Laura Codruta Kovesi: Atacurile din ultima vreme, campanii platite cu bani multi de hartuire si decredibilizare a DNA

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 5 octombrie 2016, 11:43 Actualitate | Esenţial


Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres/AP
Procurorul sef al Directiei Nationale Anticoruptie, Laura Codruta Kovesi, acuza existenta unor "campanii platite de hartuire si de decredibilizare a DNA". Potrivit sefei DNA, atacurile din ultima perioada, precum acuzatiile de plagiat a lucrarii sale de doctorat, "sunt sustinute cu bani multi".

"Sunt atacuri foarte agresive in ultima perioada de timp asupra DNA din partea persoanelor pe care le cercetam. Aceste atacuri sunt pentru a intimida procurorii dar este si o campanie agresiva pentru ca s-au platit sume de bani si comisioane de succes pentru decredibilizarea DNA. Sunt campanii de hartuire a procurorilor DNA. Atacurile facute in ultima vreme de inculpatii din dosare indica acest lucru", a declarat Kovesi.

"In niciun caz nu ne intimideaza, dar scopul urmarit este decredibilzarea DNA. Sunt convinsa ca atacurile din ultima vreme, sustinute cu bani multi, au acest scop", a precizat sefa DNA.

Kovesi a fost intrebata despre declaratiile facute recent de fostul premier Victor Ponta, apotrivit carora s-a intalnit cu Kovesi in anul 2011 la o crama care ii apartinea lui Sebastian Ghita.

Amintim ca Sebastian Ghita a depus un autodenunt la Parchetul General in care sustine ca el, alaturi de mai multi demnitari ai statului, a participat in anul 2012 la masluirea raportului comisiei tehnice care a analizat teza de doctorat a Laurei Codruta Kovesi. Ulterior depunerii sesizarii, Ghita a precizat ca ar fi incalcat legea pentru ca era prieten cu actualul procuror sef al DNA.


Citeste mai multe despre   
















11566 vizualizari

  • -53 (95 voturi)    
    Codruta Ponta (Miercuri, 5 octombrie 2016, 11:59)

    OvidiuStoica [anonim]

    Kovesi incepe sa semene cu Ponta, nu e plagiat iar daca totusi e nu conteaza fiindca atacul are alte motive (e politic, fiindca au dosare, etc).
    • +27 (43 voturi)    
      care plagiat? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:40)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Exista documente inca din 2012 care arata fragmente din lucrarea lui Kovesi cu citate la cele 3 lucrari reclamate, culmea:

      http://www.mpublic.ro/presa/2012/c_15_05_2012_3_doc.pdf

      Ca sa vezi...
      • -26 (36 voturi)    
        comisie (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:07)

        bobyff [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        care comisie... aia care a fost facuta pe sub mana?
        • +9 (17 voturi)    
          lasa comisia bre (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:31)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bobyff

          comisile oricum sunt degeaba..
          Sa vina cu probele. Ca la Monta. Fotocopie doctorat, fotocopie sursa de copy-paste, colorat cu markerul textul copiat. Exista asha ceva? Daca da, sa se publice, si credibiliatea Codrutei se duce la zero%, fara a mai fi necesara vro comisie. Da' din ce vad exista doar gargara de doi bani a unor vuvuzele sau au unor condamnati penal.
          • -5 (17 voturi)    
            Mai baiete, e plin Internetul.... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:13)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Mai baiete, e plin Internetul de probe, s-a folosit pana si softul utilizat de Departamentul Justitiei din SUA care arata ca 45% din lucrare e plagiata....
            .....si tu o tii ca Stan cu Fluierul? Ce probe mai vrei?
            In fond si la urma urmei, ce vor oamenii? Aceiasi comisie ce l-a declarat plagiator pe Ponta sa verifice si lucrarea lui Kovesi. E asa greu de acceptat ?
            • +1 (5 voturi)    
              ghita zice ca nu s'au folosit (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:54)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              nici softuri, nici analize cu creionul si markerul, nici n'a fost o comisie.
              si cica are martori. s'a autodenuntat pt. fals in documente si urmeaza ancheta.
              pana atunci, om mai vede.

              ciuvica, deja a avansat cu cercetarile. zice el ca, din vreo trei sau patru capitole, plagiatul gasit cu soft american ar fi de cam o treime, ceva peste 30%.
              cand va avea treaba terminata, zice tot el, in numele unui ong, ca va cere oficial analizarea doftoratului in dreptu al dnei dna.

              pana atunci, zice doamna: dai in mine, dai in fabrici si uzine....
              • -2 (4 voturi)    
                Sincer, Ghita e irelevant (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:56)

                newlook [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

                Sincer, Ghita e irelevant. (Stii asta la fel de bine ca mine, dar o scriu pentru hipsteri; ei inteleg mai greu.)

                Dar ceea ce e relevant e ca, cu fiecare zi care trece, Kovesi, prin atitudinea ei, convinge tot mai multi nehotarati ca DNA e cam prea mult Politie Politica si prea putin Justitie.

                Ea, Kovesi, ca persoana, e, la randul ei, irelevanta cu plagiatul ei; atitudinea cu privire la acest plagiat a Binomului convinge tot mai multi ca statul de drept, unde legea e si se aplica egal pentru toti e doar vorba.
                Cum alegerile nu sunt departe, cetatenii vor stampila aceasta atitudine.

                Deci, personal, ii urez Codrutei "incapatanare" macar pana la alegeri; numai asa va convinge cateva sute de mii de cetateni nehotarati in plus sa voteze impotriva Binomului.

                Ceea ce, pentru Romania, e bine !
                • -2 (4 voturi)    
                  ghitza zice (Joi, 6 octombrie 2016, 0:05)

                  om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                  ca tot asa a gandit si el cand a facut autodenuntul.
            • +2 (2 voturi)    
              plin de da pe-afara, nu? (Joi, 6 octombrie 2016, 11:26)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Da-mi si mie 2-3 linkuri cu dovezile de plagiat. Dovezi nu cu acuzatii. Si dupa aia vorbim. Pina cind vii cu linkurile vei ramane pentru mine acelasi postac platit de mafia PSD & Co sa arunce cu laturi in cine decide stapinirea.
        • +1 (17 voturi)    
          under cover (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:08)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui bobyff

          Kövesi a plagiat doar ca să dovedească corupția din Comisia Tehnică. Ca să prinzi mafioți, uneori trebuie să te prefaci mafiot.
          • +4 (6 voturi)    
            Ca de obicei esti un "nemernic" cu simtul (Miercuri, 5 octombrie 2016, 18:44)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

            umorului !

            PS. Auzi, de ce nu vrei sa treci de partea neintunecata a Fortei ?
    • +27 (71 voturi)    
      postacilor, vorbiti prostii.... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:44)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      d-na Kovesi are sprijinul a peste 90% din populatie...ba chiar mai mult. Doar coruptii si oamenii lor (gen raspopitul si Mircea Badea de la Latrina3) o ataca pe Codruta Kovesi.
      Poza cu Ponta si Sebastian Ghita, in care cei 3 apar in vie la Ghita,este clar ca e trucata (chiar mai trucata decat cea in care Basescu lovea copilasul acela de la estrada). Se vede clar cum capul Codrutei si sticla de sampanie din mana lui Ponta sunt in pozitii nefiresti.
      Este clar ca avem de-a face cu o campanie platita, anti DNA si anti Codruta Kovesi, prin care se doreste discreditarea sefei DNA,,,,poate asa mai scapa din corupti.
      • +13 (27 voturi)    
        Imi doresc din suflet sa fie asa cum spui tu ! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:11)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Dar de ce nu neaga Sefa DNA faptul ca a fost la acea petrecere ? A fost intrebata punctual in acest sens, dar a evitat sa spuna "da" sau "nu". Nu crezi ca cel mai bun era un raspuns transant, urmat dupa aceea de eventuale, completari, detalieri,etc?
        • -8 (8 voturi)    
          Chiar iti doresti? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:07)

          Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Tu, taliban probasescu pana la moarte, iti doresti ca Laura CK sa fie corecta?
          • +3 (5 voturi)    
            Tu ce parere ai ? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:04)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

            La o intrebare clara, punctuala care cere aproape imperios un raspuns clar, punctual, cum e sa nu spui nimic ? Daca nu a fost in locul cu pricina, spunea "nu". Daca a fost, spunea "da", dupa care, daca voia, daca simtea nevoia sa faca precizari, detalieri, contextualizari, le facea.

