Primarii din marile orase franceze considera imposibila integrarea romilor

de I.C.     HotNews.ro
Vineri, 27 septembrie 2013, 12:56 Actualitate | Esenţial


Primarii francezi, fie ca sunt de dreapta sau de stanga, sustin declaratiile ministrului de Interne Manuel Valls, care a afirmat marti ca romii trebuie repatriati in Romania si Bulgaria, explicand ca le este imposibil sa ii primeasca in comunitatile lor, relateaza Le Monde, in editia electronica, potrivit Mediafax.

"Pe o tema atat de sensibila, trebuie sa iti cantaresti bine cuvintele", afirma prudent Maurice Vincent, primar socialist al Saint-Etienne (Loire), inainte de a recunoaste urgenta situatiei. "Problema roma nu se va rezolva multiplicand solutiile de gazduire. Nu se poate din punct de vedere material, financiar, social sa primesti aceste populatii. Situatia este inextricabila. Avem de-a face cu populatii care nu vorbesc limba noastra, se instaleaza oriunde sau in conditii de igiena si siguranta periculoase pentru ele si pentru ceilalti, generand rapid exasperarea vecinilor", afirma el pentru Le Monde.

"In urma lipsei de civilizatie, a furturilor, toate persoanele in situatie neregulamentara trebuie repatriate", adauga Andre Rossinot, primar din partea Uniunii Democratilor si Independentilor (UDI) al localitatii Nancy (Meurthe-et-Moselle). Politica de repatriere este in prezent acceptata de stanga.

Primarii socialisti din Toulouse si Grenoble sustin, de asemenea, declaratiile ministrului de Interne Manuel Valls privind expulzarea romilor, adaugand ca "instalarea anarhica a taberelor de romi duce la situatii de tensiuni groaznice pe care nu trebuie sa le negam si pe care nu le putem rezolva la nivel local". "Uniunea Europeana trebuie sa gaseasca o solutie pentru aceste fluxuri de populatie", adauga primarul din Grenoble.

"Sa credem ca vom reusi sa rezolvam problema roma cu sate de insertie este o iluzie", afirma Francis Chouat, primar socialist din Evry (Essonne). In numeroase tabere se face comert ilegal, copiii sunt pusi sa cerseasca, se practica prostitutia, exista organizatii care nu au niciun interes ca noi sa gasim solutii individuale pentru aceste persoane", adauga el.

"Trebuie sa incetam orice forma de idealism in tratarea dosarului rom", avertizeaza Serge Godard, primar socialist din Clermont-Ferrand (Puy-de-Dome). "Nu se pune problema sa stigmatizam o populatie dar, intr-o perioada de penurie de locuri de munca si locuinte, nu putem reusi sa ii integram", adauga el.

"Toata lumea sustine discursul lui Manuel Valls despre romi. Exista doar o mica problema, si anume ca Manuel Valls nu este acolo pentru a sustine discursuri, ci pentru a actiona", a comentat presedintele UMP, Jean-Francois Cope, pentru BFMTV-RMC, relateaza Le Point, in editia electronica.

"Problema exploziei delincventei si violentei din tara noastra, problema romilor, toate aceastea puse cap la cap au dus la exasperare un anumit numar dintre compatriotii nostri. Trebuie sa intelegem ca nici Romania, nici Bulgaria nu sunt pregatite sa intre in Schengen, trebuie deci sa o spunem oficial, asa cum fac germanii si olandezii. Trebuie ca Guvernul sa ne spuna cum va organiza expulzarea romilor care sunt in situatie ilegala", a continuat el.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2881 vizualizari

  • +2 (12 voturi)    
    bun (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:07)

    Simone-Demouvoir [utilizator]

    Dar despre atacurile armate din Marsilia, soldate cu victime, care au ajuns sa aiba loc cel putin o data pe luna ce parere au primarii marilor orase si primul ministru?
    • +1 (7 voturi)    
      ce amesteci pere cu mere? (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:29)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Simone-Demouvoir

      stai linistita ca se vb si despre asta, un subiect nu exclude pe altul...
  • +8 (16 voturi)    
    vaaaiii... dar nuu se poaaate.... (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:12)

    Codruta N [utilizator]

    Pai nu ziceau de NOI ca suntem "intoleranti"? si ca "de ce nu ii integram"?

