Calin Popescu Tariceanu cere rapoartele SRI si SPP pe protectia presedintelui in cazul vizitelor la clanul Bercea

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 iunie 2014, 16:54 Actualitate | Esenţial


Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, anunta ca va face demersuri pentru ca "rapoartele SRI si SPP" privind protectia sefului statului "in cazul vizitelor la clanul Bercea" sa ajunga la Comisiile Parlamentare pentru un raport din care sa rezulte daca presedintele a fost sau nu informat.

"Serviciul Roman de Informatii si Serviciul de Protectie si Paza au atributii legale si norme interne precise privind protectia informativa in cazul vizitelor efectuate de Presedintele Romaniei, prin care sa se asigure ca Presedintele Romaniei nu intra in contact cu persoane care au probleme cu legea sau care reprezinta un pericol pentru viata Presedintelui", se arata intr-un comunicat al presedintelui Senatului transmis Mediafax.

Potrivit lui Tariceanu, SRI si SPP sunt obligate sa asigure protectia informativa a sotiei presedintelui si a tuturor rudelor sale de gradul 1 si au obligatia sa informeze organele abilitate ale statului in cazul in care constata activitati cu caracter ilegal.

"In calitate de Presedinte al Senatului Romaniei, voi face demersurile procedurale regulamentare necesare pentru ca rapoartele SRI si SPP privind protectia informativa a Presedintelui Romaniei in cazul vizitelor la clanul 'Bercea' sa fie puse la dispozitia Comisiei pentru aparare, ordine publica si siguranta nationala si Comisiei comune a Camerei Deputatilor si Senatului pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activitatii S.R.I., in vederea intocmirii unui Raport, din care sa rezulte daca Presedintele Romaniei a fost sau nu informat despre activitatile ilegale ale gazdelor sale si in ce au constat aceste informari", se arata in comunicat.

Tribunalul Bucuresti a decis, vineri, arestarea preventiva pentru 30 de zile a lui Mircea Basescu, in dosarul in care este acuzat ca ar fi primit 250.000 de euro de la Florin Anghel pentru ca, in urma interventiei sale la judecatori, Bercea Mondial sa scape de inchisoare.

Decizia Tribunalului Bucuresti nu este definitiva si poate fi contestata la Curtea de Apel.

Mircea Basescu este acuzat ca, in perioada 20 februarie 2011 - 22 februarie 2012, ar fi primit 250.000 de euro de la fiul lui Bercea Mondial, Florin Anghel, prin intermediul lui Marian Capatana, pentru a interveni la judecatori sa dispuna o solutie favorabila in dosarul in care Sandu Anghel era judecat pentru tentativa de omor, respectiv ca si-a injunghiat un nepot.

Anchetatorii sustin ca, in schimbul banilor, Mircea Basescu ar fi promis ca va interveni la judecatori sa dispuna fie condamnarea lui Sandu Anghel, zis Bercea Mondial, la o pedeapsa mai mica, fie punerea in libertate.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11673 vizualizari

  • -32 (56 voturi)    
    Buna miscare, (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:05)

    Lucian_Mares [utilizator]

    menita sa-i spele reputatia presedintelui daca e nevinovat sau sa-l infunde, in cazul in care e bagat in afacerea Bercea-frate-so.
    • +51 (63 voturi)    
      buna gluma.....! (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:45)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Comisia parlamentara, in ciuda denumirii pompoase, este o biata frectie la un picior de lemn, cu scopul de a se mai baga in seama cate unii care in inutilitatea lor, se cam plictisesc pe banii nostri.

      Ce ar fi daca ar lasa institutiile abilitate sa se ocupe de aceste probleme iar ei sa isi vada de somnul dulce, bine remunerat, din fotoliile comode ale parlamentului.

