Din multimea de noutati prezentate pana duminica la Mondial d'Automobile de la Paris, de aceasta data am ales cateva modele ce vor fi, probabil, adevarate hit-uri si pe piata noastra.

Pe langa primele patru modele expuse mai jos si prezentate, in premiera mondiala la Paris, nu ne-am putut abtine nici in fata noului Wrangler, scump la vedere pana acum in Europa, dar nu am trecut nepasatori nici pe la standul Mitsubishi, unde nu ne-am hotarat daca ne place sau nu Outlander, un concept care dezvaluie destul din ceea ce va fi pe viitor cel mai vandut SUV din Japonia la ora actuala.

Citroen C4 Picasso

Acest minivan compact are sapte locuri si este echipat cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Parbriz urias, acoperis din sticla - doua elemente ce ne fac sa credem ca, in 2007, la moda va fi... lumina.

Sa vedem daca ceea ce aduce nou Citroen pe C4, inclusiv la capitolul design, va fi pe placul familiilor numeroase - tinta acestui model, mai ales ca adversari puternici sunt destui in segment: Scenic, Zafira si Touran.

Honda CR-V

Renuntand, se pare, definitiv la a se aventura foarte departe de sosea, cea de-a treia generatie CR-V are o evidenta tendinta spre lux. Dotarea sa e imbogatita semnificativ, acoperisul panoramic, regulatorul de viteze sau sistemul anticoliziune fiind atuuri importante pentru cei care folosesc masina in calatoriile lungi.

Cu un motor de 2.0 l / 150 CP, acest SUV este dotat cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte, dar si cu una automata. Lansarea pe piata va avea loc la inceputul anului viitor.

Skoda Octavia Scout

Noua Skoda Octavia Combi este, practic, Audi allroad-ul de la Skoda. Realizat pornind de la Octavia break 4 X 4, Scout dispune de o garda la sol ridicata, protectii laterale intarite si roti foarte robuste. Acest model este o extensie a familiei Octavia. O masina puternica, robusta si dinamica.

In spiritul Skoda, vehiculul este propus pentru a combina placerea de a conduce in off-road, ramanand, in acelasi timp, potrivit si pentru nevoile de toata ziua.

Opel Antara

Antara este geamanul lui Chevrolet Captiva. In exterior, diferentele se limiteaza la calandru (grila radiator), la capota si la optica farurilor. Totusi, inginerii s-au gandit ca Antara are dreptul la propria sa plansa de bord si au actionat in consecinta. S-au oprit, insa, cu creativitatea la capitolul mecanica.

Masina preia cu strictete motorizarile si transmisia Chevrolet: un V6 3,2 l de 224 CP, un 2,4 l de 141 CP si un turbodiesel de 2 l ce dezvolta 150 CP.

Integral in Gandul