Un grup de protestatari din Cluj a parcurs drumul spre Bucuresti, pe jos, timp de mai bine de o saptamana, pentru a participa la protestul de astazi din Capitala.
Pe tot parcursul zilei, in Gara de Nord, sute de protestatari sosesc cu trenul din alte orase ale tarii, ei fiind intampinati de protestatari din Bucuresti:
- Participa la sondajul HotNews.ro:
Protestul a fost initiat de grupurile civice Coruptia ucide, 600000 pentru Rezistenta, Insistam, Initiativa Romania, Asociatia Civica ProFest, Contract Romania, Actiunea Civica Galati, Declic, Umbrela Anticoruptie Cluj, Aradul Civic, VeDem Just - Voci pentru Democratie si Justitie si Spatiu liber de coruptie. #VaVedem din Bucuresti.
Ce spun initiatorii pe pagina de Facebook a evenimentului:
Legile justitiei au fost votate, ele ajung acum la presedintele Klaus Iohannis, care le poate intoarce o singura data inapoi.
Legile de modificare a codului penal urmeaza sa fie votate.
Nu uitam despre modificarea codului fiscal, formularul 600,etc.
Masacrarea Justitiei de catre PSD-ALDE, criticata de magistrati, Departamentul de Stat, Comisia Europeana, este mai mult decat un atac la procedurile de drept si la adresa luptei anticoruptie.
Este un asalt chiar la adresa democratiei din Romania.
Felul in care PSD si ALDE au abuzat procedurile parlamentare legitime, in care au incercat sa inchida gura Opozitiei si a oricui a indraznit sa se impotriveasca reprezinta semnale care ar trebui sa alarmeze orice roman care doreste pentru Romania o viata in libertate si democratie.
La care se adauga si modificarile Codului de Procedura Penala si situatia generala grava din toate celelalte domenii ( sanatate, educatie, economie, infrastructura, cultura, ecologie)
Primele doua luni din 2018 vor fi decisive pentru consolidarea democratiei in Romania.
https://www.vedemjust.ro/index.php?p=societatea-civila-impotriva-modificarii-legilor-justiiei
Nu uitam despre modificarea codului fiscal, formularul 600,etc.
https://www.vedemjust.ro/index.php?p=societatea-civila-impotriva-modificarii-legilor-justiiei
Nu dam inapoi.
Avem in fata noastra doua optiuni.
Optiunea #1 - Ne gasim o scuza, un pretext si nu participam la proteste.
In cele din urma, un om in plus sau in minus nu va face o diferenta. Ne vedem de ale noastre, discutam cu prietenii ca "Da, n-am mai iesit la protest. Lasa, ca se descurca si fara mine." Daca crezi ca esti singurul care gandeste asta, te inseli.
Drumul spre schimbare este pavat cu indoieli si fiecare dintre noi a gandit asa odata cand a venit vorba de un protest.
Asa au gandit si cei 60% care nu au venit la urne in decembrie 2016. Sa repetam oare aceeasi greseala?
Exista Optiunea #2.
Iesim la protest, aratam public ca nu suntem dispusi sa acceptam coruptia, ca vrem un viitor mai bun si sa oferim un mesaj celor care se indoiesc ca schimbarea este posibila.
Da, schimbarea este posibila.
Incepe cu noi si doar trebuie sa avem curajul si speranta sa nu ne lasam batuti foarte usor.
Politicienii corupti vor merge pana in panzele albe ca sa isi apere interesele, nu vor renunta usor, mai ales ca acum au o validare electorala.
Ei nu ne-au facut viata usoara. De ce le-am face-o noi pe a lor?
Asadar, cu cate persoane vii la protest?
Cate afise si flyere poti sa lipesti in bloc, sa pui in cutiile postale?
Cate mesaje in privat si invitatii la eveniment poti sa trimiti?
