Site-ul MySpace, una dintre cele mai mari comunitati online de pe web, apartinand companiei News Corporation, poarta de mai multa vreme discutii cu site-ul de licitatii eBay, pentru incheierea unui parteneriat, informeaza Wall Street Journal.

News Corporation, compania controlata de magnatul australian Rupert Murdoch, continua astfel tendinta investitiilor majore in segmentul online.

Publicatia citeaza surse apropiate conducerii News Corp., care sustin ca un eventual acord intre parti ar putea permite utilizatorilor MySpace sa cumpere si sa isi vanda intre ei bunuri, trecand pe tehnologia licitatie a eBay si pe sistemul sau de plata PayPal.

Membrii MySpace vor putea sa isi scoata la vanzare produsele direct pe profilul lor. Nici un oficial de la eBay si nici de la MySpace nu a comentat aceasta informatie.

Reclama pe YouTube

In octombrie 2006, MySpace anunta ca planuieste extinderea acordului de publicitate cu Google. MySpace vrea sa-si faca reclama pe portalul YouTube, achizitionat de Google.

”Integrarea promovarii video in contractul de publicitate deja existent intre cei doi este o posibilitate intrevazuta de News Corporation”, a declarat la acea vreme Ross Levinsohn, director executiv al News Corp, pentru Wall Street Journal.

Atat Eric Schmidt, directorul executiv al Google, cat si Ross Levinsohn, director executiv al News Corporation, grupul media ce detine MySpace, una dintre cele mai cunoscute comunitati online, s-au aratat interesati de extinderea contractului publicitar incheiat recent - valorand 900 de milioane de dolari - intre cele doua companii.

Beneficiile colaborarii dintre cele doua companii sunt insa mai importante, directorul executiv al News Corporation declarand pentru The Wall Street Journal ca, prin asocierea cu Google, vor beneficia de tehnologie de varf si vor satisface mai bine nevoile utilizatorilor lor.