Primaria Sectorului 1 vrea sa monteze "panouri anti-smecherie" pentru combaterea cersetorilor si a parcagiilor

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:05 Actualitate | Esenţial


Panou anti-smecherie
Foto: Hotnews
Primaria Sectorului 1 a declarat razboi "smecherilor". Primaria afirma ca a instituit un plan de masuri pentru a limita abuzurile la care sunt supusi zilnic cetatenii. Sunt vizati: parcagiii, cersetorii, spalatorii de parbrize si cei care parcheaza ilegal pe trotuar sau pe spatiul verde.

Primaria vrea sa limiteze si abuzurile pe care le face firma care ridica masini in sector. Reprezentantii institutiei spun vor fi ridicate doar masinile care "incurca circulatia".

"Parcagiii, ca si cersetorii, reprezinta forma primara de smecherie cu care se confrunta bucurestenii in viata de zi cu zi. Eu ii numesc mici interlopi intrucat actioneaza in haita iar banii pe care ii aduna prin smecherirea bucurestenilor au in fapt valoarea unei taxe de protectie platita de soferii speriati ca ar putea pleca din locul respectiv cu masinile zgariate, fara stergatoare sau oglinzi", a declarat primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman.

Aceste declaratii au fost facute in conditiile in care Andrei Chiliman (PNL) s-a inscris in cursa pentru un nou mandat la Sectorul 1, dupa cel de patru ani care se incheie in iunie.

Primaria doreste sa combata aceste fenomene prin intetirea patrulelor Politiei Locale si prin montarea unor "panouri de avertizare anti-smecherie", prin care cetatenii sunt informati ca parcarea este gratuita si sunt indemnati sa refuze santajul si sa anunte Politia Locala.

Pana acum, lupta primariei cu cersetorii si parcagiii nu a avut insa mari rezultate.

Politia amendeaza 10-15 cersetori pe zi, cu amenzi cuprinse intre 200 si 500 de lei, insa acestia nu le platesc si revin in fiecare zi la locul lor.

Pana acum, au fost condamnati la munca in folosul comunitatii sapte  cersetori, dintre care doar doi din Sectorul 1.

In cele mai multe cazuri, acestia sustin ca nu au acte.

Pentru inceput, politistii comunitari vor actiona in zonele Calea Victoriei, Piata Lahovari, Amzei, Dorobani - Radu Beller si strada Academiei.

Referitor la firma care ridica masini, Transauto Servicii Ridicare, primaria spune ca a primit nenumarate plangeri de la cetateni, ale caror masini au fost ridicate la limita abuzului.

"Aceasta forma de smecherie pe banii cetatenilor nu mai poate continua. Am cerut firmei de ridicari auto sa actioneze exclusiv pe arterele si zonele centrale, pe care le-am stabilit cu Politia Locala. Potrivit acestui plan, sunt excluse zonele si strazile unde nu exista parcari de resedinta sau acestea sunt insuficiente. Daca firma nu respecta aceste dispozitii, in 60 de zile voi cere Consiliului Local sa rezilieze contractul", a precizat Chiliman.


Citeste mai multe despre   


















4317 vizualizari

  • +1 (9 voturi)    
    decat un comentariu (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:18)

    unmihai [anonim]

    imi place de mor formularea asta:
    Reprezentantii institutiei spun vor fi ridicate decat masinile care "incurca circulatia".
    • +6 (6 voturi)    
      Decat (Miercuri, 4 aprilie 2012, 16:47)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      "Decat" se foloseste doar daca este precedat de o negatie.

      Nu se foloseste "decat" decat daca este precedat de o negatie :)

      Ex: "nu vor fi ridicate decat masinile...."

      Daca nu vrei sa folosesti negatia, se inlocuieste "decat" cu "doar" : "vor fi ridicate doar masinile..."
      • +1 (1 vot)    
        nu e chiar asa (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:27)

        Vlad C [anonim] i-a raspuns lui HP

        In mare ai dreptate, dar e corecta si o utilizare de genul:

        Decat un comentariu ca al lui "HP", mai bine ne lipsim.

        Si nu e nicio negatie aici. Evident, aici "decat" are alt sens.