            PS. Doar la o intrebare de genul : "Nu-i asa Spirtule ca nu prea te duce mintea"?, se poate balmaji ceva, orice, inclusiv lozinci care sa semene a raspuns, dar sa nu fie, pt ca la o astfel de intrebare stii ca nu ai argumente sa spui clar, "Nu" !

            PPS. Stii de ce am imaginat o intrebare ca aceea din PS ? Pt ca numai unul pe care nu-l duce mintea poate sa creada ca a fi pro Basescu inseamna sa-ti doresti ca LCK sa nu fie corecta !
        • -3 (5 voturi)    
          cine refuza un vin de dealul mare (Miercuri, 5 octombrie 2016, 18:48)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          baut la radacina vitei ?! :)
          bashca porbagaju' !!
      • +16 (22 voturi)    
        Iar tu vorbesti ca Nastase (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:47)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Si el se sprijinea pe numarul votantilor care stateau in spatele lui, pt a nega justitia. La fel cum facea si USL-ul pt a nega legea in 2012.
        • +2 (4 voturi)    
          gresit (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:17)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Nastase se sprijinea pe numarul votantilor pana a negat justitia....cand a negat justitia, votantii l-au parasit si au migrat spre altul care nu a mai negat justitia.
          • +3 (7 voturi)    
            In ce tara traiesti? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:02)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Aia pe care se sprijinea Nastase isi voteaza primarii si dupa gratii, condamnati pt fraude electorale ori mitomani sau plagiatori dovediti.

            Ideea era ca atunci cand discutia e una despre lege, justitie sau dreptate, argumentum ad populum nu este un argument valid. E insa un argument abuzat de toti borfasii.
            • 0 (4 voturi)    
              daca bombo (Miercuri, 5 octombrie 2016, 20:43)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              n'ar fi avut interdictia, prin sentinta, sa ocupe functii publice, alese sau numite, azi ar fi fost candidatul psd la pm.
              la el a fost o lucrare reusita(!!), l'au lasat cu tot ce'a furat in timpul vietii sale... politice, dar l'au trecut pe linie moarta, prin hotarare judecatoreasca.
              mauru' trebuia sa plece.
              sta linistit la mosie, la cornu, intre panopliile cu pusti si sabii japoneze, mai trage o vanatoare si, in particular, scoleste si consiliaza sperantele psd.

              apropo, ii sta bine cu barba !:-))
          • +3 (3 voturi)    
            sigur (Miercuri, 5 octombrie 2016, 18:51)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            au migrat catre dottore, marele sprijinitor al justitiei si propunator de procuror gen. si sef dna.
            dupa aia, stau cracanati intre liviu ot teliorman si dottore de jii.
            pai !
      • -1 (17 voturi)    
        Da,am observat si eu,era acolo un pixel (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:01)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        albastru,poza de fapt e plagiata grosolan,cum sa nu fie daca in dansa apar cel putin doi plagiatori notorii!
      • -3 (9 voturi)    
        Si basescu avea cam tot asa (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:24)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Cauta articole de vreo 6 ani in urma sa vezi la fel ca aici. Cativa critica si restul : rusilor, moscova, postaci, tonomate.
      • +2 (2 voturi)    
        Poza?! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:59)

        ClaudiuSamson [anonim] i-a raspuns lui bancher

        aveti link catre poza?
      • -3 (7 voturi)    
        Asta cu sprijinul populatiei CHIAR e o minciuna (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:24)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Asta cu sprijinul populatiei CHIAR e o minciuna. Kovesi o avea "sprijinul a peste 90% din populatie" prin hipsterime; nu stiu...e chiar posibil (90%*3%=aprox 3%( procentul obisnuit al hipsterimii ).
        Dar un sondaj recent, comandat (culmea!) chiar de PNL, de data asta printre oamenii normali o situeaza pe Kovesi in urma lui Ponta ca incredere publica.

        Ia citeste aici:

        http://www.stiripesurse.ro/sondaj-pnl-iohannis-revine-in-for-a-cum-sta-kovesi-la-incredere_1155574.html
        • +1 (7 voturi)    
          Aici ai dreptate (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:48)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Sunteti vreo 4-5 milioane de borfasi si slugi care nu o sustin, pt ca daca ar sustine-o ei nu si-ar ma putea justifica existenta. Sunteti doar niste insecte, lacuste, de care ne putem lipsi pe deplin.
        • 0 (2 voturi)    
          Sursa stiri pe surse e platita de la Moscova (Joi, 6 octombrie 2016, 11:19)

          Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          asa ca e irelevant articolul. :-)
      • 0 (4 voturi)    
        procentul este gresit (Miercuri, 5 octombrie 2016, 18:44)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        40% e sustinerea psd, iar dottore, in ultima intrebare catre bobor, facuta, cica, la cererea penele, dottore se gaseste undeva pe locul doi. dupa marele neamtz care motzaie la cotrocesti.
        cum sa sprijine electoratul psd pe dusmanca lui dottore, liviu de teliorman, bombonel si a tot ce are psd mai de vaza ?
        valabil si pt. sustinatorii alde, pnl, pmp si chiar udmr.
    • +11 (11 voturi)    
      Vezi ca tu incepi sa (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:40)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      semeni la scris cu Daciana Sarbu !!
    • -7 (13 voturi)    
      nu conteaza daca a plagiat sau nu (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:00)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Spre deosebire de Ponta , Kovesi este de partea buna a baricadei.
      • -3 (11 voturi)    
        de unde stii asta... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:19)

        cristianaxl [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        ptr ca o spune ea la televizor?....de unde stii tu clar cine sunt raii si cine sunt bunii?...doar urmarind presa asta cumparata?...care iti toarna articole in functie de cine plateste mai mult?

        sfatul este sa pui la indoiala tot...pentru ca traim niste vremuri ale minciunii supreme....toata societatea asta este un amalgam de interese, coruptie si minciuna...nu exista om perfect alb sau perfect negru...mai ales cei din poztiile inalte
        • -3 (9 voturi)    
          Lasa omul (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:59)

          ictin [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

          Ca el stie mai bine. Kovesi nu a furat in viata ei si nici nu a protejat corupti. E zeita lui.
          Sa ne amintim cum acum 26 de ani oameni ca el spargea capul oricui punea la indoiala pe zeul Iliescu
          • +5 (5 voturi)    
            12 ianuarie 1990 (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:18)

            GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui ictin

            Ianuarie 1990 Eram la demonstratie si nu in tabara lui Iliescu

            La alegerile prezidentiale am stat la coada 8.5 ore pt Iohannis ...

            Dar tu, copile, pe unde iti petreci weekendurile , prin discoteci ?
        • +3 (5 voturi)    
          de unde stiu (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:10)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

          Sunt prea multi hoti dovediti , parlamentarii, care o tot ataca pe Kovesi, asta imi spune ca ea este de cealalta parte a baricadei,
          are sens ?

          Se incearca deturnarea atentiei de la coruptia generalizata la persoana celei care ii mai sperie pe corupti ,
          are sens ?
      • +5 (7 voturi)    
        Cum sa nu conteze ? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:44)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Cu asertiunile astea tembele, ii faci rau in loc sa o ajuti.

        PS. Conta si daca era o oarecare, daramite cand este sefa DNA.

