VIDEO Protestele impotriva proiectului de la Rosia Montana, ziua 8: Manifestantii au ajuns din nou la Universitate si au ocupat Piata pentru cateva ore

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 8 septembrie 2013, 16:54 Actualitate | Esenţial


Fotogalerie: Proteste, ziua 8
Un nou protest pentru Rosia Montana, la care au participat peste 8.000 de oameni - cea mai numeroasa prezenta inregistrata in cele 8 zile de manifestatii - a avut loc duminica, incepand cu ora 17.00, in Piata Universitatii. A fost opta zi consecutiva de proteste impotriva exploatarii miniere de la Rosia Montana si a exploatarii gazelor de sist. Mitinguri similare au fost organizate si in marile orase din tara si in strainatate. Circulatia in centrul Capitalei a fost blocata ore intregi, fiind redeschisa abia dupa ora 1:30, cand numarul manifestantilor din Piata Universitatii scazuse la aproximativ 150. Protestatarii adunati initial in Piata Universitatii au ajuns aseara si in Piata Victoriei, la sediul Guvernului, dupa ce au fortat cordonul de jandarmi, iar apoi s-au indreptat spre zona Obor, pe bulevardul Stefan cel Mare. Coloana de manifestanti s-a indreptat apoi spre Calea Mosilor, de unde protestatarii au revenit in Piata Universitatii. Mitingul a fost pasnic si nu s-au inregistrat incidente majore.

  • Hotnews.ro a transmis LIVE TEXT desfasurarea protestului:

Ora 01:39: In Piata Universitatii se mai afla in jur de 150 de manifestanti. Ei au ajuns la o intelegere cu jandarmii pentru a parasi rondul si a se putea debloca circulatia si se vor deplasa spre zona statuilor. Traficul in rondul de la Universitate a fost redeschis complet.

Ora 01:25 Circulatia rutiera a fost redeschisa pe un fir intre Bd. Regina Elisabeta si Bd Carol si intre Bd. IC Bratanu si Bd. N. Balcescu. In rondul de la Universitate mai protesteaza circa 200 de persoane potrivit estimarilor reporterului HotNews.ro aflat la fata locului.

Ora 23.58 Numarul protestatarilor s-a injumatatit. Grupuri de manifestanti incep sa paraseasca Piata. Traficul este in continuare blocat.

Ora 23.25 Numarul protestatarilor din Piata a mai scazut, insa in continuare rondul de la Universitate este ocupat de cateva mii de oameni. Se scandeaza impotriva presei si a politicienilor.

Ora 23:20: Protestatarii au afisat un banner de dimensiuni mari - 10-15 metri - pe care scrie "Presa romana plina de minciuna".

Ora 23.00 Protestatarii au scris cu spray pe asfalt un mesaj de sustinere pentru Rosia Montana.

Ora 22.55 Intreaga coloana a intrat in Piata. Circulatia la Km 0 este blocata total. Politia redirectioneaza traficul pe strazile adiacente. Protestatarii s-au stabilit in zona rondului. Nu exista incidente.

FOTOGALERIE Proteste impotriva proiectului Rosia Montana, ziua 8

Ora 22.33 Protestatarii au ocupat rondul de la Universitate dupa ce au fortat cordoanele de jandarmi. Au existat si imbranceli. Se striga "Demisia, demisia" la adresa premierului Ponta.

Ora 22.28 Multimea a umplut Piata Rosetti. Coloana se indreapta mai departe spre Universitate.

Ora 22.20 Multimea a ocupat in intregime bd. Carol I. Clinciuri verbale cu jandarmii: "Romania, stat politienesc".

Ora 22.10 Protestatarii au ajuns la intersectia cu bd. Carol I si se indreapta spre Universitate. Coloana se intinde pe toata lungimea Caii Mosilor.

Ora 21.50 Potrivit unei alte numaratori neoficiale a Jandarmeriei, numarul protestatarilor este de circa 8.000.

Ora 21.40 Protestatarii au ajuns la Obor, coloana se indreapta spre Calea Mosilor. Circulatia a fost blocata doar partial in rondul de la Obor.

Ora 21.10 Coloana s-a repus in miscare, dupa ce au fost lasate mai multe tramvaie sa treaca.

Ora 20.55 Protestatarii s-au oprit in Piata Stefan cel Mare, la intersectia cu str. Barbu Vacarescu, si scandeaza.

Ora 20.50 Manifestantii au ajuns in dreptul stadionului Dinamo. Coloana de protestatari se intinde pe o distanta de cateva sute de metri.

Ora 20.30 Protestatarii au ocupat carosabilul si au blocat traficul pe sensul spre sos. Stefan cel Mare. Coloana se indreapta spre zona Obor. Se scandeaza "Nu stati in casa, daca va pasa" catre geamurile blocurilor de pe bulevard.

Ora 20.25 Protestatarii au facut un tur al Pietei Victoria si acum se indreapta pe bd. Iancu de Hunedoara spre sos. Stefan Cel Mare-Obor.

Ora 20.18 Protestatarii au fortat cordonul de jandarmi si au intrat in Piata Victoriei. Jandarmii s-au asezat in dispozitiv in jurul Guvernului.

Ora 20.08 Potrivit unei numaratori neoficiale a Jandarmeriei, la manifestatie participa peste 5.000 de persoane.

Ora 19.47 Protestatarii au intrat pe bd. Lascar Catargiu. Politia si jandarmii au dirijat circulatia in Piata Romana, pentru a face loc coloanei de manifestanti.

Ora 19.40 Demonstrantii au ajuns in Piata Romana si vor sa se indrepte spre Guvern, in Piata Victoriei, unde vor face o oprire. Dupa care, ei se vor deplasa pe bd. Iancu de Hunedoara si vor merge spre Bucur Obor, a precizat o organizatoare a protestelor.

Ora 19.25
Protestatarii se deplaseaza pe bulevardul Magheru, ajungand la intersectia cu str. George Enescu. Sensul de mers dinspre Piata Universitatii spre Piata Romana este blocat, pe celalalt sens s-a format coada de masini. Numarul manifestantilor depaseste 2.000, potrivit reporterului HotNews.ro.

Ora 19.10 Manifestantii au plecat in mars spre Piata Romana. Circulatia pe bd. Nicolae Balcescu, pana la intersectia cu C.A.Rosetti, a fost oprita.

Ora 19.00 Protestatarii au blocat bulevardul Nicolae Balcescu, in zona dintre fantana de la Facultatea de Arhitectura si Teatrului National. Sunt peste 1.000 de manifestanti la aceasta ora. Jandarmii nu reactioneaza.


Ora 18.50 Sunt circa 800 de manifestanti in Piata Universitatii si continua sa mai vina. Ei scandeaza din ce in ce mai tare.

Ora 18.15 Numarul protestatarilor din Piata, de la Fantana si din fata TNB, depaseste 500. Ei se manifesta zgomotos, bat cu peturile, sufla in vuvuzele si striga "Romania, trezeste-te!".

Ora 17.55 La protest au venit si multi studenti la medicina, imbracati in halate albe.

Ora 17.45 In Piata Universitatii protesteaza circa 300 de persoane. Manifestantii sunt impartiti in doua grupuri, unul la fantana de la Facultatea de Arhitectura, altul in fata Teatrului National.

Ei scandeaza: "Tradarea de tara in aur se masoara", "Nu corporatia face legislatia", "Anulati legea distrugerii Rosia Montana acum", "Uniti, salvam Rosia Montana", "Sanatate da, cianura nu", "Romania, trezeste-te!".

Protestatarii bat in peturi, iar o parte dintre ei poarta camasi sau tricouri albe. De asemenea, ei au zeci de pancarte si mai multe steaguri.

