Noua campanie de imagine Prigat, semnata de Leo Burnett, se desfasoara sub sloganul "Mai mult fruct. Mai multa energie" si anunta cea mai recenta noutate de la Prigat: prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania, indiferent de segment (still drink, nectar si juice) sau tipul de ambalaj (PET, carton, sticla).

Campania Prigat se desfasoara pe TV, outdoor si in-store si include mai multe executii, printre care spotul TV "Cainele", difuzat pe urmatoarele posturi de televiziune: Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Prima, Antena 1, Realitatea TV si B1TV.

"Cainele" prezinta, intr-o maniera creativa, o situatie amuzanta de viata. Un adolescent iesit la plimbare in parc cu cainele sta de vorba cu o fata. Cainele, in lesa, plictisit, sta impasibil langa cei doi. Un frisbee ii atrage brusc atentia, scotandu-l din amorteala.

Se agita, fuge, se joaca, spectatorul asteptandu-se ca baiatul (care si-a prins lesa cainelui de cureaua de la pantaloni, absorbit de muzica pe care o asculta la walkman-ul prietenei sale) sa fie smuls si daramat de patruped. Surpriza insa: baiatul ramane neclintit, in timp ce cainele se opreste brusc, ca si cum ar fi fost legat de un stalp.

"Raportul de forta dintre un baiat de 11 ani si un caine de talie mare e total diferit de cel stiut, atunci cand in poveste intervine plusul de energie de la Prigat - prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti", explica Ema Prisca, Senior Copywriter.

Despre modul in care a decurs filmarea spotului, Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director, Leo Burnett relateaza: "Ce te faci cand ai de executat un spot a carui actiune se intampla la sfarsit de primavara- inceput de vara si afara ninge? Incerci sa eviti orice risc si programezi filmarea intr-o perioada in care sa fii sigur ca vei avea vreme buna.

Insa clientul si-a fixat, in planul media, difuzarea noului spot Prigat pe data de 11 martie! Nu prea ai ce face si te rogi la Doamne, Doamne. Ne-am rugat si s-a intamplat: vineri, 4 martie, am avut PPM .Marti, 8 martie, filmare in parcul Herastrau. Soare, dar frig. Stim cat de dificil este sa lucrezi cu copii la un spot.

Cand insa in distributie mai exista si caini, lucrurile devin si mai complicate. Din fericire am gasit variantele optime in care corelarea intre jocul copiilor , figuratie si actiunea cainelui sa fie buna. La filmare am avut trei caini: un Dog german, un Ciobanesc si un Schnautzer urias. Dupa repetitia cu cei trei caini, am decis sa filmam cu doi caini: Ciobanesc si Schnautzer.

Practic, am filmat doua variante de spot cu ambii caini asistati de dresor si un medic veterinar. Din fericire nu s-a intamplat nici un incident neplacut, desi cainii au avut de executat niste "cascadorii", adauga Laura Georgescu-Baron.

Spotul "Cainele" a fost realizat de casa de productie Castel Film, cu Bogdan Naumovici ca regizor si Max Lemnij ca DOP.

Echipa Quadrant Amroq Beverages care s-a implicat in realizarea proiectului este formata din: Daniela Dumitru - Product Manager Prigat; Calin Clej - Consumer Marketing Manager; Eusediu Margasoiu – Communication Director.

Echipa Leo Burnett care semneaza campania este formata din: Bogdan Naumovici - Creative Director; Tudor Cuciuc – Deputy Creative Director; Ghica Popa – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter; Razvan Matasel – Research&Strategic Planning Director; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner;

Laura Georgescu–Baron – A/V Production Director; Petronela Ionescu – Brand Communication Executive; Elena Livinti – Brand Communication Director.

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

Prigat este prima gama completa (toate segmentele – juice, nectar si still drink – si toate tipurile de ambalaj – PET, sticla, carton) de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania.

Eliminarea conservantilor la nivelul intregii game a fost posibila prin implementarea unei noi tehnologii de imbuteliere la fabrica Quadrant Amroq Beverages din Bucuresti, o investitie in valoare de 4.5 milioane de dolari finalizata in noiembrie 2004.