        PPS Ce scriu acum nu este pt tine, ci pt altii care pot intelege : Pot sa apara situatii in care cineva cercetat pt fapte de coruptie a savarsit si o infractiune de plagiat, care are legatura cu faptele de coruptie. In aceasta situatie legea permite DNA o prorogare de competenta, adica ii permite sa cerceteze si fapta de plagiat, care altfel este de competenta unui parchet obisnuit.

        De curand, de tot, am avut exemplul faptei de ucidere din culpa de care este acuzat Oprea si care este instrumentata de DNA, desi, competenta ar fi a Parchetului local de pe langa judecatoria sectorului 6, in raza teritoriala in care s-a intamplat nenorocirea care a avut ca rezultat moartea politistului Gigina.
        • -2 (4 voturi)    
          are sens sau nu (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:16)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Sunt prea multi hoti dovediti , parlamentarii, care o tot ataca pe Kovesi, asta imi spune ca ea este de cealalta parte a baricadei,
          are sens ?

          Se incearca deturnarea atentiei de la coruptia generalizata la persoana celei care ii mai sperie pe corupti ,
          are sens ?

          Faptul ca jignesti, in graba, ma face sa cred ca tu esti foarte confident si ai o parere foarte buna despre persoana ta, este buna atitudinea , avem nevoie de oameni cu capul pe umeri . felicitari .

          Sau nu am dreptate nici acum, nu inteleg nimic despre tine, tu de fapt esti limitat si nu asa destept cum imi pari mie ?
          • +3 (5 voturi)    
            Principial gresesti in mod fundamental ! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:02)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

            Cand e vorba de justitie, de dreptate, trebuie sa ai incredere, sa poti sa ai incredere in cel care e menit a o face sau concura alaturi de altii la infaptuirea dreptatii !

            In domeniul asta, al justitei, al infaptuirii justitiei increderea este esentiala. Crede-ma, pt ca provin din el !)

            PS. In rest, imi cer scuze pt faptul ca am scris ca nu iti e adresat o parte din comentariul meu pt ca nu l-ai intelege si pt exprimarea mai dura din debutul comentariului. ( Parerea ca gresesti, mi-o mentin insa).
            • +1 (1 vot)    
              asa da (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:18)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Conversatie mai normala asa , f bine.
              Tu ai dreptate in principiu, asa cum si comunismul , o utopie, are fi foarte bun , o lume ideala.

              Lupta hotilor astia de ne conduc si ne dirijeaza este departe de a fi corecta si lor le trebuie un raspuns pe masura zic eu chiar daca nu este cel mai corect principial. Are sens ?
              • +1 (3 voturi)    
                George, nu ma lua asa, pt ca (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:28)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

                multe, foarte multe au sens pe lumea asta, dar nu se fac, nu pt ca nu ar putea fi facute ci pt ca nu trebuiesc facute !

                Dar ca sa nu crezi ca sunt un fel de Gica contra, iti spun cam ce cred eu ca are sens in legatura cu lupta asta impotriva hotilor care ne conduc, existand posibilitatea din pacate sa ne conduca si in viitor, si care odata alesi pe liste vor incerca sa ne puna pumnul in gura clamand faptul ca au fost alesi de milioane de romani, in timp ce noi suntem o mana de oameni care carcotim.

                Trebuie sa ne obisnuim sa protestam in strada. In fond Ponta si guvernul sau erau in noiembrie 2015 emanatia a circa 70% din votantii care isi exprimasera votul la scrutinul din 2012 si asta nu i-a ajutat cu nimic !
                • +2 (2 voturi)    
                  sa protestam in strada (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:36)

                  GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  Pina la urma am ajuns la un numitor comun , sunt total de acord cu tine acum .
                  • +1 (1 vot)    
                    OK ! Atunci (Miercuri, 5 octombrie 2016, 23:14)

                    Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

                    sa ne citim sanatosi !

                    O seara buna !
    • +7 (11 voturi)    
      Malaxorul penalilor de tip Ghitza &Ponta (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:14)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Fuga de instante,ii baga in delir pe agentii mitomani patologici
    • +4 (8 voturi)    
      fugi bre postacila (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:28)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      asemenarea cu ponta e doar in capsorul tau prea mult odihnit (sau pe copiuta de la angajator, dupa caz).

      La Ponta tot poporul a vazut doctoratul, sursa de copiere, paragrafele copiate. Astfel incit oricine avea minime conostinte de citire si de operare calculator se putea dumiri singur daca e copiat sau nu.

      La kovesi avem acuzatii Ciuvica + "Militoa spirituala" si acuzatii GRAUR, dar nimic palpabil. Nici o dovada clara de copiat. Asha ca, pina vin stapinii tai cu ceva dovezi, ce zici tu acolo e doar propaganda mafiota de 2 galbeni
    • 0 (2 voturi)    
      dottore (Miercuri, 5 octombrie 2016, 18:40)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      nu s'a plans ca cine'l ataca pe el, ataca guvernul romaniei...
      ar fi fost culmea nerusinarii..
  • -23 (49 voturi)    
    Nu a DNA. Ci doar a plagiatorei Kovesi. (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:07)

    Anti_CiumaRosie [utilizator]

    DNA face treaba buna.
    • +10 (32 voturi)    
      nevinovat pana la proba contrarie... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Anti_CiumaRosie

      e atat de greu de inteles acest concept?!
    • +13 (17 voturi)    
      Vad ca ti-ai pus si numele (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:07)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui Anti_CiumaRosie

      Ia spune cine te plateste? Inteleg daca cineva e foarte pornit impotriva unui politician, dar dumneata de ce ai putea sa fii atit de pornit impotriva unei persoane care aresteaza corupti?
      Daca dumneata nu esti un corupt caruia ii e frica de DNA, atunci esti unul platit, ca altfel nu vad alt motiv.
    • +6 (6 voturi)    
      hehehe (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:38)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui Anti_CiumaRosie

      PSD nu are idei nici la nick-uri? Pana si numele copiati, nu veniti si voi cu ceva mai "deshtept"? Ati ajuns risul curcilor...Copy-Paste e numai unul, PONTA. Chiar daca si Dragnea sau altii si-au plagiat lucrarile, tot Ponta a ramas Copy-Paste. Nu incerca sa pasezi acest rang altcuiva ca nu tine.
  • +19 (37 voturi)    
    Black Cube (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:08)

    Soljenitin [utilizator]

    Black Cube - Rusia via Israel. ;)
    • -2 (2 voturi)    
      Israel si atat !!! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 22:55)

      Carpi [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Rusii nu au obiceiul sa ,,atace'' pe cei care lupta impotriva coruptiei ! (si ei au probleme grave cu coruptia !).
      In schimb tot felul de indivizi din ,,Tara Sfanta'' tot sprijina coruptia in Europa de vreo 1900 de ani !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Ba e exact invers (Joi, 6 octombrie 2016, 11:23)

        Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

        Rusii sustin coruptii caci cu ei stiu cum sa procedeze, cu oameni curati nu stiu, caci Rusia apare in topurile internationale printre cele 5 cele mai corupte tari din lume. Mult peste Romania, incomparabil mai corupta.
  • +28 (52 voturi)    
    Au intrat animalele in panica. Vin hingherii (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:12)

    jackalphonse [utilizator]

    N a mers treaba cu black cube, vin acusic alegerile si se inmultesc dosarele. Lupta nu se mai da pentru bani, se da pentru libertate si dreptul la a mai ava functii publice...
    • +27 (27 voturi)    
      se da si pentru bani.. (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:45)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      In Ro, de cele mai multe ori functie publica=multi bani din tot felul de surse (spagi, contracte paguboase cu statul, nepotisme, pile etc)
    • +18 (22 voturi)    
      Freudian (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:04)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Cum adica vin acum alegerile si se inmultesc dosarele?
      Vrei sa zici ca DNA face jocuri politice, ca Rodica Stanoiu pe vremea lui Nastase?
      • -3 (7 voturi)    
        Abia acum ii deranjeaza vizitele la DNA (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:17)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        Pana acum, "alesul" putea vizita orice, pentru ca oricum ar fi fost tot "edil" remunerat era.
        PS. Trebuie sa fii orb sa nu observ ca activitatea DNA se incinge, parca, in perioada electorala. Nu trag concluzii, dar constatarea ramane valida...
  • +1 (37 voturi)    
    Sunt profund dezamagit ! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:15)

    Susufler0 [utilizator]

    Laurei Codruta Kovesi i s-a pus o intrebare punctuala, clara, neta, fara dubii, care in mod normal, pt a nu creea dubii, suspiciuni, loc de comentarii suporta un raspus format dintr-un cuvant din doua litere : NU sau DA : "Ati fost la petrecerea de la crama lui Ghita ?" Dupa ce ar fi negat sau ar fi raspuns afirmativ, puteam asculta toate detalierile si explicatiile din lume !