Ora 17.10 Zeci de oameni s-au adunat deja la fantana din Piata Universitatii



"Mii de protestatari, in Bucuresti si alte orase, au iesit in fiecare seara pentru a cere retragerea legii prin care s-ar da unda verde exploatarii miniere cu cianura de la Rosia Montana. Agentii de imagine ai companiei canadiene s-au grabit sa iasa la televizor, cu acelasi discurs propagandistic. Dar adevarata lupta se da in strada. Oamenii au inteles suficient cat sa nu mai creada orbeste vorbele unor oameni de afaceri. Membrii Alburnus Maior, nucleul opozitiei, refuza sa intre in jocul acestora, si au solicitat sa fie invitati la dezbateri cu reprezentantii politici, insa nici unul nu are curaj sa le spuna in fata ca un proiect atat de dezastruos este necesar Romaniei. Nimeni nu ar putea spune asta in fata lor, a tarii, fara sa se teama de momentul adevarului", se arata intr-un comunicat trimis de protestatari.

Orasele in care vor avea loc proteste sunt:

Bucuresti  8 septembrie: Protestul Halatelor Albe - eveniment organizat de studentii medicinisti, incepand cu 17:00 in Piata Universitatii.
Alba Iulia - 8 septembrie,  in fata Cinematografului Dacia, ora 17.00.
Cluj - 8 septembrie, Piata Unirii, ora 17:00.
Timisoara - 8 septembrie: Piata Operei, 17:00,
Iasi - 8 septembrie: Piata Unirii, 17:00.
Bistrita - 8 septembrie: Piata Centrala (Parcul Bisericii Evanghelice, vis-a-vis de Primarie), 17:00.
Craiova - 8 septembrie: Piata Mihai Viteazu, 17:00.
Turda - 8 septembrie: Parcul de la Muzeu (Primarie), 18:00.
Suceava - 8 septembrie: in fata Prefecturii, 17:00.
Sfantu Gheorghe - 8 septembrie: Parcul Elisabeta (Obelisc), 17:00.
Gura Portitei - 8 septembrie,18:00.
Baia Mare - 8 septembrie, Statuia Ostasului Roman, 17:00.
Brasov - 8 septembrie, Prefectura, 17:00.
Satu Mare - 8 septembrie, mars de protest cu plecare din fata magazinului Somesul pe traseul: Pietonala Corneliu Coposu- Parc Centrul Vechi- P-ta 25 Octombrie, 17:00
Sibiu: 8 septembrie, Piata Mare, 17:00.
Ploiesti - 8 septembrie, Piata I.L. Caragiale, in fata Palatului Adminstativ, protestul are loc zilnic incepand cu orele 18.00.
Oradea - 8 septembrie, in fata Prefecturii in Parcul Traian la ora 17.
Bacau - 8 septembrie, in fata Prefecturii, 17.00.
Arad - 8 septembrie, in fata Primariei, 17.00.
Lugoj -  8 septembrie, Casa de Cultura, 18.00.
Piatra-Neamt - 8 septembrie, Teatrul National, 17.00.
Barlad - 8 septembrie - Primarie orele 17.00.

***
Budapesta - 8 septembrie: Ambasada Romaniei la Budapesta, 17:00.
Strassbourg - 8 septembrie:  in fata cladirii Consiliului Europei, 17:00.
Marseille - 8 septembrie: Plage du Prophete, 17:00.
Lisabona - 8 septembrie: Ambasada Romaniei la Lisabona, 17:00.
Londra - 8 septembrie: High Street Kensington (the junction of Kensington Court with Kensington High Street), 13:00.
Munster - 8 septembrie: Primaria veche din Munster, Piata Principala, in fata Salii Pacii, 17:00.
New York - 8 septembrie: Consulatul General al Romaniei La New York, 10:00.
Viena - 6 septembrie:mars de protest din Karlsplatz catre Ambasa Romaniei la Viena, 16:00.
Singapore - 8 septembrie: Gradina Botanica, la Scena, 17:00.
Berlin - 8 septembrie, Ambasada Romaniei, Dorotheenstr. 62-66, Berlin, 17.00.
Casablanca - 8 septembrie, in fata consulatului onorific al Romaniei la Casablanca, Adresa: 100, Rue des Oudayas, Casablanca, Maroc in 8 Septembrie, 18:00.
Sonderborg/ Danemarca - 9 septembrie, in fata Primariei din S￯nderborg, ora 17.00
Praga - 8 septembrie, in fata Ambasadei Romaniei in Praga, ora 17.
Amsterdam - 8 septembrie, in Piata Dam.
Stuttgart - 8 septembrie, ora 11.00, in Karlsplatz, Stuttgart-Mitte. De acolo, in jurul orei 12.00 se vor deplasa spre Consulatul Onorific Roman la Stuttgart, unde vor ramane pana la ora 14.00.
Brno - 8 septembrie, Namesti Svobody, 17:00.
Montreal - 7 septembrie, Consulatului General al Romaniei la Montreal, 1010, rue Sherbrooke Ouest, 13:00.
Toronto - 8 septembrie, in fata Consultaului Romaniei,  555 Richmond W, 17:00.
Copenhaga - 8 septembrie, in fata Ambasadei Romaniei, 17:00.
Munchen - 8 septembrie, Richard-Strauss-Strasse 149, 16:00.
Salonic - 7 septembrie, Agias Sofias Square, 546 23 Thessaloniki, 18:00.
Atena -  8 septembrie, Asociatia Femeilor Romane din Grecia, Plateiaatiki 41, Aristomenous, 17:00.  
Chisinau - 8 septembrie, Ambasada Romaniei din Chisinau, 13:00.
Madrid - 8 septembrie, In fata Ambasadei Romaniei din Madrid, Avenida de Alfonso XIII nr. 157, 16:00.  
Bloomington, SUA, 6 septembrie, 18:00.   
Bratislava 8 septembrie, Ambasada Romaniei la Bratislava, strada Ticha 45/A, 81102, 16.00.
Bonn:  8 septrmbrie, Consulatul Romaniei din Bonn, Legionsweg 14, 17.00.
Helsinki - 8 septembrie, in fata Ambasadei Romaniei, Stenbackinkatu 24, 17:00.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19721 vizualizari

  • -51 (67 voturi)    
    astia acopera realitatea cu megafoanele (Duminică, 8 septembrie 2013, 18:15)

    Lica.lica [utilizator]

    astia ii tot dau inainte cu sloganurile lor, urlate de ONGisti in megafoane, din pacate realitatea este ignorata din cauza urletelor. oamenii din Rosia Montana cer de ani de zile pornirea proiectului minier, asta de ce nu ii intereseaza pe organizatori? de ce nu vorbesc si despre parerea rosienilor? iar proiectul asta e cea mai buna sansa de dezvoltare a zonei, asta de ce nu se spune??
    • +51 (61 voturi)    
      Simplu ! (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:42)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      Locurile de munca vor fi pentru scurt timp , furtul " tezaurului ingropat " va fi definitiv ! " Capisci ?
      • +14 (16 voturi)    
        Asa este! (Duminică, 8 septembrie 2013, 20:46)

        Diletant [utilizator] i-a raspuns lui valjean

        Locuri de munca vor avea maxim 3 ani, dupa care se vor hrani cu cianura!
        • +11 (13 voturi)    
          postac RMGC (Luni, 9 septembrie 2013, 1:35)

          FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

          nu vrei decat sa muncesti, te intelegem. Dupa principiul, noi muncim, noi nu gandim.
      • -16 (20 voturi)    
        chiar nu este simplu... (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:00)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui valjean