      Poate ca unii dintre ei, nu prea mai au somn de cand cu ofensiva justitiei impotriva escrocilor dar ce sa ii faci, asta este, vine si ziua platii.
      • +25 (33 voturi)    
        preferintele mele maxime (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:21)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        1 ceausescu
        2 felix
        3 ilici
        4 tariceanu

        primul e ok!
      • -14 (28 voturi)    
        Institutii abilitate (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:58)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        2. Controlul parlamentar

        La fel ca în majoritatea statelor europene, legalitatea activităţii Serviciului Român de Informaţii este asigurată prin control parlamentar, conform prevederilor Constituţiei:

        Parlamentul numeşte, la propunerea Preşedintelui României, directorul SRI.
        Anual, sau când Parlamentul hotărăşte, directorul SRI prezintă Parlamentului rapoarte cu privire la activitatea Serviciului.
        Pentru asigurarea controlului civil, Parlamentul a instituit Comisia comună permanentă a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activităţii SRI.
        • +30 (36 voturi)    
          Tu vorbesti serios, (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 20:19)

          triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          sau asa v-a spus la instructaj la partid? Control parlamentar? Pai cine sa controleze, aia cu dosare penale, aia semi-analfabeti sau aia care chiulesc? Parlamentul si-a pierdut orice urma de credibilitate in clipa in care a nesocotit un referendum validat: 300 de parlamentari si o singura camera. Pentru mine parlamentul actual este gio.
          • +10 (12 voturi)    
            cand citesc..... (Duminică, 22 iunie 2014, 8:43)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

            ....postari ca a dvs, imi revine speranta ca lumea nu doar constientizeaza escrocheria sistemului parlamentarist dar si ia pozitie impotriva lui.

            Domnul Mares face confuzie intre ce este scris si ceea ce este in realitate.

            Oricum, acest sistem politic perfid in care minciuna electorala sta la baza si in care "alesii neamului" se considera stapanii si nu angajatii nostri, isi traieste ultimile momente pentru ca lumea a inceput sa inteleaga de unde i se trage raul.

            Din pacate, aceiasi lume, inca nu este constienta ca a venit vremea pentru un nou sistem politic in care, prin constitutie, rolul administratiei statului sa fie cel de prestator de servicii catre cetateanul platitor al acelor servicii prin taxe si impozite.

            Cea mai buna solutie ar fi administrarea statului prin contract, unde hotii, mincinosii si escrocii se vor auto-elimina din administratie, tocmai din cauza hotiilor, minciunilor si escrocheriei lor.

            Totul este ca noi, cetatenii onesti, sa intelegem ca asa cum noi suntem conditionati, in relatiile de munca si afaceri, de prevederi contractuale, asa si administratia statului sa fie conditionata pe aceleasi criterii fata de noi.
            Va veni si vremea aceea !
        • +24 (26 voturi)    
          copy paste (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 22:32)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          SOV: "In 2006, iritat de o afirmatie facuta de domnul Traian Basescu cu privire la un asa-zis furt al meu din Banca Agricola, am inceput un lobby activ pentru suspendarea lui Traian Basescu. Nu suspendarea in sine ma interesa, ci trecerea serviciilor de informatii si a parchetelor sub control parlamentar."
          • -2 (4 voturi)    
            Tariceanu (Duminică, 22 iunie 2014, 11:31)

            lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui ty

            ar fi credibil daca nu ar folosi momentul ca sa-si plateasca politele. Face acum exact ce a facut Basescu cu el: a dat cu piciorul cand era cazut la pamant
        • -7 (11 voturi)    
          basistii iubesc parlamentul basist si atat (Duminică, 22 iunie 2014, 9:22)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          cand parlamentul nu este basist, este "frectie la picior de lemn". de asemenea, base crede ca SRI-ul trebuie sa fie stat in stat, fara sa dea socoteala nimanui. asa s-a ajuns la situatia in care SRI ul dadea tacea malc in cazul rmgc.
          daca base este zeul cinstitilor, sa o stim si noi. daca n a fost informat, poate cineva trebuie mazilit totusi.
          mai vad "escrocheria parlamentarista" samd.
          hai sa bagam o lege prin care base decide; sa nu mai fie nici parlament, nici guvern, cu exceptia cazului in care avem slugi ca boc in fruntea lor
        • +4 (4 voturi)    
          corect (Duminică, 22 iunie 2014, 13:07)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          Si asta pentru tine inseamna ca parlamentul poate cere SRI orice informatie? Cum ramane cu securitatea nationala? Mai rau de atat.. cum ramane cu independenta justitiei? Tariceanu vrea sa faca o comisie parlamentara care sa caute dovezi in cazul asta de coruptie? Poate vrei sa ne dai si un citat care spune cum e cu separarea puterilor in stat? De ce nu cere Tariceanu si un raport al SRI referitor la activitatea lui Ponta? sau a lui Sebastian Ghita? Dan Voiculescu?

