Nimeni nu contesta ca micutul Smart ForTwo, nu este o masina simpatica, ba chiar proietenoasa cu buzunarele proprietarilor, dar si cu mediul ambiant. Motorizarile fie pe benzina, fie diesel consuma in jur de 3 litri la suta de km. Cu toate aceste argumente masinile ce apartin germanilor de la Mercedes nu se vand foarte bine in Europa.

Pentru a-si promova noul Smart ForTwo - lansat in urma cu o luna - oamenii de marketing al companiei au facut din masinuta de doua locuri un obisnuit al platourilor de filmare.

Samrt-ul a aparut in toate cronicie filmelor unde a fost flolsit, toate dintre ele avand succes de boxoffice. Intr-una dintre scenele unde a participat, ForTwo si-a aratat chiar si caliatile sportive, ajutandu-l pe Tom Hanks sa scape de urmatitori in filmul odul lui Da Vinci.

Noua pelicula in care va fi folosit Smartul aduna nume sonore. Filmul se numeste „Un an bun”si va fi regizat de Ridley Scott, cineast laureat al premiilor Oscar. Protagonistul - un american venit in Europa dupa o mostenire - este „gladiatorul” Russel Crow.

Directia actiunilor de promovare a masiniilor Smart iese din sfera publicitatii si incearaca sa ajunga la clienti prin intermediul comunicarii, al PR-ului. Una dintre acesta actiuni s-a materializat printr-o intrecere la care au participat numai posesorii de ForTwo-uri.

In incercarea de a aduce compania pe profit, sefii acesteia au renuntat la inceputul acestui an la modelele Roadster si ForFour. O alta decizie importanta priveste extinderea pe continentul american, de la inceputul lui 2007.