        Si eu sunt impotriva cianurii, dar acest protest este comandat... de ce nu striga nimeni si pt baia mare sau pt deva. Acelasi lucru se intampla si acolo, dar TOTI tac! Sa fie motivul ca cele doua sunt controlate de rusi si RM de canadieni...? :-)
        Cei care merg in piata pt sa raspunda la intrebarea asta? Ca-s tare curios.
        Eu in actualele conditii nu ies. Nu fac jocul nimanui!!!
        • +9 (11 voturi)    
          Hmmm... (Luni, 9 septembrie 2013, 1:43)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Comandat de cine, sefu'???
          Apoi, nu crezi ca daca 5-10.000 de oameni (sau, hai, macar 1.000 din toti) erau platiti de cineva, chestia asta ar fi lasat niste urme, undeva-cumva? Niste urme usor de mirosit de vreunul din duzina de "servicii" pe care le avem?
          Exact argumentatia derogatorie adresata barladenilor de un an si mai bine - mii de oameni, platiti de KGB si/sau Gazprom...
          Pai, fratioare, daca asa ar sta lucrurile, toate serviciile ar fi trebuit decapitate urgent - pai la ce puii mei platim zeci sau sute de milioane de euro anual pentru astia, cand ei nu-s in stare sa descopere nici macar ca dusmanu' plateste MII de oameni???
          Revenind la subiect, iti spun eu de ce protestul e canalizat pe RMGC si nu si pe ceilalti (inca) - pentru ca ceilalti (inclusiv de-alde Chevron) n-au solicitat/obtinut o lege ilegala precum RMGC.
          Nu inca, desi poti fi sigur ca daca astora le merge smecheria, ailalti se vor buluci si ei de indata, americani, rusi si care mai sunt.
        • +10 (10 voturi)    
          haide mai succa (Luni, 9 septembrie 2013, 1:45)

          un dac [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          te stiam baiat destept, acum pari "baiat de casa" al lui Basescu si atat!
          Chestiunea cu Baia Mare este o soparla. Nimeni din piata nu este de acord cu poluarea. Dar cei din piata nu militeaza doar impotriva poluarii. Cianura este un foarte bun slogan, la fel si poluarea. Numai ca lucrurile sunt mai complicate, iar oamenii care ies pe strada nu sunt "comandati". Evident ca exista niste indivizi care vor sa "iasa in fata", evident ca exista ONG-uri care vor sa ia "caimacul", dar, deocamdata, nu s-a intamplat nimic politic sau comandat in acest protest (majoritar vorbind).
          De ce nu au iesit oamenii pentru Baia Mare, Deva, Oltchim, DNA, impozite, taxe etc? Habar n-am! De ce ies mai multi acum? Asta stiu. Vorbim de simbolistica Rosiei Montane, care depaseste orice alt simbol pentru care lumea trebuia sa iasa in strada, Vorbim de cel mai vechi sat din Romania, de cea mai veche mina, de cel mai mare depozit de minerale rare, de cel mai mare jaf, de cea mai mare manipulare etc. Numai superlative, este firesc sa iesim in strada.

          Tu de ce nu ai iesit sa protestezi impotriva poluarii de la Baia Mare?
          PS: Stai acasa, nu fa jocul nimanui. E dreptul tau. Dar nu vorbi aiura despre ceea ce nu intelegi!
          • +2 (2 voturi)    
            si eu (Luni, 9 septembrie 2013, 9:05)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui un dac

            Aveam alte pretentii de la tine. Doar ca ridic un semn de intrebare deja sunt catalogat "baiat de casa"? Eu am o intrebare si asteptam un raspuns, nu atacuri la persoana. Sunt obisnuit de la uselisti cu asta, nu ma asteptam si de la voi.
            Sper din tot sufletul sa fie cum spuneti voi dar m-am obisnuit sa suflu si-n iaurt. Ping-pong-ul pe care-l face usl-ul cu RM ma pune pe ganduri. Sunt impotriva proiectului dar aici vb de dubla masura...
            Sper sa nu ma insel...
        • +5 (7 voturi)    
          Sucaa tu esti?...sau Mazeta? (Luni, 9 septembrie 2013, 9:08)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Sigur, ar trebui sa se inceapa o propaganda nationala pentru curatenie, civilizatie, impotriva tuturor celor care polueaza...incepand de la prostul care-si lasa PET-ul pe malul paraului, la dobitocul care-si arunca tigara pe geamul masinii...

          Dar de undeva trebuie inceput.
          Porcaria asta cu Rosia Montana este de neacceptat.
          Indiferent de cine a fost, este sau va fi sustinuta: Basescu sau Ponta, PDL sau USL, matusa sau papusa.....este o datorie patriotica a oricarui roman sa-si pastreze tara cat mai curata.
          • +1 (1 vot)    
            stiti de ce mi-e mie frica? (Luni, 9 septembrie 2013, 12:02)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Sani

            ca nu ducem lucrurile pana la capat. ne agatam mereu de o mica problema care este efectul, in loc sa ne ocupam de cauza.
            stoparea proiectului RM este o idee buna dar nu suficienta. trebuie reanalizate toate proiectele de acest gen. si cel de la baia mare si cel de la deva. trebuie verificate toate privatizarile facute. trebuie sa identificate aceste lucruri si cei care si-au batut joc de noi 23 de ani indiferent cine este si din ce partid este.
            mi-e frica de faptul ca usl-ul o sa ingroape proiectul de lege din parlament si o sa-l mute din comisie in comisie si totul o sa se fasaie. iar la anu o luam de la capat.
            de aceea spun ca simplu fapt ca se striga doar pt un lucru nu este suficient. si deja am pierdut prea mult timp in care n-am spus nimic cand a fost vorba de abuzuri ale clasei politice.
            singurul lucru diferit intre RM si baia mare sau deva este ca la primul actionar este o firma din canada la celelalte doua sunt firme apropiate moscovei. sper sa fie doar o coincidenta. dar pe mine ma irita. si mai sper doar ca ati inteles gresit mesajul meu si ca nu suntem pe baricade diferite. singura mea problema este sa nu contribui la jocurile altora. nimic mai mult.
            • +2 (2 voturi)    
              ... (Luni, 9 septembrie 2013, 12:35)

              non-stop [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              "mi-e frica de faptul ca usl-ul o sa ingroape proiectul de lege din parlament si o sa-l mute din comisie in comisie si totul o sa se fasaie. iar la anu o luam de la capat."...

              ...asta este vestea proasta, daca inca nu te-ai prins: democratia nu se termina cu mersul la vot odata la 4 ani! :P
              • +1 (1 vot)    
                vestea proasta (Luni, 9 septembrie 2013, 12:59)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

                este ca la noi cam asa este.
                nu am reusit noi sa-l dam jos pe iliescu desi aproape tot bucurestiul era impotriva lui in anii 90. acum este mai greu daca nu imposibil.
                iar la alegeri o sa se voteze iar mazare, vanhelie, oprescu si restul de indivizi de pe acolo.
                la alegeri o sa punem botu iar la ce spune felix prin tembeliziunile lui si o sa votam ce ni se "indica".
                daca se vrea sa se mearga mai departe cu aceste manifestatii, ori se gaseste un politician in care lumea are incredere si sa-l sprijine, ori totul este in zadar.
                asa cum tragedia lui Ionut de saptamana trecuta s-a fasait de au fost in strada duminica doar max 500 de oameni asa o sa se duca si asta in maxim o luna doua dupa ce ingroapa astia proiectul de lege prin comisii. suntem campioni la a renunta sa mai luptam.
                • 0 (0 voturi)    
                  ... (Luni, 9 septembrie 2013, 14:00)

                  non-stop [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                  nu pot sa contazic cu nici un rand din ce ai spus
                  • 0 (0 voturi)    
                    deci cum am spus (Luni, 9 septembrie 2013, 15:39)

                    sucaa [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

                    mi-a fost frica ca am dreptate, dar am avut chiar daca unii au sarit pe mine.
                    gata, s-a dat declaratia ca proiectul este "inchis" (ce-o insemna asta mai exact habar nu am) si vom vedea pupaturi in piata universitatii.
                    lumea merge acasa si proiectul va zace prin sertarele parlamentului o vreme, eventual pana aceiasi oameni care au fost in strada or vota constitutia celor doi si o sa avem iar proiectul.
                    e ca si cum ai o rana si in loc sa o acoperi, s-o cosi, stergi cu prosopul sangele si ai impresia ca ai rezolvat problema :)
                    @un_dac am avut dreptate? acum deva si baia mare merg linistite inainte, iar scopul a fost atins :)
                    urasc treaba asta...
                    • 0 (0 voturi)    
                      Te contrazic (Joi, 12 septembrie 2013, 1:04)

