IQads si Orange invita pasionatii de publicitate miercuri, 11 octombrie 2006, de la opt fix, la cea de-a 18-a editie AdBreak. Punctul de intalnire este si de aceasta data Music Club - str. Baratiei 31. Cum toamna se numara bobocii, este si vremea agentiilor sa-si numere premiile de la cel mai important festival al Noii Europe: Golden Drum International Advertising Festival.

In transmisiune indirecta de la Portoroz, invitatii acestei editii vor oferi detalii despre lucrarile inscrise in concurs anul acesta si vor impartasi propriile pareri si preferinte legate de Golden Drum 2006 sub toate aspectele sale, de la organizare la metodele de jurizare, de la nivelul competitiei pana la deciziile juriului si lucrarile premiate.

Anul trecut Leo Burnett & Target, cu Bogdan Naumovici in fruntea creatiei, aducea Romaniei premiul pentru Agentia Anului - Golden Rose.

In acest an, tara noastra are cele mai multe inscrieri in festival si este reprezentata in juriu de Adrian Botan, Creative Director McCann-Erickson Romania, membru al juriului “Ad Campaigns”, si Mihai Coliban, Creative Director Lowe & Partners, membru al jurului “TV, Press, Outdoor, Design&Art Direction and Radio”.

Cei trei, impreuna cu un al patrulea invitat, reprezentand agentia-surpriza a anului, ne vor dezvalui cate ceva din experienta lor de la Golden Drum 2006.

"Bate toba de aur si noi vorbim sa astupam zgomotul asta infernal. Cu cine vorbim stiti deja. Ce vorbim nu stiti inca. De asta batem toba. Ca sa veniti. Asadar. Toba de aur. Revenim la premii, la simpatii si antipatii. Ce ne-am face fara premii... am trai in armonie. Plictisitor. Sau nu. Hai sa vedem. Eu n-am luat nici un premiu.

Ba da, am luat, v-am pacalit", afirma Mihai Anton, cel care va modera si aceasta intalnire.

“Festivalul de la Portoroz este din ce in ce mai important pentru agentiile romanesti. Drept dovada, Romania are cele mai multe lucrari inscrise in acest an. In aceste conditii, nu puteam sa-l lasam sa treaca fara o discutie pe masura”, declara Marius Cristea din partea IQads.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Kiss FM, HotNews.ro si de Grupul de Presa Catavencu, prin Cotidianul si 24-FUN.