Casa Presei Libere, etajul 8: Intre doua sedinte cu planuri pe termen lung, o intalnire de 5 minute cu echipa si sampanie: cel mai proaspat document emis de Studiul National de Audienta confirma asteptarile redactiei Jurnalului. Am facut intr-un an ce n-au facut altii in 10.

Azi, nu suntem doar cotidianul cu cea mai spectaculoasa crestere din istoria presei postdecembriste, ci ne aflam, statistic vorbind, pe primul loc pe o piata in care se lupta pe viata si pe moarte.

Vorba lui Marius Tuca, nici nu mai apucam sa ne bucuram. Avem o multime de proiecte si ne straduim sa le ducem la bun sfarsit in cea mai profesionista maniera.

Performanta aceasta e pe cat de fireasca, pe atat de provocatoare. Obliga la mai mult. Dar suntem deja obisnuiti cu stachetele si exigenta cititorului.

INFLUENT, RESPONSABIL, EDUCAT. Nu e de mirare ca noul SNA deseneaza pentru Jurnalul profilul unui lectorat tanar, ambitios, cu scoala si chef sa fie la zi cu tot: istorie recenta, prezent tulbure si controversat, tendinte.

Veniturile unei parti insemnate din paleta cititorilor de Jurnalul National sunt superioare mediei, indicand o clasa activa, dinamica, care munceste serios pe bani frumosi si invata sa se si bucure de ei.

O, CE VESTE MINUNATA... SNA – ultimul val, e in mod cert o veste buna pentru clientii de publicitate – banii lor sunt investiti corect, intr-un spatiu media care le conduce marcile direct la consumatorul lor. E o veste buna pentru cititor – inseamna ca nu e singular, nu e izolat.

In Romania sunt, iata, foarte multi care vor presa serioasa, de calitate, care sa prezinte in toata complexitatea ei, de la moda si politica la Internet, economie si sport, palierele vietii noastre de zi cu zi.

UNISON. Si e o veste minunata pentru noi: inseamna ca suntem pe aceeasi lungime de unda cu romanii cu suflu si aspiratii. Ca le implinim orizontul de asteptare. Ca punem, cu fiecare zi care trece, inca o caramida la constructia unei natiuni lucide, care isi redescopera valorile si, scuturata de balast, isi gaseste drumul personal.