        Oricum, s-ar putea sa gresesc, dar primul comentariu era aparent o ironie referitoare la o eroare similara din articol, corectata intre timp, deci greselile par intentionate.
      • 0 (0 voturi)    
        multam fain.. (Joi, 5 aprilie 2012, 7:14)

        unmihai [anonim] i-a raspuns lui HP

        ...de informare dar nu cred ca eu eram cel care avea nevoie de ea.
        Formularea respectiva facea parte din textul publicat fe hotnews initial
    • 0 (0 voturi)    
      Aberant (Joi, 5 aprilie 2012, 11:32)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui unmihai

      Pe principiul asta, primesti amenda doar daca ai produs un accident cand ai trecut pe rosu, altfel nu iei nici o amenda.


      Numai in Romania vezi asa ceva ! Ai parcat in loc nepermis, ti se ridica masina! PUNCT!
  • +1 (3 voturi)    
    apa de ploaie (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:18)

    goto [anonim]

    toata lumea stie ca parcarea respectiva este gratuita. dar prefera sa dea 1-2 lei pt a nu se trezi cu masina sifonata. iar daca da telefon la politie ce se intampla? trebuie sa astepte pina vine politia. iar dupa plecarea politiei vor veni parcagii si vor zgaria masina.
    pentru masuri mai eficiente ar trebuii sa ia masuri mai drastice. inclusiv in randul politistilor; din cate se stie politistii sunt mina in mina cu cersetorii si parcagii, amenzile sunt doar de norma sau platit polite. altfel nu inteleg cum in zone intens circulate politia lipseste cu desavarsire sau cand sunt prezenti, cersetorii si parcagii isi vad de treaba fara sa le pese si fara sa fie deranjati de politie.
    exemplu de masura mai drastica: in parcari, pe langa panou sa fie si un politist sau un om din primarie care sa se asigure ca nu vin parcagii.
    • +2 (2 voturi)    
      + masuri drastice (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:15)

      me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui goto

      Este tare ideea cu panourile insa aceasta trebuie dublata de eficienta politiei. Daca tot s-au pus pe parcangii, trebuie sa ii si sanctioneze drastic insa nu prin amenda pe care nu o plateste nimeni. Bagati-i la rece!
    • +1 (1 vot)    
      cea mai drastica si mai buna masura (Miercuri, 4 aprilie 2012, 19:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui goto

      parcare cu plata peste tot in centru. nu mai dai bani la 'parcagii', dai bani orasului ca ii blochezi 6-8 metri patrati cu masina ta. in zonele rezidentiale parcare cu permis pentru locatari. numar permise = 90% nr locuri de parcare, pret obtinut prin licitatie.
  • +5 (5 voturi)    
    Gramatica, te mananc. Decat :) (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:20)

    Ioana [anonim]

    "Reprezentantii institutiei spun vor fi ridicate decat masinile care "incurca circulatia".

    Pe bune? Ai facut facultate?
    • 0 (0 voturi)    
      Mai lipseste ceva... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:35)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Ioana

      Reprezentantii institutiei spun CA vor fi ridicate...
    • +1 (1 vot)    
      Foarte Bine maestre! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:51)

      rds [utilizator] i-a raspuns lui Ioana

      Intr-un final scapam de toti smecherii care stau in strada si dirijeaza circulatia! Intr-un final pot parca fara sa mai stau cu grija , da' doar in sectorul 1. Mi-e frica sa ma mai duc prin alte sectoare , cine stie cum imi fura vreo roata sau cine stie ce alta parte a masinii!
  • -4 (6 voturi)    
    Ridicare la limita abuzului? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:25)

    Adi [anonim]

    Ori e abuz ori nu e, dar asta inseamna ca nu mai au voie sa ridice masinile parcate pe trotuare pentru ca nu au parcare de resedinta si pietonii sunt obligati sa mearga pe strada? Ii urez primarului sa fie calcat de o masina cand merge pe strada pentru ca trotuarul e ocupat de masini parcate, e fix ce incearca si el sa ne pregateasca noua.
  • -2 (2 voturi)    
    DECAT (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:27)

    Cyp [anonim]

    Cat de curand o sa devina regula si nu greseala:

