MediaPRO a desemnat Saatchi & Saatchi castigatoare a licitatiei de servicii ATL pentru lansarea InfoPro, o noua retea de radio FM, cu acoperire nationala. Din 14 noiembrie InfoPro va putea fi ascultat, pe frecventa 97,9 FM, in Bucuresti, urmand ca pana la jumatatea anului 2005 sa patrunda in casele ascultatorilor din intreaga tara.

Cel mai puternic concern media de pe piata romaneasca se extinde cu o noua retea de radio FM, cu acoperire nationala. Din 14 noiembrie InfoPro va putea fi ascultat, pe frecventa 97,9 FM, in Bucuresti, urmand ca pana la jumatatea anului 2005 sa patrunda in casele ascultatorilor din intreaga tara.

Saatchi & Saatchi va realiza si dezvolta atat campania pentru Bucuresti cat si cea la nivel national.

Saatchi & Saatchi a creat campania pornind de la elementele de diferentiere ale lui InfoPro.

Astfel, aduce un plus de originalitate pe piata media din Romania prin dezvoltarea si implementarea conceptului de “infotainment”, rezultat al mix-ului de informatie si divertisment, transmisii sportive, concerte, emisiuni de umor, talk show-uri si emisiuni muzicale.

Astfel, InfoPro va fi POSTUL de radio din Romania care livreaza informatii complete, din toate zonele tarii, intr-o nota plina de viata, prietenoasa si accesibila, devenind primul post de radio din Romania care initiaza, printr-o strategie elaborata, o combinatie perfecta de informatie si divertisment.

Saatchi & Saatchi a propus o strategie de lansare construita pe conceptul Lovemark, scopul fiind realizarea unui “mariaj” perfect, cu final fericit, intre Infopro si ascultatorii sai. De ce? Pentru ca InfoPro poate fi un Lovemark indragostit incurabil de ascultatorii sai iar aceste “sentimente” pot deveni reciproce, in timp.

Saatchi & Saatchi Romania este pregatita sa porneasca la drum pe undele InfoPro si sa ii prinda frecventele in orice zona de emisie.