au asistat impasibili la acest abuz, vor fi sanctionati exemplar. TOTI.
  • -14 (74 voturi)    
    Respect pentru Politist (Joi, 23 aprilie 2020, 21:07)

    un domn [utilizator]

    Sa Vina Badalau cu urina !
  • +23 (117 voturi)    
    De fiecare data cand am criticat politia (Joi, 23 aprilie 2020, 21:08)

    TheFreeOne [utilizator]

    Mi-am luat multe minusuri si foarte probabil am avut comentarii neaprobate de catre moderatori (nu sunt 100% sigur de acest ultim aspect, poate comentariile s-au pierdut pe drum).

    Ce mai ziceti acum?
    • -14 (104 voturi)    
      ce sa zic (Joi, 23 aprilie 2020, 21:25)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      pai zic ca abia acum politia e politie. cand golanii (tigani sau nu) sfideaza politia asta se intampla. e nevoie ca golanii (tigani sau nu) sa stie de frica politiei.
      • +17 (51 voturi)    
        bai militica (Joi, 23 aprilie 2020, 23:36)

        occipus [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        tu crezi ca tanlagii are dreptul sa bata pe cine si cum vor ei? daca chiar crezi asta atunci cara-te in Rusia lui Putin.
    • -7 (27 voturi)    
      la fel o sa iei (Joi, 23 aprilie 2020, 21:31)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      si acum.
    • -20 (32 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 23 aprilie 2020, 21:35)

      [anonim] i-a raspuns lui TheFreeOne

    • +19 (87 voturi)    
      Ai comentat corect (Joi, 23 aprilie 2020, 21:40)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Din 2018 incoace, mancurtii numiti militieni si ruele lor jandarmii au comis abuz dupa abuz, au ucis, au molestat, au rupt oase, au gazat. Acum insa, au intrecut orice măsură profitând de diktatura militara instaurata de Johannis si de suprimarea drepturilor omului. La ordine sefilor lor, slugi ale politicienilor si complici cu infractorii, militia a actionat ca intr-un stat securisto-mafiot. MAI sub conducerea maiorului Vela este o instituite de represiune , devenita deja CRIMINALA:
    • -15 (65 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 23 aprilie 2020, 22:50)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Poliția ar trebui să meargă la interlopii ăia și să îi roage frumos să înceteze.
      Altfel, ce îți mai face neuronul?
      • +20 (48 voturi)    
        Gandire fascista (Joi, 23 aprilie 2020, 23:22)

        dorin35 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        doar fascistii au o obsesie morbida pentru forta si coercitie, oamenii normali la cap apreciaza libertatea si domnia legii. Lichelele alea cu cascheta n-au nici o treaba cu legea.
        • -19 (33 voturi)    
          si (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:27)

          costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui dorin35

          cu oamenii anormali ce face ? cum impui legea ? legea nu trebuie respectata de toti ? cum impui legea ?
        • 0 (0 voturi)    
          Da, domnia Legii (Sâmbătă, 25 aprilie 2020, 20:01)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dorin35

          Dar cum sa domneasca Legea daca dai de o masa de indivizu care nu dau doi bani pe Lege ? Ai vazut ca din suma totala a amenzilor s-au platit cam 5 % ?
      • +22 (44 voturi)    
        Ala cu care incerc sa-ti raspund? (Joi, 23 aprilie 2020, 23:23)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        (nu are rost sa pun mai multi la munca. Si tot cred ca e prea mult, dar fie, daca ti-ai dorit asa de mult sa imi dai o replica..)

        Iti doresc sa ai parte de astfel de politisiti, sa te opreasca si sa te ia la intrebari sau mai stiu ei la ce.
      • +20 (36 voturi)    
        NU (Vineri, 24 aprilie 2020, 7:43)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Prima data cand te vede te ia la baiate (eventual 2-3 gloante), dupa aia te saluta si te ia la intrebari (google: frate Bianca Dragusanu).
  • +24 (60 voturi)    
    Daca nu se inregistrau aceste faze, (Joi, 23 aprilie 2020, 21:09)

    TheFreeOne [utilizator]

    Ce s-ar fi intamplat?

    Raspuns: Nimic!
    • +13 (27 voturi)    
      Si daca s-au inregistrat (Joi, 23 aprilie 2020, 22:52)

      POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Ce crezi ca se va intampla????
      -NIMIC,.... ai ghicit....
  • +22 (82 voturi)    
    inca o dovada (Joi, 23 aprilie 2020, 21:10)

    baestiprost [utilizator]

    sincer nu sunt fan al oamenilor care sunt acolo culcati pe jos dar asta e inca un mod in care politia romana arata ca este o gluma proasta
  • +18 (102 voturi)    
    Abuzul si barbaria par să nu mai aibă limite (Joi, 23 aprilie 2020, 21:11)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Aceste brute cu pulane au intrecut orice masura - riscam sa ajungem Venezuela UE. Amenzi inventate, oase rupte, oameni loviti ca niste animale si in final --- inevitabilele CRIME.

    OPRITI TEROAREA, OPRTI BARBARIA din minsterul condus de militianul Vela Marcel !
    • +11 (35 voturi)    
      Chestia e ca (Joi, 23 aprilie 2020, 22:54)

      POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Noi toti trebuie s-o oprim , nu sfantul duh...
    • +7 (11 voturi)    
      PNL-ul (Vineri, 24 aprilie 2020, 15:14)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      are antecedente. Reamintiti-va ce au facut in 1907. Se vorbeste de aproape 20.000 tarani ucisi de armata, sub conducerea PNL! VOTATI PNL!
  • -11 (113 voturi)    
    Place !! (Joi, 23 aprilie 2020, 21:14)

    Krausser [utilizator]

    Nu si-a luat-o degeaba. Asa poate s-o invata minte si n-o mai viola, omori, fura de acum inainte =)) !!
    • -9 (41 voturi)    
      prezumtia de vinovatie (Joi, 23 aprilie 2020, 21:39)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Krausser

      pentru tigani, ai ? o fi intamplator Krausser ?
    • +17 (71 voturi)    
      Posibil ca data viitoare sa ti-o iei chiar tu (Joi, 23 aprilie 2020, 21:43)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Krausser