    "vor fi ridicate decat masinile"
    • 0 (2 voturi)    
      Multumesc! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:22)

      Catiușa Ivanov [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cyp

      Scuze pt greseala! Am dictat stirea si nu am sesizat greseala! Multumesc pt vigilenta! Ma bucur ca am asemenea cititori!
  • 0 (2 voturi)    
    vin alegerile (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:30)

    gigi [anonim]

    Vin alegerile si brusc si-a adus aminte de problemele vesnice care vor ramane si dupa alegeri acum doar par ca fac ceva ca sa castige voturi.
    • 0 (0 voturi)    
      Gigele, tu ai stat la barfa cu mamaia? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 14:20)

      me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Astea cu problemele vesnice care vor ramane le spune numai mamaia care nu mai are nici o speranta si isi spune si ea oful. Decat sa vii cu astfel de mesaje mai bine incuie-te in casa.
  • +2 (6 voturi)    
    Domnule Chiliman... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:39)

    Rasboinicu [utilizator]

    Sinteti mai mult decit penibil. In an electoral ? Ce om cu un minim de spirit de observatie crede tentativa asta de prosteala ? Chiar credeti ca sintem toti atit de prosti incit sa nu ne dam seama ca sintem in an (pardon, in trimestru) electroral ? N-ati facut nimic de 4 (pardon, 8) ani de zile in sectorul 1, si-acum brusc va intereseaza de viata cetatenilor ?

    Sper ca alegerile care vin sa va trimita acolo unde va e locul, in groapa de gunoi in care stau toti "minunatii" primari pe care i-a avut Bucurestiul de-a lungul anilor. Sa colcaiti acolo alaturi de ei, ca multi au fost.

    Sictir!
    • -2 (4 voturi)    
      idiot (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:50)

      looser72 [utilizator] i-a raspuns lui Rasboinicu

      chiar esti ?
      pariu ca nu stai in sectorul 1...
      • +1 (3 voturi)    
        Idiot ? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:18)

        Rasboinicu [utilizator] i-a raspuns lui looser72

        Ei uite c-ai pierdut pariul. Nu m-am trezit vorbind doar ca sa ma aflu in treaba, chiar ma intereseaza Sectorul 1 pentru locuiesc aici.

        Nu-nteleg insa de ce esti asa de agresiv. Esti postac ?
    • -2 (2 voturi)    
      @rasboinicu (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:38)

      Catalin Rusoiu [anonim] i-a raspuns lui Rasboinicu

      Vorbeste gura fara tine. Cat de penibil sa fi sa faci asemenea acuzatii fara pic de adevar in ele? In tot PDL-ul chiar nu s-au gasit niste postaci cu ceva mai multa cultura? Ca de bun simt sigur nu ati auzit, ati fost plecati cand s-a impartit. Plimbate prin sectorul 1, dupa care mergi prin celelalte sectoare si spune-mi dupa impresiile
      • 0 (0 voturi)    
        nah..nu ai cum (Miercuri, 4 aprilie 2012, 15:03)

        disc [anonim] i-a raspuns lui Catalin Rusoiu

        din pacate de departe sectorul 3 e cel mai intretinut dintre toate..si spun din pacate pentru ca ar fi normal ca toate sa fie la fel
    • -1 (1 vot)    
      lupta continua (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:39)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui Rasboinicu

      Lupta cu "parcangii" a mai consumat un act si in noiembrie 2011, cand Primaria Sectorului 1 impreuna cu Primaria Capitalei au intervenit, amendat si ridicat o parte din "parcangii".
  • 0 (2 voturi)    
    Nu le mai dati bani (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:41)

    Ana Maria Stefanescu [anonim]

    Foarte bine. De abi astept sa pot scapa de ei. Nu am am avut multe probleme, dar sunt multi oameni care parcheaza cu frica. Era si timpul ca cineva sa se ocupe de ei.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu de panouri e nevoie... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:43)

    ha [anonim]

    E nevoie ca poliţia să-şi facă treaba şi să aibe o lege de partea lor. Ce-i poate face poliţia unui parcagiu?!