                      Asthazar [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                      Proiectul o fi "inchis", insa duminica asta multimea va fi mai mare, motivele fiind exact cele pe care le-ai mentionat. Se va cere dizolvarea actualei clase politice, in totalitate. Cum unii de prin Alaska pot avea o pisica (la propriu, nu glumesc) ca primar, asa poate si Romania (ca intreg, nu reprezentantii acesteia) sa ia decizii spre binele ei, atata timp cat va fi informata si educata corect, fara limajul politic menit sa ii induca in eroare. Masura dorita este una care ar fi implementata intr-un termen mediu, si ar fi una cu siguranta nemaivazuta. Pentru o reusita, insa, noi suntem cei care trebuie sa munceasca in prima faza. Noi trebuie sa ne angajam sa informam corect populatia, putin cate putin, pana invata sa renunte la media carmuita politic. Atata timp cat exista persoane care spun "Nu renunt" exista o sansa de scapare din mizeria in care ne aflam. Revenind la masura de care vorbeam mai sus: guvernul ramane cu puterea executive, in timp ce puterea de decizie i se preda poporului, in momentul in care va fi educat suficient si informat corect. Poti crede ca vorbesc precum un idealist, insa toti cei care se vor prezenta pe 15 pentru un "bis" sunt de aceeasi parere. Poti astepta sa vezi, sau poti fi printre ei. Ideea e ca ne-am saturat, si ceva se va intampla cu siguranta.
      • +8 (10 voturi)    
        Furt? (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:59)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui valjean

        resursele sunt ale tuturor. Nimeni nu are dreptul sa otraveasca planeta.
      • +4 (8 voturi)    
        Guvernul PROMANIEI a aprobat (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:59)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui valjean

        si a transmis parlamentului o lege pentru furtul " tezaurului ingropat " de la Rosia Montana?
        • +1 (1 vot)    
          Furt ?! DA ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 10:38)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Cum numesti dumneata cedarea pe mai nimic, ca papuasii care dadeau la schimb pe niste margele de sticla si citeva oglijoare vechi, cam tot ce aveau.Personal cred ca PSD ( FSN, FDSN, PDSR, PSDR, PSD) a tot furat Romania si a dat l-a straini, numai sa-l lase la putere sa se poate imbogatii linistit la fel ca fanariotii!
          • 0 (0 voturi)    
            Apreciez (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:26)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui valjean

            folosirea cuvantului dumneata. Este foarte rar folosit in aceste zile. Consider ca lipsesc societatii romanesti lingvisti de factura regretatului George Pruteanu pe posturile tv.
            Revenind la oile noastre. Imi exprim totusi neincrederea ca legea transmisa parlamentului ar avea ca obiect furtul " tezaurului ingropat " Este un caz mult prea mediatizat. Ca uni ar fi luat ceva comisioane asta cred.
            In ce priveste principala indeletnicire a politicienilor nostri sunt perfect de acord cu dumneata.
    • +13 (15 voturi)    
      relevanta 0 (Duminică, 8 septembrie 2013, 20:39)

      bem_radulescu [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      daca este un proiect de interes national de ce sunt mai relevanti 300 oameni din RM decat cei peste 20 000 de protestatari din tara ?

      sunt ei singurii care se pot angaja ? le sunt predestinate eventualele joburi prin lege ?
    • +15 (17 voturi)    
      v-au cumparat cu cativa arginti, rusine sa va fie (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:21)

      ivasile [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      Aurul si muntii nu sunt ai vostri, sunt ai tarii si tara trebuie sa decida. Chiar si tonta a recunoscut asta cand a declarat proiectul "de importanta nationala deosebita". Iar tara a iesit in strada sa-si spuna parerea. RMCG a cumparat cateva sute de rosieni, cateva televiziuni si radiouri, cativa politicieni INSA NU POATE CUMPARA O TARA INTREAGA!
      • +1 (1 vot)    
        Pentru expropriere. (Miercuri, 11 septembrie 2013, 10:46)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

        La declarat de importanta nationala deosebita pentru a da o lege speciala care sa le permita declararea RMGC (companie de utilitate publica pentru a putea face exproprierea celor care nu vor sa paraseasca locul exploatarii ).
    • +13 (17 voturi)    
      Hai, baieti, ca se poate (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:55)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      De ce nu organizati voi, mai baieti, o demonstratie "pro" asemanatoare???
      Hai, nu cu 10.000 sau 5.000 de oameni, ca oengistii astia rai, care urla in megafoane si sunt platiti de KGB, gazprom, Soros, bubuli, reptilieni si restul raselor ostile din Univers - dar macar o mie-doua, acolo???
      Hai, macar 500, te rog eu frumos...
      Scoateti 500 de oameni in strada din alea peste ZECE MILIOANE care va sustin (cf impartialului domn Palada) si poate ca lumea o sa va ia cat de cat in serios.
      Asa, ramaneti niste amarati la fel de patetici ca mosnegii care strigau "Jos Basescu" iarna trecuta la Universitate pe 50 lei ziua... (apropos, erau vreo 7-8 dintre ei si azi la Universitate si tot aia strigau, nu-i baga nimeni in seama). La RMGC cat mai e ziua-munca de postaceala? Desi, judecand dupa frecventa mesajelor quasi-identice, e clar ca pe voi va plateste in acord global...
    • +7 (9 voturi)    
      amu s-videm care-o fi mai tare-n clanta, postacule (Duminică, 8 septembrie 2013, 23:11)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      voi cu presa-presh, noi cu iesitu-n strada.

      Parerea rosienilor e clara: le-au ajuns 15 ani de robie sub pumnul de fier poleit cu aur al RMGC!

      Jos Guvernul Pontanocchio! Jos Parlamentul corupt! Jos jurnalistii vanduti!

      Afara cu RMGC din Rosia Montana! Afara cu RMGC din Apuseni! Afara cu RMGC din TARA !
    • -6 (8 voturi)    
      nu inteleg de ce (Duminică, 8 septembrie 2013, 23:19)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      ai luat atatea minusuri. acum devine ilegal sa sustii exploatarea aurului?

      asa cum rmgc a bagat bani in publicitate, asa si ong-urile anti au beneficiat de bani. nimic ilegal, nicio rusine.

      ai dreptate, pana la urma totul se reduce la oamenii de acolo. care au votat pro-exploatare. restul sunt povesti de adormit copiii.

      anti-capitalistii din strada, ca si idiotii utili asociati, cred ca un om simplu, fost miner din rosia montana va lua vreo 12 salarii decente, dupa care urmeaza dezastrul. omul ramane somer, cu un lac cu cianuri in spatele casei.

      ei habar n-au de notiunea de dezvoltare. de faptul ca banii atrag bani. legile economiei de piata se aplica si acolo.

      ma rog, atata timp cat craciun si altii sunt pe acolo, io ma abtin. ponta a facut porcarii mult mai mari, lovitura de stat de asta vara e un exemplu, si atunci nimeni nu a protestat. mi se pare dubios faptul ca acum se strange lumea si nu protesteaza impotriva plagiatorului, ci impotriva exploatarii aurului.

      om vedea.

      chipintaci,
      ws
    • +4 (6 voturi)    
      Las-o jos (Luni, 9 septembrie 2013, 9:00)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      Oamenii din Rosia Montana sunt vulnerabili in fata guvernului si RMGC.

      Ce alternative au ei?
      Ce li s-a spus?
      Sunt sigur ca au fost chiar santajati!