      Gasesc militienii motive, nu degeaba
      • +20 (46 voturi)    
        multi (se fac ca?) nu inteleg... (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:16)

        un_anarhist_moderat [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        indiferent de diverse simpatii (sau antipati), de motivatii si (pseudo) justificari problema este ca odata deschisa (si aplaudata) calea violentelor (si/sau abuzurilor) discretionare acestea se pot (si se vor) generaliza... daca ieri a fost ok sa bati cu parul pe cineva pentru ca ... motive atunci e posibil ca maine sa fie tot ok, sa lapideze pe cei care, de exemplu, au numele incepan cu "K"... esti ok cu asta mister Krausser?
        sau si mai rau: daca cei abuzati ajung la concluzia (corecta pana la urma intr-un asemenea context) ca nu pot avea asteptari de la astfel de "autoritati"? daca se hotarasc sa-si faca "dreptate" singuri?
        ma intreb daca cei care aplauda diverse abuzuri chiar nu au capacitatea sa realizeze ca maine pot fi la randul lor victime?
    • +16 (44 voturi)    
      Daca erai tu mai vorbeai? (Joi, 23 aprilie 2020, 22:53)

      demetru [utilizator] i-a raspuns lui Krausser

      In tara asta avem legi, oamenii au drepturi, pana si violenta impotriva animalelor se pedepseste. Nu poti maltrata oamenii, e infractiune, dar se pare ca pe tine nu te intereseaza legea, iti place violenta.
    • +19 (29 voturi)    
      Vrei sa spui (Vineri, 24 aprilie 2020, 7:45)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Krausser

      Ca asa se invata cele 10 porunci dumnezeiesti?

      Dumnezeu ce zice ?
  • -11 (97 voturi)    
    Nu merita sa dati asemenea stiri (Joi, 23 aprilie 2020, 21:17)

    Plagarus [utilizator]

    Grea misia politiei cu asemenea hoarde de analfabeti.
    • +21 (67 voturi)    
      sa dea afara hoardele de analfabeti din MAI (Joi, 23 aprilie 2020, 21:25)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      si pe urma mai vorbim
      • +22 (34 voturi)    
        Cum a zis si demetru (Vineri, 24 aprilie 2020, 7:48)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        "Legea nu permite abuzul impotriva unor persoane in functie de gradul de educatie." -> codul muncii etc.

        Practic, in cazul bugetarilor, este greu sa ii concediezi in functie de lipsa de educatie / eficienta redusa, codul muncii cam protejeaza parazitul...
    • +16 (36 voturi)    
      Analfabetii au drepturi (Joi, 23 aprilie 2020, 22:55)

      demetru [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Legea nu permite abuzul impotriva unor persoane in functie de gradul de educatie.
  • -39 (77 voturi)    
    sa le multumim (Joi, 23 aprilie 2020, 21:20)

    cucuveauamov [utilizator]

    conducatorilor iubiti si alesi de masele #rezist.
    • +28 (44 voturi)    
      Wow! (Joi, 23 aprilie 2020, 21:42)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Da' in August 2018 erai super incantat de cum actionau jandarii...Si atunci le-ai multumit borfasilor iubiti.. Am vrut sa zic conducatorilor iubiti alesi de masele de sustinatori ai borfasilor.
      • -17 (31 voturi)    
        borfasii .... (Vineri, 24 aprilie 2020, 9:28)

        LL [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        tin partea la borfasi ...!
        Daca nu ar fi politia, cu asemenea ....concetateni ....
        am deveni un stat mafiot. Acesti concetateni (din pacate) nu o sa inteleaga niciodata de vorba buna!
    • +35 (57 voturi)    
      Bai sconcsilor (Joi, 23 aprilie 2020, 21:50)

      Werwolf1 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Mai terminati sa dati vina pentru orice pe #rezist. Vi se pare ca aia au iesit in strada sa ceara sa fie carantina, sau sa se intample ce s-a intamplat zilele astea? Cand discursul tau e luat ca model de la Dragnea si de la Codrin ar trebui sa nici nu ma deranjez sa iti raspund. Zi-mi tu mie care #rezist a cerut ceva ce nu e de bun simt intr-o societate normala? Ti se pare misto ca unii sa fure miliarde de euro si sa ne rada in nas? Ba chiar sa fie presedinti de senat, de parlament, etc? Sau esti unul din combinatorii care traiesc din mici cipeli de genul asta si vrei sa urci cat mai mult pe scara sociala? Ti se pare misto ca guvernul sa dea OUG iar senatul si parlamentul sa voteze legi sau sa treaca proiecte de lege care favorizeaza fatis infractorii? Desigur pentru unii ca voi astea -s normale ca si adusul galeriilor de fotbal sa fac coregrafie pe stadion pentru partid sau adusul oamenilor in autocare la mare miting impotriva unui stat paralel condus chiar de catre organizatori. Mai usor ca macane. Nu #rezist a condus tara asta din 90 pana azi.
  • -19 (79 voturi)    
    e o perioada crunta (Joi, 23 aprilie 2020, 21:20)

    Stefan534324 [utilizator]

    daca politia nu e ferma cu clanurile de tigani, acestia ne vor sfasia in perioada urmatoare
    • -19 (37 voturi)    
      stim toti acum si despre unii si despre altii; (Joi, 23 aprilie 2020, 22:43)

      richter [utilizator] i-a raspuns lui Stefan534324

      adica, unii nu anteleg alfel,iar ceilalti (antelegeti ce inseamna unii si ce anseamna altii din poza) incalca legea; dar, prea au fost apropiati unii de altii si altii si-au pierdut autoritatea, si unii nu anteleg sa se comporte civilizat si responsabil. Pe de alta parte, daca am avea tot filmul la dispozitie, sunt comvins ca alta ar fi fost perceptia si altele ar fi fost comentariile. S-a vazut alte cazuri- cum sa injuri politia , sa-i ameninte verbal, cu cutitu sau bata, sa-i agresezi , sa dai cu pietre in ei ? Prea multe cazuri lasate fara interventie sau fara justitie pana la capat. Asta nu scuza abuzurile, dar credca multe "abuzuri" au fost un raspuns la abuzuri; adica unii sa dea in toata lumea, da ei sa nu primeasca nici odata ?
    • +13 (51 voturi)    
      Nu e fermitate (Joi, 23 aprilie 2020, 22:55)

      demetru [utilizator] i-a raspuns lui Stefan534324

      E violenta, incalcarea drepturilor, iar atitudinea ta e rasista.
  • -20 (64 voturi)    
    Ordine prin forta (Joi, 23 aprilie 2020, 21:33)

    Victtor [utilizator]