    Lucrez în zona Piaţa Victoriei. Un coleg a făcut vreo 5-6 sesizări când au deschis acel număr verde pentru "parcagii". Degeaba: veneau poliţisţii, îi confiscau parcagiului lăzile cu care ocupa locurile de parcare, după care plecau. În 5 minute alte lăzi tronau pe locurile de parcare. Ce altceva puteau să facă poliţiştii? Legal vorbind... Pentru ce să-l acuze pe parcagiu?! De şmecherie?!?!?!
    • 0 (0 voturi)    
      24 de ore de retinere in arestul sectiei... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:37)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui ha

      Legal vorbind, chiar daca se alege doar cu o amenda, orice "parcagiu" poate fi retinut LEGAL 24 de ore, macar pentru verificari, cazier, amprentare, daca tot n-are actele la el.

      Dupa vreo 20-30 de "vizite" pe la sectie, poate se potolesc...
      • 0 (0 voturi)    
        Rezerva (Miercuri, 4 aprilie 2012, 17:04)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Sigur au parcagiu de rezerva in paropiere :)
  • -1 (1 vot)    
    Reprezentantii institutiei spun vor fi ridicate de (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:44)

    deutscher [anonim]

    felicitari! frumos exemplu de violare a limbii romane dati... v-a felicit in ca odata ptr ca ave-ti cunostiinte atat de vaste in domeniu limbi romane
    • +1 (1 vot)    
      limba romana (Miercuri, 4 aprilie 2012, 15:18)

      mimi [anonim] i-a raspuns lui deutscher

      e lasa, ca nici cu tine nu mi-e rusine : ))))))))
      • +1 (1 vot)    
        din pacate ai drept de vot... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 20:14)

        deutscher [anonim] i-a raspuns lui mimi

        limitari intelectuale evidente te-au impiedicat sa observi ironia din propozitia intentionat scrisa de mine cu greseli. Era adresata celui care a scris articolul intr-un stil de Ferentari. Dar banuiesc ca tie ti se pare normal sa spui ca "vor fi ridicate decat masinile".
        Prin urmare, cu mine nu are de ce sa-ti fie rusine. In schimb eu am toate motivele din lume sa-mi fie rusine cu tine.
        O seara faina!
    • 0 (0 voturi)    
      Tara geme (Miercuri, 4 aprilie 2012, 17:08)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui deutscher

      De prosti cu drept de vot :))))))
  • 0 (2 voturi)    
    10 rinduri 3 greseli (Miercuri, 4 aprilie 2012, 12:45)

    AugustinCălin1313044442440 [anonim]

    Catiusa, cu fiecare greseala de limba Partidul Poporului mai creste in sondaje cu 0,1%.
    Nu se zice "...parcagii si cersetorii..." ci "parcagiii", cu 3 i (vezi aici: http://dexonline.ro/definitie-do/parcagiu ).

    De asemenea, parcagiu e ala care ingrijeste un parc, dar hai sa zicem ca e ala care parcheaza.

    De asemenea, nu se spune "vor fi ridicate decit masinile...".
    Exemple corecte, in limba romana:
    "Decit masinile, mai bine vor fi ridicate bicicletele".
    "Nu vor fi ridicate decit masinile".
    "Vor fi ridicate numai masinile".
    "Vor fi ridicate doar masinile".
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:12)

    Sabrrrina [utilizator]

    Mi se pare un nou proiect bun initiat de domnul Andrei Chiliman. Poate ia aminte si domnul Poteras la aceasta campanie, ca in sectorul 6 e plin de parcangii de ocazie si de cersetori.
    O zi buna sa aveti!
  • 0 (0 voturi)    
    Parcare cu plata? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:57)

    iulia [anonim]

    Dar de ce nu se pune taxa pe parcare in centru si pe arterele principale asa cum se intampla in Brasov, Targu Mures, etc?
    Omul plateste o suma modica pentru ca sta acolo si nu o sa stea cu orele daca stie ca trebuie sa plateasca...
    • 0 (0 voturi)    
      De ce? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 14:26)

      David [anonim] i-a raspuns lui iulia

      De ce sa platim, cand parcarea este gratis? In sectorul 1 sunt multe locuri de parcare, nu asta e problema, ci acesti "parcagii" care sunt in stare de orice pentru 2-3 lei.
  • 0 (0 voturi)    
    Parcometre (Miercuri, 4 aprilie 2012, 13:57)

    cristianssenn [anonim]

