Francezii de la Renault au facut publice detaliile noului Clio RS, masina care apropie marca franceza de sufletul celor impatimiti de senzatii tari la volan.

De la prima vedere a masinii, oricine isi poate da seama ca exista foarte putine asemanari cu noul Clio III, ce va fi lansat pe piata europeana in aceasta toamna.

Linia masinii este mult mai sportiva, spoilerul frontal imens, priza de aer generoasa si farurile alungite reflectand caracterul lui RS.

Pragurile laterale iesite in relief, cele doua tevi de esapament cromate si difuzorul de aer imprumutat de la echipa de Formula 1 incheie cercul inovatiilor de design ale unei masini reusite.

In ceea ce priveste interiorul, Renault a pastrat reteta care a imprimat vechea versiune a lui Clio RS pe retina fanilor acestei marci.

Sportivitatea ramane la putere, pornind de la volanul asemanator cu cele de curse si pana la pedalierul cromat si instrumentele de bord demne de o masina "nervoasa".

Aspectul inedit al masinii este completat de cele patru roti cu jante de 18 inch, cu sapte spite, echipate cu pneuri cu talie mica. In ceea ce priveste propulsia, motorul de 2 litri, cu 16 supape, dezvoltat de divizia Renault Sport, struneste o herghelie de 200 CP.

Transmisia este asigurata de o cutie de viteze cu sase trepte de ultima generatie. La capitolul suspensii, noul Clio RS e la inaltime. Noul design al suspensiei include montanti independenti si componente de aluminiu.

Tinuta de drum a masinii este sportiva, eficienta si sigura, conform producatorului. Franele au o putere de oprire excelenta si ofera rezistenta sporita la incalzire.

La partea frontala, pistoanele de frana vopsite in culoare rosie si discurile Brembo de 330 mm asigura masinii un comportament excelent pe franare.