Schimbarea incepe cu noi si nu se termina niciodata. E un drum lung, iar perseveranta noastra in fata coruptiei le va da si celorlalti increderea si speranta ca puterea este de fapt in mainile noastre.
daca Iohannis le refuza propunerea atunci il suspendau si in cateva zile Tariceanu, presedintele interimar o punea el prim-ministru pe Vasilica Viorica, promulga legile justitiei si o demitea pe Kovesi de la DNA. nu au reusit asa usor, acum vor sa minta pe cei care-i cred ca oamenii ca se demonstreaza impotriva Presedintelui nu a lor.
eu am o intrebareL ok voi votati, dar stiti ce votati? si d c votati?!
v-au fost indeplinite dorintele pt care i-ati votat?!
bine astea ar fi niste intrebari pt niste votanti ps adevarati, nu pt un postac
vezi ca mai sunt farmacii deschise non-stop si daca ai reteta la tine sau stampila pe buletin,te putem ajuta!
pe de alta parte ca partid, as vota fara discutie usr in locul pnl...
si daca usr si Ciolos gandesc corect si ajung la un consens sa-si uneasca fortele... atunci pnl o sa ajunga un partid derizoriu... ceea ce sincer sper sa se intampla pt ca pnl mimeaza opozitie si mimeaza un partid liberal de f multa vreme...
Scenariu care o sa fie.Se da o OG pentru conflictul de interese, odata intrata in vigoare efectele si le produce, Dragnea si toti inculpatii pe aceasta tema sunt albiti , chiar daca mai tarziu aceasta OG se dovedeste a fi neconstitutionala.Legea mai favorabila se aplica Prin OG totul se poate albi in Romania.Asta nu a inteles o mare parte din populatie care astazi il mai sustine pe Johanis, pur si simplu in momentul de fata ei chiar pot vota orice si nimeni nu ii mai poate oprii.
o refuza pe asta, venea altu de la psd...
propunea el, era refuzat...
mai mult... putea sa fie suspendat...
era efectiv prins intre ciocan si nicovala..
parerea mea e ca sunt totusi mici sansele sa de aastea prin oug... in cazu asta oricum se duce tara dracu pt ca MCV rulez... bun venit euro 5+
#Respect pentru Tine si celor care iti sunt Alaturi!
Nivelul 1 Cetateni votanti USR, MM, Ciolos
Nivelul 2. Cetateni votanti PNL, PSD (Pacaliti+mituiti de PCR) Atat pot, atat fac, dar fac
Nivelul 3. Leprele neintelese. Care nu pot gasi ca MM e promitatoare, sau ca USR este altceva decat comunistii cleptocrati. Ei sunt prea speciali si merita doar perfectiunea, Asa ca acum nu voteaza si asteapta sa apara partidul fecioarelor neprihanite. Íntre timp militienii le violeaza copilele de 10 ani si interlopii le rapesc si le duc la produs in cooperare cu militienii, SRI, vama si nimeni nu stie nimic. E ok ca jegurile nevotand ii lasa pe astia sa faca jaf de 28 de ani! De altfel si ei se oftica la cozi si la birocratie, dar mai bine lasa de 28 de ani comnistii sa faca legea decat sa voteze raul cel mai mic, sau binele imperfect!
Cum sa manifestez eu dintre cei 40% care am votat PENTRU jegurile de 60% carora nu le pasa sau care au fost prea prosti sa-si dea seama ca Haznaua 3 ii manipula cand le zicea sa nu voteze.
Astia 60% prin inactiune au votat indirect cu borfasii care ii violeaza de 28 de ani chiar pe ei merita mandat intreg de PSD. Si dupa, merita inca unul si inca unul pana pier de tot.
#rezist sa citesc, dar mai ales sa inteleg!
s-au insurat o gramada de argumente pt care iesim in strada, articolele dubioase s.a.m.d.
acum daca tu ai probleme cu memoria (voit sau nu), nu este vina noastra!
dar te rog sa nu fi ipocrit!
argumente ai primit cu duiumu...
PS: tot nu mi-ai raspuns la 2 intrebari:
1 - ce castigi daca psd castiga? (a se citi d c crezi ca psd face ceva bun pt tara si ceilalti nu)
2 - cat primesti per postare, ca ma gandesc daca merita un joc part-time
(in legatura cu argumentele,.... vezi ca vb cu unu care a fotat PENTRU demiterea lui Basesvcu, si care a fost pro-psd o buna bucata de timp, deci nu ma lua cu faze gen"urasti prea mult psd ca sa vezi ce fac", "esti basist" sau mai stiu eu ce...)
Eu inca astept...
daca tot faci o afirmatie prin care ai facut 500-600k de oameni prosti, platiti si/sau manipulati as dori macar un argument...
cat de mic...
serios as trebui ca astfel de comentarii (neargumentate) sa fie sterse de pe orice formul...
si mie mi-e usor sa zic ca ... nustiu../. dragnea mananca bebelusi... dragnea e o scarga de om, dar hai sa nu exageram... dar daca nu ar trebui sa-mi dovedesc afirmatia as putea inventa asa ceva...
deci... ca sa nu pici in ridicol si manipulare antenista de 2 lei...:
DA UN ARGUMENT!!!