    Ori Sefa DNA la intrebarea extrem de clara pusa de reporterita, a inceput cu explicatiile "de final" !

    Sunt un sustinator al DNA si al muncii lui Kovesi dar, asta nu inseamna ca pot sa inghit orice explicatie, pt ca nu sunt tampit !

    PS. Doamna Kovesi, dvs de fapt, neraspunzand la intrebare, ati spus tuturor, "DA, AM FOST."

    PPS. Abia de acum sunt curios sa stiu cine a mai fost in afara de Ghitza si de Mitomanul Plagiator .
    • +6 (32 voturi)    
      deci... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      nu inteleg de ce e impotrant daca a fost sau nu acolo...
      ea a spus ca nu a fost preietena cu ghita... sa fi prietena si sa mergi la un eveniment sunt 2 lucruri distingte
      • -6 (20 voturi)    
        omule (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:09)

        bobyff [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        in timp ce savura vinul lui ghita ea ii il cerceta pe el... intereseaza-te
      • -3 (13 voturi)    
        serios ?!? :) (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:20)

        inmono [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        invata ma sa scrii si lasa comentatul pe net
      • +3 (13 voturi)    
        Acum, dupa ce am aflat ca Procurorul Sef al DNA (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:34)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        a fost in vremea in care era Procurorul General al Parchetului de pe langa ICCJ, adica seful tuturor procurorilor din Romania, (cred ca vreo 1500-2000, daca nu si mai multi), in vizita, sau la o petrecere la o crama apartinand lui Sebastian Ghita, la acel moment insul avand calitatea de inculpat judecat in instanta in dosarul DACIA-ASESOFT, in care pana la urma a scapat basma curata si datorita inculparii deficitare facute de procurori (nu-i vina Codrutei pt asta, sa fie clar !), sunt convins ca a spus adevarul cand a declarat ca nu este prietena cu Ghita, dar asta chiar ca nu mai conteaza pt. mine ? Pt ca sunt un sustinator al activitatii DNA si al activitatii in fruntea DNA al Laurei Codruta Kovesi,pt mine conteaza al naibii de tare faptul ca actuala sefa a DNA a participat la un eveniment organizat de Ghita, ca "a fost acolo", cum spui tu !

        Sunt uimit ca nu realizezi cat de important e lucrul asta, cu atat mai mult cu cat inteleg ca esti pro DNA si pro LCK !
        • +2 (4 voturi)    
          nu stiu... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:43)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          foarte bine cum sa localizez evenimentul in timp si spatiu, si daca a fost in perioada in care era cercetat atunci nu e ok, desi nu stiu daca exista legi impotriva chestei asteia.

          Tot ceea ce se intampla acum este o discreditare a lui Kovesi. Planu cred ca e urmatoru: o bagam acum in rahat (sa ne intelegem nu m-am asteptat nici un moment sa fie imaculata), apoi dupa ce ajungem la guvernare o zburam si ea fiind discreditata well.... nu o sa sara lumea in strada. Apoi numi noi un procuror care ne convine.

          DNA nu sta in Kovesi, dar daca o sa fie pus un sef tampit s-a cam terminat lupta anti-coruptie...

          Noi trebuie sa avem mare grija de ce se intampla acum! Daca Kovesi o sa plece, trebuie sa avem mare grija la cine este pus in loc! Imi este teama ca prin discreditarea ei, se discrediteaza si DNA. Daca ne uitam la anumite televiziuni (si partide) o sa vedem un atac impotriva DNA si a justitiei in genera, nu a anumitor persoane.
          • 0 (4 voturi)    
            Inteleg ca treaba cu crama daca a fost, (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:22)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            s-a petrecut in toamna lui 2011, cand era Procuror General. Dar chiar daca s-ar fi petrecut mai inainte ca LCK sa ajunga sefa tuturor procurorilor romani, tot nu ar fi
            fost bine, pt ca ea tot in Parchet lucra iar Ghita tot cercetat penal (sau judecat) in dosarul Tracia-Asesoft era.

            Imi vine in minte un exemplu celebru : Basescu si Maria Basescu la sarbatoarea tiganilor de la Costesti parca. A primit sotia lui in dar un ban de aur legat de un snur de piele (celebrul "colier" !) si ce-a iesit din toate astea, apoi si cu frate-sau !! Deci conteaza enorm si simpla imagine, daramite, Doamne fereste sa mai fie si adevarat !

            Tu ai dreptate, trebuie sa aparam DNA, imaginea institutiei, trebuie sa o aparam si pe LCK, dar inainte de toate trebuie sa aparam un principiu. Iar daca acel principiu ajunge sa nu mai fie reprezentat cu brio, de unul sau de altul, nu principiul trebuie sacrificat !
        • -1 (5 voturi)    
          Prea mult copy/paste la "sustinator bla-bla" (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:45)

          v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          "Pt ca sunt un sustinator al activitatii DNA si al activitatii in fruntea DNA al Laurei Codruta Kovesi"

          A 5-a oara cand repetati asta.

          Asta a venit la punctaj, inteleg: "eu sustin DNA-ul, dar astept ca sefa DNA sa fie alba ca laptele, alfel nu mai support. Daca a fost la petrecerea lui Ghita, sa plece!!!"

          Nene, canta la alta masa. E abila asta cu "eu sustin DNA si pe Kovesi", dar e cusuta cu ata alba. Ti-am zis si mai sus, dumneata esti un lup care si-a pus pe el blana de oaie.

          Auzi la el, este extreme de important ca acum 4 ani Kovesi a fost sau nu la o petrecere la nu stiu ce crama.

          Pentru ceilalti: daca pleaca Kovesi, acolo vine chiar omul lui Ghita, ala pe care cica susuflender nu il suporta. Chiar crede cineva ca noul guvern PSD, prin noul ministrul de justitie, o sa puna altceva acolo decat un om care sa ii trateze cu manusi pe Ghita, Ponta si compania?
          • +2 (2 voturi)    
            Mai Vasile, nu s-a nascut inca ala care sa (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:46)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

            imi faca "punctaje" mie !

