Antena 1 s-a clasat pe primul loc in randul publicului urban de Craciun, in timp ce ProTV a castigat batalia in privinta publicului „comercial" (publicul din mediu urban cu varste intre 18 si 49 de ani, cel mai atragator pentru publicitari), potrivit datelor TNS-AGB International prelucrate de posturile comerciale.

La Antena 1, „Duminica in familie" a fost urmarita de aproximativ 700.000 de telespectatori, in timp ce Divertis s-a plasat pe primul loc, cu 1,3 milioane de telespectatori. Emisiunea „Geniali", dedicata Angelei Similea, a avut in medie, 1,1 milioane, potrivit datelor TNS-AGB International, preluate de Antena 1.

Pe segmentul de public „comercial", ProTV s-a plasat pe primul loc cu medii zilnice de 4,6 puncte de rating si 19,8% cota de piata de Craciun, respectiv 5,8 puncte si 24,9% cota de piata pe 26 decembrie, potrivit datelor TNS-AGB International prelucrate de acest post.

Pe acelasi segment de public, „Masca lui Zorro", difuzat luni seara, a devenit cel mai vizionat film al anului 2005, cu 15,2 puncte de rating si 35,9% cota de piata, potrivit ProTV. Un punct de rating echivaleaza cu peste o suta de mii de telespectatori.