Prima televiziune de business din Romania, Money Channel, s-a lansat oficial luni. Postul, care face parte din grupul media condus de Sorin Ovidiu Vantu, isi propune sa prezinte evenimentele financiare si bursiere la zi, ca si o analiza a mediului a principalelor tendinte din mediul de afaceri.

The Money Channel va oferi buletine de stiri care vor vorbi despre riscurile si miza pietei bursiere, valutare si financiare. The Opening Bell este o emisiune ce incepe la ora 10 si in care se transmite in direct deschiderea Bursei, ca si cotatiile actiunilor, cursurile de schimb, piata futures si forex.

Pot fi aflate, totodata, in timp real, cotatiile bursiere ale companiilor listate, precum si variatia procentuala intre pretul momentului si pretul de inchidere al zilei precedente.

Ulterior, de la ora 12 incepe "Business Class", un lunch-time talk show, pe atmosfera si dinamica de club. 45 de minute de dezbatere pe teme economice, a mediului de afaceri si contextului politic pot fi capitale in luarea deciziilor. Discutia este structurata pe segmente precum Profil Invitat, Profil Companie, Profil Piata.

Fiecare subiect plaseaza cele doua personaje ale emisiunii (Daniel Apostol, realizatorul talk-show-lui, respectiv invitatul) in dialog, in contextul general al actualitatii de business.

De la ora 18, People Meter este un talk show de analiza si informare a intregii piete media. Programul porneste de la analiza audientei de televiziune si se extinde apoi asupra analizei pietei media in ansamblu. Explica si analizeaza, intr-un stil accesibil si alert, tehnici de masurare a ratingului si a market share-ului, strategii de vanzari, mecanica ascunsa a interactiunilor din piata media.

Ziua se incheie cu "Profit&Loss", in care sunt prezentate stirile zilei, din perspectiva omului de afaceri, ca si analiza implicatiilor pe care evenimentele din ultimele 24 de ore le au asupra pietei.