          Ipocrizia actiunii este evidenta. Tariceanu e presedintele senatului si cauta motive pentru a noua suspendare a lui Basescu.. ca sa ajunga el presedinte interimar inainte de alegeri si sa forteze PSD sa-l puna candidat la prezidentiale.
      • +9 (17 voturi)    
        MDA (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 21:07)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Si o sa ii faca o frectzie mica!
        :)
        Niste copilasi la gradinita in grupa mica!
        Stimate TOVARASE Razgandeanu GROW UP MAN!
        :)
        I s-a adus la cunostinta Cotrocetateanului si ce?
        Conform legislatiei in vogoare daca greseste frasu trebuie pedepsit el?
        Eu unul as fi in stare sa propun sa foe pedepsit Toarashu Razgandeanu asta de e acuma presedintele Senatorilor o bagam la referendum!
        La fel ca in bancul cu RATZA:
        ///
      • -4 (4 voturi)    
        o miscare inteligenta (Duminică, 22 iunie 2014, 10:33)

        cevreitu [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        ca le place sau nu, vor trebui sa dea un raspuns. in informare sunt sigur ca sri-ul si-a facut treaba, a anuntat ca bercea este unul din principalii interlopi ai tarii. ceea ce base stia si el,de fapt stim toti.
        ceea ce va fi mai greu este sa explice ce cauta cu bercea daca stia ca asta ii un interlop. asta stim toti ,cauta voturi. adica aparatorul justitiei a mers sa se pupe cu basaldaii(corupti) pentru voturi. asta nu da bine pe sticla.
        deci sri-ul va face tot ce poate sa spuna ca nu poate sa raspunda.
        acum va intreb eu, e corect ce a facut presedintele pentru voturi? si va rog sa nu ii dati inainte cu varanul si cu doctorul ca subiectul este altul. este vb despre pupatul cu interlopi ai aparatorului justitiei pt a obtine voturi.
    • +54 (60 voturi)    
      Justiție (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:01)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Justiție se numește puterea aia din stat care se ocupă cu așa ceva. NU parlament.
    • +12 (20 voturi)    
      Comment sters de user (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:10)

      Reticentul [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      • +4 (6 voturi)    
        mai este un fapt..... (Duminică, 22 iunie 2014, 8:54)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        ....si mai important.

        Informarile serviciilor sunt si spre presedentie dar si spre primul ministru.

        Daca, prin absurd, Base ar fi ascuns informatia respectiva, cu siguranta ca plagiarorul si gasca ar fi facut-o publica si acum am fi avut un alt presedinte.

        Tartaceanu face doar un joc perfid menit sa discrediteze justitia care, asa cum putem observa, a cam inceput sa dea iama prin hotii cei mari.

        Felicitari pentru toti acei necunoscuti din servicii, care prin munca lor ne asigura noua adevarata liniste si ne dau sperante in inlaturarea mafiei politicianiste.
        Tineti-o tot asa !
        • +1 (1 vot)    
          Comment sters de user (Duminică, 22 iunie 2014, 15:19)

          Reticentul [anonim] i-a raspuns lui translativus

          • +1 (1 vot)    
            aveti dreptate..... (Duminică, 22 iunie 2014, 17:35)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            .....informatiile sunt personalizate dar in acest caz nu vad de ce aceasta informare nu ar fi trebuit sa ajunga si la plagiator.
            Totusi, el este seful guvernului din care fac parte si ministrii MI si MJ iar informatia era despre un eventual trafic de influenta si probabil coruptie, nu despre politica externa sau nu stiu ce secrete de stat.