    Noua oranduire dreapta se instaureaza prin folosirea fortei.
    Teama o sa ii civilizeze fortat pe oameni, vor fi atenti sa nu greseasca.
  • -10 (42 voturi)    
    Context-ul (Joi, 23 aprilie 2020, 21:34)

    Neaion77 [utilizator]

    Inainte de a judeca va rog sa va ganditi la contextul in care s-a ajuns in acesta situatie.
    Ma refer la ce s-a intamplat de la declararea pandemiei, nu la ce s-ar fi putut face in ultimi 30 de ani.
  • -20 (72 voturi)    
    .... (Joi, 23 aprilie 2020, 21:36)

    ak33 [utilizator]

    Incet incet intram in normalitate
    vai de ce oripilata e lumea acum , pai luni plangeati ca politia nu face nimic, uite ca face , si inca o face bine
    asteptam astfel de actiuni si pe la tandarei, harsova,babadag
    • +14 (46 voturi)    
      Normalitate? (Joi, 23 aprilie 2020, 22:56)

      demetru [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Ce fiferenta e intre acesti politisti si fosta securitate?
      • -19 (29 voturi)    
        pune mana pe carta si afla diferenta (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:37)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demetru

        Cum iti permiti sa faci comparatii de-a dreptul idioate?
        Mai copilas, securitatea te facea disparut si pe tine si pe tampitul care filma. Poc, just like that!
  • +14 (58 voturi)    
    Militia (Joi, 23 aprilie 2020, 21:40)

    galeo [utilizator]

    E mai prezenta decat oricand.
    • -15 (31 voturi)    
      ... (Joi, 23 aprilie 2020, 22:08)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      pe softpedia nu mai ai loc?
  • -20 (74 voturi)    
    mda (Joi, 23 aprilie 2020, 21:46)

    Mariamoto [utilizator]

    sa ajutam jegurile si sa pedepsim politistii. Bravo baieti!
    • +22 (52 voturi)    
      Politistii apara legea (Joi, 23 aprilie 2020, 22:58)

      demetru [utilizator] i-a raspuns lui Mariamoto

      e au facut ei acolo e o incalcare a legii si a drepturilor civile.. Maine poti fi si tu un "jeg" cum de altfel s-a intamplat pe 10 august.
  • -11 (33 voturi)    
    Intrebarea cheie (Joi, 23 aprilie 2020, 21:48)

    Alex Iosif [anonim]

    Cine a filmat? Asta e intrebare. Cine a dat filmarea? "alta intrebare".

    Haide sa ne abtinem de a face generalizari despre intregul minister dupa comportamentul unor oameni care nu respecta procedurile.

    MAI, MAPN tot romani sunt, si oamenii din ministerele astea fix ca romanii sunt - unii buni, altii pur si simplu prosti.
    • +21 (41 voturi)    
      Poti generaliza (Joi, 23 aprilie 2020, 21:54)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui Alex Iosif

      Poti generaliza pentru ca zilnic apare asa ceva. Si atentoie, cate din javre pot fi filmate in actiune ?

      Poti generaliza pentru ca voi intre voi nu faceti curatenie desi aveti aceadsta indatorire !

      Javra aia dadea cu pulanul restul asista si-i doare in cur. Sunt TOTI la fel de vinovati !
    • -12 (42 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:04)

      [anonim] i-a raspuns lui Alex Iosif

  • +25 (75 voturi)    
    Militia, Amata, toate traiesc. Si inca bine. (Joi, 23 aprilie 2020, 21:48)

    OvidiuTudor [anonim]

    Efectiv am trait cu ideea ca in general cititorii Hotnews is ceva mai intregi la cap decat cai ai Latrinelor. Mare greseala !!!

    Aici musteste prostia, prostia in forma pura plus sovinism cat incape. Va doare in pulan de societate civilizata. Valorile voastre, a multora dintre cei ce dati like-uri si dislikeuri sunt demne de Becali, Gadea, Badea.

    Nu sunteti capabili sa intelegeti ca niste pulane NU AU DREPTUL sa-si bata joc de niciun om, au OBLIGATIA de a aplica LEGEA.

    Ia spuneti, ce mai stiti de 10 august ? Ia spuneti ce mai stiti de militianul care la inceputul starii de urgenta batea un tanar pe strada si colegul sau se facea ca nu vede ? Ia spuneti ce parere aveti de piltistul de la TM care dadea infractorilor informatii de la DIICOT ?

    SAMD.

    Asta e CIVILIZATIA in care vreti sa traiti ?? Pulanul ?

    Uniforma militara purtata de cei doi MApN-sti are pe umar tricolorul. Si ? Asta va reprezinta ?

    Bravos natiune !
    • -11 (49 voturi)    
      Civilizatia in care vrem sa traim e una (Joi, 23 aprilie 2020, 22:39)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

      In care concetateanul tigan din Bolintin nu incalca legea.
      E simplu, tiganul nu incalca legea, politistul nu incalca legea si toata lumea e fericita.
      • +6 (12 voturi)    
        aha (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:40)

        honk [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        deci aia care incalca legea sunt combatuti tot cu incalcarea legii. Pai atunci nu mai vorbim de democratie ci de un stat totalitar.
    • -8 (12 voturi)    
      Violenta si agresivitate (Vineri, 24 aprilie 2020, 13:09)

      Dorel_Zavara [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

      Sa compari evenimentele violente din aceste zile cu ce s-a intamplat in 10 August nu are nici un sens. Sa induci ideea ca aceste grupari/clanuri/familii cu comportament intentionat violent si agresiv au ceva in comun cu manifestantii din 10 August este aberant.
      • +9 (13 voturi)    
        aberant este justificarea violentei (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:41)

        honk [utilizator] i-a raspuns lui Dorel_Zavara

        unii cred ca daca sunt romi atunci e justificata violenta, daca sunt romani nu. Rasism pur.
  • +21 (95 voturi)    
    Africa (Joi, 23 aprilie 2020, 21:51)

    briciu [utilizator]

    E paradis pe langa Romania !! la orice nivel
    Multumim PNL !
    • -11 (37 voturi)    
      :))) (Joi, 23 aprilie 2020, 22:29)

      Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui briciu

      Ai stat in Africa sa te poti pronunta?