    Uite: au o ocazie minunata sa ne arate cum se face!
    • -4 (8 voturi)    
      de ce sunt ei obligati sa ne arate (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:55)

      derWixxer [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      cum se integreaza sinti si cu roma si alte specii indiene cu pasaport ROMANESC? Eu tot vad astfel de comentarii gen "lasa ca acum au ei ocazia sa ne arate cum se face..." dar nimeni nu se intreaba de ce e obligatia francezilor.Doar pentru ca ne-au criticat acum ceva ani (pe buna dreptate) ca nu suntem in stare sa ii educam? Exercitiu de imaginatie: tu stai la casa si ai curtea plina de gunoi, vecinul tau are curat luna. El te critica pentru ca nu esti in stare sa iti arunci gunoiul si sa mentii curat, asa ca tu ce faci? ii arunci lui mizeria peste gard si apoi te hlizesti ca "arata-mi tu mie cum se strange gunoiul daca te dai destept!" Fiecare stat trebuie cumva sa se ocupe de "progeniturile" sale. Francezii au dreptul sa fie frustrati pe tema tiganilor si nu sunt obligati sa educe pe Perpijan si Mondialu, au oricum ei destule milioane de cetateni francezi de import care au transformat Marsilia in Bagdad si femei-ninja prin centrul Parisului. De ce sa mai aloce fonduri sa educe pe ai altora?
      • +3 (7 voturi)    
        Uitam (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:28)

        cititor9 [utilizator] i-a raspuns lui derWixxer

        de ce avem asa multi tzigani in RO acum.
        Problema e ca daca noi nu reusim sa-i integram e pentru ca noi sunetm rasisti iar ei daca nu pot sa-i integreze sunt doar responsabili fata de comunitatile lor. Pana la urma, ei au venit in tarile romane pentru ca au fost eliberati de robie inainte de a se intampla asta in alte tari, si au navalit aici cu totii din multe tari vecine.
        Oriucm, e clar: daca Ceausescu nu a reusit sa-i integreze ca nu reuseste nici UE. Poate doar banii sa-i faca sa se dea pe brazda - tziganii bogati nu mai fac 12 copii...
  • +7 (13 voturi)    
    se dumiresc si ei, (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:20)

    __alex__ [utilizator]

    vremea cind ne dadeau lectii de la distanta si ne faceau rasisti s-a cam dus....
  • -4 (10 voturi)    
    In lipsa unei strategii realiste de INTEGRARE (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:21)

    danbaloiu [utilizator]

    a tiganilor, "realistii" europeni vorbesc de un nou BUG pentru aceasta nefericita populatie. Ei cer României si Bulgariei sa-si repatrieze "conationalii" rommi, amenintând cu neadmiterea acestor tari EUROPENE in Schengen. Dar tiganii sunt de mult acolo...si nimeni nu-si pune problema unei reale integrari sociale a acestora!
    Sigur ca nu se poate peste noapte, dar trebuie inceput. Cu efortul tuturor, nu doar a celor mai saraci (nu numai din vina lor) europeni.
    • +1 (7 voturi)    
      sa ne asumam responsabilitatea (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:30)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui danbaloiu

      pai romanii tre' sa si puna problema..tu iti pui problema somajului in Franta si te gandesti cum sa o rezolvi?
    • -1 (5 voturi)    
      nu e datoria lor sa asimileze parpanghelii nostri (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:12)

      derWixxer [utilizator] i-a raspuns lui danbaloiu

      Fiecare cu ai lui... Daca pretinzi francezilor sa ne integreze la ei tiganii nostri cu pasaport romanesc, ai fi de acord sa iti trimita si ei un milion de africani violenti si needucati din periferiile Parisului? Asa ar fi corect, schimb de "experiente dureroase"... In alta ordine de idei, daca vine o tiganca la tine si iti tranteste 3-4 plozi in brate spunandu-ti "ia nene si integreaza-mi si mie p-astia manca-ti-as, ca ma injuri ca nu stiu sa ii educ" - ii adopti? Esti dispus sa investesti sume enorme de bani si ani intregi sa educi tigani, neavand nici macar garantia ca vei reusi? Presupun ca nu... atunci de ce pretinzi altora sa ni-i integreze? Este indolenta aia cronica romaneasca, gen "arunca pisica moarta in curtea vecinului"
  • +11 (17 voturi)    
    primarii francezi..... (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:42)

    translativus [utilizator]