            Superficialitatea voita sau nu de care dai dovada imi demonstreaza ca esti un "om de pluton". Jucam in ligi diferite, fie si pt faptul ca tu comentezi la nivel de lozinci, fara a te preocupa informatiile si argumentele celui pe care incerci sa-l combati, fara contraargumente.
      • -4 (8 voturi)    
        asa este (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:27)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        nu e nimic ilegal sa mergi la petreceri.
        Uite, eu am fost la o petrecere cu un baiat pe nume Horia Simu, in prezent la puscarie pentru ca a incasat despagubiri ilegale de la AVAS. Ba mai mult, la acea petrecere au participat multe persoane publice, presedinti de banci etc.
        Ulterior Horia Simu a fost arestat si este in puscarie....ce facem acum? Ma aresteaza si pe mine si pe altii pentru ca am fost la aceiasi petrecere?
        E nonsens.
        • +1 (5 voturi)    
          Exact asa spuneai si despre Basescu cand a fost (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:25)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          invitat cu sotia lui la sarbatoarea tiganilor de la Costesti !!!
    • -1 (5 voturi)    
      Si daca a fost ce? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:48)

      Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Ce relevanta are acest aspect? E libera sa faca ce vrea in timpul liber. Chiar daca ar fi fost, la acea data poate ghita nu era bagat in tot felul de smecherii sau poate dna Kovesi a aflat ulterior...Ce legatura e intre o poza si activitatea DNA si a dnei LCK???Niciuna...pretexte ale penalilor, in frunte cu nulitatea de basescu, pt. a improsca cu noroi procurorii...Hai la zdup cu infractorii...repede ca prea stau tot timpul la Tv si pe internet...
      • 0 (4 voturi)    
        Poate ca daca te informai nu mai scriai (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:34)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

        comentariul asta !
        La "acea" data de care vorbesti tu, Ghita era inculpat in dosarul Tracia-Asesoft iar acel dosar se gasea pe rolul instantei de judecata. In aceeasi perioada Laura Codruta Kovesi era Procurorul General al Romaniei iar daca ea "a aflat ulterior" vizitei la crama ce hram poarta Ghita,asa cum crezi tu, atunci e extrem de grav.

        "Ce relevanta", "ce legaturi", astea te las pe tine sa le descoperi !
    • -1 (5 voturi)    
      Auzi, dar chiar conteaza? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:24)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Ce conteaza daca Codruta a raspuns sau nu la nu stiu ce sindrofie acum 4 ani? Cat de important e asta? Ca vad ca te agiti extrem de tare pe treaba asta? Asta e punctul cheie in societatea noastra acum, numarul unul pe agenda publica?

      Nu te supara, caci spun vorbe grele, dar ori esti platit ori esti in categoria "idiot util"

      A. Daca esti platit, devine si mai clar care e "punctajul" zilei. Adica ideile de propagat. Si e extrem de simplu: "Iubesc DNA-ul, o sustin pe Kovesi, dar sunt un suflet pur, nu pot accepta minciuna. Doamna Kovesi m-a mintit, nu a vrut sa raspunda, DECI A FOST LA GHITA!!!! Pana aici, se duce la betii cu Ghita si cu mitomanul plagiator, eu nu o mai sustin, sunt prea cinstit pentru asta"

      B. Esti pur si simplu unul care crede asta, si atunci imi pare rau pentru tine. Dar nu cred asta.

      In fapt, tu care spui ca iubesti DNA-ul si o sustii pe Kovesi (ti se cam vede blana de lup pe sub lana, ai grija!) faci tot ce poti sa semeni neincredere si sa scada increderea publica in sefa DNA.

      Cine profita de asta? Aia care vor sa o schimbe. Dupa alegeri, se va pune problema sa fie schimbata Kovesi, caci e "compromisa". Politicienii se asigura prin ce faci tu acum ca nu are sustinerea politica ca sa se lase cu rezistenta publica la schimbare. Si cine va face numirea? Ministrul de justitie ales de Dragnea, Ghita si "mitomanul plagiator"! Oameni pe care cica tu nu ii suporti.

      Zii ca esti real, ca eu nu te cred.
    • -1 (5 voturi)    
      Si o continuare (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:40)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Pentru ceilalti, care sunt de buna credinta. E absolut grotesc ca indivizi precum Ghita sau Ponta sa apese pe butoane oamenilor cinstiti, iar ei sa reactioneze: "totusi, daca a plagiat, totusi, daca a fost cu prietena cu Ghita, totusi daca a fost cu Ponta in vie, eu nu suport asa ceva, eu ma asteptam la Ioana dÁrc".

      Lucrurile sunt mult mai simple. Aveti de ales intre:

      1. Suport public pentru sefa DNA, sub conducerea careia DNA-ul chiar a performat si a inceput curatarea clasei politice, fara diferenta de partid (Ponta/Dragnea/Ghita - PSD, Orban/Blaga - PNL, Basescu/Udrea - PMP, Tariceanu - ALDE). Suport public pentru ca lucrurile sa continue la fel si clasa politica sa fie fortata sa se schimbe, iar finantarea partidelor sa inceapa sa se albeasca, caci acolo e punctul critic

      2. Pus botul la vrajelile lui Ponta, Ghita si Basescu, care va arata ei cat de necinstita e Kovesi, cum ca ar fi plagiat sau cum ar fi fost ea la o petrecere cu Ponta acum 4 ani, Sau grupare care va arata cat de securist a fost ministrul educatiei acum 40 de ani, adica ala care a anulat doctoratele lui Ponta si Oprea si care a anuntat ca trece la examinarea scolii doctorala a SRI-ului, de exemplu. E absolut hidos deja ce se intampla.

      Daca alegeti 2, lucrurile sunt simple: dupa alegeri, PSD-ul+satelitii o sa preia guvernarea (PMP e la sateliti, rau a ajuns Basescu), Kovesi o sa fie mazilita, iar cei care toarna gogosi acum (Ponta, Ghita, Udrea, Basescu, Tariceanu) or sa isi puna ei procurorii sefi, prin ministrul de justitie ales de ei.

      In locul actualului ministrul al educatiei, care are doua doctorate pe bune (unul in State),om care chiar are curajul sa organizeze de capul lui concursuri pe bune pentru posturile de directori de scoli, o sa vina vesnica Androneasca.

      Asta e de ales acum, nu de decis daca Kovesi a fost la nu stiu ce petrecere. Restul e fum! Daca va uitati prea mult la fum, la final o sa vedeti ca nu mai aveti portofelul, ca sunt experti la asta!
  • -7 (39 voturi)    
    nu te mai identifica cu DNA (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:24)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Atacurile sunt la adresa ta, nu mai folosi DNA ca sa te aperi. Nu mai folosi caile oficiale de comunicare a DNA in interes propriu. In rest, asteptam sa vedem. Daca ai dreptate o sa se demonstreze curand.
  • +10 (18 voturi)    
    Denunţ sau sesizare către DNA cu privire la pensii (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:24)

    Morcoveatza [utilizator]

    E corect ce scrie Hotnews, aşa şi este: pensionari magistrati cu pensii de 100.000 lei pe luna. Am aflat şi secretul: cei care luau pensiile astea încasau şi aş 13-lea salariu plus tranşe din celebre titluri executorii obţinute de magistraţi în instanţe (povestea cu neacordarea unor drepturi salariale introduse prin lege şi scoase prin ordonanţe). Aici e vorba fapte de natură penală atât în privinţa celor care au emis pe la Tribunale şi Curţi de Apel adeverinţele de venituri şi CJP le-au luat în calcul dar şi a celor de CJP. Câte unui amărât de contribuabil când iese la pensie imediat îi taie pensia şi ajung să se judece şi doar aşa săracul mai recupereaza ceva. Aici sunt sigur că nu s-au judecat cu magistraţii pensionari că le-au dat maxim prin decizie imediat. Şi dacă s-au judecat şi sunt judecători care au admis o contestaţie a unui magistrat pensionar şi le-au stabilit prin lege o asemenea pensie, acel judecător trebuie să înfunde puşcărie. sunt suficiente temeiuri de drept, cred ca Dna şi Codruţa le ştiu şi deja s-au sesizat din oficiu.
  • +6 (30 voturi)    
    Tactica de manipulare aplicata chiar da roade (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:43)

    smeuletz [utilizator]

    Sunt de acord ca legea e lege pentru toti, dar: ponta, oprea, chiar au plagiat in intregime totul, fara complexe, se vedea de la o posta, fara sa stapanesti domeniul. Kovesi a facut o lucrare relativ normala, in care trebuie sa cauti cu atentie sa gasesti pasaje cu similaritudini, ceea ce e posibil intr-o lucrare de drept. Ok, nu a luat premiul Nobel, dar nu a plagiat. Insa acum vedem intr-adevar aceste atacuri sustinute in care unii se copiaza pe altii in informatii, fara sa verifice si fara sa ii citeasca lucrarea, care ii fac pe multi sa se indoiasca de Kovesi si DNA, uitand ca au fost prinsi oameni din toate partidele politice (chiar si Basescu acum).