      Eu zic sa mai incerci inca o data.
  • -7 (45 voturi)    
    haha (Joi, 23 aprilie 2020, 21:57)

    44ce [utilizator]

    este un cetatean diasporez
    • -15 (41 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 23 aprilie 2020, 23:54)

      [anonim] i-a raspuns lui 44ce

  • -12 (44 voturi)    
    Altfel nu se merge (Joi, 23 aprilie 2020, 21:59)

    dragossorin [utilizator]

    Alte metode deocamdata la noi in anumite comunitati nu functioneaza, au invatat in 5 minute cat in toata viata lor, anume ca legea trebuie respectata
    • +17 (35 voturi)    
      Nu cred... (Vineri, 24 aprilie 2020, 5:11)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui dragossorin

      Au invatat ca superioritatea numerica de obicei conteaza. Si te mai miri ca romii devin mai indrazneti cand sant in numar mare...
    • +5 (9 voturi)    
      militia vorbeste (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:42)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui dragossorin

      esti militian? Ca vorbesti ca unul.
  • -12 (46 voturi)    
    asa merita (Joi, 23 aprilie 2020, 22:10)

    MirceaIo [utilizator]

    Sa fim seriosi astia stiu numai de frica. Ar trebuii insaprite pedepsele pentru furt, asa ca in iran. Cafteala cu biciu ca altfel nu se invata minte. Cine stie ce or fi facut inainte, asta nu a afost filmat!?
    • +16 (34 voturi)    
      Cum ar fi (Vineri, 24 aprilie 2020, 7:38)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      Sa te ia militia asta de pe strada drept suspect de furt si sa te biciuiasca?

      In fond, e ideea ta.
      Unii creatori au profitat de ideile lor (sau chiar au murit de la ele).
    • +9 (11 voturi)    
      infiorator (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:44)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      ce spui tu tine vine din mentalitatea statului totalitar, educatia prin teroare, faurirea omului nou, experimentul Pitesti.
    • +3 (3 voturi)    
      Cam tarziu (Vineri, 24 aprilie 2020, 22:47)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      E o stire recenta care spune ca Arabia Saudita va elimina biciuirea ca pedeapsa.

      Deh, daca veneai cu propunerea asta in urma cu 15-20 de ani...
  • -18 (38 voturi)    
    Sa fie pace... (Joi, 23 aprilie 2020, 22:34)

    spirache [utilizator]

    Deja întrece limita treaba asta cu înregistrările ...Cum să își facă datoria, cum sa impună respectarea legilor daca sunt intimidați la fiece pas de cate un cameraman de ocazie...? Se va întâmpla așa: polițiștii se vor retrage în cochilie, se vor uita în altă parte, iar pleava societății ne va face cravata chinezeasca fără remușcări. E frumos cu drepturile omului, până când tu sau copilul tau e victima unor concetățeni.
    • +17 (33 voturi)    
      Sau victima (Vineri, 24 aprilie 2020, 7:35)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      unor militieni.
      • -21 (29 voturi)    
        daca (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:36)

        costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

        stai cuminte si iti vezi de treaba si respecti legea nu te bate melitzia, daca faci pe jmecheru o iei de nu te vezi, cu mascati cu tot tacimul inclusiv "boabe", nu te pune cu melitzia ca ei atita stiu, e stare de urgenta, se conduce militarizat, te conformezi si nu esti rezistac, cind revine democratia faci ce vrei tu fara sa incalci drepturile celorlalti, simplu.
        • +10 (14 voturi)    
          10 august (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:46)

          honk [utilizator] i-a raspuns lui costelo999

          militia a batut la comanda politica, nimeni n-a incalcat legea. Incurajarea violentei este o atitudine fascista.
          • -2 (4 voturi)    
            Fara violenta (Vineri, 24 aprilie 2020, 17:03)

            Dorel_Zavara [utilizator] i-a raspuns lui honk

            La manifestatia din 10 August au participat si romi care spera intr-o Romanie mai democrata si cu justitie europeana. Dar sa compari mizeria din aceste zile cu 10 August pur si simplu aduce in derizoriu dorinta de justitie si democratie a cetatenilor romani.
          • -1 (1 vot)    
            eu (Sâmbătă, 25 aprilie 2020, 10:28)

            costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui honk

            nu vorbeam de 10 august, rezistacule feisbucilist
    • +7 (11 voturi)    
      in America politistii au camere (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:45)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      au camere pe masina, au camere personale, tocmai pentru a impiedica abuzurile politistilor si pentru a exista dovezi.
  • +20 (46 voturi)    
    Tipic pentru societatatea romaneasca (Joi, 23 aprilie 2020, 22:39)

    vudejea [utilizator]

    Pentru ca e rrom, poate sa fie lovit si calcat in picioare de catre persoane platite din banii publici pentru a veghea ca asa ceva sa nu se petreaca , nuh? Practic, promovam faptele de violenta...Data viitoare, o sa se scuze militienii cand va pun bocancii pe cap, prin aceea ca v-au confundat cu un rrom...Societatatea romaneasca e bolnava rau de tot, e guvernata de ura ..Ura..Cred ca are dreptate...Promoveaza cateva batai intre gasti ca sa distraga atentia de la incompetenta guvernului..Daca nu era criza Covid, nici nu ajungeau la stiri..Cultivati prin ura voastra exact forma agravanta a infractiunii de purtare abuziva..Numai ura, cat vezi cu ochii...Ei , rromi sunt vinovati pentru criza Covid, merita sa fie loviti, sa moara spun unii...Cata ura...Va hraniti cu propriul venin...In Sua, Italia, Spania, Norvegia, Africa or Brazilia-Australia, tot rromi au dus virusul? Dar in Antartica si Groenlanda? Ura va intuneca mintile...Dai omului ceva sa urasca si uita de problemele guvernarii..Exact metoda fascista, evreii sunt de vina pentru problemele nemtilor...Si guvernul este cel care cultiva aceasta ura..Samanta urii o sa icolteasca si de o parte si de alta...O sa fie o minune societatatea romaneasca in viitor...Dementii, toate astea ca sa distraga atentia de la incompetenta..
  • +17 (33 voturi)    
    militia bate (Joi, 23 aprilie 2020, 22:41)

    dorula [utilizator]

    a batut in 10 august, bate si acum. Nimic nu s-a schimbat, cetatenii sunt abuzati si nimeni nu e tras la raspundere. Culmea e ca unii dobitoci ii si aplauda.
  • -12 (52 voturi)    
    daca auzim ce zice (Joi, 23 aprilie 2020, 23:08)

    Captain Obvious [utilizator]

    il interaba daca mai e tare in gura, si sa stea dracu acasa.
    nici nu vreau sa imi imaginez ce o fi fost cand probabil initial s-au prezenat 2 politisti la cei 10 sau cati erau intinsi pe jos.
  • +5 (15 voturi)    
    Ca în filme. (Joi, 23 aprilie 2020, 23:18)

    anton_carpati [utilizator]

    Și aici mă refer la cea mai șocantă scenă din "Aferim!"
  • -10 (62 voturi)    
    Ce de indignare! Voi pe ce lume traiti? (Joi, 23 aprilie 2020, 23:51)

    V. Istina [utilizator]

    Credeti ca politia in alte tari face altfel? Camerele personale se opresc, nu filmeaza decat cei care vor sa dea in gat... ca acum.