    .....au descoperit, in sfarsit, apa calda !
    Era mai simplu daca s-ar fi interesat direct la fata locului.

    Prostia UE vine din insasi clasificarea pe natiuni, religii, regiuni, etnii.....etc si de aceea nu vor gasi niciodata solutii la aceste probleme ci dinpotriva acestea se vor acutiza.

    Daca s-ar renunta la acea clasificare imbecila si s-ar trece la notiunea de cetatean european, cu aceleasi drepturi si obligatii, indiferent de etnie, sex, religie....etc, atunci s-ar forma o constiinta de sine a societatii europene iar cetatenii nu vor fi decat de doua categorii : cei care respecta legea si ce care nu o respecta.

    Odata adoptat acest sistem, oricine poate fi recompensat sau pedepsit conform cu legea europeana, fara a mai arunca vina pe unii sau pe altii.

    O societate cosmopolita nu poate exista decat prin respectatrea acelorasi legi de catre fiecare cetatean.
    • -1 (1 vot)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:30)

      [anonim] i-a raspuns lui translativus

      • +1 (3 voturi)    
        @dr.fly (Vineri, 27 septembrie 2013, 19:40)

        sile1 [utilizator] i-a raspuns lui

        Profesore,daca cei chemati sa aplice legea sunt impotenti iar populatia doarme in bocanci ,atunci sa nu te mire ca exista unii care nu vor s-o respecte
        • +2 (2 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 20:52)

          [anonim] i-a raspuns lui sile1

  • 0 (14 voturi)    
    Ce sa zic (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:44)

    evoque [utilizator]

    au gasit solutia, inapoi in tarile de origine.
    Nu.
    Spalati-va cu ei pe cap, da ce credeti ca la noi se integreaza? Nu.
    Sunt cetateni ai UE, asta este, au dreptul de libera circulatie.
    In romania nu ii mai vrem si la noi este criza si noi suntem satui de furturile si modul lor de viata.
    • -1 (9 voturi)    
      ... (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:11)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nu exista "cetatean UE" inca. Dar exista cetatean roman sau francez. Iar romii sunt cetateni romani, iar responsabilitatea este a Romaniei, prin lege.
      • -1 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:37)

        [anonim] i-a raspuns lui HP

      • +2 (8 voturi)    
        pentru unii destepti (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:42)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Ia de aici si apoi mai comenteaza:

        "1. Definirea cetăţeniei Uniunii Europene

        În conformitate cu articolul 17 din Tratatul CE (Tratatul de la Lisabona prevede, de asemenea, introducerea acestei definiţii în articolul 8 din Tratatul privind Uniunea Europeană), este cetăţean al Uniunii Europene orice persoană care are naţionalitatea unui stat membru, care reiese din aplicarea dispoziţiilor proprii statului respectiv. Cetăţenia Uniunii, care completează cetăţenia naţională, dar nu o înlocuieşte, se compune dintr-un ansamblu de drepturi şi de datorii care se adaugă drepturilor şi datoriilor legate de cetăţenia unui stat membru.