Pentru ca distractia sa fie completa, e de preferat sa purtati la vedere semne distinctive cum ar fi: coafuri neinspirate; paltoane brodate cu modele traditionale; proteze dentare cu strungareata mediana si bineinteles ...carnete de partid cu secera si ciocanul, gravate cu litere aurite...
si singuru motiv pt care nu o mai dau atat de rau e ca si base a mai criticat DNA...
oricum doar au schimbat numele "iohanisti" "ciolosisti" "sorosisti"
minciunile astea le foloseste psd de 30 de ani... si culmea, inca le merg!
sa-ti amintesc:
"basiusti""iohannisti" "ciolosisti" "soros"
hai... pesedeii sunt ultimii oameni care ar trebui sa urle de astfel de practici...
victimizarea este tactica numau 2 (imediat dupa kilu de malai)
asta pt antena 3 , admiratorii ei si posttacii psd
asa e ca v-ar place sa deturnati protestele, nu?!
d-aia a3 zice de aia 3-4 oameni care au protestat la palatul cotroceni, dar IGNORA cateva sute de oameni care vin cu trenul pt protestele de azi, nu?!
Guvernul Dracnea, pesedeaua, aldeaua si deputaii lor sunt pusi pe fapte mari: sa subjuge Justita.
Protestuleste impotriva lor si atat
Bine, din cand in cand dau semne de ratiune si in fata "maciucii" erecte a Marelui Lider, dar pentru aceasta e necesar sa faca efort ...ca sa se aplece...
Ce rost au toate prostiile astea debitate? E suficient ca PSD formeaza o ceata de banditi, nu e nevoie de hiperbole fantasmagorice, care fac orice om intreg la cap sa pufneasca in ras.
La protest impotriva acestor hoti, adunati in Parlament, la protest impotriva umilitelor la care suntem supusi in fiecare zi cand suntem obligati sa ascultam analfabeti ca Olguta, Carmen, Firea, mai nou Vasilica.
Desi locuiesc departe de Bucuresti ,vin la PROTEST !Ultima sansa si poate decisiva ! Acum baletul s-a terminat. E care pe care: ori hotii, ori noi!
Eu am condus 900 de kilometri, cu masina mea, cu benzina mea, macar vreo 300 facuti noaptea pe ceata.
E drept ca a fost si o studenta in masina, care a calatorit gratis pana la Bucuresti. Poate oi fi eu Soros?
Sa va fie clar la toti: pana nu intrati peste ei sa-i aruncati in strada, acesti tradatori de neam si tara vor rade de voi de dupa perdelele istitutiilor pe care le "colindati" in seara asta.
Cu alte cuvinte, e necesara o noua revolutie care s-o termine pe prima, iar pentru asta e nevoie de o altfel de pregatire si, ca de obicei, de sacrificii.
tu doar ii trimiti pe alti "sa intre peste ei"!
tu pe cine reprezinti?tu ce ai in tara asta? cine te plateste?sau doar ai un puseu de ura netratata medicamentos.
O sa aperi generic si apoi o sa te culci linistit!
tu nu poti fara pastile?
Cat despre prima revolutie, vezi ca "statul de drept" tocmai a zis ca a fost lovitura de stat...
Protestul acesta este o modalitate prin care ne asiguram schimbarea pasnica, respectand democratia si statul de drept.
Cred insa ca ar fi util sa ne reamintim ca pana la urma tot political va conduce tara, pentru ca altfel nu se poate.
Strada schimba, dar nu conduce.
Cred ca daca nu pricepem acest lucru - ca obiectivul final este schimbarea politica, nu (doar ) stoparea unor derapaje, situatia se va repeta peste 3 ani, dupa votul viitor.
===
Cand spun "schimbare politica" ma refer la 2 lucruri:
a) trecerea de la socialism la social-democratie
b) infiintarea unui partid de dreapta (adica liberal in sens european)
PSD-ul a fost capturat de forte ilegitime, care l-au deturnat in interesul lor exclusiv. E adevarat ca au castigat alegerile, dar le-au castigat ca partid - NU ca persoane!