      Mai Lica, nu stiu cine esti, dar hai stai stramb si judeca drept situatia.
    • +1 (3 voturi)    
      Mai, (Luni, 9 septembrie 2013, 10:49)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      tu nu vezi ca esti in contratimp?
      Patronii tai au avut o zi nasoala ieri, duminica.
      Asta e.
      Te-au trezit din somn ca sa scrii postul?
  • +43 (51 voturi)    
    Guvernul PNL-PSD a aprobat cianura de la RM (Duminică, 8 septembrie 2013, 18:21)

    Gryphus [utilizator]

    ECO aia sa nu uite c ine a aprobat acest proiect: Guvernul PNL-PSD-Antena 3. Crin Antonescu si Victor Ponta sunt responsabili pt tot ceea ce face acest guvern.
    • +2 (6 voturi)    
      Sa ii punem pe PDListi (Duminică, 8 septembrie 2013, 22:03)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Sa vedem ce se intampla.
      Stai ca asta a mai fost si stim ce se intampla. E la fel!

      Altii mai avem? PPD a ramas.
      Sigur astia ne salveaza pe toti...
      Sa crezi ca doar USL s-a "uns" e o copilarie sau o manipulare.
      Asa se va duce orice fel de protest, cu politicieni corupti convingandu-ne ca ceilalti sunt de vina.
      Toti sunt de vina, iar in cazul asta e clar ca toti au fost platiti.
    • +3 (5 voturi)    
      Esti vreun pedelist ratacit, sau ce-i cu tine??? (Luni, 9 septembrie 2013, 1:48)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Ai memoria atat de scurta incat ai si uitat ca si PDL-ul, in frunte cu liderul sau istoric, sustinea cu la fel de mult drag proiectul RMGC???
      Aud acum, nu stiu daca sa si cred, ca mai ales Boc a tras frana de mana cat sa impiedice, in ciuda ordinelor lui el lider maximo. Daca asa stau lucrurile, respectele mele pentru Boc, in ochii mei isi va fi spalat multe pacate.
      Altfel, sigur, evident ca de ceea ce face orice guvern responsabili sunt capii partidlor care-l sustin...
    • +4 (6 voturi)    
      mda (Luni, 9 septembrie 2013, 9:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      da ca pdl o interzisese... mai tii minte ultimu discurc a lu base cu aprobati mineritu, gazele sde sist si asigurarile medicale private?!
      acum cica e neutru... normal ca e "neutru" ca acu spaga nu o ia el si pe langa asta vrea sa mai suga bani eba inca 4 ani la UE

      toti sunt la fel asta nu intelegeti voi... base a mintit ponta amintit.... cine a mintit mai mult nici macar nu conteaza important e ca toti sunt intr-o mare masura mincinosi si corupti
  • +38 (40 voturi)    
    voința usl (Duminică, 8 septembrie 2013, 18:40)

    Googol [utilizator]

    e evident că guvernul o să acționeze împotriva voinței protestatarilor. au și apărut declarații în sensul ăsta.
    • +1 (1 vot)    
      mai tinem noi minte unii.... (Luni, 9 septembrie 2013, 9:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Googol

      la un rerferendum de acu 2 ani... da atunci era bine sa actioneze impotriva poporului ca doar s-au furat 5 nu 1000 de mil de voturi...
      ma uimiti pe zi ce trece cat de ipocriti sunteti....

      base facea proiectu asta cu vointa poporului sau ce?! demisia lu arafat a facut-o tot cu vointa poporului, nu?
  • +45 (47 voturi)    
    Ponta DEMISIA!!!!! (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:09)

    Blue_James [utilizator]

    Mincinosule...ia-l si pe Somnorila...o foaie alba de HARTIE...DEMISIA!!!!Va prezentati la prima sectie de Militzie si rugati sa fitzi arestatzi!!!Scapatzi inca ieftin--10-20 de ani!!!!
  • +43 (55 voturi)    
    O minciuna ordinara (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:16)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Adica suntem prosti. Pt. 1000 de locuri de munca ,ne vindem aurul, argintul si uraniul in val. De 70 mild. euro.Redeventa minima pe plan international este 20%,nu 6%!propun extragerea de catre statul roman ,a unei parti infime de aur si oferirea de locuri de munca pt. cei 1000 de localnici ,fara cianuri, prin galerie! De ce vor cei de la usl sa dea rosia montana strainilor?de ce s-au intalnit toti liderii usl la Miami?O spaga de la gabriel Resources ?
    • -12 (12 voturi)    
      Ma, (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:25)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      ca sa scoata aurul ala trebuie macinati niste munti,spalati cu cianura etc.Ai idee cat costa asta?
      Poate mai mult ca aurul,ma!
      • +8 (8 voturi)    
        serios? (Luni, 9 septembrie 2013, 1:05)

        sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        pai daca costa asa de mult sa-l socti hai mai bine sa-l lasam acolo, pumen banii la banca si luam mai mult de 6% dobinda... sau mai bine ii bagam in DNA ca aia daca incep sa confiste averile ilicite fac un profit de 1000% fara sa mute muntii, fara sa otraveasca fintinile si fara sa pirjoleasca satele.
      • +7 (7 voturi)    
        Ma! (Luni, 9 septembrie 2013, 1:26)

        un dac [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        mai termina cu acest "ma", ca devii prost crescut. Toata ziua atata stii, "ma" in sus, "ma" in jos. Tu ai facut si tu, MA, niste calcule simple? Adica tu, MA, iti explici cum vine o companie si lucreaza, MA, in pierdere intr-o tara? Esti prost, MA, sau doar te faci? Daca tot este atat de scump, sa-si securizeze investitia si sa plece acum cand au pierdut doar 500 de milioane, sa nu stea mai mult prin tara ca, dupa spusele tale, MA, va pierde si mai mult. Deja mi-e mila de ei, MA. Toti picatii de bac au acces la internet, MA, fire-ar al dracului sa fie de libertate.
    • -14 (14 voturi)    
      SIMPLU , (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:26)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      pentru ca noi nu avem cum sa exploatam vadime ! Sa cumparam utilaje si tehnologii (cu cianuri ca altele in conditii de eficienta economica nu sunt) ps in conditii de eficienta economica inseamna sa nu te coste clatita mai mult decat pretul cu care o vinzi.Asa ca mars la locul tau.Relevant mi se pare ca protestatarii carora m-as alatura, ar trebui sa oblige guvernul sa inlocuiasca locurile de munca in minerit de acolo cu altele (de exemplu la autostrazi) in mod prioritar si de urgenta.Amaratii aia nu pot sa cultive un dovlecel acolo in pamantul ala rosu ce naiba nu intelegeti!
      • +7 (7 voturi)    
        draga fosta (Luni, 9 septembrie 2013, 1:10)

        un dac [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

        omul zicea sa extragem o parte infima, adica exact ce am facut de mii de ani, ca sa multumim populatia din rosia montana, care se pare ca doar asta stie sa faca. nu zicea de cianurare, de exploatare totala etc. nu vad de ce-l jignesti. si eu sunt pentru exploatare de subzistenta, nu pentru secatuirea completa. nu are nimeni nimic cu rosienii, dimpotriva. noi nu vrem sa dispara acel aur si banii sa ajunga la un guvern corupt. atata tot. vrem o dezvoltare durabila a zonei, nu o exploatare de 15 ani si dupa aceea "PA".
      • +9 (9 voturi)    
        Ce minciuni zici (Luni, 9 septembrie 2013, 2:20)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

        Adica eu am un zacamant acolo care face 10 miliarde de Euro pe putin

        si tu zici ca nu mi-ar da nici o banca imprumutut

        100 de milioane sa-mi aiu utilaje?

        Iar parlitii de la Gold care sunt pitici pe langa puterea unui stat mediu ca Romania au bonitate mult mai buna?