        2. Conţinutul cetăţeniei

        Statutul cetăţeniei Uniunii Europene înseamnă pentru orice cetăţean al Uniunii:

        — dreptul la libera circulaţie şi dreptul de şedere pe teritoriul statelor membre ;

        — dreptul de vot şi eligibilitatea la alegerile Parlamentului European şi la alegerile municipale în statul membru de reşedinţă, în aceleaşi condiţii ca şi resortisanţii statului în cauză;...."
        • -1 (7 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:48)

          [anonim] i-a raspuns lui evoque

          • 0 (4 voturi)    
            dr fly (Vineri, 27 septembrie 2013, 19:34)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui

            zboara putin spre tratatele UE.
            Aveti putina demnitate nu va tot aplecati cu dosu' spre francezi, germani, etc, pentru ca uite asa ajung oamenii sa uite ca exista si femei.
        • +1 (5 voturi)    
          manipulare ieftina (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:38)

          quetzal [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          cu un citat partial. Ai spicuit din lege doar ce iti convine:)
          "dreptul de sedere" e de fapt limitat la 3 luni... cine vrea sa stea mai mult trebuie sa indeplineasca anumite conditii:

          Dreptul la şedere pentru o perioadă mai lungă de trei luni rămâne supus anumitor condiţii. Solicitanţii trebuie:

          ori să fie angajaţi într-o activitate economică (la un angajator sau ca liber-profesionişti);
          ori să aibă resurse suficiente şi o asigurare de sănătate

          ori să urmeze cursuri profesionale în calitate de cursanţi şi să aibă suficiente resurse şi o asigurare de sănătate

          ori să fie un membru al familiei unui cetăţean al Uniunii care se înscrie într-una dintre categoriile de mai sus.

          http://europa.eu/legislation_summaries/internal_market/living_and_working_in_the_internal_market/l33152_ro.htm
    • +5 (9 voturi)    
      Deci, in opinia ta (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:31)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      de romani tre' sa se ocupe francezii, englezii, americanii..dar nu doamne fereste romanii! Vad multi dintre voi nu ati fost educati sa stiti ce i aia responsabilitatea...
      • -3 (7 voturi)    
        mai intai (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:44)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        studiaza putin tratatele UE si apoi vb.
        • +2 (6 voturi)    
          mai studiaza-le tu (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:39)

          quetzal [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          http://europa.eu/legislation_summaries/internal_market/living_and_working_in_the_internal_market/l33152_ro.htm

          Dreptul la şedere pentru o perioadă mai lungă de trei luni

          Dreptul la şedere pentru o perioadă mai lungă de trei luni rămâne supus anumitor condiţii. Solicitanţii trebuie:

          ori să fie angajaţi într-o activitate economică (la un angajator sau ca liber-profesionişti);
          ori să aibă resurse suficiente (DA) (DE) (EL) (EN) (ES) (FR) (IT) (NL) (PT) (FI) (SV) şi o asigurare de sănătate pentru a avea certitudinea că nu vor deveni o povară pentru serviciile sociale ale statului membru gazdă pe durata şederii lor. Statele membre pot să nu specifice o sumă minimă pe care o consideră suficientă, dar trebuie să ţină cont de situaţia personală;
          ori să urmeze cursuri profesionale în calitate de cursanţi şi să aibă suficiente resurse şi o asigurare de sănătate, pentru a avea certitudinea că nu vor deveni o povară pentru serviciile sociale ale statului membru gazdă pe durata şederii lor;
          ori să fie un membru al familiei unui cetăţean al Uniunii care se înscrie într-una dintre categoriile de mai sus.
  • +3 (5 voturi)    
    Quod erat demonstrandum (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:47)

    MG [utilizator]

    Ce era de demonstrat, s-a demonstrat. Nu s-au integrat ei in atatia zeci de ani, nu se va intampla curand. Doar sa-si faca fiecare cate un ONG si sa primeasca "finantare"
    • +1 (1 vot)    
      banii sa vina (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:40)

      was [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Poate fac o afacere cu incinerarea maidanezilor eutanasiati, dupa ce termin ma apuc de alta treaba....
  • +5 (7 voturi)    
    Dragi francezi, sintagma "politically correct"... (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:47)

    not_you [utilizator]

    ...va iese pe nas?

    Va rugam sa ne explicati si noua cum ati ajuns la aceasta performanta? Ca pana acum, doar noi, eram aratati cu degetul ca suntem incapabili de ceea ce voua va reuseste...