            Asta in logica mea de simplu cetatean pentru ca nu cunosc legile care stabilesc traseul informatiilor de la servicii catre institutii asa ca, s-ar putea sa aveti dreptate.
            • +1 (1 vot)    
              Comment sters de user (Duminică, 22 iunie 2014, 20:37)

              Reticentul [anonim] i-a raspuns lui translativus

              • 0 (0 voturi)    
                sincer..... (Luni, 23 iunie 2014, 6:50)

                translativus [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

                ....nu cred ca serviciile si-ar permite dezinformarea prin omisiune, tocmai pentru ca sunt mai multe iar serviciul de informatii al MAI este in subordinea guvernului.

                Daca una din aceste institutii ar incerca o astfel de magarie, cu siguranta celelalte vor furniza informatia respectiva.

                Personal, cred ca asupra lui mircica s-a desfasurat o actiune de compromitere la care fraierul a "pus botul".
                Daca este asa, cu siguranta ca vom afla chiar din gura etnicilor respectivi pentru ca acestia nu sunt loiali decat propriului lor stil de viata si asa cum mircica a fost inregistrat, asa si organizatorii actiunii au fost inregistrati.

                Asa ca, vin vremuri interesante !
    • +22 (28 voturi)    
      ! (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:46)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      E periculoasa ideea constituirii unei comisii de ancheta, pentru ca s-ar putea sa dea de membrii marcanti ai PSD( ca in cazul Nana), deja umbla vorba prin targ. ( Tariceanu a trimis un biletel dupa cum are obiceiul?)
    • +8 (10 voturi)    
      MAI BINE ai citi si te-ai documenta : (Duminică, 22 iunie 2014, 1:21)

      romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      """....Potrivit lui Tariceanu, SRI si SPP sunt obligate sa asigure protectia informativa a sotiei presedintelui si a tuturor rudelor sale de gradul 1 .... """ >>>> Moliceanu HABAR nu are cine-s rudele de gradul 1 !!!
      .................
      In linie dreaptă:
      părintele şi copilul sunt rude de gradul I;
      bunicul şi nepotul de gradul II ş.a.m.d.
      In linie colaterală:
      fraţii şi surorile sunt rude de gradul II,
      unchiul (mătuşa) şi nepotul (nepoata) sunt rude de gradul III
      verii primari - de gradul IV ş.a.m.d.
      ..............
      Asadar despre ce vorbesti???? Despre ce vorbeste mentorul tau Moliceanu????
      • +2 (4 voturi)    
        dar poate stie .. (Duminică, 22 iunie 2014, 10:17)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

        si ala e si scopul ... zgomot mult pentru nimc ..doar sa dea bine la plebe .
    • +2 (2 voturi)    
      O comisie "Sterling" sa ceara (Duminică, 22 iunie 2014, 15:45)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      sa vedem si noi cum a vindut platforma costiera catre Sterling inainte de a fi obtinuta la curtea de la Haga...
  • +46 (48 voturi)    
    tovarasul kgb manechin (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:26)

    soundtrack [utilizator]

    vrea sa stie cat de multe stie SRI din facatura cu mondialu'. Vrea sa se acopere, eventual sa oblige la o suspendare si el sa fie interimar pt a da legi de amnistie.
    • -22 (32 voturi)    
      curata facatura :)) (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 19:02)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

      poti sa-mi explici te rog cum a facut voiculescu sa il trimita mircea basescu pe marian capatana la clanul bercea sa le ceara bani?
      poti sa-mi explici te rog cum a facut voiculescu sa refuze mircea basescu sa restituie banii clanului bercea?
      poti sa-mi explici te rog cum a facut voiculescu sa faca mircea basescu reclamatie pt santaj?
      sa nu-mi spui ca prin "telepatie" ca nu te cred
      • +5 (5 voturi)    
        poti sa ne explici si noua..... (Duminică, 22 iunie 2014, 9:02)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        ....ce legatura au toate intrebarile postate cu obsesia de a-l suspenda pe presedinte ?

        Problema nu este dosarul Mircea Basescu, de acesta se ocupa organele in drept, problema este cererea perfida a unora pentru demisia/suspendarea presedintelui.
      • 0 (2 voturi)    
        chiar asa este ... (Duminică, 22 iunie 2014, 10:18)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        prin telepatie ! si prin "flaacra violet"
        doar asa zic si dna-isti .. ca se poate !
  • +33 (39 voturi)    
    Taricenisme (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:35)

    Daniels22026 [utilizator]

    Cum sa admita SRI-ul ca l-a interceptat pe fratele presedintelui fara acordul presedintelui? Nici un serviciu de informatii din lume n-ar admite vreodata asa ceva, fata de propriul presedinte.