    Sa fie clar, da, politisul va fi sanctionat, o merita. Dar sa nu sarim calul. Pe vremurile astea politistii vor trebui sa se poarte cam fara manusi o vreme.

    Ar fi trebuit sa filmeze exact ce se aude, sa se vada clar ca de ce tipa, asa nu vad decat ca primeste niste pulane la picioare. Dureros, e drept, dar nu te schilodesti. Si fara suparare, tipa cam... experimentat.

    Imi aduc aminte cum la bunica-mea in sat veneau noaptea si-i furau din gaini, ori cate un vitel, fiind femeie singura si fara aparare, nu-i puteai opri cu nimic. Politisul din sat n-avea dovezi si in plus... ii era teama sa si vorbeasca cu ei. Iar daca tu mergeai la poarta lor, cu frumosul macar sa nu rupa gardurile si sa nu se cace prin sura cand vin, aveai mari sanse sa pleci si fara vreo cativa dinti in gura.

    Acum cand la poarta le-au sosit mascatii si le fac lor ce au facut ei altora... urla. Sa urle.

    Pe scurt: ce fac politistii nu e legal. Dar nici nedrept nu-mi pare.
    • +11 (19 voturi)    
      "nu filmeaza decat cei care vor sa dea in gat" (Vineri, 24 aprilie 2020, 12:48)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      Afirmația asta v-a descalificat de la restul conversației.
    • +7 (15 voturi)    
      sper sa fii consecvent (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:48)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      cad va fi fiu-tu printre aia cu piciorul pe cap sper sa nu te plangi de abuzuri. Unii dintre voi nu meritati sa traiti in civilizatie. Nu o intelegeti, nu o apreciati, doriti totalitarismul.
  • -12 (54 voturi)    
    v-a durut in... (Joi, 23 aprilie 2020, 23:57)

    Fuscus [utilizator]

    cand jandarmii au batut si gazat zeci de mii de manifestanti in Piata Victoriei. nici acum nu avem vinovati, la doi ani de zile. acum insa va ia mila de niste scursuri care chemau Politia ca sa-i "rastoarne"... Spartacus, auzi... spartanii, i-auzi! v-ati pus vreo clipa intrebarea: de ce aceasta populatie sub specia umana, care NICIODATA nu s-a manifestat la adresa autoritatilor , s-a declansat in schimb ca la un semnal in ziua de Pasti impotriva autoritatilor? ia mai ganditi-va! poate va vin si niste raspunsuri in gamaliile alea de capete...
    • -11 (37 voturi)    
      Da (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:36)

      martino12 [utilizator] i-a raspuns lui Fuscus

      Chiar mă întrebam acum câțiva ani care va fi masa de manevră, ținând cont că au dispărut minerii din Valea Jiului. Ei, uite că s-a găsit o soluție de substituire, o revoltă spontană comandată de undeva dintr-o zonă obscură și roșie...
  • +22 (46 voturi)    
    Politisti teroristi (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:01)

    parush [utilizator]

    n-a murit militianul din ei.
  • -13 (53 voturi)    
    Si totusi nu stim.. (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:01)

    malika ela [utilizator]

    ..pentru ce sunt rromii aia loviti. Poate ca si-au cautat-o.
    Politistii in america te impusca pe loc daca faci ce nu trebuie in fata lor, de ce nu se prezinta tot filmuletul de cand se intra la ei in ograda ci doar parti trunchiate de unde ii convine celui care a dat inregistrarea publica.
    Cine poate baga mana in foc pentru un rrom vs un politist? Sa va vad.
    • +16 (48 voturi)    
      Ok (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:18)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui malika ela

      Stii cumva care era legea in virtutea careia oamenii erau intinsi pe jos si primeau bastoane?
      Cate bastoane prevede acea lege? Poate au primit prea multe sau prea putine...

      Nu ai voie sa bati animale (si e ok), dar astia au voie sa bata oameni?

      Primitivism cat cuprinde...
    • +22 (46 voturi)    
      o fi zis copilul ceva (Vineri, 24 aprilie 2020, 1:33)

      JohnGugu [utilizator] i-a raspuns lui malika ela

      O fi înjurat!
      Din aceeași categorie: a făcut femeia ceva, că doar n-o bate degeaba.
    • +8 (12 voturi)    
      nu exista justificare pentru violenta (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:52)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui malika ela

      din moment ce au fost imobilizati orice violenta este ilegala.
  • -13 (45 voturi)    
    Bombardier (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:19)

    sake31 [utilizator]

    Vai saracul roman-rrom! Eu stiu din surse sigure ca rromii in general sunt exemple de comportament civic! Ca nu fura, nu inseala, nu bat si nu au batut pe nimeni in viata lor, si ca respecta cu sfintenie legile tarii! Si stiu de asemenea ca sunt cetateni model in relatiile cu statul: nu injura, nu scuipa nu jignesc pe nimeni nici sa-i pici cu ceara! De aceea cred ca toti bombardierii nostri ARE DREPTATE!
    • +7 (13 voturi)    
      rasism (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:52)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui sake31

      sa consideri ca toti romii fura, bat si sunt infractori.
      • -2 (2 voturi)    
        Stimate tov Activist (Vineri, 24 aprilie 2020, 21:16)

        sake31 [utilizator] i-a raspuns lui honk

        ar fi mult mai folositor, in loc sa iti pierzi timpul catalogand/combatand majoritatea comentariilor de aici, sa-i educi pe cei pe care-i aperi! sa le explici de exemplu ce inseamna o stare de urgenta, care este decretata prin ordonanta militara. reiterez ordonanta militara, asta bineinteles daca intelegi si tu. si daca vei reusi sa faci asta in timp util, o sa propun sa fii decorat cu ordinul " maicutul terez"!
  • -12 (48 voturi)    
    petreceau in curtea lor (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:20)

    visio [utilizator]

    deși este legal...pe bune? Nimeni nu își ia bătaie degeaba...cum pot fi crezuți cei care trăiesc din ajutoare sociale? Parte din banii mei merg în statul degeaba a acestor paraziți sociali numai buni de muncă...l edau bani mei de concediu sa stea acasă, în timp ce eu muncesc pe brânci la patron...
    În țările civilizate ați văzut petreceri din astea? Eu am vecini o famile de țigani care, când petrec, trebuie să știe tot cartierul...și miliția face nimic pentru că își ia șpagă...asta ca exemplu general...
    • +16 (40 voturi)    
      Asa se intampla in general (Vineri, 24 aprilie 2020, 5:09)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Dar in cazul particular, nu e ca si cum unii faceau scandal, iar politia a aparut si i-a avertizat (sau amendat).