    Cu drag,
    N.
  • -2 (8 voturi)    
    Oricum (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:19)

    ploiesteanu [utilizator]

    prin astfel de metode nu rezolva nimic Franta. Romania si Bulgaria trebuie excluse din ue. Va urma o mica nationalizare in Romania (inclusiv Dacia), se va trece la un stat centralizat se va infiinta comitetul de stat al planificarii si o vom lua de la inceput cu socialismul, doar istoria se repeta ciclic. Problema este ce faem cu granitele. S-ar putea sa nu mai ramana picior de lucrator pe aici.
  • +4 (10 voturi)    
    Previzibila... (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:21)

    Skipper_The_Pinguin [utilizator]

    ... clacarea francezilor. Ziceau ca suntem incapabili sa-i integram noi, romanii. Acuma s-au prin si ei ca le da cu virgula, orice ar face cu aceasta etnie 'read-only'.
    • +3 (7 voturi)    
      satisfactia looserului (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:32)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Skipper_The_Pinguin

      vad ca multa lume e multumita ca francezii au ajuns la concluzia asta..mie una mi-e rusine. Tiganii sunt romani, ca mine si ca tine, de guvernul si de societatea noastra tine sa i integram...cand or avea nationalitatea franceza..mai vb
  • +2 (6 voturi)    
    Oh, mon dieu (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:28)

    una mica [utilizator]

    primarii francezi sunt la fel de incapabili ca cei romani. Asa treaba simpla nu o pot rezolva: sa integreze tiganii.
  • +2 (8 voturi)    
    :) (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:29)

    Natasa [utilizator]

    Nu astia ne spuneau acum 10 ani ca daca nu ii integram pe tigani nu pupam intrat in UE? :))) Pai de ce sa ii luam inapoi? Sa-i tina sanatosi si sa ne arate cum ii educa, ii conving sa munceasca, sa se spele, sa mearga la scoala, sa respecte regulile. Aaa, nu pot? Pai sa-i penalizeze UE, cum se poate atata sa discrimineze niste bieti cetateni ai Comunitatii?
    • +1 (9 voturi)    
      exact, si nu inteleg cum o tara G6, G8 (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:52)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Natasa

      ca Franta care are resurse miliarde de euro buget, sa ne ceara noua o tara saraca sa facem CEEA CE ei NU pot ?!?!!?


      nu sunt ipocriti ?

      si apoi sa ne acuze de asta, si sa nu ne lase in Schengen, de parca acum ca nu suntem ar opri tiganii sa ajunga in Franta !?!?!?
      • -1 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:05)

        [anonim] i-a raspuns lui Ed___

      • 0 (4 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:55)

        [anonim] i-a raspuns lui Ed___

  • +2 (10 voturi)    
    Pai ce facem coano Europo? (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:43)

    Tibi. [utilizator]

    Nu ne-ai scos matale ochii de nu se poate dupa `90 ca vai, de ce nu ii integram pe saracii tigani? Nu ne-ai trimis matale pe cap ong-uri de protectia romilor, ca asa si pe dincolo? Acum ca ii aveti la voi in batatura, gata, nu mai merge treaba cu integrarea, sunt buni de trimisi pachet in tarile de origine?

    Ipocritilor. La fel si cu maidanezii, se trezesc tot francezii sa planga de mila maidanezilor nostri,v ai ce cruzi sutn romanii, desi si ei au legea eutanasierii, si nu de azi, ci de decenii. Asta pana ar avea si ei sute de mii maidanezi prin Paris, sa vezi atunci ce rapid ar uita de mila lor, si daca s-ar putea i-ar trimit Romaniei in vagoane. Sictir.
  • -1 (7 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:03)

    [anonim]

    • -1 (3 voturi)    
      Asa e! (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:03)

      unicorn [utilizator] i-a raspuns lui

      Da, asta e si parerea mea. In curand, UE se va destrama. Si-a atins scopul :) . Acum fiecare pe cont propriu. Iar noi vom constata ca nu mai avem nimic, ca totul e vandut.
      • 0 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:41)

        [anonim] i-a raspuns lui unicorn

  • -1 (5 voturi)    
    Nazi (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:23)

    Cutezatorii2013 [utilizator]

    mi se pare mie sau e un discurs nationalist-fascist?