    Stiu ca nu e bine sa prinda nici un om radacini pe functia pe care este, dar om cu atata curaj si determinare s-ar putea sa nu mai apara in urmatorii 100 de ani. Adica suntem totusi singura tara din Europa unde in fiecare zi aflam de hotiile facute de politicieni de rang inalt, si culmea mai sunt si arestati.

    In restul Europei (eg: Ungaria, Polonia, Bulgaria, tarile baltice) e liniste si pace, dar sa nu credeti ca e din cauza ca acolo nu ar fi coruptie.
  • -5 (31 voturi)    
    Victimizarea devine plictisitoare. (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:44)

    man_and_twin [utilizator]

    Pe cand campaniile de victimizare ale Laurei Codruta Kovesi sunt gratis?

    Si Kovesi joaca cartea intimidarii celor invinuiti sau suspectati. Ori a CSM-ului cand se duce de mana cu procurorii DNA.

    Campanii ani DNA au fost mereu, mul mai furibunde in trecut. Ar fi ciudat sa se opreasca vreodata, ar insemna ori ca nu-si mai face treabam ori c-a fost sanctificata.

    Atunci cand iesi la TV sa te lauzi cu sondajele de incredere, trebuie sa-nveti sa accepti si critica cu demnitate.
  • -3 (33 voturi)    
    Intentionat... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:47)

    taticutu [utilizator]

    Dansa face intentionat o legatura intre DNA si persoana sa ; eronat, aici e vorba de o presupunere de plagiat a doamnei K. a unui doctorat PERSONAL fara legatura cu DNA ; daca are anumite dovezi, de ce nu-i actioneaza in justitie pe cei vinovati de " atacuri la DNA sustinute cu bani multi " ?
    Ce simplu ar fi pentru toata lumea, ca cea acuzata de plagiat sa spuna : foarte bine , verificati-mi obiectiv lucrarea de doctorat si o sa vedeti ca totul este doar o campanie impotriva mea. Dar nu spune asa... De ce oare ?
  • +1 (29 voturi)    
    eu cred... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:47)

    liviu_ [utilizator]

    ca e timpu pentur un nou protest.
    nu e atat de relevand daca a plagiat sau nu kovesi... dna nu inseamna in singur om!
    dar daca ea a plagiat conteaza al dracu de mutl cine va numi urmasul si cine este persoana care o sa conduca dna!
    cat despre atacuri... plagian neplagiat este FOARTE CLAR ca de cateva luni sunt niste atacuri extrem de grave impotriva justitiei... mai ales ale lui tariceanu!
    • +4 (8 voturi)    
      Esti ciudat rau de tot ! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:02)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Mai sus, intr-un raspuns la un comentariu de-al meu incercai sa acreditezi ideea ca nu conteaza daca Sefa DNA a fost la crama lui Ghitza,(intalnindu-se acolo cu Ponta si cu Ghitza) de vreme ce a declarat ca nu a fost prietena cu acesta iar acum chemi lumea la un protest intru apararea DNA si a justitiei, motivand ca nu este relevant daca a plagiat sau nu Kovesi !!!

      Si eu sustin activitatea DNA si a lui Kovesi, dar totodata ma intereseaza al dracului de mult daca sefa DNA s-a intalnit cu Ghita si cu Ponta la crama, in timpul in care LCK, era Procurorul General al Romaniei iar Ghita, inculpat judecat in dosarul penal Dacia-Asesoft aflat pe rolul instantei in curs de judecata la acea vreme, ulterior scapat basma curata, datorita prescrierii raspunderii penale a faptelor savarsite de Sebastian Ghita.

      Dupa cum sunt interesat sa cunosc daca penalul Ghita a "albit" sau nu o lucrare plagiata a LCK.

      PS. Sper din tot sufletul ca Sefa DNA sa fi nimerit (daca a ajuns la Budureasa !) cu totul si cu totul accidental, neintentionat la crama lui Ghita, dupa cum sper ca sa se dovedeasca cat mai repede ca teza de doctorat a Sefei DNA este originala, ne fiind rodul unui plagiat fie si partial, iar asazisul raport favorabil facut pt teza lui Kovesi sa fie o minciuna ordinara !

      PPS. Dar pt asta nu sunt suficiente doar credintele si sperantele noastre !
      • +2 (8 voturi)    
        Parca acum cateva zile nu te interesa (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:48)

        ictin [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Si sustineai ca Kovesi e zeita pe pamant.
        Revenind la normal, noi ca popor cam avem obiceiul sa "sanctificam" diverse persoane, care de fapt nu o merita si sunt niste hoti ca si ceilalti.
        L-am santificat pe Iliescu la revolutie, si el era spion sovietic.
        L-am santificat pe Constantinescu si pe taranisti in '96, si nu au facut decat sa fure dupa algoritm.
        L-am santificat pe Isarescu, si s-a dovedit ca tot ce a facut a facut pentru interesul unor banci si ca sa ne bage in datorii.
        L-am santificat pe Basescu si acum rade de prostii care il lingeau gratis
        L-am santificat pe Arafat, am facut si proteste pentru el, iar el la colectiv a lasat oamenii sa moara, si descoperim ca a musamalizat mizeria din spitale.
        O sanctificam pe Kovesi si ii iertam orice. Si o sa descoperim ca si ea a furat cot la cot cu altii, si singurii arestati sunt cei care nu au cotizat la ea sau i-au deranjat grupul ei infractional.

        Da, Kovesi urla ca e atacata. E o atitudine tipica de victimizare. Dar sa fie oare ca vine vremea sa raspunda si ea pentru faptele penale? Pentru ca si-a protejat fratele director la transgaz, arestand pe toti din DIICOT care il anchetau? Si pentru dosare fabricate pentru propriile interese?

        Am auzit pareri insipide cum ca nu are cum sa fi fost in relatii bune cu Ponta si Ghita ca astia o acuzau la televizor ca e omul lui Basescu. Dar sa ne amintim cu o porcaia Ponta si Dragnea pe Udrea, in timp ce furau impreuna din fondurile europene.
        • +1 (3 voturi)    
          Dragul meu, acum cateva zile (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:03)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ictin

          nu puteam sa imi inchipui ca in momentul in care va fi intrebata transant daca a fost la crama la Ghita, Laura Codruta Kovesi nu va raspunde clar : "Nu, nu am fost" sau, "Da, am fost, dar in aceste circumstante...", ci va raspunde absolut pe langa, parca ferindu-se sa dea un raspuns clar precum intrebarea extrem de clara ce-i fusese adresata.

          PS. Restul cu "zeita" este perceptia ta, sau poate doar o incercare de manipulare.
      • +1 (5 voturi)    
        deci... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:48)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        nu am zis ca nu e relevant daca a plagiat sau nu. am zis ca nu e relevant daca s-a intalnit cu el sau nu.

        si eu sper sa se dovedeasca faptul ca ea nu a gresit cu nimic DAR... trebuie sa intelegem ca orice o sa se dovedeasca, numele ei este patat (alde , latrinele si romaniatv o sa aiba grija de asta). Eu cred ca ea nu o sa pupe un nou mandat chiar daca se dovedeste ca nu a gresit cu nimic (mai ales daca psd castiga alegerile)!

        oricum DNA nu sta in Kovesi, dar trebuie avut mare grija la atacurile impotriva justitiei! latrinele si tariceanu au o cruciada impotriva lor, si noi nu facem nimic. Poate din acest motiv si scandalul este fix ACUM. Ca noi sa ne gandim daca a calcat sau nu pe ber Kovesi, in timp ce ei ataca justitia prin orice mijloace!
        • +3 (5 voturi)    
          Niciun deci. (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:28)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Kovesi e deja la al doilea mandat de sef al DNA, si ultimul conform legii. A fost deja confirmata de Iohannis. Asa ca trebuie sa-ti revizuiesti teoria conspiratiei.
        • +3 (3 voturi)    
          Liviule, Kovesi oricum nu mai are dreptul (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:39)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          la inca un mandat pt ca asta este deja al doilea, iar legea limiteaza la doua numarul mandatelor ce pot fi detinute de catre o persoana fie in fruntea Parchetului General, fie al DIICOT ori al DNA.