Este din pacate treaba lor sa schimbe in interior.
In cealalat parte, la dreapta (asa-zis liberala sau catch-all) unii dorm si altii se joaca.
Este din pacate treaba lor sa schimbe in interior.
Dar treaba strazii este, dincolo de lupta cu coruptia, sa joace un rol de semnal pentru a readuce partidele politice la rolul lor. Asa cum au dreptul sa fie platiti pentru a fi politicieni, au si obligatia de a fi politicieni.
milioane de romani sunt afectati de masurile PSD.
diseara mergem sa aparam Constitutia Romaniei, articolul 47, aliniatul 1:
Statul este obligat să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent.
PSD a incalcat Constitutia Romaniei prin scaderea nivelului de trai datorita mutarii contributiilor sociale la angajati.
" PSD a incalcat Constitutia Romaniei prin scaderea nivelului de trai datorita mutarii contributiilor sociale la angajati."
Sper că nu fi la manifestările din astă seară - pentru că ne faci de rîs -
Te tine careva cu forta daca patronul ala rau nu-ti mentine netul?!? La valoarea ta?
La revolutie oamenii au strigat "vom muri si vom fi liberi".
Saracii, se intorc in mormint cind vad ca tara e captiva unei bande de hoti agramati si smecheri.
Sa-i trimitem la tomberonul istoriei!
PS:poate tastezi cu limba pe o tastatura virtuala proiectata pe posteriorul colegului de camera!
Daca pentru noi cei 20 mil. sunt bune atunci sunt bune si pentru cei 600 de viitori puscariasi.
Iliescu si urmasii lui trebuie sa moara in puscarie pentru crime impotriva poporului roman.
Am citit toate comentariile până la ora 13: 42.
Nu am găsit nici un argument pentru care să mă alătur acestui manifest de stradă.
Nu am găsit nici un argument pentru care legile Justiției votate în luna decembrie, de Parlamentul României, să justifice un astfel de manifest.
Dacă voi sunteți promotorii acestui eveniment, prin calitatea postărilor voastre, pe mine ma-ții dezamăgit.
Veniții cu argumente și poate vom fii împreună. Este valabil și pentru autorul acestui articol.
- in primul rind, se scrie m-ati dezamagit si nu "ma-ții dezamăgit". Apoi vom fi impreuna si nu "vom fii împreună"
- daca vrei sa traiesti intr-o tara in care premierii sint schimbati din sase in sase luni doar fiindca condamnatul definitiv din fruntea PSD spune ca nu a avut mina buna, atunci stai in casa
- daca vrei sa traiesti intr-o tara care isi bate joc de vizita premierului Japoniei, din cauza unor rafuieli de partid, atunci stai acasa.
- daca vrei sa traiesti intr-o tara in care se pun premieri si ministri doar fiindca sint din Teleorman, atunci stai acasa.
Nimeni nu va plinge dupa tine
Pot să spun că îmi pare rău.
Însă revin cu întrebarea esențială
- Care sunt argumentele pentru care legile Justiției votate în luna decembrie, de Parlamentul României, să justifice un astfel de manifest. ???
ținând cont de:
- Raport privind legea 317
http://www.cdep.ro/comisii/suasl_justitie/pdf/2017/rp419.pdf
- Raport privind legea 304
http://www.cdep.ro/comisii/suasl_justitie/pdf/2017/rp417.pdf
- Raport privind Legea 303
http://www.cdep.ro/comisii/suasl_justitie/pdf/2017/rp418;2.pdf
PS
1. Referitor la argumentele enumerate de tine, pot să spun că sunt corecte - și poate suficiente - însă azi -ianuarie 2018.
2. Această coaliție, aflata la guvernare - nu a rezistat presiuni străzii, mediatice, a "statului paralel" si externe - la care a fost supusă.
Argumentat sau nu, această presiune va continua, iar calitatea actului de guvernare va fi grav afectat. Motiv pentru care, sunt de acord că este necesara înlocuirea acesteia cu un alt partid sau cu o alta coaliție de partide.
3. Te rog propune o variantă politică, împreună cu componența guvernamentală în pozițiile cheie, care corespunde exigențelor tale și cu șanse reale de câștigare a unor noi alegeri parlamentare, astfel încât să nu intrăm într-o criză politică - care nu ar aduce nici un plus actului de guvernare.
Vino,,,si vei invata sa scrii.
(nici veniti nu se scrie cu ii)