    Nu ar fi mai bine ca fiecare loc de parcare marcat din Centrul Vechi sa aiba si un parcometru?
    Prefer sa achit un tarif/ora daca stiu ca acei bani sunt folositi la imbunatatirea infrastructurii.
  • 0 (2 voturi)    
    parcagiu, parcagii, parcagiii (Miercuri, 4 aprilie 2012, 14:04)

    cristina [anonim]

    daca primaria sectorului 1 isi pune sigla pe imaginea aia ...e groasa treaba. Oare niciunul din angajati n-a terminat liceul cu nota de trecere? "parcagiii" te smecheresc...
    • 0 (0 voturi)    
      Or fi si comandat panourile ? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 14:20)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui cristina

      Daca panourile au fost comandate ASA, vor rade de ei toti parcagiii, barcagiii, vizitiii si bragagiii, vazand ca lefegiii Primariei iau banii cam degeaba... papugiii naibi....
      • 0 (0 voturi)    
        papugiii naibii (Miercuri, 4 aprilie 2012, 14:41)

        arion [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Aveti dreptate,numai ca in acest caz rade ciob de oala sparta.
        • 0 (0 voturi)    
          Am pus un punct in loc de i, din viteza (Miercuri, 4 aprilie 2012, 15:42)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui arion

          Ma bucur cand vad ca sunt, inca, suficient de multi oameni care stiu sa scrie si sa vorbeasca romaneste corect...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu inteleg (Miercuri, 4 aprilie 2012, 15:42)

      Rasboinicu [utilizator] i-a raspuns lui cristina

      Ce anume va "pute" in scrierea cuvintului "parcagiii". Este cazul nominativ, la plural si articulat, deci este foarte corect scris cu 3 "i".

      Pentru confirmare, vizitati http://dexonline.ro/definitie/parcagiu/paradigma

      Ce e mai interesant este ca acest cuvint chiar exista in dictionar, doar ca are un alt sens decit cel in care este folosit in cazul de fata.
  • +1 (1 vot)    
    deci. (Miercuri, 4 aprilie 2012, 15:05)

    cristi [anonim]

    trebuie sa vina unii cu batele sa le rupa picioarele parcagiilor, si nu ma refer la politistii carora le dau spaga la randul lor.
    • -1 (1 vot)    
      Deci (Miercuri, 4 aprilie 2012, 17:28)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Avem de rupt picioarele la:

      - Toti parcagii
      - Taximetristi
      - Politisti
      - Angajatii Fornetti (ca baga vechituri pe langa proaspete)
      - Tigani
      - Caini

      Asta numai in Bucuresti, lipseste ceva?
    • 0 (0 voturi)    
      Asa da! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 20:03)

      Sandibell [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Nu cred ca trebuie sa incurajam violenta! Aceasta actiune a primariei sect 1 mi se pare una care ne-ar scapa de o gramada de neplaceri. Nu inteleg de ce nu vedem esenta si ne legam de greseli gramaticale. Oameni buni, daca scapam de parcangii ,nu o sa mai fim nevoiti sa le dam bani si nici nu ne vom mai trezi cu masinile zgariate, iar asta e tot ce conteaza!
  • 0 (0 voturi)    
    ABUREALA (Miercuri, 4 aprilie 2012, 16:46)

    Gugu [anonim]

    Nr de telefon de pe acel panou este al Politiei Locale Sector 1, la care NU RASPUNDE NIMENI!!! Asa ca, acest panou nu este decat o alta forma de abureala. Ca sa nu mai vorbim de intentiile acestui primar care, in cei 8 ani de mandat n-a facut mai nimic. Nici nu-mi fac iluzii ca un altul ar fi facut ceva, doar traim in Romania... Poate doar sacosa/galeata electorala sa fi continut altceva, ca-n rest doar promisiuni desarte, atat!
    • 0 (0 voturi)    
      Interesant (acum am testat si eu) (Miercuri, 4 aprilie 2012, 17:36)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Gugu

      Am sunat si dupa ce suna de exact 17 ori, a raspuns cineva care nu a zis nimic si a inchis imediat.