    Iar daca Basescu ar fi stiut ce discuta fratele cu finul, nu statea mult la discutii. Se gaseau metode elegante ca Mircea Basescu sa se pupe cu rudele interlope NUMAI in prezenta unui ofiter SRI, indiferent ca ii convine sau nu.
    • +21 (23 voturi)    
      iti dau deptate, mai bine spus, cred ca... (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 19:02)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ai deptate. Nu'l vad pe Base atat de prost, sa fi stiut si sa nu-l fi tras de maneca pe frati'su.
      V'a fi o vara lunga si fierbinte in Romania.
  • +31 (33 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:43)

    Guest2131 [utilizator]

    Nu mai incercasera de mult sa-l demita pe seful SPP :)

    In alta ordine de idei, cine e implicat la puscarie, indiferent de gradul de rudenie si culoarea politica!
  • +34 (36 voturi)    
    ''... tuturor rudelor sale de gradul 1 ...'' (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:45)

    mitg [utilizator]

    Făcând abstracție de faptul că toți sunt o apă și-un pământ (adică politicieni), Articolul 406 din codul civil prevede că frații sunt rude de gradul II.
    Mai cu talent, vă rog.
  • +33 (35 voturi)    
    rock (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:45)

    TLiviu [utilizator]

    Noi vrem rapoartele sri si spp de la intalnirile lu sapte case zis nastase-interlop- in cladirea guvernului si a lu Duicu cu Pompa cand aranjau chestiile alea ..doamne asta(Tariceanu)ne trimitea la NY sa cumparam case ..
  • +34 (36 voturi)    
    tragaceanu inca spera.... (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 17:49)

    geocrin [utilizator]

    Fostul premier si actualul slugarnic a lui ponta cauta cum sa se poata scoate din greselile facute de el in dorinta vicleana, atit a lui cit si a lui Crin de a fi pe picior mare.
    Daca Tariceanu vrea sa se afle adevarul despre Basescu, nu deranjeaza pe nimeni, justitia doar sa-si faca datoria, indiferent de functia celui cercetat.
    Doar asa vom putea fi apreciati in lume ca romani ?
    Pre de mult timp politicienii romani, se cred ca ei sunt mari si tari, nu au invatat din patania tatucului lor Ceausila cel voinic, pe cind romanii mureau de foame si de frig .
  • +20 (20 voturi)    
    Raport SRI (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:22)

    ghe.ro [utilizator]

    Privind discutiile purtate de Razgandeanu cu Pontanache pe cand pribegea "singuratic" pe scarile Palatului Victoria.

    Poate ne intereseaza si pe noi...
  • +23 (23 voturi)    
    bolșevicu ȘTIE nu se îndoiește (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 18:34)

    timp tamp [utilizator]

    Bolșevicu' deja știe că TB a făcut vizite la clanu' Bercea, autentic bolșevic, el dă verdicte, nu ar fi mai bine să-și amintească cum chema el ministrul justiției să inchidă dosarele lui patriciu, au uitat de bilețelele roz, a uitat de atacurile la adresa ANI și DNA ale pușcăriașului pus ministru de justiție, au uitat d apărarea luată din fruntea senatului interlopilor Popescu și Isaia
  • +12 (12 voturi)    
    /// (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 20:24)

    triciupa [utilizator]

    Legea spune clar: fratii sunt rude de gradul 2. SPP, SRI, etc. nu au nici o obligatie in cazul rudelor de gradul 2. Si cand te gandesti ca ///asta a fost premier...
  • +19 (19 voturi)    
    pupila (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 21:13)

    zigot [utilizator]

    a lui ponta vrea sa arate ca isi merita capateala
    nu l-a invitat pe presedinte( singurul presedinte ales de 2 ori consecutiv de POPOR) la sedinta festiva a senatului dupa ce el a cersit , tradand partidul sau, functia de presedinte al senatului ,
    ///
  • +5 (9 voturi)    
    cp-t (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 22:22)

