AdBreak este, practic, o continuare live a discutiilor pe care, de citeva luni bune, cele doua “tabere” le poarta in spatiul virtual oferit de IQads.ro. Prima ora a evenimentului ( 19.00 – 20.00 ) este dedicata proiectiei “SHOTS Grand Prix 2004”, o colectie a celor mai premiate clipuri publicitare TV din lumea intreaga, in anul 2004.

Proiectia va fi realizata pe un ecran de mari dimensiuni, amplasat in zona scenei din locatia amintita.

A doua parte ( 20.00 – 21.00 ) va cuprinde o dezbatere libera pe marginea celor mai noi tendinte creative din industria publicitara internationala. Desigur, discutia va analiza si felul in care tendintele mondiale se regasesc ( sau nu ) in productiile autohtone.

Vor da piept cu parerile consumatorului mai mult sau mai putin avizat reprezentanti ai citorva dintre cele mai importante agentii de publicitate din Romania:

• Bogdan Naumovici ( Leo Burnett )

• Lucian Georgescu ( balkanski.proiect/GAV )

• Serban Alexandrescu ( Headvertising )

• Adrian Botan ( McCann-Erickson )

• Bogdan Manea ( Saatchi & Saatchi ).

Avind in vedere “calibrul” invitatilor, calitatea spoturilor proiectate si interesul publicului ( in principal membri ai comunitatii virtuale IQads.ro ) pentru parerea specialistilor, organizatorii sint siguri ca la AdBreak se vor naste destule subiecte pentru a fi nevoie de repetarea evenimentului, in lunile ce vor urma.