        Pai Romania a putut lua 20 de miliarde imprumut sa dea la bancile starine din romania sa le salveze

        Si dupa minciuna ta n-ar putea da 100 de milioane sa ia niste amarate de utilaje la Rosia?

        Minciuni de tip Ponta
    • +18 (22 voturi)    
      Castigurile statelor 60%-80% (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:50)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      In Marea Britanie
      //----------------------------------
      Impozitele Totale
      - pe provit + redevente + impozit special pe exploatari
      (da exista si aasa ceva in UK)

      fac fie 62% (daca exploatarile sunt mai greu de facut)

      fie 81% (daca exploatarile sunt mai usor de facut)

      //--------------------------------
      url:
      This means that the marginal tax rate on PRT paying fields is now 81% (fields not paying PRT pay a rate of 62%).
      http://en.wikipedia.org/wiki/Petroleum_revenue_tax

      //--------------------------------
      In Romania
      16% imp. pe profit + 6% redevente = 22% (de fapt mai putin ca 16% e doar din ce ramane)
      //----------------------------------
    • -9 (9 voturi)    
      Nu e rentabil prin minerit clasic (Duminică, 8 septembrie 2013, 20:21)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Exploatarea in cariera se face cand costurile exploatarii in subteran is mai mari decat costurile exploatarii in cariera.
      Statul deja opereaza destule mine care nu au fost niciodata pe plus, subventiile au curs dupa revolutie ca si inainte.
      La fel, toate minereurile aurifere, chiar daca is exploatate in subteran...tot la flotatie ajung unde sunt cianurate.
      In Canada nu exista redeventa miniera, doar taxare...in functie de specificul zacamantului, profit, cantitati produs finit etc.
      • +6 (6 voturi)    
        .... (Luni, 9 septembrie 2013, 1:37)

        adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

        Chiar asa? Si ma rog de ce crezi ca nu au fost pe plus? Banii se duc unde trebuie, asta nu crezi?
      • +5 (5 voturi)    
        Nu mai aburi lumea (Luni, 9 septembrie 2013, 2:17)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

        Nu mai aburi lumea

        exploatarea de suprafata de la Roisa Montana

        este de 10 ori mai usoara decat extragerea petrolului

        de pe paltformele din amrea Nordului

        Statulul Englez ia CU TOTUL ori 62% ori 81%

        Statul Roman ar LUAT CU TOTUL 22%
        La Petrol la fel 19%, la gazele de sist la fel 19.5%, la petrolul si gazele din marea neagra la fel 19.5, la cupru la fel

        si ne mai plangem ca n-avem Bani de Pensii, Salarii, Politie, Sanatate Scoli si Invatamant

        Nastase se-aude ? Ponta se-aude?
    • -2 (2 voturi)    
      Dema-gogule te pricepi si la minerit?! (Duminică, 8 septembrie 2013, 23:13)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Crezi ca aurul se extragere ca si carbunele in abataje, este incarcat in vagoneti si-apoi este scos la lumina zilei, topit si gata?! Ai inventat tu roata si apa calda?! Nu ti-a spus Traian Basescu ca atunci cand nu sti ceva e de ajuns sa intrii pe GOOGLE si afli tot! Pune pe GOOGLE cuvintele "tehnologii de extragere a aurului" si o sa aflii ca RMGC propune o tehnologie(industriala) de extragere a aurului(din roca aurifera) inventata in 1887, aplicata in prezent in toate exploatarile minere aurifere, pe baza careia se obtine in prezent 95% din aurul mondial! Restul de 5% se obtine prin procedee;e traditionale, spalarea nisipurilor aurifere si culegerea nisipului aurifer manual cu "sita"! Culegerea nisipului de aur si/sau pepitelor de aur poate fi un "sport" practicat individual de catre persoane care au hobiuri mai ciudate si mai costisitoare!
      Din 2001 BNR nu a mai cumparat un gram de aur extras in Romania, dar tu crezi ca inainte de a se inchide cu se extragea aurul la Rosia Montana?! Iti spun eu: prin metoda cianurarii! Mai documenteazate si mai vorbim!
    • +2 (2 voturi)    
      wow.... (Luni, 9 septembrie 2013, 9:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      ce "uitati" ca si pdl era fix in aceeasi oala.... si acu cum nu mai primesc spaga au inceput sa o dea la intors....
      da voi ati uitat subit cum urla base sa se aprobe proiectu
  • +11 (11 voturi)    
    Ce apa de ploaie (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:30)

    soundtrack [utilizator]

    sa tot miorlai pt. populatia 'uriasa' a Rosiei Montane care numara cati mineri!! Cativa, batrani pt. ca nu s-au mai facut angajari in minerit de multi ani si s-au inchis nulte mine si licee de profil. Tehnologia de exploatare cu cianuri nici n-are nevoie de mineri traditionali decat poate la deschiderea fronturilor de exploatare, dinamitari, consolidari. Nu cred ca plange coineva pt. tinerii de-acolo ca n-au locuri de munca, peste jumatate sunt femei. Ce urbanizare , ce consum, ce investitii pt. cine??? In toata Valea Jiului n-au ramas decat vreo 2000 de mineri, in Oltenia sunt cam la fel. Cata compasiune pt. niste oameni care muncesc din greu, nu??? Dar alte zone ,care ar putea din agricultura sa fericeasca zeci de mii de oameni, de ce nu sunt pulsul zilei si economiei?
  • +5 (5 voturi)    
    Sa Fim Uniti ! (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:45)

    alex1234 [utilizator]

    Sa Fim Uniti !

    Nu va mai certati ca "usl-isti" si "basisti"

    Suntem un singur popor adus la sapa de lemn de

    aceeasi clasa politice corupta care isi bate joc de noi.

    O clasa politica corupta pana in maduva oaselor

    care are in mana mass-media, mass-media

    romaneasca ajunsa rusinea europei ca presa


    Iata ce au facut astazi

    Cianura 3 - Nimic Nimic Nimic doar reclamele lui Gold
    si ordinele lui Voiculescu.

    Irealitatea Tv - prezint~a protestele cate 1 minut odata la 3 ore....Gusha a bagat sub presh protestele de mai bine de e o saptamana spre rusinea lui si a chelului de Rares Bogdan care se batea cu pumnul in piept cum isi apara el Tara si care de cand cu protestele s-a ascuns ca porcu-n papusoi


    RTV - Securistu TV Nimic Nimic Nimic de 8 zile - doar reclamele lui Gold care merg in nestire....
    "presa" facuta de acest Ghita e o mizerie de nedescris
    - au i

    Ba (de-ce-protestati ) 1 TV (canta ode la greu lui Gold azi dupa-amiaza) si arata "oamenii muncii de la Rosia care vor sa lucreze" (regia si scenariu Gold Corporation) - Nimic despre protestul de acum din capitala. O televiziune de stiri care foloseste un stil proletar mizerabil si care ii infiereaza in stilul anilor 50 "ipe idiotii care protesteaza"

    Ghici (cu-tcien-tinem) 24 TV e foarte ingrijorata ca traficul va fi restrictionat in Capitala din cauza protestului Neautorizat si repeta cu placere cuvantul Neautorizat (adica = "ceva ilegal de care sa va feriti")

    TVR - Nimic Nimic Nimic - dovada ca blocada din mass-media nu numai "comerciala" ci e la ordinul politic al Plagiatorului

    Sa ramanem uniti contra acestei bande organizate de hoti si tradatori de tara care au vandut si vand resursele tarii pe nimic.

    Care vor sa permita ca expropierile in Romania (adica pamantul romanilor) sa ajunga sa fie facute de o firma privata straina

    Sa ramanem uniti contra hotilor si tradatorilor de la conducerea tarii care isi bat joc de noi si de viitorul copiilor nostri !