          Deci pt Codruta urmeaza, daca nu ii vor stirbi politicienii imaginea, o cariera internationala de Inalt Functionar pe langa fel si fel de Institutii si Organizatii internationale , ca doar n-o sa revina ca Procuror sef pe la vreo Curte de Apel, precum nulitatea de Tiberiu Nitu.

          Ori, poate o numeste Iohannis Judecator la Curtea Constitutionala (dar e inca tanara dupa 7 ani ce face ?

          DNA trebuie aparata, ea trebuie aparata, dar inainte de toate, trebuie aparat un principiu, in fata caruia se pleaca orice persoana daca a gresit, indiferent cat de mult ne place acea persoana, indiferent cata speranta am investit in ea si indiferent cat de crunta ar fi dezamagirea pe care ne-ar putea-o crea faptul ca ne-am inselat.

          PS. Sper insa din suflet ca nu ne-am inselat!
      • 0 (4 voturi)    
        Si eu sustin activitatea DNA si a lui Kovesi (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:47)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Alt copy-paste cu sustinerea, vad ca te repeti rau de tot
        • +1 (3 voturi)    
          Vasile, ce sa fac ca sa ma intelegi ? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 20:46)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          Ma silesti sa te fac de ras, dar vad ca altfel nu se poate !

          Intelege odata pt totdeauna : NU-MI PLAC BARBATII !
  • -15 (29 voturi)    
    Pare rau (Miercuri, 5 octombrie 2016, 12:51)

    vasile-roaita [utilizator]

    Codruta tatii dar am inceput sa nu mai cred o iota din ceea ce zici. Esti la fel ca ceilalti. Ponta, Dragnea Tariceanu, Johannis etc.etc. Aschia nu sare departe de trunchi, Esti odrasla de procuror bolsevic. Ma intreb citi nevinovati a bagat tatuca Lascu la puscarie pe timpul bolsevismului? Timp de 30 de ani a fost procuror bolsevic, ai avut de la cine sa inveti. Asa ca lasa-ne cu minciunile.
    • +2 (2 voturi)    
      Gresit (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:49)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Cel putin Ponta e unicat. Ca el nu se mai poate.
  • +3 (9 voturi)    
    Eu cred (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:27)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cred că totul e o mafie și un pământ. Spectacol de prost gust pus la cale de junta securisto-comunistp care și-a anexat țara acym 26 de ani ca să o poată jefui LEGAL, ca si până acum.
    • +7 (7 voturi)    
      JOS MAFIA!! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:58)

      SkyDan [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Romania a fost condusa de mafioti 26 de ani si de asasini 50.

      Avem o sansa acum! Istoria se scrie cu litere de aur la aceste alegeri.

      Ai 18 - 40 de ani? VOTEAZA! Viitorul tau si al copiilor tai se joaca acum!
  • -7 (11 voturi)    
    DOVADA (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:45)

    EmilNae [anonim]

    1.pentru ca tot lucraza la dna si acolo PROBA este mama justitiei sa vina cu proba si sa ne arate ca se face denigrarea dna pe bani.Daca nu are nicio proba sa faca o tacuta si sa se intrebe daca dinsaa nu o avea vreo vina in decredibilizarea institutiei ca stiti vorba aia din popor "nu iese fum fara foc"
    2. o rog pe doamna sefa dna sa nu se confunde cu institutia.Dinsa nu este o institutie este doar o angajata a institutiei si daca cineva o ataca pe dinsa nu inseamna ca ataca institutia .
    A trecut timpul cind omul se confunda cu institutia a apus de vreo 26 ani.
    Sa caute sa iasa singura din situatia asta fara a implica institutia .Daca o doare foarte mult de institutie stie ce trebuie sa faca sau si aici se aplica zicala tot din popor " nu pleaca ciinele de la usa macelariei cu una cu doua"
    • +1 (3 voturi)    
      ba se confunda (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:29)

      zicsio [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      tot citesc aiureala asta ca oamenii nu se confunda cu institutia: institutiile sunt facute din oameni si daca acestia sunt competenti atunci si institutia e, si vitavercea. Doamna K e atacata pt ca e sefa DNA si conduce actiunea impotriva penalilor, nu pt ca o cheama Laura Codruta si are doi metri.

      nu cred ca e ok nici intransigenta asta exagerata cu putinii oamenii onorabli pe care ii avem, nimeni nu e perfect, oricine poate gresi, dar cand judeci un om trebuie sa pui in balanta toate faptele, nu sa ii dai in cap pt un nod in papura. asa face mai nou si AMP, s-a gasit ea sa ii ia apararea psdistului vopsit de tariceanu, ca vezi doamne nu e principial sa-l fugareasca DNA ca sa-l prinda cu ceva pe acest parazit sclifosit, care are ca ocupatie principala traficul de influenta.

      in orice caz, daca se va da un verdict de plagiat sunt convins ca LCK va demisiona, nu ca penalii ceilalti pe care vrem sa ii tratam principial, ca sa abuzeze si sa se foloseasca de tot felul de chichite ca sa nu plateasca pt prapadul facut.
  • +10 (16 voturi)    
    Lol! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:50)

    Marionette [utilizator]

    Citind comentariile observ ca securistii au iesit la batalie cu baioneta, toti, inclusiv postacii platiti! :))
    Pentru cititorul sanatos mintal (deci minoritar in rromanistan, doar rromanistanezii voteaza PCR de 27 de ani si se tanguie ca traiesc prost), deci daca citesti HN, te stii fara probleme la mansarda si vezi comentariile negative la adresa Laurei CK este sigur vorba de POSTACI PLATITI. Aia care se "indoiesc", "nu mai cred". etc. etc sunt POSTACI PLATITI si face parte din reactiunea Mafiei.
    • -2 (8 voturi)    
      As putea jura (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:31)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Ca daca cauta pe google arhiva hotnews -- gases comentarii ale tale preaslavind pe base.
    • +2 (6 voturi)    
      Așa este (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:33)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Este evident că au fost reactivați. Și cei de la PSD, și cei de la PMP. Au apărut brusc nume vechi care nu au mai postat de mult timp. O vreme numai Mazeta și ceilalți tovarăși din forța postăcească rusă au rămas pe baricade. Mă întreb dacă e cu ordin de la partid sau e doar o infuzie de capital proaspăt de la Ghiță/Ponta și Udrea....

      Hmmm, oare ar trebui să-l sunăm pe nașu Dragnea și să-i spunem că ăștia micii se joacă neautorizat cu postacii lui electorali?
    • +1 (5 voturi)    
      Da, ai dreptate, uite confirmarea (Miercuri, 5 octombrie 2016, 18:27)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      "Laurei Codruta Kovesi i s-a pus o intrebare punctuala, clara, neta, fara dubii, care in mod normal, pt a nu creea dubii, suspiciuni, loc de comentarii suporta un raspus format dintr-un cuvant din doua litere : NU sau DA : "Ati fost la petrecerea de la crama lui Ghita ?" "

      Utilizator Susufler0 pe hotnews, 5 octombrie 2016, ora 12:15

      "N-ar fi mai simplu, doamna Kovesi,

      sa raspun deti clar, fara echivoc, la intrebari ?
      -DA sau NU am fost la potgoria lui Ghita si DA/NU l-am cunoscut acomlo pe Ponta . Inloc de un astfel de raspuns vprbiti de hartuirea procurorilor ..."