    Mai zicea unul acum 80 ani ca nu pot fi integrati si a incercat sa scape Europa de ei

    http://history1900s.about.com/od/holocaust/a/gypsies.htm

    (July 1933 - Law for the Prevention of Hereditarily Diseased Offspring)

    Se pare ca nu prea i-a iesit... Oricum, francezii is mai nazi ca nemtii acum

    http://www.ibtimes.co.uk/articles/493310/20130722/gilles-bourdouleix-france-gypsy-hitler-kill-cholet.htm
  • +2 (8 voturi)    
    Traiesc in Franta (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:28)

    t_roxx [utilizator]

    si acum doua zile, pentru prima data in viata mea mi-a fost jena ca sunt romanca. Cauza, dragii nostri romi care au speriat trei tineri parizieni cu atitudinea lor agresiva si privirile insistente asupra posetelor pe care le aveau fetele. Mi se pare normal sa i trimita pe romi in Romania, ce obligatie au francezii sa i integreze? In plus majoritatea romilor de acolo au case in Ro, nu stau in sant...Si dorinta asta a majoritatii de a castiga banii in mod facil, este destul de balcanica (sa nu atac romanii pe direct!). De la noi au pornit, noi tre' sa o dregem. Sa ne asumam responsabilitatea, is cetatenii nostri!
    • -1 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:49)

      [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

    • 0 (2 voturi)    
      pai (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:17)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      daca traiesti in franta, asuma-ti matale responsabilitatea, ca doar tiganii se duc de buna voie acolo. nu-i obliga nimeni, nu-i putem forta sa ramina aici.
  • 0 (4 voturi)    
    Sunt ai vostri : luati-i (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:07)

    alex1234 [utilizator]

    Sunt ai vostri : luati-i
    ==============================

    "1. Definirea cetăţeniei Uniunii Europene

    În conformitate cu articolul 17 din Tratatul CE (Tratatul de la Lisabona prevede, de asemenea, introducerea acestei definiţii în articolul 8 din Tratatul privind Uniunea Europeană), este cetăţean al Uniunii Europene orice persoană care are naţionalitatea unui stat membru, care reiese din aplicarea dispoziţiilor proprii statului respectiv. Cetăţenia Uniunii, care completează cetăţenia naţională, dar nu o înlocuieşte, se compune dintr-un ansamblu de drepturi şi de datorii care se adaugă drepturilor şi datoriilor legate de cetăţenia unui stat membru.

    2. Conţinutul cetăţeniei

    Statutul cetăţeniei Uniunii Europene înseamnă pentru orice cetăţean al Uniunii:

    — dreptul la libera circulaţie şi dreptul de şedere pe teritoriul statelor membre ;

    — dreptul de vot şi eligibilitatea la alegerile Parlamentului European şi la alegerile municipale în statul membru de reşedinţă, în aceleaşi condiţii ca şi resortisanţii statului în cauză;...."
    • +1 (5 voturi)    
      ... (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:18)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Arata-mi si pasaportul sau buletinul cu "cetatean european".

      Adica tu faci gunoiul dar sa ti-l stranga altii, ca doar strada e domeniu public, nu ?
  • +1 (3 voturi)    
    La question des Roms (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:34)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Cititi la adresa de mai jos si analizati !
    http://www.rtl.fr/dossier/info/politique/polemique-autour-des-roms-5950607652
    Les dossiers info de RTL.fr
    La question des Roms
  • +1 (3 voturi)    
    Les Roms originaires d'Europe de l'Est, Roumanie (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:39)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    VIDEO. Qui sont les Roms et combien sont-ils en France ?
    http://www.francetvinfo.fr/politique/polemiques-sur-les-roms/video-roms-un-voyage-sans-fin_419773.html
    Les Roms, désignent un ensemble de populations originaires d'Europe de l'Est, notamment de Roumanie et de Bulgarie.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by