      Incalcarea unei legi nu se poate / nu trebuie sanctionata printr-o alta incalcare (de catre agentul constatator).

      Probabil te bucuri ca romii care de obicei fac scandal au fost pusi la punct. Ok.

      Dar politistii care de obicei iau spaga, astia cam ce au patit? Pana la ora asta, cam nimic...

      (asta ca sa fie situatia echitabila, ca sa existe echilibru, sa nu iti iei pumni de la politie INAINTE sa iti ceara actele la control, doar ca sa nu isi iasa din mana)
      • -20 (36 voturi)    
        civilizatia se face cu forta (Vineri, 24 aprilie 2020, 8:39)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

        degeaba dau amenzi daca saracii nu au de unde plati....altfel, sunt de acord ca o contarventie nu trebuie sanctionata prin alta contraventie; in cazuri speciale, cand bunul simtnu conetaza, nu ai de ales...le poti da amenzi pana te dor degetele de scris...si ei stiu ca nu le vor plati, si tu stii ca nu le vor plati...ii lasam asa, sau ii educam cu forta?
        pentru ca nici in puscafrie nu vreau sa ii tin...e tot pe banul meu...
        • +7 (13 voturi)    
          statul totalitar se face cu forta (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:55)

          honk [utilizator] i-a raspuns lui visio

          statul; democratic se face cu legea, Politistii aia se cred pe vremea raposatului.
    • -15 (29 voturi)    
      da, E ILEGAL (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:28)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui visio

      sa pui "muzica" la tot cartierul, sa faci galagie, vacarm etc., fie ca esti in curtea ta, in casa, in apartament, in cort, crasma,...
    • +7 (13 voturi)    
      babaiatule (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:54)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui visio

      politia nu are dreptul sa bata oamenii odata imobilizati. Nu exista nici o prevedere legala care spune ca infractorii pot fi batuti sau maltratati. Niciuna.
      • -5 (9 voturi)    
        "babaiatule" (Vineri, 24 aprilie 2020, 16:41)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui honk

        hai sa fiu deschis cu tine si sa iti spun ca prima greseala se iarta, a doua se trece cu vederea...a treia deja se numeste intentie...
        atentie: nu spun ca violenta este o rezolvare, insa hai sa nu credem ca prostii se vor inghesui sa isi plateasca amenda...ce optiuni ai pentru a rezolva situatia?
        Considera ca militienii si jandarmii viziteaza medii murdare toata ziua...
        Ca exemplu personal, ma opreste militianul si imi cere documentele. Rastit, incruntat etc.
        I-am spus ca indiferent ce probleme are, nu acesta este atitudinea corecta.
        Evident, a fost degeaba.
        Atentie: nu spun ca violenta rezolva problema.
        insa cum o rezolvam? Cu "te rog" nu merge...vara, in bus e greu cu sapunul...iarna inteleg ca e greu apa rece...cum rezolvam problema?
        • +3 (5 voturi)    
          cum o rezolvam (Vineri, 24 aprilie 2020, 18:07)

          corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui visio

          Conform legii vizionarule.

          Articolul 63
          Înlocuirea pedepsei amenzii cu pedeapsa închisorii
          (1) Dacă persoana condamnată, cu rea-credinţă, nu execută pedeapsa amenzii, în tot sau în parte, numărul zilelor-amendă neexecutate se înlocuieşte cu un număr corespunzător de zile cu închisoare.
          (2) Dacă amenda neexecutată a însoţit pedeapsa închisorii, numărul zilelor-amendă neexecutate se înlocuieşte cu un număr corespunzător de zile cu închisoare, care se adaugă la pedeapsa închisorii, pedeapsa astfel rezultată fiind considerată o singură pedeapsă.
          (3) În cazul înlocuirii pedepsei amenzii cu pedeapsa închisorii, în condiţiile alin. (1) şi alin. (2), unei zile-amendă îi corespunde o zi de închisoare.

          Si ca sa fi politicos poti sa-l rogi frumos sa intre in celula.
          Dar ai dreptate.. E greu sa-ti faci datoria. Mai usor e sa-l rupi cu bataia cand e incatusat
          • -1 (1 vot)    
            e greu sa iti faci datoria cu te rog (Marţi, 28 aprilie 2020, 8:58)

            visio [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

            cand ai 10 cazuri ca acesta pe zi, si stii ca mai vine si maine si poimaine, si tu mergi acasa la familie, posibili infectat de infractori tristi...te cam lasa nervii; repet, nu spun ca ce a facut militianul este ok, insa hai sa vedem daca are rost sa cheltuim caldura pe caloriferele din puscarii...apoi, Vineri m-au calcat hotii din vecinii intorsi de afara, unde traiau tot din furat; hai sa fim rezonabili: nu au ce sa manance, nu au lemne de foc, insa ar putea sa imi bata in poarta si sa imi spuna ca ma ajuta sa pun gardul pe picioarecontra unei sume de bani. NU, ei nu fac asta! Ei fura! Fura de cand erau copii si vor fura pana vor muri! Saracia nu este o scuza si eu m-am saturat de hoti si criminali...altfel, te rog sa ii educi, sa faci oameni din ei...ia-i acasa...parte din salariul meu se duce in ajutoare sociale la indivizi care pot munci insa nu vor...pe bune? cineva e prost aici...si cand nu mai am bani, cer la FMI...
  • -12 (56 voturi)    
    fermitate (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:21)

    nalbaroiu [utilizator]

    Vreti o tara ca-n afara...pentru cei ce nu stiti, asa s-a instaurat in germania ordinea dupa razboi...cu pumnul.....pantru cei ce sa arata horipilati de ce ai vazut..ati incercat macar o data sa spuneti unor minoritari macar sa stea cuminti ? Nu, evident deoarece mai aveti inca dinti in gura...asa ca mai bine va abtineti si daca nu sunteti voi in stare, lasati politia sa le arate astora ca legea e valabila si pentru ei nu numai pentru noi...
    • +22 (44 voturi)    
      Din ce inteleg eu (Vineri, 24 aprilie 2020, 4:59)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

      Pot sa te calce in picioare civili care apar sustinuti de politie si armata. Cam asta am inteles.