    DanPopescu1 [anonim]

    din punctul meu de vedere, CP-T este un ///, dar asta nu inseamna ca institutia in varful careia a fost cocotat nu trebuie sa-si execite drepturile pe care i le confera constitutia privind controlul activitatii celor 2 institutii; place sau nu, acestea sunt regulile intr-o democratie. interesant ar fi sa ceara ca aceleasi institutii sa reporteze si cum a fost "protejat" din p.d.v. informativ si primul-ministru inainte de a se alinia cu toate persoanele "indoielnice"!
  • +10 (10 voturi)    
    /// (Sâmbătă, 21 iunie 2014, 22:58)

    Kentt [utilizator]

    continuă planul de compromitere a justiţiei
    a. Dacă SRI şi SPP l-au informat pe Băsescu, de ce Băsescu a ignorat informaţiile
    b. Dacă SRI şi SPP nu l-au informat pe Băsescu (cel mai probabil, că nu e treaba lor să-l informeze cu cine dă mâna într-o baie de mulţime), nu şi-au făcut datoria, fie din interes, fie pentru că sunt incompetente

    Tăriceanu îşi face treaba mai bine ca un pesedist.
  • +9 (9 voturi)    
    Da' cand.. (Duminică, 22 iunie 2014, 2:53)

    Alius [utilizator]

    Hayssam era printre delegatia oamenilor de afaceri care-l insotea pe Iliescu, nu a mai vrut nimeni sa vada rapoartele SRI si SPP cu privire le "bonitatea" omului de afaceri Hayssam.
  • +6 (6 voturi)    
    George Maior? (Duminică, 22 iunie 2014, 8:12)

    barba-neagra [utilizator]

    Seamana cu un snooker. George Maior s-a dat pitit cand Ponta i-a propus sa-i fie lacheu, scuze, Presedinte al Romaniei.
    Hai sa cerem toate inregistrarile SRI cu Basescu in prim plan, pridem 3-4 iepuri: DNA, ICCJ, SRI, SPP.
    Facem ordine, curatam ograda inainte de alegerile prezindentiale, castigam 80-90% din voturi, dupa care mergem la Kremlin, pupam papucul, facem misto de oamenii presedintelui Obama, ne dam lideri regionali, bagam steagul UE in debara, intindem covorul rosu, vine presedintele chinez...
  • +10 (10 voturi)    
    Tariceanu-trafic de influenta (Duminică, 22 iunie 2014, 8:34)

    arta [utilizator]

    Pe Tariceanu nu-l intreaba nimeni de biletelul roz,cu traficul de influenta de salvare a lui D.Patriciu
  • +1 (1 vot)    
    Grad 2 (Duminică, 22 iunie 2014, 12:26)

    GeorgeStoian [anonim]

    Tariceanu ar trebui sa stie ca fratii sunt rude gradul 2.
  • 0 (0 voturi)    
    Servicii (Luni, 23 iunie 2014, 6:29)

    Dana Bob [anonim]

    Riscanta miscarea lui Tariceanu!
    Va avea mari surprize. La fel ca noi toti!
    Nu stiu de ce dar cazul asta , Bercea mi se pare o lucratura! Prea multe coincidente bizare!
    Si apropos : 20 iunie 2012 = incarcerarea lui Nastase
    20 iunie 2014= arestarea lui M Basescu
    Ciudata este si aparitia ca avocat al clanului Bercea a d-lui Abraham , fost sef al Politiei Romane care dati-mi voie sa cred ca stia despre afacerile si NUP-urile lui Mondialul!
    La un moment dat rromii vor intoarce armele! Oricum vom avea multe de vazut vara asta!
  • 0 (0 voturi)    
    Risc (Luni, 23 iunie 2014, 8:16)

    Dana Bob [anonim]

    Riscanta initiativa lui Tariceanu. Vom avea surprize!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu prea stie carte... (Luni, 23 iunie 2014, 8:55)

    vuka [utilizator]

    Dl. Tariceanu nu stie, saracul, ca dl. T. Basescu si dl. M. Basescu nu sunt rude de gradul I, ci rude de gradul II. Daca nu prea a fost la scoala, ce sa ii faci.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by