    Tradarea de Tara
    In Aur se masoara!
  • 0 (4 voturi)    
    2000? (Duminică, 8 septembrie 2013, 19:49)

    NituFlorin-Adrian [anonim]

    aici par doar 2000 de oameni?
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=564552223611121&set=a.410739562325722.97927.100001690450167&type=1&permPage=1
    • +2 (2 voturi)    
      Habar n-am (Luni, 9 septembrie 2013, 11:03)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui NituFlorin-Adrian

      de ce ti-au pus minusuri.
      Adica stiiu.
      Postacii RMGC "nu doarme".
  • +10 (10 voturi)    
    cluj (Duminică, 8 septembrie 2013, 20:54)

    dum_i [utilizator]

    peste 10000 la cluj.

    fir-ati voi sa fiti cu cianura voastra, coruptilor din cotroceni, victoria, parlament si media

    ati nenorocit tara asta de 23 de ani, dar poate acum se trezesc si romanii.
  • +6 (8 voturi)    
    Avem SRI in tara asta? (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:18)

    Un cititor [utilizator]

    Si ei sunt cumpărați? Nici pentru ei nu mai înseamnă nimic cuvântul "țară"? Despre armată nu mai vorbesc.Sunt toți niște lași.
    • +1 (3 voturi)    
      cand (Luni, 9 septembrie 2013, 2:04)

      aresul [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Armata va avea Comandant si lider, atunci sa intrebi! Cand Economia va avea Director, atunci sa intrebi! Cand Statul va avea Sef, atunci sa intrebi!
      Pana atunci, pastreaza aceste intrebari pentru tine. Nu au destinatie.
  • +7 (7 voturi)    
    adevarul despre cianuri reflectat in presa americana (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:28)

    Un cititor [utilizator]

    http://www.wall-street.ro/comentarii/articol/46565/Tragediile-americana-si-canadiana-dupa-exploatarea-cu-cianuri.html
  • -4 (4 voturi)    
    Prin Rosia Montana catre gazele de sist (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:35)

    Trojan.H [utilizator]

    Ma uit acum la Nasul si nu stiu cum se face ca, desi sustin ca targetul lor este strict Rosia Montana, aud si vad pomenindu-se despre Basescu. Fie amestecat la gramada cu Ponta si MRU, fie pe o mare pancarta cu binecunoscuta-i chelie otravind poporul roman. Eu sunt sigur ca miza celor care se folosesc de bietii ecologisti indignati sunt gazele de sist.
    P.S. Am vazut in seara asta o tipa cu un afis pe care scria ca "Noua nu ne plac bijuteriile de aur". Ei as! Pe pariu?!?
  • +12 (12 voturi)    
    desertul rosu (Duminică, 8 septembrie 2013, 21:44)

    DHondt [utilizator]

    Imaginati-va cum va arata exploatarea de la Rosia Montana dupa zece ani,in Apuseni vom avea un desert rosu otravitor care va ucide totul in zona!!!In momentul cand un fripturist ,lider de sindicat face reclama la hacuirea Apusenilor spune prea mult!!!Coruptia a paralizat si miscarea sindicala,singura speranta a ramas in acesti tineri care lupta singuri impotiva coruptiei din Romania!!!
  • -9 (11 voturi)    
    Oare... (Duminică, 8 septembrie 2013, 22:11)

    7imist [utilizator]

    cati dintre manifestanti sunt ... moneyfestanti ?
    • +4 (4 voturi)    
      Niciunul. (Luni, 9 septembrie 2013, 1:52)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui 7imist

      Alte intrebari mai ai?
      Daca nu, vezi c-am auzit ca angajeaza Phelim o sluga. Depune-ti CV-ul, ca ai ce invata de la maestru.
  • +8 (8 voturi)    
    Clujul e alaturi de Bucuresti! (Duminică, 8 septembrie 2013, 23:04)

    human_nature [utilizator]

    Peste 6000 de oameni au iesit azi in Cluj-Napoca!
    http://www.youtube.com/watch?v=Cju90oQ9X08
  • +6 (6 voturi)    
    SA NU NE MAI ASCUNDEM DUPA DEGET!! (Duminică, 8 septembrie 2013, 23:06)

    Azra [utilizator]

    Cei care protesteaza impotriva proiectului Rosia Montana au doua motive fundamentale: UNUL, consecintele folosirii cianurilor asupra mediului de catre o societate straina cvazi-fictiva, incapabila sa protejeze mediul si, AL DOILEA, abandonarea prin acel contract care s-ar semna a 94% din aurul care se va exploata (aproape 300 de tone)si a altor metale rare asociate cu aurul in zacaminte, la fel de valoroase, unei compani fantoma, de care nu a auzit nimeni si in primul rand specialistii in problema exploatarii aurului.Este de fapt o abandonare si o instrainare a AURULUI, importanta resursa a subsolului tarii, bogatie apartinand domeniului public, cum spune Constitutia, adica noua tuturor
    .DE CE OARE GUVERNUL NU FACE DIN ROSIA MONTANA UN PROIECT GUVERNAMENTAL, NATIONAL 100%, CU FINANTARE EUROPEANA din fonduri care exista din abundenta la Bruxelle, ramase nefolosite, dar suficiente pentru inca zeci de astfel de proiecte!!??Ar ramane tot aurul in tara, s-ar crea imediat acele cateva mii de locuri de munca in zona, s-ar putea conveni cu forurile UE cele mai eficiente masuri de protectie a mediului- din punct de vedere al cianurilor dar si al salvarii zonei Rosia Montana cu vestigiile sale istorice.De ce nu sunt folositi in acest proiect eminentii specialisti in geologie pe care ii avem in zacaminte si exploatari aurifere, cum este Prof. Gheorghe Popescu, de la Facultatea de geologie din Bucuresti??!!
    Mie mi se pare ca raspunsul la aceste intrebari este unul singur: DA, UN ASEMENEA PROIECT NATIONAL GUVERNAMENTAL ESTE POSIBIL SI PERFECT FEZABI, IN INTERESUL TARII, insa el nu se poate realiza din cauza unor puternice interese politice trans-partinice de grup, carora nici guvernul si cu atat mai putin Parlamentul nu le pot face fata- interesul de a obtine importante avantaje materiale din acest contrat, in detrimentul national. Singura solutie este un referendum national cu o singura intrebare:Proiect national guvernamental 100% Rosia .Montana. cu fonduri europene?
  • +8 (12 voturi)    
    Sa fim UNITI (Duminică, 8 septembrie 2013, 23:54)

    alex1234 [utilizator]

    Sa fim UNITI !

    Nu va mai impartiti in "basisti" si "usl-isti"

    Suntem Toti Cei De Care-si-au Batut si-si bat Joc de 23 de ani

    o Gasca de Hoti si de Tradatori de Tara

    catarati la putere !

    Nu Vom mai Tolera Asta!

    Sa fim UNITI !
  • -9 (9 voturi)    
    niște golani (Luni, 9 septembrie 2013, 0:01)

    radiola [utilizator]

    Noua piața a universității de capul
    lor
  • +11 (11 voturi)    
    De ce sa le dam 94%? (Luni, 9 septembrie 2013, 0:16)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Daca aurul este al nostru?Ei doar il extrag !
    • +1 (7 voturi)    
      Pentru ca Basescus si Ponta sunt 2 Tradataori (Luni, 9 septembrie 2013, 2:22)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Pentru ca Basescu si Ponta sunt 2 Hoti si 2 Tradatori

      de Tara
  • 0 (10 voturi)    
    hehe (Luni, 9 septembrie 2013, 0:31)

    Mazeta [utilizator]

    Am fost în piață, dar n-am știut ce susțin. N-a venit Tapalaga să-mi explice.
    • +3 (3 voturi)    
      razi ca grebla (Luni, 9 septembrie 2013, 1:02)

      iulian b. [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      trebuia sa meri in piata cu un afis cu numele tau, ai fi aflat instant ce sa sustii.
    • +2 (4 voturi)    
      O sa explice maine chestia "economica" (Luni, 9 septembrie 2013, 2:27)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      O sa explice maine cehstia "economica" pe care "idiotii de stanga" (aici de observat ca Badea = Tapalaga = Val-Valcu si altii ca ei....

      deci si Tapalaga e doar o trompeta.....nu trebuie bagat in seama....