      In ceea ce priveste instaurarea ordinii cu pumnul, te superi daca am si eu o preferinta: u 1 ?
    • +8 (12 voturi)    
      iata admiratorii statului totalitar (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:56)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

      iubitorii de fascism, rasisti cum altfel. Nu meritati democratia, voua va e dor de un tatuc care sa va calce pe cap. Vai de voi.
  • -18 (42 voturi)    
    militia e inima poporului,si bate,si bate,si bate. (Vineri, 24 aprilie 2020, 0:59)

    richter [utilizator]

    si bate, si bate, si bate.....e drept ca unii merita niscaiva scarpinare, pe spinare....
  • +21 (55 voturi)    
    Se intoarce roata... (Vineri, 24 aprilie 2020, 1:18)

    luciannn [utilizator]

    Sper ca acel "politist" sa fie concediat, si sa nu mai lucreze niciodata ca politist, sa mearga la bgs & co, dupa e iese de la puscarie, iar la puscarie sa pateasca la fel cum a patit si omul pus la pamant de el...
  • +19 (51 voturi)    
    10 august reloaded, zilnic (Vineri, 24 aprilie 2020, 1:19)

    JohnGugu [utilizator]

    ZILNIC sunt zeci de astfel de abuzuri despre care nu știm nimic pt. că nu sunt înregistrate, deci...nu există. Nu întotdeauna se dau bătăi la limita torturii, de cele mai multe ori sunt doar umilințe verbale, mai câte un capac după ceafă, mai câte un șut în spate, mai un cot în plex. Așa, să nu uiți că organul e stâpân. Și poate să te strivească fie cu pumnul, fie cu chitanțierul, fie cu ambele. Cum ți-o fi norocul în ziua aia.

    Bătaie+amendă e noul „normal” al forțelor de ordine. Cu care a ajuns să se laude jucăuș pe paginile proprii de FB.
    Și ne place!Ne-am infantilizat ca societate atât de tare încât avem impresia că dictatura ne ferește de boală, iar torționarii în uniformă sunt cavalerii antivirus.
  • +20 (46 voturi)    
    Distanta sociala (Vineri, 24 aprilie 2020, 1:20)

    luciannn [utilizator]

    Daca avea vreunul virusul, politia sigur a ajutat virusul sa ajunga la toate persoanele...

    Cum ajuta interventiile pentru respectarea distantei sociale, daca politia nu respecta distanta sociala la interventie?
  • +17 (31 voturi)    
    Aparare, daca se apropie vreun politist... (Vineri, 24 aprilie 2020, 1:22)

    luciannn [utilizator]

    Daca vreodata se apropie vreun politist, cea mai buna metoda de aparare in perioada asta a unui civil lipsit de aparare este sa inceapa sa tuseasca in continuu...
  • -16 (48 voturi)    
    Atenție! Imagini șocante! (Vineri, 24 aprilie 2020, 2:06)

    charlie666 [utilizator]

    Când am văzut imaginile, am rămas stupefiat, recunosc!!
    Mi se pare incredibilă lipsa de profesionalism a oamenilor legii!! Astfel, toți oamenii educați și civilizați au înțeles gravitatea situației și stau cu familiile în casă, iar în timpul ăsta, cercopiteci fără valori morale și noțiuni de bun-simț, lege și respect față de semeni sfidează întreaga societate și exasperează comunități întregi!
    Așadar, am rămas efectiv șocat când am văzut că doar unul dintre dăunători își primea o lecție pe care o ceruse de vreo două zile, prin ceea ce făcea! Incredibil dar de ceilalți ce se odihneau pe burtă nu se ocupa nimeni!!!
    Rușine! Iar pt gospodinele indignate pe aici și deranjații cu gleznuța goală, vă rog să vizitați câte un trib de genul ăsta, socializați un pic și după aia veniți cu rețete despre cum ar trebui comunicat cu ei!
    • +6 (22 voturi)    
      Daca ti-e frica de urs, (Vineri, 24 aprilie 2020, 7:30)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui charlie666

      Nu intra in padure!

      Sper ca propui sa vizitam "tribul" dupa terminarea starii de urgenta, ca sa nu se produca incalcari ale legii.

      Cei care viziteaza triburi, va rog eu, nu incercati sa ii crestinati...
    • +4 (14 voturi)    
      pai ia zi cum te cheama si unde stai (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:58)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui charlie666

      daca iti plac astfel de tratamente iti facem o vizita si ti le aplicam.
      • -4 (12 voturi)    
        hai! (Vineri, 24 aprilie 2020, 16:57)

        charlie666 [utilizator] i-a raspuns lui honk

        Mare atenție ce îți dorești! :))
        Dar sunt liniștit, deja ai folosit pluralul! Singur nu prea te ține, este?! :))
  • +16 (48 voturi)    
    Abuz! (Vineri, 24 aprilie 2020, 4:32)

    Mihai1985 [utilizator]

    Este un abuz fara drept de apel. Constat, fara ca sa cred prea cunoscator, ca avem avem o politie slaba, neinstruita si abuziva, ca si alte structuri de altfel. Vai de capul nostru de stat!
  • +19 (47 voturi)    
    Autoritatea statului CORUPT (Vineri, 24 aprilie 2020, 8:17)

    sentenced [utilizator]

    Daca vad politia germana ca bate oameni, atunci stiu ca acei oameni o merita, pentru ca te uiti la Germania ca tara, care-si protejeaza cetatenii, si stii ca cine si-o ia, o merita.

    Dar cand vezi manifestarea violenta a autoritatii intr-un stat putred de corupt precum Romania, trebuie sa fii ori parte din sistem ori imbecil sa te bucuri. Un stat corupt cu politie violenta impotriva cetatenilor se numeste dictatura.

    Si pentru toti imbecilii care luati apararea militienilor: va veni o zi in care va veti confrunta si voi cu opresiunea statului corupt. Aceasta nu trebuie neaparat sa vina sub forma unor pulane pe spinare, poate la fel de bine sa vina sub forma unui sistem de justitie care nu-ti serveste dreptatea atunci cand o ai sau a unui sistem de sanatate care te lasa sa mori dupa ce ai cotizat o viata. Si cand va veni acea zi, sa va amintiti cum ati jubilat la manifestarea violenta a autoritatii in Romania.
  • -13 (51 voturi)    
    Trebuie sa vorbesti pe limba fiecaruia (Vineri, 24 aprilie 2020, 8:35)

    smeuletz [utilizator]

    Vad comentarii care in majoritate iau apararea celor "maltratati". Dar, desi desigur nu sunt de acord ca bataia rezolva lucruri, pentru unii oameni, cu vorba nu merge sa ii convingi sa respecte niste reguli.
    Si sa va dau exemple din alte tari: in Singapore, (tara ultra civilizata), canning (bataia) este o pedeapsa legala, si functioneaza de minune. Se aplica in cazul vandalizarii, molestarii femeilor, sau ne-respectarii 'organului'. Amenda e ceva aditional, dar cu bataia ramai.
    Adica, eu sustin ca in 10 august acela a fost clar abuz, oamenii pasnici au fost amestecati cu agitatori si se puteau separa.
    Dar in cazaurile astea, oamenii care erau acum pe jos, scuipa si isi bat joc de tine, amenzile nu le platesc si mai si iau ajutor social. Si, serios, trebuie un pic de educare, pe limba lor, care nu face rau. Cum nu face nici in Singapore.
    • -9 (19 voturi)    
      Violenta pura, agresivitate intentionata (Vineri, 24 aprilie 2020, 12:30)

      Dorel_Zavara [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      Sa compari evenimentele violente din aceste zile cu ce s-a intamplat in 10 August nu are nici un sens. Sa induci ideea ca aceste grupari/clanuri/familii cu comportament intentionat violent si agresiv au ceva in comun cu manifestantii din 10 August este o minciuna.
    • +8 (14 voturi)    
      pacat ca Ceausecu a murit (Vineri, 24 aprilie 2020, 14:59)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      voi sigur l-ati fi votat si ati fi apreciat folosirea nediscriminta a violentei. Iubitorii de totalitarism se desconspira.
  • +21 (37 voturi)    
    Seful de post (Vineri, 24 aprilie 2020, 9:01)

    galeo [utilizator]

    Are deja dosar penal pentru purtare abuziva
    • -16 (42 voturi)    
      .... (Vineri, 24 aprilie 2020, 9:36)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Mare pacat, eu il decoram
    • +20 (38 voturi)    
      Sanchi (Vineri, 24 aprilie 2020, 9:44)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Va urma o musamalizare specific mioritica.
      • -19 (35 voturi)    
        .. (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:17)

        ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

        Ce e de musamalizat? Un fapt banal
        Educatia cateodata asa trebuie făcută, mai ales in cazul conlocuitoarelor
        • +5 (15 voturi)    
          la fel ca in comunism (Vineri, 24 aprilie 2020, 15:05)

          honk [utilizator] i-a raspuns lui ak33

          pe care nu l-ati parasit niciodata.
        • +1 (5 voturi)    
          ai dreptate (Vineri, 24 aprilie 2020, 18:15)

          corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui ak33

          Sper din suflet ca vreo 5 conlocuitori sa te educe in acelasi fel. Dar exact. Lovitura cu lovitura. Poate asa intelegi ca nu se loveste niciodata un om incatusat la pamant. Indiferent de ce a facut sau a zis. Dupa ce e imobilizat nu mai ai voie sa-l lovesti.
          • -1 (7 voturi)    
            .... (Vineri, 24 aprilie 2020, 21:27)

            ak33 [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

            de unde nu stii ca am fost batut de rromi?
            eu in schimb iti doresc din tot sufletul asemenea vecini sa ai , si deasupra si dedesupt si la stanga si si la dreapta
  • -3 (43 voturi)    
    acelui activist (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:37)

    Levellers [utilizator]

    care-i apara: aparati-i educandu-i, dar nu cand incalca legea!
    • +7 (17 voturi)    
      Da, activistul Vela sa-si educe bestiile (Vineri, 24 aprilie 2020, 16:04)

      bimor [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

      Nu asa se impune legea ca pe vremea cand militia te omora in bataie si nu raspundea nimeni.
      • +1 (1 vot)    
        pai de educatie (Vineri, 24 aprilie 2020, 19:46)

        Levellers [utilizator] i-a raspuns lui bimor

        si bun simt au nevoie ambele parti, dar pana la o asemenea dorinta, au de suferit oamenii normali.
  • -16 (38 voturi)    
    nevinovatii (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:44)

    all23 [utilizator]

    Cum stateau ei asa si incalcau toate legile bunului simt si alte cteva penale( nu se face gratar pe strada, nu se pune muzica tare , nu se organizeaza petreceri pe strada ) dinainte de Covid plus ordonanta militara ; a venit cineva ( politia) care le-a adus niste corectii la pachet cu amenda . Sigur ca nu trebuiau loviti cand erau la pamant, trebuiau impuscati cand erau in picioare!
    Cat despre omul cre lupta pentru drepturile romilor, ar trebui sa stie ca multe din drepturile romilor sunt inventate si incalca grav drepturile majoritatii . as vrea sa il vad ca se duce la tate petrecerile pe spatiul public si ii roaga pe stimabilii romi , sa intre in curtile lor , sa stinga gratarul, si sa puna muzica in surdina sau la casti. si daca le va vorbi pe limba lor , tot bataie va lua !
    • +23 (33 voturi)    
      Activistul (Vineri, 24 aprilie 2020, 13:55)

      Heissnachricht [utilizator] i-a raspuns lui all23

      care luptă pentru drepturile romilor are dreptate când spune că poliția a redevenit miliție. Asta spre deosebire de cei pe care îi apară. Ei sunt consecvenți: au fost, sunt și vor rămâne ceea ce au fost mereu!
    • +8 (18 voturi)    
      data viitoare cand treci pe rosu (Vineri, 24 aprilie 2020, 15:07)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui all23

      nu uita vorbele astea. Sper sa nu te indignezi cand vei fi dat jos din masina si calcat in picioare de militie.
  • +30 (42 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 24 aprilie 2020, 10:59)

    [anonim]

  • +8 (20 voturi)    
    Incredibil (Vineri, 24 aprilie 2020, 16:06)

    bimor [utilizator]

    Cati idioti care adora violenta ! Cati imbecili rasisti ! Cati nostalgici securisti !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by