      Am si inregistrarea daca e nevoie.
  • +1 (1 vot)    
    Chiliman ne crede prosti !! (Joi, 5 aprilie 2012, 10:13)

    Bogdan [anonim]

    Parcagii reprezinta una dintre problemele care enerveaza cel mai mult pe cetatenii acestui oras. Oare cum de s-a gandit sa faca putina ordine fix acum inainte de alegeri ?! O fi o simpla coincidenta sau mita electorala ieftina ??? Parcagii au fost tolerati si sunt prezenti pe strazi de 2-3-4 ani de zile. O sa fie imposibil sa fie luati de pe strazi. Doar daca sunt dusi in beciuri si batuti cate 1 luna. Dar in ziua de azi oamenii au drepturi(din fericire) si o asemenea masura de tip securist este imposibila. Mai bine face parcarile cu plata, macar stiu ca pe banii mei primesc o chitanta si se plateste salariul unui om cinstit.
  • 0 (0 voturi)    
    Pastrati strada curata ! (Joi, 5 aprilie 2012, 11:08)

    Gabriel [anonim]

    Nu mai dati bani cersetorilor,spalatorilor de parbrize,parcangiilor ! Nu mai hraniti javrele vagaboande latratoare pe strada ! Nu mai aruncati gunoaie pe strada ! Folositi-va telefoanele mobile si pentru a apela 112 in cazul persoanelor violente pe strada si nu numai pentr a palavragi ! Cind o sa intelegem si aplica strict toate aceste simple precepte vom avea strada civilizata !
  • 0 (0 voturi)    
    ce sa mai... (Joi, 5 aprilie 2012, 11:37)

    mihai [anonim]

    s-a gasit si chiliman sa mai bage o stramba inainte de alegeri. pai io stiu ca parcangii si cersetorii sunt pe mana cu politaii, ce sa mai...a, si stiti unde e cea mai mica taxa pt ridicarea masinilor? in sectorul 4, caci piedone e un primar care se gandeste la cetatenii lui, nu ca chiliman, un infractor cu aere de baron...
  • 0 (0 voturi)    
    primar (Joi, 5 aprilie 2012, 13:56)

    Georgiana [anonim]

    Noi il vrem ca primar pentru sectorul 4 pe Piedone. Lucrurile se misca repede cand se afla la putere.
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Joi, 5 aprilie 2012, 22:23)

    ion voicu [anonim]

    sper sa puna baietii un panou din asta si la parlament.
  • 0 (0 voturi)    
    antichiliman (Miercuri, 11 aprilie 2012, 0:38)

    antichiliman [anonim]

    Sper sa nu mai iasa la alegerile din 2012 Chiliman numit de mine HOȚUL HOȚILOR IN 'CAPITALA CAPITALELOR'
    Fratilor asta nu a facut decat sa fure si sa se imbogateasca cit timp a fost primar,a dat autorizatii de constructie la familiile alea de Țigani din cartierul Damaroaia sa construiasca blocuri pe toate strazile din nordul Bucurestiului ; Șos. Chitilei,Buc.Noi,Damaroaia,Sisesti,P-ța Chibrit,P-ța Domenii si altele care in schimb a primit sume enorme de bani,terenuri si chiar apartamente in aceste blocuri numite 'DE LUX',construite in mare viteza si de proasta calitate ca doar sint de vanzare pentru fraieri,si sint din astia grupa mare.La ultimele alegeri a inceput o mare constructie la P-ța MUREȘ pe care a abandonat-o dupa ce și-a vazut sacii in caruța.Oamenii tot mai spera ca vor avea si ei o piața in cartier sa nu mai bata drumul pana la Domenii,16 Februarie,1 Mai,si altele.In loc de piața este o mare groapa care se vrea a fi si imprejmuita de un gard de tabla care nici ala nu mai este fiinca au avut grija țiganii sa-l fure si sa puna in pericol viata cetatenilor.Domnilor ar fi mult prea multe de spus si nu este timp dar macar raspandiți comentariul și vorbe anti chiliman ca poate asa nu-l mai voteaza lumea asta credula.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri