Motivarea arestarii in cazul lui Andrei Andronie, autorul accidentului mortal de pe Calea Floreasca: Inculpatul a manifestat un real dispret fata de normele rutiere si fata de politisti. Masina sa avea 150-180 km/h in momentul impactului

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 7 noiembrie 2011, 17:03 Actualitate | Esenţial


Andrei Traian Andronie, tanarul de 20 de ani, care sambata dimineata a produs pe Calea Floreasca din Bucuresti un accident mortal soldat cu decesul a doua persoane, a fost arestat preventiv pentru 29 de zile de catre Judecatoria sectorului 1, instanta motivand ca exista riscul ca acesta sa influenteze martorii, daca va fi lasat liber, transmite Agerpres. Magistratii considera ca Andronie ar putea sa se sustraga de la urmarirea penala, avand in vedere ca are resedinta in Olanda, unde urmeaza cursurile unei universitati.

In motivarea instantei se scrie ca Andronie conducea un autoturism marca BMW pe Calea Floreasca din Bucuresti si nu a oprit la semnalul unei patrule de politie.

O masina a Politiei a plecat in urmarirea lui, iar cand a ajuns la intersectia cu str. Gheorghe Banciulescu, avand o viteza excesiva, Andronie a intrat in coliziune cu o alta masina, a pierdut controlul asupra directiei de mers si a patruns pe contrasens, unde a intrat in impact cu un taxi, care era stationat langa bordura.

In urma impactului, doua persoane au decedat, iar trei din prietenii lui Andrei Andronie, ce se aflau in masina acestuia, au fost raniti.

Andronie a refuzat sa se supuna testarii aerului expirat, iar la sediul INML nu a vrut sa se supuna recoltarii probelor biologice in vederea stabilirii alcoolemiei.

Instanta Judecatoriei Sectorului 1 a considerat ca Andronie ar putea sa se sustraga de la urmarirea penala, avand in vedere ca are resedinta in Olanda, unde urmeaza cursurile unei universitati. De altfel, tanarul le-a declarat politistilor "ca nu il intereseaza urmarile actiunii sale, intrucat urmeaza sa plece din tara fiind student in Olanda".

"Instanta are convingerea ca infractiunea de ucidere din culpa s-a savarsit datorita imprejurarii ca inculpatul a manifestat un real dispret fata de normele rutiere, fata de institutiile statului si fata de autoritatea agentului de politie rutiera care in virtutea exercitarii atributiilor de serviciu l-a somat regulamentar pe inculpat sa opreasca autoturismul si sa se supuna controlului dar acesta a accelerat", se arata in motivarea instantei.

In plus, magistratii au tinut seama si de declaratia unui martor ocular, care a sustinut ca "la momentul in care inculpatul a ignorat semnalul agentilor rutieri, viteza de deplasare era de 120km/h, pentru ca ulterior aceasta sa fie marita, astfel ca la intrarea pe Calea Floreasca, locul producerii accidentului, viteza de deplasare era, dupa aprecierea martorului, de 150-180 km/h".

In motivarea sa, judecatorul s-a declarat surprins de atitudinea lui Andrei Andronie, care "s-a urcat la volan, desi stia ca a consumat bauturi alcoolice, ba mai mult a acceptat sa urce in masina condusa in atare conditii si prietenii de o viata, punand in primejdie si sanatatea acestora (...). Totodata, este surprinzatoare atitudinea inculpatului care, desi somat sa opreasca a manifestat curajul de a fi urmarit de organele de politie, bazandu-se probabil pe calitatile tehnice ale autoturismului sau. Surprinzatoare, prin prisma varstei, este atitudinea inculpatului si dupa producerea accidentului de circulatie care, in ciuda urmarilor produse, si-a manifestat dispretul atat fata de aplicarea normelor legale cat si a consecintelor pe care le-ar putea suferi".


Andronie petrecuse toata seara in Bamboo - presa

Potrivit informatiilor din presa, Andronie petrecuse toata noaptea la Bamboo.

El este fiul bancherului Jean Andronie, care a fost timp de aproape cinci ani vicepresedinte executiv pe corporate banking la BCR. Ulterior, pana in luna ianuarie a acestui an, el a ocupat functia de vicepresedinte executiv al Bancii Feroviara.

Tanarul este student in anul I la Universitatea de Stiinte Aplicate Haga, din Olanda. A dat bacalaureatul in aceasta vara si a promovat cu o medie de 6,95, dupa care s-a inscris la studii cu plata la universitatea olandeza, potrivit sursei citate.


Citeste mai multe despre   


















9828 vizualizari

  • +39 (39 voturi)    
    baiat de bani gata, dragutel si curatel (Luni, 7 noiembrie 2011, 17:14)

    marius [anonim]

    va fi o adevarata domnisoara la Rahova.
    • +18 (18 voturi)    
      scenariu.. (Luni, 7 noiembrie 2011, 17:57)

      all [anonim] i-a raspuns lui marius

      vor interveni taticu si mamica.. presa nu va mai zice nimic, pentru ca nu mai e nimic senzational in asta.. e chiar o banalitate pt romania.. si pustanu care nici nu a luat bacu (din prima).. va lua cu suspendare si va fi baiat cuminte si va merge la studii in strainatate.. si tot turta de beat va conduce fara nici o remuscare... asta-i tara in care traim...
    • +3 (3 voturi)    
      nu stie si el pa cineva? (Luni, 7 noiembrie 2011, 19:16)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui marius

      n-are vreo mama judecatoare, vreun tata senator, vreun nas presedinte? cam trist pentru el..
    • +2 (2 voturi)    
      "ca nu il intereseaza urmarile actiunii sale, intr (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:22)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui marius

      Dati-mi un BMW, bani de un semestru student in Olanda si vi-l calc eu pe strambul asta la minte si suflet la iesirea din tribunal cu avant de 180 km/h.

      Fac o sg victima! nu sariti
  • +26 (28 voturi)    
    ??!!!!! (Luni, 7 noiembrie 2011, 17:24)

    dfgh [anonim]

    ....daca erau copiii mei ....nici nu ai fi apucat sa urci in masina politiei cu sange la gura ca vezi tu.... cred ca stropit cu benzina si o bricheta ai fi ars ca o torta de revelion....
    nu vreau sa par ipocrit dar nu mai meriti sa traiesti ....
    • -9 (13 voturi)    
      Deci daca copilul tau omora (Luni, 7 noiembrie 2011, 20:47)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui dfgh

      doi oameni in accident fiind beat la volan ii dadeai foc?

      Eu te inteleg ca este mai usor sa te pui in pielea victimelor insa adevarata incercare este sa fii de partea criminalului.
      • 0 (0 voturi)    
        prosteli (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:54)

        instabil [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        si din postura de tata tot sa ii dai foc iti vine!
  • +37 (37 voturi)    
    Cateva concluzii (Luni, 7 noiembrie 2011, 17:39)

    klz [anonim]

    1. Tupeul in tara noastra a atins cote astronomice.
    2. Daca acest nenorocit ucigas scapa fara ani buni de inchisoare, Romania va fi in aceeasi mocirla si peste 50 de ani.
    3. Procentajul real de promovabilitate la BAC a fost in jurul valorii de 20%.
  • +33 (35 voturi)    
    Ramai tut! (Luni, 7 noiembrie 2011, 17:39)

    Inmarmurit [anonim]

    Nici nu stiu de ce sa ma mir: de tupeul pustiului sau de "inocenta" instantei, care a retinut doar dispretul fata de politisti, nu si cel fata de viata oamenilor din masina pe care a strivit-o! Nene, nu se mai poate, trebuie sa revenim la pedeapsa cu moartea... Un descreierat ca acesta nu e cu nimic mai prejos decat un criminal de drept comun si ar merita spanzurat, fara multa vorba! Imi pare rau ca scriu asta, insa orice toleranta are limite.
    • -5 (11 voturi)    
      crezi ca (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:47)

      rugantino [anonim] i-a raspuns lui Inmarmurit

      daca comitea fapta intr-un stat unde pedeapsa cu moartea este aplicata , era pasibil de ea? Eu nu cred, nu a ucis cu intentie, probabil nici nu are antecedente.
      O pedeapsa 15-25 ar fi mai rezonabil decat scaunul electric. Toti comitem greseli. Doamne fereste !
      • +5 (9 voturi)    
        Cred că nu știi ce înseamnă intenție... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 0:44)

        meioza [utilizator] i-a raspuns lui rugantino

        Cel puțin în termeni juridici, „fără intenție” (din culpă) înseamnă că fapta nu a putut fi prevăzută.

        Cînd ești beat mort și te urci la volan e deja clar pentru oricine ce se poate întîmpla. Iar cînd mai conduci și cu peste 150 km/h aș spune că este chiar cu premeditare.

        Da, nu a știut pe cine omoară, dar în mod clar știa că omoară pe cineva...

        Dacă avea o mitralieră și deschidea focul noaptea la 4 era tot „fără intenție” (că doar noaptea oamenii tre' să stea în casă, nu?)?!
        • -1 (5 voturi)    
          Poftim ? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 9:20)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui meioza

          !Cel puțin în termeni juridici, „fără intenție” (din culpă) înseamnă că fapta nu a putut fi prevăzută.!

          Fa bine si taci, esti habarnist.
  • +34 (34 voturi)    
    Parinti cu pretenttii... (Luni, 7 noiembrie 2011, 17:41)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    ... copii cocalari.

    Daca-l cresti cu senzatia ca tot ce e pe lumea asta i se cuvine si poate obtine, ca doar are tata bani, in timp apar si "surprizele" pe care nu le mai "spala" nicio avere din lume.

    Eu i-as pasa jumatate din pedeapsa tatalui care i-a dat bani fara numar si masina prea puternica pentru un pusti de 20 de ani care n-a produs, inca, un leu in viata lui, dar a omorat deja doi oameni cu fitzele ...
  • +35 (35 voturi)    
    asta e Romania azi! (Luni, 7 noiembrie 2011, 17:44)

    Ava_ps [utilizator]

    "De altfel, tanarul le-a declarat politistilor "ca nu il intereseaza urmarile actiunii sale, intrucat urmeaza sa plece din tara fiind student in Olanda"."

    Nu am cuvinte.
    • +11 (11 voturi)    
      toate-s vechi si noua toate.. (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:02)

      all [anonim] i-a raspuns lui Ava_ps

      in perioada ante-belica se zicea ca odraslele de romani cu stare, studiaza la Paris, plecand boi si venind vaci.... eeee.. cazu asta reflecta realitatea acelor vremuri.. nici nu sunt mai multe cuvinte de spus...
    • +8 (8 voturi)    
      nasol (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:05)

      Gie [anonim] i-a raspuns lui Ava_ps

      Sa plece... ca daca face asa si p'acolo il linseaza aia... daca noi nu suntem in stare.
    • -2 (2 voturi)    
      Asta e Romania azi?! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:55)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Ava_ps

      De ce, ma rog, "asta e Romania"? Crezi ca in alte parti ale lumii odraslele de bani gata, crescute de mici in ideea ca li se cuvine totul si nu au nici un fel de responsabilitati se comporta altfel? Ce legatura are asta cu Romania?

      P.S.
      Daca nu ai cuvinte de ce te mai obosesti sa scrii? Ai consumat un minut din viata ca sa postezi banalitatea asta?
    • +2 (2 voturi)    
      si atunci? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 17:28)

      manon [utilizator] i-a raspuns lui Ava_ps

      Cum ai puterea sa te lasi in mana justitiei ca se va face dreotate cand mucosul asta stie exact ca nu pati nimic? cum sa nu iti treaca prin cap si prin suflet sa iti faci singur dreptate sa il faci sa plateasca viata lui viata copilului tau? sa ma fereasca Dzeu de asa ceva ca eu nu voi mai avea nimic de pierdut si il voi urmari pana la capatul pamantului sa imi fac singur dreptate. Atata vreme cat in nici o puscarie din tara asta nu este nimeni inchis pentru ca ucis pe sosele nerespectand legile circulatiei rutiere si partenetii la trafic nu ai de ce sa te gandesti ca justitia isi va face treaba. Din cazua asta sunt atatea accidente pentru ca TOTI dementii astia, mucosi de bani gata, care nu ar avea dreptul sa conduca o masina, au carnet si masina, culmea, dintre cele mai puternice.
  • +15 (23 voturi)    
    la tupeul acestui criminal,ce mai e de adaugat? (Luni, 7 noiembrie 2011, 17:51)

    Eneas [anonim]

    chiar nu mai sunt romani ,parintii victimelor ,rudele mortilor sa puna mana pe pari sa sa il izbaveasca pe criminal de greaua cruce care e o viata inutila ?
    alalalt Huidu a iesit la iarba verde ,sa il vada lumea sanchi abatut ,indurerat ,sa studieze reactiile prostilor de romani iertatori,in loc sa se duca intro manastire ,sa se roage ziua si noaptea pentru odihna mortilor nevinovati ....
  • +16 (16 voturi)    
    <> (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:00)

    radub [anonim]

    Nici nu vreau sa mai citesc despre asemenea criminali ordinari. Revolta mea este de nemasurat.
    Condoleante victimilor si familiilor lor.
  • +9 (11 voturi)    
    ochi (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:02)

    eliza [anonim]

    pentru ochi ! Cu riscul sa par extremista, dar altfel nu se mai poate. Chiar nu mai inseamna nimic o viata?
  • +14 (14 voturi)    
    beizadea de multinationala (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:10)

    una [anonim]

    clar, suntem varza ca parinti. fie ca esti politician important sau "om de afaceri de succes" in tranzitie sau top manager de multinationala, nu stiu cum se face, dar ai 90% sanse sa cresti o lepra super-rasfatata.
    de ce oare?
    • +9 (9 voturi)    
      Un astfel de om nu are timp de propria familie! (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:43)

      mhc [anonim] i-a raspuns lui una

      Crede ca daca familia are bani, nu trebuie sa-l mai intereseze cu nimic ce fac copii ... are alte griji.

      Oricine ajunge "de succes" are mari sanse sa aibe o familie ratata, copii crescuti de alti (bone, bunici)...
  • +8 (8 voturi)    
    penibil (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:11)

    Johnny [anonim]

    Dar politistii aia sint de cirpa sau sint legati de miini si de picioare de lege? Sau poate le tremurau izmenele gindindu-se fiul carui mahar mai e si ala? Pai daca se intimpla asta in SUA ii luau politistii probele cu forta, asta dupa ce si-ar fi descarcat din greseala pistolul in piciorul smecherului care tocmai omorise 2 oameni.
    • +5 (5 voturi)    
      Sau... (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:22)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

      ...sau mai bine zis, ramaneau de el numai problele.
    • +7 (7 voturi)    
      la noi legea... (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:33)

      florinc [utilizator] i-a raspuns lui Johnny

      zice ca daca refuzi sa dai probe biologice esti pasibil de o pedeapsa care este egala cu pedeapsa care se da pentru conducere sub influenta alcoolului. Deci nu scapi daca refuzi ..
  • -7 (13 voturi)    
    hmmm (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:19)

    hmmm [anonim]

    Facultatea aia e publica si nu iti trebuie averi sa intri acolo...o poate accesa oricine poate plati statul in campus sau la gazda daca are lovele...nu cred ca e baiat de bani gata...era masina babacului.
    Da ...e criminal...a omorat doi oameni nevinovati.
    Sa suporte consecintele pina la capat.
    Da...era baut...sa suporte consecintele.
    Da...conducea cu viteza...( in alte tari la viteza aia iti confisca masina si te baga direct la zdup).
    Insa exista si un complex de imprejurarui care face ca sa se fi intamplat grozavia si sa fi alimentat accidentul:
    1.politia il fugarea.Cand fugaresti un tembel beat care conduce un tanc , tu politist poti pune neuronul in functiune sa intelegi ca ala are sanse de 99% sa faca o prorcarie?
    2.ala care a iesit de pe lateral in fata nebunului ar trebui sa se gandeasca mai bine ca daca nu iesea atunci si avea rabdare copii aia erau in viata...nu cred ca s-a asigurat....
    3.taximetristul stationa intr-un loc nepermis pentru stationarea taximetrelor...nu zic ca e vinovat doamne fereste...insa daca casca ochii mai bine poate era in viata...

    alea 3 chestii de mai sus le vor impinge in fata avocatii ca sa-l scape...si sa-i atraga condamnarea cu suspendare...
    • +5 (9 voturi)    
      Punctele Dv. cad (Luni, 7 noiembrie 2011, 19:04)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui hmmm

      Nu sunt de acord cu pct. 2: Calea Floreasca are 2 benzi pe sens dar banda 1 este ocupata permanent de masini in zona respectiva. Cel care a a intrat din lateral a facut-o cu siguranta cu suficienta grija, dar ce poti sa faci cand un nebun vine cu peste 100 la ora pe un drum atat de aglomerat? Probabil ca beemvistul - la viteza cu care se deplasa - nici n-a stiut sau remarcat faptul ca exista acea straduta laterala.

      Nici cu pct.1 nu sunt de acord. Dupa aceasta teorie, ar trebui ca Politia sa lase in pace toti posesorii de cai putere. Politia a procedat corect. Smecherii trebuie sa stie ca daca nu opresc la semnalul Politiei, o vor pati. Sa zica merci beizadeaua ca nu s-a ales cu un glont in cap!

      Pct 3: chiar taxiul daca era oprit neregulamentar, vina taximetristului era foarte mica in comparatie cu cea a fugarului.
      • -2 (6 voturi)    
        @vali (Luni, 7 noiembrie 2011, 20:28)

        hmmm [anonim] i-a raspuns lui Vali

        @comentariul ref pct 2 - cand banda 1 este ocupata permanent urmasii victimelor se pot intoarce impotriva politiei , administratiei strazilor si municipalitatii pentru ca tolereaza asa ceva...si nu iau masurile sa elibereze carosabilul.In general pe mai toate marile bulevarde sau strazi foarte circulate( inclusiv de tembeli ca ala) ar trebui ca cei enumerati mai sus sa faca ceva si sa scoata masinile din carosabil.Daca iti faci o socoteala mica vei constata ca e imposibil( primaria abia face cavteva sute de locuri de parcare).Concluzia : traim in jungla urbana..... iar cel care a schimbat directia de mers cel cu masina alba ar fi trebuit sa inteleaga asta.Ramin la parerea ca nu s-a asigurat,Betivanul ala la 130 km/h nu avea cum sa-l vada si sa reactioneze in timp.
        @comentariul pct 1 - rolul politiei nu e ala sa alerge beizadelele pe strazi cu harbul din dotare....si ma opresc aici.
        @comentariu pct 3 - daca era un singur taxi se chema ca astepta la comanda...dat fiind faptul ca au fost 2 si unul era neocupat se chema ca faceau o statie mica...
        ...crede-ma ca astea sunt unele din motivele pentru care o sa-i dea cu suspendare....intre timp si media o sa se potoleasca si ai sa vezi ca o sa apara o banala stire peste 29 de zile ca a primit condamnare cu suspendare....
    • +1 (3 voturi)    
      Deci... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 5:37)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui hmmm

      veri sa spui ca ar fi trebuit sa il lase in pace?Sa nu il sperie pe idiot? Deci politia e de vina?Oare neuronul tau era treaz cand ai scris chestiile astea?
  • +5 (5 voturi)    
    Ipoteza (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:25)

    sile [anonim]

    Eu zic ca a refuzat probele biologice din cauza ca nu era baut. Era drogat.
    Sau poate e chiar atat de prost incat o fi crezut ca daca nu sufla in fiola scapa?
  • +11 (11 voturi)    
    === (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:31)

    Aurelian Temisan [anonim]

    Managerii de multinationala si, in general, "antreprenorii de succes" romani sunt securistii de ieri. Iar copiii lor primesc totul de-a gata pentru ca, la randul lor, parintii au primit totul de-a gata.
  • +6 (6 voturi)    
    :) (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:36)

    alex [anonim]

    "Andronie a refuzat sa se supuna testarii aerului expirat, iar la sediul INML nu a vrut sa se supuna recoltarii probelor biologice in vederea stabilirii alcoolemiei."

    Asta se pedepseste din start cu inchisoare de la 2 la 7 ani. Si daca nu era accident.

    Omuletul asta stie ca daca il gasesc beat/drogat pedeapsa pt ucidere din culpa creste pana la 15 ani - cu majorare de pedeapsa pt ca sunt mai multe victime.

    L-au invatat avocatii sa nu dea probe insa puscarie tot face. Nu vad cum ar putea lua pedeapsa cu suspendare cata vreme a fost total ostil justitiei si politiei....
  • -4 (12 voturi)    
    Dar "vedeta", ce se intampla cu "vedeta" (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:46)

    Erasmus din Pisanets [anonim]

    Am inteles ca asta a fost retinut pentru ca a omorat doua persoane. "Vedeta" (Huidu) a omorat trei. De ce nu a fost retiinut?

    Langa satul din Bulgaria unde locuiesc eu este o restrictie de viteza. 50km pe ora. Nimeni nu se intreaba de ce. Este o restrictie si trebuie sa o respectam. Eu mergeam cu ATV-ul cu 50 (ca mai mult nu pot) si in spatele meu, tot cu 50 la ora mergea unul cu un Bugatti Veyron cu numar de Bulgaria. Daca avea numar de Romania m-ar fi depasit de mult si poate ca mi-ar fi si adresat diferite urari de bine referitoare la gat, morti, mama, neam si mi-ar fi trasat niste sarcini referitoare la ce trebuie sa iau, sa sug sau sa accept sa mi se bage. Nu a fost asa. Dupa ce s-a terminat restrictia, omul m-a depasit linistit, m-a salutat si si-a continuat drumul.

    Da bade jivi i zdravi!
    • +6 (6 voturi)    
      Cum de ce? (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:53)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Erasmus din Pisanets

      Lipsa pericolului social. Arestarea preventiva are loc cand exista pericol social sau exista riscul sa te sustragi urmaririi penale.
      Huidu nu cred ca pleaca pe undeva cu familia in tara, pe cand asta chiar credea ca o sa se duca bine-mersi sa-si continue studiile.
    • +8 (10 voturi)    
      si in spatele lui... (Luni, 7 noiembrie 2011, 19:07)

      florinc [utilizator] i-a raspuns lui Erasmus din Pisanets

      tot cu 50 la ora mergea unul cu un BOING 737 cu numar de Bulgaria. Daca avea numar de Romania m-ar fi depasit de mult si poate ca mi-ar fi si adresat diferite urari de bine referitoare la gat, morti, mama, neam si mi-ar fi trasat niste sarcini referitoare la ce trebuie sa iau, sa sug sau sa accept sa mi se bage. Nu a fost asa. Dupa ce s-a terminat restrictia, omul m-a depasit linistit, m-a salutat si pe mine si pe cel cu Bugatti si si-a continuat drumul.
  • +2 (2 voturi)    
    Educatia! (Luni, 7 noiembrie 2011, 18:50)

    Vali [anonim]

    Nu numai banii de-a gata sunt la originea comportamentului smecherului beemvist, ci in primul rand educatia primita in familie. Foarte probabil ca parintii tanarului manifesta aceeasi aroganta fata de autoritati sau si-au crescut odrasla intr-un total dispret fata de lege.

    Apoi bascalia contra autoritatii legii pe care o vedem permanent in media, isi pun amprenta asupra personalitatii unor tineri debusolati, care au impresia ca institutiile statului chiar trebuie luate peste picior.

    Peste toate, alcoolul consumat la o varsta prea tanara, se afla la originea comportamentului agresiv al zurbagiului de la Haga.
  • +1 (3 voturi)    
    ce nu inteleg (Luni, 7 noiembrie 2011, 19:23)

    Aramis [utilizator]

    Nu cumva judecatorii au tinut seama de declaratia unui martor ocular care a sustinut ca "(...) viteza de deplasare era de 120km/h, pentru ca ulterior aceasta sa fie marita, astfel ca la intrarea pe Calea Floreasca, locul producerii accidentului, viteza de deplasare era, dupa aprecierea martorului, de 150-180 km/h" tocmai pentru ca nici un martor nu poate dovedi cu probe in fata tribunalului viteza unui autovehicul masurata "din ochi'" si fara radar?
  • +2 (2 voturi)    
    media subjugata (Luni, 7 noiembrie 2011, 19:25)

    all [anonim]

    19:25 07.11.2011 Acu cateva minute ma uiam la un post tv si il plangeau pe infractoru asta betivan.. chiar nu-mi vine sa cred ca poate fi adevarat...
  • -5 (7 voturi)    
    Chiar daca nu pare sa inteleaga ... (Luni, 7 noiembrie 2011, 19:31)

    Nika [anonim]

    ... are pe constiinta doi oameni.
    Mai devreme sau mai tarziu tot isi va da seama.

    Altfel, nu cred ca dorindu-i moartea sau "sa ajunga domnisoara la Rahova" suntem mai buni decat el.
    • +7 (9 voturi)    
      mai ”buni”?! (Luni, 7 noiembrie 2011, 20:26)

      Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui Nika

      Nu vreau sa fiu mai buna, mai desteapta sau mai rotunda decit nimeni. Vreau sa stiu ca daca ies in strada sa iau un taxi nu ma omoara un betiv tupeist care fuge de lege. Vreau sa stiu ca daca, totusi, exista un astfel de dement pe lume (si, eventual, ma omoara), nu mai pune mina pe colac in viata lui - ca sa nu i se mai intimple altcuiva acelasi lucru. Ce e atit de greu de inteles in a-ti dori siguranta? Pentru tine, pentru parinti, copii, prieteni? De atita bunatate mor oameni nevinovati in fiecare zi!
    • +4 (6 voturi)    
      care conștiință?! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 0:52)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui Nika

      crezi că unul care se urcă la 4 noaptea la volan după o băută prelungită în mașină și o calcă la peste 120km/h în mijlocul Bucureștiului are conștiință?

      unul care declară că nu-l interesează consecințele accidentului său pentru că o să plece la studii în Olanda are conștiință?

      Nu, corect e să spui că „are două victime la activ”...
  • +8 (8 voturi)    
    eu (Luni, 7 noiembrie 2011, 21:16)

    gogu posta [anonim]

    zic sa trimitem o scrisoare deschisa facultatii din oldanda, sa stie cei de acolo pe cine primesc inapoi, sa vedem daca il mai iau inapoi pe beizadea. Dam si linkul catre articolul asta de aici cu un google translate sa fie si mai grraitor. Ce ziceti?
    O sa caut maine adresa facultatii si o voi posta aici
    • 0 (0 voturi)    
      unde e adresa? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 14:16)

      bbk [anonim] i-a raspuns lui gogu posta

      care e universitatea?
      • +1 (1 vot)    
        asta e (Marţi, 8 noiembrie 2011, 17:09)

        gogu posta [anonim] i-a raspuns lui bbk

        Repostez adresa:
        http://www.denhaag.nl/en/residents/to/The-Hague-University-of-Applied-Sciences.htm
        Si emailul :
        internationaloffice@hhs.nl

        Eu nu inteleg cum unul cu 6 la bac a fost acceptat acolo...
        • 0 (0 voturi)    
          ce te miri... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 21:46)

          ggg [anonim] i-a raspuns lui gogu posta

          si la ei sunt fabrici de diplome ca la noi. daca ai bani, esti clientul lor.
  • 0 (2 voturi)    
    chiar asa! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 7:57)

    sax [anonim]

    lasati baiatul in pace! e tanar, student la o facultate din occident. mai acordati-i 100 de sanse! a gresit. se intampla. peste 3 ani termina facultatea si o sa avem un alt roman instruit intr-o universitate occidentala de talie mondiala pe care sa ne cladim viitorul nostru si al copiilor nostri....ha ha ha


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version