Din 69 de companii inscrise in competitie, juriul Romanian Public Relations Award 2006 a nominalizat, anul acesta, 21 de companii pentru categoriile campanii comerciale si campanii non-comerciale.

"A castiga un premiu in aceasta competitie inseamna sa dovedesti clientului tau, conducerii companiei tale sau publicului tinta ca ai reusit, ca munca ta este recunoscuta de colegii tai si ca esti printre cei mai buni din Romania", a spus Thomas Achelis, membru in board-ul IPRA, la conferinta de presa organizata cu ocazia nominalizarilor.

Gilda Lazar, Corporate Affairs Director JT International si membra a juriului, a adaugat: "Romanian PR Award a reprezentat, de la prima editie, un proiect ambitios: acela de a face PR pentru PR, intr-o tara in care aceasta profesie asteapta inca recunoasterea mediului de afaceri.

Astazi, evenimentul dedicat PR-ului romanesc a devenit o intalnire anuala de maxima importanta in agenda profesionistilor din domeniu”.

Numarul companiilor inscrise la categoria persoane juridice a crescut cu 51 % fata de editia precedenta.

Competitia Romanian PR Award premiaza in fiecare an studentii interesati de excelenta in comunicare prin intermediul sectiunii Students Award, dedicata viitorilor specialisti in Relatii Publice. Anul acesta, pentru studentii finalisti vor fi asigurate 37 de stagii de practica in importante agentii de profil.

Integral in EurActiv.ro