      Alt exemple, Tapalaga calcula "castigul politic"

      "aurul tarii lasat generatiilor viitoare" chestiile de-astea normale pentru orice om de la noi

      chestiile astea nu-i suna deloc lui Tapalaga prin cap...caci el nu-i de pe-aici.

      el stie doar de "calcule politice"
    • 0 (0 voturi)    
      Bavo Mazeto! (Luni, 9 septembrie 2013, 9:24)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dupa cum ti-am spus:
      Posteaza indiferent daca ai sau nu ai ceva de zis!

      Esti ca liderii USL: cum apar cum se fac de ras!
      • 0 (0 voturi)    
        Daca nu i-ati inteles ironia, (Luni, 9 septembrie 2013, 11:07)

        Kappa [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Lasati-o'n pace.
        Ironia e pentru mintile fine.
  • +19 (19 voturi)    
    un protest unic! (Luni, 9 septembrie 2013, 0:34)

    un dac [utilizator]

    cel mai mare de dupa Revolutie.
    pasnic.
    plin de bun simt (piata si strazile sunt mai curate decat dupa o zi normala de trafic. am vazut protestatari care aruncau la cos si mizeria lasata de altii)
    fara ajutorul presei. prin ajutor nu ma refer la cersitul atentiei, ci la o informare corecta. Antena 3 avea car prezent in piata. oare de ce? Pro Tv nu exista, TVR trimite un ametiti, RTV nu exista, B1 TV avea o masina care urmarea politia, in spatele manifestantilor, prima tv nimic etc. Sa traiasca Cioaba, Salam, iubita lui Mutu, Bianca cu silicoane, nepoata lui Basescu si iminentul cutremur din Vrancea care inteleg ca "va sa vina".
    primul mare protest care este in primul rand civic, apoi politic.
    primul mare protest in care oamenii "nealiniati" politic reprezinta o masa importanta. evident ca exista portavoci, ong-uri, l-am vazut si pe paleologu, pe liviu mihaiu, dar in principal oamenii sunt acolo de capul lor.
    primul mare protest in care oamenii vin cu copii. copii care vor sa invete la geografie despre resursele tarii, nu despre munti distrusi si sate stramutate.
    primul mare protest care ma face al dracului de mandru ca sunt Roman!
    • +5 (5 voturi)    
      puterile statului impotriva cetatenilor (Luni, 9 septembrie 2013, 8:58)

      Semiramidul [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      se pare ca cineva face stirile si le trimite la principalele canale media.

      de la peste 10 000 aseara numarul manifestantilor se diminueaza rapid. o sa ajungem iar la aproximativ 2000.

      de asemenea brusc, canalele media iar sunt complet echidistante, nedand decat 2-6 linii din eveniment ca stire.
      de obicei presa romaneasca stoarce orice idee stearpa pe lungi coloane fara gust si logica. de data asta i-a palit profesionalismul...

      presa de cocalari, tara cu tarani prosti peste tot.

      guvernul o s-o dea ca exista si niste protestatari, ca e bine sa fie civism, insa poporul vrea ce vrea guvernul etc.
  • +2 (2 voturi)    
    Evident (Luni, 9 septembrie 2013, 7:19)

    feisbuk [utilizator]

    Foarte clar, cea mai mare parte a presei scrise si TV a fost cumparata asa ca, de fiecare data cand se inchide un ziar sau o televiziune, beau o bere. Daca se ajunge la desfiintarea cu totul a parlamentului sau macar a unei camere, ma fac praf.

    Presa din Romania nu mai are nimic in comun cu urmarirea si prezentarea adevarului.

    Felicitari nasul.tv, un post de televizune underground, care a filmat si transmis in direct protestul si unde si cealalta parere poate fi auzita.

    Panarama asta de Ponta mai bine ar crea 0.1% din numrul total de locuri de munca promis in zona pe activitati curate - eco-turism, agricultura - decat sa isi bata joc de noi.
  • +3 (3 voturi)    
    ce ati crezut (Luni, 9 septembrie 2013, 8:58)

    DanPopescu1 [anonim]

    cati dintre protestatari au fost si anul trecut in Piata Victoriei cand s-a pus problema demisiei acestui plagiator acoperit de acolitii sai? spre ce credeati ca ne va conduce acest impostor ce a stat agatat de pulpana altor corupti?
  • +2 (2 voturi)    
    cianura (Luni, 9 septembrie 2013, 9:24)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Cianura este usl.

    Sa plece.
  • -2 (2 voturi)    
    Aratati si ce spun ceilalti (Luni, 9 septembrie 2013, 9:58)

    noftag [utilizator]

    Ma uit si ma mir.
    Nu sunteti din Romania? Aratati si ce spun ceilalti sau nu conteaza ca altii mai multi vor altceva decat vreti voi.
    Corect este sa se tina cont ca cei din acea zona si nu numai vor altceva. Ei exista, sunt acolo, aaa... nu sunt din Bucuresti, da am inteles si ei nu mai conteaza!
    • +2 (2 voturi)    
      Logica matale sufera (Luni, 9 septembrie 2013, 10:22)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui noftag

      70% au vrut USL!
      Acum au USL pe paine!

      Nu intotdeauna cei multi au dreptate. Ba dimpotriva!
      Poporul roman nu mai are elite sau acelea pe care le mai are nu le asculta.
      De aceea am ajuns in aceasta incurcatura.

      La subiect:
      Oamenii din Rosia Montana sunt complet la mana guvernului, n-au alternative, sunt santajati, sunt speriati.
      De aceea ei "voteaza" cu RMGC.

      Datoria noastre, a celorlalti este sa evitam un dezastru natural care ne-ar afecta pe toti.

      Nu stiu daca esti convins de ceea ce scrii sau ne spui povesti pe care ai datoria sa le distribui.
      In oricare dintre situatii, gandeste si poate ajungi la concluzia ca gresesti!
    • +2 (2 voturi)    
      aurul nu e al celor din zona (Luni, 9 septembrie 2013, 10:45)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui noftag

      Iar exploateare cu cianura ne afecteaza pe toti.
      Ilegalitate si imoralitatea legii in sine ne afecteaza pe toti.
      Cei de acolo au fiecar cite un vot nu mai mult .
  • +2 (2 voturi)    
    Este cat se poate de clar (Luni, 9 septembrie 2013, 10:32)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Ca Ponta ,Varanul si Kkrau si-au vandut tara , la Miami.Au organizat intalnirea ,de taina , pe teritoriul SUA ,tocmai pt a nu fi ascultati de SIE. Acolo ,dupa modelul ,lui Bombonel Nastase,cand a privatizat Petrom,au infiintat firmele si conturile prin care vor sifona spaga!E o ocazie unica pt. Ponta sa devina bogat!O va face cu orice pret!
  • +2 (2 voturi)    
    Protestele trebuie sa continue (Luni, 9 septembrie 2013, 10:50)

    geonicol [utilizator]

    Trebuie sa trezim opinia publica.Traim intr-o tara condusa de politicieni corupti,uniti prin interesul comun de imbogatire rapida prin spolierea statului,care de fapt suntem noi.
    Dupa expolatarea aurului vom avea bogati si mai bogati in randul politicienilor,plus o bomba ecologica legata de lacul cu cianuri.Nu vor fi folositi acei bani pt proiecte sociale,pt drumuri.Cat despre locurile de munca create prin exploatarea aurului,vor fi relativ putine si temporare dar mediul va fi distrus pe vecie.Premierul trebuie sa iasa la tv si sa explice cu cifre,date concrete ce implica proiectul acesta,sa nu mai abureasca oamenii cu minciuni.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by