      Utilizator Hera pe ziare.com, 5 octombrie 2016, ora 12:38
    • 0 (2 voturi)    
      Exact (Joi, 6 octombrie 2016, 11:35)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Sute de postaci platiti de PSD, PMP, ALDE, alti penali, plus vechea garda ruseasca, gen Mazeta, si-au facut aparitia crezand ca ii vor da lovitura de gratiei, celei care a bagat cei mai multi borfasi in puscarie. Ce trebuie ei sa inteleaga este ca daca o dau cu forta pe Kovesi afara, sute de mii, daca nu milioane vor iesi in tara. Numai DNA-ul a facut ceva pentru lupta impotriva coruptiei.
  • -3 (11 voturi)    
    E nevoie de si mai bine! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:52)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    Codruta a facut o treaba exceptionala. Inainte de ea nu exista justitie in Romania decat pe hartie. Acum avem.

    Totusi nu e suficient ce a facut pana acum. Fariseismul sau excesul de zel in litera legii contra spiritului legii e un fenomen negativ care se termina prost. Zegrean intelege spiritul legii si cred ca poate explica mai multe, dar e clar ca macar climatul politic de la data infractiunii trebuie luat in considerare si parte din vina trebuie alocata celor care au corupt fortat milioane de oameni cinstiti si au blocat sistemul judiciar.

    Pe langa atacurile mafiote care urmaresc sa corupa si mai mult sistemul, mai sunt si obiectii din partea unor oameni mai degraba cinstiti. Nu ar fi pacat sa se aleaga praful de lupta anti-coruptie de pana acum daca Codruta e prea plina de decoratiile sale ca sa faca si pasul urmator in sensul implementarii sistematice a principiilor fundamentale de jurisprudenta, cum ar fi respectarea spiritului legii?
  • -7 (15 voturi)    
    Noi suntem DNA si raspundem ce vor (Miercuri, 5 octombrie 2016, 13:58)

    xrogo [utilizator]

    muschi ce vor muschii nostri,nu ce intreaba reporterii!
  • +7 (9 voturi)    
    Codruta KOVESI si DNA-ul trebuie sa fie aparati (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:17)

    dimu [utilizator]

    Codruta Kovesi si DNA-ul trebuie aparati de CSM si de societatea civila de atacurile urmaritilor penal Ghita , Ponta , Dragnea , Tariceanu , Basescu si altii.
    • -4 (8 voturi)    
      Desptept esti (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:57)

      ictin [utilizator] i-a raspuns lui dimu

      Hai sa protejam niste infractori de alti infractori.
      Si ma rog de cine sa o protejam. De frate-sau care fura in liniste la Transgaz si ea aresteaza pe oricine are tupeul sa il ancheteze? De Ponta si de Ghita care ii dadeau si ei procent din ce furau? De Basescu ale carui ordine asculata si aresta pe oricine il deranja?
      Asa cum l-am aparat si pe Arafat in timp ce el omora oameni in spitale?
      Daca da, atunci jalnic popor suntem
  • -2 (6 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:26)

    prostu satului [anonim]

  • -4 (6 voturi)    
    Până și un câine nu mușcă mâna care l-a hrănit (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:41)

    Nyk1 [utilizator]

    Trebuie să ai în tine o anumită doză de sociopatie ca să începi să persecuți familia celui care te-a adus unde te-a adus.
  • +4 (8 voturi)    
    Hai DNA hai Codruta!! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 14:57)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Baga-i repede la beciul domnesc pe penali ca vad ca numsi la tv si pe net stau...Si aici pe HN postacii penalilor sunt la post...Mor de ciuda basescu, udrea, ghita, ponta ca se apropie racoarea celulei...chitaie sobolanii, musca in stanga si-n dreapta, ai intrat in delir...Cu cat se apropie DNA de miezul coruptiei cu atat se zvarcolesc mai tare...Sper sa-i vad cat mai curand la zdup si Romania sa devina un stat curatat de coruptie...
  • +3 (7 voturi)    
    Normal ca borfasii ataca (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:18)

    Dalinar [utilizator]

    Doar nu crede cineva ca ei stau cuminti si asteapta sa fie legati si dusi cu duba la ocna. Nooooh. Ei au parale, multe, furate, si au si relatii, slugi peste tot, in media si in structurile de securitate ale statului.
  • -2 (10 voturi)    
    Inducerea in eroare a organelor judiciare (Miercuri, 5 octombrie 2016, 15:20)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ghita trebuie sa raspunda penal pt. comiterea infractiunii de mai sus prevazuta la art.268 C.p. intrucat a facut o sesizare cunoscand ca fapta reclamata e nereala, infractiune pedepsita cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani limite care se majoreaza cu jumatate conform art. 279 al.2 C .p., fapta fiind comisa impotriva unui procuror. Iar pe hahaitul de basescu LCK ar trebui sa-l dea in judecata pt. calomnie si insulta...
  • -3 (5 voturi)    
    Foarte multe minusuri primite de comentatorii (Miercuri, 5 octombrie 2016, 16:57)

    inganduratul [utilizator]

    acestui articol. Unele sunt indreptatite, altele mai putin. Eu consider ca daca "Crudutza" Kovesi a plagiat si se va dovedi asta, ei bine sefa DNA-ului are intradevar o problema.
    Sau cum spune romanul, "a palarit turtia"!
    Personal as vrea sa se dovedeasca ca e nevinovata.
    In caz contrar , ramane cum am scris mai sus.
  • +2 (4 voturi)    
    Postacii PSD-isti (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:54)

    Sani [utilizator]

    Ca sa nu fie invinuiti ca sunt subiectivi, arunca pisica domnii PSD-isti, anume incearca sa ne arate ca Ponta si Kovesi sunt la fel!

    Exemplul cel mai la indemana este parodia asta de vasile-roaita ....nu intamplator si-a ales un nume de asa zis 'erou' fabricat de Kominten.

    Ce mult se aseamana cu povestea 'de succes' la fraierii romani din anii '90: Bani falsi pe la PNT, manifeste legionare, etc....un Marian Munteanu aruncat de catre PSD-isti pe post de lider ca sa
    • -2 (2 voturi)    
      Ha! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 18:38)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Fii atent aici. Dupa asa zisa revolutie romaneasca cine a preluat puterea in Romania si o are si acum? Cei din rindul doi ai fostului PCR si UTC inclusiv Securitatea si odraslele lor. Mai citeste inainte sa faci pe altii kominternisti. Eu din cauza bolsevismului am plecat din tara in 1986. Acum este aceasi Marie dar cu alta palarie.
  • 0 (0 voturi)    
    Kovesi Laura Codruta e o infractoare ordinara (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 0:28)

    TudorRaneti1 [anonim]

    Kovesi Laura Codruta e o infractoare ordinara in cardasie cu clanul interlop de "procurori" criminali din Vrancea si Galati: Tarlea Florin Cristinel, Mihaila Paul, Mihaila Gheorghe, Mihaila Cosmin, Castu Vasile, "dinastia" de tigani Galca, precum si cu spagari ca Gutu Manuela de la Tribunalul Bucuresti, toti acestia fiind vadit tigania la fel ca Kovesi (Lascu)

    DNA Bucuresti:
    http://militia.freeforums.net/board/18/directia-nationala-anticoruptie

    Nu exista anticoruptie in Vrancea, Galati sau Romania dealtfel precum am constat personal si cu dovezi inscrisuri (ordonante de la schizofrenicii angajati ai DNA)

    DNA Galati:
    http://militia.freeforums.net/board/19/directia-nationala-anticoruptie

    Cititi cu ce se ocupa clanul interlop de tigani din Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea

    http://militia.freeforums.net/thread/28/procuror-mihaila-urmarit-pentru-coruptie


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version